zdravim poradte nej silnicky z tychto zadanych kol. Kolo idem kupovat jako darek pro otce . Vdaka :)
http://pcshop.pells.cz/sport/aeron-tiagra...
http://www.bronecsport.cz/kola/audacio-400-cp-2011
http://www.koladraci.cz/index.php/silnicni...
http://www.super-nakup.cz/jizdni-kola/pells...
http://www.kupkolo.cz/silnicni-kolo-polygon...
to posledne by malo mat len 7.5 kg co s ami nako nezda za tie prachy ale podla tejto stranky to tak vyzera >
http://www.togoparts.com/bikeprofile...
fokusoval bych to na toho felta nebo heliose.
Přiznám se, že u toho Felta je pro mě neznámou to řazení mikroshift netuším.... ale zase je to prezentovaný jako cyklokroska a osazení není špatnýjinak můžeš mít model 2012 http://www.feltbikes.cz/Felt-F85-2012,147.html za míň :) než tvůj link
Ten helios ,podle mě, lepší ucelený osazení, ale zas neznám celkově tu značku.
Zbylá kola jsou na Tiagře, což je o lvl níž než 105ka a jsou myslím dražší.... tak nebrat
http://www.feltbikes.cz/Felt-F85-2012,147.html
je ten link jak koukám
Podle mě nejlepší poměr cena/výbava má to poslední kolo. Sice mi značka nic neříká (což dneska nemá vliv celkem na nic, kromě ceny) je to osazené komplet 105 Shimánem, takže už kvalitní sada.
a zda se vam realna vaha 7.5 kg za tie prachy ?
p.s velkost ramu 54 a 56 cm je na aku cca vysku ? viem ze sa to tazko hovori ale apson priblizne
s litrovou flaškou je to 8,5 kilo
bez raního vy...í je to 9,5 kilo :)
Otázka je, kupuješ to pro otce silničáře vysportovaného hobíka,který honí gramy nebo jako první silničku pro průměrnou váhu na podprůměrné české silnice ?
Váha může být reálná, otázka je za jakou cenu :)
on uz kdysi silnicku mal na campagnole ale mu ju ukradli davno a odvttedy ma jen horske kolo a le vzdy s lakou hovoi o silnicce. A viem ze ze sam vzdy hovoril ze cim lahsi kolo tym lepsii.
Este nech dodam vaha cca 78 vyska 180 cm, to aj ten najmensi ram (54 ) bude asi velky :(( kua
Ta 54 si myslím bude v pohodě sedět.
tak s touhle váhou nebude mít problém.... :)
Ale jak říkám, koukni i na modely roku 2012, ceny nejsou nějak závratně vyšší a případně bude větší výběr ve velikostech ...
Těžko říct, ale pod 9 kg to bude, vloni jsem koupil něco podobného v Itálii s váhou 8,6 kg. Co se týká velikosti tak 54 je tak od 165 do 185 cm, 56 od 170 do 190 cm, ale samozřejmě je to různé jak co komu vyhovuje. V odkazu najdeš kalkulátor, podle kterého se dá vybrat velikost kola
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE...
56 je do 190 cm? Já mám 185 cm, silnička vel. 60 je mně akorát. Vel. 56 jsem zkoušel - směšně malá velikost. Pro mě pod 58 nepoužitelné.
Mám 185 a míval jsem silničku Raleight 60 (sehnal jsem jí za bolševika od jednoho bývalého cyklisty, když jsem si rozlámal Favorita), ale byla na mě velká, používal jsem nejkratší představec, vloni jsem si koupil 56 a možná by mi i víc vyhovovala 54, ale opravdu to je o tom, co komu vyhovuje. Já se nemůžu označit ani za hobíka, jezdím hlavně na lehokole. Srdcem jsem ale pořád silničář, proto jsem si jí koupil, ale jezdím na ní jen občas pro radost, na lehu dám v pohodě 150km, na silničce se mi po dvou hodinách vrací bolesti, kvůli kterým jsem s ní skončil.
no zatial sa mi najviac polubuje posledny bike, aj ked je to 2010 model , co ale podla mna neva.
Da sa kupit nieco lepsie za 20 K ???
zatial som nic nevidel..
p.s ten ram 54 nebude moc velky na 180 cm ?
Velký mu podle mě nebude určitě, ale počkej ještě na jiné názory.
Mě vcelku zaujalo tohle:http://www.koloasport.cz/sirer-104-ultimate...
Velikost M doporučují na výšku 174 - 183 cm.
Nebo model Veloce Eco 2012, ale tam jsou některé díly jen Xenon.
Když jsem si v Itálii vybíral silničku, chtěl jsem radši Campu, ale dneska jsem rád, že mám Shimáno, viz cyklodiskuze
http://www.cyklodiskuze.cz/silnicni_kola/razeni...
Celkem dlouhá diskuze. Nechceš nám nějak v krátkosti povědět, v čem je problém s kampu?
Odchází tam páky řazení, zatímco dřív si vyměnil pružinku za pár kaček, dnes měníš celou páku za tisíce a celkově jde Campa s kvalitou do kytek. Na druhou stranu je to pochopitelné, oni potřebují prodávat nové a nové věci a ne aby vydržely jako dřív spousty let a spousty km, jenže díky tomu si Campa získala takové jméno. Vždy to byla kvalita i když za vyšší cenu, to už dneska bohužel neplatí.
To je škoda. Vždy jsem té značce fandil. Nikdy jsem od nich ale nic nepoužíval, protože nebylo na co to osadit.
jj, k Campagnolu jsem se málem modlil od roku 1977, kdy jsem se s ním poprve setkal u starejch závoďáků, v roce 1981 na MS v Praze jsem ukořistil plakátek - a když jsem si před pěti lety přinesl domů svoji první věc téhle značky, tak jsem málem ucvrknul... Mám řetěz C9 :-)
pokud to nemá bejt překvápko překvápek, tak bych tátu na to raději posadil .... jak nemáme všichni při stejné výšce stejné proporce, tak ani výrobci kol se s rozměry rámů podle mě moc nemažou ve smyslu 54 od felta je stejný rám jako 54 od polygonu....
Tohle kolo, které jsem zkoušel, je velikost 56.
Optimálně bych potřeboval sedlo ještě asi 1 cm vysunout. Je to normální?
Řidítka nešla vysunout kvůli krátkému bovdenu, možná by byl i krátký sloupek.
Tohle je taky 56, sedlo mám ve finále ještě tak o 2 cm níž a představec jsem si otočil, rámová trubka střed-střed má 562 mm.
Ono záleží hlavně na délce rámu.
Měl jsem silničku velikosti 56(střed - střed, tedy střed - vrch asi 58 cm), délka rámu 560 mm a k tomu 105 mm představec. při moji výšse 177 cm, už dost dlouhé, ale mám vcelku dlouhé ruce, tak se to ještě dalo.