reklama

Nakolácké srazy - termíny :-)

Ahoj :-). Tak jsem teď dlouuuuuho uvažoval, jestli to sem mám dát - a došel jsem k závěru, že jo...
Mám na mysli termíny nakoláckých srazů. Myslím, že po těch cca šesti letech, co se pravidelně na jaře a na podzim scházíme, bychom si mohli dát termíny, kdy to vždycky bude. Prostě pevné termíny. Už jsme o tom mluvili několikrát - a skutek nějak utek a pořád utíká...
Na jaře jsme to mívali ponejvíce druhý květnový víkend, kolem kterýho osciluje státní svátek osmého. Takže nebyl obvykle problém to o tenhle den prodloužit, popřípadě - když svátek vyšel třeba na čtvrtek, vzít v pátek dovolenou a mít to delší.
Pokud jde o podzim, tam si tak jistý už nejsem, ale koncem září je svátek, v příštím roce by to měl být pátek, takže by mi to vycházelo vžycky na poslední zářijový víkend. Anebo jindy - podle názoru většiny z nás, to je už jedno.
K téhle úvaze mě teď dovedly reakce Burajdy, Jíři a HonzyK tady vedle na diskuzi. Za sebe mohu říct, že mi ten Lelkův pozdější termín naprosto vyhovuje, přesto si myslím, že řada lidí musí "plánovat" i dost dlouho dopředu, takže jisté "ustálení" termínů jarního + podzimního srazu by nebylo od věci. Samozřejmě, jak tam píše (myslím Hekynen) - všem se nikdy vyhovět nedá. Ale k dobru věci by to asi (podle mého názoru) bylo...
Zkusme nad tím VKLIDU zauvažovat, jestli by se tedy jistá pravidelnost v termínech jarního a podzimního srazu dala uvést do života - počínaje podzimem 2012, tohodle Lelkova konce května se to už samozřejmě netýká.
Mně to totiž tak trochu vdáleně připomíná dobu ne tak dávno minulou - všechny země východního bloku budovaly socialismus, ale nedovedly se přitom dohodnout ani na sjednocení elektrickejch zásuvek :-)
Takže - nic ve zlým, jde mi o dobro věci a napsal jsem jen svůj názor.
A teď do mě!
V úctě Ai :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Airline

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Myslím, že je úplně postačující, že se Nákolácké megasrazy trefují do května a konce září. Kromě toho jsou vždy plánovány a ohlášeny s dostatečným předstihem. A potenciálním účastníkům to holt někdy vyjde a někdy ne.

Kromě toho se konají i jiné, komornější akce, na kterých se můžeme setkávat.
8-)

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Burajda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Tak já bych viděl ideálně to nahlásit do roku 2020, na oplátku slibuji, že dám vědět o účasti aspoň týden předem :-)))

Mi to nějak nejde do hlavy. Přece jsou jenom 2 možnosti:

chci jet - zařídím si to
nechci jet - neřeším

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

"chci jet - zařídím si to"
Tohle může být pro někoho docela problém. Ne každý si může v zaměstnání "dupnout".

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Burajda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Burajdo - s tím "chci jet - zařídím si to" s Tebou naprosto souhlasím.
A pro Tebe opakuji: mám na mysli ofiko jarní a podzimní termín, nikoliv komornější akce nebo letní dovolenou :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

to už je jenom o prioritách.

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

To jako myslíš, že mám kvůli Nákoláckým srazům změnit zaměstnavatele?
8-))

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Burajda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

já nemyslím nic, každý musí své priority mít ujasněny sám

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

přesně tak!
Jenže pak máš v jeden termín nakolácký sraz, jogu, školu a teď se rozhodni.
Krom toho je rozdíl vzít si dva dny dovolený a jeden. Ten svátek to dost řešil a pomáhal.
ALe souhlasím s tebou.
Jen nevím jestli přijedu. Dva dny dovolené si brát nebudu. Jak bude svátek budu mít tak jako tak volné dva dny a jen pojedu na jinou akci. Zatím nevím na jakou, když sraz to nebude, ale...
Takže buď pojedu jen na tu sobotu nebo vůbec.

Tedy pokud tady vůbec budu...

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

"Jenže pak máš v jeden termín nakolácký sraz, jogu, školu a teď se rozhodni." - jak píši výše, to už je JENOM OTÁZKA PRIORIT :-)

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

no vždyť píšu, že s tebou souhlasím!
jen jsem prostě raději, když se nemusím rozhodovat mezi několika věcma, který mám rád.
No a jelikož nakoláky můžu vidět na jiných akcích a vyjížďkách...

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Jo,jo,sraz v Hranicích na Moravě byl také ve "špatném" termínu,diskuse byla podobná,Ai plně s tebou souhlasím a za sebe dávám hlas pevným termínům,tak jak navrhuješ.

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

To ti (vám) FAKT nestačí vedět termín půl roku dopředu?!?

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: hekynen
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Jsou i jine pravidelne akce. Uz jsem tu parkrat cetl, ze nekdo ma jiny sraz v terminu nakolackeho. Kdyz se akce nahlasi pul roku dopredu, prijde mi to jako dostatecne a jista nepravidelnost da sanci i tem, kteri by jinak pokazde volili mezi konkretnimi akcemi. (Treba vodacke VTZ si clovek neposune a uz navzdy rozmyslet, jestli konkretni reku, nebo nakole, mi prijde zbytecne.)

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Murphy
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

vždyť to tak bylo. Tedy ty ustálené termíny...

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

je to hezká myšlenka pevný termín, ale spíš vždycky přišel vhod ten volný den, jak píše Juri, je lepší si vzít jen den dovolené, dva už jsou moc. Akcí je tolik a víkendů tak málo. Nakonec, kdo opravdu chce jet na sraz, volno si zařídí.

[ Zpět ]
Datum: 14.11.2011
Autor: HMS
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Hanko, já ale navrhuji jako pevný termín ten se státním svátkem 8. května, aby šel využít den volna navíc :-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

vždyť o tak bylo a jen příští rok to bude jinak a je to půl roku předem hlášeno.
Anomě to nevyhovuje a buď přijedu na jeden den a nebo vůbec, ale někomu jinému to naopak vyhovovat může a je to pro jednou a s velkým předstihem. přestože mě osobně to nevyhovuje a nelíbí s emi, tak si myslím, že organizátoři už nemohli udělat více, pokud to z důvodů jež uvedli chtějí jindy.

A chci k otmu poznamenat, že nám nic nebrání se sejít/sjet s pár lidma i v tom termínu okolo svátku a možná to tak i dopadne :-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Hele, Ai, tobě se zdá, že tady byl už dlouho klid, že jo :o)))

Ovšem když už nastiňuješ ty iniciativní návrhy, pak prosím zohlednit i to, že někteří si musí odskočit na zkoušku nebo na přednášku do školy.
Pak bych prosila zohlednit to, že v pátek mají u nás v masně nejlepší maso a tudíž bych si ho potřebovala nakoupit a pak taky to, že v pátek zpravidla musím nakoupit čerstvé pečivo na víkend.
No a to taktně pomíjím fakt, že svojí laktobacilovou houbu nechám 5 dní v jednom nálevu, ačkoli je zvyklá, že dostane svoji dávku čerstvého mléko každé 3 dny...

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Maso a rohlíky, nezdá se ti, že tvé argumenty jsou proti Srazům přízemní? :)))

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: petrp
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Tak to tedy ani v nejmenším - NAOPAK.
Pokud nezabezpečím rodinu, nemohu se v klidu věnovat radovánkám v lůnu Nakoláků, protože by mě rušilo skřípění taťkových zubů :o)))

Osobně bych to navrhovala tak, že by organizátor srazu zajistil pro členy rodiny, které zanecháváme doma, zavážkovou jídelní službu tak, aby netrpěli hladema žízní a bylo o ně po dobu naší nepřítomnsoti řádně postaráno :o)))

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

máš mínus

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

A próooooooooooooč?!?
A naoplátku ty taky, abys věděl...

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Ch-ch-ch! Jedna Radka Sraz nedělá! V companii je jich víc a ne tak rozmazlených ...
8-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: AV
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Radko - tomuhle moc nerozumím - co si z toho jako mám vybrat?

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Smajlíka :o)))

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

máš minus i ode mne...

Většinou funguju tak, že mi na stejný víkend vycházejí dvě nebo tři věci a musím zvolit. Proto mám rád pevná data a kupříkladu všem říkám, že druhý víkend v září (lehosraz) poslední víkend v září (nakoláckej sraz) a druhý víkend v květnu(nakoláckej sraz) nemůžu, takže když se nějaké akce plánují dopředu, hlásím to hned, že to nejde a prostě se to plánuje tak, aby to šlo. Většina známých a i rodina už má alespoň povědomí o tom, že někdy v tý době něco mám a tak se než vyhlásí termín ptají, jestli mi to nekoliduje.
Zkrátka na něco jsou "jistoty" dobré ;-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

No tak tady máš pevný termín jarního srazu a vyřízeno :o)))

Hele, to co ty, to má každý a každý by se taky mohl ozvat, proč se to bude posuzovat zrovna podle tvého zaplněného kalendáře.

Zkrátka ja řekl pro_pa nahoře - každý má jinak nastaveny priority a je to jeho věc, jak se rozhodne.
Nelze vyhovět všem.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

já vím, že nelze vyhovět všem. Napsal jsem to párkrát výše. Jen jsem psal, proč mě vyhovuje pevný termín a proč jsem ti dal nesouhlasné mínus.

A není to pevný termín. Je právě posunutý, ale to posunutí je ohlášeno s dostatečným předstihem.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

A k čemu je ti platný pevný termín, když si stejně před ním namydlíš schody a nepřijedeš.

Takto kluci počítají, že si je namydlíš opět a proto ti dávají ještě šanci o 14 dní později.

:-))))))))))))))))

P.S. a kam že to jedeme toho 8ého? Co třeba šípková, nebo se zelím :-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

k té první části se nebudu vyjadřovat! :-D

k tomu druhému, nechám ti obojí a spokojím se se smradlavým pramenem :-) Ale jako tip je to dobrý, bral bych! Jen asi ne v tenhle termín. Uvidíme, ale jestli to vyjde budu na čtyři dny někde pryč.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

K první části jsem vyjádření neočekával :-) to bylo jenom nevinné rýpnutí.


Termín je jedno, myslím, že pramen ani jídlo nejni putovní. Chtělo by to, až bude nějak rozumně teplo, aby se dalo být venku.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

to by chtělo, aby šlo být venku. Jet tam stylem Meduzy a Leeloo na rotopedu bych nerad...

:-)

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Takto jsem to nemyslel, ale dal bych přednost v té hospodě být na terase venku, nikoli uvnitř. Proto teplejší počasí by bodlo.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: pro_pa
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Ještě jsi zapomněl první víkend v červnu SVČ, uprostřed června K24 a poslední víkend v červnu "moravskoslezskej".
Otevírá se možnost pro Holfiho, uspořádat první jihočeskej kolem toho 8. května.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: HonzaK
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

A to máme ještě koncem dubna nebo začátkem května "Krajem rybníků" na Veselsku a pak jsou tam ještě někdy Prčice. ;o))

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: Holfi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

A benešovský koláč...

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: highlander
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Prcice budou 19.5.2012
http://www.praha-prcice.cz/

P.S.
Sorry, jsem zase ve vskolni laborce...

[ Zpět ]
Datum: 16.11.2011
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Když tak tyto příspěvky čtu,tak jako,pokud bych byl nestranný pozorovatel,se chechtám až se za břicho popadám. Ale jelikož už jsem s vámi byl na dvou srazech,rád se do rozpravy přidám.
Demokracie je sice nádherná věc,ale měla by mít své hranice a mantinely.Osobně jsem pro pevný termín srazů,ostatně jako jsou i jiné akce "většího významu".Jinak v tom bude guláš,nedej bože i úplný konec.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: cmelakus
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

tak

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: HonzaK
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Nakolácké srazy - termíny :-)

     

Ai, Souhlasím s tebou, z vlastní zkušenosti vím, že termíny musí být pevné, jinak se více lidí na jednom termínu neshodne a vede to k tomu, že se akce i zruší.
Souhlasím taky, že ten Lelkův termín je dobře vybraný, dokonce jsem přesvědčen, že je pro cykloakci ten nejvýhodnější protože, není ještě moc teplo, nebývá už taková zima, kempy zpravidla začínají sezónu 15. května, není všude ještě moc tůristů, školní výlety teprve začínají.
Jenže tohle všechno vím už 15 let a mám každoročně tento termín automaticky jinou akci, a do Police zkrátka nepojedu i když to mám za kopcem.

[ Zpět ]
Datum: 15.11.2011
Autor: HonzaK
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

375 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024