Upřímně - já žádný. Také jsem měla takovouhle vychytávku za spousty peněz a zjistil jsem, že nakonec je nejlepší obyčejný tacháč z LIDLu za 150,- Kč. Minimálně už jen proto, že když se pokazí, jdu a koupím nový.
...to je pravda- já už skoro 10 let používám bez problémů CateyVelo 2(tehdy kolem 500,-). Ukazuje okamžitou i prům.rychlost, denní a celk. km, čas jízdy, hodiny a porovnávání okamž. a prům. rychlosti- zatím jsem víc nepotřeboval. Baterie vydrží skoro 5let- po výměně se dají nastavit předchozí celk. km. Dostal jsem darem i Velo 8, (před2-ma lety), slouží jako rezerva (má navíc prům.rychl.a cal)-bezdrát nechci...
http://sporttestery-a-computery.heureka.sk/cat...
....proč jen Sigma- věrnost značce?
Proč se ptáš mě?!?
...nepozornost ;-)
Vyber podle toho, jaké chceš fumkce. Kvalita bude /- stejná.
U bezdrátu pozor, některá světla můžou přenost rušit.
Jenom mi není jasné, proč kvůli takovému dotazu musíš zakládat 2 témata. Šlo to napsat i do toho prvního.
Jo, to potvrzuju ! Klasická přední kombinace blikačka/svícení, led na dvě tužkový - dokud bliká, tachák jede. Jak dám trvalý svícení, je po muzice. Mám tyhle lampičky dvě různý a u obou stejnej efekt. Dražší Fenix ani Hella neruší.
Taky mám stejné zkušenosti. Co je ovšem zajívamé, že Sugma na dvě tužkové AA ruší, zatímco Sigma na čtyři AAA tužkové neruší...
SIGMA BC 16.12 snad někde mám i s tím čidlem kadence, to nekupuj, klidně ti to pošlu.
Měl jsem s tím jen problémy, někdy měřil, jindy ne, zřejmé se ten bezdrát hádal buď s nábojovým dynamem, nebo světly, mobilem či navigací, sundal jsem to a nahradil nějakou tou levnější drátovou variantou, kadenci jsem se naučil podle toho krámu držet, tak už to nepotřebuju.
Pokud nevozíš moc elektrokrámů na kole, může to fungovat, jinak je to k prdu, když ti na 50 km vysadí....
jo mám ho v krabici...
Je to asi jedno, vezmi ten, který bude funkcemi vyhovovat. Ale bezdráty občas zlobí a to je pak k vzteku. Zvláště pro nás, hračičky, mám s tím osobní zkušenost. Proto vozím jen drátové computery, i když musí jít stranou estetika.
K tomu bezdrátu jen takový postřeh. Jak jsem jel letos přes oblast s těma větrnýma elektrárnama, tak mi přestal tachometr ukazovat. A jak jsem z té oblasti vyjel tak zase začal. a Protože jsem se na druhý den vracel stejnou cestou, tak jak jsem projížděl pod těma větrnýma elektrárnama tak zase přestal ukazovat a jak jsem od nich odjel nějaký ten kus tak zase začal ukazovat. Tak mě napadlo, jestli to s těma větrnýma elektrárnama neměla ta chvilková nefunkčnost nějakou souvislost.
...možná se to pulsování vzduchu od vrtule elektrárny hádalo s kmitočtem kompu :-))
jediná výhoda bezdrátu je chybějící kabeláž, jinak nevýhody převažují (další baterie, citlivost a rušení vn a vvn,elektronikou a kdoví čím ještě) a to při vyšší ceně...:-(( není nad klasiku!