Za tu cenu je to teda dobrý? Nové stojí 28000
Problém by mohl být snad jen se sjetou kazetou, pokud by někdo už stihl přetáhnout řetěz. Výměna za stejný typ asi 700Kč + řetěz.
Hlavně pozor, aby to nebylo kolo jeté lehkou dívkou jen po cyklostezce. :-)))
Investite by nemusely být žádné. jestli má po roce 2 tisícovky (reálné) slušného zacházení, nemělo by být poškozené nic. při nákupu jen okoukni, jestli nejsou někde nějaké vůle, nebo jestli nejsou "maskované" utažením a přidrhováním. jestli bude všechno ok, tak potom už jen okouknout spotřebák - brzdové destičky, řetěz, kazetu, případně lanka. Následně gumy a možná sedlo nebo pedály budeš kdyžtak stejně dávat podle svého.
Pokud bude kolo v pořádku, tak cca desítka dolů je dobrý kup, slušně vybavené.
řetěz a destičky jsou prý před měsícem dělané, doloží to fakturama... je to po závodníkovi, tak se právě radši ptám na co si dát všechno pozor, díky za rady!!
Aha, pozor ! Tak to zkontroluj zevrubně. Závodníci (a zvlášť amatérští) jezdí kolikrát hlava nehlava a kolo podle toho může vypadat. Pak mi tam ale teda nesedí ty dva tisíce kilometrů. Že by tohle kolo měl jen pro cestu do hospody a zpátky ? :-)
Nekoukej na fakturu, destičky a řetěz si zkontroluj stejně, to je minimum údržby a čeká tě to ještě mockrát.
Aha a kde ty zevrubně najdu?? :D já jsem úplný amatér na tohle, teprve chci začít jezdit a věnovat se tomu... klukovi je 17let, a jezdil author cup, tak nevím jak moc dobrý je... :-)
Asi bych kouknul po rámu, jestli není někde viditelně křápnutý, popraskaný lak u svárů, jestli kola jedou v jedné stopě. Na klikách, přehazce, řidítkách a pákách brzd by bylo taky dobře poznat, jestli nebylo kolo moc často na zemi.
Prohlídni taky vidli, jestli nemá na kluzákách nějakou oděrku, jestli po propružení byť i minimálně nesákne, jestli nějak nehrká, nepřidrhuje, necvaká. A jestli je poznat rozdíl při štelování tuhosti.
Ale mohl to být závodník pohodář, nebo šikula a kolo může být úplně v pořádku.
To doufám :-) díky za rady určitě se budou hodit a potom dám vědět jak jsem vlastně dopadnul jestli jsem novým hrdým majitelem nebo ne :-)
Kolo vypadá pěkně, držím palce.
Tak to těch kilometrů je nějak moc málo, nějak se mi tomu nechce věřit. Já žádné závody nejezdím jen občasná projížďka na horákovi jsem najel bezmála 2 tisíce a na treku dalších 5. A jestli trochu divočil, jako že při závodech a tréninku musel, tak může na tom být odjetý ledacos.
Je taky možný že odjel jenom jeden závod :-) našel jsem jen jednu listinu závodníků s jeho jménem a byl na 22. místě z 60... uvidíme až budu mít kolo před sebou teda...
nevypadá špatně,
zkus ho ještě zmasírovat o nějakou pětku dolů,
sám jsem prodal daleko lepší kolo jen za 20000kč,ale na podzim byla větší konkurence
ve velikosti 19" je hodně kol na výběr a za lepší ceny, ale já potřebuju 21" nejlépe 22" a těch moc není... když už nějaký je tak se za něj chce kolem 30t a to je pro mě zbytečný, aspoň zatím...
Může být, chce to ale dobře koukat v jakém stavu jsou převodníky, kazeta a vidlice. Na nich je dobře vidět opotřebení.
Tady jsou ještě fotky konkrétních věcí a příde mi na oko všechno v celku v pohodě a bez škrábanců tak uvidíme v realu :-) Klidně napište názory budu jen rád.
Z fotek nikdo nepozná drobná a téměř neznatelá poškození vidle a třeba i prosakování oleje, to se vidí jen opravdu pečlivým prohlížením. Olej nesmí prosakovat po noze vidle a nahoře na štelování a zamykání.
Zrovna tak bys musel udělat detailní záběry ozubení na převodníku a kazetě aby bylo zřejmé opotřebení. Nějaký drobounký skrábanec na laku rámu celkem nehraje velkou roli, to může vzniknout i jen špatným opřením nebo odložením kola.
To datum 20.3.2004 na fotkách je co? To byly tehdy dělané fotky?