Hmmm, zřejmě pořád vyjde levněji 6 značek než opravit 20 km výmolů...
Ale po letošní zimě jsou teda výtluky solidní.
Jen by mne zajímalo, kam se z těch děr ztratí ten asfalt. V silnici je díra jako hrom, ale kolem nejsou vidět absolutně žádné odlomky, úlomky ani šutráci... Jako by se to z té díry vypařilo....
Někdo musí být megalomani vždy http://video.ihned.cz/c1-49529520-diry-na...
Tvořit pasti na Mamuti je nadbytečné. Ti jsou bezpečni saturováni v nemocnici s vyhřezlou plotýnkou :o)))
Tady by znčakama museli zamořit celý město. Loni jsem jel na noční a sto metrů od fabriky nesvítilo světlo. Díra půl metru dlouhá, nevymet jsem ji? Bylo po ráfku.
Mám pocit, že některé značky jsou tam už od minulé zimy.
Neboj se, za deset let tudy povede dálnice, která se měla před deseti lety začít stavět.
a budu muset platit mýto !!!
ty né, ty jezdíš přes Pilníkov.
To nechápu. Fakt neexistuje hmota, nějaká sádra nebo něco podobnýho, kterou by se to vylilo, za chvíli ztuhlo a provizorně vydrželo do jara?
Tak tohle ale patří do ftipů :o)))
Ale jo, existuje, ale nesmělo by se po tom jezdit :-)
Tohle vymysli a nejmíň deset generací tvých potomků má vystaráno :-)
ale jo, už to někde zasypávali "studenou" asfaltovou směsí z pytlů a uplácávali lopatama- měla by se dát koupit pro domácí použítí....ale jestli to vydrží do jara??těžko!
Dá se v pohodě opravovat i za mrazu. Jen na to musí být technika.
Něco takového používá firma, která u nás provádí opravy pro město. Je to prý až 2x levnější než co používají silničáři. A asi i kvalitnější.
http://www.siltek.cz/silkot-70-80
No jo, jenže je to levnější, bohužel to dýl vydrží a někdo by přišel o kšeft. Je to jako se vším, levně zaflikovat ať máme co opravovat za dva měsíce.
Už o tom někde psali, že to je hodně rychlý a levný... :-) bohužel asi moc levný :-(
Tenhle strojek jsem u nás ještě neviděl. Když se opravujou výtluky, na hlavních tazích vyříznou kolem nich obdélníky, zasypou je balenou a uválcujou bomagem. Na vedlejších tazích se řeže vyjímečně, většinou se balená sype do původních nevyčištěných děr a pak nastoupí bomag nebo pěch. V obou případech ale i za deště, což je myslím chyba. Ale jsem laik.
Zde je i video http://www.novinky.cz/domaci/222338-silnicari...
Ale vždyť tohle byl velký hit vloni... Tehdy jakýsi podnikatel udělal velkou prezentaci jediného stroje zde v ČR.
Říkala jsem si, kam se ten jeho stroj ztratil :o)))
Tahle mašina je na trhu teprve rok, vcelku chápu že se to ještě nerozšířilo (pochyby zda to fakt funguje, rozpočet atp.)
Tuším, že klíčová výhoda je, že to obsahuje nahřívátko a je díky tomu možné lokálně dosáhnout technologické teploty potřebné pro asfaltování (že to recykluje drť ze silnice beru jako bonus). Tuším, že to nahřívátko dovážejí z USA (alespoň co si pamatuji ten rok starý článek).
Něco podobného se používá už asi pět let a veškerý "asfalt" se recykluje už řadu let.