Masivní městský suverén se svým zařazením pohybuje na rozhraní mezi elektrokolem a elektromopedem. Síla elektromotoru a rychlost ho ještě řadí mezi elektrokola, tento výkonný německý pracant je skvělým pomocníkem do kopcovitého města.
Zdravím autora "Redakce". Mám doma jedno elektrokolo z roku 2007 a nabízím ho do redakčního testu. Myslím, že to bude mít stejně praktický smysl, jako všechny již provedené "recenze" ve kterých "kola dopadla více než dobře"... ach jo..
Už jsem to ani nečetl, abych se něco takového nedozvěděl...
http://richardlofthousecc.blogspot.cz/2013/05...
tenle test je k tomu více kritický, velká váha, obtížná manipulace, na tu cenu hodně ošizené osazení atd...
Souhlasím. Pokud kolo jede, tak to ještě jde, ale zastavování a rozjíždění je hrůza. Vysoká hmotnost, těžiště vysoko kvůli baterii nad kolem. Jezdil jsme v kopcovitém městě i za městem, dali jsme 65 km s dobíjením v hospodě u kafe.
Pro mne tohle rozhodně ne, ani do města ani na vyjížďky.