reklama

dotaz

zdravím všechny mám dotaz co je to za kolo popřípadě nějaké kratké info když jsem hledal na netu unis nic mi to nenašlo děkuji předem

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.08.2015
Autor: Studio22

Re: dotaz

     

Socialistický favorit vytuněný sundáním blatníků a osvětlení, čímž se z něj stal lehkej polozávodní speciál.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.08.2015
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: dotaz

     

opravdu je to favoritka .... já si to myslel ... děkuji moc popřipade kdyby jste videl na dobovych fotkach presne co mam ja pošlete děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.08.2015
Autor: Studio22
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Já bych to viděl jako Colnago, ročník 1953, má to rám pospojovanej mufnama.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: abernathy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Ale jak to, že na té originál přehazovačce Praha Berlín Waršava je to W otočené?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

někdo otočil blbě fotku, nebo negativ.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Mirr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

To nějak nesouhlasí... Přehazka je správně na pravé straně kola. A i kdyby se člověk sebevíc snažil s obrácením, přetáčením negativu, tak máš pořád písmeno "P" orientované opačně než "W" ;-)

Jen jestli to nebude baľšoje savjetskoje М.В.Р. ;-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Jarda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

...pravda.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Mirr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Ten má jinak udělanou patku zadní vidlice.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Je to tak, viz:
http://www.sterba-kola.cz/kategorie/jizdni-kola...

Zřejmě tohle téma patří spíš do fotohádanek :)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Na tvém odkazu je nějaký "lepší" Favorit, možná F1, tam byly kované patky. Většina favoritů měla běžné, vystřižené z plechu, podobné jako kolo nahoře.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Mirr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

V živých barvách vidím F1 s návarkama na blatník. Všechny Favority, které mi prošly rukama, maj tyhle patky.

Nevylučuji, že se to používalo před 50 lety, takovýho veterána jsem nikdy v prackách neměl.

A když se podíváš na hlavovou trubku pozorně, zjistíš, že logo Favoritu tam fakt není.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Jestli chceš vidět F1 s návarkama na blatník a dokonce i s čepama na Véčka, tak ti můžu jednoho nafotit :-) Dobastlit se dá snadno cokoliv.
Ale už si fakt nevybavuju, jestli ten můj rám měl ty návarky na blatníky už z výroby. Skoro bych se hádal, že jo. A F1 to je určitě, sice "lidovej" galuskáč, ale je.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

A ta zadní vidlice se od těch Véček nerozevírá? Také mi to nabízeli, ale já se toho bál. Tak mi zůstaly ty čelisťové, sice už ty lepší ale stejně :(

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

No to si piš ! Jak sfiňa. :-)) Naprosto nepoužitelné. Jenže tehdy jsem o tom prd věděl a všechno tohle bylo v plenkách. Dalo se pomoct "podkovou", ta se v začátkách dávala na kdekterý rám.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Tak tos mi udělal radost, už jsem myslel, že jsem se připravil blbostí o dobré brzdy. Brzdy, to je jediná věc, která mne na mém Favoritu štve. Jinak na ježdění do práce a prohánění lidí na MTB po asfaltu skvělý.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Pořiď někde z druhý ruky pořádnější brzdy. I když, tam je asi problém, že klasický pevný silniční jsou malý, Favorit potřebuje ty kravsky velký z městských kol (prej F1 :-))
Ale hlavně, našetři pár desetikorun a pořiď opravdu dobrý bowdeny, nějaký pevný Jagwire, nebo Alligatory a i koncovky bowdenů a broušený lanka. Uvidíš, jak se účinnost zlepší. Bowdeny se dost přehlíží jako podružnost pro parádu, ale když se pak kroutí a stahují jak harmonika (okem pořádně nevidíš, ale nasčítá se to), tak to požere polovinu síly, co do brzdění dáváš a čelist nesevře.
No a pak taky špalky. Na nich se taky špatně šetří. První, co letělo z nové silničky byly konfekční "porcelánové" špalky a daljsem tam pořádný, funkční. O těch favoritích lepší ani jako o brzdových špalkách nemluvit. To víc ubrzdím rozřízlým pukem na hokej...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Jo potřebuje ty velký. Mám je, ty dvouklíčové. Bowdeny mám také ty správné a pravidelně je mažu teflon neteflon. Hlavně mi ale při přestavbě nikdo neřekl, že ty čelisťové brzdy potřebují ty dlouhé brzdové páky a mně to tehdy nedošlo. Takže jsem trochu vylepšoval převod tříprstých MTB pák, ale stejně je to na hraně. Aby to přijatelně brzdilo tak musím ty brzdy udržovat ve 100% stavu a stejně to proti horáku s véčky je slabota. Na druhou stranu mám nějaké alivio páky s integrovaným řazením na rovných řídítkách. Jen zmáčknu a už to řadí :)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Koukal jsem na starou Esku a ta má zadní patku také jinou, takže ani Eska to není.
Nejspíš vzhledem k té přehazovačce nějaký čínský padělek :D

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Taky to může být dotažený jako starej šrot odněkud z evropy, tahalo se to sem po vagonech.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Hledal jsem podle té přehazovačky a našel něco v detailech velmi podobného (v celku nikoliv):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Radek
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Abych to zas nepodceňoval, to kolo Lejeune má přesněji úplně stejnou zadní patku, stejnou přehazovačku i dvojtác.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Radek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Ukázka cyklotrialu, kterou předváděl šlapačkový mistr světa Eddy Lejeune při trialové soutěži v Belgii...
http://www.bajk.cz/data/clanek.asp?id_clanek=273

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Má. Na tom co říkáš něco je.....
Ale šaltry se používají pro mnoho značek kol stejné a s patkama to může být podobné, na lowendy se použijí noname patky od hromadného výrobce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Mirr
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Typnul bych si na "obyčejnějšího" favorita, nebo ještě něco víc obyčejnějšího (návarek na dynamo, to nemíval ani F 10) a na něm po devadesátým navěšený co zbylo z nějakých dovezených kol z ciziny. Takových patlunků je plný aukro...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

A proč myslíš, že se nás autor ptá? Chce to střelit na Aukru :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

hmmm, ta ko ho asi poplatky vyjdou dráž, než utrží :-) A než to prodá, vnoučata budou mít fousy jak ZZ Top

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Inovativní přišroubování brzdových pák. Takto jsem to ještě nikdy neviděl.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Představuju si jak hrábnu na brzdy kromě kroucení všeho možného se ještě budou kroutit páky na měkkých omotávkách. Že to tam vůbec montovali, to vůbec nemůže brzdit.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Má je správně rovnou na řidítkách, ale asi si neporadil s omotáním pák, tak končí pod pákou a nad ní zase začíná.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

Mě se zdálo že je to přes omotávky.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: dotaz

     

To je pravda, těch odchylek od favorita je na tom kole nějak moc... takhle vypadal originál:
http://img3.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6247...
Patky, návarka na dynamo...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 01.09.2015
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

367 cyklistů (7 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024