http://www.root.cz/zpravicky/reklamni-prumysl...
... ďjó móře ...
Tenhle komentar je vtipny (jinak tedy dalsi projev toho, ze Cesi si delaji legraci uplne ze vseho):
Psycholog Slavomil Hubálek považuje noční sledování záznamů z Parlamentu za vysoce rizikové. „Tento typ pořadů znepokojuje i starší zkušené občany, trpící nespavostí, kterým jsou přenosy z poslaneckých schůzí určeny. Pokud se pravidelným divákem takových drastických programů stane nezletilý hoch se sklony k idealismu, může dojít k postupnému rozkladu osobnosti a nekontrolovanému jednání s tragickými následky,“ varuje Hubálek.
http://www.infobaden.cz/2013/03/04...
http://www.kamemigrovat.cz/
Už vyhlížíte? ;-)
Ještě pořád mě víc baví vyhlížet Svobodovou než Svobodu
(ovšem přijde-li mi na to Svoboda ...)
Kyril? To uz je politicka mrtvola.
Vcerejsi "Hadej, kdo prijde na veceri" na dvojce. Lahudka, konecne neco lidskyho a hereckej koncert.
Volali konečně ze Spořky, že už si jako můžu přijít...:-))
Kartu mas na pobocce ve Zojme? 8-)
chtěl jste napsat: zuj mě
8-)
e.
ejak mi obcas ektera pismeka vypadavaji. Asi mam ejakej bordel pod klavesami v otebooku. 8-)
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti...
Pobavila mě představa, že by to byly úryvky z Koránu.
už po několikáté mě zas potěšila jedna povídka z filmu Pražská pětka. A to Tramp.
kdo by se chtěl taky potěšit divadlem Sklem, tak tady:
https://www.youtube.com/watch?v=WnNg6CA5sPY
Tak na to bych se podívala s chutí na celé. To nemělo chybu :o)))
mě z toho filmu krom tohohle bavil už jen výlet na karlštejn. Mimoza apod. už mě moc nebralo...
Vám se to asi bude zdát přízemní, ale mě před chvílí potěšil smažený hermelín, kerej Ane udělala k večeři. To víte - v mým věku už láska prochází žaludkem. Mám ji rád! :-)
Koho, lasku, Ane, nebo veceri?
Helemese, 50 melounu misto 1300 melounu je slusny rozdil.
"Praha zřejmě ustoupí od nákladné stavby terminálu u budoucí stanice metra A Veleslavín. Místo několikapatrové parkovací budovy, na kterou město nemá peníze, tak vznikne pouze povrchový autobusový terminál a záchytné parkoviště asi pro 90 aut."
http://zpravy.e15.cz/byznys/reality-a...
Už jsem se o tom zmínil v prosinci. Ve výběžku začal fungovat Schrödingerův institut, spolek zastřešující lidi, kteří si myslí, že nemá smysl čekat na pomoc od jinud, a že k dobrému žití tady nejvíc pomůže ta ruka, co jí má na konci vlastního ramene. Naplňuje mě optimismem, když vidím, kteří lidé si prozpěvují na tomhle videu.
http://www.youtube.com/watch?v=2yBNriNctww
Žádní profesionální aktivisté, ale lidi, co jsou třeba ochotni odpoledne vzít pár cizích dětí a vyrazit s nimi na kolo, abych zmínil něco k tématu tohoto serveru.
přeju vám to!
U nás mi to docela chybí. Je tu jedině sokolovna jinak prd :-(
Tak si zaloz klub zdrave vyzivy a jogy s vlastnim obchudkem a vyresis svuj problem s praci a zaroven rozsiris moznosti u vas na vsi.
u nás na vsi, jo?
To by bylo jako jít do hospody kázat abstinenci :-)
Jogu tu zkoušela Lucka a tuším to vydrželo asi půl roku...
A jak jste na tom se skolkou? U nas maji sousedi dobre prosperujici lesni skolku a co ja vim, se skolkami je porad potiz.
školka tu je. Lesní je v Řičanech. Lesní školku jsme chtěl udělat s kamarádkou. i jsme si o tom začali shnánět nějaký informace, byli jsme v několika na exkursi, v Toulcově dvoře na pár nalejvárnách od Asociace lesních školek apod. Bavilo by mě to, ale uživit se tím je skoro nemožný. Většinou jsou ty holky studentky, na mateřský nebo tak něco. Valná část lesních je nějak přidružená ke klasickejm mateřskejm, aby dosáhli alespoň nějak na nějaký prachy od státu.
Koukala jsem, jak blázen... Myslela jsem si, že vím, co je lesní školka. Znám i mateřské školky. Ale že by to šlo přidružovat...
Ale protože umím používat google, tak bych řekla, že to počáteční neporozumění textu můžu zařadit do kategorie "co mě pobavilo". :-)))
Jedna taková školka je ve Světicích, byl jsem se tam podívat. Vůbec se mi to nelíbí, vpodstatě se divím, jak na to může kývnout hygienik. Jako další stupeň bych viděl vyhrabat zemljanky a děti nacpat do nich.
To nevis, ze prehanet to s hygienou tim, ze se vse denne desinfikuje, je kontraproduktivni? Co se Ti na tom z hygienickeho hlediska nelibi? Lesni skolky, ci nejake obdoby, jsou rozsirene, co ja vim, ve Skandinavii, a je v nich napriklad nizsi nemocnost deti. Ostatne je primarne na rodicich, aby se rozhodli, v jakem prostredi chteji mit deti. Casteji ty skolky funguji pravne jako detsky klub a od statu nedostanou ani korunu.
Sousedka se lesni skolkou normalne zivi. Na mesic se u ni plati, mam pocit, nejakych 5000 Kc, coz je na soukromou skolku na spodni hranici. Ona to dela jeste s jednou pani, protoze tam maji pres 20 deti.
Toulcuv dvur mi zacal byt nesympaticky po te, co s nim deti byly na lyzaku. Jestli delaji vse jako ten lyzak, tak nic moc. Na bezkarsky vylet detem ani nenamazali bezky. To predpokladali, ze sedmilete dite si je namaze samo? A syn spal na pokoji s detmi, ktere se znaly uz z jinych akci Toulcova dvoru, a ty ho sikanovaly, takze atmosfera taky nic moc.
zkusím se možná domluvit s jednou kamarádkou. Ale u nás si myslím, že už nebude tolik dětí, díky tý blízký...
Jo na 5000 jako minimu jsem to počítal taky. Pak náklady na nějaký zázemí aspoň nějaký platy zajištění obědů atd. atd. a moc to nevycházelo. Ale jestli má 20 dětí v lesní školce, tak klobouk dolů před tvou kamarádkou. To se zatím nepovedlo nikomu koho znám a to znám holky z lesních školek od Opavy, od Pardubic, z Prahy, ze severu, z jihu...
U nás v Dolním Podluží pod Jedlovou ;) by taky od loňského září měla fungovat, ale jak to je, se mi nepodařilo najít. Docela by mě to zajímalo, jak se chytli takhle na vesnici.
Ono je to ale věc výběžková. Nelze to vztáhnout na konkrétní obec.
Ale těší mě to. Něco jiného je bydlet někde ve SČ s pocitem, že kdyby něco, jsem za 30 minut v Praze a tam si užiju a něco jiného je bydlet tady a poslouchat ty řeči, že se tady nic neděje. Není už dávno to pravda, ale to podvědomí tu pořád je.
A vůbec nejpozitivnější je zprávou, kterou jsem v souvislosti s tím videem získal je, že když v sousední vsi vyhlásili pro děti cykloturistický kroužek (tématem je "Poznání místa, kde žiju"), těch 12 míst obsadili během jednoho dne.
tak u vás ty obce tak nějak plynule přecházej jedna v druhou:-) Ale aspoň že to funguje tak. Mě se líbilo to vaše divadlo atd. Když jsme o tom pak po našem rozhovoru přemejšlel, tak máš s Petrou víc kulturního vyžití než já.
Fotka, jak pred 2 lety Obama se zenou sleduji prijezd kralovny Alzbety a vevody z Edinburghu.
Vyhlasuji anketu o nejlepsi duvod, proc se tak tvari. :-)
http://www.telegraph.co.uk/news...
Odkoukal od Klause jeho uznalej skleb.
vlastně ani nepobavilo ani nepotěšilo. Ale užil jsme si to. Zjistil jsem, že je v bedně Frajer Luke a to s gustem jsme se na něj znova po delší době podíval. Pořád je to prostě jeden z nejlepších filmů. Byť je mi z něj teď spíš smutno.
Krásný film, ale je velká škoda, že nepoužili film s původním dabingem Munzara a dalších.
bod. Taky mi to chabělo, ale i tak to je furt skvělej film.
Taky jsme koukali. Marně vzpomínám, kdy jsem ten film viděla poprvé. To už je drahně let.
Jen tak odhadem si vzpomínám, že v kinech u nás běžel nějak v roce 1972 nebo 73, takže celých fuj je to let :-)
tu prmieru v kině jsme tey nesihl. V 73 jsem se narodil:-) Ale pamatuju si jak jsme se na něj díval s našima v černobílý televizi. To mi bylo tak deset dvanáct a dost to s emnou zamávalo. vím, že to končilo pozdě a měl jsme už dávno spát, ale dostla jsme vyjímku, byť to není film pro děti, takže o tom přemýšleli, ale já byl "divný" dítě, takže mě nechali se dívat a já byl rád. Bylo o čem přemýšlet...
Taky to byl jeden z mála amerických filmů, který u nás v té době šel. Byl dostatečně "angažovaný".
http://www.novinky.cz/koktejl/295239-na...
Satnarka na Zofine k druhe satnarce:"Tohle je jediny ples, kdy mame satnu plnou batohu." Pak koukne na me, jak ji podavam do satny lyze ve futralu a zvedne oci v sloup nemajic slova. :-)
Potesilo? Do euforie me uvedlo! Naprosto bezbolestna trepanobiopsie, kterou mi provedla lekarka na hematologii. Minule na me nastoupila sama primarka tak obratne, ze jsem se musel drzet, abych neskoncil pred soudem za nasili.
Neměl jsi na mysli "za znásilnění"?
Jednak nevis, ceho jsem se drzel, druhak jeste udrzim nejnizsi pudy na uzde.
Nemělo tam být "... už udržím nejnížší pudy na uzdě..."?
8-))
Úsměvné. Jak držet co už není.
Skoro zenový kóan.
Ja jsem ta vrana vlevo. :-)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos...
:-))) Tak to mi taky infarkt nehrozí.
Pojedem si zabahnit ? :-)
http://www.safeshare.tv/w/kRRyGqbZGQ
Copa tam asi hledal??
:))
Porozumněl jsem, že si Váňa zkracoval cestu :-)
Stačí poslouchat, o čem se baví... Chtěl si zkrátit cestu...
Ale vyškrábl ho fakt skvěle!
Dyš já už nepaňimáju...
Mě to postihlo jen na rok:)
Já už si z toho taky pamatuju docela prd... Ale tomu jsem rozumněl :)
Vynášení Klause z Hradu a házení do Vltavy :-))
http://www.novinky.cz/domaci/295393-morana-v...
V Brně zase, když si dajli medajli, tak se tam lidi byli točit zády. No ale on si to furt vykládá jen jako politický boj ČSSD proti němu. Asi furt nechápe, že mohl někoho namíchnout i mimo to jejich hřišťátko.
Jak by mohl chápat...
http://zpravy.idnes.cz/slavomil-hubalek-o...
Kdyby jen ČSSD. Celá kulturní fronta to bere jako poslední příležitost beztrestně si kopnout do opravdového státníka.
Doufám, že se mýlí, a že budou mít ještě hodně příležitostí. Například příští rok jsou volby do europarlamentu :-)
Ale tak když myslíš... Pár lidí má určitě dobrý důvod na jeho (zvlášť závěrečné) působení vzpomínat s vděčností.
Určitě udělal dost věcí ve standartní kvalitě a dost i nadstandartních - jenže to všechno stíhal průběžně pohřbívat pod svýma čím dál většíma úletama. A samotné finále už snad nepotřebuje komentář. Napřed srabácký kopání do svého už mrtvého předchůdce (zvlášť pikantní po předchozím tklivém a oslavném proslovu) a finální amča pro vyvolené, trapně krytá lidumilným osvobozením drobných lumpů.
Jeho proslovy na účet Havla jsou opravdu trapné a víc než nadbytečné.
Což je pohled člověka, který vnímá Havlovu roli v politice jako velmi pozitivní. Z jiných úhlů pohledu jde jen o lehkou korekci k oslavným kecům na Havlovu adresu.
Ne, mýlíš se. Je mi fuk, zda byl lepší Havel nebo Klaus nebo Masaryk nebo kdokoli jiný. Jen mi prostě takové řeči přijdou nadbytečné, hloupé a trapné a je zcela jedno, kdo je vůči komu vyslovil.
Kdyby je pronášel jen tak, bylo by to nadbytečné. Pokud ale jimi reaguje na záplavu poněkud nekritických chvalozpěvů na svého předchůdce, je to přinejmenším pochopitelné.
Kdyby jenom kulturní fronta. Celá politická scéna.
Teda, jak jsem opravdu naštvaná, na bývalého prezidenta za jeho činy, především jeho angažování ve volbě nástupce, kopání do svého předchůdce a jeho amnestii, tak musím říct, že některé činy, jako třeba žaloba z velezrady tři dni před koncem funkčního období, mě také nenechávají v klidu.
Je to už opravdová fraška se vším všudy. Bohužel tak trapná, že už ani nepobaví.
Jak jinak ovsem nekoho tak arogantniho a samolibeho uvedomit o tom, ze vazne prestrelil? Jak varovat jeho nastupce pred zneuzivanim pravomoci? Chapu to jako pouhe gesto - stejne to nedopadne. Ale jako gesto dulezite. Aby si politici uvedomili, ze nekde jsou hranice, kdy se zacne bourit i lid, ne ze hrozi pouze konkurencni boj a pripadne protikorupcni.
Ano, je to jenom gesto. Bohužel. A mnoho z těch senátorů, kteří tajně hlasovali pro velezradu se netají tím, že jen plní vůli voličů.
Ať je to jak chce, jak správně podotkl níže hekynen, prezidentů jsme měli mnoho a opravdu všelijakých. Velezradu tu máme poprvé.
A jak jinak rict DOST?
Meli jsme vselijake, ale to, ze za totality bylo hur, jeste neopravnuje soucasne politiky, aby se chovali takhle.
Prostě máme na to každý svůj názor.
Ano bylo potřeba říct dost. Ale dle mého soudu, zrovna tohle DOST nic neřeší a nevyřeší.
Koukám na to také z jiné stránky. Ten člověk je ve vrcholné politice nepřetržitě od revoluce. Byl ve vládě, byl v zákonodárném sboru a byl 10 let prezidentem. DOST se sice v té době také dost často říkalo, ale účinek nebyl. Tohle DOST mi příjde poněkud opožděné.
Ale samozřejmě nikomu neberu opačný názor a vlastně i ten opačný názor jaksi lidsky chápu. Jen se nechci nechat vtáhnout do zbytečného populismu.
Říkej ale důrazné DOST včas, když on si ty největší sviňárny načasuje tak, aby už mu ani v nejmenším neuškodily. Proč tu amču nedal třeba jen o půlrok dřív ? Ani v nejmenším neriskoval, že by musel z hrušky dolů předčasně.
Jo a má tak pojištěnou imunitu všema směrama, že se mu za to nedá ani vynadat. Tohle je asi jediná zoufalá možnost.
A hrát si na nějakou falešnou vážnost a důstojnost funkce ? Tu vážnost a důstojnost má mít svými činy a postoji sám president. Když dělá kraviny, je to jen obyčejný šéfúředník, žádný polobůh. A tu vážnost a důstojnost sráží sám.
Hypoteticky, kdyby v něčem skutečně přestřelil a zneužil své pravomoci, bylo by namístě říct nahlas, že přestřelil a zneužil své pravomoci. Obžaloba z velezrady by pak měla smysl v případě, že by se dopustil velezrady. Takhle se jen nuly typu Wagnerové a Dientstbiera pokoušejí zviditelnit, a fanatičtí odpůrci VK souhlasně hýkají, aniž by se obtěžovali přečíst si definici velezrady.
Jediné jeho jednání, které by se za velezradu ("jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky ...") dalo označit, je staré 5 roků, a v tom pamfletu vůbec není. A to podpis Lisabonské "smlouvy". Jenže právě tento akt v celém tom pamfletu úplně chybí.
Nechci být moc přísná, ale zrovna u pana Dientsbiera mě zarazilo, když říkal, že ta žaloba měla přijít už dříve. Že ta amnestie to teď jen rozhýbala.
A tak si říkám, proč tedy dříve nepřišla, když si to myslel? A kdyby přišla dříve, byla by amnestie?
Definice je mi celkem fuk, protoze to stejne nijak nedopadne. Podle mne ja na tom dulezite, ze lide zvedli hlavu a alespon se ohradili. Jestli tomu budeme rikat velezrada, nebo schvalnost, to uz je fuk.
Lidé hlavu zvedli, to je pravda. A nám to může být fuk, my nejsme prezidenti, nám obžaloba z velezrady asi nehrozí.
Jen, že by mi bylo dost líto, kdyby se takhle začali posuzovat i jiné skutky. Jakože je přeci jedno, jestli velezrada nebo schválnost nebo jen averze a nenávist vůči někomu.
To by mě teda ani nepotěšilo ani nepobavilo.
A tak toho už raději nechám:-))
Je jedno, jaká je skutečnost, hlavní je beztrestně si kopnout do Klause. Rozumím, máš na to právo.
Jen je smutné k této frašce zaprodat ústavní instituci, jmenovitě Senát.
1) si myslim, ze to vazne trosku prehnal. A ze ani neni vylouceno, ze opravdu osvobozoval kamarady kamaradu. Prijde mi to spis jako obrana proti nakopnuti, ktere ustedril VK celemu narodu. Proc maji predcasne behat na svobode usvedceni recidivisti?
2) mi prijde, ze takhle zvednuty prst by mohl pusobit jako odstrasujici pripad pro ostatni "verejne cunitele".
Spíše bych řekl, že VK nakopnul soudy a OČTŘ vůbec, čímž dal národu naději na slušnější právní prostředí.
Já si taky myslím, že rozsah amnestie byl příliš široký. Ale je to jen můj názor a respektuji prezidentovo ústavní právo, které, jako pojistku proti zneužití, vyžaduje kontrasignaci předsedou vlády. Nicméně to je zcela legitimní názor.
Obžaloba z velezrady je ale o několik levelů jinde, než "si myslet, že to vážně trošku přehnal". Od socialistů a pravdolásky bych to i čekal, ale Senát, který se k této frašce propůjčil, dělá ostudu celé republice.
Podle mne je to nebezpečný precedens. Když za využití jednoho ústavního práva bude prezident popotahován za velezradu (což ústavní soud bude nucen zamítnout), co si nějaké politické nuly vůči prezidentovi dovolí příště?
Na všech těch "protestech" mne potěšila jedna věc - všichni ti lidé šli nakonec v klidu domů, nikdo je kvůli tomu nevyslýchal, nikdo je nezavřel do basy, na studia jejich dětí to nebude mít žádný vliv, z práce je kvůli tomu nevyhodí...
Klaus nebyl špatný prezident, mohlo to být na stupnici "byl skvělý", "byl dobrý", "nebyl špatný", "byl špatný", "druhý Klement Gottwald" horší... ;-)
Je fakt, Heky, že do totality nás nevrátil. Ale vládnout jako absolutista by se mu líbilo a taky se o to snažil - viz amnestie, ignorování oficiální zahraniční politiky státu, (ne)podepisování důležitých smluv a dokumentů. Já spíš souhlasím s Rondou. A podle mě měl odstoupit po té ubohosti s "nenápadně" ukradeným perem.
Nechtěl podepsat věci, se kterými zcela zásadně nesouhlasil. To je, myslím, docela normální postoj.
Docela normální postoj je to, Viktore, u člověka, který není "svázán" významnou funkcí. To pak můžu prosazovat svoje názory, svůj pohled na věc, na svět (stejně ale i třeba v rámci fungující rodiny je potřeba couvnout, přizpůsobit se, neprosazovat se bezohledně). U nás ale není prezidentský systém v tom smyslu, že prezident má nejvyšší rozhodovací pravomoci, ale systém parlamentní. Funkce prezidenta je více formální a reprezentativní (!). Dobrý prezident v našem systému by měl osvědčit spíš pokoru a respekt k rozhodování těch, kteří k tomu byli pověřeni v demokratických volbách. Ne se prosazovat a zviditelňovat doslova "za každou cenu".
Pokora a respekt k někomu jinému jsou nepochybně věci, které bychom u VK hledali velmi, velmi těžko.
Je ovšem zajímavé, jak mnozí lidé souhlasí s tím, aby byl Klaus stíhán pro velezradu mj. proto, že nechtěl podepsat dokumenty omezující státní svrchovanost ČR - tedy dokumenty, zavánějící v jeho očích velezradou.
My se shodneme v názoru na VK jen v jednotlivostech, jinak ho vidíme úplně odlišně. I když s Tebou tady velice často (tiše) souhlasím, VK vidím jako dvacetileté zlo pro mojí zemi. Od jeho "neznám černé peníze" až po závěrečnou amnestii. Přestože mám k Václavu Havlovi osobní vztah, neglorifikovala bych jeho prezidentské období nijak bezvýhradně. Ale nikdo snad nemůže popřít, že republiku reprezentoval skvěle (aspoň podle odezvy v zahraničí). VK je na té stupnici reprezentace na druhé straně (aspoň podle odezvy v zahraničí). A jak si teď se slovenským prezidentem vyměnili navzájem státní vyznamenání - podle mě se spíš vzájemně zesměšnili.
VK o špinavých penězích řekl něco zásadně jiného. Vypuštěním nadpoloviční většiny slov vzniká výrok zcela jiného významu, který bohužel někteří chudáci stále užívají k laciným útokům na VK.
Ad reprezentace v zahraničí: Problém je v tom, že Václav Klaus v zahraniční politice hájil zájmy občanů ČR. Což se německým socialistům a tomu francouzskému napoleonkovi pochopitelně nelíbilo.
Naproti tomu ten humanitární bombardér lezl do řiti EU i američanům. Je možné to považovat za skvělou reprezentaci, já to považuji za hanbu a ostudu pro ČR.
Když se pacifista zasazoval o zákaz prodeje zbraní do ´horkých´ regionů, dostal za to v USA metál. Uvolněné trhy pak ´promptně´obsadily USA a Izrael ...
(a my jsme přišli o hezkých pár miliard, které z těch obchodů vždy byly)
VÁCLAV HAVEL SE ZASLOUŽIL O ČESKOU REPUBLIKU
Joe, ono ani tak nejde o to, jak přesně ta fráze zněla. VK je jedním z mála lidí, kteří aktivně vytvářejí poměry v téhle zemi po celou dobu vývoje po roce 1989. Já tam jeho odpovědnost vidím a nelíbí se mi, kam jsme se dopracovali. Je to tu totiž přesně v duchu toho "neznám špinavé peníze" nebo "až tu zemi celou rozkradem".
I sám Tomáš Ježek později přiznal, že Klaus byl příliš silná osobnost, nebyli schopni ho s Třískou ukočírovat a Klaus si prosazoval vlastní představu a několikrát zopakoval, že nezná špinavé peníze a pak Ježek dodal, že pro úspěšné dokončení privatizace Klaus prosazoval, že je potřeba na chvíli zhasnout.
... I sám Tomáš Ježek později ..., když mu vyčítali jeho podíl na lumpárnách ... rád svalil část své odpovědnosti na někoho jiného.
Neber to osobně.
Neměl jsem (a nemám) toho člověka rád.
Já nevím kdo měl jak velký podíl viny, ale Klaus tomu šéfoval, takže z podstaty ten největší. O špinavých penězích Klaus mluvil v TV a řek to jasně a srozumitelně a snad není pochybností o tom, že se tady na chvíli zhaslo aby mohla projít řada špinavostí.
Se zhaslo a někdo vyměnil žárovku za podstatně slabší. Proto tu to ´šero´.
ceovna to, že nechtěl podepsat něco s čím nesouhlasí a využil všechny zákonné možnosti, aby to neudělal či oddálil a řekl to nahlas, tak to vnímám u VK naopak velmi positivně!
Pokud má podepsat cokoli s emu předloží a držet hubu, tak to může stejně dobře dělat kterýkoli obecní blázen a nemusíme kvůli tomu nikoho volit...
Velmi se omlouvám.
AV, mohl bys prosím smazat tento a předchozí můj příspěvek? Nevšiml jsem si a připojil se mezi ostatní se selektivním viděním co nezvládají přečíst název tématu.
Opravdu nejsem natolik psychicky vadný, aby mne těšila či bavila politika a politikaření, je to jen omyl.
Děkuji.
Za sebe bych asi k oběma prezidentům řekla, že mi oba ve své funkci připadali velmi dobří - navzdory tomu, jak byli rozdílní.
A u obou jsem měla dojem, že kdyby bývali byli skončili o rok-dva dřív tak by takoví i nadále ve vzpomínkách zůstali.
Gramatická chyba ve slibu prezidenta republiky:-)
No tak jim vypadlo jedno "ho"; a co jako... Buď to není směroplatné anebo se to zopakuje :-D (nestalo se něco obdobného při slibu prezidenta USA? taky to museli za pár dní udělat znovu, protože se na cosi zapomnělo, takže těch pár dnů prezidentem vlastně nebyl)
Já neříkám, že to není směroplatné. Jen mě to pobavilo. Nadto mě potěšilo, že vyhlásil válku ČSSD a novým národním socialistům:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/zeman...
A mne bude nekdo popotahovat kvuli hackum a carkam.
To si nikdo nemůže dovolit! Vždyť tě V.K. omilostnil ...
8-)
Potěšila mne kamarádka zaslaným e-mailem, kdy nám oznamuje, že její dceři to možná vyjde s novým partnerem.
Katka měla 40tiny a dostala originální dárek.
Včera jí Jakub pozval na věčeři a jak tak jdou pražskou ulicí, tak vidí u klandru stát koloběžku na řetězu.
Jakub povídá Katce, hele tak koloběžka by se ti hodila, ty žádnou nemáš, ukradni si ji.
Katka, jak je tak čistá, tak že nic krást nebude, ale Jakub na ní, že to zkusí, zda by to šlo.
Po třetím pokusu se mu podařilo vyřešit kod na zámku a zámek Katce předal s kodem jejího data narození a koloběžka byla její k narozeninám.
Velice romantické, to už naši partněři pro nás vymyslet neumí.
Tak mi začíná být ten Jakub sympatický, uvidíme jak dlouho vztah vydrží.
To mi pripomina, jak mi pritel pred 15 lety pripravil k narozeninovemu darku ulozenemu na strome v Riegracich stopovacku po Praze zahrnujici kanalizaci v Grebovce.
Ale když jí to nevyjde, má holka aspoň na co vzpomínat. Takovéhle překvapení jí hned tak někdo nepřipraví :o)))
Jen by mě zajímalo, co by dělal, kdyby mu tu kolobrndu někdo fakt ukradnul než by bylo po večeři :o)))
Noční můra většiny blondýn, resp. řidiček vůbec... :)
http://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g
Hmm...Pravda, pravda.
Vzhledem k tomu na kolik nástrojů tak dlouho hraje, vskutku dost málo zajímavé muziky:-))
Jak málo zajímavé muziky?!? Hudba toho turba je přímo orgastická!!! ;-))
Promiň, ale na tolik převodů, bych si představola rajskou hudbu přes několik oktáv:-))
Mimochodem, když už jsme tu v tom potěšilu.
Když odjížděl náš syn studovat na Erasmus, tak mu naše stařičká babička přála hodně štěstí, aby prý ten orgasmus dobře dopadl:-))
nějak mi nedoteklo na co všechny ty páky jsou. Chvíli jsem přemejšlel, jestli to není nějaký zvláštní řízení pro ty, který nemaj nohy, ale on jednu měl určitě až dolů a tu druhá byla ke kolenu vidět taky. Nejsem si jistej k čemu to všechno slouží. Víš to?
Je to docela jednoduché, levou dáváš půlky, prostřední jsou kvalty a pravá jsou pro spodní a horní. Dnes se to řeší dvěma přepínači na šaltrpáce…
Schéma řazení je (dolní řada):
R13
L24
Každá rychlost má půlku (levá páka) a pak to pravou pákou "přehodíš" na horní řadu:
-57
-68
Celkem tedy 18 kvaltů (přesněji je jich dvacet, protože "L" je i v "horní"; akorát se nepoužívá). "L" je pod jedničkou, je to nejlehčí převod.
Ale jezdit bych s tím teda nechtěl... :-))
půlky mě napadly, ale prostě jsem to i u starýho trambusu viděl a používal jen jako čudlík na šaltru.
Horní a dloí, tak to mě nenapadlo, s tím jsme s enepotkal.
Já celou dobu přemejšlel, jestli to není třeba starej bagr nebo tak něco a třeba se tím nějak neovládá nebo neuvolňuje radlice nebo tak něco :-)
Tady to máš po "modernu" :)
http://www.youtube.com/watch?v=WCzkB0muap0
S pakárnou (z mýho pohledu jsem se potkal ve Scanii. Kromě půlek tam bylo šest celých kvaltů, ale jen na třech pozicích. Prostě raz, dva, tři, přepnout páčku, čtyři... A dolů ze čtyřky taky nezapomenout přepnout a pak to rvát do docela nesmyslných pozic. Ta páka je vlastně jen joystick a nic nebránilo tomu, aby tam bylo klasický "háčko". Asi se chctěl ten jejich dyzajnér realizovat :-)
Konecne chapu, proc kamionaci tak neradi pribrzduji. 8-)
Trochu mi to pripomina tohle: https://www.youtube.com/watch?v=2x8mcG7Bveg od [4:00]
a tos nevěděl? Ono by to asi chtělo aby se každej svez skoro ve všem a apk by to trošku jinak posuzuval. Občas si neuvědomuju, že jsou lidi, co prostě neseděli nikdy v nákladáku, kamionu, traktoru na kole atd. atd.
U nás vesničaů je to prostě běžný a tak mě informace, že jsou lidi a si je jich dokonce hodně, který takový zkušenosti nemaj a tak si to nedokážou představit, prostě překvapuje.
Tebe prekvapuje, ze vetsina zen neridila nikdy kamion? Me by prekvapil opak.
jak říkám, my jsme vesničani. Sna všechny mý kamarádky na vsi cca už do patnácti let seděly na krosce, na motorce, v traktoru... Když se na poli dělá seno, většinou v tom náklaďáku sedí holka, kluci jdou podávkama (dlouhý vidle) podle korby a házej nahoru balíky se slámou. prostě si občas zapomenu uvědomit, že asi většina ostatních ty zkušenosti nemá.
Taky mě třeba do vojny nenapadlo, ž emůže existovat člověk, který absolvoval všechny třídy základní školy a nedokáže třeba vyměnit vypínač. Do vojny jsem nikoho takovýho prostě neznal a nenapadlo mě o tom ani přemýšlet. Prostě to okolo sebe vidíš všude a přijde ti normální, že každej umí vzít do ruky vrtačku, šroubovák, kleště, že ví jak se dělá malta nebo beton atd. atd.
PS: s tím, co má kdo za pohlaví pod spodnm prádlem to už fakt vůbec ale vůbec nesouvisí :-)
To, co popisujes, mi prijde jak idylka povalecneho socialismu a nikoli soucasnosti, kdy v zemedelstvi pracuje 126 tisic lidi.
ale my taky nemáme žádný pole a hospodářství a neměli jsme, ale všude okolo vesnice ty pole prostě jsou. Vidíš to a vnímáš. Když jsme si chtěli přivydělat jako děti na brigádě, tak kde asi? No v družstvu či od střední u soukromníka. V létě je potřeba při žních senách apod každá ruka. my si přividělali na pivo a na cigáa, zemědělec za mizivou odměnu získal ruce na týden či měsíc. Les jsem taky nikdy nevlastnil a ani naše rodina a přesto jsem v něm taky na brigádách dělal. Sázel jsme stromky obsekával je, řezal motorovou pilou ačkoli jsme na ní nikdy neměl zkoušky atd. atd.
Prostě běžná věc. Co to má společnýho s válkou?
Mám podobný zkušenosti,taky jsem z vesnice a na vesnici bydlím.... u nás ve firmě se taky každý umí postavit ke všemu. Pak se přijde ptát nějakej mladej na místo a zjistíš že neumí nic, ale chce za to těžký peníze ....
Mne prekvapuje ta slozitost a fyzicke cviceni s temi dlouhymi pakami. Ze je razeni v kamionu slozitejsi, to jsem vedel.
takhle jsem to taky nikdy neviděl :-)
Přijde mi, že by na to potřeboval ještě jednoho "řadiče". Chvílemi vůbec nedrží volant, což se mi zdá dost nebezpečné.
ten nákla´dák má slušnou setvačnost, takže ho z přímýho směru tolik věcí nerozhodí. Ale dělá se běžně, že když potřebuješ, tak si ho zespodu přidržíš nohou. Kolenem. V náklaďáku to jde docela dobře.
Tohle v evropských kamnionech není, nikdy nebylo a ani být nesmí tohle je v těch amerických, ale spíš australských trakách, kde od zatáčky do zatáčky je 100 km, a dnes už ani tam tohle není.
Ty štangle co tam má budou jen pro efekt. Něco jako u motorky řidítka vysoko nad hlavou. Jet se s tím moc nedá, ale vypadá to efektně...
Taky mi to tak připadá. Na ovládání dost nepraktický. Kdyby to někam říznul, tak si vo ty páky vyrazí všecky žuby:).
Podobně jsem dopadnul kdysi s dvanácettroskou, když mi upadla řadící kulisa. To bylo spíš losování než řazení. Ale přejel jsem s tím tak dvakrát Alpy :-)
Pred par lety jsem telefonoval s kamaradem. Najednou docela ostre (na jeho pomery) zaklel. Ze pry mu spadly klice. Rikam - tak je zvedni. A on na to, ze mu vypadly za jizdy podlahou 1203 na silnici, protoze se mu posunulo to prkynko, co tam mel pres prorezlou diru... 8-)
jj, 1203 důvodů, proč si pořídit jiný auto...
"Vytkli mi, ze jsem nebyl na posledni schuzi UV KSC, tak jsem rekl, ze kdybych vedel, ze je opravdu posledni, prijdu rad a s transparentem. Od te doby jsem delal ve vykopu..."
Uz jsem nevedela, co nudicimu se nemocnemu synovi pustit, tak jsem stahla povidky Simka s Grossmanem, ktere zabraly. Jen mam pocit, ze osmilete dite spouste veci nemuze rozumet, ale pry mu to nevadi.
to neva. Já si z nich jako dítě taky bral něco jinýho než o deset let později a přesto mě bavily. Tenkrát, později i teď...
Na stěně jsem měl obraz Husáka a Lolobrigidy. Řekli mi, abych tu kurvu sundal. Sundal jsem Husáka.
To budou zas otázky...
Kdo je Lolobrigida?
Co je kurva?
Na to se neptal. Ptal se, co je Aurora. Tak jsem se ho ted zeptala.
Ja:"Mateji, vis, co je kurva?"
Matej:"Ne, nadavka?"
Ja:"Hanlive oznaceni pro zenu, ktera se zivi sexem."
Matej:"Jsi kurva?"
Ja:"Ne, jsem programatorka."
Matej:"Je kurva zamestnani?"
...
Diskuse s detmi jsou proste roztomile. :-)
asi má zkreslený představy o významu slova programátorka, když se tak ptá :-)
Děkuju za uvolňující smích :-)
Opravdu tvůj tatínek tančí v gayklubu u tyče Honzíku? Ne paní učitelko, můj tatínek je poslanec za ODS, ale my se za to doma stydíme.
(znam to i s praci pro Microsoft)
Aby ses nedivil. Stalo se to už před pár lety, kdy se úča zeptala nějaké holčičky (spolužačka bratránkovy dcery), co dělá pasáček.
(Spolužačka prostě zařadila toto povolání do služeb, nikoliv do zemědělství.)
Nove logo firefoxu
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos...
Hlavně když tam standarda vlaje standartně...
Tak dlouho se mnozí učili, že se nepíše standartní, ale standardní, až zapomněli co je standarta.
mě včera pobavila moje hloupost, byl jsem přesvědčen, že jak kůra stromu tak léčebná kúra se píše stejně, tedy u s kroužkem. Te´d už sice fím, že léčebná kúra se píše s čárkou, ale nemůžu dohledat proč. Tedy jak to vzniklo. Složenina slov jako třeba náústek to asi není ne?
Nevím hádám... kroužek nad u měl vzniknout z nějaké staročeské (či jaké - jazykovědci pominou) dvojhlásky uo. Kuoň = kůň atd. Kúra v lázeňském smyslu je asi cizí slovo a tedy nejde o stažený tvar oné dvojhlásky.
uprostřed slova je kroužek a na začátku čárka. Je to to tak u vždy až na vyjímky oněch složenin. jestli je to cizí slovo by nemělo hrát roli ne?
Tak nějak jak to píše Ifča to bylo. Kůra je původně kuora, kroužek nad u je vlastně písmenko O. Ten jev, jestli si to dobře pamatuji, se jmenuje monoftongizace diftongů. Neděs se. Tu dvojici naprosto divných cizích slov jsem si kdysi zapamatoval abych mohl prudit svoji kamarádku češtinářku.
Slovo kúra je nějaké cizí slovo, dobře ho znáš třeba z němčiny, tobě známé městečko se přeci jmenuje Kurort Rathen. Volně překládám: Kur (lázně) Ort (obec) Rathen.
To je logické. Němci nemají kroužek nad ů => muší tam bejt čárka.
Lasica, Satinský a Horníček to částečně už vysvětlili pro jiné jazyky.
Slovo kuoň se v češtině zkrátilo tak, že se píše nahoře kroužek a dole stříška - kůň.
Ve slovenštině se píše dole kroužek a nahoře stříška - kôň.
To zkracování není hezké. Kuoň je mnohem zvukomalebnější než kůň. Vuol by se mi taky líbil víc.
Správně, zkracování je pro blbce a lenochy.
Ovšem nejlepší je zavést si diakritiku a dvouhlásky si ponechat:
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura on Kalevalan ensimmäinen kustantaja
Seuran arkistoissa voit tutustua Elias Lönnrotin Kalevalan muistiinpanoihin ja käsikirjoituksiin.
Seuran kirjastossa voit tutustua Kalevalan erilaisiin laitoksiin ja käännöksiin sekä Kalevala-tutkimuksiin.
Tässä sivustossa on tutkittua tietoa Kalevalasta, mm. vuoden 1849 Kalevalan teksti kokonaisuudessaan ja tarkistettuna.
Kalevala on suomalaisten kansalliseepos
Kalevalan käsikirjoitus oli valmiina alkuvuodesta 1835. Esipuheensa Elias Lönnrot päiväsi 28. helmikuuta 1835. Päivää vietetään nykyisin Kalevalan ja suomalaisen kulttuurin päivänä.
Runoaineiston yhä karttuessa Lönnrot alkoi työstää Kalevalasta uutta, laajempaa versiota. Tämä vuonna 1849 ilmestynyt Kalevala on se, jota suomalaiset ovat tottuneet kansalliseepoksenaan lukemaan.
Perkele!
Případně přijmout latinku a přitom si ponechat runy, to je taky dobrý porno:
VÍS kappkostar að hafa á að skipa samhentu og traustu starfsfólki sem þekkir vel allar reglur um meðferð og afgreiðslu mála, skilur hlutverk fyrirtækisins og veit hver framtíðarsýn þess er.
Markmið VÍS er að veita skjóta og góða þjónustu. Hjá VÍS starfar metnaðarfullt og framsækið fólk með ríka þjónustulund sem endurspeglar gildi fyrirtækisins í daglegu starfi sínu; Umhyggja, fagmennska og árangur.
Þar sem haldið er utan um allar umsóknir á einum stað þurfa umsóknir að berast á því umsóknarformi sem hér er boðið upp á. Vinsamlegast athugið að hægt er að senda ferilskrá með sem viðhengi. Ekki er tekið á móti umsóknum í tölvupósti.
To už rovnou dévanágarí :)
Myslím, že je to tak vždy v českém pravopise. Slova, která česká nejsou, se pravidly českého pravopiu nutně řídit nemusí.
Je toho víc: http://www.mojecestina.cz/article/2009020501...
Mě nedávno dostalo slovo "zívat" ve smyslu "někdo zívá". Nejdřív jsem si myslela, že je to hrubka - nějak jsem si spojila "zívat" s vyjmenovaným slovem "nazývat se". Ten stejný základ mě zmátnul.
Naštěstí jsem se ale koukla do pravidel, než jsem se to pokusila opravit.
Asi mám hodně dlouhé vedení. Co je zvláštního na infinitivu?
Na infinitivu nic...
Konzultoval to s Kalouskem?
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/schwarzenberg...
http://www.warcenter.cz/viewtopic.php?f=17&...
"zvolené téma neexistuje"
kromě reklam jediná informace, která na mě v tom odkazu vyplavala...
... bych se s tím nepsal.
Zkopíroval jsem adresní řádek - no a teď jsem to otevřel bez problémů
Furt jen dvojité dildo od hyperbobra...
si kliknu na ´Obsah fóra´ a vybírám
Tak jsem si uvědomila, že letos 8.3. to bylo 15 let, co jsem začala jezdit na kole a potěšilo mě, že jsem o tom našla jeden z mých prvních blogů z doby, kdy to ještě vlastně ani blog nebyl :o)))
http://www.nakole.cz/clanky/335-muj-prvni-vylet...
židle s kurvítkem
http://hackaday.com/2013/03/04/drm-chair-only...
Saturnin to uměl i s obyčejným lehátkem:-)
Ahoj,
Ano, vybrali jsme právě tebe! Jen několik stovek Čechů dostane tento exkluzivní návod
jak vydělat peníze ZDARMA doma u počítače.
Žádné platby, faktury, dobírky, objednávky a pod. Skutečně ZDARMA.
Návod s názvem "TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÝCH", který jste právě bezplatně dostali si můžete
zobrazit na této stránce: http://www.tajomstvo-uspesnych.sk
Zároveň tě prosíme, aby si nerozšiřuje tento návod. Byl zaslán jen vybraným lidem.
Pokud nemáš zájem o bezplatný návod, přijmi od nás alespoň bonus 25 Eur, které můžeš využít
na tipování sportovních zápasů.
25 Eur zdarma na tipování od BWIN si převezmete přes tento speciální kód:
https://sports.bwin.com/sk/sports?wm=3449872...
Teda ty se máš. Já takový štěstí nemám. Mě nabídli jen několikasettisícové zisky v ruletě a nějakých ušmudlaných pár milionů eur z převodu dědictví...
Co mě pobavilo? Jak milovníka fotografické klasiky (prostě film) dnes vypekla zbrusu nová pixla s čipem. Nějakých 200 fotek a všechny na ho...houby. Boha jeho, ta technika, ta technika:-)
hlavně, žes na to nakonec přišel, jak jsi psal, ne?
Já tam přišel na kdejaké zbytečnosti:-) Ale zrovna tohle zbytečnost nebyla. Škoda jen, že mě to napadlo až doma:-) Příště...
http://www.youtube.com/watch?v=6QMdxJIkqVw
Dost hustej styl!!!
:-)
ty vole teď jsi mě dostal, že mi smíchy tečou slzy :-D
http://www.stream.cz/video/799301-tablet-toho...
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region...
potěšilo. Pojedu se tam projet na bruslích...
Potěšil mě přímý přenos NOE z Vatikánu.
Na rozdíl od trapáren z ČT A Novy, kde nebylo zásadního rozdílu v neználkovství mezi věřejněprávní a veřejněprací televizí :)
Nový papež vypadá jako celkem správný chlapík, jihoameričan a přitom vlastně poloital :)
Zjevně také přechodová volba.
Jen s tím letošním Velehradem do nevypadá dobře...
Argentina dostala místo Falkland papeže... :)
NO a na netu už ho přejmenovali na Bergooglia.
„socialisté se ujali moci kampaní o zdanění bohatých. Nemohou zpět. Lid má, co chtěl. Ti, kteří jásali, jak bohatým sklapne, dnes nemají práci. Bohatí je nezaměstnají, stát je k tomu nemotivuje. V kom ještě je touha bohatnout a budovat své firmy, musí odejít do zahraničí. Jinak nevyroste, s 90% daní to neustojí.“
http://www.firstclass.cz/miliardari/nova-dan-ze...
Hehehe.
Hollande je je francouzským prezidentem krátce a zažil historicky největší propad popularity mezi prezidenty Francie
Jeho přezdívka je
Monsieur Unpopular :)
Teď si udělal strašnou ostudu cestou "mezi obyčejné lidi" v Dijonu.
Odboráře s obrazy historického "opravdového socialisty" Jeana Jaurèse rozháněla policie, lidé s příliš konkrétními otázkami byli z mítinku vyvedeni bodygardy .
Nejveselejší scénka pak byla když nabídl nějaké paní společní foto. Chladná odpověď " máme vás každou chvíli v televizi a to stačí.
No a těsně po tom na něj nějaká dáma křičela "neberte si ji, nemáme ji rádi ve francii", myšlena byla Valérie Trierweile
To vše v přímém přenosu.
Katastrofa Francie :)
http://miroslavjahoda.blog.idnes.cz/c/325957...
Jupí, těším se na důchod!
Až nějací premiéři na nějakém summitu zvýší konkurenceschopnost ekonomiky, podpoří růst nebo sníží nezaměstnanost, dejte mi prosím vědět. Já budu zatím v práci.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/295992...
Jestli budes celou tu dobu, nez to nastane, v praci, je mi Te lito.
http://www.stream.cz/video/792958-hudbu-najdes...
Asi před rokem jsem na Youtube narazil na lidi, co hrají klasiku na dílenské nástroje - pilu, brusku, vrtačku,... Ale nepodařilo si mi to teď najít.
Už to mám, vzpomněl jsem si, kdy vysílali recenzi jeho alba na Vltavě:
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2517499
http://www.youtube.com/watch?v=zrsNARMWujU
Taky krásné, je to sice trochu míň živočišné, ale taky zajímavé :-)
Kdysi jsme s kapelou hráli na sraze s nějakou skupinou z Brna, která se jmenovala Markantní úbytek mechanických krtků (neznáte to někdo?). Součástí jejich písní bylo například rozřezání jízdního kola! (ta opovážlivost!) elektrickou flexou. Zajímavý zážitek. I když ne tak melodický.
To by mě zajímalo, kolikrát asi tak mohli tu píseň na živo hrát...
Ta se asi jako přídavek už nehrála, co?!? :o)))
Udajne jednou, meli jenom jedno kolo. Nejakej pan Bartos jim ho za pade buchnul. :-)
Momentka z historie evropské integrace (1939).
Hledám nějaké informace o cyklistice v Lipsku a vypadl na mě tento "reklamní" článek "Kdo má kolo je král"
http://www.cuni.cz/files/erasmus/zk/zprLeipzig7...
A ještě výše v textu je informace, že v inzerátech s nabídkou bydlení je časová vzdálenost od university myšlena "na kole"
Nejzelenější jídlo pro ochranu planety, jídlo které si vůbec nic nebere z přírody a dokonce pohlcuje skleníkové plyny :)
http://www.videacesky.cz/parodie-parody-youtube...
Tož na to nemám... (dodívat se až do konce)
Slapaci Lamborghini, kdybyste nekdo nevedel, co s prachama.
http://life.ihned.cz/auto/c1-59511300-kolo...
No možná je to lepší takhle utratit než čekat až nám seberou 6,75 procenta z vkladů, co jsme sice měli na inkaso, ale teď jsou na dobrou věc, tedy záchranu eura....
Nelibi se mi napojeni zadni stavby na sedlovku a horni ramove tamtez.
Proc se na silnickach tak zkracuje zadni stavba, az se zadni kolo zarezava do sedlovky? Na MTB je kolo pak zivejsi a hravejsi. Proc to je zajimave i na silnici?
Jo a co to ma za senzor na brzdovem bopwdenu?
Oni ty rámy všemožně zkracujou za účelem zvýšení pevnosti. Na brzdovém lanku mi to přijde spíš jako zásuvka pro připojení kompu, od níž vedou vnitřkem rámu dráty k jednotlivým senzorům.
http://img.ihned.cz/attachment.php/830/46592830...
Vypada to, ze by to mohlo byt i nejake elektronicke razeni a to na bowdenu pouzdro na baterku. I kdyz, to by tohle asi udelali jinak a neveseli by to snad takhle osklive dopredu.
Spíš to bude řídící jednotka
Ja z toho padnu - co je zase ta podivna vec vpravo? To uz je baterka? 8-)
Kazdopadne bych to (at je to cokoliv) nevesel na bowden, ale treba zespodu na predstavec. Pusobi to na mne rusivym dojmem, jako by se mu tam neco zachytlo pri prujezdu krovim. 8-)
To je řídící jednotka. Mimochodem už se to jezdí i na horácích.
Co takova vec dela?
řídí toho cyklistu, co by dělala jiného.
Jako každá řídící jednotka. Řídí vstřiky, případně škrtí vzduch.
A ta je na tom kole kde?
A co je to na riditkach? Senzor na ANT+?
To je verze pro domestiky, aby mohli vozit Mistra v háku, rozjíždět mu sprint apod. Čím víc vpředu je zadní kolo, tím těsnější hák může jet jezdec za Tebou.
:-)
Nebylo by tohle lepsi reseni?
http://www.vazaci-technika.cz/img/p/677-1027...
zkoušels to někdy? Já jo.. Jde to ale, moc dobrý řešení to není:-)
Jo. Kamaradovi totalne odesla prehazka (singl nas tehdy nenapadl) a jeli jsme na dvou provazem svazanych silnickach od Benesova do Prahy. Tma, mlha, dohromady jen dve blikacky (zelena a cervena) a stridali jsme se. Ten vepredu se prehrival, ten, co se vezl, mrznul. Vzdalenost plastu tak kolem metru. Maximalka ve Stechovickem kopci dolu byla 46 kmh. Ten jsme jeli v totalni mlze podle stredove cary.
Gumicuk cuka, zle kdyz rovnomerne tahnes, je to podobne.
http://www.mises.cz/clanky/jedna-vec-kterou...
http://www.heliasport.cz/eshop/bezecke-lyzovani...
Za ty prachy to skvělé....
http://youtu.be/tiyp6KmmTGg
Jsem zvědavý zda teď budu mít kundy (dle popisu) :)
"mit kundy" - to je nejaka oskliva nakazliva nemoc?
„A ač to tak vypadalo, sníh dopravu v Krásné Lípě v úterý ráno rozhodně neochromil. Dovolím si tvrdit, že ji ochromila neskutečná blbost řidičů," uvedla externí redaktorka Děčínského deníku Šárka Pešková
http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/decinsko...
Po dlouhé době to zase někdo správně pojmenoval :-)
Prosím, nevíte někdo o něčem, co by mě dnes potěšilo. Moc bych to potřebovala.
Nic prý tak nepotěší, jak neštěstí druhého.
Ale osobně nemůžu sloužit :-)
Tak to já bych dnes zrovna sloužit mohla:-((
Je těžké se strefit tak, aby to opravdu potěšilo. Někdy i dobře míněné "pobavení či potěšení" může mít opačný účinek.
Jo, já vím, že je to těžké. Přesto díky.
Dnes jsem byla svědkem ošklivé události. Ne na netu. Ne virtuálně.
Ale třeba se zítra vzbudím a zjistím, že to byl jen zlý sen.
To chce pár studených dvanáctek z Plzně...
Jo a myslím tím pivo, vy prasata!! :)
to tě Lanna musela řácky nadzdvihnout, když ses na ní takhle hrubě obořil ...
Měla bych tu tohle...
Děkuji, že´s to sem dala ty. Mě by to neprošlo ...
8-)
Po té, co jsem cyklopalmovku upozornila na hrubici v jeho tématu "...zneužívá k zakrívání problémů..." a dvakrát byl můj příspěvek smazán jsem dnes od něj obdržela obálku
---
Radko, na hrubky slušný člověk se upozorňuje zásadně soukromě. Upozorňování veřejně, a zejména je-li toto jediné, co příspěvek člověka obsahuje(pokud tedy téma není o hrubých chybách), ukazuje jen na nízkou úroveň diskutujícího.
---
On je fakt komik :o)))
Takže aby bylo všem pro příště jasné - napsat hrubku je v pohodě, ale upozornit na to je neslušné :o)))
Zverejnovani soukromych vzkazu bez svoleni jejich autora povazuji za neeticke.
Za neetické bych považovala zveřejnění třetí osobou. Pokud jsem ale adresátem já, pak je na mě, co ze své korespondence zveřejním a co ne.
Tato zpráva nepodléhá absolutně žádnému utajení.
tenhle článek na NP
http://neviditelnypes.lidovky.cz/klima-arktida...
Vynikají ukázka toho, že to co nás dnes udivuje a děsí svou novostí se dělo přes cca 100 léty .
K tomu bych ještě dodal můj oblíbený článek o ledovcem pohřbených letadlech v Grónsku, které zastavily během druhé světové války "projevy zimy o kterých v roce 1944 řekli, že v Grónsku nikdo takové nepamatuje" :)
http://www.huvard.com/adventures/lost/
Dnešní nákup s juniorem - já přihazuju do vozíčku, on v sedačce vozíčku z plna hrdla prozpěvuje: "Já to platit nebudu, nebudu, nebudu..."
má pravdu předseda :)
Jen ať si zpívá. Ono na něj dojde :o)))
Proč by ho to mělo přejít? Prostě jen změní repertoár a bude békat například "Mýýým domovééém ztichlááá je putikááá" :-))
Já neříkám "přejít", já říkám "dojde" :o)))
Ale třeba se chlapec dobře ožení a bude si moct prozpěvovat dál :o)))
Aha, jsem to pochopil jinak, to víš, to jsou ty drobné krajové odlišnosti... :-))
Nostalgická vzpomínka pro pamětníky:
http://auto.idnes.cz/moskvic-14-let-se...
Táta měl kombíka 1500stovku, motor byl kořistní Porsche.... :) dokonce i formy používali Rusové kořistní, takže na bloku motoru to bylo lze přečíst.. :D
"... motor byl kořistní Porsche ..."
Hochu, pleteš si pojmy a dojmy, viz:
1948
356 je prvním sportovním vozem se značkou Porsche. „Číslu 1“ byla v červnu udělena registrace k provozu na veřejných komunikacích. Jen o měsíc později dosáhl lehký roadster s motorem uprostřed prvního vítězství ve třídě v innsbruckém městském závodě.
http://auto.porsche.cz/o-porsche/dejiny...
Je ovšem pravda, že AZLK v rámci modernizace svých vozů zadala (cca konec 60. let) konstrukci motoru firmě Porsche GMbH
http://www.gazklub.cz/diskuze/viewtopic.php?f...
Tedy uvádět "kořistní motor" je blbost.
Tak mě to vyprávěl táta, ale díky za opravu a informaci.
Ovšem nebudeme si nalhávat, že v rámci "divokých reparací" sověti odvezli z evropy kde co, včetně přípravků, modelů a matric na výrobu třeba i motorů :)
Ostatně s tím měly problémy i východoněmecké podniky, že některé ruské tovary byly klony jejich zboží.
Někde jsem četl, že sověti pana Porsche kontaktovali již někdy kolem roku 1932-33, mám dojem, že dokonce byl v SSSR oficiálně na návštěvě a jednalo se o výrobě.
A neoficiálně tam stavěl tanky.
Dějuji za dodatek.
Mám spíš dojem, že se tam Reichswehr trénoval, vedlejším efektem pak bylo, že v čistkách po roce 1936 popravili několik bývalých kamarádů německých tankistů z výcvikového střediska Kama, tou dobou už nadějných vyšších kádrů sovětských tankových vojsk.
To samé se stalo lidem, kteří byli v kontaktu s Luftwaffe v Lipecku.
Kdesi jsem četl, že sověti při návštěvě něměckých továren na tanky měli dojem, že němci před nimi své lepší tanky schovali, tak zoufalé modely tehdy v Německu byly..
Třeba kompletní železnici Taubenheim Dürrhennersdorf (koleje, lokomotivy, vagony), dneska tam díky tomu máme cyklostezku.
http://www.ceskykutil.cz/antikutil/antikutil...
Jak se takoveto "zpravy" dostavaji do novin? To je policajti obvolavaji?
"Liška ulovila zajíce, ale já jsem jí ho sebrala, volala na linku 156 v pátek nad ránem žena z Prahy 12. Oznamovatelka chtěla kontakt na ochránce přírody a od svého požadavku nechtěla odstoupit."
http://www.novinky.cz/krimi/296851-sebrala-jsem...
Je to snadný, novináři mají dohodu s těmi několika "správnými" policajty a ti jim sami hlásí různé zajímavosti a čerstvé novinky, ale horší je, že se to netýká jen takovýchhle ptákovin.
Mě by docela zajímalo jak se takový zdravý lišce dá sebrat zajíc, který je nezraněný, vždyť už musel být napůl mrtvý a jak toho chudáka držela. Měli ji zrovna dát pořádnou pokutu za týrání zvířat, lišky hladem a za násilné držení divokého zvířete :-)
teď jsem se u toho usmíval a udiveně kroutil hlavou a chtěl to sem dát:-)
Roztomilá reklama na ojetiny :-)
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3...
Ještě v týdnu trenér národního fotbalového týmu trvdil, že Rosický je zdravotně naprosto v pořádku a dnešního zápasu s Dánskem se určitě zúčastní. Čerstvá zpráva z dnešních BBV: "Po dnešním tréninku pocítil Rosický bolest v lýtku a dnešního zápasu se nezúčastní."
8-)))))
Nějak si nedokáži vzpomenout, kdy "bebíčko" Rosický naposledy hrál, protože ho zrovna nic nebolelo.
Najdi si dnešní Lidovky a přečti si o cyklistovi Jiřím Ježkovi, ať vidíš opravdového sportovce.
O Ježkovi si číst nemusím, vím, kdo je to a co dokázal. Borec.
Fotbalisti, zvláště ti naši, jsou hlavně manekýni. Tedy s výjimkou Horvátha.
8-))
On není Maďar?
23. března 2013 6:59
Ještě ve čtvrtek večer řekl: "Budu připravený nastoupit." Ale nakonec kapitán české fotbalové reprezentace Tomáš Rosický v základní sestavě proti Dánsku (0:3) chyběl. Na trávník naskočil přes bolest ve stehenním svalu až ve druhém poločase, ale porážce 0:3 v kvalifikaci proti Dánsku nezabránil.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/cesti-fotbalisté
Tsss, má kapitánské starosti a ještě se bude, kvůli tobě, honit po zmrzlém trávníku!
No tak jestli je úspěšnost našeho národního fotbalu závislá jen na jednom hráči a ještě k tomu permanentně polámanému, tak se divím, že jsou vůbec tam kde jsou.
http://praha.idnes.cz/prazsti-straznici-resili...
to je fakt hustý..
Pod jednou ze zpráv o téhle události je i debata, kde se nějaká paní rozčiluje, že lišky nenapadají jen zajíce ale i pejsky a děti a někdo jí odpovídá, že je to kvůli tomu, že jim bláznivé sluníčkaté slepice berou normální kořist
před osmi hodinami:
http://www.nakole.cz/diskuse/16117-co-me...
;-)
a jéjej, přehlídl jsem to...
Dneska ráno se mi při psaní příspěvků v diskuzi i vzkazů na chatu začala některá slova podtrhávat červeně. Ano, máme tady kontrolu správnosti pravopisu či opravu překlepů.
8-))
To je kvůli Cyklopalmovce?
Není to věcí prohlížeče?
Je fakt, že dneska při spuštění PC se mi aktualizovaly Windows. Že by to bylo tím?
Brzi, jazik, ozívat se, nazívat se, Ruzině
U mňe ňyc, bes podtrháváňý
Jestli já už nemám nějaký učitelský tiky či vidění.
8-)))
Esi máš vidění, nadiktuj výherní čísla ...
To budou ta červeně podtržená?
Čo ja viem. Vidění nemám ani po ethanolu ...
Tenhle commit v programu Grass:
http://trac.osgeo.org/grass/changeset/55488
http://www.reformy.cz/zpravy/hodina-lidskeho...
http://cinapig.com/2012/02/15/jay-chou-coffee... pekne a šikovna
Pobavilo mě:
http://www.rozhlas.cz/cajovna/aktualne/_zprava...
Hlavně první část Čajovny, rozhovor se zakladatelem fandovských stránek.
Mě na tom nejvíc baví, jak ten přímý, čestný, rovný a v pravdě česky laskavý pan Troška, neřekne prostě na rovinu to, co my všichni (včetně těch, co na ty filmy chodí)víme naprosto jasně:
"Točím tyhle srág..., protože lidi na to chodí a tím pádem na tom dobře vydělávám."
Však ony celostátní seriózní deníky, co se vymezují vůči ´bulváru´, také nepřiznají svou bulvarizaci, kterou zákazníci ´požadují´...
Což to je z části pravda.
Ovšem zde tito aspoň netvrdí, že všude jinde chudáka diváka ostřelují špatné a ještě špatnější zprávy, americké krvavé střílečky a děs běs, kam se podíváš. A PROTO JÁ jsem přišel se ZÁCHRANOU pro ty naše hodné lidičky, co si zaslouží trochu toho laskavého lidského humoru.
Fakt úsměvné:-))
to se nedá poslouchat... :-(
Nezvládnul jsme ani celou část s tím intelektuálně nesmělým šéfem fanklubu.
Jdu si radši napiustit vanu, číst si v ní a popřemýšlet jakej prima oběd bych si mohl udělat...
tak jsem se dočetl na seznamu, že už přiletěly první vlaštovky.
To je dobře, to potěšilo. To už bude fakt brzo jaro, na stromech vyraší pupeny a na cyklostezkách cyklistky a nebudou muset být nabalené, ale budou moc zvolit nějaký příjemnější cyklistický oděv.
Už aby to bylo...
Teda já byl včera i dneska na kole, ale takovouhle vlaštovku jsem nepotkal ani jednu. Anebo možná potkal, ale funěl takový protivítr, že jsem ji ani nezaregistroval :-)
Hlásím, že u Letohradu, ani v širokém okolí taky ještě nejezdily. A nebo jsme se blbě míjeli.
Skvělý! To chci! :-D :-D
http://www.videacesky.cz/reklamy-reklamni-spot...
Vždyť jsi do zdejšího kolektivu skvěle zapadl, jsi s ním náramně spokojený, nenosil bys zbytečně dřevo do lesa?
No jo ale po těch pilulkách bych chápal většinu! tedy třeba i ty zdejší, který doteď nechápu...
Musím říci, že mě stále překvapuje, kolik mladých lidí si kupuje v titulcích zmíněný Blesk ,že by už brali tu pilulku ?
někdy mi to tak připadá. A vždycky mám radost, když potkám někoho, kdo to má jinak. Třeba svýho šestnáctiletýho souseda.
http://www.metacafe.com/watch/8124751/tom_and...
http://zpravy.idnes.cz/britove-ted-stavi-podle...
Až vás kolo omrzí...:)
Bicycle Reuse Inspiration
http://www.inspirationgreen.com/bicycle-art...
Dík za "Inspiromat" ...
8-D
Ta fotka z Německa, z Altlansbergu má jednu chybu. Tou je, že není dům vyfocen celý. Mezi koly jsou totiž citáty slavných lidí vztahujících se ke kolu. A vůbec je to docela příjemné městečko, v létě jsem tam tudy projížděl. Jak jinak než na kole.
Tohle sice patří do rubriky "radování se ze sněhu", ale tam by mě hned smazali, takže to říkám tady, a hezky nahlas: SNÍH JE BLBEC!
Mně to udělalo takovou radost, že to můžu říct :-)
To si kuř, že by Tě tam smazali, Ty nerudný dědku!
U nás se třeba dnes ukázalo, že každé mínus může mít své plus - dnes cestou do školky jsme potkali nejenom popeláře (zamávali), ale i minibagřík, který měl místo lžíce takový rotující kartáč, kterým to bílé tentononc vymetal z chodníků;o)
Ten svec z Pysny princezny to mel horsi, musel chodit zpivat k sousedum.
Zpivat a spilat je rozdil, ktery ukazuje i na dusevni stav, ve kterem se vyluzovatel nachazi.
8-)
Můžeš to klidně dát sem
http://www.nakole.cz/diskuse/16205-radovani-se...
zatím jsem to téma nezamkla.
A když ti to udělalo radost, tak je to radování se a sníh je tam taky :o)))
http://www.youtube.com/watch?v=7SX2e6Y-75U
http://youtu.be/_YQpbzQ6gzs
pobavilo. někteří jsou úžasní :-D
Cestou z nádraží jsem se vyhýbal protijdoucím lidem. Co čert nechtěl, zachytil jsem brýlemi o větvičku a než jsem stačil zareagovat, brýle byly fuč.
Jen brejlovec pochopí, jak svízelné je hledat brýle bez brýlí.
Tak jsem zavolal na MP. Operační důstojník, který prosbu o pomoc přijímal, jen stěží potlačoval smích. Vyslal mi na pomoc dva příslušníky se silnými světly. Než dorazili na místo, jsem brýle, díky cyklosvětlu, které s sebou stále nosím, našel.
Tak jsem tu záchrannou operaci odvolal. Smích poloicisty už nebyl potlačovaný, v telefonu bylo slyšet, že se dobře baví i ostatní přítomní policisté.
8-)
Tak to s tebou ještě není tak špatný když ses bez brýlí dovolal a zrovna tam kam jsi chtěl a volání nebylo jak od generátoru náhodné volby :-)
Mám MP v seznamu, bo občas upozorňuji na ležící spoluobčany, které ostatní obcházejí neb překračují ...
Vzhledem k tomu, že jsem nedávno málem zažil (díky úrazu) situaci osaměle ležícího člověka na ulici, děkuji.
Dřív jsem na ně měl jen číslo na ´pevnou´(312...), "objev" celostátního čísla vše zjednodušuje.
To se dá zvládnout. Kdysi jsem si nechal hustě nablikat svářečkou do očí, večer jsem šel spát - a najednou jsem se probudil s tunou "písku" v očích. S příšernou bolestí a úplně poslepu jsem nahmatal telefon (tehdy ještě klasický, bez pamětí a seznamů) a netuše kolik může být hodin jsem volal šéfovi, protože jsem měl jet brzo ráno na delší cestu. Poctivě jsem odpočítával knoflíčky a povedlo se mi skutečně vymačkat jeho číslo. Potěšilo ho, že mu volám ve tři ráno a doporučil mi studený obklady na oči :-)