reklama

pohon Front ?

Prosím pěkně, nevíte někdo, kde bych nalezl popis popř. i obrázky lehokola s poháněným předním kolem ? Děkuji ! (((-8

[ Zpět ]
Datum: 06.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (P.J.B.)

Re: pohon Front ?

     

Hoi, zadáš-li třeba do Googlu recumbent fwd nebo front wheel drive, určitě ti něco vyjede.
Právě se snažím jeden sesmolit ;-)

[ Zpět ]
Datum: 06.03.2006
Autor: evan
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

Co to bude? Snad ne Python, ten mě naprosto okouzlil, bohužel figuruje v pořadníku projektů na bůhví kolikátém místě. Asi někde tam kde hydrofoil.

[ Zpět ]
Datum: 07.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

S kroutícím se řetězem to vyrábí myslím hlavně značky Zox a Toxy, s kloubem uprostřed rámu je nejznámější asi Flevobike, zajímavý je Python (jediný fungující kolo s negativním trailem o jakým jsem kdy slyšel). Zkus tohle zadat do googlu a máš zábavu na pár hodin.

[ Zpět ]
Datum: 07.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Python

     

Co je to za blbost? Tomu jako mám věřit, že se na tom dá jezdit? Jsem si to našel (celkem hodně exemplářů), ale podle toho, co jsem zatím slyšel a četl o kolech by měl být dost úlet na tom jezdit. To fakt funguje? Asi si budu muset pořádně přečíst třeba http://dirkb.dnsalias.net/pythonselfcenter.html, teď jdu spát:-)

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Viděl jsem videa jak na tom jezdí, takže to není recese. Vlastnosti budou asi jak píše nink níž, takž pokud seš Nizozemec, nic ti nebrání na tom jezdit, víc jak 40 po rovině stejně nedáš víc jak na pár vteřin. Ale je to tak elegantní, že umět svařovat, tak někde jen ze strandy nějaký starý MTB zrecykluju na Pythona.

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

A co se naucit svarovat?
Pokud netrvas na ochrane atmosfere a podobne, ale staci ti oblouk, tak svarecku bych mel a nejake zakladni znalosti taky. (viz muj prvni "skladaci" lehociped)
Akorat tady v Brne nemam vhodne prostory.

[ Zpět ]
Datum: 09.03.2006
Autor: Gif
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

No super, tak někdy uspořádáme nějaký svařovací workshop. Splaším pár vraků horských kol a postavíme si Python (třeba mu budem říkat česky Krajta, 20" verze Baby Python by mohla být Krajtička:-)).

[ Zpět ]
Datum: 09.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Mě vždycky obloukoví svařovači odmítli vařit věci z tenkostěnných trubek a tenkých tyček, že to shoří. Takovýhle věci se dělají pájením (dělá to např. jeden borec v Medlánkách). Takže jestli nechceš dělat kolo z jeklů a lešenářských trubek, myslím, že obloukem moc nezmůžeš (si myslím).

[ Zpět ]
Datum: 10.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Skutečně dobrý svářeč je schopen svařovat obloukem i velmi slabý plech (cca 0.5 mm)

[ Zpět ]
Datum: 10.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

nojo, ale jakou to bude mít pevnost, když se to třeba trochu propálí? Rámové trubky jsou skutečně někde kolem toho půlmilimetru.

[ Zpět ]
Datum: 11.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Zřejmě si nerozumíme. Já jsem psal o skutečně dobrém svářeči.

[ Zpět ]
Datum: 11.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

aha, tak to pak jo:-)

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Taky asi zalezi na druhu toho obloukovyho svarovani,mezi domaci trafosvareckou s obalovanyma elektrodama a CO-ckem pripadne TIGem je docela rozdil.

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Ja totiž dříve pracoval v učilišti, kde byla svářečská škola a mistři (školitelé) měli státní zkoušky na kde co. Teď pracuji v podniku, vyrábějícím svařované konstrukce, svářeči jsou na minimálně stejné úrovni jako ti v učilišti.
Podíváš-li se na lehokola holandské provenience (samodoma) a je-li u nich použita (přivařena) zadní vidlice ze vzpřímeného kola, je to obvykle z horáka, jehož rám je svařovaný ze "silnostěnných" trubek. Neviděl jsem použití (přivařené) ze silničního letovaného rámu. Ono skutečně dobrých svářečů je zřejmě málo tady i tam !

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Použití vidle z horáka navíc zjednodšuje život i jinak. Lehokol s 28" vzadu je pomálu, 26 je daleko používanější, takže pak nemusíš předělávat návarky na V-brake a není tam blbě vypadající mezera mezi pláštěm a koncem vidlice.

[ Zpět ]
Datum: 13.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Pokud se chceš, Jirko, vyhnout převařování osiček na V-brake, můžeš použít rám z crosse. Tím se ovšem zdvíhá těžiště a to zas musíš být vyježděný z nižšího kola a už umět rovnováhu třeba při pomalé jízdě.

[ Zpět ]
Datum: 13.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Řekl bych, že při pomalé jízdě se líp bude držet balanc na vyšším kole (pomalejší odezva => více času na rozmýšlení, co udělat).

[ Zpět ]
Datum: 13.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Mas samozrejme pravdu. Na tom jsem taky skoncil, prvni pokus o lehociped - ze skladacky - tam se varily jen ramove trubky a L-ka na sedacku. To v pohode. Ale pri druhem pokusu - LWB - jsem uz neprosel prez svarovani zadni vidlice, puvodne z favorita. Proto ted jezdim na Maxu ;-)

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: Gif
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

Toho favorita jedině CO2 nebo plamen.

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (...)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Python

     

To muzu potvrdit,v praci jsem si chtel nechat zavarit prasklyho Favorita TIGem a kolem svaru to krasne popraskalo.Byla to pro nej takova rana z milosti.Takze Favorita pro jistotu letovat mosazi...

[ Zpět ]
Datum: 12.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

Na muj vkus to kolo ma zbytecne masivni retez,viz obrazek: http://dirkb.dnsalias.net/image/python/whole1... :-)

[ Zpět ]
Datum: 09.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

A dokonce to vypadá, že obstarává o zadní pohon.
o^-°O

[ Zpět ]
Datum: 09.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

fwd lwb

     

mimochodem... mám v úmyslu někdy zkusit postavit ze dvou starých kol fwd lwb. Trochu se ale bojím, že do kopce bude prokluzovat zabírající přední kolo (ale nebude tam přehazovačka, takže nějaká extrémní zabírací síla tam stejně nebude) co si o tom myslíte? Nenarazili jste někdy někdo někde, že by někdo fwd lwb měl?

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

Podrobný popis i s fotogalerií českého stroje nalezneš tady:
http://www.lehokolo.com/view.php?cisloclanku...

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: evan
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

cau
jeden jsem postavil, ale je to twisting chain...viz zehlicka
pythony jsou krasny svou jendoduchosti, ale minimalne 2 lidi napsali ze nad 40km/h maj divnej pocit a vic jak 45 s tim nejeli, efekt negativniho zavleku stabilizovaneho hmotnosti /jak to asi funguje kdyz te nadhodi prejeta nerovnost?/ na pomaly cestovani dejme tomu, ale 80 z kopce si s tim asi neuzijes...
jinak:
zox, toxy zr, reynolds weld lab z-bone, cobra bikes, a tak cca stovky homebuildu
nink

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (nink)
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

Ještě mě napadlo prudký brždění. Co se stane s kamionem když dupne nabrzdy víme, a kdo to někdy viděl před sebou na dálnici údajně nikdy nezapomene. A Python má vlastně docela podobný kloub uprostřed podvozku. Možná ale opření se nohama o pedály setrvačnou silou úměrnou brždění tehnle moment snižuje. Pokud ne, byl by to hnusný držkopád zalomit předek do pravýho úhlu třeba při 30km/h.

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: pohon Front ?

     

nojo, to je pravda,, když mi na azubu jednou praskl mechanismus řízení ve cca 40km/h z kopce, tak jsem stabilizoval neřiditelné přední kolo právě bržděním (a zastavil bez nehody), u toho pythona by to vlastně fungovalo přesně obráceně... ale opření se o pedály, jak říkáš, by to mohlo eliminovat.
Každopádně to kolo je dost úlet, celý postavený na hlavu, asi jako když nezasvěcenec vidí poprvé lehokolo, akorát u drtivé většiny z nich je geometrie úplně normální.

[ Zpět ]
Datum: 08.03.2006
Autor: PavelŠ
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: jednotlivce,páry,skupiny

15.01.2025
Pro společné vyjížďky na kole,v zimním období pěšky po Česku i zahraničí. Nejlépe důchodci,kteří mají dost času -…

Hledám: Parťáky, parťačky, čím víc tím líp

10.01.2025
Pro výlety i cestování na kole i bez kola. Víc lidí = víc zábavy, nápadů, možností. Sólojízda je trochu nuda.…

Hledám: Horsky prusmyk lezení na kole v maroku, v Atlas

29.12.2024
Horsky prusmyk lezení na kole v maroku, v pohoří Atlas. hledáme partnera na kolo. jedeme 1500-1800 km autem.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

253 cyklistů (7 přihlášených)

Nekonečná bikepackingová dobrodružství: Objevování Velké Fatry

Po návratu z hudebního festivalu, kde jsme s manželem prožili bouři, jsme se vrátili k našim dětem, které…
Kristina | 13.01.2025

Napříč Českem aneb tak trochu jiná dovolená

V sobotu dopoledne přijíždíme s mou drahou ženou do Vyššího Brodu - do známého města na jižním okraji Šumavy.…
JohnyB | 27.12.2024

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024