Doporučuji tento. http://www.koloshop.cz/pneumatiky,-plaste... Na běžném kole neprorazíš.
není nějaký těžký? přeci jen 900g na jeden plášť... tolik měly moje zimní Klondiky s hroty :-D
zatím mám na kole ty, co tam byly od koupení - Continental CountryRide 700x37C a žádný problém s píchnutím...
Ještě mám ozkoušené Kenda Kwick 700x32C, jely dobře, byly "levné", ale občas jsem lepil... takže za mně ty Continentaly :)
Je těžký,ale odolný. Máš pravdu,je těžký.To je plášť pro mě. Mám těžký zadek.Kendu 37 622 mám,ale bude se měnit vzadu za 47-622 Schvalbe
Právě mám vzadu nasazený Contík http://www.bikesport.cz/cz/plaste+duse+galusky-trek-cross-continental/continental-cross-plast-town-ride-reflex-%28kevlarovy%29_3039
Najeto zatím 2kkm, jeden defekt, jinak velká spokojenost - lehký, nízký valivý odpor. Za tu cenu prima plášť, bohužel v současné době nedostupný.
Aha, zase to useklo odkaz.
Je to Continental cross plášť Town Ride - Reflex (kevlarový) - 37-622.
Při výběru plášt'ů na crosse osobně vybírám podle těchto parametrů:
-nízká hmotnost
-alespoň částečná ochrana proti defektu
-nízký valivý odpor(ne příliš hrubý vzorek)
-možnost huštění na vyšší tlak
-rozumná cena
čili Schwalbe Marathon. Bez plusů a jiných nadbytečností :-)
Tak jsem si prohlížel ty Schwalbe a vypadají dobře.Našel jsem tam ještě Schwalbe Energizer Pro a ten má podstatně nižší hmotnost (575g) oproti "obyč" a "Plus" Energizeru a taky Marathonu (985g).Myslíte,že by díky tomu mohl být náchylnější na defekty?
"Plus" bych teda taky nebral, ta jejich hmotnost je fakt šílená...
Na elektromoped jak dělaná :-)
Tam patří tahle
Ikdyž ty Marathony mají asi lepší vzorek do lehkého terénu.;-)
Ale pouze Marathon jsem nenašel ... je tam třeba Original nebo Mondial.Který jsi myslel?Navíc tyto dva mají jiné vzorky.
Mám už dost bohatou zkušenost s Marathonem, dříve bez přívlastku, dneska totéž prodávané jako Original. S bráchou nejezdíme sice natěžko (i když zbytečného balastu taháme taky nemálo :-), vymetáme ale dost mizerný cesty, občas vlítneme i na polňačky, šutry i do terénku (abychom zjistili, jestli to pak tudy půjde na fullovi :-)
Pokud není plášť hodně moc sjetý, nevíme co je defekt. A drží pěkně i na vodě (dvakrát v dešti z glocknerský). A poradí si i na nízké mokré trávě při 10% stoupání.
Možná že jsou i lepší gumy, ale vcelku nemám roč dál hledat.
OK,díky za tipy. ;-)
Mám dvě místa kde přejíždím z Výběžku do Saska mimo oficiální cesty, takže jen vyšlapaná lesní pěšinka. Často se divím, na čem se ty Marathony udrží.
Prozradíš pěšinky ? Bloudili jsme tam ledaskde, tak schválně, jestli je taky mám v repertoíru :-)
Ta první je "nově" vyšlapaná, ta druhá je zaniklá cesta. Nic pro vás, protože já je používám, abych si ušetřil nastoupané metry.
Tak někde u té první byla předloni jedna z kontrol, kolem kterých jsme chvátali, ale už nestíhali.
A mám pocit, že někde v oblasti té druhé jsme se jednou k sousedům pašovali. Lelek to určitě vyšťárá a upřesní.
Ta druhá je taková památeční. Za první republiky tudy putovali pacienti ze sanatoria Hohwald na pivo do Hilgersdorfu (Severní).
Pokud člověk míří někam k Bischofswerdě je to lepší cesta než oficiální cyklotrasa 3043A z Lobendavy, protože si člověk ušetří jízdu po rozflákané silnici. To jsou ty kořeny a tráva lepší.
Schwalbe Marathony jsem právě minulý týden obul:-)
A to jsi udělal dobře :-)
Jsou to moje první, tak uvidíme. Zpočátku bylo trochu zklamání, samy se potvory nechtěly roztočit;-)
Svině gumy :-) Jak jsme řílali na vojně
To mě se samy nechtěj ani nafoukat :-)
Všechno má holt svoje mouchy:-). Jinak jsou ty Marathony fakt dobrý. Jsou lehoučký (kevlar. verze), dobře odvalujou na asfaltu, zatím bez defektu (asi 400km)a nejsou to žádný šišojedy. Na mokru zatím nevyzkoušeno. S dřívějšíma Continentalkama taky spokojenost, během cca 15tis.km asi 4defekty (hlavně kvůli všudypřítomnému drobnému ostrému štěrku), mokrý asfalt bez problému, nikoli však mokrá tráva.
Na tý mokrý trávě nečekej lepidlo, nebo drapákový záběr. Byla to citovka, ale sunul jsem se do krpálu bez prokluzu.
Jasně, já stejně v trávě moc nejedu:-)
Mně osobně podle popisu z webu přijde, že mezi těmito plášti to je celkem jedno, který vezmeš.
http://www.bike-eshop.cz/plaste-silnicni-a...
Mám tohle.
Výhody: lehké, skládací, únosnost 130 kg, téměř neprorazitelné.
Nevýhody: drahé jak prase.
Na zadním mám najeto pod slušnou zátěží 2000km, většinou silnice, a vypadá furt jak nový, koupil jsem si ho, že to před druhou 2000kou vyměním, ale když jsem porovnal vzorek starého a fungláče, rozhodl jsem se, že ty další 2 ten plášť dá v pohodě.