Tak jak je to s tím rohlíkem, plantážníci?!?
Dnes jsem viděl rohliky za 0,80Kč, takže se to asi blíží, jenže u nich byl takový mazec lidí, že to vypadalo jako by od zítra už žádný neměly být.
Pokud je nakoupíš např. v USA a bude jich tolik, že cena toho balíku překročí €22, tak tady pak hezky zaplatíš naše DPH ;-)
A když toho bude ještě víc a cena překročí €150, tak k tomu DPH zaplatíš ještě clo ;-)
Docela drahá strouhanka:-)))
Opravím, nejdříve ti připočítají clo a teprve potom z toho zaplatíš DPH, takže toho bude ještě o trochu víc
A kolik je DPH z rohlíku a kolik je clo...
A vůbec, maj vlastně v USA rohlíci?!?
A já stejně kujpuju jen housky a chleba :o)))
rohlík???
Rohlík mě asi nikd ynevytočil žádnej....
Venku krásný sníh, odpoledne modrá obloha a sluníčko .... a já musela být do 18 hodin zavřená v práci! Grrrrr!
A co jsi provedla? Týrala jsi žáky?
Já a týrat žáky? Oni týrají mě. Zrovna dneska mi jeden přišel po hodině vynadat, co si dovoluji mu psát poznámku, vždyť se jenom bavil, musel si přečíst SMS a ta ho rozesmála, psát do sešitu nemohl, protože neměl sešit ... a vůbec jsem ho měla předem upozornit, že dělá něco, co nemá. V okamžiku, kdy jsem se začala nadýchávat k odpovědi a evidentně mi zhrubly rysy ve tváři, se dal na rychlý ústup.
No jo, vlastně máš pravdu, já ty chudinky týrám. 8-)
Ale jinak jsme měli ve škole tzv. "Den otevřených dveří". Taková opičárna pro potenciální žáčky a jejich rodiče.
Ale noví žáčci jsou důležití, hlavně nový žáčci, kteří jsou ve škole 30. září, ale 1. října je rodiče přehlásí na jinou školu. Ti jsou nejcenější.
A má vůbec smysl psát tomuto druhu žáků poznámky?Možná na tebe nastoupí jeho fotr nebo mutr.
No to muselo být fakt strašný...
Byl jsem v práci do 21:00 a to, co tě vzteká mám , když se nic neděje a je volnej den...
Drž se školství zuby nechty!!
Jsem rad, ze jsem tyhle litanie necetl, dyz jsem vecer ve 23:00 dorazil z prace... 8-(
tak já už byl doma před desátou. Teď ještě končíme docela brzo. Bude hůř. Onoby to ale až tak nevadilo, kdyby to nebylo denně...
13/12 letim zase do Belgie a budu tam s malou prestavkou do 22/12. Pracovni dobu si tam vetsinou protahuji tak na 16 hodin prace a par hodin cestovani po dalnici... Budu na Tebe vzpominat a tise Ti zavidet... 8-)
Taky děláš za 17,5k "čistého"?
8-)))
Taky nektere Tvoje odpracovane mesice maji vice nez 250 odpracovanych hodin a tu a tam presahnes i 300? 8-)
Ne, těžko bych sháněla děti, které by tolik hodin chtěli být ve škole.
8-)))
No, i ja mel problemy tam ke konci mesice udrzet nekoho od zakaznika. Kdyz jsem posledne odletal, rikali mi tri mistni technici s kruhama pod ocima (stridali se u mne), ze by nechteli pracovat v pobocce v CR, ze u nich je takova pracovni doba nezakonna. 8-)
V jaké měně? :-))
Od 8 do 16 každý den? No u nás už se v 15:00 do školy nedostanu bo tam nikdo neni. Tedy pokud neni nějaký nepoviný předmět. Na jakém že jste stupni za tento plat?
No já jel teď vlakem do práce, sedačky byly nějaký zašpiněný, tak jsem si jednu pečlivě vyšůroval papírovým kapesníkem, pak jsem ho šel hodit do plechovýho koše u dveří - no a než jsem se vrátil, tak z druhý strany přišla úplně cizí ženská a na tu mojí vyčištěnou si sedla.
Kdysi jsem tu už někde říkal, že v určitých situacích by měl mít chlap legální možnost ženskou zabít a nebýt za to potrestanej :-)))
Jo, to máš z toho, že jsi čistotnej :o)))
Svatá prostoto! Proč neházíš odpadky na zem? Stejně asi jenom čekala, až začneš hledat koš.
Trochu vytočilo ale i rozesmálo. Právě opravuji testy z fyziky a v jenom se objevilo: "... BÝLÁ BARVA ..."!!!!!
Něco mi to připomíná ... 8-)))))
Dneska mě vytočil řidič bílého auta 1AM-69-26. V Jiříkově je silnice do Rumburka objížďkou svedena do úzké jednosměrky. A ten debil tam uprostřed! zastavil a odešel do krámu si nakoupit. To že za ním jede autobus a za ním pár dalších aut ho zjevně nemohlo rozhodit. Takže jsme tam všichni svorně čekali, až si nakoupí něco do bříška a pak se mohlo jet dál.
a nikdo nevystoupil, neřval na něj, nerozkopal mu světla, neukazoval na něj prostředníček a nekřičel půhodiny v kuse nadávky?
Ty jo vy jste tam na severu nějaký slušný. Tady už mě za zdržování při předjíždění honil debil s pistolí asi půl hodiny po vesnicích a jeden blb, co nepochopil zip mě chtěl na karláku rozkopat auto...
Jen autobusák občas zmáčkl klakson. Myslím, že v -15 se nikomu ven nechtělo. Navíc ti řidiči za autobusem netušili, proč tam stojí a mohli si myslet, že je k tomu nějaký závažný důvod.
Kolegovi takhle nekdo udelal mysku v Anglicke ulici. Vystoupil, sel mu to pekne povedet. No a okenko sjelo prave tak akorat dost na to, aby byla videt hlaven. Kolega sklapl podpatky a zase si sel sednout do sveho auta.
Co Ty vis, co mel ten nakupujici ridic za zbrojni sklad pod bundou?
Když jsem jezdil autem, vozíval jsem paintballovou pistoli. Vypadá to na první pohled asi jako divná brokovnice z uříznutou hlavní...já bych se k tomu debilovi asi zase vrátil:-)
Když musíš tak musíš, hlad se nedá okecat :-)
Co může po ránu pořádně vytočit. Volal Jinec a řekl mi, že včera byla teplota 28 stupňů a dnes brzy ráno 15. Za oknem vidím totéž, ale minus.
Xakru, kdo se tě na to ptal, provokatére!!!
Já totéž nevidím. Koupili jsme si nový teploměr. Ještě -19 ukazoval, pak už ukazoval jen Lo. Výrobce evidentně nepočítal s většími mrazy.
Made in Italy? :-)
Hele a nestanuje tam náhodou v lese ? Tam prej vedro je. A bacha aby ho nespláchli tím ruským hasičským érem...
Mě totálně vytočil dopis z Mafry.
Náhle zrušili vydávaní Ikárie a místo toho mě poslali Lidé a Země.... 20 roků to odbírám a teď si připadám "zrazený :D"
:(
už dlouho neodebírám a kupuju občas, ale jestli přestlai vydávat, tak to mě tedy serou :-(
Víc mě tedy ale před lety naštval Železný, když zastavil Fantastická fakta.
Neff psal na Neviditelném psu, že s tím MF končí, ale že budou pokračovat pod jiným názvem
mě napsali, že si můžu zvolit z bohaté nabídky jejich periodik, ale o nástupci tam nebylo nic.
Docela mě to štvě.
Je to jeden z mála časopisů, který mě baví čísti i po letech, znovu jsem si to ověřil během nedávné nezaměstnanosti...
Je to zde:
http://www.hyena.cz/
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=282&r...
Účinný nástroj k likvidaci názorových oponentů. Jinak též konec svobody (po) projevu v EU.
My jsme někdy měli svobodu projevu v EU?!?
Donedávna bylo možno o EU psát a říkat, co chceš. Kritizovat byrokracii, přerozdělování ve prospěch neschopných, nekonkurenceschopnost, srovnávat ji s německou třetí říší. Donedávna.
Teď má nově libovolný politik, úřad či kdokoliv vlivnější právo v libovolné zemi na tebe podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání tr.č. (např. tr. č. "kritika EU", pokud je již někde uzákoněn - pokud ne, očekávej jej v nejbližší době) v dané zemi (tento čin nemusí být trestný u nás, a dokonce není ani podmínkou, že musel být spáchán tam, kde by trestný mohl být), a budeš vydána do oné země, může na tebe být uvalena vazba v dané zemi, a můžeš být souzena podle zákonů té země, v jazyce té země a třeba se můžeš hájit s obhájcem který ti bude tou zemí přidělen.
Tímto ses ocitla pod vlivem jakýchsi nadstátních mocí (povšimni si, že všech základních mocí státu: zákonodárné, výkonné i soudní), aniž bys měla možnost kteroukoliv z nich jakoukoliv demokratickou cestou kontrolovat. Prostě, jak se někomu v EU znelíbíš, je tu otevřena cesta k Tvé likvidaci.
Ještě někdo tu tvrdí, že Lisabonský diktát nás nezbavil suverenity a svrchovanosti na našem území?
Vidim to na obranu svepomoci. Na to ta Tvoje pistolka nepostaci.
Na tank je potreba ridicak i zbrojak, nebo to je jen jeden prukaz?
Kdo se moc ptá, ten si tankem nezajezdí...
Ten článek je přílišné novinářské zjednodušení se snahou senzačnost aby se o něm a plátku víc psalo. Částečně to už v našem právním řádu je několik let, tímhle dochází k postupnému sjednocování i s dalšími zeměmi, které to ještě neměly. Systém trestního práva je v evropských zemích poměrně přesně propracován a rozhodně není možné trestat někoho za čin, který není uvedený v trestním zákoníku, v zákoníku je přesně napsáno kdy a za jakých podmínek je spáchán trestný čin v cizině a kdy za něj můžeš být trestán. Do určité míry je sjednocování trestního práva v základu výhodné a lidem prospěšné, ale jako vše, nic se nesmí přehánět.
http://www.novinky.cz/krimi/219195-pruvodci...
deset let je zatraceně málo! Dal bych víc než za úkladnou vraždu ze zálohy. Mnohem radši bych byl totiž mrtvej než slepej :-(
A nebo oslepit...
S tvým názorem souhlasím. Naštěstí přišla jen o jedno oko. I když na potvoru levé, to je např. při jízdě na kole mnohem důležitější než pravé.
to ASPOŇ že tak, ale stejně...
poslyš, proč je levý důležitější než pravý???
Schválně, když chceš se podívat za sebe, třeba kvůli odbočení, kam otáčíš hlavu?
Mám s tím celoživotní zkušenosti. :(
nikam. Normálně se podívám do zrcátka....
Ale při tom otáčení atd máš pravdu., Kdybych to dělal na to oko by mi to dost vadilo.
Mě teda dneska to, že tady v Uhříněvsi stále nejsou odklizený komunikace + chodníky od toho sněhu, co padal minulý týden. Dopoledne jsem byl venku a připadal jsem si jako včera vpodvečer, když jsem šel mezi polema pěšky domů. S tím rozdílem, že tam jsou lvi a tady lidi :-)
furt nechápu, proč by se to kvůli zhejčkancům, co chtěj chodit v polobotkách i v zime, mělo uklízet a vyhazovat prachy z okna, když by se daly utratit za něco smysluplnějšího...
U nás ve vsi jednou za tejden projel pluh a klid. Sníh je všude a nikdo se nevzteká. naní nad kolena, tak co....
Minulou zimu jsem ved nějakou babču od konečné šaliny k domu seniorů. Asi 200m jsme šli asi 10 minut. Chodník projede jednou za tejden pluh a ÚMČ má klid; duchny mají smůlu. Babča sama nebyla schopna udělat krok (a nebyla v polobotkách, ale ve férových filcových důchodkách).
důchodky jsme s nadšením nosili jako děti. Nic neklouzalo líp. Byli jsme z toho nadšení a každá ulice se stala klouzačkou. Ovše, je fakt, že dojít i jen do školy a nespadnout ani jednou, dalo dost práci a povedlo se maximálně v polovině případů:-)
Babča asi neměla tohle, co?
http://www.czbmi.cz/nesmeky.htm
mý babče je tuším 85, blbě chodí a se sněhem nemá problém. Je zvyklá za tu dobu, že padá každej rok a na vsi se s tím v podstatě nikdy moc nedělalo.
Jo, jenomže tam u vás je asi jen hromada, maximálně udusaného, sněhu. Tady na chodnících je ale na mnoha místech regulérní lesklé kluziště. Asi tam nemáte římsy domů, ze kterých kape voda na chodníky a na nich to skoro hned namrzá, že ? Po tomhle se chodí opravdu blbě ať máš na nohách co chceš...
Nónó :D
Hele mě dneska příměstský jednodvéřový autobus zastavil na konci zastávky tak, že jsem vystupoval do kopce na odhrnutou hromadu cca 60 cm vysokou ...
Mám poctivý černý pohory zhruba tak vysoký jako kanady a zarazil jsem se do toho až po kolena ........ doslova jako solnej sloup jsem v tom stál a přemejšlel jak z toho ven protože 10 cm za mnou se rozjížděl autobus a přede mnou byl tam metr na šíř val z vyházené křižovatky..
V Plzni asi nejsou k dostání lopaty. Soudím tak podle toho, že město sice "zajišťuje" úklid chodníků, ale pouze pomocí techniky (traktory s radlicí). V praxi to vypadá tak, že chodník je jakž takž schůdný, ale běda, chce-li chodec vstoupit na přechod. Musí překonat jednak mantinel vytvořený při úklidu chodníku, pak mantinel od úklidu silnice a mezi nimi se tvoří hluboké louže sněholedové tříště. Stačil by na to jeden maník s lopatou a bylo by hned lépe.
Moderní město se řídí heslem: Práci přenechme strojům.
Ne že by mě to přímo vytočilo, ale ukázalo mi to, jak se bude vyvíjet svět internetu. Poslal jsem kámošce do Lipska tento odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=mJcL-dSn5zo
a ona mi poslala zpět zprávu, kterou jí vypsalo YouTube:
Dieses Video enthält Content von UMG. Es ist in deinem Land nicht verfügbar.
Tak si to možná pustí, až se vrátí domů. Zatím to tady ještě jde.
Ono se tam už při vkládání dá nastavit nějaké omezení "regionu" kde to nepovolí zobrazit. Už jsem narazil i na videa, která mi nešla přehrát, protože jsem se na to pokoušel dostat z ČR...
to se mi občas stává. Kámošovi to v Austrálii pustit jde a pošle mi odkaz a u nás ne. Stalo se mi to i s Alvapinkou. Poslal mi video, který v luxu šlo bez problémů a mě ne. Ale podle názvu toho videa jsem dohledal jiný, stejný, který u nás šlo, ale to zas nešlo u nich:-)
Moje videa ze srazu lehokol jsou v německu beze zvuku, protože Van Canto je německá kapela a tak to prostě kvůli autorskejm právům v německu oříznou. Z jinejch zemí to funguje v v pohodě.
Není to nic novýho. Je to skoro od tý doby, co trubka funguje, pokud vím...
Díky za vysvětlení i když mě nepotěšilo. Setkal jsem se s tím dnes poprvé.
Jsme snad v nějakém Banánistánu??? http://zpravy.idnes.cz/radnice-trva-na-demolici...
Když si vzpomenu jak dusí Havránkovou nebo ekology...
To je hrozný. Člověk si něco dohodne s představiteli státu, a ti ho pak za jeho vstřícnost a důvěru sejmou:-(
Domluvil se s politiky a věřil jejich slovu?!? Tak to je teda dost dobrej fór.
Prostě jim zaplatil málo... :o)))
To se mi líbí, pardubickým tleskám, hlavně aby to úspěšně dotáhly.
Už asi tři hodiny obnovuji data, která jsem nezálohoval předtím než jsem zformátoval flashdisk.
Teď jsem zjistil, že jsem zformátoval jiný disk ze kterého jsem všechna data zálohoval a že se mi nedaří ta data nakopírovat zpět, protože na tom disku nikdy nebyla.
MERDE!!!!
Jo, vlastní blbost, ta vytočí nejvíc...
To mi připomíná, že bych si měla zazálohovat právě uplynulý semestr...
A nejlepší bývá, že si člověk uvědomí jakou udělal kravinu asi tak desetinu vteřiny poté, co zmáčknul Enter.
Jde to tady všechno do pr... :-((((
http://praha.idnes.cz/karty-na-marias-se-uz-v...
hmmm, takže nakoupit karty do zásoby :-(
Taky jsem si to dneska ráno říkal, když jsem to slyšel v rádiu :-)
Do pr... to jde už od okamžiku, kdy v Rakovníku přestali vyrábět hliněné kuličky a ve Velkém Šenově pohádkové knížky s prostorovými obrázky. Prostě svět, jak jsme ho znali skončil.
A taky máme sirky z Indie, moc to nehoří a z deseti se jich tak polovina zlomí, asi je přeschlý dříví....:-/.
Si kup za pár kaček plyňák u pokladny, ten zapálí i vajgla zvlhlýho v pisoáru.
Tak tuhle potřebu nemám:)
Buď rád, já už to taky nedělám.
2012 se blizi, co bys jeste chtel?
Kde se tohle jen probíralo? www.osud.cz?
Vyšlo jim v kartách, že se na to maj vykašlat...
Tak jsem si říkal, že si koupím nějaké karty do zásoby. Kdyby někdo nevěděl, jak vypadají jednohlavé mariášky...:o)
http://hracskyraj.cz/inshop/bonaparte-karty...
To se jim povedlo, zřejmě je počítání do dvou už asi na jejich schopnosti :-)
Co mě vytáčí? Smog!!! Posuďte sami:
http://img151.imageshack.us/i/dsc2844p.jpg/
Ostrava, naše sídliště 28.1. 2011 v 20:42 hod
Zbytek republiky si ani neumí představit co to je! Lidé tady chcípají na nemoci ze smogu, nic víc k tomu snad není potřeba komentovat...
Ale umím, žil jsem pětadvacet let v okrese Teplice, až do 1974. Pamatuju "pohřebný", mléčný přilepšování školákům a z televize pak protismogový demonstrace v osmaosmdesátým. Vím dobře, co je smog a divím se, že v dnešní době si jeho výrobu můžou některý fabriky dovolit.
Coby nemohli... Zaplatí odpustky v podobě emisních povolenek a lidem se ničí zdraví dál :-/
V týdnu od 10. do 17. listopadu 89 byla moje žena s malým synkem v Teplicích, já byl ve škole, tak tam jela za kamarádkou. Už ve vlaku ji průvodčí seřval, že nemá rozum do toho smogu jezdit - nedokázali jsme si představit do čeho jede. Jen náhodou neskočil v nemocnici s dýchacími potížemi jako ne tak odolné děti oné kamarádky.
Dokážu si to představit, bohužel nevěřil bych nikdy tomu, že se to vrátí. :(((
Je to paradox, ale když mýho prvorozenýho, tehdy předškolního synka chytly v Liberci respirační potíže, transportoval jsem ho k mámě do Bíliny. Do tejdne byl fit. Jeho alergolog nad tím kroutil nevěřícně hlavou, ale doporučoval to. Když to pomáhalo, proč ne?
Čas od času to chce vyměnit alergeny.
Drobnej rozdíl bych v tom viděl - dneska to je důsledek inverze, kdežto tehdy to tam bylo i když fičelo...
Ono to tam nestojí za moc ani dnes. Jednoho dne jsem s větroněm proletěl přes Mostecko tam a zpátky a už z dálky byl vidět mrak jemného prachu a popílku. Po přistání byl na náběžných hranách křídel nachytaný nějaký šedivý prach, bylo to vidět pouhým okem. A to byla toho dne termika, tedy dobré rozptylové podmínky.
(sloup prachu stoupající z povrchového dolu do výšky skoro 2000m plachtař čte jako "stoupák jako kráva" :-) )
Jasný, že to tam práší a smrdí víc, než jinde v republice. Ale tehdejší a dnešní stav Krušných hor, Jizerek a Krkonoš taky o něčem vypovídá. A tehdy tam ta močůvka ve vzduchu byla fakt 365/24. A nahusto.
Umím si to představit, umím... Bo jezdím za mojou přes Svinov... Jsem onehdá myslel, že vybliju plíce. A žaludek. Jen jsem nevěděl, v jakém pořadí... :-/
Reklamoval jsem NAS u D-Linku a oni ho poslali do servisu v Londýně. Od té doby sleduju, jak se DHL nedaří doručit ho zpět.
Ještě, že to nemusíš platit :o)))
Hele, jednou jsem to také takhle sledovala a bylo mi doporučeno, že o aktuálním pohybu se dozvím na té telefonické zákaznické linky. Tak jsem tam během dopoledne (asi tak v 11:00) zavolala.
Po klasickém rozcestníku "chcete-li... stiskněte..." jsem se konečně proklikala až na stav zásilek. Tam jsem nacvakala číslo své zásilky, pak bylo chvilku ticho a pak mi to stroze sdělilo:
"Dnes v 6:00 ve skladu DHL v..."
Musím říct, že ve finále mě to pobavilo :o)))
To je smůla. Synek si objednal Kindle Amazon a z pennsylvánskýho New Castle mu to UPS doručili za 5 dnů.
Věci z Thaiwanu taky chodí dobře. Akorát, že je nakonec doručí Česká pošta a ne DHL.
Ostatně co chtít po firmě vlastněné Deutsche Post, vždyť to jsou jen vesničtí pošťáci. :-/ Měl jsem si to nechat poslat do Sebnitz, to by možná hoši u DHL zvládli.
Sere mě na tom to, že jsem v pátek seděl doma na zadku a počínaje pondělkem budu mít problém se s DHL vůbec potkat.
Tak tohle mě fakt sere:
http://www.novinky.cz/krimi/227183-usmrtit...
Další vítězství grázlů nad slušnými.
:-(
Vleze mi bez pozvání do bytu a končí, toť můj názor ! Nejsem žádným obdivovatelem Ameriky, ale aspoň tohle by mohlo být bráno stejně... To s jejich právem na zbraň je už jenom taková třešnička, a ani nevím jestli bych to tady chtěl.
Pozor, castle doctrine zdaleka nepla ve všech státech USA. Napak, v některých pravdoláskových (státech USA) máš tzv. duty to retreat, tedy povinnost ustupovat. Například na loupežné přepadení nesmíš odpovědět střelbou, pokud máš možnost odevzdat peněženku.
A naopak v některých evropských má hlubokou tradici. Například na jihu Itálie. Nebo ve venkovských krajích Francie. Ostatně, na Korsice jsem se zepředu do laufu brokovnice koukal i já. Nic moc pohled. A to jsme nic nekradli, jen jsme chtěli s kajakama slanit jednu hráz a hrázný byl proti.
Svatá pravda, můj nebožtík tchán dokonce tvrdil, že zlodějům musíš otvírat zásuvky a skříně. Aby se nenamíchli a neudělali škodu.
Když otevřeš zlodějovi nějaký šuplík ke kterému se musí ohnout, tak ho potom můžeš přetáhnout zezadu pohrabáčem :-)
Kde bych sebral doma pohrabáč! Kdyby mě přišel vykrást do krematoria, to by byla jiná, tam nějaký máme.
Bezdomovec šlohne láhev rumu. Ochranka ho "za trest" rozstřílí na sračky. Hmm...
Zajímavá je také paralela s vymaštěncem z Porto Alegre.
Nedávno jsem strčil do kapsy flašku single maltu za 1600,- a v pohodě. Ani si mě nevšimli. Asi to bude nějakej začátečník, ten rozstřílenej.
Ale houbeles... Myslel jsem tím jenom to, že pokud někoho takového načapám na svém pozemku, či dokonce v domě/bytě, tak ho pouze jednou důrazně vyzvu k okamžitému navrácení mého majetku a opuštění mého teritoria. Pokud neuposlechne, nebo se na mne dokonce vrhne, tak teprve potom mám, samozřejmě jen podle svého přesvědčení, právo se bránit i tak, že odtamtud už neodejde živý... Do bytu mi prostě nikdo bez mého dovolení nepoleze !!! I policie k tomu musí mít soudní příkaz...
Samozřejmě že ho okamžitě neoddělám zezadu aniž bych ho nijak nevaroval, tak jsem to ani nemyslel...
Vím, zákony a naše současná "humánní" společnost přikazuje absolutně něco jiného, ale s tím se smířit nehodlám ! Každá akce vyvolá reakci, s tím prostě jakýkoli hajzl musí počítat ! Ne, že se oběť pak musí obávat jestli se bránila přiměřeně a nezpůsobila mu nějaké bebí... :-/
Zastávám názor, že i "obyčejná" předsržka takovému hajzlovi udělá lepší službu než nějaké tytyty od policajtů, kteří ho do ruky ani nemusí vůbec dostat, na všechno mají hromadu času...
To je jeden extrém.
Druhý extrém je "dobrý den, pane, nechtěl byste laskavě přestat krást v mém bytě?"
"Promiňte pane. Ano, vy té rozkošné černé kukličce. Dobrý večer. Opravdu Vás nechci obtěžovat, ale byl by jste tak nesmírně laskav a přestal krást v mém bytě?", "Jdi do prdele, kreténe!", "A, tak to se omlouvám, již Vás nebudu rušit."
Děláš si legraci, ale jeden známý zažil takhle oraženého zloděje na svém dvorku. Jenže místo aby ho přestal vyrušovat blbými kecy tak ho vypráskal kusem gumové hadice.
Ano, dělám si legraci; protože nic jiného se na takovou BLBOST (myslím to, co ten soud "vymyslel") se nic jiného napsat nedá... Jo, kus gumové hadice, to je už slovo do pranice ;-)
Kdesi jsem četl, že gumová hadice nezanechává stopy (jelita, podlitiny). Nevíte, je-li to pravda?
(Mě tatík trestal řemenem a ten stopy zanechával dost výrazné ...)
Nevím, zatím jsem nemusel testovat na žádném zloději :).
Jelita, jitrnice a podlitiny hadice asi zanechá, ale spíš je to o tom, že mu nemůžeš nějak výrazně ublížit ve smyslu způsobit nějaké vážné zranění. Gumovou hadicí půjde někoho umlátit docela těžko. Což je dobře, protože jak se znám, tak bych byl docela v ráži a jedna rana by nestačila... :)
A taky by zbran neohrozujici zivot byla vyhodna, kdyby se ji zlodej zmocnil a jal se oplacet... 8-)
Když ji před použitím naplníš pískem nebo šponama z brusky, zanechá stopy ještě výraznější, možná i kůstku přerazí.
Mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že hadice jelita zanechává a to zcela zřetelná (testováno s 1/2", délka 1 m). Daleko výživnější verze je do konce hadice zasunout kus třeba hliníkové trubky o délce cca 5 cm.
Zlatej řemen.
Dle rady mého kamaráda, co dělá vychouše v pasťáku, stopy údajně nezanechávají Zlaté stránky. Ale těmi se zase blbě mlátí... :o)))
A dají se prý i jíst; viz zvolání "Mám hlad, že bych sežral i smažené Zlaté stránky!" :-)
Velice účinný je pařížský telefonní seznam, i bankéř se přizná co udělal s penězi
Nějak nechápu souvislost této poněkud hysterické reakce s Jardovým příspěvkem.
Kdybych nebyl línej hledat, našel bych ti video z jedný cyklojízdy s hrabošem v akci. Nechybělo moc a inzultoval jednu řidičku.
Bránil jsem cyklisty do kterých najížděla autem. Co to má společného s krádežemi?
Bránil? Pokud mne můj odhad nemýlí tak jste jim umožňoval pokračovat v nedodržování dopravních předpisů a ještě jste se přitom choval drze a agresivně.
Jeli jsme Mánesovou, řidička přijížděla Budečskou a měla dávat přednost. Místo toho hystericky ječela a najížděla do cyklistů.
Takže jsi, tak jako obvykle, totálně vedle. Dokonce je to z toho videa poznat. Ale chápu, že takové detaily se Ti nehodí do krámu.
Tak dej odkaz, zajima mne to.
podařilo se mi to najít: http://youtu.be/oHg5SJYRHA0
Tak jestli TIMHLE zastavujes ridice, povazoval bych to vazne za surovost! 8-)))
Ten cukřík, to jseš ty osobně v akci ? :-)))
Pokud to bylo v normálním provozu tak to se omlouvám, myslel jsem že to bylo v souvislosti se "špuntováním" (kterému se myslím nevyhýbáte, takže s těmi dotčenými výkřiky pomálu).
Ale jo, byli tam špuntaři. Špuntuje se všechno i tam kde mají cyklisté přednost. Na to abych motoristům nevěřil že dají přednost mám přiliš mnoho zkušeností i z běžného provozu, o Cyklojízdách nemluvě.
Nicméně by mě zajímalo jak si představuješ špuntování. Standardně probíhá tak, že čelo Cyklojízdy vjede legálně do křižovatky (to platí vždy, tj. čeká se na zelenou atp.) a špuntaři se rozestaví do ústí všech ulic ze kterých může přijet motorista. A když přijede, tak mu gestem naznačí aby počkal a cyklisty nechal projet v balíku. Já se přitom snažím navázat oční kontakt, usmívám se a pokaždé děkuji. To zda má motorista dávat přednost nebo ne v tu chvíli už nehraje roli. V případě napadení špuntaře pochopitelně přichází reakce adekvátní intenzitě napadení. Rozhodně to není tak, že by cyklisté bušili do aut jen tak z plezíru.
"Rozhodně to není tak, že by cyklisté bušili do aut jen tak z plezíru."
No to teda musí bejt prdel, ta cyklojízda... :-))) Ještě že nejsem pražskej cyklista a nemusím mít obavy z vostudy, že bych byl nějak spojovanej s takovejma raplama :-)
Nějaký špuntař nemá v křižovatce co dělat. Vůbec. A to zda má motorista dávat přednost nebo ne v tu chvíli hraje roli zcela zásadní.
Jestli si někdo chce jezdit v balíku tak má smůlu, to za běžného provozu nejde. Upozornit na to takového překážejícího hajzla je v pořádku.
Ne. Najíždění do lidí v normální společnosti v pořádku není. Pokud cyklista páchá přestupek, motorista má jedinou možnost- zavolat policii a počkat než přijede a přestupek vyřeší.
Ano, předvádíte pozici arogantního vyděrače. Ale to není nic nového. Proč se tedy bráníte přiznat že jste co jste?
To plyne z toho, že jsem bránil řidičce ve fyzickém napadání ostatních řidičů, kterým měla dát přednost?
Nebo z čeho?
Nikoli, z kombinace:
To zda má motorista dávat přednost nebo ne v tu chvíli už nehraje roli.
plus
Pokud cyklista páchá přestupek, motorista má jedinou možnost- zavolat policii a počkat než přijede a přestupek vyřeší.
Takže když jsi tu hájil motoristy parkující v pruhu pro cyklisty, tak jsi se snad nazval arogantním vyděračem?
To zdaleka není pravda. Ještě může cyklistu sundat a dát mu do držky. Jelikož policie na přestupky cyklistů sere a nevyšetřuje je, je to bohužel jediný způsob, jak mezi sebou můžem udělat pořádek, aby na nás ostatní lidi nekoukali jak na bandu, co si vynucuje privilegia a výhody na úkor ostatních.
BTW to co označuješ "najíždění do lidí" je obrana proti agresi aktivistů. Normální není najet do křižovatky řízené světelnými signály, zastavit tam, a bránit ostatním v průjezdu, když jim padne zelená. To jen k upřesnění, co je příčinou a co následkem, co je agresí a co obranou.
A každé špatně zaparkované auto zapálit. Ok.
Ubohej protiargument...
na ubohý argument, ubohý protiargument. Když můžou motoristé mlátit cyklisty, proč by chodci nemohli zapalovat auta?
Začínáte bejt zralý na popelnici...
Nějaké auto nemá v pruhu pro cyklisty co dělat. Vůbec. A to zda má tam smí motorista parkovat nebo nebo ne v tu chvíli hraje roli zcela zásadní.
Jestli si někdo chce parkovat v pruhu pro cyklisty tak má smůlu, to za běžného provozu nejde. Upozornit na to takového překážejícího hajzla je v pořádku.
Pokud si vzpomínám, tak jsi zuřivě nesouhlasil s upozorňováním překážejících hajzlů. A to se jednalo jen o majetek. A tuhle obhajuješ napadání lidí.
Napadání? Nikdy.
Pokud se motorista omezuje na nadávky a troubení, nikdo se jeho auta nedotýká a špuntaři se ho snaží uklidnit. Ale o takové situaci vůbec nediskutujeme. Bavíme se o situaci kdy motorista svým vozem vědomě fyzicky napadne stojícího cyklistu.
Když se omezí na nadávky a troubení tak by mu špuntaři měli zdvořile poděkovat za upozornění a vypadnout. Ona by mu taky mohla dojít trpělivost a jel by tam kde jet smí.
Až se tak začnou chovat motoristé, mohou podobné chování očekávat i od ostatních. Dokud se budou chovat arogantně, nemohou očekávat ohleduplnost.
Pro začátek stačí zkusit dodržovat zákony. Vy s tím zcela zřejmě máte dost zásadní problém.
Až přestanou motoristé porušovat zákony kvůli svému pohodlí, mohou po ostatních požadovat aby nepáchaly přestupky, které činí jen a pouze kvůli vlastní bezpečnosti.
Zatím je zcela zřejmé že s dodržováním zákonů máte dost zásadní problém.
Je to především oboustranné, pokud cyklisté nebudou dodržovat předpisy a budou se chovat bezohledně k ostatním, těžko můžou cyklisti očekávat ohleduplnost od motoristů, chodců a dalších.
Ale jo. Jen mám dojem, že bezohlednost motoristů je zcela nezávislá na chování ostatních. Ale platí to i obráceně. S ohledem na chování motoristů mi přijde nemorální když ostatním vytýkají páchání přestupků (teď to prosím beru v hodně obecné rovině- netvrdím, že tací jsou všichni, ale zažívám příliš mnoho prasáren a auta jsou příliš anomymizující na to aby takové zobecnění nebylo korektní).
Co když ale tou "hrubou záplatou na hrubý pytel" trefíš zrovna slušnýho šoféra, který třeba před chvílí pouštěl někde jinde cyklistu, i když nemusel... Auta sice anonimizují, ale tvoje aplikace kolektivní viny funguje stejně a navíc může "přeškolit" i ty dosud slušné.
A proto se rozdávají okolojdoucím, okolojedoucím a okolostojícím letáky ve kterých vysvětlujeme důvody pro naše počínání. Opravdu slušný řidič je pochopí a chvíli počká.
Jednou třeba jo. Ale když příště potká gulášovou cyklojízdu č. 46 a pak č. 48, č. 52...
Zrovna tak nemá jízdní kolo co dělat na chodníku nebo na trávníku, cyklostezky se nemusí používat, když je to po souběžné silnici rychlejší. Zákony se přece zas tak moc dodržovat nemusí, když se to nehodí, že.
Jsou cyklopruhy, kde jsou vidět tak dva cyklisté za rok. Jejich namalováním se administrativně zúžila vozovka o jeden pruh. V takovém případě je využití cyklopruhu k jízdě nebo k parkování zcela v pořádku.
E? Tedy nevím že by na Cyklojízdách někdo jezdíl po trávníku nebo po chodníku. A pokud se tam občas někdo vyskytne, poměrně důrazně ho odtamtud vyháním.
Absolutně nechápu proč to sem píšeš.
Stejně tak se mesmí jezdit motorky na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla více než 130km/h.
Sám jsi se v jiném vlákně chlubil, že občas jezdíš po chodníku a ještě držkuješ, když tě policajt napomene (ne pokutuje, jen napomene). Pokud tam moc lidí nechodí, OK, já proti tomu nic nemám, victimless crime, že.
Ale stejně v pořádku je parkovat nebo jezdit po cyklopruhu, pokud tam moc cyklistů nejezdí.
Nikdy jsem se něčím takovým NECHLUBIL. Jestli jsem se něčím chlubil, tak to třeba mohlo být masové předjíždění aut na Magistrále. Kolo je totiž ráno o dost rychlejší.
Nicméně opět netuším co mají společné Tvé domněnky o způsobu jakým jezdím na kole společného s napadáním cyklistů na Cyklojízdách.
To je reakce na Tvé tvrzení, že auta nemají v cyklopruzích co dělat, já jen reaguji na Tvou myšlenku. Rovněž nevím, co toto Tvé tvrzení má společného s napadáním řidičů motorových vozidel při cyklistických blokádách dopravy.
K Tvému ježdění po chodníku: nějaký uživatel s nickem Hrabosh o tom píše např. zde:
http://www.nakole.cz/diskuse/10281-na-kole-po...
Buď tedy někdo zneužil tvou přezdívku, nebo kecáš.
Nebo c) kecáš Ty, a já se jízdou po chodníku NECHLUBÍM.
Připustit jízdu po chodníku jako jednu z (bezpečnějších) možností je totiž něco jiného než chlubení se.
A krom toho d) kličkuješ a slovíčkaříš.
Abychom se vrátili k podstatě věci: Ježdění po chodníku, kde je málo chodců nebo parkování v cyklopruhu, kde je málo cyklistů, na tom není nic špatného. Můžeme se shodnout v tomto bodě?
Ne, nejedná se o slovíčkaření. Po chodníku jezdím nerad a vyhýbám se tomu. Ty o mě tvrdíš, že to dělám rád a ještě se tím chlubím. Děláš ze mě bezohledného člověka. V tom je dost podstatný rozdíl.
Můžeme se na tom shodnout s dodatkem, že to je možné pouze v případě, že takový přestupek neomezuje řádné užívání oprávněnými uživateli.
Neboli- když jedu po chodníku a potkám se s chodcem, chodec kvůli mě nemusí zpomalit, zastavit nebo dokonce opustit chodník. U aut v pruhu pro cyklisty si takovou situaci nedokážu představit, jsou na to příliš široká.
Vzhledem k tomu, že cyklisté stejně stezky nepoužívají a jezdí po souběžných silnicích, tak tady vidím slušný prostor pro shodu.
To vůbec nevadí, Tobě jsem to nepsal.
Uváděl jsem protipříklad, mohou nastat situace kdy krádež nemůže ospravedlnit vraždu.
Napadají mě ještě ožralí myslivci, kteří střílí po všem co se hýbe (a stačí jim k tomu pocit, že někdo něco ukradl).
Pokud jsi to psal jen někomu, měl jsi mu poslat soukromou zprávu.
Jinak je to jen otázka názoru.
mě napadá, že například krádež zabezpečovacích zařízení na železnice je sama o sobě pokusem o genocidu.
V ceně výkup kovu se samozřejmě jedná o prkotinu.
V ceně dvou vlaků plných lidí a nabořených do sebe je ovšem střelba na takového "zlodějíčka" humanistickým činem....
Co? Na NO se nic nemění. Pokud proti zloději (nehrozí a netrvá útok proti životu či zdraví) použiješ letální sílu, je to NO zcela zjevně nepřiměřená, a ty jednáš buď v úmyslu nebo s vědomím že jej můžeš zabít, tak je to vražda a ne zabití. Tak to v českém právu bylo vždy.
Ano, castle doctrine se mi líbí. Pokud se něco stane v budově, nebo na zřetelně ohraničeném pozemku, kde jsem legálním nájemcem nebo vlastníkem, tak se moje výpověď bere jako pravdivá a důkazní břemeno je na žalující straně, musí dokázat, že jsem tě na svou zahradu například vlákal pod příslibem sladkých bonbónů nebo kvalitního sexu, a tam tě zavraždil a oloupil.
BTW i u nás se částečně přihlíží k tomu, kdo tam měl co dělat, a kdo ne (ale není to žádný princip, a nikde to není explicitně formulováno). Jen o tom naši novináři moc neinformují.
Vždycky se barvitě líčí, jak maniak střelil na chodbě před svým bytem dva mírumilovné spoluobčany, a o rok později se z neoficiálních zdrojů dozvíš, že občané byli recividisté celostátně hledaní pro vyhýbání se nástupu trestu a přiznali, že tam byli krást, jen měli smůlu, že narazili na bývalého sportovního střelce, myslivce nebo sběratele zbraní:-/
To chce klid, není to tak zlé jak to novinky podali. Doporučuji pár dní počkat až bude celé rozhodnutí včetně odůvodnění zveřejněné. On to není až takový nesmysl a něco proti logice, jak se tváří zpráva novinek. Myslím, že tohle jasné rozhodnutí tady hodně chybělo.
Ani v nejmenším se nezastávám těch zmetků co kradou, ale opravdu není možné zabít někoho kdo se po prosté krádeži snaží utýct aniž by někomu chtěl ublížit.
Soudci opětovně potvrdili, že napadený má právo na obranu sebe a svého majetku a zneškodnění pachatele je vrámci nutné obrany.
Proč by zveřejňovali pokračování, to už nebude média zajímat, vyšumí to. Lidi naserou akorát dnešní zprávy, což žurnalisti moc dobře vědí.
Nemyslím nějaký novinky nebo jiné bláboly, myslel jsem až bude tenhle judikát zveřejněný na stránkách Nejvyššího soudu.
Jo snaží se nasrat lidi, ale aby se neřeklo, tak jedna stanice TV dala prostor taky soudci Šámalovi (člen kolegia NS a autor) a snad víc než 15 vteřin to netrvalo, člověk sotva stačil přečít titulek.
Jo tak tohle mě taky nadzvedlo.
Teď už jen zbývá, aby nám začali dávat flastry za to, že si byty a domy zamykáme a že na ně nevyvěšujeme cedule, kdy nejsme doma...
O skutečnosti, že kartu musíme nosit zásadně s PINem ani nemluvím...
Jsou to prostě kreténi...
No to je taky nerozum, zamykat byt. Co když si zloděj amatér při likvidaci zámků přivodí úraz? Je třeba to promyslet i z tohoto úhlu pohledu.
Já jen doufám, že to, že mi někdo vleze nepozván do zamčeného domu/bytu už není krádež, ale vloupání, a na to se uvedené rozhodnutí nevztahuje (a tedy se dotyčného nemusím nejdřív ptát, jakou má zbraň, abych věděla, čím ho případně můžu legálně praštit)
Vloupání samo o sobě není tr.č., je to způsob provedení tr.č. (například odcizení nebo porušování domovní svobody).
U NO není podmínkou, aby pachatel byl nějak (nebo dokonce vůbec) ozbrojen. Viz judikát č. 14/1999 Sb. rozh. tr.
V závislosti na konkrétních okolnostech případu není vyloučeno posoudit jako stav nutné obrany jednání osoby, která reaguje na fyzický útok neozbrojeného pachatele opakovaným použitím střelné zbraně, přičemž dojde k usmrcení útočníka.
(Usnesení Nejvyššího soudu České republiky ze dne 28. 1. 1998 sp. zn. 1 Tzn 25/97)
Judikát NS:
http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/judikatura...
Ve zkratce: NS rozhodl v konkrétním případě, že děda neměl na ujíždějící zloděje v autě střílet (tj. neuznal situaci jako NO). Tak rozhodly už soudy nižších instancí.
Zloději jej neohrožovali, a útoku na pouhý majetek (útěk s kradeným majetkem je trvající útok na majetek) bránit střelbou je obrana "zcela zjevně nepřiměřená", tedy vybočení (exces) z mezí NO. Můžeme s tím nesouhlasit, ale je to v českém právu běžné.
Nové je pouze sdělení, že byť by je chtěl jen vystrašit, nebo v silném rozrušení, zoufalství apod. nedomyslel důsledek svého činu, stejně se dopustil tr.č. vraždy ve fázi pokusu, nikoliv zabití.
Jakmile třeba přistižený zloděj začne ohrožovat majitele (nebo kohokoliv, kdo by jej chtěl zadržet), jedná se o útok na osobu (a podle nedávného rozhodnutí NS to bude posuzováno pravděpodobně jako loupež: http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/ns... ). Pak je možné se bránit i letálními prostředky.
Druhá věc je, že byť je důkazní břemeno teoreticky stále na straně žalující (postřelený zloděj, pozůstalí, stádní zástupec), soudní praxe v ČR je pro obránce stále poměrně nepříznivá.
Pan "mediální hvězda" se k tomu už taky vyjádřil ;-)
http://okamura.blog.idnes.cz/c/181067/Strilet...
Ale docela mne zaujaly jeho poslední věty: "Na ochranu majetku nám dává právo naše ústava. Ta je nadřazená jakémukoli zákonu. A jakémukoli zloději. Alespoň jsem stále toho naivního názoru. Pokud to nezvládá policie, nesmí nikdo bránit, abych si majetek chránil sám."
Jak to tedy je ?
Ochránit si ho mnůžeš, akorát při tom nesmí ten chudák zloděj přijít k úrazu, nedej bože o život, tvým přičiněním :o)))
Jj, zakopne o krtinec na zahradě a hned mám průser, protože jsem zanedbal bezpečnost na svém pozemku ;-)
Mě spíš zaujala ta věta kde řekl, že oko dospělé zlodějky má, podle českého soudu, větší cenu než život jedenáctileté dívky.
Na blogu jedné paní jsem se dočetl, že tento stát pomalu směřuje k tomu, že zranění při zločinu bude bráno jako pracovní neschopnost a bude na něj proplácena nemocenská...
No to samozřejmě taky, bohužel :-/
O té "pracovní neschopnosti" Okamura ale taky píše, máš to uprostřed toho článku ;-)
popravdě byl jsem línej otvírat, četl jsem to přes den a už se mi to mixuje :D
NS už to radši vysvětlil sám a nenechal to na neschopných a lidi spíš schválně nasíracích mediích :-)
http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/ns_web.nsf...
Dovolím si nesouhlasit se soudci.
Krom toho, že úmysl vraždit mu nebyl podle mých informací prokázán (tedy nelze tento čin klasifikovat jako vraždu ve stadiu pokusu, ale maximálně jako ublížení na zdraví), tak podle mne jde o jedinou možnou obranu majetku dostupnou v daný okamžik, a takovou nelze označit za zcela zjevně nepřiměřenou.
Pokud si byl jist, že ti v autě jsou zloději (což se prokázalo), a pokud jim chtěl zabránit v útoku na majetek (tj. zabránit odjetí s odcizeným majetkem), tak to byla obrana.¨
Obrana musí být taková aby zabránila útoku. Jelikož zřejmě neměl žádnou jinou možnost jim v odjezdu zabránit (například sebrat klíčky od auta, nebo vyšroubovat ventilky), byl zloději donucen pokusit se zastavit je střelbou.
Za zmínku stojí i skutečnost, že celou situaci způsobili zloději. Věděli, že utíkají s kradenými věcmi, viděli, že se blíží majitel s puškou, mohli a měli zastavit a kradené věci vydat. Vědomě a dobrovolně se rozhodli čelit střelbě.
Podle mne tedy v tomto konkrétním případě nelze obranu majetku označit za zcela zjevně nepřiměřenou a jednání obránce není vybočením z mezí NO.
Celý proces mi připadá jako exemplární, Systém se snaží zastrašit občany, kteří si uvědomují, že Systém není schopen ochránit jejich základní práva, a chtěli by větší pravomoci pro ochranu vlastními prostředky (tj. zejména posuzování NO a KN v souladu s literou zákona, nikoliv podle zažitého pravidla, že zloděj nesmí utrpět bebí).
Koukám, že to zase pan Matějka vyjádřil lépe a obecněji než já;-)
http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/181004...
Jen k prvnímu odstavci: úmysl usmrtit jiného (vraždit) byl nepochybně prokázaný tím, že si na místo dovezl střelnou zbraň s náboji, dotyčný znal účinky střelné zbraně, bezpěčně ji ovládal a střelnou zbraň použil 2 x výstřelem z blízka po člověku s úmyslem ho zasáhnout. Dotyčný si musel být vědom, že když někoho zasáhne, může ho usmrtit.
O tom žádný ze soudců neměl pochyb, jenom novým trestním zákoníkem a s novými trestnými činy (zločiny a přečiny) nebylo úplně jasné jak na takovéhle použití střelné zbraně nahlížet, zda jako na vraždu (pokus) nebo zabití (pokus). Aby se poředešlo podobným nejasnostem tak Nejvyšší soud vydal judikát s vysvětlením. Celý judikát zatím ještě není zveřejněný, jenom právní věta.
Ráno spustil PC, normál, ve schránce objevil ftip, tak ho upravuji a: Platnost formuláře vypršela. "Co je to za hovadinu? Schválně se zkusím odhlásit", ale ouha, zpětné přihlášení není možné!" ´sem dostal BAN! A ku*va, kam teď budu chodit?"
Jitka mě ubezpečila, že tenhle problém nemám jen já a že se řeší.
Tak snad už, ale není to po ránu nic moc ...
Mně to dopoledne taky asi třikrát, ale bez výstrahy, odhlásilo.
Mně se podařilo přihlásit až okolo poledne. Už jsem se obávala, že mě v práci nějak "ustříhli" od Nakole.cz.
Měla jsem několikahodinový absťák. 8-(
Tak mne to pro jistotu nepříhlásilo vůbec.
Mě už několik týdnů vytáčejí ČD. Na trase Hlavák - Smícháč - Radotín - atd je snad denně zpoždění v řádu desítek minut (včera 35, dneska 25, ...). A docela často i nějaký spoj zruší. Fakt supr doprava v té Praze.
To voni sválně, aby tě to neujelo. Oni vědí jaká je z doprava z konce světa ...
nó, jestli si myslíš, že se to neděje na trase Hlavák-Libeň-Klánovice tak se pleteš.
Na větu vlak byl odřeknut začínám být alergickej.
Však už jsem taky zprovoznil kartu do garáží, prozkoumal sprchu a o víkendu projel varianty cesty do práce.
ČD mě mohou od příštího tejdne milovat :D
Koukám, že příměstská funguje skvěle...:-)))
Tak přece nějaký pokrok, dřív oznamovali zpoždění 240 minut a pak "vlak nejede" :-)
Dneska se šetří časem všude....:-))
A maj recht, přece se nebudou zdržovat postupným počítáním minut, když se dá rovnou vlak odhlásit
Nebylo lepší bejt nezaměstnanej?:-)
Když je dobrý odstupný :D
( to byl jeden dobrej Dilbert, kde chlápek říká kolegům ještě jedno, dvě odstupný a budu se válet na Havaji do konce života... následující obrázej přichází šéf a říká musím si s váme Johne o něčem promluvit a na následujícím obrázku chlapík dělá přes rameno V a volá yyyypppíííí :)
Naše KS rozlišuje odstupný a výslužný, ale násobky mzdy, která je tvoří, jsou podmíněný magickým slůvkem "až". Na zlatý padáky si mladší kolegové budou muset počkat. :-)))
A pak at po mne nekdo chce, abych se vzdal auta a k zakaznikum jezdil VHD. 8-)))
No však u nás v práci už to lidi nebavilo. Tak většina vlak vyměnila za auto...
Fakt je to otravné. Za posledních 14 dní jsem nepřijel včas. Ono ráno mrznout na peróně a čekat na vlak je taky kvalitka.
http://brnensky.denik.cz/z_domova/urednici-na...
Chudáci Olaši. I jejich král je na sociálce na hmotné nouzi, mimo to, že je to recidivista.
Asi je podpořím a přihlásím se při sčítání k nim. Jistě potřebují nějaké intelektuály, vytvořit elitu národa :-D
Už zahajujou konkurzy pro dárce do jejich inseminačního centra.
A to by nebyl špatný happening, kdyby jsme se při sčítání všichni začali hlásit k romské národnosti ! Při posledním sčítání jich bylo jen pár a najednou by jich bylo několik milionů... Stejně budou ty lejstra anonimizovaný, takže jde jen o bláznivou statistiku :-)
Ty tomu věříš, že budou data nevratně anonymizována?
Že nikde nezůstane záloha naskenovaných dokumentů, že naprosto nikdo, kdo má k této záloze přístup neselže, a také že ten přístup byť nahodile, nezíská nikdo neoprávněný?
Víš jak vypadá taková digitalizace dokumentů pro podobné instituce jako je ČSÚ? Dost primitivně. Počítače nesmí být zasíťované, do místností je tzv. řízený přístup, ale povolení lze pod nějakým bohulibým účelem získat, kamer tam není zas tolik.
V archivech papírových a digitálních médií nejsou kamery žádné, a rok po sčítání si nikdo na nějakou bezpečnost dat nevzpomene:-)
A není to jedno k jaké národnosti se hlásíš? Velké množství vyspělých zemí vůbec nerozlišují státní příslušnost (občanství) a národnost, je to pro ně jedno, Francouz je Francouz i když se on sám vnitřně hlkásí a cítí být Čechem nebo třeba Křovákem. To jen my tady z toho pořád děláme drama a pořád to rozlišujem. Kdyby "národnost" zrušili a nechali jen občanství tak by bylo po řadě problémů.
No, v historii se dokonce národnost ze sčítání lidu využívala a to přímo k ukázkovému státnímu plánování (což je nejčastější argument pro sčítání).
Ve čtyřicátých letech. Seznam židů z r. 1930.
V historii se děly různé a hrůuné věci, které je vhodné opustit a už se k nim nevracet a mezi ně bych rozhodně řadil evidování národnosti.
Něco jiného je náboženství a jakékoliv evidování příslušnosti k nějaké náboženské obci by mohlo být hodně nebezpečné (evangelici, židé apod.)
Byl bych pro. Všema deseti!
Abych ti pravdu řek, tak je mi to vcelku fuk. Nejsem nide veřejně činnej, ani nijak dobře situovanej. Takže jestli tam o někom něco zajímavýho bude k dispozici, tak určitě ne o mě. - A není to žádný bezohledný kašlání na věc. Já s tím nic nenadělám, tak jen si zhodnotím, jestli mě to nějak ohrožuje, nebo ne. A mám za to, že mi to může bejt celkem fuk... :-)
Dneska mě nasral cyklista. Vystrčím z Hudyny v Havlíčkově čumák a sejme mě cyklista. Mě ramenem poslal ke zdi a sám sebe málem k zemi. Ani se neočumnul, nic a jel dál. No jo... Havlíčkova zasraná autama a šalinama, tak vjel na chodník a tam si užíval "volnosti". A nebyl jedinej. Každou chvilku vídám na chodníku cyklistu.
A to je přesně ta bezohlednost, které vede k k jiné až k nenávisti vůči cyklistům. Magor bude vžýd magorem.
Fuj, to se mi zas zatmělo před očima :-(
Sice jsou to jenom dohady, ale....
http://www.zvedavec.org/komentare/2011/03/4250...
Asi se už konečně přestanu zajímat o politiku a veškeré dění v tomhle státě, protože to škodí zdraví a lepší je snad nic nevědět :-/
Nic ve zlém ale Zvědavce bych zrovna za důvěryhodný zdroj nepovažoval.
Ale jasně, neberu to jako fakt. Jenom ty hypotézy jsou prostě SKORO uvěřitelné. A znáš to, "na každém šprochu..."
Právě proto je lepší takový zprofanovaný web vůbec nečíst.
Tuhle jsem četl srovnání programu nejmenované sociálně demokratické strany s podobnými šprochy z MeinKamf.... bylo skoro uvěřitelné, že některé části Hitlerova díla nepsal on, ale nějaký socan :D
vytočilo a docela hodně :-(
http://www.severskelisty.cz/cesty/cest0093.htm
Kde jsi to našel:-) Taky mě to včera nakrklo.... Mimochodem se dokonce i ví, která česká cestovka tam tyhle zájezdy uskutečňuje....
na facebooku u tebe na zdi ;-)
Která?
Poslal jsem to Honzovi Kopkovi, toho to urcite taky potesi. Jen aby vedel, proc mu tam roztlucou auto medvedimi kostmi... 8-(
Tohle asi docela štve snad téměř každého a není to bohužel jen ve Finsku. S tím se toho asi moc dělat nedá než to hodně zveřejnit a napsat i kdo tam pořádá takovéhle nájezdy.
Čtyři roky starý článek. Ale stále aktuální.
Chtěl jsem napsat něco o tom, že jsem o podobných případech četl už před delší dobou a on je ten článek z roku 2007. Jo, jak je něco zadarmo...
OBLEVA!!!! KURWA, v těch sračkách se nedá jezdit.
Hm u mě přesně naopak.... já sem rád, že je ten zkurvenej sníh pro letos za náma.
Mě se jezdilo nádherně.
146 km za víkend , průměrka kolem 28.
Paráda.
Navíc vím, že při své každodení 50ce na cestach do práce a domů nebudu omrzat nebo klouzat po ledu.
Prostě sláva sláva sláva, sněhu zmar. Ať žije jaro!
:D
Já mám za víkend tak 100km, ale byl to blátově-sračkový humáč. Takto má sníh vypadat koncem dubna. Doufám, že ještě připadne, loni v březnu ještě sněžilo.
A pro letošek to za námi není. Doufám, že napadá sníh už v půlce října, tak jako minulou zimu.
Hele, Hrabosh dokaze bejt hadavej a neprijemnej, ale kdyz jednou napise neco jednoznacne pozitivniho, kterej stvac mu dal toho minusaka?!?
Prej to ve stredu prituhne a nejaky snih snad jeste ma taky prijit. Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
klidně uř si můžeš přepsat nick.
Toho TUČŇÁKa se už nezbavíš.
Už ti tak říkám i v duchu :-)
ČUTŇÁK, tučňáci mají aspoň trochu rozumu :-)
Ano, správně, ČUTŇÁK :o)))
A ten mínusovej bod ti (i Jířovi) srovnám. Naoplátku ho pak budete moct srovnat vy mě, až mi ho výše jmenovaný lípne :o)))
Ten dnešní je ode mne :o)))
Asi si zalozim tucnak001 az tucnak999, totez se snehulaky a cutnaky. A pak uvidite to toco s body! 8-)
z toho si nic nedělej, mě zas někteří podezírají z genetické příbuznosti s ledními medvědy.
Trochu oleje do ohně:
http://info.blog.idnes.cz/c/181290/Nezabij...
Jinak včera o zlodějích a obraně se zbraní bylo 168 hodin. Redakce ČT byla natáčet i v sídle sdružení LEX (o.s. legálních držitelů zbraní). Od představitelů LEX nebylo odvysíláno ani slovo. Asi v rámci vyváženosti informací. Otázka je, k čemu si takovou televizi platíme.
Příznačné je, že normální lidé, co si píšou blogy ve svém volném čase mají názor diametrálně odlišný od toho, co hlásá stát prostřednictvím svých orgánů a co nám valí do hlavy média.
To mě nepřekvapuje. Po pátečním vstupu plně vyzbrojených VéPéček do redakce, bych zakázal vysílat i knoflíkovou válku :-)
Jestli to ještě někoho zajímá: Systematická cenzura všech pozitivních zpráv okolo zbraní (sportovní úspěchy, případy úspěšné sebeobrany apod.) již není tajemstvím ani pro NS:
—–Original Message—–
ODPOVĚĎ
Dobrý den,
rozumíte tomu správně. Nikdo neříká, že člověk nesmí bránit svůj majetek a nesmí se pokusit zastavit zloděje. Jen stanovisko uvádí, že není možné usmrtit zloděje, který již nekrade a snaží se uprchnout. O možném zranění pachatele, však nikdo nic neříká a nezakazuje ho. Televize dokonce mají k dispozici informace o obraně majetku i za pomoci nástražných obranných systémů, což je stanovisko Nejvyššího soudu ze září 2009, ale zřejmě cíleně je v reportáži neuvádí. Z 15ti minutového natáčení u Nejvyššího soudu pak redaktor vystřihne dvě věty, které se mu hodí a tím je veřejnost hodně dezinformovaná. Zejména TV Prima nerozlišuje mezi obranou a zabitím, přece bránit se neznamená zabíjet, pokud k tomu není bránící se osoba chováním pachatele přinucena.
S pozdravem Petr Knötig, mluvčí NS
—–Original Message—–
DOTAZ
Dobrý den,
jakožto legální držitel zbraně mám dotaz k vašemu vyjádření z 9.3.2011. V něm se píše:
„Zjednodušeně řečeno, nelze usmrtit zloděje, který prchá z místa činu a v krádeži již nepokračuje, protože to již není obrana majetku,…“
Vše je spojeno s případem, který se stal v Ivančicích. Zde pachatel střílel na vozidlo, aniž věděl, zda se v něm sedí opravdu zloděj prchající s jeho majetkem či nikoliv, a navíc použití střelné zbraně bylo ve zcela zjevném nepoměru k hodnotě chráněného majetku. Není pochyb, že střelec jednal protizákonně.
Ovšem vaše zjednodušené vyjádření vytváří dojem, že nelze bránit svůj majetek (adekvátní hodnoty, adekvátním způsobem) ve chvíli, kdy s ním zloděj prchá z místa činu. Takto to pochopila i většina veřejnosti, jak se dá tušit z reakcí v diskuzích.
Rozumím správně, že nelze např. usmrtit osobu, která se laicky řečeno pokusila o krádež, ale po přistižení tuto činnost přerušila a pokusila se, bez uloupeného majetku, uprchnout?
Pokud ano, možná by stálo za zvážení tuto problematiku veřejnosti osvětlit, pokud ne, budu sám rád za vysvětlení.
Děkuji vám předem za odpověď
* * *
Na jednu stranu mě potěšilo, že NS to vnímá v souladu se zákonem a částečně i se zdravým rozumem, na druhou stranu mě ale vytočilo zjištění, že za zmanipulovanou zprávou stojí opět televize a média:-(
Ale nenapsali ti nic jiného než co už bylo několikrát publikováno v článcích a také v TV. Pokud vím, tak v TV bylo právě v souvislosti s ochranou svého majetku zmíněno zproštění viny majitele chaty co si dovnitř dal nástražný systém a proběhlo vysvětlení, že podle rozhodnutí NS na to má člověk právo.
Nemyslím, že by se něco cenzurovalo, jenom ne vše se hodí k publikování v Blesku a podobných hnojích a k odvysílání v hlavním zpravodajském čase. Pro kvalifikované zprávy a vysvětlení se musí jít jinam a víc hledat.
Další zjevný přínos sčítání :
Zjištění skutečné kapacity pošt !
Náš stát, ve své nekonečné moudrousti, právě prostřednictvým průzkumu lidu jeho sčítáním zjistil, že v některých regionech, obcích a čtvrtích je nedostatečná kapacita pošt!
Sláva, poštovní úřady budou posíleny! Již v brzku!
Ať žije stát, který místo propojení jednotlivých úřadů a prosté výměny dat dokáže občany dobrovolně a na mnoho hodin zapojit do zlepšování služeb státu lidu.
No vidíš, už to přináší ovoce, ještě tak dvě sčítání a bude dostatek úřadů :-)
Neblbni, to bude mít jediný výásledek - opět se zdraží poštovný, aby na ty posily bylo :o)))
Kdyby bylo sčítání každý měsíc, mohli bychom být státní úředníci s nadprůměrným platem úplně všichni, a pak by nastal ten pravý ráj na zemi;-)
sníh, vítr a chumelenice za oknama, když jsem se probudil.
Falt dkvělý počasí na vejlet. Já si umím vybrat dovolenou...
Tak namíchej barvu, zakrej nábytek (já nemaluju ani pod obrazama), štětku do ruky a můžeš začít. Vesna je tady.
tohle dělám jen z donucení. CO s emě týče, je to zbytečná práce. Ty zdi nehřejou o nic víc nebo míň a ani nejsou pevnější jestli maj čerstvej nátěr nebo deset let starej.
No a jelikož jsem šťastně rozvedenej, tak malování fakt nehrozí :-)
Teď jsem kouk z okna. Balím deku, žena se doličuje a razíme na přehradu do Harcova. Takovej den neproflákáme doma.
Co si maluje na obličej?
Tučňáka?
Celulitidu. Aby ji v tramvaji adolescenti pustili sednout.
No jasně, že je to úžasný počasí na vejlet - víš jak bude všude vylidněno?!? :o)))
Taky jsem si myslel, že mu hnusfialovej, brodění břečkou a bloudění v mlze vyhovuje.
Asi jak stárne, stává se z něj "konzumní zhýčkaný" takyturista :o)))
PS. jako z nás........
Jj, já jedu relaxovat do Třeboně - bazének, cukrárnička a rybí restaurace :o)))
Taky raději zamířim tím směrem, jen o fousek jižněji.
Sněhu je tam prý ještě dostatek :o)
není nad víkend v práci. Taková nespravedlnost, já zasadně protestuji :-))
Užij si to:-)
o to by nešlo. Kdybych jel sám bylo by to fuk, jenže nejel. A slečna je zmrzlík.
Ale náhradní program v teple nakonec taky nebyl k zahození :-D
Kurna, nestvete mne! Jen co vypadnu za snehem do Rakouska, spadne to u nas!!! 8-(
Klííd. Stálo to za houby.
že se mi při sjíždění Hromovky řízla běžka do "bahna", nezvládnul jsem ji včas vytáhnout a hnul jsem si trochu s kolenem.
Koleno doroste. Co lyze? 8-)
Lyže byla 10cm pod povrchem. Jediné co jí hrozilo bylo vytržení vázání a to nenastalo.
Ostatně vzhledem k poněkud "ledovému" průběhu sezony jsou lyže stejně na odpis (takže asi přeskočí kategorii kameňačky).
Postmocnářskej rasismus.
To není rasismus, to jsou staletí zkušeností... ;-))
Už se začíná něco dít :-((( Propleskněte ho včas někdo ať nevymýšlí takové 3,14čoviny :-(((((((((
http://zpravy.idnes.cz/poslanec-a-zachranar...
No a co? Mě to netankuje. Nenarodil jsem se proto, abych se podle někoho řídil a dělal ze sebe ovci. Helma je užitečná, ale nikdo mi nebude nařizovat kdy a kde ji budu nosit...basta.
No to mne taky... Vozím ji samozřejmě vždy, ale proto, že sám vím, že je užitečná, ne že mi to bude někdo přikazovat ! A ještě nejlíp pokutovat...
Ať se starají především o ty, kteří jsou nebezpeční všem okolo na silnicích. Ale nééé, to radši budou buzerovat hlavně ty, kteří si v případě nehody ublíží maximálně tak sobě :-(
S tou buzerací. Před týdnem jsem jel linkovým autobusem Varnsdorf-Rumburk a před Rumburkem (je tam velké parkoviště) nás odstavili policajti a kontrolovali od řidičáku, alkoholu, přes tachograf vše až k hasicím přístrojům. Nabrali jsme díky tomu 20 minut zpoždění. Na řidičovu námitku, že má ve voze cestující jedoucí na přípoje a do práce odpověděli, že oni mají právo kontrolovat každého. Mezitím projelo nejedno auto a možná mnohé rychleji než povolenou rychlostí.
Jo, psal jsi o tom i jinde.
Ale těžko soudit, náhodou mohli zabránit tomu vašemu řidiči, kdyby byl nalitý, aby vás někde cestou vyklopil... Jako cestující bych naštvaný ale byl, ne že ne :-)
Podobnou akci jsem zažil taky. V pravé poledne si cizinecká policie včetně celníků vzpomněla, že udělají šťáru v jednom čínském bistru, kam si občas chodím pro oběd. Lokál úplně plný lidí a ti pitomci začali úřadovat :-((( Strávil jsem tam kvůli nim přes půl hodiny, normálně to trvá do 10 minut... Jako by nemohli přijít jindy než zrovna na oběd :-/ To se občas člověk diví jestli to dělají schválně nebo jsou tak tupí :-(((
Právě, že mi to spíš přijde jako naschvál. A to vzhledem k tomu, že by nebyl problém odlovit řidiče o pár km dál, kde je konečná.
Těm, co přestupují vytvořili hodinové zpoždění.
:-)))
"Měl by to být zvláštní samostatný krátký zákon, který by obsáhl mimo lyžařů i cyklisty mimo veřejné komunikace, tedy na cyklostezkách. Tam nyní přilba povinná není."
Nechtěl by si pan poslanec nejprve přečíst stávající zákony, než se pustí do vytváření nových? Nebo mi unikla změna silničního zákona ve smyslu povinného nošení přilby na veřejných komunikacích?
To je teprve první nástřel, určitě si dají práci to pak správně doladit...
a bůchví, co bohulibého měl pan náčelník na mysli v zájmu zviditelnění se - a bůchví, co z toho splácal senzacechtivej pisálek...
Jestli ono nebude jednodušší, aby se s přilbama už děti rodily... :o)))
Už se tak asi i roděj...
http://www.helmicka.cz/
Ty jo, to je ale roztomilý :o)))
Řeči, že helmička bude za chvíli nezbytností i pro chození po chodníku jsem bral jako vtip.
Výrobce tohoto to pojal skutečně podnikatelsky.
Není nad to vypěstovat závislost na helmičce na kolo, na lyže, na brusle, na cokoliv, už od dětství:-(
njn, vnutit lidem pocit všepřítomného nebezpečí i při přirozených činnostech - a pak nabídnout (nebo ještě lépe nařídit) zaručenou ochranu. To pak kšefty frčej... Akorát si říkám, jak jsme to my a dřívější generace jen mohli ve zdraví přežít :-)
Nojo, představ si, já jako dítě lezl na strom bez helmy, nejištěnej a jen tak v teniskách. A dnes?
http://www.climbingschool.cz/?bcoid=386&bco...
S kamarádem jsme se na stromech jistili prádelní šňůrou. Měli jsme z toho aj "sedák+prsák", který jsme si uvázali dle starých fotek. Ještě že jsem do toho nikdy nehupnul:-)))
Ušetříš za kadeřníka a za šampóny a za kondicionéry a za barvu na vlasy a... - prostě to vezmeš jednou za týden žiletkou a pak nosíš helmičku :o)))
Tyto položky ušetřím i bez helmy :-D
Mne to od pana Chlada připadá trochu jako profesionální deformace spojená s nutkáním páchat dobro. Pořád je někdo volá k nějakým lyžařům, kteří si bez přilby přivodili úraz tak lyžařům přikážeme ty helmy nosit a všichni budou šťastní až do smrti smrťoucí.
(Na druhou stranu to není tak dlouho, co jsem viděl pěknou kompilaci držkopádů cyklistů machrujících s BMX freestylem. Přilbu ani chrániče neměl ani jeden. Nějak jsem si - nevím ani proč - zavzpomínal na cyklisty vykřikující jak bez přilby nejedou ani pro rohlíky a že cyklista bez přilby není pořádný cyklista. Ale to jenom tak na okraj.)
Je ale zajímavé, že snad všechny, kromě jednoho co vím, letošní medializované smrťáky na horách byly jen s helmou... :-)
njn, nasaděj přilbu - a jsou z principu nesmrtelní...
Ta přilba je chránila až do smrti. Když jim ji dochtoři sundali, byl konec ...
Hele, tohle je prostě fakt, máš pravdu. Jednak mám kamaráda, kterému manželka přilbu na kolo zamkla do skříně se zdůvodněním, že s nekrytou hlavou aspoň trochu myslí na bezpečnost, zatímco s helmou jezdí jako šílenec.
A jednak jsem tuhle cestou do práce zjistil, že jsem nechal přilbu doma, a pak jsem už jen žasnul, jak ty ostrý sešupy jedu (odhadem) o třetinu nižší rychlostí než obvykle. Rozum v tom nehrál žádnou roli, prostě jen znatelně větší pocit ohrožení...
No jo, no, přilba, páteřák, nakoleníky, náloketníky, pořádné rukavice a k tomu přilblé filmy kde se i z třikrát převrácenýho a hořícího auta hlavní hrdina vyšvihne jen se šmouhou na tváři...
Málokterý magor si pak tak nějak neuvědomí, že v reálnu žádné Game Over neplatí...
Tak nějak. Houby zle, když to nevyjde tak mám ještě blembák a chrániče!
Když nepomůže to, že děti převádí policajt tak co tedy?
Jak může někdo přehlídnout policajta v uniformě, reflexní vestě, s plácačkou a na přechodu pro chodce?!?
http://www.novinky.cz/krimi/230106-straznika...
Jak vidíš, tak může :-(
Některý lidi za volantem jsou fakt jak magoři, že se občas divím, že už dávno nebyli zbaveni svéprávnosti, natož aby jim byl vydán řidičák...
Někteří jsou schopni nevidět kamion, zeď nebo dokonce vlak a narvou to do nich, tak žádný div, když nevidí člověka, zřejmě nemají potřebu vědět co se děje před jejich autem nebo to nepovažují za důležité.
Myslím, že si hodně dlouho nezajezdí a ještě dýl si bude pamatovat co se má, resp. nemá dělat při řízení.
Bohužel...
Nějak ale nechápu to jejich "policista se chyby nedopustil, měl reflexní vestu a plácačku...". Co by jako ještě chtěli, doprčic ?!!! Prostě jednou byl už na přechodu, tak ta kačena měla zastavit automaticky.