zadni dusi. Vzdy je to na vnitrni strane pokazde jinde. Uz jsem dal novou dusi a znova to same. Mam starsi rafek Ritchey OCR sirka 17 duse Rubena 1.9-2.3 ted jsem koupil Kendu 1.75-2.125. Plast je taky novy Continental Race King 2.2 je to docela balon na vysku. Tak nevim jestli neni moc siroky do rafku ale co jsem koukal vozi se i 2.4. Plastem nikdy nic neproslo a kdyz koukam na rafek v okoli dirky nikde nic neni videt, nic ostreho, shrnuta paska proste nic. Dirka je takova jakoby od trnu podelna. Fakt jsem z toho uz nestastny tento tyden uz je to po treti. Paradte prosim kde by mohla byt chyba. Diky
Měl jsem kdysi v plášti nepatrný střípek, který vylezl jen na nerovném terénu, takže jsem ujel několik km po asfaltu a vše bylo OK, ale jakmile jsem vjel na nějakou polní cestu, mohl jsem lepit. Doporučuji označit si polohu duše proti plášti a pak intenzivně hledat v okolí dírky. Já ten střep zahlédl jen když jsem plášť v zoufalství otočil "naruby" a náhodou mi na to místo zasvitlo slunce, tak se střípek na zlomek vteřiny zableskl a pak zase zmizel uvnitř pláště.
První mojí reakcí na tvůj titulek však bylo: lepší se umilovat k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy.
Jo, přesně, neprůstřelný plášť Schwalbe, trn zaražen tak, že ho nevidíš ani z jedné strany, jen nahmátneš zevnitř, ale musíš se moc snažit.
U těžkého elektrokola se zátěží jsem nepíchal ale prorážel o ráfek zevnitř. Pomohlo dát pořádnou pásku a hustit co to šlo.
Tak to jsem prohledaval i lupou a fakt nic v plasti neni. Navic je to vzdy u rafku. Jinak s tom pichanim souhlasim :-) kdyz uz by mel clovek zacit habrovat tak rychlej konec s peknou kockou v postylce.
některý plastový krycí pásky nyplů na ráfku maj tak ostrý hrany že duši proříznou, zkus to omotat rambopáskou nebo tam dát starou gumovou.
Ještě větší svině je ocelový drátek, asi takový jako je například z kartáče na rez...
Já na něj přišel tak, že jsem plášť v místě po druhém píchnutí na stejném místě zmáčkl zevnitř na doraz hlavou kladívka přes alobal a koukl proti světlu a viděl... drát jsem z pláště stejně nedostal... šel skrz zub vzorku a nedokázal jsem ho chytit a než bych do toho vrtal a narušil plášt a pak se na tom zabil, tak jsem koupil nový plášť..
....to je snad největší(sv..)- dostat ho ven (když už ho objevíš)je někdy možné po zatlačení malým kříž.šroubovákem , je to hotová maturita a ani nemusí být rezavý...:-((
Tak kdyz jsem ted opravoval ten posledni defekt, tak jsem zjistil ze rafek je prasklej a jedna cast steny vyvalena ven. Asi to nebude pricina tech defektu protoze dusi v tom miste kryje patka plaste, kazdpadne rafek dojezdil a tak jsem koupil cele nove zadni kolo, protoze vypleteni se jak jsem zjistil v cykloservisech nevyplati. Za 1100,– mam dvosteny nytovany rafek ZAC 2000 na naboji Shimano Deore. Pokud bych nechal puvodni STX-RC tak by prace, vyplet a material byly drazsi nez cely novy kolo.
Měl jsem kdysi podobný problém. Na první pohled se jevilo vše v pořádku, ale pak jsem zjistil, že vložka ráfku je úzká a měkká. Po nahuštění se patrně prohnula do díry pro nipl a pak hrana otvoru snadno štípla duši. Od té doby používám výhradně vložky, které jsou tuhé a zaberou celou šířku ráfku.
Mám to samé na koloběžce :-)