reklama

Motor 250W s převodovkou a 48V

Jde napájet běžné slabé převodové motory 250W napětím 48V ,nebo jsou dělané natvrdo na 36V(případně do 36V)? Mám normální ŘJ MAGIC 50A,nastavenou na maximum.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Záleží jaký tam pustíš proud. S 30A to odděláš i na 36V.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Taky si myslím, že zdvihnout napětí, to ano, ale držet maximální proudy ze "startovních" napětí. Zdvojnásobení výkonu to možná přežije, ale 400% nominálu ani ne prvních 5 minut.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

V manuálu je napsáno 13A trvale a 30A max. (maximální nastavení) pro tento motor. Takže můžu tam dát aku 48V ? A ponechat ampéry tam kde byly? Citace:: Upozornění:
U motorů 250W je povoleno nastavit trvalý proud maximálně 13A a špičkový
proud maximálně 30A. Při vyšších hodnotách bude motor přetížen a nelze na
něj při poškození uplatnit záruku!!!

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

ahoj motor ty pôjde ak je to riadiaca jendotka magipie BAC-028? (tú som mal davnejšie doma)Bola nastavitelna ale potrebuješ kábel.

,nevím jako to je zo zárukou no zrejme sa toho obchodník chytí a motor nevyreklamuje. možno ti ten motor nevyreklamuje aj keby nič nerobíš,povie že si pravil chybu ty

zaleži od koho si kupoval.

Ak máš 250w sprevodovaný tak zníž prúd je to kvoli prevodovke tá je z nylonu ak zohreješ ozubené kolečká zmäknú a zaťažíš napr v kopci tak ozubené kolečka sa oderú ..

A spevni si vidlicu lebo ju zlomíš hlavne prednú.. vidlica neudrži točivý moment vo velkom stupani alebo prudkom štarte.

ešte k tej jednotke BAC xxx možeš pripojit do 63V to je maximum no daj pozor. Ja som doma mal
"odomknutú bac jednotku tj žiadne limity neboli nastaven resp 48V som mohol vybiť na 20V (resp limit bol pre 24V)

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: teslabike
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Myslet můžu také,ale já se ptám,jestli to ten motor zvládne určitě. Když je radio dělané na 6V ,tak mu 9V neprospěje. Většina velkých přímých motorů je dělaná(a je to tam i napsané) na 24V -48(i víc) Většina sad 250W s převodovkou je na 36V(24V)respektive se prodává s aku 36V

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Pokud nespálíš motor tak ten planetovej převod na to dělanej určitě nebude a dříve nebo později(spíš dříve)něco klekne.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: baba500W
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Já jezdím dost po rovině. Jde mi o rychlost. Na 48V můžu použít méně Ampér na stejný výkon. Ale zvládne ten motor 48V. To je to oč tu běží.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tak to otestuj na kratším úseku a uvidíš a ucítíš ale motory s planetovou převodovkou nejsou dělané na velkou rychlost.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Karell
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Nemám 48V baterku. Mám pouze 36V 10Ah LiFepo

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

A máš nebo nikdo z přátel kdo by ti půjčil nějakou 12V baterku třeba z motorky.Já si loni půjčil bráchovo baterku ze Simsona abych vyzkoušel jak jezdí MagicPie na 60V.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Karell
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No, nebo jinak, se stejným proudem ale vyšším napětím dosáhneš vyšších otáček, moment motoru bude podobný, mírně vyšší. U malých převodových motorů bych se trochu obával přetočení. U bezhallového se může stát, že se bude chovat stejně, jen akcelerace bude rychlejší, v řj je definováno jak má fázovat a určitou frekvenci nepřekročí. U těchto motorů jen samotná změna napájení nehraje takovou roli, komutátor je nahrazen softwarem a záleží jak je regulační smyčka napsaná. Dáse říct, že pokud nezničíš vinutí velkým proudem, nemá se mu co stát. Jinak řečeno, pokud zvýšíš napětí a potřebuješ stejný výkon motoru, můžeš snížit proud a motoru to spíš prospěje, nebudou tam takové teploty, přinejmenším. A pokud jde o záruku, výrobce pozná spálené vinutí od vysokých proudů, ale nemá jak zjistit, že tam bylo vyšší napětí, leda bys tam poslal VN a došlo k přeskoku (vtip)

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Nedělej to, takhle jsem ten motor z e-pohonu odvařil.
Šikula mi sice dal data, jak to mám nastavit, aby to nebralo velké proudy, ale stejně to zdechlo.

Nejdřív se upekly Hally, pak motor a nakonec i já, trvalo to celkem jen asi 5 hodin a byli jsme kaput všichni - ujeto 21 km

(teda, trochu jsem ho naložil, jak jsem byl zvyklý z Magic Pie)

Kup si silnej motor.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Čoveče Jindro, do kamionů se fakt malý motůrky nedávaj... Totok je tak na čínskou rikšu... :D

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jo, s MagicPie to jelo, ale musel jsem šlápnout, tenhle se uvařil, a to jsem fakt šlapal fest :-)

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No bodejť ne, s takovým nákladem jste si vyměnili role... Jako že motor by to měl utáhnout a ty jsi tam jako ta asistence.
Takovej epac naruby :D

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No bylo to tak nějak, na tom mém výletě.
Motor táhnul vozejk a já si to poctivě odšlapal, ověřil jsem si to letos, když jsem tutéž trasu absolvoval bez motoru a o den rychleji.

A co jsem si vyslechl mezitím keců, jak jsem jel do Paříže na mopedu...

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Mimochodem Jindro, jaké jsi tam pouštěl proudy, nevzpomněl by sis?

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

9 current 18 peak

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

To jsi při zdi

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tyjo, tak to mě děsí, že se to s celkem rozumnými hodnotami odpravilo... Mě tam teče 15A... Uff. Tak uvidíme.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Hele, 18 je hodně, s ohledem na to že ho tavil trvale, s tímhle jednoznačně. Rozum je 14 peak, pak to skousne, pokud nejedeš celej život do kopce 10 km/h a dáš mu občas fouknout na vyšších točkách a menším proudu

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Nevyznám se v těch drátkách, ale možná se tomu motorku nelībilo těch 48V místo 36. Šikula říkal, že to bude víc topit, ale že tolik až se to upeče....

Ale byl to taky blbej den, 30 ve stínu a já si vyjel na Slapy.
Jediná výhoda tohohle uspořádání byla, že po rovině, mírnějšího kopce i z kopce se na tom fakt jelo jak na kole, to když mě odešla řj na MagicPie v Průhonicích a musel jsem těch 17 km přešlapávat ten odpor motoru, to bylo jiný kafe.

Bez motoru je to pohoda, nemusíš se bát co se uvaří a víš, že horší to nebude.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jasnej příklad pozitivního vlivu elektropohonu na rehabilitaci chlapa a jeho přeměnu ve sportsmana... a vo tom to je...

Já mám k tomu dva příklady:
1)Jeden pán co nikdy nechtěl na kole dřít si koupil sadu, doktor mu doporučil pohyb a pěšky je to otrava. Po asi 2500 km se stavil, a přesvědčoval mě, že baterie se rozjezdila, že je čím dál silnější, protože zezačátku najel 40 km a hotovo, ale teď v klidu i 90. Technicky nelze, prostě se pán dostal do kondice.

2) Naopak jedna paní si pořídila elektrokolo, aby stíhala šílenému manželovi na silničce, se kterým už léta jezdí a on ji furt prudí. Po týdnu nadšená, dojezd pro nás neuvěřitelnej. Ale po pár měsících baterie vadne... Tak jsem testoval, kolo, baterku, všecko... Nikde nic, vše v pořádku. Nová baterie na zkoušku dopadla u paní stejně. Výsledek je, že manžel nepolevil, ale paní si zvykla na elektro a šla trochu z kondice, což jí zvedlo spotřebu. Došlo jí to , když jela jednou na svým původním normálním kole s maželem a zjistila, že to co stíhala už nedává.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Prej že nikdy nevstoupíš do stejné řeky, já se v ní po 30 letech zase rád ráchám.

Ono se tvrdí, že e-kolo je pro lidi s hendikepem, nebo lenochy, já jsem jinej případ, a ty by možná jako potenciální zákazníky mělo smysl oslovit. Prostě mládí v sedle, pak spousta jiných starostí a zpohodlnění a pak ten návrat do sedla je krušný, zvlášť když člověk byl zvyklý jezdit daleko.

E-kolo to zpříjemní, jedeš furt z kopce, takový je ten pocit. A jezdíš a jezdíš a sílíš a tělo si pomalu vzpomíná, že kdysi nebylo tak lenošivé. Pro chlápky v pozdějším mládí jako jsem já, tedy něco kolem těch 55, je e-kolo ideální pro návrat k fyzické aktivitě, celkem bezbolestný.

Mohu fakt doporučit.

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tak hold jsi to důkladně otestoval pro nás ostatní. :)
A když se to upeklo, tak na tom šlo díky volnoběžce jet nebo to bylo nějak seklé?
Fakt je, že já to asi i šetřím... Sice nalehko jsme s tím zkoušel vyjet kopec 17%, ale raději jsem to netrápila slezl a vyšel pěšky... Na takový extrém to už nemělo. S nákladem 35kg jsem s tím zatím musel zdolávat jen mírné kopečky, takže max 5% a tam to celkem stíhalo se šlapáním v pohodě. Ale fakt je, že jak slyším, že se to trápí, tak o to více máknu do pedálů, abych neztratil rychlost... Mám dojem, že mám s tím motorem dokonce empatii, což věřím, že mu pomáhá. :)

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Volnoběžka fungovala, jen se přestal motorek točit. A smrdělo to.
Dal jsem to celé nějakému klukovi, ten že se prý pokusí to nějak opravit, ale už rok se mi neozval, z čehož usuzují, že se to asi nepovedlo.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Prostě bych do toho motůrku o moc víc nepumpoval.Tak jak legálně je mi na něm řádil kluk od známejch a dokázal ho rozpálit že na něm nešla udržet ruka a smrděl.Sice to přežil ale měl na kahánku jít tam víc štávy určo by něco kleklo.Ja přemejšlel o tomto: http://www.nakole.cz/diskuse/16568-motor... ale je to na předek a baterku mám 48V.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: baba500W
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tak to je dobrá zpráva, protože když se to tedy odporoučí, tak není problém dojet bez odporu. Už jsem zase v klidu, že nevadí, kdybych to taky odpálil.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

K tomu slouží ta volnoběžka. Vezmu navigaci(nemám na kole tachometr a schválně změřím kolik mi to na rovině maximálně jede. Mám 250W převodový motor bez omezení a maximálním možným bezpečným nastavením ampér.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

To je zbytečný.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Proč je to zbytečné? Jede to něco přes 30.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Zbytečný je to proto, že to, jak to jede rychle, nic nemění na faktu, že se zapečeným motorem se na tom dá dojet vlastním pohonem. Tak to myslím. Navíc co se týká rychlosti, tak pro mě je ideál aby to pomáhalo fakt do těch 25 a raději to mělo o to silnější převod, než aby to bylo na rychlo... Bohužel u nás moc na výběr není... Dovozce nakoupí nějaké motory a pak je ochoten to dát do jakéhokoli ráfku. Proti tomu v Linergy ti nabídnou motory s různými výstupními otáčkami a vybereš si, co ti vyhovuje.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jezdím stylem plyn naplno,tempomat a jedu. 10km to vydrží ani se to pořádně nezahřeje.Až se to posere koupím pořádný motor. Nemám to na sportovní vyžití ,ale na rychlou dopravu do práce. Na nějaké sportování(a to uznávám) je lepší převodový motor a malá lehká baterka.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

A k tomu tak nějak ležérně šlapu.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

A ktomu používám poměrně těžký převod 48Z na 16Z pastorek + 5 kvalt převodovka

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Pro pro tebe by byl každopádně vhodnější přímý motor...

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Už mám ten co mám. Takže ho využiji a potom koupím něco jiného. Asi Magic PIE 3

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Mě se taky líbí, ale až příště budu dělat e-kolo, postavím to na 26" nebo rovnou na skládačce s 20", aby to vyjelo všechno a mohla na tom jezdit i holka.

Už jsem se radoval, že mi ten motor chcípá a nebude zbytí než koupit nový, ale jak jsem to předrátoval, zase frčí jako žihadlo, mám MP2ku.

Pokud jde o rychlost, zkoušel jsem to rozhulit na rovině, bez škapání 40 jako prd, ale pak jsem se začal bát a experiment ukončil. Taky když to omastíš fest to žere.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Proč 26? Silný motor snese i 28. Má na to dost točivého momentu.Ale rychlost potom může přesahovat i 60 bez příšlapu a to už je o hubu.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Záleží na tíze soustrojí a strmosti svahu.
Trochu jsem už na té kilowatě pojezdil, mám 28".

Ten motor se musí držet v otáčkách, jinak se změní v topidlo, a proto jsou menší kolečka výhodnější, o rychlost mě tolik ani nejde, cestovka kolem 25-30 km je v pohodě.

Motor má síly dost, ale ostatní součásti na to nejsou nadimenzovány. Začíná to tím kabelem k motoru a končí u řídící jednotky.

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Já vím. Číňané mají o dimenzování vodičů vůbec zajímavé představy. Ale třeba se zlepší :-)))

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Je na netu nějaké forum ,nebo odkaz,kde se technicky rozebírají jednotlivé pohony? Myslím,ale do hloubky technicky. Průřezy vodičů,provedení a výdrž součástek atd. ?

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Číňani si používají na silné motory odpovídající vodiče, ale do evropy si to firmy objednávají se slabou osou, abyste ty motory mohli páchat do normálních rámů.

[ Zpět ]
Datum: 13.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No, nebude to enem Evropa, Kanada, Ameria, Austrálie, tam se na MP jezdí o dost víc než v EU.

[ Zpět ]
Datum: 13.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

http://goldenmotor.com/SMF/index.php?board=15.0

Tohle je o MagicPie, ale jen v Angličtině.
Jinak hodně se toho už napovídalo i tady, prostě dej si sekci Elektrokola a čti si, je tu spousta chytrých a zkušených lidí a když budeš potřebovat, klidně se ptej.

Elektrokolaři jsou na sebe hodní :-)

[ Zpět ]
Datum: 12.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Posílám obrázek toho systémového konektoru :

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

To mám (možná tam nějaký drátek bude fiknutej, ale to si poradíš(, házím to do krabice a pošlu to.
Jdi na to.

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jo, je to ono, je tam jeden červený drátek bez koncovky. Ten patří připojit k červenému (plus) kabelu od řídící jednotky k baterii.

Jinak ostatní konektory sedí. Nezapojuj malou černou dvojku - to je ovládání zpětného chodu. Už jsem za jízdy také přepnul motor v předním kole na zpětný chod, hezky jsem se proletěl.

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Mám to stejně bloknuté v ŘJ. Bůh Ti to oplatí :-) Nejspíše tím,že si někde rozbiješ hlavu :-)

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Já už vím co na mě Šéf chystá, dítě mi před chvilkou poslalo nadšený mail, že jí přijali ke studiu na UNI do Frankfurtu nad Mohanem.

Takže zhruba tak do roka přijede a představí mi svého nového přítele a řekne: "tatínku to je Helmut a bude na tebe fakt mluvit pomalu abys mu rozuměl" a to v lepším případě, protože v tom horším to bude Ismail nebo Simir, ale německy budeme mluvit pomalu oba, abychom si rozuměli :-)

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Alláh ochraňuj :-) Do háje jak fungují brzdové páčky s odpojovačem,když je zaplý tempomat? Při zmáčnutí se motor vypne a při povolení se má zase rozjet? Nebo zůstane vypnutý?

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Zapne se jak přidáš plyn tou páčkou, přece.
pak si rozjedeš rychlost, stiskneš čudl na tempomatu a páčku můžeš pustit, takhle to prej má fungovat, já to sundal hned po prvním přeletu nad kukaččím hnízdem, teda řidíktkama

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

špatně čteš : Jedu na tempomat a brzdím: motor se vypne: přestanu brzdit a motor co? Znovu se rozjede ,nebo zůstane vypnutý?Mám to nějak blbe zapojené asi

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Zmáčknutím páčky vypneš jak motor, tak tempomat, ten se musí znova nastavit.

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: HonzaK
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Než jsem to začal předělávat,jsa amatérský elektrikář,tak nekecám,že to fungovalo tak,že po zmáčknutí brzdy se motor zastavil a po odbrždění znovu rozjel :-)

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Mám to tak na třech kolech. Na žádným tempomat znovu sám nenaběhne.

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: HonzaK
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

To to máš nějak blbě.


Prostě zmáčknutím plynu bys měl ten tempomat odstavit a do motoru by neměla jít šťáva.

Jak pustíš brzdu, nic by se dít nemělo, šťávu pustíš zase jen tou páčkou. Ten tempomat složí jen k tomu, abys nemusel držet tu páčku a každé zabrždění by ho mělo nulovat.

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

V ČÍNĚ mají kola větší osy? Nebo čínská elektrokola mají silnější osy? + větší usazení v rámech?

[ Zpět ]
Datum: 13.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Ne, v číně nikdo takový věci neřeší, motory jsou určený pro skútry a mopedy, kde je osa velká. V kole jako takovým jsem to tam neviděl nikdy. Celkem vzato, taky mi nejde do hlavy, proč se trápit s nejakou stavbou kola, který ná imitovat parametrama mopeda, když se prodávají elektroskůtry, který jsou rozhodně lepší, protože jedou a dojedou, brzdí a vypadají slušně. Jeden z našich prodejců je dělá a nestojí to zas takovej ranec, takže já osobně než takovou splácaninu , dám radši peníze do toho skůtru.

[ Zpět ]
Datum: 13.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Značka ,povinné ručení? Není to o tom??

[ Zpět ]
Datum: 13.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Značka a povinné ručení- je to o tom, když už bys ji správně měl mít nad 250W elektro, (u nás jen pojistku bez značky), asi je jasné,co je už v tom případě rozumnější. Zatím je to u nás sice v klidu, nikdo to moc neřeší, ale učíme se rychle, takže je to otázka času

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tak větší průměr než M10 pokud vím má i motor 250W, který asi těžko bude určený do skútru. Jde tam i o to zachytit reakci. A pak samozřejmě o to prostrčit vodiče.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No právě : Vodiče. Takže běžný průměr osy co se používá u nás v elektrokolech(motorech) je malý? Nejdou tam protáhnout odpovídající vodiče? Je řeč o běžných výkonech do 1500W (48V)

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Taktak silnější dráty tam nedostaneš a větší díru by osa nemusela vydržet.Zatím mne to nezlobí ale pokud bych potřeboval do budoucna silnější dráty udělám jinou celou osu motoru.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: baba500W
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Ta osa by mohla mít větší průměr uvnitř a těsně vně motoru, takže by byl dostatečný průměr pro ubrání na průchod kabelů, který by se vyvedli ještě před zachycovací části osy, která by tak mohla mít menší průměr. Takhle nějak to vedení drátů některé motory i mají... Tuším, že Crystalyte to má... Jen tam bohužel není aplikováno to, že by uvnitř byl větší průměr a osa by se zeslabila na menší průměr až v místě uchycení.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Proč neudělají vedení vodičů mimo osu,z boku. Dám tam větší střed a větší ložiska a je to.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Vývod bokem existuje, ale je to dražší. Což nemá smysl řešit v prostředí, kde se všichni řídí hlavně cenou na pultě...

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Hele to vypadá i dobře. Jen škoda, že neprodáváte motory s hall sondami a prostě po dílech... Celé sady jsou pro nás stavitele trošku na nic. :)

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

TROŠKU DRAHÉ NO :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Kolik to stojí?

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

zeptej se totema :-)Já na to nemám

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Víš co, já to psal vedle, naše sada víceméně nejde rozházet po dílech, protože ty věci spolu jsou nastavený atd. Motor by se solo dal, ale to je běžný 8-fun, a já na něj s cizí jednotkou nedám záruku, to se prostě nedá, protože chybné nastavení odstřelí každý motor a nejde to při reklamaci nijak dokázat. Proto to máme takhle, kde je jakási jistota, že víme v jakých podmínkách nastavení ty věci budou pracovat a za to si plně ručíme.

[ Zpět ]
Datum: 15.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jo, ještě ty ceny jsou tady, asi se to bude teď maličko upravovat na zimu. Pro zadní motory tam jsou i pastorky šroubovací 8a9 sp. , ta 350W je kazeta 8/10 a bez baterky by asi šla jako jediná , individuálně po domluvě.

[ Zpět ]
Datum: 15.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

To zní zajímavě... Jen to je všechno bez hall, že? Škoda.

[ Zpět ]
Datum: 15.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No, když je to komplet, tak je fuk, jestli je to bezhall nebo hall, ne? Jsem tam dával odkaz na náš e-shop a je fuč... asi šotek admin tady řádí, nebo že by jen skleróza??

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Tak pokud je to komplet, tak to fuk je. Ale nějak sjem na ty hall zavedený... Kdyby byla nějaká stejně dobrá jednotka jako je kelly pro bezhall, tak bych asi i zauvažoval. Vlastně klidně hall motor by šlo provozovat i na bezhall ř.j.? Jen nezapojit frátky se signálem od hall sond, říkám pravdu, nebo blbost?

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

JJ, je to tak, pokud jednotka umí snímat z vinutí, není hally třeba. Ona i ta Kelly nějak jede bez hallů, ale neumí se rozjet, nenajde polohu. Aspoň co píšou.
Kelly je celkem pokročilá, ale je jinak udělaná, je to univerzál, kdežto ty naše jsou bez možnosti uživatelských zásahů , máme to tak úmyslně, aby záruka... Jinak by někdo do chudáka 250W poslal 25A a za tejden mi to přišel vrátit, že ten krám nejede

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jo. U mě to jde. Motor má nižší výkon a je hlučnější. Ale jede

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

JJ, ten hluk je nepřesné fázování, akorát dej pozor, ať si ho neupečeš...

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

říkám,že to jde,ne ,že na to jezdím

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

a joo

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Vývod z boku má magic a smart pie. mám objednáno z http://g-kolo.cz/ . Už se těším až mi ten magic kit přijde.

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: pietro11
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Crystalyte to má zrovna tak na hovco jako všichni ostatní, ovšem průřez drátu ja na ty 2kW dostatečný a netopí.
Problém je ovšem ve špatné izolaci a velmi rychle dochází k prodření.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Ještě dodám že problémy tohoto druhu nemají žádné středové motory.
Nejlépe v tomto směru asi bude cyclone.
Kabeláž dobře dimenzovaná, jednoduchá, žádné zbytečnosti jako je PAS a podobně otravné věci.
O dávkování pomoci si rozhodne uživatel sám a nepotřebuje k tomu vedení za ručičku od bruselkých čur.....
Až EU půjde do kopru tak s ní půjde i tenhle nesmysl.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Vidím že už je ti líp.:-) Nevíš prosím tě něco o převodových motorech EZEE?

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Juras
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Jo jsem konečně doma (revers) a opravdu jsem si to užil:-(
Tohle čtu poprvé nemám o nich ani zdání a hned se mrknu jestli o nich nekde něco je.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Koukám, že to v praxi moc v oku nemáš... Osa má víc než M10, ale je plochá, takže do normál rámu nebo vidle samozřejmě pasuje,(částečná kompenzace reakčního momentu)

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Čti pozorněji a pochopíš, že se snažím říci, že ten důvod většího průměru osy asi nebude jen proto, že to je do skutru. 250W motor asi do skutru nebude, ne? Ty jsi mluvil o větších osách, tak jsem na to reagoval.

[ Zpět ]
Datum: 14.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

No, převodový do skutru ne, ale řeč je hlavně o těch velkých přímých, které se především vyskytují na stavbách. Dutá osa je u zadních motorů někdy nutná taky kvůli tomu, že na jedný straně je pastorek a na druhý brzda. Přední naopak jsou běžně k mání s vývodem bokem, máme je odjakživa a nejen my.

[ Zpět ]
Datum: 15.10.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

o.k.

[ Zpět ]
Datum: 15.10.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

čo je lacnejšie sedem alebo jeden?
http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Autor: gruntubel
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Vtipné snad

[ Zpět ]
Datum: 16.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Dnes přidal ampéry na 15. Ať se to klidně spálí. Stejně půjdu do do pořádného motoru do zadního kola.

[ Zpět ]
Datum: 19.10.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Ahoj. Motor to vydrží za předpokladu že že s klesajícími otáčkami budeš snižovat i proud. Jinak ten nevyužitý se změní v teplo a motor se spálí. Např. při 10 km/hod. stačí cca 5 - 7 A. Já to řeším jízdou na "plyn". Mám na motoru 250 W 15 tis.km a v pohodě. Vysoká teplota také může poškodit plastové převody.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2013
Autor: primas
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Nejezdím v náročném terénu(převýšení) tu chvilku než vyjedu těch pár kopečků to vydrží. Byl jsem to projet a motor se moc nezahřál.

[ Zpět ]
Datum: 20.10.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Určitě bych tam 48V nedával. Motor na to není dělaný a velmi brzo se odpálí. Jestli chceš můžu napsat důvody jak a proč se to propálí, ale v zásadě pokud nechceš o ten motor přijít tak to nedělej. Většina motorů na to není stavěná.
Pokud chceš silnější motor doporučoval bych SmartPie, popř MagicPie 3, ty jsou na 48 tzn až 60V stavěné. výkon motoru při plné baterii je až 1500w. Právě mám jeden objednán z http://g-kolo.cz/ a podle testů co jsem viděl tak se nemůžu dočkat. A s baterii 48V15Ah by to mohl být mazec.

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: pietro11
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Ty důvody, prosím...

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Většina motorů na to není stavěná a izolace drátu nebývá tak silná(může být) -> průraz izolace vinutí při vyšším napětí -> tedy zkrat a ztráta výkonu, popř celkové spálení. Je to ale typ motoru od motoru, záleží na použitém izolantu, především jeho tloušťce.

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: pietro11
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Áha... A já nešťastník jsem si myslel, že při vyšším napětí vykoná stejnou práci s nižšími proudy, tedy že průřezy mohou být při zachování výkonu klidně spíše menší, resp. tepelné namáhání nebude takové... :D
Vysoké napětí mě tedy nenapadlo. Jo, éto těchtika...

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Píše přece o izolaci a ne o průřezu.

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

:D joo, viděl jsem, proto píšu o tom VN... 48V

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Neměl by ses vysmívat, kamaráde. :)

[ Zpět ]
Datum: 16.11.2013
Autor: Robikl
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Motor 250W s převodovkou a 48V

     

Neměl, ale snažím se představit si, jakou pak bys musel mít izolaci u nějakých těch 220V přístrojů... Na stejnosměru je bezpečné napětí podle normy 72V , na střídavém 48V.

[ Zpět ]
Datum: 17.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

osobní hodnota -

     

Ještě nemáš v popisu, že jsi majitelem toho obchodu, kde si tak výhodně nakupoval :-/

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: osobní hodnota -

     

Tak, zas třeba byla dobrá cena... :D

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: e-totem
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: osobní hodnota -

     

Kouknul jsem na to, cenu tam nemají, Šikula už píše, že tu MagicPie3ku má skladem, asi konečně dojela zásilka z Číny.

Počkám si až někdo prověří, jak se chová ta integrovaná řídící jednotka, u předchozí verze se jim v tom motoru přehřívala fest, jak jsem tak četl na tom foru, kde si je o dost více informací, než uvádí kolega pietro11

http://goldenmotor.com/SMF/index.php?board=15.0

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: osobní hodnota -

     

Majitelem nejsem, ale majitele znám. A objednáno mám:-)

[ Zpět ]
Datum: 13.11.2013
Autor: pietro11
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

375 cyklistů (7 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024