„Kolo z veřejné půjčovny Vélib se hodí nejen k brázdění francouzské metropole. Stejně dobře zvládne i kopce na Vysočině," to si zřejmě pomyslel návštěvník Paříže, který neváhal kolo dopravit na vzdálenost téměř 1200 kilometrů. Těžká a speciálně upravená kola z veřejných půjčoven se dají velmi…
tak já předpokládám, že to půjčovné platí a jednou týdně ho zajede vrátit a znovu půjčit.
Kolo za euro?
No nekup to jako dárek pro strýce z Vysočiny!
A to se říká, že Veliby jsou nejvíc vidět v západní Africe:-))
Třeba půjčovny Vélib testují možnost půjčovat kola na českých nádražích a kolo prostě zapůjčily do Čech s podmínkou, že si ho ČD musí převzít osobně a osobně i vrátit. ČD pak poslaly nejzdatnějšího pana přednostu.:-)A ten nebyl od nikud jinud než právě za Šlapanova. ...tam přeci všichni šlapou osto šest.:-)
Je skvělé vidět, jak Vélib expanduje. Sice mě překvapuje, že zrovna na Vysočinu, ale možná, že se tak obce dohodly, když s jinými městy nebyla řeč. Docela by mě zajímala kompatibilita s Homeportem a dalšími systémy. Podle mě by měl fungovat nějaký evropský standart, aby uživatel mohl kolo z Paříže zaparkovat třeba v Praze, či již někde po cestě v Německu, když mu dojdou síly.