No, raději širší, protože pokud to bude těsné, sirka na dětském přívěsu se může třením vznítit, a to by byl malér! Doufám, že těch sirek tam nedáváte celou krabičku.
Bezne jsou tyhle veci do 80 cm. + nejaky manevrovaci prostor, takze tak 1m mezeru?
Co vím, tak dvojmístný croozer (nový) je široký 90 cm, když se k tomu přidalo odpružení, nabyl o 10 cm, celkem tedy 100 cm. Připočítala bych něco navíc a hlasuji pro šířku nejméně 110 cm.
Šel bych na to opačně. Průjezd o 5 cm užší než šířka nejmenšího auta.
A pro jistotu bych to doplnil zákazem vjezdu motorových vozidel, nebo značkou s max. šíří vozidla, aby nějaký výkuk, nechtěl pak nahradit škodu.
Zakaz vjazdu vsetkych motorovych vozidiel tam samozrejme bude. Lenze vsetci poznaju slovenskych vodicov, ktori si zo zakazu vjazdu robia dobry den. A tak rampa musi byt aj na cykloceste subeznej s hlavnou cestou pre auta, lebo v case spicky a zapchy, sa vodici predbiehaju prave po cykloceste. Nuz a projektant rampy ma podla mna blbu ambiciu, ze urobi zavoru taku uzku, aby nepresla ani motorka a tym padom detske privesy neprejdu. Povodne navrhnuta zavora mala hore (vo vyske sedla bicykla ) 70 cm a dole pri zemi 60 cm, co bolo neprejazdne aj pre bicykel s bocnymi taskami. Preto som sa pytal na rady a dakujem pekne za kazdy prispevok.
Asi jsi mě špatně pochopil. Udělat to tak jak navrhuje Honzak a doplnit patřičnou značkou. Motorkám ve vjezdu nezabráníš, jedině, že bys měl povolení volného odstřelu, to by si pak mohli někteří rozmyslet, zda to stojí za to riziko.
Omlouvám se a opravuji HonzaK
Jenze to bys pak musel strilet i bicyklisty s motorkem ;-) to sou vlastně taky motorkáři :-)
O tom přece nebudeme diskutovat, to je samozřejmost.:-))
Honzo, toto je velmi dobry postreh. Dakujem za reakciu. Takto sa na problem treba divat.