Tentokrát se podíváme do poněkud odlišné kategorie elektrokol, než na kterých jsme jezdili doposud. Nepůjde o žádný sportovní stroj, či sofistikované kolo vyšlechtěné pro městský provoz. 4FREETIME Praktik se snaží o univerzálnost a skloubení výhod skládacích kol, elektrokol, celoodpružení, to vše za relativně nízkou cenu vzhledem k nabídce na trhu. Jak takové spojení dopadne, se dozvíte po přečtení naší další recenze.
Zatím u všech vámi provedených testů postrádám velmi důležité údaje o trati. U kopců převýšení a délku kopce.
Další udaj jizdy na eko je k ničemu jelikož to odpovídá spotřebě 3,9Wh/km což není žádná přípomoc. Kdo v tomto režimu ušlape 92km tak žádný motor nepotřebuje a ujede to i na kole bez motoru.
Konstauji že vaše testy jsou značně zkreslné a nevěrohodné.
Pokud testy myslíte opravdu vážně tak je potřeba mít především věrohodné měřící přístroje a testovat všechny stupně přípomoci a ne jen eko a max.
Tak to na mně působí že je to jen dobře zaplacená reklama a podvod na potencinálního zákazníka. Je to přesně ve stylu ochodních praktik uvádět nadsazené údaje o výrobku.
Spousta lidí kteří si takto podvedeni elektrokolo koupí jsou zklamání že neujeli ani polovinu deklarovaného dojezdu.
JJ, dával jsem námět jak to prezentovat, je škoda, když už někdo věnoval tolik energie takto rozsáhlému testu, že ta vypovídající hodnota ke srovnání chybí.
Vždyť to je zaplacena reklama.. :)
Pěkný den Vám všem,
jako výrobce elektrokol 4freetime dodávám odpověď na některé otázky v recenzi, ať vyřčené, či nikoliv.
Testovaný model je z půjčovny elektrokol PREKOLO, kde je již přes rok v permanenci testerů z řad zákazníků PREkola. Je to tedy loňský model, letošní model je vylepšený mimo jiné o výškově nastavitelná řidítka s širším a anatomicky tvarovaným párem gripů. Další novinkou je řídící jednotka s novým nastavením asistence a novými konektory, které zcela znemožňují náhodné rozpojení. Na přání zákazníků dodáváme za příplatek 1490,- Kč s tímto elektrokolem i nosič s brašnou, také je možné zakoupit transportní vak na celé toto elektrokolo. V každém případě díky i za tuto sadu testů elektrokol, která testuje modely mnohdy již nahrazeny novinkami v sortimentu jednotlivých značek, nicméně kladem je samotné testování ojetých elektrokol. Přeci jen u ojetých elektrokol se více projeví jakákoliv nedokonalost při vývoji, nebo výrobě. Přikládám fotografie nového modelu Praktik36, detail řidítek.
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat
Michal Homola
4freetime.cz
773 462 460