Tak letos zase startujeme :)
http://www.dopracenakole.cz/
Tvářemi kampaně jsou břišní a hrudní chirurg prof. MUDr. Pavel Pafko, DrSc., a také fyzioložka a biochemička prof. RNDr. Helena Illnerová, DrSc. Oba jezdí po celý život pravidelně na kole a nic na tom nemění ani po sedmdesátce.
No a bohužel jsem do rubriky město musel dát Prahu, ale měst kterých se to týká je více...
Protože když člověk při zakládání tématu vybere rubriku ve městě na kole, tak musí vybrat jen jedno město, ale soutěž se pojede v 32 městech
V tom tvém odkazu ještě město vybrané není, to se děje až někde dál. Jediná tvá zmíňka o Praze je to tvoje litování. Proto jsem se divil. Nebo ty bys chtěl jezdit do práce v soutěži přes celou republiku? To by nebyl zase tak špatný nápad, navrhni to. Jinak je mi to vlastně fuk, jen jsem tomu nerozuměl.
Mně úvodní odkaz:
http://www.dopracenakole.cz/
vyvolává úvodní stránku, viz obrázek. Ano, když se chci přihlásit, tak si musím vybrat město, kde budu soutěžit.
Už jsem to pochopil. To je věcí zařazení diskuse v NaKole. Netýká se to stránek Automatu. Vůbec jsem si toho nevšiml. Omlouvám se za nedovtipnost.
Chtělo by to soutěž nejenom do dálky, ale i do výšky...aby to bavilo i Liberečáky a jiný horský národy...
Kolik na tom ta neziskovka zase vydoluje z rozpočtu?
Tak určitě, v Praze to je nejlepší způsob sebevraždy...
Četl si k tomu i něco jiného než jen nadpis tématu?!?
Tak to je zajímavé tvrzení které bohudík nelze podložit ani jediným případem za posledních 11 let.... takže díky za názor ale snad by stálo za tím si napřed ověřit fakta
Když se podíváš na jeho dalších 5 příspěvků, tak zjistíš, že si jen tak štěknul do témat, kde mu něco řekl nadpis.
Ale docela dost lidí to má nejspíš podobně, alespoň podle vyjádření mnoha.
Víkendový průjezd naprosto pohodovou Magistrálou jako pokus o sebevraždu zhusta označují i místní :-)
Tak ti nevím, nedávno po Praze pobíhal nějaký dánský "vědec" aktivista, který naměřil přímo vražedné hodnoty čehosi, co zcela jistě hubí ty, co po ulicích šmajdají, naprosto spolehlivě.
Nemusí tedy jít o střet cyklisty s vozidlem, nebo u některých obzvláště indisponovaných, s pevnou překážkou (strom, kandelábr) ale o sebevraždu pomalejší.
Já teda Dána moc nežral, ale vy, cykloaktivité, byste si v tom měli udělat jasno. Je to jedovaté v tý Praze, pak je obecným ohrožením tam pořádat obdobné taškařice, nebo není, a pak Dána poslat do patřičných míst a jeho poplašné zprávy vetovat.
Měřil prach a je to ten pán, který na youtub dal videa o tom jak si on pro rodinu staví ekologický dům a přitom ukázal strojově ruční rozborku původního stavení doprovázenou doslova mraky prachu v obytné čtvrti, žádné kropení nic..... :)
Je mi to jasný...
Léta tvrdím, že Praha je poklidné, pro cyklistu bezpečné město a čárat po asfaltu netřeba.
Bylo by fajn udržovat krajnice sjízdné, doplňovat ukradené kanálové mřížky a odstanit i jiné pasti (tuhle mě sundaka z kola dlažba na Národní, na 20mm pláštích jsem vletěl do mezery mezi dlažkama asi 23 mm, a nešlo s tím už nic dělat, jen lehnout).
Bylo by mozná i fajn, udělat můstek přes snad Cisařský ostrov (mám v tom trochu zmatek)a protáhnout tu cyklocestu bez aut blíž k centru.
Asi by se dalo najít i pár dalšich věcí, ale jízda na kole Prahou fakt sebevraždou není.
Nesouhlasím.
V Praze se kupodivu dá na kole jezdit celkem dobře, dokonce i babičky přežijí-)). Chce to jen zapojit ty šedé buňky, vzpomenout si při jízdě na kole na to, jak asi působím na řidiče, nedělat si naschvály, zbytečně a prvoplánově nepřekážet, znát své síly a třeba i, když to jinak nejde, zastavit (nepřekážet), rozmyslet si, co a jak udělat a být hlavně v klidu.
Kolo má obrovskou výhodu v tom, že kolař se jednoduše a velmi lehce může stát chodcem. Ale samozřejmě, nesmíš si myslet, že jsi závodník a na tvém dobrém výsledku stojí a padá svět.
absolutní souhlas, hodně záleží na cyklistovi. Pokud bude se chovat obezřetně, tak to bude pohoda
Dodal bych ještě jednu věc.
Nejen obezřetně, ale i předvídatelně.
Aby všichni v autech věděli, co cyklista chce udělat.
Pak není sebemenší problém, jen v hlavách fundamentalistů na obou stranách.