Pomozte, prosím, s diplomovou prací na téma Suplementy ve výživě rekreačního sportovce vyplněním stručného dotazníku.
https://www.survio.com/survey/d/Y8O1Y1P9G7C2N7M9K
Díky.
tak jestli tohle má být dotazník k diplomové práci, tak doufám, že se diplomu nedočkáš...
Úpadek vysokých škol v naší zemi po roce 1989 je veliký. Souvisí to i tím, že každý kraj má (nebo bude mít) svou universitu. Rád bych si myslel, že alespoň tradiční původní vejšky (ČVUT, VUT, medicína...) zůstávají na úrovni, ale jak přicházím do kontaktu s novodobými absolventy stavební fakulty, konkrétně oboru konstrukce a dopravní stavby, tak oproti nám, co to udělali před velkým třeskem, znají o dost méně.
Takže se pak nemůžeš divit ani takovýhlemu dotazníku...
legrační je, že na "rok narození" tam má kolonku, kam jde vyplnit 500 míst :-D
Ne Aine, po vlastní (v podstatě nedávné) zkušenosti ti mohu říci, že i ČVUT už jen produkuje inženýry...
A podle toho, co vidím v praxi, tak mám obavu, že se to začíná dít i na té medicíně. Jen s titulem MUDr.
Dneska je studium tryskové - to co bylo tehdy náplní 1 - 2 semestrů se dnes projede během 1 - 2 přednášek. To víš, není nutné studovat stohy knih, je internet a strýček Gůgl ví hodně.
A zkoušky probíhají stylem - nasaju, vyflusnu, zahodím...
Ale abych jen nehaněla - přece jenom jsem si ze studia mnohé odnesla. Zjistila jsem, že dnešní mládež je vedena k úplně jinému myšlení než jsme byli my. Moje analytické myšlení je totálně zakrnělé a na to jsem narážela nejvíc.
A přece jenom jsem se naučila spoustu věcí, které využívám - z programování, informatiky a softwarových projektů. Z tohoto pohledu těch 3,5 roku rozhodně nebylo promarněných.
Jestli sis něco takříkajíc "odnesla", potom to je dobrý.
I když... pokud si vzpomínám, tak ses tak nějak vyflákla na tranzistory... a to mě na Tebe mrzí :-)))
Ale pokud si vzpomínám, tak na tranzistory ses vykašlala... a to mě na Tebe mrzí :-)
Nevim co je PCL! :-)
Ale i kdyby z PCL za jedna, základem jsou tranzistory!
(minulý týden mi přestal hrát tranzistor, který máme od roku 1978, opravit už nejde, máme ho skoro 39 roků a dohrál)
PCL je přece pověstná elektronka ! Máš už věk na to, abys znal patálie rodičů s takovým nebo podobným bazmekem v černobílé televizi. Ke každé "bedně" tehdy patřil šuplík s náhradníma "pécéelkama" (jmenovaly se i jinak, podle typu a užití, tahle je asi nejslavnější) :-)
Ty se mi snažíš namluvit, že radka dostala za jedna z elektronek???!!! To snad néé, elektronky já nechápu, to by byla chytřejší než jsem já a to nemůžu dopustit! :-)
Elektronka je jen trochu komplikovanější žárovka. Když dáš do z jedné strany prosklené bedny normální žárovku, tak bude jen tupě svítit. Když je tam ta složitější žárovka, tak to svítí obrázky.
Ani tranzistory, ani elektronky.
Nic takového jsme vůbec neměli.
Teda v prvním semestru byla "elektrika", aby se učinilo zadost faktu, že studujeme Fakultu elektrotechniky, ale to se smrsklo asi do 120 otázek, které jsem na zkoušky nacucla.
A pak jsem musela dělat 2x zkoušku z vyhlášky 50 - to prostě museli mít všichni studenti bez ohledu na to, zda do laborek chodí nebo vůbec netuší, kde jsou, jako my dálkaři.
Vzala jsem si z toho jediné - nadále se omezím jen na to, že existuje vypínač a zásuvka a že vím, k čemu je ten kovový kolíček v zásuvce :o)))
Tak jsem pohledala a našla jsem si svoje stránky k té elektrotechnice
http://www.vrstevnice.com/akce/grandaction...
A zkoušku jsem měla za C (dobře)
http://www.vrstevnice.com/akce/grandaction...
Chebná elektróónka E 13 z narodniho podniku katoda Olomóc??
:)
Jak nejde opravit - čím starší, tím opravitelnější!
Jenom jestli spadl a rozpadl se na tolik kousků, že už nešly dohledat, pak to může být problém.
Tranzistor jako rádio, někde jsem zaslechl i tak dokonalou hlášku jako "otevři - zavři tranzistor" místo "zapni - vypni rádio".
Zní to, ač nechtěně, velmi odborně :-)
Asi jako kdyby se řeklo "rozžhav wolframové vlákno" (rozsviť).
Ještě rovnou k elektronce níž - tahle konkrétně zodpovídala za to, aby skříňka kromě obrázkování i nahlas mluvila.
to budou stejné hlášky jako "dej to na mražák". a když to dáš na mražák, tak druhý den vřískají, žes to měl dát DO mražáku a ne NA mražák :-D
Ne, právě že s tím tranzistorem je to úplně správně. Otevřený tranzistor - proud protéká, přes uzavřený neprotéká (aniž by neznámý autor oné lidové hlášky tušil, že uvnitř tranzistorového "tranzistoru" se tohle děje).
Ale: otevřený spínač = otevřený obvod, proud neprotéká. Uzavřený spínač - proud protéká.
Logika musí jít občas stranou.
Dodnes jsem se domníval, že spínač může být buď "sepnutý" nebo "nesepnutý".
Děkuji za osvětu!
Ležej takhle večer babička a dědeček v hájovně už v posteli, čtou si.
Najednou babička odloží knížku a povídá : "Můžu zhasnout ?"
A děda na to : "No jo, jak chceš. Ale nech rozžato."
Věř mi, Radku - vzpomněl jsem si na Tebe, že Ty bas to asi dokázal opravit. Ona ta škoda není zas tak velká, poslouchal jsem tam jen dvě stanice (mělo to ještě ty minulé vlnové rozsahy DV/SV/KV), přece jenom teď už mám naladěno většinou to FV :-)
Když nevíš, jestli napsat VKV, nebo FM, tak prostě napíšeš od každého něco, ne ?
No bóóóže,tak sem se seknul, nóóó :-)))
Víš, ono to nešlo studovat, ono si to tam šlo udělat Bc, aby go mohlo dostat víc peněz.
Od toho bych neočekával žádné podnětné nápady, fakt ne.
Ano, je to degradace vysokého školství, ono si to prostě po tříleté švindlnástavbě (každý absolvent potvrdí jak to bylo složitè) prostě myslí, žemá to samé vzdělání jako ty.
Ale, o vzdělání nejde, jde o tabulkové prachy...
Fakt, Aire, a i ty jim přeju.
Oni však chtějí víc: Pocit důležitosti
Omyl, milý Jindřichu.
Pro výhody v zaměstnání jsem nestudovala ani omylem a také mi to žádné výhody nepřineslo.
Prostě jsem to chtěla zkusit, tak jsem to zkusila.
"Pro výhody v zaměstnání jsem nestudovala ani omylem a také mi to žádné výhody nepřineslo.
Prostě jsem to chtěla zkusit, tak jsem to zkusila."
Snad by se z toho dala vyjmout věta "také mi to žádné výhody nepřineslo". Ale zbytek... no, nejsem si jistej, jestli to tak tenkrát bylo opravdu bylo na 100%.
Už je to nějakej rok a fakt to nehodlám dohledávat, i když by se to asi najít dalo, ale mám dojem, že jedna z pohnutek byla teoretická hrozba nějaké pracovní degradace nebo přinejmenším stagnace z důvodu absence jakéhokoliv titulu. A proč ten s tebou zdánlivě absolutně dohromady nejdoucí obor?? Protože mamut??
Je možný, že se pletu, ale taky je možný, že si docela občas i něco pamatuju...
Že tu možná vojebáváš ty, kteří to neví, dejme tomu, ale jseš upřímná i sama k sobě??
Tohle si teda přesně nepamatuješ.
Ano, jistý kolega mi otloukal o hlavu, že nemám titul, ale na moji pozici žádný požadován nebyl a není.
A FEL protože mamut?!? Je pravda, že mi o tom studiu řekl a kdybych ho neznala, tak mě ani nenapadne hledat studium na ČVUT. Jinak ale působí na jiné fakultě (FIT), takže mého studia se - co by vyučující - nedotknul a nijak nefiguroval ani v mé bakalářské práci.
Možná bude lepší si to dohledat než tu plivat.
Jak už jsem napsal, dohledávat to nebudu. Tolik mě to tu zas nebaví a ty už vůbec.
Jo a ještě ti chybí dva nicky k dorovnani do nuly.
Jinak seš mi celkem volná, stejně jako nějakej FEL nebo FIT nebo cokoliv jinýho, ale už delší dobu si myslim svoje.
Stejně tak si myslim, že Jindra ti celkem slušně šlape po kurich vokach.
Také ti přeji dobré ráno a krásný den.
Na můj den se vyser.
Hlavně že jsou pořád tací, který to baví číst a žerou to.
už se zas rozjíždí hon na čarodějnice? měl by se vrátit palmič :-D
To víš, konec roku je náročné období - každý se snaží utratit gastropassy a froté ručníky docházejí...
A zítra prý bude ještě hůř
http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby...
No nic, konec srandy, Mimís se probudil, jdu babišovat.
"...se totiž Slunce dostane do přímky se Saturnem"
Jindy jsou snad na křivce ?
To mi připomíná ty čtyři únorový pondělky, úterky, středy... :-)
Náhodou, tam byla alespoň možnost přestupného měsíce! To u "Přímky Saturn-Slunce", tedy vlastně úsečky, jiná možnost neni :o)))
AHA! - tak ona to má být asi přímka Země-Slunce-Saturn, i když to nepíšou. Raději pouvažuju o závěti :o)
https://www.solarsystemscope.com/
Chceš jako říct, že Aha kecá?!? :o)))
To jako myslíš čerpat dotace na Mimís?
Když babišuješ tak snad čerpáš i dotace.
Chjo, zase zkrat na vedení.
To bych musela babišovat v jiném hnízdě :o)))
O úrovni vysokého školství hovoří i to, že prezident jmenuje ročně kolem 50 nových vysokoškolských profesorů. V době kdy jsem studoval jich bylo snad jen 50 na všech fakultách v republice, u nás byli tři! Již dosáhnout na Doc byl problém a takový uchazeč musel něco v oboru znamenat!
Mám spolužáka na FELu.
"Hele, Pepíku, jak to že nejsi profesor, však léta na to máš!?"
"Víš, ono se to má jako za socialismu. Tehdy kdo nebyl v Moskvě, nemohl postoupit. Teď mladší kolegové (bez rodiny) strávili rok či dva v USA nebo v Británii, nic nepublikovali, ale "byli tam".
Já mám rodinu, takže vyrazit na roční stáž je problém ..."
Po dvou letech jserm cosi hledal a ejhle "prof. ing. Josef ..., CSc.", takže když jsem ho potkal, ptám se: "Jak bylo v USA?" Začal líčit, ale zarazil se "Jak víš, že jsem tam byl?"
Takže ta "profesura" se nejspíš stala (v současnosti) formou odměny ("nebáli se jít do jámy lvové")...
Takže "Hostující profesoři" ve velkém!
David Lodge by se asi divil k jaké dokonalosti to Češi přivedli. :-)))
Bude to asi jak kde. Švagr se teď nedávno stal docentem v oboru lékařství. Taky k tomu přišel nějak levně - po absolvování medicíny jen asi dvacet let práce ve fakultní nemocnici, jen pár desítek publikovaných studií (a syn, co mu za tu dobu tak nějak mimochodem vyrostl, bude teprve příští rok maturovat). :)
Souhlas, medicínských oborů se ta devalvace hodnot zřejmě netýká. Zřejmě také díky provázanosti na fakultní nemocnice, kde mají primariáty jednoznačnou hierarchickou strukturu.
Také jsme neslyšel o tom, že by vznikla nějaká soukromá medicínská fakulta - neštěstí !!!
Já nevím, co takhle slyším od kamarádů našich dětí, tak to studium je sice náročné, ale čím dál víc teoretické, na modelech a koukání přes rameno. Na člověka si nesáhnou.
No, nevím, nevím...
Nový pan ministr do tvé škatulky zrovna moc nezapadá.
Jo pane, to bys valil oči kdo všechno má titul.
stačí to sledovat tady na UTB (učiliště t.bati). i když při tom, kdo tam učí, se není čemu divit :-D
Nic nenamlouvej. I za našich studií jsme se divili, jak někteří mohou prolézt. Pravda bylo nebylo jich moc, ale otázkou je zda-li to na procenta není furt stejné.
Hm, výrazně se zvýšilo procento celkové populace s VŠ vzděláním. Myslíš, že úměrně k tomu stouplo v populaci IQ? Těch dobrejch je furt stejně, teď se akorát blběji hledají.
Že přijímacím řízením projde někdo, kdo na studium nemá, to je běžné, bylo, jest a bude - o důvodech by mohlo být další vlákno.
Velvetem inteligence zázračně nestoupla a pokud "chceme" mít 40% populace vysokoškolsky vzdělané je jasné, že se musí snížit nároky - slušně řečeno!
z těch 40 % bude 90 % humanitní vědy, a ti budou makat v KFC a Mekáči, bo nic jiného umět nebudou
Kéž by tak zafungoval přirozený výběr.
Znám jednu, vystudovala na univerzitě nějaké sociální vědy - děsně náročné studium - čtyřletý obor a ve čtvrtém ročníku měly výuku jeden den v týdnu, z toho půl dne praxi !!! - o absolventky je velký zájem. :-(((
Ta by ti vykecala díru do hlavy - Mgr.
Přirozený výběr? Ne, o peníze jde až na prvním místě.
Střední školy dostávají peníze "na žáka"(čím víc žáků, tím víc peněz). Jak usnadnit absolventům ZŠ cestu na SOŠ? Přeci zrušením přijímaček (ponovu přijímačky ano, ale "síto neoddělující zrno od plev").
V prvních ročnících se doučuje látka, která se "díky" ŠVP nestihla na ZŠ probrat.
Leč mnozí rodiče se domnívají, že byl-li potomek přijat, maturitu také "dostane" ...
Pokud absolvent maturitní vysvědčení získá, nejspíš půjde na VŠ, kde (na technických VŠ) musí být "doučen" látkou, na kterou na SŠ "nezbyl čas" a bez které by nevystudoval ani bakalářský program.
Protože matematika či fyzika jsou "fuj" (ani Havel neměl tyto předměty rád), je zájem maturantů směřován do humanitních oborů.
Havel že neměl rád matiku a fyziku?
Jak je to možné?
Vždyť je to kybernetik.
I VŠ dostávají peníze "za žáka".
Co se týká té ČVUT, tak tam do naší kombinované formy studia žádné přijímací řízení nebylo - každý student se z finančních důvodů hodil a průběžně se to vyselektovalo.
Do 1 semestru nás nastoupilo 162, do 2. semestru postoupilo již jen 120, v 5. a 6. semestru už to bylo jen něco do 40 studentů a k bakalářským zkouškám se nás nakonec přihlásilo asi 10 nebo 12.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/kde...
Hezké, díky.
Koukám, že FJFI má jen 1,7% z absolventů na ÚP. Jestlipak se ve statistice nějak projevil náš místní génius (zneuznaný) ???
No vidíš, a už je tady. Hnedle vedle v zaujalu. Stojí to zato pořád vyvolávat tohohle ducha? To vás opravdu tak moc ta osoba zajímá?
Tak to se omlouvám, jestli jsem ho svou zmínkou vyvolal.
Určitě ne. Jeho soukmenovci se v Austrálii projevili jako milí a přátelští lidé, tak se rychle přiskotačil podívat co my na to.
Vždyť to takhle dělá už delší dobu.
Je někde možné najít statistiku, kolik procent absolventů se po studiu věnuje tomu oboru, který vystudovalo?
Mohlo by to být zajímavé čtení.
nevím, jestli by to bylo reálné vůbec zjistit, vzhledem k tomu, jakým fofrem dneska mladí střídají zaměstnání.
já třeba u původní "profese" zůstal jen dva roky a už jsem se k ní nevrátil a ani nevrátím, protože za těch 15 let se v účetnictví změnilo strašně moc věcí. a učit se to od začátku se mi nechce :-)
Dokonce mnozí tvrdí, že to ani není žádoucí a perspektivní myslet si, že vystačím s vystudovanou profesí. Že škola má člověka hlavně naučit to, čemu se moderně říká soft skills a zbytek se naučí v praxi.
(Soudím, že je to blbost, nerad bych viděl absolventa VŠCHT jak se ve staliňáku doučuje chemii.)
no jo, jenže pak ze škol lezou samí "manažeři", kteří nic neumí, chtěli by hned 30 - 50 čistého, a když je někam na manažerskou pozici vezmou, tak zmrví, co se dá, protože všemu rozumí nejlíp a neumí zacházet s lidmi...
nedá mi to...
Na operačním sále:
"Sestři uřízněte pacientovi levou nohu"
Sestra uřízne a doktor:"Já říkal levou!"
Sestra se zastydí a opět řeže.
Jenže doktor na to:"NOHU!!!!"
Fuj! Jestli se mi o tom bude zdát, budu vědět kvůli komu jsem v práci ospalý ...
Z 29 spolužáků, absolventů 2 kroužků (jednoúčelové stroje a přípravky) máme (po 25 letech):
se strojařině věnuji jen já.
Teda, jeden spolužák odolával ještě 10 let, ale už je také mimo odbor.
Bývalí spolužáci jsou správcové sítě / systémáci a pod, bankéři, různí obchodníci, techničtí náměstkové, manažeří (většinou výroba a obchod) starostové apod, celník, technik na byťáku... jo a jeden je recidivista. (sňatkový podvodník)
Je to do jisté míry daň době - v první polovině 90 let to šlo se strojařinou dolu vodou, a my byli první generace která věděla něco o počítačích.
Jaký je dnešní poměr, to by mne zajímalo.
Který jseš ročník narození?
Říká Ti něco jméno Doc. Svoboda?
1968
doc Svoboda - ne.
Která škola?
já studoval v Bratislavě...
Tak jsem ti to chtěl vyplnit, ale nejde to. Nenašel jsem od čtyřky vhodné odpovědi a nepokračuje to na další stránky!
Nebo je otázek vážně jen šest? To by byla diplomka prvního stupně základky ...
Ty z počtu otázek odvodíš úroveň té práce?
Sam jen kousicek niz zpochybnujes doknalost ;-))
Nezpochybňuji, asi se mu nehodím do zkoumaného vzorku, když nic neberu. Spíš by to neměl dávat sem mezi amatérské, odstárlé strýce a tety.
No jo, ale neni uz i formulace a umisteni dotazniku soucasti takove prace ? Pokud je to zdroj, mel by asi byt uvedeny a jako nejakeho hodnotitele by mne to asi i zajimalo a dojimalo :-)
Áááá, z Brahmy už je zase Robin Úd...
Že ty vždycky víš, co by měli dělat ti druzí... Zkus také jednou začít u sebe a třeba nedávat druhým to, co nechceš sám. Třeba rady...
Protivná rejpavá odporná babizno už konečně táhni
Jen tu osobu nazývám správným jménem. To není urážlivé, je to jen reálné pojmenování.
Jj, přesně jak říkám - zkus také jednou začít u sebe...
Ale také tě ráda vidím a přeji ti krásný den!
Víš, že asi jo, strýcu? Ve spojitosti s jejich "hloubkou" a propracovaností. Ale možná mám jen moc bujnou fantazii, když si představuju jak ta diplomka bude vypadat. Znám jen ty ze strojařiny ...
Chtěl jsem po pravdě vyplnit, že nic nezobu a ono to nešlo.
Kdo nesuplementuje, není sportovec. Aspoň nějaké kapky proti astmatu bys nenašel? :-)
To víš, lhát se nemá. Ani internetu.
Doplňování minerálů z chipsů a iontů z piva jsem snad správně zařadil jako extrakty z léčivých rostlin.
Kam mám zařadit kolagen ve formě tlačenky, kližkového guláše, chrupavek z kuřecích křidýlek a medvídků Haribo? Léčivá zvířátka nejsou v nabídce :-(
Já tam volbu "kloubní výživa" vidím!
Hoď to na bikeforum, nedávno jsem tam do jednoho výživářského vlákna koukl a docela se divil, jak to někteří řeší...
Za takhle odflakly dotaznik ho tam Yura sezere zaziva :-))
Yura Olomouc není hysterická ženská?
No toto ...
Myslím že ne, ale nemá k ní občas daleko. Takový opak Onuce :-D
Člověče ty si vůbec nepochopil, k čemu diplomová práce slouží.
Není to asi tvoje chyba, je to chyba vzdělávacího systému.
Pokusím se vysvětlit k čemu, diplmová práce, nebo projekt slouží.
K tomu, aby student prokázal, že je schopen samostatně pracovat, že schopen řešit zadání, vyhodnocovat data, a učinit z nich závěry. (my mostaři to měi jednodussi, musel si navrhnout most, co nespadne).
Ale u pár státnic "jsem seděl" a tak jsem si jist, že na to jdeš špatně,
Vůbec nejde o to, jestli se ti podaří nějaká, data sesbírat a jak moc budou pravdivá.
Ty, jako student máš prokázat, že sesbíraná data jsi schopen správně interpretovat a vyhodnotit a dal s nimi pracovat.
Studentske pruzkumy jsou neverohodne (a byl jsem student a vim proc), vysledky jakesi studentske prace se muze ohanet jen hlupak.
Ty jako student mas prokazat, jak jsi schopen zpracovat informace. Komise nemá přihlížet k tomu, jak moc jsou relevantní.
Nevim jak moc mě chápeš, ale já být student na tvém miste, mnohem víc se soustředím na pochopení method interpretace výsledků, než na ty konkrétní výsledky.
VŠ má učit lidi myslet, nikoliv sbírat data
Správně myslet = vyhodnotit, zda jsou data relevantní a pak je použít.
Myslet správně = myslet po leninsku! Vždycky, než se začne myslet, je nutno si položit otázku "komu to poslouží" a odpovědět si na ni. Pak podle toho myslet :-)
Zahráváš si s ohněm!
Já a asi i vysočina jsme na "zaslouženém odpočinku", ale tebe možná také někdo sleduje, kontroluje, špicluje, zda neodpovídáš zde Nakole v poracovní době.
Možnost využití takových znalostí (po berijovsku) tu byla také naznačena ...
To je prosté jak čerpadlo.
Povinně platím nemalé částkyna na daň, která se nazývá zdravotní pojištění.
Za typrachy dostanu hovno, protože jsem od revoluce nemarodil, ale Ok, vyberu si to možná v podledních 10ti dnech života.
Možná ne. Spíš jen čtu, jak komu co ta pojišťovna odmítá platit.
A pak Mořský koník, velkorysá studijní volna, OK.
Všechno zkousnu, nejsem malej.
Ale když mě čůza začne školit, pravidelně a s, stematicky v pracovní době, říkám si, na jejím platu by poplatníkmohl ušetřit.
A když s tím nepřestane, musím hájit zájmy všech a babu poslat do Tesca za kasu, tam se vykecávat nebude.
Složité na pochopení?
Tak ti to spočtu jinak, ta baba ná stojí asi 600 na hodinu, nejen její plat, ale všechno kolem, kancl atd.
Takže každá její prasárna v pracovní době tebe, mě, ostatní, stojí asi kilo.
Jo, pokud chce debatit a stavět se chytrou, tak za svoje.
Toje fér, nebo ne?
Na to lze jen odpovědět nosnou myšlenkou XIV sjezdu:
socialisticky pracovat, socialisticky žít
Ano, student má prokázat schopnost vyhodnocovat informace a pro učitele je nepodstatné, kak moc jsou ty informace co vyhodnocuje hodnověrnë, pokud nelítá úplně mimo.
Stalo se praxí, že mnozí VŠ pedagogové se snaží studenty tlačit k získávání realných dat, aby je v budoucnu mohli pro sebe využít.
To je špatně od základu.
Student nemá být otrok (od toho jsou doktorandi.. :_)) nemá prokázat schopnost opatřit si data, ale má prokázat schopnost je správně zpracovat a vyhodnotit.
Tolik od starého, bývalého, učitele na VŠ
Ale umět se správně zeptat na správném místě a v získaných datech umět odliit zrno od plev je taky důležitá schopnost. Jinak sice formálně správně, ale vyhodnotí z kokotských dat kokotské závěry. A to mu pak zůstane, i když už bude pracovat sám a naostro. Ty kokotiny otitulovaných vídáme co chvíli...
Mně ta data přímo dodali na děrné pásce :)
Já si data sebral z úplně jiného oboru jen proto, že to bylo principielně podobné. Tedy jak uváděl Jindra, šlo o to, jestli se mi ta data podaří správně interpretovat, nešlo o konkrétní čísla.
Jindřichu, jak jsi mě tenkrát s tím hochem nasral...
Nicméně zas musím konstatovat, že máš pravdu.
Myslíš v tom, že nezáleží na tom, zda jsou data sebíraná v rámci práce Suplementy ve výživě rekreačního sportovce pravdivá?
Já nevím. Neznám přesné zadání té práce.
Nicméně vidím, že ta data sbírá zde na anonymním internetu, což dle mého soudu odpovídá Jindrovu postulátu o tom, že pravdivá nutně být nemusí.
Pročež nechápu, co mu vlastně Jindra vyčítá:-))
Jindra studentu nic nevyčítá, Jindra hořekuje nad systémem.
Tak znovu, pro tebe.
U studenta VŠ chceme aby prokázal, že he schopen samostatně myslet, vyhodnocovat a zpracovávat informace a data.
Nikoliv si je opatřovat.
Proč studenty získaná data nelze brát za věrohodná, je téma na jinou diplomovou práci.
Tobě nechť postačí, pokud se do té práce nechceš pustit, že to prostě tak je :-)
Informace si má vycucat z prstu? A pak prokázat, že s nimi umí samostatně pracovat?
Na konkrétní výsledky nehledět?
Skoro bych řekl, že je to naopak - právě konkrétní výsledky ukáží, zda správně pochopil metody interpretace informací (ne výsledků).
vzhledem k tomu, že to má anonymní, a každý si tam napíše, co chce, je výsledek úplně stejný jako vycucané z prstu
Aha, takže do diplomky napíše, že vlastními silami vyplnil dejme tomu padesát šest anonymních dotazníků, a získané informace se pokusil správně vyhodnotit :-)
vzhledem k tomu, že není schopný nachystat ani dotazník, který má hlavu a patu...
Existuje řada method, kterými lze cokoliv zjistit. Dotazník je pouze jednou, z těch méně spolehlivých.
Dobrovolný dotazník na specificky vyhraněném serveru je buď hloupost, nebo snaha, získat dostatečnou podoru pro předem dané závěr, prostě si to tak "vyfutrovat"
Ale na druhou stranu správně, boch si opatří data a udělá z nich závěr. To by měla komise posuzovat, ne věrohodnost dat, ale tu konkluzi.
Pfoblém je, že pak se nějaký dojič dávek bude na Mavistrátu ohánět tím, že v diplomové práci studenta XY zaznělo....
Ano, ty data bych mu nageneroval počítačem, byly by přesnější, než z jeho "výzkumu"
V této souvislosti se mi vybavilo, jak jsi zpracovával a vyhodnocoval data ty, tady na diskuzi, když jsme ti radili, ať si koupíš karbonovou silničku, říkali jsme ti, ať si koupíš outdorovou navigaci a ty sis koupil sportester...
Získat relevantní data může být práce na několik let. O to u diplomové práce opravdu nejde, tolik času na to nemaj. Jsem na diplomce zpracovávala snad jen tři datové soubory, jejichž malý rozsah mě překvapoval a výsledky jsem si dovolila zpochybňovat, bo mi to přišo jako málo dat a příliš rozmazaných. Ale oni prostě víc dat neměli a vysvětlili mi, že výsledky jsou jen jedním z podpůrných argumentů pro nějaké teorie, na nichž se ve výzkumu pracuje. Jeden soubor byly vlastnosti jakési slitiny různého složení a různého tepelného zpracování, takže jen udělat ty vzorky nějakou dobu trvalo a pak těch cca 10 ukazatelů v laboratořích odměřit... , další soubory byly údaje o nějakejch hypertonikách ze špitálu nasbírané za několik let (v počtu desítek, ani ne stovek).
Prostě diplomová práce může být jen střípkem na nějakém výzkumu, to v tom lepším případě. Dnes při inflaci studentů v různých pseudooborech soudím, že spousta prací je opravdu jen na prokázání určité schopnosti zpracovat a vyhodnotit, ale jinak to k ničemu není, jde to do stoupy a nikdy se to k ničemu nepoužije.