Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Ale tohle mě děsí: "VDO MC 1.0 je výtečná pomůcka pro nadšené vrchaře .."
To s tebou teď nebude k vydržení, nadšený vrchaři. :')))
Joe, zatím s tím běhám po domě z přízemí do podkroví a načítám metry. A už mám za sebou i oba říčanské paneláky :-)))
Začni trénovat šplh po stromech. :')))
Trénovat šplh nemusíš, jak mi došlo. Jde o to, že když se vyjede někam na kopec, měl by některý z cyklistů vybrat všechny přítomné výškoměry a vyšplhat s nimi ještě kousek na nejvyšší strom. Ale na to přece máme specialistku. :')
Dobrý den, v česku je zákonná záruční doba stanovena na 2 roky, výrobce (prodejce) ji může prodloužit, na údaj v manuálu bych se nespolehl, nejlépe je mít záruční list s údajem o prodloužené záruce. Zkus pro vysvětlení kontakovat mailem výrobce (dovozce do ČR). Cyklistice zdar.
.. netýká se to tvého dotazu, ale jinam to napsat nemůžu. Některé příspěvky je holt potřeba ignorovat. Každá jiná možnost se mi zdá horší. :'(
zdravim,
neviete poradit cyklocomp s vyskomerom ktory ma vystup na pocitac...chcel by som si to archivovat, vykreslovat grafy a nasledne publikovat. samozrejme za rozumnu cenu.
existuje taky cyklocomp. Ja mam naviion a som s nim dost spokojny. Patri k tym drahsim, ale asi by som nemenil. Skus sa pozriet na www.naviion.cz. Myslim,ze to je cesky vyrobok.
Ach jo, tak já témata čtu podle příspěvků vždy od spodu, takže jsem psala do té druhé :o)))
Já to čet, radko, díky. Ráno jsem to nějak omylem odeslal dvakrát, mám něco s myší a to jsem ji včera čistil. Stejně se obrátím s dotazem na Českou obchodní inspekci, s tímhle jsem se už v životě setkal (i když záruku jsem nevyužil) :-)
Na ČOI?!? Tak tedy ty to bereš z gruntu. To jsem zvědavá, co ti řeknou.
...myši pohroz kočkou :o)))
Nikomu nechci hrozit :-), jen mě to zajímá takříkajíc principiálně.
Takže čistě teoreticky: údajně by i u nás měla platit ta pětiletá záruka (samozřejmě ne na mechanické poškození, ale na případné nesprávné ukazování údajů). Tolik informace "Sdružení na ochranu spotřebitelů."
Včera večer jsem v elektroworldu koupil takovou brašničku s "celoživotní zárukou" - u informací jsem se ptal - prý když se mi na ní rozbije zip a neztratím účtenku, tak to můžu za dvacet roků přinést - teda pokud budou existovat :-)
Jen aby to mělo životnost alespoň ty 2 roky :o)))
Celoživitní záruky rovnou vyhazuju. Ty už jsou prošlý. :')
.. to je stejná blbost, jako kdyby ti někdo tvrdil, že jednou budeš dostávat důchod. :')
Do půlky minulého týdne jsem měl úplně stejný názor...;-)
Ale...!!!
Asi před měsícem se mi po 5 letech "malinko" rozpadl zapalovač Zippo. Moje blbost, jak jsem se k němu choval, dalo se to čekat. Asi víš jak to vypadá a kolik to tady přibližně stojí... Tak už jsem pomalu začal projíždět katalogy, že si teda koupím nový. Protože ikdyž tyto zapalovače mají všude velkými písmeny uvedeno "LIFETIME WARRANTY", automaticky jsem předpokládal, že se to naší malé zemičky netýká... Pak mi to ale začalo vrtat hlavou a začal jsem se o to víc zajímat. Výrobce (USA) uvádí bezplatnou opravu nebo i výměnu za nový. Podmínkou je jen dotyčnou věc zaslat poštou výrobci zpět... No, ani jsem si radši nezjišťoval doporučené poštovné do USA, už jsem se pomalu začal smiřovat s tím, že nový mne přijde možná levněji než to poštovné...
Ještě jsem jen tak ze srandy zkusil zavolat místnímu distributorovi s otázkou jestli se na ně mohu obrátit se svým problémem... No, a odpověď mne (na místní poměry...) školovala ! "Přineste to k nám, my to tam pošleme"...!!! Vás to nic stát nebude, jen to bude trvat tak 2-3 měsíce... Tento týden jim to tam taedy zanesu a rád si počkám ;-)
Takže si myslím, že ne vždy je vhodné rovnou tyto nadstandardní služby odsuzovat...
Ach jo !
....šokovala ! ....
...tedy...
Takže jestli tomu správně rozumím, ušetříš sice za poštovné, ale nebudeš mít ani ten rozbitý :o)))
Safra, to mne ani nenapadlo...;-)))
To máš jako se sluchátky od Kosse - ty mají také celoživotní záruku, tam bych tomu věřil.
Na druhou stranu neberu celoživotní záruku na rámy kol, tam se cokoliv musí projevit do dvou roků, teda když člověk jezdí. S tím zapalovačem to je dobrá zpráva, zřejmě to teda funguje.
O Kossech jsem teď někde nedávno četl, že si je po 6 letech dotyčný rozšlápl a firma mu je přesto zdarma opravila... A přidala i dvoje náhradní molitany...
Já tady ale tak dlouho strašit nehodlám. Proto ve svém případě považuju doživotní záruky už za propadlý. Přece tu nebudu léta čekat, až se něco konečně rozbije. :')
Já bych to tak černě neviděl. Jak praví Airline, když máš účtenku, můžou klidně reklamovat tví dědicové. Ale jenom nepominutelní. :-)
Doživotní záruka na zboží končí smrtí prvního nabyvatele.
Ale tak jsi to asi nemyslel, s těmi dědici, že. Ty asi myslíš, že dokud se záruka neuplatní, tak nemám právo na pokojnou smrt. Že tedy pozůstalí mohou mou smrt reklamovat. Vyloučit takovou možnost nemůžu, v podstatě je to jistá forma ochrany spotřebitele. :')
Samozřejmě že jsem to myslel tak, jak ty myslíš, že jsem to nemyslel. Ale ten další rozklad se ti poved. :-)
a bere se dožití té brašničky nebo Tvoje dožití ?
aby si tam za pet let nepřiše a oni nerekli:
jóóó, to víte pane, brašnička vám umřela, kupte si novou :-)
No já si myslím, že moje dožití :-) Ale jak říká abernathy - účty asi budou částí dědictví :-)
Takový dožití ti neuznaj. Musíš dožít současně se všema brašničkama. Jinak jsi právně nedožitej. A ještě by tě mohli popotahovat. Fuj. :')
Tak v případě účtenek by asi potomstvo neremcalo, když by bylo vyděděno :o)))
Po mě tedy zdědí úctyhodnou sbírku šanonů s rozličnými záručáky a účtenkami :o)))