Ahojte pánové, snažíme se stále vylepšovat naše služby a také pomáhat kamarádům s jejich činnostmi, které nějak souvisí s tou naší. Proto bychom vás rádi požádali o vyplnění anonymního dotazníku pro potřeby diplomové práce studenta vysoké školy. Dotazník se přímo týká lehokol a AZUBu a jeho výsledky použijeme i my.
Předem velice díky!
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform...
Právě vyplněno a úspěšně odesláno, přeji ať to je k užitku. Kamil
vyplněno
i když jsem nevěděl, jak odpovědět na otázky 15 a 16
lehokolo jsem si objednal po internetu - a doručené mi bylo přepravní službou
takže jsem nekupoval ani v UB a ani jsem nemusel nikam ject :-))
No - a co teprve my, co jsme ho koupili z druhé ruky... to jsem v některých otázkách už vůbec nevěděla... Ale když je to prý dotazník pro majitele lehokol, tak jsem se taky snažila zapojit.
Však ten text začíná "Ahojte pánové", tak to nebylo na tebe :-)
Nojo sakra... stejně jsem se tam vecpala. :-)
A udělala jsi dobře :-))
Taktéž vyplněno, ovšem z otázky č.16 nejsem moc chytrý.
Ahoj, taktéž vyplněno. Nejsem markeningový odborník, ale nechtělo by to trošku dotazník předělat ?
Hlásím splněno.
Tak jsem vám tam také něco vyplnil :) Ale jen část, která je pro mne relevantní.
Hotovo, odesláno.
Tak vyplněno a odesláno. Doufám ,že Váš tým mě napíše nebo bude kontaktovat :-)
Vyplnene !
Vyplněno a akorát jsem hned nepobral kombinaci 15/16.
Prijde mi divne, ze nektere otazky maji stupnici 1-7 a nektere 1-10.
Ten dotaznik mi prijde trochu nepromysleny, treba se ptate na spokojenost se sortimentem, ale textovy prostor k navrhum chybi.
Podle me nema racionalni duvod vyloucit z otazky 15 prime zakazniky Azubu, stacilo pridat otazku, zda byl primo v Azubu a dozvedeli byste se kolikrat tam byl, z jake vzdalenosti a jak byl spokojeny. Podobne otazka 16 mohla slouzit i k tomu, abyste se dozvedeli, proc si zakaznik koupil lehokolo jinde, pripadne proc jinou znacku.
Divim se, ze tu neni otazka na zpusob vyuziti lehokola nebo to, zda zakaznik jezdi i na klasickem kole.
Nevim, co presne je smyslem toho dotazniku, ale stacilo par drobnych zmen, mohli jste se dozvedet vice.
Pokud je to dotazník pro diplomku, asi bude pro ni dostačující, ale pro AZUB by třeba č.13 zasloužilo okénko. Takhle se sice dozvíte, zda je spokojenost se sortimentem, ale už ne, co zájemcům v nabídce chybí, pokud tomu tak není.
Protože jsem domácí výrobce, vyplnil jsem jen část.
vyplněno Honzo
Taktéž, Honzo :-) Jen tak dál, děkujeme za zájem.
Tak jsem ten dotazník pravdivě vyplnil.
Bohužel asi polovinu jsem musel vynechat.
Já do toho schématu nějak nezapadám, tak raději nic nevyplňuji.. ;-)
Taky na mě nepasovala většina otázek :))