Jelikož tu vidím 2 témata "Letošní porce km" a obě jsou nevímproč zamčená, rozhodl jsem se založit téma vlastní.
Pochlubit se zde můžete nejen svými kilometry na kole, ale libovolným jiným číslem, sportovní statistikou nebo úspěchem, které vám v loňském roce udělaly radost.
Tak letos jen 4329 km, 23446m up
Jde to nějak z kopce, předloni přes 8000, loni přes 6000. S takovou budu muset za 3 roky jezdit pozadu :D
Se nediv, vždyť jsi se oženil.
A co teprve až přijdou děti. :-)
Děti kdyztak bezvu třeba přes ebay nebo Ali. Nějaké odrostlejsi, v akci. Co s těma malyma, vždyť to bud smrdí nebo spí :D
Budeš objednávat z Číny?
Lepší než z Polska, ne? :)
Nic ku chlubení. Fujtajbl vespolek. Zrušená dovolená, imrvére nastydlej, výsledkem je 929 km...:-/.
Tak snad si můžu připsat aspoň zásluhu, že teď už si bude každej připadat lepší...
Přesně nevím, ale řádově okolo pěti set. Rekonstrukce baráku, stěhování, pak vnučka... a když mi teď přibyl ještě pes, tak asi musím buď pro něj pořídit vozík nebo se smířit s tím, že na kolo se už nedostanu vůbec... :-/
Mám to podobně jako mira.l, moc práce málo času, a když už na kolo, tak s vozíkem a to není u mne na trhání rekordů. Jinak po tom co jsme museli nechat uspat našeho Archibalda, tak to byli děti a známí, že kdy si pořídíme psa. Když jsme probrali +/- tak nám vyšlo, že to moc brzy nebude, je to moc velký úvazek, navíc pokud můžeme tak hlídáme.
Jo, to mi povídej... Přišli jsme o kočku a já chtěla původně kotě. Dcera opatrně sondovala, zda bych nechtěla raději psa, že známí budou mít štěňata. To jsem rezolutně odmítla, že to je přece jen moc starostí a psa že až do důchodu.
No, pak jsem zjistila, že kamarád leží už nějakou dobu v nemocnici a jeho pes je celé dny zavřený v baráku, jen ho ráno a večer skočí vyvenčit sousedka... a bylo.
Dcera se tomu divila, když jsem pár dní předtím byla nekompromisní, jenže, jak jsem to vysvětlila jí: "Tohle přece není "pes", to je Šimon."
Plánovitě bych do toho nikdy nešla, ale jsem trochu fatalista a mám dojem, že když něco takhle člověku "vleze do života"... tak to tak asi mělo být.
podobně jsme to měli s Archibaldem, moja se šla s děckama podívat ke známým na štěňátka. Ale musím říct, že těch 12,5 roku s Archibaldem za tu flašku Tullamorky stálo. ;-) P.S. Dnes jsme byli u kámošky co si teď pořídila štěně a moja byla jakási na měkko.
Tak už jsem dopočítal k následujícím výsledkům:
Azub Ibex - 8148 km
Šrotokolo - cca 300 km
Inline brusle - 950 km
Bohužel je to oproti loňsku dost zhoršení (nemluvě o letech, kdy jsem míval přes 10K) a pro Ibex je to dokonce nejhorší výsledek v historii... asi fakt stárnu. :-/
Tak se teď aspoň uklidňuju tím, že jsem letos posunul své maximum na K24 (539), nacpal se ČTA navzdory na start pěti triatlonů + jednoho kvadriatlonu... a ještě jsem byl na 14ti OB závodech (počítam všechna proběhnutí s mapou), i když tam mě kolo dovezlo jenom na start...
Letos o malinko míň jak vloni.
"jen" 13 482km, z toho cyklokroska 7147km, bajk 6335km. Co mě těší, tak letos 1964km na těžko - dovolená + několik víkendů.
Rozšířím řady těch "do tisíc km"
http://www.vrstevnice.com/odkazy2/svet/svet.html
Holt jsou momentálně jiné zájmy :o)))
Jsem letos těsně přes dva tisíce (kilometrů, ne metrů), což by se mohlo někomu zdát málo. Ovšem každej ten kilometr byl s příběhem a každého z nich si vážím:-))
Přes jaro a léto se mi dařilo jezdit do práce na kole. Hromada cest v týdnu podél Berounky. O víkendu, nebo prodlouženém víkendu i přes stovky km. V Čr je hromada pěkných tras, pár se jich povedlo i v Polsku projet.Celkem přes 2200 km, 12 defektů. Nejlepší byla jednodení tůra, kdy jsem od rána poznával krásy Mladé Boleslavi (plavečák, letecké muzeum) posbíral několik keší přes město a vydal se zpět na Barrandov. Jelo to skvěle, žádné převýšení, kochání se krajinou :) Přeju Vám do dalšího roku pohodové kilometry, ať se jen nehoníte za číslem, ale užíváte si svobodu na kole.
Tak letos to bylo 9.230km
Tak tos mě teda překonala. 9.208km
4377
Je to méně než jsem čekal, protože hodně najedu do školy a zpět a v letním semestru už jsem měl většinu předmětů hotovou a jenom jsem seděl doma a psal bakalářku a učil se na státnice.
Předloni jsem neujela ani 200km,což mě štvalo. Loni ani 2000km. Skončila jsem na 1850km, což by jindá pro mě býval byl výkon tak za čtyři roky. Letos zatím nula,ale snad tu dvoutisícovku pokořím i za cenu zanedbané zahrady.:-)
Vykašli se na zahradu a začni fest kořit. Nejlíp u Kokořína.
Blahopřeji všem k úspěšným jízdám na kole, ať byly jakkoliv dlouhé.
Vím, je to jenom číslo, ale díky němu jsem si v prosinci, když jsem zjistila, že jsem se potřetí přiblížila k sedmičce, pojezdila na kole (jinak bych se loni např. ani jednou nepodívala do Srbska a na Branžež). Naštěstí to na Silvestra neklouzalo a při posledních 7 km jsem se cítila jako vítěz :). S návratem domů mám celkem 7001.
Nakonec 5005 km.Poslední stovku jsem doháněl po vánocích ale zvládl jsem to.Doufám že to letos zase o něco překonám.
k chlubení to není na to tu jsou jiní machři, ale se svým počtem jsem spokojená s posledním Silvestrovským výletem jsem dosáhla 3367km. bývalo to o něco lepší, ale taky byly roky, kdy to nestálo za nic. snad se letošní cyklosezona povede a kilometříky budou přibývat, přeji všem, aby tomu tak bylo.
Tak jsem se taky sečetl a dopočítal koncového stavu a s potěšením mohu sdělit, že přes subjektivní příčiny jsem plán splnil a ještě překročil :-)
Někdy zjara padl divný nápad letos odjet 10 tisíc km a dostat se ještě výš a hlouběji do kosmu než vloni a docela se povedlo.
Odjel jsem lehce přes 10 400 km + něco na trenažéru, ale to nepočítám.
A i když byly ty kilometry o trošku rovinatější než vloni, tak jsem s nastoupanými víc než 15,5 Mont Everestů (bezmála 140 km) docela spokojený.
Ty Everesty - jels je s kyslíkem nebo bez? :-)))
(samozřejmě vynikající výkon!)
Vesměs s kyslíkem, ale v některých stoupáních už to bylo skoro bez a občas i na slušný kyslíkový dluh :-))
Zvlášť když jsem dostal nápad, že v ten den nedám 22 placku a vše nejméně na 32. A musím říct, že třeba po 80 km při přejezdu Orlických hor jsem si říkal, že to nebyl úplně ten správný nápad :-)
Jsem předloni začala zodpovědně trénovat s přesvědčením, že výsledek se přece musí dostavit. Najezdila jsem o něco víc, jezdím zodpovědně, prakticky denně, ale to najeté navíc oproti předloňsku je jen díky Růžence, které to přece jen trochu lepší utíká. Řekla bych, že loňskej 4350 je stejnejch, jak předloňskejch tři a půl. Prostě musím zkonstatovat, že výsledek se nějak nedostavuje, a mám pocit, že mi to jede i přes lehčí převody čím dál hůř. Na to, že bych mohla nasilu najezdit víc, se teda necejtím :-(
2016 byl čtvrtý rok,co jsem si jako důchodce zakoupil horáka 29".Jako důchodce mám výhodu,že nemusím jezdit podle kalendáře ale podle předpovědi počasí.Loni to nějak pěkně jelo a poprvé jsem vyjel na několik dní i na těžko.Během roku jsem se pomalu vydrápal i na Praděd,Lysou Horu,Velkou Javořinu,Soláň,Pustevny,Sv Hostýn.Konec sezony 10.12.2016 a najeto pro mě neuvěřitelných 8555km.
jak to tak čtu, tak už abych byl taky důchodce :-D
Buď rád, že nejseš. Všimni si, že pro důchodce je desítka povinná.
to by mi nevadilo :-)
ale když po té cestě do práce 2x6km denně to prostě nenaskakuje. kde je ta doba, kdy jsem jezdil denně 2x25 km. to ta čísla skákala jinak :)
Přestěhuj se, změň robotu, jezdi oklikou. Možností je fůra.
Škoda jen, že trvá věky, než se do něj dostaneš, je to nejlepší období života. Konečně si uvědomíš, že žiješ. Furt tě něco pobolívá, furt něco už není ono, kolekce nemocí a léků roste. Ale nic nemusíš a můžeš všechno. :-)
Já jsem teda nechtěla, abych nevypadala jak liška s kyselými hrozny, ale když už přišla řeč na ty důchodce... vlastně by mě zajímalo, jestli lze najet řekněme od pěti tisíc vejš, pokud člověk chodí do práce, má rodinu (tím nemyslím schvácenou matku, co s taškama kluše mezi obchodem a školkou, ta to jasně nestíhá, ale prostě mít kolem sebe lidi, se kterými přece jen chcete občas pobýt) a případně i necyklistické kamarády. Mně to ani v dobách mého cyklistického maxima nevyšlo líp, než vyrazit na kolo tak pětkrát do měsíce. Zbytek připadal na jiné aktivity... (Loni to bylo zhruba pětkrát za celý rok, ale to byl extrém.)
Nejvíc se nahnalo vždy o cyklodovolené, ale ta už poslední dva roky taky nebyla.
asi musíš jezdit hodně rychle nebo v době, kdy tě ostatní nepotřebují. třeba když spí :-)
před dvěma lety jsem si mohl ještě dovolit jít se hned z práce projet a vrátit se třeba až potmě po 100 km. teď si o tom můžu nechat jen zdát :-D
Já mám rodinu už dávno samostatnou... spíš asi potřebuju já je. Paradoxně, dokud jsme bydleli všichni pohromadě, tak jsem klidně vypadla na celý víkend pryč, ať se postarají sami. Teď se právě snažím, ať se o tom víkendu aspoň občas sejdeme.
To nebyla stížnost, mně tak vlastně vyhovuje; tak jsem holt v najetých kilometrech na chvostu, no. :-)
Dá, ale těžko :) Já, pokud není led a sníh, vyjíždím každý den, nerada venčím psa pěšky.
Jinak vyjíždím občas s tím, jak píšeš, "ať se postarají sami".
Za výrazné snížení najetých kilometrů v mém případě může narození vnoučat. To si tak člověk něco naplánuje na víkend a ve čtvrtek zazvoní telefon: "Mamí, co děláte o víkendu ... já bych potřebovala ohlídat ..." A je vymalováno.
8-)
U nás je to zatím spíš naopak. U plnokojeňátka toho ještě moc nenahlídám, ale to je furt něco nového. Začne se smát, má novej zub... a já to samozřejmě spěchám hned za čerstva osobně zkouknout.
U mně je to asi kombinace obojího. Jednak snaha využít služeb ochotné babičky, druhak snaha babičky užít si těch mrňousů, dokud ta šance tady je.
Pročež si toho užívám a nic nepočítám. Ani hodiny strávené s dětmi ani kilometry odjeté na kole.
Jak píšeš. 5x za měsíc po 100km, to je za rok 6000km.
Tak vidíš, že se to dá. :-)
Hodně se dá najezdit, když jezdíš na kole do práce.
Nojo... pětkrát za měsíc, jen v sezóně... většinou spíš okolo padesátky než stovka. A jsem tak na tisícovce za rok, druhá tisícovka byla dovolená... a to byly ty moje vrcholné roky.
Jezdit do práce na kole jsem zkoušela, ale pak mi zas všechno ostatní zbývalo na víkendy, protože do všedních dnů už se nic jiného nevešlo... tak dostaly přednost víkendové výlety. :-)
Jen si počkej, až budeš hlídat vnoučata...
Hlídat vnoučata - jen s vozíkem. S tím za kolo..
I na vozík občas dojde, ale aktivit „bez vozíku“ je zatím víc. Holt je to ještě Mimís.
Já studuju a pracuju na zlomek úvazku a přijde mi, že to jde. Možná budu mluvit jinak až dostuduju a budu pracovat naplno… Ale když jedeš 250x ročně 7 tam a 7 zpět (typická vzdálenost ze sídliště do centra Prahy), tak je to 3500, k tomu nějaká dovolená a víkend na kole a těch 5000 máš.
Jinak svobodný, bezdětný, že?!?
A bydlíš ve svém nebo na koleji?!?
Jo, když nemáš jiné starosti než studium a částečnou rachotu, to se to jezdí :o)))
Ajta krajta panička se v tobě ozvala!?
Co na to taťka?
Jde to. Moje paní má do práce 15 km z práce stejně tedy denně 30 km. Nejezdí jen když je náledí nebo sněhová břečka. Takže víceméně celorok Poslední dva roky byla obzvláště příznivá. Já to mám do práce 11 km a abch se nějak srovnal s tím co najezdí moje paní musím si občas po práci udělat oklikou pár kilometrů navíc.
A doma zas nemusí být všecko špíglnýgl.
Ale je fakt, že na kamarády zas docela moc času nemám.
Všechno má svoje,ale být mladší také není špatné.
Být mladší a být rentiér. :-)
To by se mi taky líbilo.
Spokojíš-li se s "dávkami", můžeš být rentiérem (skoro) celý život
Co znám rentiéry tohoto druhu tak se u nich nějaká nadměrná pohybová aktivita neprojevuje.
To ale nesmíš v noci chrápat :))
Něco málo přes 9000km
Když už tady tedy probíhá to poměřování pindíků, musím se taky s něčím pochlubit.
Objevil jsem krásu ježdění bez tachometru, Upustil jsem se od takového toho- letos musím dát víc než loni a vystoupat o jeden Mount Everest víc a zredukoval svá předsevzetí jen na to - chci se podívat tam a tam, chci vyjet ten a ten kopec. Musím říci, že je to poměrně osvobozující nebýt otrokem čísel a najetých kilometrů.
nevím, já to jako poměřování pindíků neberu :-)
pro mě je třeba ten nájezd docela fajn informace o výdrži destiček, řetězů, plášťů,... co příště koupit a čemu se vyhnout.
taky z něho vidím, jak na tom jsem se zdravím a časem ten rok. a je příjemný mít nějakou laťku, které chci dosáhnout ;-)
Takhle to jde určitě taky, ale to jen za předpokladu, že ti je úplně jedno kdy někam dojedeš, kde budeš přespávat a jak budeš dlouho na cestách.
Když si ale naplánuješ cestu třeba na Černou horu a chceš se ještě ten den vrátit domů, tak je potřeba vědět kolik to je kilometrů a jestli je člověk vůbec schopný tam dojet a ještě domů. Bez změřených kilometrů a průměrné rychlosti by pak ani pořádně nešlo podobnou cestu si ani plánovat.
Jinak každý výkon aby se dalo mluvit o výkonu musí být změřitelný a jízda na kole je pro mnoho lidí sportovním výkonem, takže měření a počítání má dost velký smysl.
Když si naplánuju cestu na Černou horu nebo kamkoliv jinam, tak vím předem jak je to cca daleko i bez tachometru a jestli mám průměrnou rychlost o km menší nebo větší než obvykle, nehraje roli, to taky nepotřebuju měřit. Jinými slovy k plánování cesty tachometr fakt potřeba není. Jak na tom jsou brzdy nebo řetěz vidím jinak, když je potřeba výměna tak vyměňuju, k tomu nepotřebuju nic počítat. Ale nikomu to nevnucuju, donedávna jsem taky měřil kilometry, Everesty a hrál si s číslíčkama.
vidíš, já bych třeba bez tachometru těžko zjistil, že jsem koupil debilní kliky s převodníky, které mi odepsaly nový dražší řetěz už po 300 km. bez něj bych jen věděl, že je to nějak brzo, že jsem toho přece tolik nenajel,... a koupil bych nový řetěz a dopadl bych stejně.
O.K. Já Ti rozumim, ale já to kolo zase tak nežeru, určitě tak moc nejezdim, tak to nepotřebuju počítat, Ty asi jo.
Počítat si kilometry přece nevypovídá nic o tom, že by člověk "kolo žral".
Já třeba nejsem soutěživý člověk (v soutěžích si vždy zamlouvám poslední místo - o to není žádná rvačka), jsem vysloveně rekreační cyklista, ale kilometry si prostě počítám.
A podle mých výsledků je zcela jasné, že u mě je to opravdu jen jakási evidence, nic víc.
No tak si eviduj, když tě to baví, já tu potřebu nemám. Nevidím smysl v tom zjistit na konci roku, že jsem najel o 50 km víc nebo míň než loni. Je to pro mě bezvýznamné číslo a je to cca pořád stejně. Důležitější je pro mě "napsat si do deníčku" letos jsem byl tam a tam, vyjel jsem na kopec "XY".
To se ale vůbec nevylučuje. Zvládnout se dá v pohodě obojí. I s profilem trati k tomu cíli, případně i grafem tepáku a okolní teploty, plus záznam trati gps :-)
Pro mě za mě dělej si třeba i graf kolikrát se cestou uprdneš, já už jsem napsal dvakrát jak to mám nastavený já- co je pro mě důležitý a co ne, asi to měnit nebudu a ani nikomu nic nevnucuju.
Nikdo tě k ničemu nepřemlouvá. Je to jen debata o tom, komu se to jak líbí.
O.K., jsem rád, že se shodneme.
Ty to poslední místo bereš jen tak, dobrovolně ?? Kazíš ceny. Nás si na orienťáku ti předposlední platí ! :-)
Cože? To chci taky... i když já teda o předposlední místo tvrdě bojuju... respektive většinou se na OB najde aspoň jeden zoufalec, co končí DISK, takže mě pak stačí dokončit. :-)
Předposlední místo je výborný. Když hrajeme s Nebeskou kostky, končím většinou předposlední. Jako americkej sprinter v tom protirežimním vtipu.
To víš, nejsem hamižná :o)))
Beru to takhle – většinou bývají odměňováni první tři a pak ten poslední. Na místa na bedně nemám ambice, tak se holt musím snažit o toho čulibrka.
Zatím se ale vždycky našel někdo, kdo mi i tu poslední cenu vyfouknul :o(((
Můžeš říct, co to bylo za kliky a jaký řetěz?
kliky to byly asi prowheel 52-42-30, kupované asi za 400,- - nechtělo se mi vrážet peníze do nových převodníků na staré kliky, takže jsem musel koupit druhé nové, což se vyplatí :-))
řetaz něco od KMC Z51S
docela na těch převodníkách chroustal, a až přestal, tak jsem zjistil, že jsem na 3, místy 4 zoubku měrky...
Já používám tachometr na silnici na korekci nájezdové rychlosti do zatáčky. Když ho nemám, mám tendeci to jezdit rychleji, než je mi zdrávo.
To mi prosím vysvětli, máš zmapovaný všechny zatáčky a každá má svou optimální rychlost nebo jak to funguje? Já osobně na korekci používám spíše brzdy.
možná to má podobně jako na rellý a pokyny má ve sluchátkách :-D
Ty v autě odhaduješ svou rychlost před zatáčkou jen podle očí, nebo se podíváš na tachometr? A všechny zatáčky si předem musíš předem pomalu projet a udělat si itinerář, který ti manželka čte do sluchátek?
U mě to funguje asi následovně - jedu (platí pro auto i pro kolo)- blíží se zatáčka -mám-li pocit, že jedu moc rychle - přibrzdím- když je potřeba -přibrzdím ještě víc. Ale nepochopil jsem jak to funguje u Tebe s tím tachometrem, jsem možná natvrdlej, ale podle toho co jsi napsal mi to připadá, že musíš vědět jakou přesně rychlost nastavit ve všech zatáčkách kudy jedeš.
Já si pohledem do zatáčky odhadnu rychlost, jakou jí tak můžu projet a tu rychlost měřím tím tachometrem, kdežto ty jí odhaduješ pociťově. Samozřejmě to platí pro vyšší rychlosti ve sjezdu. Pokud jedu pomalu a zatáčka je mírná, že bych se tam vešel i s trojnásobnou aktuální rychlostí, tak na tachometr nekoukám. Pokud nemám tachometr, tak jsem zjistil, že to pociťově honím občas rychleji, než se ji jeví vhodné. Prostě svou aktuální rychlost špatně odhaduji.
Téhle větě nerozumím...
"Pokud nemám tachometr, tak jsem zjistil, že...atd.... prostě svou aktuální rychlost špatně odhaduji"
Jak jsi to zjistil, když jsi neměl tachometr a pocitově to bylo dobrý?
Na kole jsem v zatáčkách připos*aná, tam jedu vždycky pomaleji, než většina jiných lidí, ale u auta si neumím představit, že bych pohledem do zatáčky odhadla rychlost a tu pak měřila tachometrem. V zatáčce se řídím jedině pocitem a koukám raději, kam jedu, než na tachometr. Ten je dobrý na široké přehledné silnici, kde bych snadno pocitově ustřelila přes předepsaných devadesát.
Ten tebou popsaný postup - nejdřív se podívat na zatáčku - pak odhadnout kolik km - pak ty odhadnuté km držet podle tachometru... si vůbec neumím představit.
Pokud najíždím do utažené zatáčky, tak musím před ní snížit rychlost na rychlost pro tu zatáčku přijatelnou. Brzdění až v zatáčce je už pozdě a to jak pro kolo, tak pro auto. No a na toto snížení rychlosti používám tachometr. Když vím, že ta zatáčka nedovolí rozumnou rychlost vyšší než 30km/h, tak to před zatáčkou snížím na těch 30. Toť vše. Vy oba úkony, odhad možné mezní rychlosti i odhad aktuální rychlosti uděláte pociťově. Já ten prvý udělám pociťově, ale ten druhý podle tachometru. V zatáčce už tachometr neřeším, tam se snažím řídit.
Já na tachák bez čtecích brejlí blbě vidím, tak mi nezbejvá, než to zvládnout a bejt z kopce rychlejší než Sagan :-))
Jo pokusný schopný králík před sebou, který najíždí zatáčky se může hodit. Když to projede králík (Sagan), tak já také. Rád to provozuji na běžkách. Na sjezdovkách mi ale králíci ujíždějí.
Kup si tacháč s většími číslicemi, nebo si nech upravit brýle tak, abys ne něj ještě viděl.
Já na tachák na kole taky dobře nevidím a koukat na něj kvůli rychlosti...no to raději koukám kolem sebe, abych viděla na cestu a taky něco kolem cesty.
Během jízdy používám tachometr vlastně jen na přibližné měření vzdálenosti. Když třeba vyčtu z mapy, že mám odbočku cca za 1,8 km, abych ni nepřejela.
Na celkovou ujetou vzdálenost koukám až po dojetí. Často ale ten tachák zapomenu nasadit (na dovolených se stanem ho používám jako noční stanové hodinky).
Ale to vysvětlení, jak je možný nemít tachometr, projet zatáčku pocitově dobře a následně zjistit, že to bylo moc rychle, by mě teda zajímalo pořád. (Předpokládám, že kdyby ses bez tachometru v každé zatáčce po původním dobrém pocitu vysekal, tak jsi to napsal důrazněji ne jen lakonickým "aktuální rychlost špatně odhaduji".)
Jedna věc je projet zatáčku a druhá věc je provlát zatáčku. Když do ní najedu moc rychle, tak ještě nemusím rovnou spadnout. Jen jí projedu jen tak tak.
No, uzavřel bych to tím, že jseš opět jedinej, kdo to má takhle nějak ;-)
Náhodou.
Vozím tachometr i pro to. abych nepřekračoval nejvyšší povolenou rychlost. A když už ji překročím, tak aspoň vím o kolik. :-)
To znám - na silnici značka 30 km/h, na tachometru mám 33 km/h a stejně mě všichni předjíždí... :-)
No dobře, ale když začnu "provlávat", tak to rychleji poznám podle pocitu než podle tachometru a přibrzdím, ne? Nečekám, jestli teda tak tak projedu nebo ne...
Tak já bych třeba chápal opačný postup:
1) Projet si závodní trasu nanečisto pocitově bezpečnou rychlostí.
2) Podle rychlosti na tachometru a pocitu v každé zatáčce zhodnotit, o kolik rychleji by to při závodě šlo projet.
3) Zopakovat body 1 a 2 zvolenými rychlostmi, podle toho, jak to dopadne, provést korekce a případně znovu opakovat.
4) Taktická data využít naplno při závodě.
V praxi jsem se ovšem nedostal dál než k bodu 2, protože pokud jsem se k projetí trasy vůbec odhodlal, do závodu jsem to spolehlivě zapomněl... :-)
Tak tachometr je to to poslední na co se dívám a co si hlídám při nájezdu do zátáčky a je jedno jesli ve sjezdu nebo ve stoupání.
Myslím, že jsou mnohem důležitější věci co je nutné si pohlídat a kontrolovat.
https://2016.strava.com/en-us/share/4950956
Jestli má být číslo, musím se doma podívat, zatím vůbec netuším. A bude to jen přibližně, tachometry hodně stávkovaly.
Co vím určitě, že na Azubu jsem najel dost víc než na Oceláči kvůli chybějícím akcím BrnoBentu. Předchozí roky to bývalo půl na půl. Teď jsem dával přednost lesům a horším cestám, i na ten sníh došlo, když ještě 26.12. počasí lákalo dál a výš...
Co se povedlo - že ta uplynulá sezóna vůbec neutekla rychle. Snažil jsem se všechno užívat, jak to šlo a počasí přálo na všechny akce nejlíp jak mohlo, někdy až nečekaně. Celkově je to tak nějak pozitivní.
Letos na Nový rok jsem snad poprvé vůbec nevytáhl žádné kolo a hned 2. ledna zaspal do práce, pěkný začátek, tolik změn najednou...
Tak dodávám, co šlo zjistit:
Azub 5 - 8113 km,
Oceláč - čistě odhad 5 nebo 6 tisíc km,
někdejší mazlík GT - celé dva výlety - 695 km,
bývalý Favorit do města - 965 km,
horský zimní šroťák Author Texas - na tom jenom v tomhle počasí do práce, zato oklikou a pořád se zaplým plášťovým dynamem. Tacháč tam nebyl, až tuhle zimu jsem ho přidal a podle toho, co už stihlo naskočit, tak tisícovku hodit mohl.