reklama

ukradené a vrácené kolo

Před pár dny jsem sem psala že mi ze sklepa ukradli Meridu HFS 3000. Vylepila jsem letáky (odměna 2000), na což většina lidí hleděla s více či méně vlídným pesimismem. V pondělí mi volala uklízečka, že leták četla a kolo je v kumbálu na kýbl a mop!!!

Teď doma řešíme, jestli v tom jede ta uklízečka, nebo jestli zloději zjistili, že se na něm nedá odjet (měla jsem sundanou zadní osičku) a někoho potkali.

Uklízečka dostala dvojku, kolo už spí u mě pod peřinou. V každém případě mají letáky asi smysl .-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: madlicka

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Takže Tě okradli vlastně jen o 2 tisíce :-)

Dobrá zpráva by byla, kdyby uklízečka kolo našla a odměnu odmítla, protože "nekrást je normální stejně jako vracet ztracené nebo ukradené věci".

Takhle je to velmi špatná zpráva, povzbuzení pro další zloděje. Šlohni to a dostaneš výpalné.

Chápu radost s toho, že máš kolo v pořádku doma, ale celkově je to spíše smutné.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nu, první reakce uklízečky byla, že tu odměnu nechce, ale zrovna vehementně to neprosazovala. Fakt nevím.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud nevíš, uklízečku nepodezírej, bylo by to sprosté. A že si nakonec ty dva litry vzala, ani se při platu uklízečky nedivím, nejspíš se z ní život nemazlí. Spíš hledám v lidech to dobré, svinstva je všude dost a bude ti líp když budeš věřit že nejsou na světě samé hovádka.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Juras
Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nepodezírej!!! :-)) S tím by to kriminálka daleko nedotáhla. Na mučidla s uklízečkou, jistě v tom jede.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: abernathy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Uklízečka je přece nezajímá.
Jen aby nakonec nezatkli majitelku s tím, že uklízečku podplatila :o)))

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Je fakt, že se takhle líp žije. A pokud by tuhle diskusi četla a fakt za to nemůže, bylo by mi celkem trapně.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pořád máš, jako zakladatel tématu, možnost diskuzi zamknout.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Přijde mi dost nelogické, že by uklízečka přemístila kolo jinam v rámci baráku a automaticky by předpokládala, že majitel nebude volat policii, ale že rovnou nabídne odměnu.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Proč by odmítala něco co bylo nálezci veřejně slíbeno. Něco jiného by bylo kdyby se domáhala nějaké "odměny" která nebyla předem slíbena.
Navíc 2 tisíce jsou pro uklizečku už určitě dost velké peníze a ty se špatně odmítají.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Z velmi prostého principu, Lelku.

Z vyššího principu mravního.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

V tomhle případě to tak není. Pokud někdo veřejně vyhlásí za něco odměnu, dotyčný splní podmínky, tak má na ni přímo právní nárok, stejně jako na odměnu za vykonanou práci. Nebo ty snad také odmítáš přijmout odměnu za práci?
Z vyššího principu mravního je přímo povinností vyhlašovatele odměny tu odměnu vyplatit a když by nebylo komu, tak by ji měl dát na nějakou charitu, to je mravní princip.
Ono se dobře mluví o mravním principu když máš dejme tomu 50 tisíc měsíčně, ale při nějakých 10 bych dotyčného, který odmítne odměnu na kterou má nárok, považoval spíš za nějakého divného.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud nĕkdo slíbí odmĕnu, má a musí ji vyplatit, tak to je.

Vyšší princip mravní nám však velí, takovou odmĕnu odmítnout, a nedat se přesvĕdčit, jinak vlastnĕ kořistíme na obĕti.

Chudoba není argumentem pro nemravné chování, naopak, lze snadno vysledovat, že spíše chudí lidé jsou si ochotni pomoci.
Lidé na sebe mají a musí být slušní a když je nĕkdo v nouzi, okraden pomáhá mu slušný človĕk bez nároku na odmĕnu, raduje se z toho, že nĕkomu pomohl.

Vysílá tak do společnosti velmi pozitivní náboj, ten komu jsi pomohl to pošle dál, protože si vzpomene, že on když potřeboval, byl tu nĕkdo, úplnĕ cizí, kdo mu bez nároku na jakýkoliv vdĕk pomohl.

Tenhle pozitivní náboj je pro společnost mnohem důležitĕjší než cokoliv jiného.

Tím se liší společenská atmosféra u nás, v pistkomunismu, od jiných evropských zemí. Mírou pozitivního náboje ve společnosti.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nikdo a nic nenutí vyhlašovatele nabízet odměnu v konkrétní výši. Odměna za nějakou činnost nemá nic společného s postkomunismem, takhle to funguje od nepaměti bez ohledu na společenské zřízení.

Odměna by měla být přijata a pokud ji dotyčný sám nepotřebuje nebo považuje za slušné ji pro sebe nepoužít, měl by ji hned darovat na něco prospěšného. Takovým způsobem může mít nálezce dvojí radost, že pomohl jinému vrátit jeho majetek a zároveň výrazně pomohl ještě jiným potřebným i když by si to sám nemohl dovolit.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Když nĕkoho okradou, je samozřejmou povinností každého slušného človĕka mu pomoci ukradenou vĕc najít, a pokud možno ničemu vyhledat.

Vypíše-li okradený odmĕnu, je to výraz tísnĕ a zoufalství a vyinkasovat takovou odmĕnu je projevem ignorace a bezohlednosti, kterou se vykazuje naše post komunistická společnost.

Pravdĕpodobnĕ neznáš jak se k sobĕ chovají lidé jinde, proto ti připadá normální kupovat kradené vĕci, vyplácet výpalné a mít na všechno předpis a paragraf.

Slušné a mravné to není a ty mínusy a plusy přesnĕ a zřetelnĕ dokumentují, jak na tom mravnĕ jste.

Dokud se atmosféra neotočí smĕrem, který naznačuji, bude se furt krást, lidi budou na sebe bezohlední a bude to v prdeli, přesnĕ v té, která vám všem tolik vadí.

Kdo nešíří pozitivní poselství, k tomu se žádné nedostane.
Je to prosté.
S tebou se ve vĕcech naprosto elementárních nikdy shodnout nemohu, abych použil tu lišku z Malého prince, nevidíš srdcem.
Nelze tĕ k tomu donutit ani tĕ to naučit.
Chci vĕřit, že pozitivní náboj bude šířen masivnĕji, než byrakratická, studená arogance.

V tom je budoucnost, jinak bychom se museli začít brzy všichni ozbrojovat.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ty jsi tím socikem vážně pěkně potrefenej.

Odměny za nálezy a vyhlašování odměn za něco bylo běžné už ve Starém Římě, tohle znali a praktikovali za starého Rakouska stejně jako v Německu, Anglii nebo jinde. Nebo snad znáš nějakou zemi kde tomu nikdy nebylo a není?

To vážně nechceš rozumět tomu co je napsané? Kde jsi četl, že bych napsal, že se můžou kupovat kradené věci, že se nemá žít slušně, že by se lidi neměli k sobě chovat slušně, že bych podporoval nějaké krádeže apod.?

A tvoje tvrzení, že se někde lidé chovají nějak jinak a nevezmou si vyhlášenou odměnu za něco co udělali je jen z říše přání a snů. Tak to prostě nikdy a nikde nebylo a není. Můžou existovat případy že si někdo odměnu nevzal, ale pak by mě zajímalo jestli ji dotyčný poukázal na nějakou charitu. Co vím, tak lidi spíš naslibují kde co a když má dojít k plnění tak se kroutí a vymlouvají, prostě křiváci.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jasnĕ jsem Ti řekl, že Tvoje představy o mravném a slušném se neshodují s mým pohledem na svĕt.

Tím bych náš dialog na toto téma uzavřel, k ničemu nevede.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

tak jsem to poslala jako zprávu místo reakce (pardon Jindro)

Uklízečka jednala v rámci pravidel, které jsem já sama nastavila, takže otázka stojí, jestli je v pořádku nabízet takovou odměnu.

Sama bych odměnu v obálce asi odmítla (ale třeba bonbonieru bych si vzala)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nabízet odměnu je věcí každého z nás - tady se nemusíš absolutně nikomu zodpovídat. Byla to tvoje vůle, a ty jsi nabídla formu odměny, která tobě přišla adekvátní.

Jestliže jsi odměnu nabídla, pak také bylo správné ji vyplatit tak, jak byla vypsána.

Řídila jsi se svým instinktem a neudělala jsi nic, co by bylo proti slušnosti. A paní uklízečka stejně tak.

A jen se neboj - tady sice mnozí dělají ramena, ale kdyby byli v situaci paní uklízečky, tak by ty dva litříky vzali rovněž. On je nakonec lepší vrabec v hrsti než holub na střeše, že...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jindro, no ták, vždyť madlicka píše že se na ty prachy uklízečka vyloženě netřepala a to že si je nakonec vzala je u člověka v jejím postavení naprosto v pořádku. Kdybys si je vzal ty a nebo já, tak to bych s tebou co se týče mravnosti naprosto souhlasil, ale pranýřovat tady člověka který je na tom nejspíše špatně se mi zdá naopak nemravné z mého pohledu. Znám takových lidí docela dost, hrdost jim nedovolí jít na sociálku a tak dělají dvě i tři špatně placené práce na půl úvazku aby přežili, nemůžeš vědět jestli ta paní není podobný případ a ty 2000Kč neviděla jako možnost na přilepšení dětem či vnoučatům. Ono dokud se člověka chudoba netýká, tak se to moralizuje, ono není nic černobílé.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Juras
Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jurasi,
nepranýřuji, jen jsem vyjádřil smutek nad tím, že jsou lidi, kteří si "nálezné" za ukradenou věc vezmou.

Děsí mě ovšem představa, že někdo by snad chudáka holku nutil, kdyby ten nálezce, dle mého naprosto správně, rezignoval na odměnu, tak kdyby nutil Madličku dát ty prachy na charitu.

To je poněkud zvrácené.

Je mi líto, že je tu tolik lidí, které považuje za správné slíbenou odměnu vzít a nepovažuje za správné a přirozené, naopak, odměnu odmítnout.

To není dobrý stav společnosti, fakt není.
Chudoba cti netratí, tak se to říkalo, že jo.
Ospravedlňovat se, že ty "prachy potřebuju" tak si vezmu "to slíbené výpalné" je pro mě za čárou.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Chudoba cti netratí, ano to je hezké, ale když jeden vydělá 2000Kč za den a druhý na ně musí pracovat celý týden z mnohdy uštěpačnými poznámkami néjen puberťáků za zády, pohled na to co je morální a co není nabývá poněkud jiný rozměr.

Abych to zkrátil, jsou lidé kteří mají prachů dost a přesto by jim nebylo blbé si odměnu vzít a nebo si o ni dokonce říct, to je pro mě nemorální a to jsme myslím ve shodě. Pak jsou lidé kteří mají ať dělají co dělají pořád v řiti vši a přesto dělají drahoty při přebírání odměny která byla vyhlášená, v tomto případě bych o nemorálnosti pomlčel. Nehledě na to, že by paní nejspíš na leták reagovala i kdyby na něm žádná odměna nebyla.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Juras
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nehledě na to, že by paní nejspíš na leták reagovala i kdyby na něm žádná odměna nebyla.

---
No, a to je smutné, nebo ne?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Proč smutné, když někdo reaguje a při tom z toho žádná odměna nekouká, vždyť právě to tady obhajuješ, né? Nebo sis to zase přebral z té horší strany, jako že by si řekla o peníze sama? Tak sem to ale nemyslel.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Juras
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ano, neumím číst, vyložil jsem si to tak, že bez slibu penĕz by nereagovala, ty píšeš opak.

Omlouvám se.
Smutné by bylo, kdyby si lidi pomáhali jen pod vidinou příslibu odmĕny.

Naštĕstí tomu tak není, a narozdíl od zdejších obhajovačů práva na slíbenou (dokonce paflo slovo zadlouženou) lidi ztracené vĕci vrací, a když chce človĕk projevit vdĕk, bývají dotčeni a ráznĕ peníze odmítají. Tĕch jsem potkal víc a v tom je nadĕje, navzdorytomu, co tu čtu a vidím.

Slušných je víc, jen ti druzí jsou víc vidĕt.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud mluvíš o šíření pozitivního náboje: Autorka tématu nám to předkládá jako dobrou zprávu: Ztracené kolo se zase našlo. To, že za nález vyplatila spravedlivou odměnu je jen okolnost této dobré zprávy.

Ten kdo to zpochybnil jsi Ty. Já bych asi tu odměnu (ze stejných důvodů jako Ty) odmítl. Ale vynášet veřejné morální soudy o konkrétním člověku, jen na základě dvou vět bych si asi nedovolil.

Takže šiřme pozitivní náboj: Ztracené kolo se zase našlo a je to dobře!

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: vokaty
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pozitivní energii nelze předávat za úplatu.
Odmĕna nebyla "spravedlivá" ale pouze vynucená snahou, nepřijít o víc a slušný človĕi by ji odmítl, jako třeba Ty.

To, že se našlo je dobře, to že se našlo za úplatu je velmi smutné a neníbto pozitivní náboj, naopak, Juras to vyhodnotil, že "bez slíbené odmĕny by se asi nenašlo" a to pro mĕ dobrá a pozitivní zpráva není. Pro tebe ano?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Zbytečně fabuluješ a čteš mezi řádky to, co zakladatelka tématu nenapsala.

Hledala kolo - našlo se. To je to, co chtěla sdělit a podelit se s námi o radost z navráceného majetku.
Chtěla dát odměnu, tak ji dala. Není na tom absolutně nic špatného ani nemorálního.

Mám ale pocit, že kdyby byla bývala tušila, co se tady strhne, tak tohle téma nikdy nezaloží.
Tak proč jí tu radost kazit zcela zbytečným mentorováním o morálce.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Možná by sis to, co Juras "vyhodnotil" mohl přečíst ještě jednou, co říkáš?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Ifča
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

jestlipak se dary nedaní? ;-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: john
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

To není dar, ale odměna za nález. Jestli se tohle daní nevím, daňové zákon jsem nepročítal už několik let, některé odměny se nedaní a neslyšel jsem, že by tyhle odměny někdo přihlašoval ke zdanění.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

:-)

teď jen najít udavače nebo ještĕ lépe udavačku s praxí :-)

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A ty milý Jindro, tohle vysvětli svém Kaulovi. Toho znáš, tu uklízečku ne.
Máš dobrou příležitost. Nebo ty jsi přesvědčenej, že kdyby to kolo našel on, tak by tu odměnu odmítl?

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Milá Lanno,
Kauel jistĕ ne. Možná by Ti šel prodat to kolo, co jeho synkové ukradli.

Karelnje debil

Jirka Mastroš, Guláš, Vata, Abbé ale třeba i Soňa, já, můj brácha a ségra a obĕ dcery, by jistĕ odmĕnu odmítnuli, a Mastroš zcela jistĕ slovy "ty prachy si strč doprdele, ale kdybys sehnal nĕjaký řezivo,bto bys mĕ potĕšil".

Jevjen na Tobĕ, milá Lanno, jaký svĕt Ti více vyhovuje.
Jestli Karlův a uklizeček, nebo lidí, co ukradené vĕci vrací bez nároku na odmĕnu.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Především se mi nelíbí svět, ve kterém si každej přes ty internetí dráty, pěkně v suchu a pohodlí svého fotelu, dovolí hrdinně obviňovat kohokoliv jiného, aníž by ho znal, věděl, o kom je řeč, nebo měl alespoň trochu bližší informace o dané věci.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +17 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Takže přestaneme být drzí, milá Lanno, a přečteme si, co Jindra napsal:

Takže Tě okradli vlastně jen o 2 tisíce :-)

Dobrá zpráva by byla, kdyby uklízečka kolo našla a odměnu odmítla, protože "nekrást je normální stejně jako vracet ztracené nebo ukradené věci".

Takhle je to velmi špatná zpráva, povzbuzení pro další zloděje. Šlohni to a dostaneš výpalné.

Chápu radost s toho, že máš kolo v pořádku doma, ale celkově je to spíše smutné.

---------------
Kde vidíš hrdinné obviňování bez znalosti věci?
Vyjádření smutku nad stavem společnosti, to je celé.

Pokud jde o pohodlí "mého fotelu", nic jsem nedědil, nic jsem nerestituoval a na své pohodlí jsem si poctivě vydělal a poukazování na to "ty máš a jiný nemá" považuji za poněkud bolševické uvažování.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Podle toho jak ti zdejší neomylná komunita uděluje palečky dolů je vidět v jakém stavu se naše společnost i zde "nakole.cz" nachází. Pro většinu minuspalečkářů je asi normální krást a nebo kupovat kradené. Jejich morálka je na bodu nula. Jinak ta závist zde vládné neustále a za každého režimu, je to v lidech a jejich vyspělosti myšlení. Mnoho ještě nedospělo té úrovně aby pochopili co jsi vlatně napsal.
Je spousta lidí co nalezla pěněženku či tašku naditou penězma a vrátili ji i bez odměny která jim dokonce dle zákona náležela. Bohužel mezi těma co se jim nemalá hodnota vrátila se našli i takoví co ani nepoděkovali.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ano. To byli zřejmě ti s vyspělým myšlením a vysokou morálkou, kterým asi na tak "samozřejmé" věci nic k extra vděčnosti nepřišlo. Možná prošli Jindrovou výchovou. :-)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Ifča
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Být slušný, nekrást, nekupovat kradené, pomáhat lidem a přitom nebýt chudák, je zřejmě pro mnohé lidi špatně, Bobe.

Bude to zesměšňováno jako "Jindrova výchova".
Je to opravdu tristní.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A proč Ifču oslovuješ Bobe?!?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

To bys nepochopila...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hele, že vona v tom zase bude nějaká ta super geniální technika, že jo?!?
Tak to bych fakt nepochopila...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

vždyť to říkám, nepochopila

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud jde o pohodlí tvého fotelu, je mi to celkem jedno a z duše ti ho přeji. Co mě štve, je, že z něj hned na úvod diskuse, 21 minut po obdržení krátké zprávičky začneš vysílat své pozitivní poselství mým národům ve stylu:
"Takže Tě OKRADLI vlastně jen o 2 tisíce"

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A neokradli Lanno?

Mĕla kolo.
Nĕkdo jí ho ukradl, a aby ho dostala zpátky, vysolila 2 tisíce.
Kdyby jí kolo neukradli, mohla ty 2 tisíce použít jinak.

O dva tisíce přišla jen proto, že nĕkdo krade.

To není dobrá zpráva, spíše návod, jak vydĕlat na krádeži.
O nĕkterých lidech nemám žádné iluze, ty jsi mĕ ovšem opĕt tĕžce zklamala.

Naštĕstí znám hodnĕ lidí, kteří mĕ dávají nadĕji, že zdejší projevující se komunita není representativním vzorkem populace, jinak by to bylo tragické.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ano, ten NĚKDO, CO KRADE je ta příčina.
Pro samé stromy nevidíš les. Promiň,ale tohle už je jen nezvládnuté grafomanství:-))

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Moje grafomanství mám pod kontrolou.

Přišla o 2000.
Okradena tedy byla o 2000. Nebo o míň?
Nebo snad na tom, že jí okradli vydĕlala?

Ona byla okradena. Kdo kradl a kdo bral výpalné neřeším.

Jenomže vy tady, plni pochopení pro obtížnou (údajnĕ, taky víš prd) situaci obhajujete zásadnĕ neobhajitelné. Kradené vĕci vracíme bez nároku na odmĕnu, to je princip, který zpochybňujete a popíráte.

To, že nĕkdo je zoufalý, a slíbí nĕco, je podle mého nevymahatelné i právnĕ. Mravnĕ už vůbec ne.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

http://www.sagit.cz/pages/lexikonheslatxt.asp...

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

nepleť si mĕ s Lelkem, Lanno,
mĕ stačí to desatero.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A četl´s druhé přikázání?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Spíš by mě zajímalo, zda by to kolo vrátil majitelce nebo ho prodal jinde, pokud by mu to neslo více peněz.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Madličko, tak díky za zprávu.
Ta sundaná osička je možná důvod. Kdyby se mi něco podobného nedejbože taky stalo, tak ten leták zkusím vylepit. Jednou jsem takhle vylepovala letáky kvůli ztracené kočce. Bohužel kočka se už nenašla, ale pochybuju, že by to bylo kvůli tomu, že jsem nevypsala odměnu.
Tím bych to považovala za uzavřené, maximálně snad dej vědět, zda paní uklízečka uvedla příjem v daňovém přiznání:-)).
No a nám všem přeju, aby se nám kola ztrácela co nejméně:-))

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

To je docela dobrá finta s tou osičkou.

[ Zpět ]
Datum: 11.07.2013
Autor: petrp
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

nebylo to schválně (chtěla jsem odmontovat úchyt na vozejk a vyměnit ji za kratší) ale jo, je to dobrej fígl. Zloděj prostě těžko bude v tom štresu zjišťovat, proč to nejede a jak to bude potřeba opravit.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Mě zarazilo že se krade už i na vnitráckých bytovkách.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

právě ve vnitráckých bytovkách. Holt sídliště i když malé. Ve vilové čtvrti jsem mohla nechat Chariota půl dne na nezamčené zahradě a nic.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

No vidíš, a já když nechám prádlo přes noc na terase na šňůře, tak mi ho do rána stopro někdo vočeše...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Když jdu v hospodě na pivo a nemám sebou zámek tak alespoň otevřu obě brzdy a vyndám přední kolo, které vezmu ssebou.

Ve sklepě jsem kolo nikdy neparkoval, ale trik s odneseným předním kolem by mohl fungovat i tam (shánět ke kradenému bicyklu přední kolo aby šlo prodat?)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Už jsem několikrát viděl ve stojanu před obchodem zamčené jen přední kolo - na rychloupínák.
Proto bych na tvoje opatření zase tolik nespoléhal.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Na kolo samozřejmě koukám, ale třeba v silničních tretrách nemám tak rychlý start. Navíc pokud začne s kolem prchat na rameni, bude dostižen (ať už pěšky nebo na cizím kole). Nebo to dělám krátkodobě s nějakou plečkou (eliminace náhodných krádeží oražených ožralů- jé kolo, já se svezu).

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jak říkala Soňa:
byla to taková príma zahradní restaurace, slušná obsluha, levné, chutné a kvalitní jídlo, a od stolu jsme si viděli na kola, tedy když tam ještě byly.....

:-)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

občas vídám na Strahově u bazénu kolo bez sedla, taky docela dobré, na kole se bez sedla asi blbě jede :-)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: HMS
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Vcera jsem tak absolvoval 10 km. Byt zlodej a videt drahe kolo bez sedla, vidina dobreho vydelku by mi za par km asi stala. Navic na tom staci ujet kilak a pak to hodit do auta. Tohle bych jako zabezpeceni moc nevidel.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A už jsi ho prodal? :-)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jurimír
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tohle je dobry, to si necham 8-)

Ale kdyz reagujes prave Ty, tak mne napadlo, ze vzit si s sebou na nakup sedlo z lehace, tak na tom bych tedy jako zlodej vazne ujizdet nechtel. 8-)

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Murphy
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Na kole bez sedla se dá dojet i pro bronz na olympiádě!!
:)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: mira.l
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

http://www.youtube.com/watch?v=ABGpMm2YcEY&...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: jipík
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

no asi bude zatím doma, místo na něj zatím mám. V domě se chystá rekonstrukce kolárny, tak snad to bude dřív, než bude mít každý dítě dvě kola a kolobku. Do toho sklepa - vypáčili zadní vchod do domu (nebyl zamčený, dveře nové, celkem bytelné), vyrazili dveře do sklepa a urazili oko na dveřích kóje, celkem slušná akce.

Jinak uklízečka nepochybně potřebná je, je to Ukrajinka.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

teď to vyznělo jako že ho ukradla - potřebná odměny jsem myslela.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: madlicka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

V tom případě uklízečka v krádeži nejede - potřebuje tu vydělávat a nějak bydlet, nepotřebuje oplétačky s policií (bez ohledu na to, nakolik legálně tu je). Kdyby kolo ukradla, určitě by neriskovala jeho vracení - nikdy nevíš, koho známého policajta má dotyčný okradený...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: evcas
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Právě. Pokud by kolo opravdu ukradla, určitě by ho neschovala do ajnclíku s koštětem a hadrem...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

V Norsku jsme vídali na ulici připoutané kola bez celé přední vidle. A pak že se tam nekrade :o)))

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Zhruba před rokem jsem v sobotu odpoledne v Klánovicích na hlavní "kradl" otcovo kolo (obešel tři obchody a někde vytřepal klíček). Nikdo se ani nepokusil zjistit co dělám, natož aby na mě zavolal třeba policajty. :-(

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: vokaty
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tak to se vůbec nedivím. Taky jsem třeba viděla kluka na ulici, jak mění SPZ u aut a šla jsem dál.
Nějak nemám chuť mít kudlu v břiše. Nejsem Schwarzenegger.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

No, asi bych se sebou taky nešel prát. Ale kdybych viděl někoho jak za bílého dne stříhá zámek na kole, tak bych aspoň zvednul telefon a zavolal policajty.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: vokaty
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Neříkej to s takovou jistotou.
Můžu ti garantovat, že v dané situaci hodně zvažuješ, zda po tom telefonu sáhnout nebo ne...

Jednoduše se to řekne, ale hůř udělá.

A vzhledem k tomu, že máš sám vlastní zkušenost s tím, že jsi si "kradl" vlastní kolo, tak to bude první, co tě napadne, když uvidíš tuhle činnost dělat někoho jiného...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hele, já jsme se takhle seznámil s novým sousedem v domě: Vystoupil jsem z výtahu a koukám, že u vedlejšího bytu je cizí chlap a odvrtává zámek. Tak jsem zase zapadl do výtahu, sjel dolů, stoupl si k vchodovým dveřím, abych viděl, jestli neodchází a zavolal policajty. Přijela výjezdovka, vyběhli 11 pater a sebrali ho. Pointa byla, že to byl nový majitel garsonky po paní, která zemřela bez dědiců. Byt koupil od městské části a nedostal k němu ani kompletní sadu klíčů. Naštěstí to vzal sportovně, bydlel tam několik let a občas jsem si od něj půjčoval vrtačku. :-D

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: vokaty
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

No vidíš, tomu říkám skvěle navázaný sousedský vztah. :-) Každý normální člověk by reagoval stejně, tedy z tvého i jeho pohledu. Z tvého je to jasné a z jeho, kdo by nadával na to, že nemá lhostejné sousedy, zase jenom ten kdo se chce ztratit v anonymitě paneláku ať má důvody jakékoliv.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Juras
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Proč volat fízly na někoho, kdo jen ztratil klíč?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud vidíš, jak někdo stříhá zámek na jízdím kole tak to můžeš:

1. ignorovat,
2. zkusit zjistit co se děje,
3. zavolat Policii, ať si to vyřeší.

Já bych za sebe volil variantu 3.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: vokaty
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Vzhledem k tomu, že jsem se již v takové situaci ocitla, tak vím, že jsem posera a zástupce varianty 1.
Rychle člověku splasknou ramena...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jen takový dotaz, proč jsi zrovna tak neignorovala události minulé kterých jsi byla aktérkou? Asi víš na co se ptám. Tam si posera nebyla?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

:-) jednou jsem stříhal zámek na kole kámošovi, jelikož ztratil klíč a věděl, že v kole vozím ty Mc Gaivrovi kleště, bylo to v nádražní hale plné lidí a nikdo nic, ani se moc nekoukali natož, že by někdo zasáhl a zjišťoval co se děje a jestli někdo zavolal polici, tak ti to nestihli, jestli přijeli, byli jsme už pryč :-D

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: jipík
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Podle toho, jak vyhodnotíš situaci.
Když vyhodnotíš "to dám" optáš se zdvořile "co je za problém". Když uvidíš tři excelentní Romy jak zápasí se zámkem kola, asi cvrnkneš orgánům.

Stejnĕ tak, když uvidíš, že nĕkoho bijí, buď si troufneš sám, nebo hledáš pomoc.

Dobrý Duch ovšem vyhodnocuje, na policii se obrací pouze s udáním na kolegy, v případĕ, že by šlo o pravdĕbodobnou krádež, prsty si nepálí.

O tom "vyšším principu" se tu už den bavíme, a postoje nĕkterých začínají hezky krystalizovat. Nejsem Schwarzenegr a nemám mobil :-)

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tak urážky jsou opravdu nadbytečné, ale zase to svědčí o tvém morálním kreditu.
Posmívat se, to je opravdu výraz ušlechtilé osobnosti...

Už jsem v takové situaci byla a dokonce 2x, takže vím, že nejsem žádný hrdina a nestydím se to přiznat. A věř, že je to rozhodně upřimnější než se tvářit, že se v dané situaci zachovám jako geroj - to opravdu může tvrdit jen ten, kdo takovou situaci nikdy v životě v reálu nezažil.

Takže laskavě zklapni.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ty víš prd, co jsem zažil.

Zvednout telefon není hrdinství, nikdo tĕ nakonec ani u toho nemusí vidĕt.

To je ukäzka charakteru, či spíše jeho absence. Co mĕ nepálí to nehasím, kradené nedokážu rozeznat a výpalné za krádež je morální a v pořädku.
Bez vyzvání se na policii dostavuješ obvinit lidi, o nichž prokazatelnĕ víš, že ti nic neudĕlali. Jen tak, abys jim "zavřela hubu".

Ty jsi dĕvenko pĕkná zrůda. Tak to je.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nechceš se drobátko nebo spíš drobátko víc uklidnit?!?
Nic tě neopravňuje k tomu, aby jsi mě tady takhle urážel. Ty nadávky jsou zcela nadbytečné.
Chováš se přesně ve stylu "...kat o morálce káže..."

Navíc tohle téma bylo založeno pro to, aby se s námi zakladatelka podělila o radostnou zkušenost. Nějaké žabomyší války ji určitě nezajímají.
Ostatně myslím, že názor na jednotlivé diskutující si už udělala sama...

Takže laskavě - dnes již po druhé - jdi s těmi svými urážkami a nadávkami do háje.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Krylem si zrovna ty nevyplachuj hubu.

Vše co píši je prokázáno, doloženo.
Udala si Medvĕda policii a dobře si vĕdĕla, že nic z toho co sis na nĕj vymyslela není pravda. Prostĕ si mu chtĕla "zavřít hubu".

Dnes a tady si jasnĕ napsala to, co si každý může přečíst, ani bys nezvedla telefon, abys druhému pomohla.

Odpad, zrůda.
Tak zaroluj a vůbec moje příspĕvky nekomentuj, a už vůbec ne vypůjčenými verši z Kryla, to je od zrůdy tvého typu prasárna na kvadrát. Je ti to jasné?

Takže ještĕ ten odkaz, aby i novĕ příchozí si mohli udĕlat o tobĕ úplný obrázek:


http://www.medved.wbs.cz/Fotogalerie.html?fotka...

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ano, teď jsi přesně ukázal, jaký jsi doopravdy moralista.
Víš o tom houbeles, ale přitom víš, že jsem se zachovala jako hajzl.

Ne, ty nemáš největšího pinďoura, ty jsi největší pinďour sám.

Howg.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Všechno si napsala sama.
Všechno tam je.

Stačí číst.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pinďour zjevně chybí tobě princezno. :-D

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: lordka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A trojku máme zase pohromadě. Ahoj Zlato!

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Holka kdybych já byla jí, tak bys dostala pár pěkných po tlamě. Rozumíš tomu?? :-DD

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: lordka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Dlouho jsem tu nebyl a jak koukám nic se nezměnilo.
Zase urážky a hádky a...

tak se tu hádejte a urážejte dál, ale zas bee mě :-(

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jurimír
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ještě do včerejška to bylo v pohodě a před pár dny jsem si docela pochvaloval jaká tady je pohoda a bezvadný pokec.
Bohužel se stalo něco, nevím co a snad to ani vědět nechci a tohle výsledek.
Zřejmě jsou lidi, kteří bez podobných výlevů nevydrží dva měsíce a musí to mít, pro ně to je droga.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Bylo by dál, kdyby udavačka, přes opakované varování, ať se do mĕ nenaváží znova se mĕ nepokoušela buzerovat a sekýrovat.

Jasnĕ jsem napsal, co bude následovat, v okamžiku, kdy se o mĕt krysa jen malinko otře.

To, že vy jste fajnoví kamarádi, co nevĕdí co je slušné a co není, mĕ je šumák. Nejsem Medvĕd a na hlavu si od xindlů srát nenechám. To že o skutečného a exemplárního xindla jde zjistíš, když si přečteš ten odkaz a prohlídneš ten obrázek, dialogu s Murphym.

A všichni mohou a vĕřím, že to udĕlají.
Mám ponĕkud nepříjemnou vlastnost, a tou je jistá vytrvalost a neslevování ze zásad.

Takže buď zaroluje, nebo mĕ budete muset zabanovat.
Jiné to nebude, jakmile se o mĕ jen slůvkem otře.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pokud za sekýrování a buzerování považuješ napsaný trochu odlišný názor na počitače a telefony než máš ty, tak začínám mít dojem, že bys to stejně nevydržel o víc než o pár dní i kdyby ti to Radka nenapsal a ty by sis našel nějakou záminku k výbuchu.

A nechápu proč sem pleteš Medvěda, co ten má co společného s odlišným názorem na founy?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A co tebe opravňuje k tomu, vyjadřovat se tímto způsobem o mě a o jiných?!? Co tebe opravňuje k tomu dělat spravedlivého ačkoliv znáš jen drobounký útržek. Nemáš ani ponětí o tom, co bylo a jak bylo, ale přesto se neštítíš vynášet ostré soudy.

Ano, zcela jasná ukázka morálky podle tebe.

Buď v klidu, nehodlám si s tebou nadále špinit klábosnici, protože i řeznický pes má lepší chování než ty.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jdi uz s tim do prdele (ASAP pls) a prestan delat dusno jen proto, ze Ti zrovna rekla nevhodna osoba, ze se tocis otravne jak kolovratek na temze tematu nekolik dni, a to ti to rekla mnohem slusneji. Tva vztahovacnost a obrazotvornost zase bere jako navazeni se zcela beznou klidnou reakci. Mne to tu za takove komentare vetsinou nestoji, ale pokud chces vystvat co nejvice diskuteru, delas to dobre.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: lucierut
Hodnocení: +15 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jen jednoho, spíše jednu.

Jsem trochu ze staré školy a udavače nesnáším.
To, že jste se s tou prasárnou tak snadno vyrovnali, a xindla berete do party, furt nechápu. Zatím jako slušný chlap se zachoval jen Murphy, vy všichni dĕláte pštrosy.

Jsem už moc velkej kluk na to, abych ustupoval zlu.

Je vám to nepříjemné, protože jste v správný čas se nechovali správnĕ, to chápu. Teď je šance to napravit.

Nebo mĕ zabanovat.
Je to na vás.
Já neuhnu, neohnu se, ksindlům neustupuju.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8

Re: ukradené a vrácené kolo

     

.. a vytahuješ starou špínu.
Sám se tím poškozuješ.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Rasťa
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nevyřešené křivdy jsou zdrojem zla.

A tady je moc zla, moc křivd, které viník (jak se česky pojmenuje viník ženského pohlaví?) jaksi popírá, a navzdory napristo zjevným důkazům, tvrdí, že nevíme jak to bylo.

Víme.
Ta mrcha vĕdĕla, že Medvĕd na ní žádné udání zamĕstnavateli neposlal, neobtĕžoval ji spamy, přesto ta krysa všem tady tvrdila opak a milého pomatence rudého Medvĕda nechala zabanovat a udala ho policii.

Všichni zde byli přesvĕdčováni, že Medvĕd nejprve udal xindla zamĕstnavateli, a xindl se bránil.

Z výše uvedených dokumentů je jasné, že xind dobře vĕdĕl, že pomatenec rudý v tom nejede, nebylo-li to celé vymyšlené psychopatickou osobností xindla.

Žádná stará špína, kolego, staré křivdy, zlo a sviňárny.
Poškozuje to jenom xindla, protože kdo si to poctivĕ přečte, pozná, že xindl je fakt xindl

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ano, tohle je morálka a spravedlnost podle tebe. Kam se na tebe hrabou procesy v 50tých letech.
Z kontextu události po dobu 5 let si vytrhnul dvě věci, které spolu vůbec, ale vůbec nesouvisí a dovolíš si tady vykřikovat soudy a hrubě urážet.
Ano, to je opravdu přesná ukázka tvého "rovného" charakteru.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jen obracíš svůj hnůj.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: lordka
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ne, Jindro, na nás to není.
Možná to netušíš, ale je to na tobě.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Máš sice pravdu, ale mám obavu, že tato lehká provokace způsobí nejvýš to, že příští recidiva postupného přerodu naší velké trojice od moudrého filozofa z Perly nabádajícího k toleranci a neválčení přes nesmiřitelného mravokárce, co nám každých pět minut zopakuje, že jeho morálnímu kreditu nikdo ze zdejších chudáků nesahá po kotníky až po agresívního diktátora, co ostatním vnucuje, o čem smí mluvit, s kým kamarádit a jaký mobil se jim smí líbit, bude zas o něco rychlejší než ta minulá...
Nemá to cenu.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Ifča
Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Provokace?

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lehká provokace... nebo podpíchnutí? No, budu ráda, když se spletu.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ne, Ifčo, žádná provokace to není.
Pouze se snažím jasně říct, že já Jindrovi opravdu nenaletím na tu jeho zcestnou obviňovací teorii, o tom, že za to, co on tady píše, můžeme my, co to tady po něm musíme číst.
Však neboj, Jindra to ví. Stejně jako on není žádnej mladej ušatej kluk, ani my nejsme žádná neznalá ucha.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Máš krátkou paměť. Před pár dny nadával nevybíravě Vratislavovi, jindy Hraboshovi, dříve nepř.Michalovi.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Kolorádo
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

No co, prostě klasika. JindraČíslo se zase opět ožral a píše pičoviny...

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: hekynen
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

ale piču, Heky.

Přečti si to pořádnĕ. Soudružka udavačka se sama přiznala.
Pokud jsi fér chlap, uznáš to.

To že Medvĕd je pomatenec rudý nikomu nedává právo dĕlat to, co udĕlala soudružka udavačka.
Chtĕla mu zavřít hubu, a ta svinĕ (omlouvám se sviním) si troufne blábolit nĕco o tom, že nemà odvahu, zavolat, když nĕkomu budou krást kolo?

Buď chlap, Heky.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ono se to hezky machruje, ale už jsi někdy stál proti nějakýmu magorovi a měl jsi na něj veřejně ukázat a říct : To je on co stříhal zámek u kola a na koho jsem zavolal policajty? Zvlášť když budeš vědět, že on ví kdo jsi?
Tohle skutečně vyžaduje dost odvahy a ne každý ji má. Už jsem viděl pár namachrovaných a když šlo do tuhýho tak hodně rychle couvli a nic neviděli a neslyšeli a kdyby mohli tak by tam i nejradši nebyli.
Rozhodně bych neodsuzoval někoho kdo nemá dost odvahy kvůli kolu rizkovat svůj majetek nebo dokonce zdraví.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Budeš se divit ale udělal jsem to mnohokrát a udělám to vždy bez ohledu na to zda mně dotyčný zná či nikoliv. Nenechám se zastrašovat poserama. Jednou jsem hajzlovi sprejerovi vyrval chomáček vlasů a podle toho ho policie našla a dostal to co si zasloužil.
Pokud se někdo toho bojí stačí vytočit číslo policie a říct misto a co se děje, popis osoby, nemusí na ně čekat a nikoho označovat.
Jo u nas se jen dokáže vše okecat jak a proč to nejde, jenže všechno jde jen se musí chtít.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Proč bych se měl divit, podobně se zachová naštěstí stále dost lidí.

Jen jsem psal, že ne každý na to má aby to zvládnul a unes. Už jsem viděl pár lidí co byli velký hrdinové a jak jsem pak zjistil spíš byli velkohubý kecalové a nakonec nevěděli kudy z toho a naopak bylo dost lidí co překvapili svým jasným přímým postojem, kde to ani nikdo moc od nich nečekal.

Sice stačí vytočit číslo a říct co se děje, ale když máš paušál, tak je to jako bys řekl kdo a odkud jsi a když potom dodatečně oznámení nepotvrdíš, tak jako by ani nebylo. A ať tomu někdo věří nebo ne, tak takové oznámení vyžaduje dost osobní statečnosti a skutečně je hodně lidí co ji nemají. Mnohým se to nemusí sice líbit, ale těžko se proto na ně zlobit nebo dokonce jim nadávat.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ty si ze mĕ dĕláš srandu.
Co riskuješ tím, že si tĕ ovĕří? Ničemník o tom, že jsi to hlásil vůbec neví?

Klasika, neplést se do ničeho, to není moje vĕc, coby kdyby.
Co konkrétnĕ ti jako oznamovateli hrozí?

Statečné je, vložit se do vĕci sám a zasáhnout.
To musíš zvážit dost důkladnĕ, jak si na tom ty a jak je na tom potenciální soupeř. K tomu bych nikoho nenabádal a spíše mu torzmlouval. Ale tajnĕ zavolat orgány?

No nedĕlej si legraci.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Žádná legrace, když něco oznámíš, tak jako oznamovatel jsi uvedný hned na prvním místě a ten proti komu je vedeno řízení si to přečte. Nebo si snad myslíš, že policie a soudy vaří z vody a bez důkazů o někom můžou rozhodnout?
Tajně zavolat můžeš nejvýš tak z telefonní budky, ale kde ji vzít když už nejsou. Ještě tak jde tajně volat z předplacení karty, ale kdo dnes používá tyhle karty. Snad všichni lidi co kdy zavolají policii, že se někomu cizímu něco děje, použivají běžně evidovaný paušál.
Ty mě překvapuješ, ty takový IT mág a zastánce výpočetní techniky, různých founů a kdo ví čeho a nevíš, že nic není anonymní a už vůbec ne tajné?

Chápu, že se ti to nelíbí, mě také ne, ale je to tak, každé oznámení něčeho co se dotyčného nějak osobně nedotýká vyžaduje hodně občanské statečnosti a odhodlání a je hodně lidí co to v sobě v té chvíli z různých důvodů nenajdou.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Aha, tak takhle to myslíš.

Takže tu stařenku necháme radĕji zmlátit a okrást?
Tak v tomhle já nejedu.

Nejsem IT mág, spíš furt programující statik, ale o tom, že nic v tomhle Cyberprostoru není anonymní vím dobře. Proto se klidnĕ podepisuji, netajím se s tím odkud jsem, svobodu slova beru jako základní výhru toho našeho sametu. Vím, že si za svými názory musím stát plnĕ, ale i kdybych si nestál a schovávsl se, stejnĕ si mĕ najdou. Tak už to v IT chodí.

Takže podepsat se nenI žádné zvláštní hrdinství.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Já s tebou v tomhle souhlasím a nejsem ve sporu, jenom podotýkám, že ne všichni mají v sobě tolik slušnosti a odhodlání oznámit něco co se ho osobně nedotýká a že k tomu může mít řadu důvodů. Jedním z nich může být třeba obava slabého jedince z možného násilí, nebo obava o své blízké. Stát není schopen zajistit řádnou ochranu svědkům. Bohužel naše blbě postavený a sepsaný trestní řád umožňuje hromadě lidí nahlížet do spisů a snadno zjistit kdo oznámení podal a kdo je jak důležitým svědkem. Obviněný (podezřelý) má právo znát veškeré údaje ze spisu včetně veškerých údajů o oznamovateli. Už jen tohle je jeden z důvodů proč se stále divím, že je tolik slušných lidí a to oznámení udělají, ale bude to především tím, že si vůbec neuvědomují tohle nebezpečí a neschopnost státu jim poskytnout tu nejzákladnější ochranu. Ne každý má na to sebe ubránit a sám se zajistit.

A nehraj tu na city se zmlácenou babičkou, tam je to úplně něco jiného. Bavíme se tady snad o běžných krádežích a těch nejběžnějších trestných činech.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Trochu se mýliš, jako oznamovatel nejsi nikde uveden pokud k tomu nedáš písemný souhlas. Jinak je to porušení zákona o ochraně osobních udajů a to platí i pro policií.
Nehledě na to že z mého telefonu může volat kdokoliv z rodiny či přátel. Nikde nikomu nemusiš nic vysvětlovat ani svědčit. Viděl jsi že někdo páchá něco špatného a splnil jsi svou občanskou povinnost a oznámil jsi to příslušným orgánům. Dělal jsem to tak již mnohokrát když jsem viděl že bych osobním zásahem nemusel dobře dopadnout. Zkrátka oznámit něco policií nenese oznamovatel žádné riziko a nikde není ani uveden.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jsi na omylu, jako oznamovatel jsi uvedený všude. Vždy se uvádí kdo oznámil, kdy a jakým způsobem. Tím, že něco oznamuješ automaticky dáváš souhlas s protokolací tvého jména a dalších dat. Ochranu osobních údajů sem nepleť, ta je dodržena.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Než začneš trousit nesmysly tak si to raději ověř. Znova opakuji pokud zavolám ze svého mobilu a oznámím že někdo vykrádá trafiku a neuvedu své jméno ani bydliště je v protokolu uvedeno "anonymní oznámení občana" Policie nesmí zjišťovat identitu tvého mobilu jelikož by se tím dopustila trestního činu. Mám to ověřeno z mnoha svých zkušeností. Dokonce jsem se před pár léty učasnil i zadržení jednoho zloděje který vykrádal zdejší hospodu a já jej zahlédl. Podal jsem mobilem oznámení a čekal jsem na přijezd policie. Pachatel byl zadržen. Nikde jsem uveden nebyl a nebylo třeba ani mého svědectví. V protokolu bylo uvedeno to co jsem již napsal výše. Navíc mé telefonní číslo rozhodně není nikde zveřejněno i když mám tarif. To ví jen můj operátor a ten údaje poskytne jen v případě pokud bych byl obviněn, pokud by ovšem policie byla schopna podle čísla určit kdo je můj poskytovatel.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Kladický Lelkismus.

Nevím, nejsem si jist, nemohu soudit, alibismus, zbabĕlost, neuvĕřitelná neochota říci jasné slovo.

Už jsem mu psal, že řeč muže, dle Písma, a to je safra stará moudrost je ANO-ANO - NE-NE.

Možná si Lelek myslí, že je velký férák, když bude vystupovat jako houba, či dnes populární želé, ale mýlí se. Vím že takový je, a že místo pravdy on hledá bezproblémová řešení. Hlavnĕ klídek.

Ten človĕk nemá základní mravní bariery, je to flexibilní byrokrat.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Zkus si znovu přečíst co píši a zkus se nad tím zamyslet, pak to možné v nějaké světlé chvíli pochopíš a nebudeš psát tyhle voloviny.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Píšeš jen co si myslíš a co se domníváš, nikoliv jak to skutečně je. Pokud se policie spokojí s "anonymním oznámením" a svědectví oznamovatel nepotřebuje je to jejich věc a jejich rozhodnutí. Nic jiného to není. Pokud ale policista potřebuje svědectví oznamovatele, tak si vyžádá jméno majitele tarifu a asi tak za 10 minut ho má. Žádného trestného činu se nedopouští. Je to úplně stejné, jako když policista potřebuje znát jméno majitele auta pode RZ, požádá a dostane ho.
Pleteš si smluvní vztah s obsahem zpráv, nebo si to plete ten kdo ti takové nesmysly řekl.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nemyslím a nedomnívám je to mnohonásobná osobní zkušenost. Z mobilu můžeš volat i se skrytou identitou a tak policie těžko zjistí kdo volá.
Nejsem povinen jako oznamovatel policií uvádět žádné osobní údaje a to ani na vyžádání. Oznamovatel není pachatel a tudiž policie nemá právo nic vyžadovat. Pokud přesto bez mého souhlasu někde uvede mé osobní údaje porušuje tím zákon o ochraně osobních údajů.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Na požádání je každý povinen uvést své osobní údaje a prokázat totožnost a je jedno jestli je pachatel, svědek (oznamovatel), nebo někdo jiný.
Policie právo má a tvůj souhlas naprosto k ničemu nepotřebuje aby zapsala tvoje osobní údaje. Toto právo má dané zákonem o polici a trestním řádem.
Zkušenosti mít můžeš, ale to neznamená, že to tak má být a je to správně. Už jsem potkal pár policajtů co si něco mysleli, něco blbě vykládali, plácali voloviny a tvrdili něco co je jinak.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Prokázat totožnost průkazem osobně při kontrole ano.
Osobní údaje ani totožnost po telefonu nejsem povinen sdělovat, tak že zase jen kecáš.
Je to z důvodů že tvůj telefon může zneužít i třetí osoba. Těžko si policajt zjistí volajícího z tel. budky. nereg. mob. nebo skrytou identitou.
Tak že vidím že voloviny povětšinou plácáš ty.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A jsem tam co vždycky, když nevíš co bys, tak překrucuješ co jsem napsal.
O anonymním voláním z předplacené karty a telefonní budky už jsem tady před pár dny psal. Jen to opakuješ a vydáváš to jako svůj argument.
Co to je zneužití telefonu třetí osobou k oznámení na policii? Jako, že ti někdo telefon ukradne aby zavolal policii? :-))

Když někdo volá tak je minimálně slušné se představit a v případě oznámení na polici, záchranné službě apod, to je docela potřebné aby se dalo ověřit, že oznámení bylo míněno vážně, především aby se dodatečně s oznamovatelem mohli domluvit na dalších podrobnostech k oznámení.
No a už jsem tady asi třikrát psal, že když se volající nepředstaví, tak že když policista to považuje za potřebné, tak si může vyžádat jméno majitele tarifu aby mohl s oznamovatelem sepsat nějaký protokol.

No nic, věř si čemu chceš, říkej si co chceš, ale dál se o tom dohadovat nebudu.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hovor pri skrytem volani s sebou samozrejme nese informaci o volajicim, jen jsou ustredny nastaveny tak, aby ji nedaly k dispozici cilovemu aparatu. Takze jakykoliv log z libovolne ustredny na ceste cislo volajiciho obsahuje a neda moc prace tuto informaci dohledat a sdelit policii, kdyz o to pozada. Je to podobne, jako kdyz ISP policie zavola a zepta se, kdo z jeho klientu na konkretni IP adresu.
Netusim, jake je za tim papirovani a na co maji narok rovnou.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Murphy
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Policie může v rozsahu potřebném pro plnění
konkrétního úkolu žádat od správce evidence nebo
zpracovatele poskytnutí informací z databáze účastníků
veřejně dostupné telefonní služby20), evidence občanských
průkazů21), evidence cestovních dokladů22), evidence
diplomatických a služebních pasů22), informačního
systému evidence obyvatel23), evidence motorových
vozidel10), registru rodných čísel23), evidence
údajů o mýtném24), katastru nemovitostí25) a registru
řidičů10)
Mé telefonní číslo veřejné není a tak ho policie ani nemůže zjišťovat jak je výše uvedeno.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tak si to mysli dál a žij si dál v bludech a blažené nevědomosti. Tohle ti nijak neublíží.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Policie nemůže jen tak pobíhat po ulici a každého na potkání lustrovat. Zjišťovat totožnost mohou pouze v případě že k tomu mají důvod- ty jsou taxativně vymezené v zákonu. Policie má povinnost Ti tento důvod sdělit.

Obvykle jim "připomínám někoho hledaného", tak je upozorňuju že by bylo dobré kdyby si vzpomněli na jméno toho hledaného. Bývají to zajímavé diskuse a poměrně často skončím nelegitimován.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Taky neumíš číst, píšu jasně pachatel, oznamovat nebo někdo jiný.
Pro vytrhávače a překrucovače textu Hraboshe upřesňuji, že každého jiného o kom policista usoudí, že z nějakého úředního důvodu potřebuje znát totožnost dotyčného. Každý je povinen výzvě vyhovět. Je už potom na policistovi jak si zdůvodní svůj požadavek, pokud ne riskuje problém a třeba i trest.
Pokud je policista krapet trdlo a neumí svůj požadavek na místě alespoň trochu zdůvodnit, neměl by ho ani mít, pak je ale smutné, že takové policisty máme a co horší, že jejich nadřízení je to nejsou schopni naučit.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Mě naposled mimo auto kontrolovali někdy před třiceti lety. Komu to jseš podobnej ? :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Pro lelka,
není povinnosti občana vyhovět! Policista si to musí zjistit i jinak pokud mu nevyhovíš a pokud to do 24h nezjistí musí tě propustit.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Na požádání je každý povinen uvést své osobní údaje a prokázat totožnost a je jedno jestli je pachatel, svědek (oznamovatel), nebo *NĚKDO JINÝ*.

U prvních dvou to je jasné, ale které osoby se podle Tebe skrývají pod "někdo jiný"? Víceméně kdokoliv o kom policista usoudí že se mu má legitimovat? Nebo kdo?

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hraboshi, to ses opravdu ještě nenaučil číst ?
Tak ještě jednou :
Pro vytrhávače a překrucovače textu Hraboshe upřesňuji, že každého jiného o kom policista usoudí, že z nějakého úředního důvodu potřebuje znát totožnost dotyčného. Každý je povinen výzvě vyhovět. Je už potom na policistovi jak si zdůvodní svůj požadavek, pokud ne riskuje problém a třeba i trest.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Bobbobe každý je na výzvu policisty povinen prokázat svoji totožnost, pokud tak hodnověrným a ověřitelným způsobem neudělá, tak policista má další oprávnění, třeba tě i zajistit na nezbytně nutnou dobu.
Je rozdíl mezi povinností občanů a a oprávněním policisty.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lelku, v původním příspěvku jsi žádné upřesnění o "úředním úkonu" nic nepsal. Takže Tvoje tvrzení že policajt smí legitimovat "kohoholiv dalšího" jsem z kontextu "kvůli úřednímu úkonu" vytrhnout nemohl.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hraboshi je tam jasně napsané : Na požádání je každý povinen uvést své osobní údaje a prokázat totožnost a je jedno jestli je pachatel, svědek (oznamovatel), nebo někdo jiný.
Myslím, že i člověk jen se základním vzděláním z toho jasně pozná, že jde o úřední úkony, když ho o to žádá policista, zvlášť když následuje nějaký výzva, třeba aby podal vysvětlení a řekl co viděl, nebo proč vlastně volal a co oznamuje.
Jestli je postup policisty správný a oprávněný, stejně nejsi schopný poznat, takže zbytečné řeči a dohadování. Pokud se ti něco nezdá, můžeš se zeptat, ale to je asi tak všechno, pak ti nezbývá než si podat "stížnost" a požádat o prověření správnosti úředního postupu. Všude jinde ve světě bys ani nepíp a vytlačil občanku a byl bys rád, že můžeš hned zase odejít.
Pokud policista po tobě chtěl doklady a po nějaké tvé diskuzi je pak nechtěl, tak je to blb a zralej na pořádný trest.

Nějak mě nenapadlo, že pro lidi s vyšším vzděláním, nebo dokonce univerzitním je nutné všechno psát úplně polopaticky jak pro úplné pitomce. Promiň, ale tyhle "matfyzácké" pózy jsou dobré možná tak do "matfyzáckých vtipů, ale určitě ne do normální diskuze a už vůbec ne o nematfyzáckých tématech.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tak to jasné není ani trochu. Když vypustím slova která jsou ekvivalentní k "někdo jiný", tak mám větu:

Na požádání je každý povinen uvést své osobní údaje a prokázat totožnost a je jedno jestli je (...) někdo jiný.

Jestli je postup policisty správný samozřejmě schopen odhadnout jsem a pokud k tomu nemá právo, nemám jediný důvod mu vyhovět v jeho nezákonném požadavku. Pokud se to jemu nelíbí, může mě sbalit, musí zaprotokolovat proč mě sbalil a já mu to musím podepsat.

První věc kterou bych pak udělal, že bych ho napráskal inspekci. Pokud není totálně vymaštěnej (což obvykle není), tak si uvědomí že by z toho mohl mít nepříjemnosti a dá pokoj.

Ronda: Hrabosh k nespěchajícímu policistovi vystupujícímu z automobilu: Dobrý den pane řidiči, to vás v autoškole neučili že na chodníku se nesmí parkovat? Tuším že policista má povinnost přijmout hlášení o přestupku a tím se zabývat. Zde, prosím, vidíte Vámi zaparkovaný automobil na chodníku, kolik si dáte pokuty?
P: Policejní auto smí smí při zásahu parkovat všude.
H: Jenom když má zapnuté zvukové nebo světelné výstražné signály.
P: předložte mi OP.
H: Proč?
...

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

aha...

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lelku,
řekl bych to naopak. Ti lidé, se vzdĕláním (které ponékud zesmĕšňuješ, si nevystačí s tím, že nĕjaký ouřada nĕkam nĕco napsal ale ptají se po logickém smyslu.

Když jsem přišel z průmky na vejšku, říkal nám jakýsi Novák, co jsme ho mĕli na stavební hmoty, že rozdíl mezi průmyslovákem a vysoškolákem je v té

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

otázce.

Průmyslovák se ptá "Jak" a vysokoškolák "proč".
Ale zase je to dävno, kdy neexistoval nĕjaký smĕšný mezistupeň nedomrlého vydojoškoláka jako je bakalář, nestudovalo se 2 roky ale 5 let a titul Ing byl součástí jména, protože nebyli inženýři ze vš správní ani z rekreologie.

Myslím si, že náš rozdílný přístup k vĕcem obesnĕ mravním má stejnou povahu. Ty furt zkoumáš, je-li to v rozporu z nĕjakým předpisem, a já se ptám, je-li to mravné a čisté, a předpisy mĕ tolik nezajímají.

Prostĕ to JAK a PROČ.

Nepotřebujeme předpisy na každý prd, potřebujeme rychlé a kvalitní soudy co budou hledat pravdu a ne jen shodu se zákony.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Jindro, nikoho nezesměšňuju. Teď jsem si všim, že mi tam vypadlo slovo "některé", tím se omlouvám všem koho se to nějak dotklo, mířeno to bylo jen a pouze na Hraboshe, na nikoho jiného. Velmi rád se staví do téhle pózy a sám vyžaduje po všech naprosto přesné citace a detailní a přesný popis. Běžně vytrhává text, překrucuje a překládá do jiného významu.
Teď to udělal zase.

Je v pořádku, že se někdo ptá po logickém smyslu. A měl by také dostat logickou s smysluplnou odpověď. Když si přečteš pořádně co jsem k tomu psal, tak to tam snadno najdeš, jen bych se opakoval.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hraboshi, když přestaneš vypouštět slova, vytrhávat text a dávát mu vlastní výklad a trochu se zamyslíš, tak snadno pochopíš co bylo napsáno a o kom je řeč. Zkus někdy číst celý text od začátku, třeba to prospěje diskusi a nebude potřeba donekonečna někomu něco po kouskách vysvětlovat.
Od samého začátku se tady mluví jen o oznamovateli, tedy o někom kdo sám vyvolal úřední postup policie.

Pokud policista vedl s tebou tenhle rozhovor, tak je je blb a koleduje si o malér. Jenže to je už o něčem a někom jiném.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lelku, jakou odvahu vyžaduje zajít za roh a vytoçit policajty, že nĕkdo pravdĕpodobnĕ krade?

Tomu nerozumím, můžeš mi říct, co riskuješ?

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Já třeba nic, já s tím nemám problém a určitě bych nevolal tajně, ale mnozí lidi nemají v sobě dost té občanské statečnosti a odvahy zavolat. Bližší si přečti o patro výš, kde jsem to psal.
Věř tomu, že to není tak jednoduché jak se ti to může zdát, zvlášť když nevíš proč se dotyčný rozhodl, tak jak se rozhodl.

[ Zpět ]
Datum: 12.07.2013
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tak Lelku.
A jsme zpátky u vyššího princiou mravního.

Z hlediska vyššího principu mravního je každý povinnen pomoci človĕku v nouzi. Bez nároku na oddmĕnu.

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ty vážně nečteš co píšu nebo nechceš rozumět tomu napsanému.
Tak ještě jednou si zkus pořádně přečíst
http://www.nakole.cz/diskuse/16767-ukradene-a...
zavřít

Kde tam co vidíš něco o odměně? Co je nemravného na tom, že někdo důvodně dá přednost vlastnímu bezpečí a bezpečí rodiny před nějakým blbým ukradeným kolem, když stát není schopen ti zajistit bezpečí za to, že uděláš něco navíc než musíš.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

to byly nějaký videa myslím z NY, chlapík tam kradl svoje kolo několika metodama ( včetně pilky na železo, palice a hydraulických nůžek)za bílého dne, dokonce kolem něj projížděla policie.

A nic :)

[ Zpět ]
Datum: 13.07.2013
Autor: újezďák
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Normalni pakovky a flexa. Pilkou to pizlal asi 10 minut.

[ Zpět ]
Datum: 14.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lelku: Hrabosh (...) Běžně vytrhává text, překrucuje a překládá do jiného významu.
Teď to udělal zase.

Jak to mohl udělat "zase", když Ti chybí kontext ze kterého by něco mohl vytrhnout a dokonce sám přiznáváš že tam takový kontext není?

Kdy, kde vytrhnul text, překroutil a přeložil. Alespoň tři příklady, když to dělá "běžně". A rovnou vyhoď všechny kde byla původní formulace mizerná a měla mít více významů.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: ukradené a vrácené kolo

     

To si snad děláš srandu. Do teď mluvíme o obviněném, svědku nebo někom jiném, s tím, že někdo jiný je oznamovatel. Ty jak je tvým dobrým zvykem to potom stáčíš jinam a píšeš o něčem jiném (dotaz na policistu jestli stojí s autem správně) a začneš bazírovat na něčem co nebylo přesně formulováno podle tvých představ. Nakonec sám napíšeš, že když vypustíš slova a hned následně posuneš diskusi úplně jinam než o čem jsem psal a pak se divíš, že tě na to upozorňuju.
Tuhle tvoji hru s tebou nehraju, nemám potřebu ani náladu někde něco dohledávat. Třeba Újezďák a další ti něco podobného taky psali.
Jsem ochotný se o podobných věcech bavit, ale určitě ne tímhle způsobem, odmítám nějaké dogmatické výklady, slovíčkaření a bazírování na přesnosti citací.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ještě k tomu že je občan povinen se na vyzvání legitimovat, tak není povinen. Nasledek je zadržení na 24h. To se ovšem děje při osobním styku. Pokud je to po telefonu tak nemůžeš při odmítnutí být ani zadržen. Osobní udaj po telefonu ani není průkazný jelikož jej může zneužít i někdo jiný než jeho majitel.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Aha slovíčkaření a nesmyslné výklady významu slova.
Když to bereš takhle tak povinen nejsi vůbec nic, jenom umřít a to udělat musíš.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nikoliv, to je fakt.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Já se s tebou také nehádám, je to fakt, že jediné co musíš, tak je umřít.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

To naštěstí musíme všichni. Ja věřím že každý asi máme jiné zkušenosti a tak z nich většinou vycházíme. Vše bude jen na lidech zda mají odvahu nebýt anonymní, ovšem po první negativní zkušenosti již nikdy nic neoznámi a nebo jen anonymně.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Bobbob
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Víš jak vznikají pomluvy? Někdo někam něco napíše bez potřeby si ověřit jestli to je pravda nebo není. Újezďák v tom vyniká a ještě to spojuje se schopností sčítat krávy a piána. Takže odvolávat se na něj není zrovna nejlepší nápad. Sám tedy příklady kdy "běžně" vytrhávám text z kontextu uvádět nebudeš a nadále se budeš odkazovat jen na velmi pofidérní zdroj informací a pak ještě na další "nejmenované" zdroje informací. No paráda, jak Ti můžu tuhle lež vyvrátit? Nijak. Tomu se říká pomluva.

Když jsi měl na mysli oznamovatele, tak proč jsi nenapsal "oznamovatel", ale *KDOKOLIV JINÝ* aby byl text zřetelný?

Ronda se mě ptal proč mě legitimujou, že jemu se to stává leda při řízení, tak jsem mu odpověděl. Co se Ti na tom nelíbí?

Věta "Nakonec sám napíšeš, že když vypustíš slova a hned následně posuneš diskusi úplně jinam než o čem jsem psal a pak se divíš, že tě na to upozorňuju." nedává dobrý smysl a má i špatnou větnou stavbu. Co jsem měl kdy a kde napsat?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Opakuju specielně pro Hraboshe. Od začátku se diskuse nevede o nikom jiném než o oznamovateli.
Pokud bych napsal oznamovatel, tak ty bys určitě přišel s tím, že to není správné a úplné, protože tam je ještě řada dalších lidí, co tu povinnost mají a tuhle tvoji hru určitě nehraju.

Přečti si znovu co jsem napsal k tomu jak po tobě chtěli občanku. Jediné co se mi na tom nelíbilo byl špatný, ale hlavně netaktický postup policisty.

Ta věta skutečně není žádná slohová perla, ale to vypuštění slov jsi napsal sám, sám píšeš, že když vypustíš slova, tak ... Tak nic nevypouštěj a ber text napsaný tak jak a úplně od začátku.
Jenže to bys potom nemohl donekonečna diskutovat o něčem co už bylo mnohokrát napsáno a hlavně se točit na slovíčkách.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Některým dělají potíže složitější větné konstrukce, tak je zjednodušuji vypouštěním v tu chvíli nepotřebných slov aby bylo snáze pochopitelné co mi vadí.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: ukradené a vrácené kolo

     

... s tebou bych nechtěl mít dvojdomek! Tam by to deno-denně zavánělo vraždou ...
8-)

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: AV
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Úplně nenávidím když někdo "vaří čaj", případně "rejži" nebo jí "sejra". Pak je vražda hotová věc.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

A vo teda vaříš místo čaje?!? To jako že u tebe se zásadně dělá výluh?!?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Vedle jak ta jedle ! Nemá rád "j".

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

...pije ča, případně reži, nebo jí sera?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Vařím vodu na čaj. Čaj se pak připravuje.

Jo a jestli si někdo meje zuby, tak je taky efektívně mrtvej.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Musim si pamatovat, az priste vyrazime, ze si mam dat smazenej sejra s rejzi a k tomu si nechat uvarit caj.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Murphy
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

S tím sejrem s rejží bys asi nejvíc dostal obsluhu :-)

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Správná obsluha by nehnula brvou a jen by se zeptala, jestli si to pán přeje s kečupem nebo s tatarkou :o)))

Pak bych se ale vůbec nedivila, pokud by s kuchařem šmírovali oknem, zda to opravdu sní nebo půjde rovnou vylejt do hajzlu :o)))

[ Zpět ]
Datum: 16.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

No, v různých asijských bistrech tuhle kombinaci mají běžně. Jak moc jde na odbyt, to nevím, ale na tabuli je.

[ Zpět ]
Datum: 16.07.2013
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hele, Hraboshi, a víš, že rum se má lít až při nějakých 60 celsiích?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Sakra, lejt se tam má. Já se spljetla:-((

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

pri 60 celsi_J_ich, ne?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Odpustje pšatele, mám s tím czesztijn trochu probleem:-))

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Stočtyřicet Fahrenhejtů.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Máš na mysli rum nebo bramborový derivát s karamelizovaným cukrem?

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Ó, Hraboshi, promiň. To bylo moje foopaaa. Mám na mysli, ten bramborovej eurotento. Rum, ten já jen barvenej v čerysudu a bílej jen do míchaných longdrinků.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Tomu kdo leje bramborovej derivát je úplně jedno při jaký teplotě. Ačkoliv VZ01 tvrdí že teplém rumu se bleje. Ale myslím že s tím nemá dostatek zkušeností, protože VZ01 leje zásadně peprmintovej burbon.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Lije, Hraboshi, vždy jen lije...
A když už jsme u toho, tak, prosím taky, blije...
Děkui

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Lanna
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

My co jsme z Prahe, jako rodilý, používáme takový to neznělý e, že pak jeden nerozezná jestli byl Kalousek ledovec nebo lidovec.

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Hrabosh
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Hmmm, tak tohle by mě teda nenapadlo. Ale zkusím to udržet. Ikdyž, já vlastně většinou připravuji čaj, tedy pardón thé, v kávovaru. Ovšem chápu, že to bych u tebe také nemusela přežít :o)))

Jo a zuby si zásadně čistím, takže bych u tebe měla reálnou šanci přežít od probuzení do přípravy snídaně :o)))

[ Zpět ]
Datum: 16.07.2013
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ukradené a vrácené kolo

     

Nenech si srát na hlavu, Hrabošu :-)
Čím víc povolíš, tím bude drzejší!

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

514 cyklistů (10 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024