Docela zajímavý kousek a za málo peněz hodně muziky, co říkáte? http://cykl.cz/item/agang-sincity-test/category...
Ještě jeden odkaz http://www.sport-core.cz/sportovni-potreby... .
FUJ. Kterej vůl to stavěl? Dávat tam řazení v klikách a dozadu klasickou kazetu s přehazovačkou? Tohle řešení se mi nelíbí ani technicky ani vizuálně.
Dávat pružinovou vidlici na kolo za 25.000kč je také zrůdnost.
Za necelých 19 000Kč bych řekl super, jenom ta převodovka v klikách u konkurence jako je Schlumpf s-d stojí 12 000Kč o Hamerschmitu nebo jak se nazývá ani nemluvím, ta je tuším za 18 000Kč. Přehazovačka v zadu čeká jenom na výměnu za planetovku, někteří lidé nemají hned na kvalitního trekinga za 30 litrů, tak mají dobrý základ a časem kolo dovybaví. A pružinová vidlice se mi naopak u takového kola líbí daleko více než drahá a těžší vzduchovka z příšerně drahým servisem, všichni nejsou tak šikovní jako ty aby si servis dělali doma. Já bych na to dal ještě odpruženou sedlovku a pohodlný univerzál je na světě. Na ty naše rozbité asfaltky by to bohatě stačilo. Kolo na jezdění po městě, do práce, lesní apolní pěšiny, na cykloturistiku a to i dálkovou ideál pro většinu lidí co nemají kolo jako sportovní vercajk.
jinými slovy do toho dovybavení hodláš vrazit tak 10ku ?:D
A jseš zase na ceně ultrakvalitního treka a pořád musíš mhouřit oči když sjedeš z asfaltu...
V recenzi z cykloservisu je uvedená cena 25.000kč. Asi zjistili, že za ty prachy to nikdo nekoupí, tak zlevnili.
"Přehazovačka vzadu čeká jenom na výměnu za planetovku"- mám tomu rozumět tak, že si koupím NOVÉ kolo u kterého automaticky předpokládám, že z něj sundám přehazovačku, zadní nábu, kazetu, dráty, řadící páčku, kotouč zadní brzdy ty vyhodím; nechám si převařit zadní stavbu na planetovku (a přestříkat rám, takže odstrojit celé kolo), abych si na to kolo mohl koupit jinou nábu a jiné řazení? Kdyby to udělali rovnou (tj. vrazili tam devítkové Shimano Alfine s možností montáže kotoučovky), udělali širokou stavbu (aby tam šly dát balonové pláště) a vykašlali se na zbytečně těžkou, drahou a imho nefunkční odpruženou vidlici (když se rozbije, tak za ní budeš těžko shánět nějakou náhradu), přidali k tomu blatníky SKS Chromoplastics, tak bych by to stálo +/- stejně, akorát by to bylo skutečné městské kolo.
Já si koupil opravdový městský speciál- Superior Flight City kvůli bezúdržbovosti a nízkých provozních nákladech (nejvíce času i peněz žere kazeta, řetěz, přehazovačka a vidle :) ). A na rozdíl od tohoto kola s ním můžu bez potíží (ok, musím sundat blatníky) jezdit i bahnem (limitující jsou hladké pláště, které jsem líný prohazovat). A opravdu nechápu nač bych si místo něj měl kupovat Tebou odkazované podivné kolo.
no nevím nechtěl jsi napsat za hodně peněz málo muziky ?
Prostě jedno z dalších předražených kol vezoucích se na vlně "městské kolo" ve smyslu prodáme vám za vaše peníze především styl.....
V tomto případě prazvláštní kombinace nedovybaveně převybavená :D
Tedy máme zde pružinovou vidli na kole za 24 táců.
Máme zde nášlapy pro "sportovní" jezdce na kole na kterém sedíte jako medvěd v cirkuse skoro v záklonu a které vám nedovolí dát řídítka níž a které je cituji "S TROCHOU DOBRÉ VŮLE POUŽITNÉ I K JÍZDĚ MIMO ASFALT" ....
To nemluvím o převodovce v klikách se sprostným řetězem který vám ty převodníky ušetřený kalhoty stejně umaže :D
Stačí stručně. Prostě pěkná mr..a za ty prachy :-)
mě to nedá ...
Prostě neznám moc lidí, kteří si mohou dovolit koupit městské kolo :D
Já se na to kolo dívala už kdysi, když začaly být reklamy agangu na těchto stránkách a nějak jsem to nepochopila. Technickou stránku neřeším, protože jí nerozumím - ale městské kolo? Možná jsem mimo, ale měla jsem pocit, že k základním charakteristikám kol do města patří takové vychytávky jako kryty řetězu, blatníky, nosiče či košíky, osvětlení na dynamo a tak...
Tady jsem prostě nenašla vůbec nic, čím by tohle kolo mělo být zařazeno mezi městské.
Nechce se mi lésti na jejich stránky, ale myslím si , že za nějakých 5-6 tisíc by ti ho lehce dovybavili, krytem blatníčky a košíčkem :)
Ale to promo video je super, něco tak nechtěně zábavného jsem už dlouho neviděl......
Ovšem nízký nástup, což taky bývá dost typické pro městská kola, mi na tom nevyrobí....
Když pominu technickou stránku věci, kterou už rozebrali jiní, tak je to od pohledu neuvěřitelně hnusný kolo dobrý leda tak do komiksu...
Souhlasim! Mne se v zasade nelibi skoro nic, co se vydava za mestsky kolo. Pripomina mi to herky z meho mladi :-)
Bohužel se v Praze najde dost lidí, kterým se přesně tenhle styl líbí. Takoví lidé by po městě nejezdili na něčem, co jen trošku připomíná sportovní náčiní.
Jenže problém je v tom, že tohle kolo je blbě vybavené a navíc i ten styl mu chybí.
Já se vlastně nepřu. To kolo se mi vůbec nelíbí, ani technicky ani designově. Asi jsem měl napsat, že existují lidi, kterým se líbit bude.
No jistě, každému se líbí něco, ať si to užijou :-)
(mimochodem, mně tohle taky moc ne, ale proti gustu žádněj dišputát).
Ovšem kola ostentativně nepřipomínající sportovní náčiní vypadají přece jen trochu jinak. A pak jsou kola, která nevypadají jako sportovní náčiní ani jako kola snažící se jako sportovní náčiní vypadat co nejméně. Jedno z nich má Hrabosh ;-) Dá se o nich říct to, co prohlásila na United Islands na stánku Citybikes maminka, která dceři nad řemenovým kolem MyCity Traffic říkala: "tohle je tady nejhorší, taková Ukrajina"... ;-)
Hraboshovo kolo viděno v akci i s Hraboshem mě osobně sportovní nářadí připomíná, ale to je věc pohledu.
Jo pravda, v akci to je něco jiného, zvlášť potom, co si tam namontoval tu hrazdu. (Uviset Hraboshe ve městě při nějakém přesunu dá zabrat, i když zrovna nespěchá)
To ale není dáno závratnou maximálkou, ale tím že jsem vyježděný a umím jezdit plynule bez brždění.
No a zrovna ten Traffic by byl můj největší favorit. Planetovka, řemen, balony, válečkové brzdy, prostě mňamka. Jednou za 10kkm se vymění lanka a bowdeny, preventivně pláště a duše a jezdím dalších 10kkm. Škoda že nedělají ocelový rám jak slibovali. Ten Agang Sincity by pro mě nebyl, nejdou do něj narvat balonové pláště jak mě ujistil jeden z prodejců. Ale pořád si myslím že ta vidle by pobrala to samé co balon a není na ní co by se posralo, prostě pružina a ještě schovaná. Zadní balon by nahradila odpružená sedlovka.
Tady máš třeba kolo obdobného ražení, které má styl, nemá zbytečnosti typu nášlapů a nevypadá jako sportovní náčiní :o)
http://www.alternativni-cyklistika.cz/wp...
Kotoučovka ve mě evokuje pocit sportovního náčiní.
Jo, ty tam jsou taky zbytečný. Jenže kdo nemá kotoučovky, jako by nebyl...
Na městském kole mi přijdou trošku kontraproduktivní. Dáš to do stojanu, někdo ti do toho omylem strčí a ohnutej kotouč je na světě.
Všichni máte pravdu, my co jezdíme na lehokolech a lehotříkolkách už nevíme jak má vypadat správné zábradlí. :-)) Mě hlavně zaujala ta převodovka v klikách, tady je z druhé strany http://www.bikerumor.com/2010/04/26/fsa-unveils... . U nás ji nikdo samostatně neprodává, bude asi o hodně levnější než Schlumpf či HammerSchmidt, jinak si nedovedu vysvětlit tak nízkou cenu celého kola. Pro koho se zdá být 19 klacků moc, tak o planetových převodovkách moc neví.
Nevím co to stojí, ale přijde my to jako když někdo dá malý kousek Ultegry na kus železnýho šrotu a pak se diví jak je to kolo s Ultegrou levný... :D
Jasně, ať si každý koupí co chce, jen sem to kolo viděl na stránce cykloturistiky a zaujala mě ta převodovka a potažmo i cena. Kdyby byla v zadu planetovka, třeba nexus 8 a odpružená sedlovka, tak ta stará cena 25 litrů by byla adekvátní, aspoň pro mě. To že se to kolo někomu nelíbí je mi srdečně jedno, já se dívám na pohodlí a bezůdržbovost. Dávat 10 litrů a více ročně za údržbu celoodpruženého kola na foxech a Xtéerku by mě nebralo, ale taky to nebudu nikomu vymlouvat. :-)
No já bych chtěl tu bezůdržbovost ( pěkný slovo do Scramble:) někdy vidět.
Je fakt, že nemám celopéro, jen harda.....
tak jsem koukl na to FSA :
maloobchodní cena planetový FSA Metropolis je cca 240-290 USD co jsem zahlídl
No jo, ale u nás to nikdo neprodává a kdyby to prodával za 6 litrů, myslím že by měl na chvíli vystaráno.
docela se mi líbí. Asi si ji objednám a namontuji na skutečné městské kolo.
to ovšem jeho skutečnou hodnotu zdvojnásobíš :)
Já se na Sincity kousek svezl, tedy asi 300m a omrknul jsem ho. Mě se líbí. Jede to fajn, pohodlný, vypadá trochu jinak než je mainstream, fakt jsem byl překvapenej, protože jinak si na specialúčelový obludy nepotrpim. Že je vzadu přehazka a neni převodovka v náboji neřešim, to je věc názoru, co tam chce kdo mít. Nekoupim si to jen proto, že se courám spíš po lese a loukách než v městě, jinak bych si to fakt vzal jako recesi. Je to prostě trochu jiný kolo...