reklama

Náhled na elektrifikaci ECO

Tak jsem se už rozhodl elektrifikovat a udělal itineář. Nejdříve ve předu nahradím véčkové brzdy účinější bubnovou brzdou s dynamem na nabíjení a napájení mobilu
http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-p...
Pak koupím od nich zadní třírychlostní nábu alá DD24 se zachováním páček a přehazky
http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-3r...
a dodělám s přáteli tu opěrnou trubku na sícu podle výkresů z Azubu.
Pak podle vlákna
http://www.nakole.cz/diskuse/17065-muj...
udělám samotnou elektrifikaci a hurá na rodinný výlet s dítětem na trailgatoru :-)
Jen podle toho vlákna nevím jaké páčky na ovládání, protože nevím, jak se na ně zeptat na ebay a motor zkusím nabústit na 500W při 48V. A než dojde životnost převodovky motorku, tak našetřím na doporučený motor
http://www.cyclone-tw.com/dc24.htm
A nyní ptám, mám někde chybu v logice zde i nezveřejněných zkušeností?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Co to má za logiku mít na elektrokole nábové dynamo?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

90mm brzdu.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Ta se dá koupit i bez dynama!

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

A odkaz prosím Tě?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Zeptej se v Azubu, tam ti ji určitě prodají.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

No, tak jsem dostal ten odkaz, kde 90mm bez dynama do normální vidlice nemají, jen do letmých uchycení, a tady nevím, jestli se to dá uchytit do běžné vidle.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Aha. Já myslel, že to je to samé. Že se to liší na normální kolo a pro tříkolku, jsem nevěděl.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Když už budeš mít na kole elektriku, přijde mi jako nesmysl dávat tam ještě dynamo. Přimá změna napětí pulsním měničem bude je mnohem efektivnější než přenos pohybem.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Ten motor taky nebude furt použín.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Pak není problém připojit nějakou menší baterku. Ale to už je další logistická konplikace, to uznavám.
Mně prostě přijde dynamo jako nesmysl pro člověka, který si musí pořizovat motor, aby ujel 100 km.
Btw. Jak jsi přišel na to, žebude bubnovka účinnějsí než véčka? Pokud ti jde o pořádné brzdění, rozhodně bych volil kotoučovku.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nemám možnost přední vidle s kotoučem, ani v Azubu, bo mám 1" trubku na vidli, bo mám prototyp.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Aha, tak to je celkem hloupé. Na dnes běžný 1 1/8" by tu jedna byla, ale to ti určitě v Azubu také řekli, neb ji mám od nich :)

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Koupit 1 1/8 , sloupek uříznout nasunout 1“ a zespod provarit. Cena do 1000,- a brzdeni o necem uplne jiném

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Billicek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To prrrr, nemám zámečnickou dílnu k dispozici.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

nebo nechat si vysoustružit 2x redukci na hlavovou trubku

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: brum
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To by ve výsledku byla ta hlavová trubka delší ne?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

rekl bych ze by tam krk vidlice nedostal :-(
(kolik je vnitrni prumer hlavove trubky pro 1" vidlici)

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: cibi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Změřím to, jen co si koupím šupleru.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

už sem to sem dával )-:

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: brum
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

http://www.nakole.cz/diskuse/15532-homebuilders...

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: brum
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Pro mne novinka.
Omlovam se za vneseni pochybnosti.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: cibi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Asi by šlo vylisovat z vidlice sloupek 1 1/8, na sloupek závitový udělat dolů (jak je ve vidlici) kroužek s osazením a nalisovat zpátky. Pro jistotu přilepit a přinýtovat ocelovými nýty...

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: highlander
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Ale z dynama můžeš dobíjet baterku. Když bude dynamo silnější než motor, ještě ti bude zbývat na svícení a GPS :-)

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Co GPS, mikrovlnku a ledničku s mrazákem :-)

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jo máš, ten motor na 24V neberat pokud chceš pořádný výkon. To už je lepší tento
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom...
který má řj. externí. U těch 24V/500w je interní řj. která se dost přehřívá a vypíná to motor.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To časem dořeším až dospořím, výhoda externí řj je jasná.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

A motor co snese od 36 do 72V, pak už výkon ladíš tím, co do toho pustíš, 24V nebrat.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nemyslím si, že zrovna brzda by bylo nejslabší místo systému, v čem Ti vadí normální véčka?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Ještě zapřahlé 16" kolo s jezdcem nebo vozík s bramborama apod.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jsem véčkama a ke konci vlastně jen jedním předním hravě ubrzdil i své monstrum s vozíkem s centrálou.

Véčka jsou překvapivě jednoduchá a účinná.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Na jednu stranu můžu začít tím zadním nábojem. Ověří se to v provozu rychle.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To je fakt, někdo to zkusit musí :-)

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Možná bych to dynamo s bubnovkou vynechal, mobil můžeš napájet ze systému a V brzda je podle mě lepší. Regulátor z 36 na 5,2 ti prodám i s USB kabelem, máme to v sadách i na kolech. Stejně bys musel nějak omezit kolísání dynama, takže ještě nějakou baterku nebo kondík...

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Děkuju za tip. To dynamo by stejně na mým 20" bylo možná jen zvlněné a podle zkušeností naprázdno i 12V :-) To mi vnuklo myšlenku, že bych ten čínský motorek nemusel hnát na 48V, ale stačilo by 36V, No, baterka by pak musela mít kapacitu alespoň 18-20Ah.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nábojový dynamo pro 26" kolo funguje ve 20", už od rychlosti cca 10 km/h to drží 5V na USB, tedy přes regulátor (usměrňovač).

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: highlander
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Docela by mě zajímalo, jak drží ten strop 0,5A na výstupu. 1A bych viděl raději.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jo, minimálně 1A je už v dnešní době nutnost.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: HonzaK
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Navíc při té účinnosti by to ušlapali všichni s tím nábovým dynamem. Že bych Vám pak napsal, jak to jde, až to rozdělám? :-)

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Mám tu kolo s nábovým dynamem shimano a rozsvítí se už při tlačení, takže bych se účinnosti nebál... jen mi to už dnes přijde troch proti smyslu vývoje, kdy němci letos konečně prosadili, že na e-bikách nemusí jinak povinné dynamo být, pokud je zajištěno svícení ze zdroje i min. 1,5 hodiny poté co systému došla energie a cyklista jede za svý. U systému kterej nemá toto vyřešené bych ale pak dynamo doporučil, nevím jestli jednotka a bms zmíněná vejš umí s tímhle pracovat. Nebo bateriové světlo, dneska v době LED je to dost efektivní

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Když už o tom mluvíš, nevíš, jak jsou Němci ve vymáhání dynama na kole důslední? To je přece blbost aby měli i závodníci dynamo.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jedná se jen o jednu normu, EN 15194, treková a městská kola, tedy ty co jsou do provozu. MTB a nebo dětská jsou pod jinou normou, tam světla nejsou řešený, ale zas jsou tam jiný oříšky, jako třeba celokrytý řetězy a další u dětských, vyšší nároky na pevnost u MTB a podobně, je toho víc. Ale to je problematika prodejců - obchodníků, ve vztahu k inspekci, v provozu nevím jak to řeší nebo hlídají. Fakt je, že západní kola většinou mají nábové dynamo a funguje to výborně. Akorát je to dražží a u elektrokol se považuje za zbytečné. Protože ale cestovní elektrokola se prodávají pod zmíněnou normou, donedávna přes to nejel vlak.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jsou experti s homodomo světlama, a ti by to na to dynamo asi nerozsvítili :-) Jiný důvod než průběžné nabíjení mě nenapadá.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nabíjet telefon přímo z dynama bez nějakého mezistupně v podobě přídavné baterky IMHO není úplně ideální. Pojedeš do kopce a nabíjení přestane.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jo, to už psal Jindrakolikátý, ale pokud máš telefén na navigaci, tak to podle mně až tak nevadí. Stajně kupuju aku do mobilu každý rok.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Aku do mobilu každý rok? Zajímavé.
Tvoje myšlenkové pochody jsou úplně jiné než moje. Přijde mi, že některé tvoje "problémy" by se daly řešit úplně jinak, než tu navrhuješ. Ale od základu jinak, ne jen drobné nuance, které tu diskutujeme.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nejpozději po dovolené kupuju novou baterku pro ztrátu parametrů, jako výdrž alespoň půlden. Jinak jsem rád, že je tu každý originálem, protože by sme se tu ve výsledku nesnesli :-) Ale ta řešení od základu zní zajímavě, navrhni něco do obálky.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To je nějaký divný co máš za mobil a jak ho používáš? A kolik platíš za tu novou baterku?

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Billicek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Používám ho blbě, protože furt nabíjím, mám p880 a mastím na tom hry s věčně podsvětleným displejem.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Ja se pripojuju k tem, kdo po dovolene kupuji novou baterku. Kdyz jedeme nekam jen s autem a se stanem, dobijim jen v aute. Lithiove baterky nemaji rady, kdyz se par dni dobiji treba 3-4x za sebou mezi nulou a 20 %, a teprve v noci do 100 %.

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Akito
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jednoduché řešení :) necyklit mezi 0 až 20% ale mezi 50% až 70%.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

VERY OT: HELE kamaráde Snilarde i vy ostatní, nekurvěte nám mateřštinu tím IMHO, pokuste se vyjadřivat, tak jak vás to naučila máma, otec, adoptivní máma či otec, pěstoun, pěstounka, poručník, prostě IMHO, z toho by se jeden IMHO.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Tedy, smysl poselství je v tom, že by bylo fajn, kdyby bylo možné řici co potřebuješ bez použití IMHO, nebo BTW, fakt nic takového čeština nepotřebuje, a hlavně, ani si nezaslouží.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Tohle, obávám se, že nepůjde. Než bych na mobilu napsal dle mého (ne)skromného názoru, tak bych se z toho obtáhl a zapomněl myšlenku. A vyjádřit, že se jedná pouze o můj názor, považuji za důležité.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

tak užij hezky české "simyslim" :-) Co? to by šlo, nééé?

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jak jde tahle zadní třírychlostní nába dohromady s přehazkou?
Nepřipadá mi to zrovna jako ála DD24...

[ Zpět ]
Datum: 04.11.2013
Autor: Radek
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Děkuju za všímavost :-) měl jsem otevřeno více oken
http://www.sportkram.cz/naboj-sturmey-archer-3r...
Toto je ta správná varianta. Uvádí u toho kompatibilitu s šimano.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jo to jsem zapomněl. S těmihle převodovkami nemám úplně nejlepší zkušenost. Celkem blbě se to šteluje. Když vyndáš kolo, musíš znuvu štelovat. Teď nám to už poněkolikáté jeden zákazník přinesl, že se to pořád rozštelivává.
DualDrive mi přijde lepší a spolehlivější.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

A jakou měl páčku?

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nerozumím.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Nevím jak je tam úchyt lanka, takže demontáž a montáž zadního kola asi spočívala i v povolení a znovu uchycení lanka té převodovky a tak mě napadla i souvislost s řadící páčkou na řídítkách. Podle toho Tvého popisu mě napadla podobnost s brzdama.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

No ten dualdrive má takový díl, který se jen sundá a zase zpátky nandá na osu. Z osy kouká takové táhlíčko.
U Sturney Archer je to jinak. Tam z osy vede řetízek zakončený tičkou se závitem a na lanko se přidělává díl s vnitřním závitem. Štělování probíhá na páčkách na řidítkách, ale i tím, jak moc člověk zašroubuje ten spojovací díl. Je tam sice kontramatka, ale tu je při sundavání kola potřeba povolit, takže to prostě musíš po nandání kola znovu doštelovat.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To musí být adrenalin při výměně zadní duše 30km od baráku :-( I když, pokud se dá nějaká kevralová vložka do pneumatiky, tak to nemusí být takové drsné s těmi průrazy.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Proč adrenalin? To doštelování je prkotina, jen je potřeba s tím počítat.

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: snilard
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Představil jsem si manželku...

[ Zpět ]
Datum: 06.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

To by chtelo zavesny dil na spojeni / rozpojeni. Funkcne neco jako na brzdove pace...

[ Zpět ]
Datum: 05.11.2013
Autor: cibi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Díval jsem se na http://www.cyclone-tw.com/order-parts.htm a padají tam u ozubených koleček na osu motoru jako cw a ccw a nedovedu si představit o co jde. Máte někdo ponětí?

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

po a proti smeru hodinovych rucicek.

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Autor: cibi
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

CCW = proti směru hodinových ručiček = do leva.
CW = ve směru hodinových ručiček = do prava.

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Jako chod cvrku nebo záběr? Jinak mě překvapilo, že to nestačí otočit o 180°.

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Náhled na elektrifikaci ECO

     

Vzhledem k tomu že se to týká různě zapojené kabeláže tak je to myšleno jako chod motoru.

[ Zpět ]
Datum: 12.11.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

539 cyklistů (4 přihlášení)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024