Tak jsem prijel se svym kolem k pumpe a jaksi mi az tam doslo, ze cykloventilek tam asi nedohustim... Zkousel jsem to a opravdu ne :-/ Jak to resite? Prodava se nejaka redukce, aby si clovek s cykloventilky mohl kolo u pumpy "dofouknout" ? :-)
Predem diky!
Prodávaji se redukce, že všeho na všechno (myšleno ventilky u kol). Někdy jsou ty redukce k mání současně s pumpou (visí na řetízku nebo plastovém pasku u pumpy). Já to řeším tak, že sebou vozím (kromě hustilky) ještě redukci z motoventilku na galuskový. K tomu ještě koncovku na hadici, kterou u některých benzinových pump pujčují nebo taky ne. Našroubuju redukci nasadím koncovku na hadici a pak na tu redukci a hustím. Hustím na 550 kPa. Už se mi při našich cestách stalo, že to kompresour nebyl schopen nafouknout. Osobní auta hustí tak do 270 kPa.
Diky moc za odpovedi - sezenu si asi nekde tu redukci a budu ji vozit, pac jsem testnul dve pumpy a ani u jedny to nemeli...
No to je zajímavé s tím tlakem, protože kámoš foukal u pumpy a přehnal to a guma praskla a ohnul se ráfek, stačilo pár sekund navíc, spíše nedoporučuji foukat u pumpy, do cyklopneu se vleze malinko vzduchu oproti autu, takže lepší je asi sebou vozit, minihustilku,,,jen můj názor.
To se může klidně stát, každá pumpa může mít jinak nastavenej manostat na kompresoru. I když teoreticky by tam měly foukat i náklaďáky a autobusy
Jo, prodává se redukce, takovej malej kovovej váleček co se našroubuje na galuskový ventilek.
Jojo - presne to jsem si vcera za 39 Kč koupil :-)