reklama

Baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

Zdravím, prohlašuji že patřím už mezi elektricky pohybované jedince. Jen hážu odkaz na můj blog kde mám pár fotek ze sestavení baterie a výroby brašny na kolo. http://jodacz.blogspot.cz/2014/09/baterie...

Jako další informace uvedu že fičím na cyclone motoru 1680W, řídíce jednotka Kelly a baterie výše zmíněné. Chci ještě poděkovat bobovi za pár rad a zkušenostmi s motorem cyclone který mi v soukromých zprávách popsal. díky :) Hodím jen jednu fotografii kola - cyclone motor mám uchycen vlastním držákem

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz

Nejlépe hodnocené

2 hlasy

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

jakkoliv mě elektrifikace kola zatím neoslovuje, tak tohle se čte velmi dobře. Trošku mi to připomíná styl článků z Udělej/Urob si sám ale to není závada to je přednost. Jsem zvědav na zkušenosti z provozu :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Nějak jsem nepochopil to rozdělené nabíjení aku a 2 nabíječky.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: magic1000
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Vysvětlím, nechtěl jsem v žádném případě kupovat jednoúčelovou nabíječku na 36V - v budoucnu by mi byla k ničemu pokud bych se rozhodl změnit napětí baterie a nebo použil nějaký jiný druh chemie. Proto jsem se díval po nabíječce kterou můžu používat i na jiné projekty. Bohužel tyhle inteligentní nabíječky se vyrábějí pouze pro nabíjení maximálně 6 článků v sériovém zapojení. Já jich mam 12 - proto jsem se rozhodl pro dvě nabíječky a baterii nabíjet odděleně jako 6 a 6 článků. V provozu potom ty baterie jednoduše spojím do sebe a mám výsledných 12 článků. Model nabíječky ICharger který vlastním dokáže nabíjet až 10 ampéry. To u kapacity baterie 20Ah znamená že ji zvládnu takto nabít za 2 hodiny. V praxi nabíjím proudem mnohem nižším protože se mi nestalo že bych na nabití někdy nějak pospíchal. Pro baterii je to i šetrnější. Investice do nabíječek se sice prodražila - obě dvě mě stáli něco málo přes 5 tisíc. Výhoda je že dokážou nabít v podstatě cokoli - klidně rohlík ke svačině. Navíc při nějakém dálkovém cestování pokud se jedna rozbije tak druhá poslouží jako záloha.

Jinak brašna je celkem široká. I s vystýlkou nějakých 22 centimetrů. Ke šlapání to ale vyloženě nepřekáží.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Co třeba udělat si rovnou 48V aku. Vyšší napětí je za všech okolností lepší.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: magic1000
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

souhlasím, vyšší napětí je pro motor samozřejmě lepší. 48V by pro mě znamenalo už 15 článků v sérii. Tolik článků bych již nemohl nabíjet způsobem který jsem si zvolil. Jednoúčelové nabíječce jsem se chtěl vyhnout. Navíc 15 článků tohoto typu by pro mě představovalo váhu již 10 kilogramů :)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

6 kusů thoto http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_...
složíš 15Ah 44,4V za cenu necelých 8000Kč včetně dopravy a vahou 5Kg.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

ASi chce výdrž aku. Proto LIFEPO. I když 20Ah LIFEPO aku bude sotva vážit 10kg.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: magic1000
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Vlastně těch 10kg odpovídá. 10kg umístěných v rámu není taková hrůza. PS. Při 48V není nutné mít capacitu 20Ah. Stačí 15Ah. A váha bude hned menší.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: magic1000
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

přesně tak, jedná se mi o životnost baterie a zároveň možnost provozu i při nižších teplotách. Při běžných Li-ion či Li-pol bych měl dost velké obavy o jejich životnost při teplotě pod nulou.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

22cm je myslím už docela dost a je pro mě zajímavá a překvapivá informace, že to při šlapání nevadí. :)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Na motorce už netřeba šlapat :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: magic1000
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

     

Dobré nápady a dobrá práce. Kolik vyšla šířka té brašny s baterkou?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

551 cyklistů (4 přihlášení)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024