Reakce na Tvůj 300. příspěvek - ony se rozdávaly buchty? A která strana (není to pokyn "do kuchyně"?)? Vím, že se jeden kandidát chlubil tisíci grilovanými buřty a hektolitry piva.
Jj, dneska ráno u metra na Dejvický rozdávali jakési pečivo dva chlapci s heslem "Beru Honzu Kalouska" (nebo tak nějak) na zádech :o)))
Já ale zůstala věrná oblíbenému makovému štrůdlu z "mé" pekárny :o)))
A včera lítala nad Jiřákem vzducholoď!!!
Kudla se mi otevírá v kapse, když pomyslím na to že tyhle pičoviny platím ze svých daní.
Přesně tak. Podle mne je financování politických stran státem nehoráznost.
Placeni mají být konkrétní lidé, kteří dělají práci (poslanci, senátoři - když odmyslím to, že při dobré práci PSP by byl senát zbytečný, asistenti, starostové, zastupitelé), a ne firmy, které dělají marketing a prodávají sliby (nic jiného totiž politické strany nejsou).
Jestli chce někdo nějaké ideje podporovat, ať si dobrovolně podporuje svou oblíbenou stranu, hnutí, nebo ať dělá politickou práci dobrovolně a zadarmo. Ale stát by neměl nějaké ideje podporovat jenom proto, že jejich představitelé před několika lety shodou okolností vyhráli volby.
Klucííí, prrrrrr....
Tohle už začíná patřit do politického tématu bří Medvědů, ne sem :o)))
Tak jo. Co by mě pobavilo a potěšilo? Kdyby ty svině politické pochcípaly na nějakou mutaci prasečí chřipky. A neříkej mi Medvěde! :-)
Lepší a stylovější by byla medvědí chřipka ;-)
Jsou to prasata, tak prasečí! Medvěd je salonní revolucionář, ale ty kurvy nás okrádají denně a bezostyšně.
Ale jak praví Radka - dosti těchto řečí a pišme zážitky potěšující.
Mě dnes například těší několik věcí:
Je pátek
Vylezlo sluníčko
Mám výplatu
Jedu domů a prdím na práci
Ženu přestala bolet hlava!
:-§
Tak teď nevím - to poslední, to tě potěšilo nebo vyděsilo?!? :o)))
Potěšilo. Zatím ještě můžu :-)
Je otázka jestli ale chceš, ne ?? ;o))))
Co můžeš, těšit se?
Neurážej prasata. Jsou to užitečná zvířátka. Dnes večeřím kotletky, mňam mňam...
A jinak - kouknul jsem na účet, a taky mi připluli kapříci, to mě taky potěšilo;-)
což mi připomnělo - já dnes sehnala ovčí sekanou (vyzkoušenou domácí od chovatele), výbornou, bude k večeři...
Když jsme u toho jídla, dnes v hospůdce kousek od mé kanceláře měli v rámci obědových meníček 200g tataráček a místo dezertu malé pivo. Mňam mňam.
Kde??? (I když... to už asi nestihnu...)
U Kadleca: http://www.ukadleca.cz
jinak tataráček občas mívají i ve sklípku: http://www.sklipek.net
U nás za rohem (Steak house K1) jej také někdy mají a na tenisových kurtech na Bubeníčkové jej mají pravidelně. Jen mi sděl, za jakou cenu, když uvádíš v menu. Dnes jsou ceny takové rány, že si vždy vzpomenu na komunisty a jejich jedno z nejlacinějších jídel (což byl právě tatarák). Řeč je o roku 1960. Pak skočila cena na 40,-, 60,-, 90,-, dnes chtějí 195,- Kč.
A pořád to je ta samá cena, i tehdy bylo 40 kč víc než hodně.
Těch 40,- Kč bylo až po zdražení. V šedesátých letech byl za necelých 30,-, pak byla dlouho pauza (zákaz nabízení tataráků + zmizely smažené býčí žlázy) a pak zdražení. Vím, že to byla finanční rána, proto mne zajímá, jak se dnes s cenou lámou do meníčka. Co se týká masa, jsem negramot, nepoznám opticky vepřové od hovězího a vůbec nevím, kolik stojí.
A jen pro pobavení publika - v roce 1959 stál smažený sýr s hranolkami a tatarkou v hotelu Avion v Brně 4,80,- Kčs.
V polovině sedmdesátých let v Praze (hotel Imperial) - II. cenová skupina:
kachna pečená, knedlík, zelí.......13,50 Kčs
svíčková na smetaně, knedlík........9,50
Podotýkám, že ti, kteří toto pamatují, mají již dávno být v rakvi nebo v pokročilém stadiu důchodu.
Pobav ale taky publikum průměrnou čistou hodinovou mzdou tehdy a dneska. Řekl bych, že v tom tak velký rozdíl není.
Ještě pro pobavení napiš jaké byly hrubé platy, řekl bych, že nebyly vyšší než 1600 Kč.
V té době (polovina sedmdesátých let) jsem jako dělník na směny v rizikovém prostředí (nazývali to nějak druhou důchodovou kategorií) bral 2 200,- Kčs (včetně příplatků), jako číšník u Jednoty 800,- Kčs, jako hudebník u Pragokoncertu 1 800,- Kčs (pouze noční hraní).
A pro ilustraci ještě dodám - v roce 1970 jako řidič záchranné služby jsem bral 1 100,- Kčs, po přechodu na větší vozidlo a akutní případy 1 250,- Kčs.
Takže sis tu svíčkovou a kachničku určitě dával asi tak 2 x týdně :-)
A když ještě porovnám tehdejší a dnešní porce... Dnešní motorest hravě trumfne Interkontinental v sedmdesátých letech. Však bylo obecně platné ftípkování o tom, pod kterým že knedlíčkem se schovává to masíčko... :-))
Lelek: většinou jsem polykal rybí salát (1,70 Kčs deset deka + dva rohlíky - jeden za 30 haléřů) nebo paštiku za 1,60. Výběrové žrádlo bylo v noci (při hraní), to nás místní štětky a rádoby mistři světa "uctívali".
On i ten rohlík za 30 hal. byl tehdy hrozně drahý, je to jako by dnes stál kolem 8 Kč, takže žádná radost tehdy chodit nakupovat a živit se.
No to mi povídej.....
V roce 1969 chtěli za smaženej sýr po pastýřsku v brněnským hotelu Morava (?) 10,- Kč. Pro rozmařilýho záklaďáka dost, ale byl výbornej. Ještě existuje pivnice U Stopků?
Ano, hotel Morava byl a nyní opět po rekonstrukci funguje. A U Stopků na České totéž.
Netočili v něm Kurvahošigutentag? Je mi ta scéna nějak povědomá.
Nemám tušení, kterou scénu máš na mysli?
http://www.youtube.com/watch?v=blKpA3VTd-A
To, co ukazuje Joe v klipu, je kavárna Slávie na Solniční.
Tak tady?
http://www.youtube.com/watch?v=Jmgdw-mjj_I
Já nevím, brněnské hotely moc neznám...
A pokud se jedná o druhý klip, domnívám se (ne z uváděného záběru, ten bar mohl být nainstalován), že se dle prosklení a plochy může jednat o hotel International.
jinec: Myslel jsem tu Slávii, ale Morava je zřejmě něco úplně jinýho. 40 let jsem v Brně nebyl.
To je v pořádku, hotel Morava také není moc známý ani pro zdejší. A Slavie - pro mě osudový podnik. Měl jsem tam maturitní večírek (salonek Neon), oslavu (opět Neon) mé svatby mými hosty(já tam nebyl, odskočil jsem si na svatbu na hodinu z práce) a abiturientní večírek po 50ti letech. Letos jsem pomáhal jedné studentce, která psala bakalářskou práci na téma staré kavárny Brna se zaměřením na Slavii a kavárnu u Zemana.
No a samozřejmě Bolek a jeho restituce tohoto hotelu v Dědictví(mimo jiné - natočil volební klip se svojí zmijovkou a když jsem se ho ptal na vztah k dotyčné straně, tak mi řekl: "Ty Juro, vypadám na to, že su tak blbé?").
Joo, Slávka... Otcova (druhá) svatba, dědečkova trachta...
U Kadleca včetně polívky a malého piva 99,-
Sklípek včetně polívky 75 nebo 85 (teď nevím) a k tomu tzv. Levné pivo za 13,- (to je pivo, které potřebuje vytočit, často Plzeň a jednou i Maestro).
Oficiálně mám od šéfa povolené malé pivo (a ty dvě deci navíc si lajsnu na svoje triko). Tedy šéf byl teď párkrát na obědě s námi, a zrovna dnez poznamenal, že přemýšlel, co nám k Vánocům a do oka mu padly alkoholtestery:-/
Což jsou ceny "lidové". Nemáš tušení, za kolik to počítají v normálním provozu (mimo menu)? Já když protáhnu štatl, tak většinou vidím meníčka kolem 65,- Kč, ale na Cejlu je jeden podnik, kde "až do vyprodání" podávají menu za 29 kachlí. A fronty nevídané, venku stojí ve štrůdlu konópci v šólnách a magazínově voháklý koc.
Tak to netuším. Večeřet mohu naštěstí doma;-)
Ty vlastně žiješ ze dne na den, já měl na mysli preventivní průzkum - azyl + trucovna.
V pátek si můžu dát na Ruzyni Plzeň za 140,-, ale chce to ohlídat si míru. Kradou i tam.
Taky cenťák na pivu za 22, to je dřina, než se něco našpóruje. Ale při týhle ceně už je to radost dát podměráka... :-))
V osmdesátých letech stálo U Fleků jedno pivo 4.10, když člověk nezaplatil 5, tak už další nedonesli.
Tomu říkám motivace :-))
Když bolševik naposled zdražil jedenáctku na 3,30, dávali jsme si výhradně tři, šest, devět.
195,- za tatarák mi pořád přijde jako slušná cena. Naposledy před několika lety jsem ho měl snad za 230.- Ale to je pražská cena, no... A taky to nebylo zrovna v nějaké špeluňce...
Na druhou stranu je ale pravda, že se z té porce nají minimálně 2 lidé, s lidmi co si to občas dáváme se tím nacpeme klidně i 3.
A přiobjednat topinky... Nevím, zda mi u toho tataráku nechutnají více ty topinky (miluji topinky - nacucnuté sádlem a hodně česneku, až to vyráží nudli z nosu....).
Jseš můj člověk. Na průmyslovce to byla ob den moje večeře a dodnes se mi topinky v úpravě tebou popisované nepřejedly.
Na vojně se dobře tloustlo po "topinkách" utopených v rozpáleném ztuženém tuku IVA. Navrch se občas napatlal kečup a když se zadařilo, tak i tatarka... :-)
Jo, tak tohle nás asi předloni pobavilo u Zlatého tygra když si tam tataráka objednal vedle sedící Kanaďan (jak jsme zjistili během večera) :-) Jídelní lístek bral odshora dolů, od vepřo knedlo zelo přes svíčkovou až skončil i u toho tataráku. Plus do toho za tu dobu nalil asi 8 piv :-) Já stíhal asi jen 4... Kam to do sebe dával netuším, ale tlustý rozhodně nebyl a ani nijak robustní, prostě takový normálně rostlý chlap.
Nejdřív koukal na ten talíř se syrovým masem, pak na všechny ty ingredience okolo (obzvlášť ho vyděsilo to syrové vejce :-))), ale to jsme mu poradili co s tím vším má udělat. Nakonec vzal do jedné ruky topinku a do druhé česnek a chtěl ho k tomu přikusovat :-) Tak dostal další ponaučení, co a jak... A jak si potom pošmakoval ;-)
Když jsme u toho jídla (řeč o topinkách odskáče zítra moje sousedka, budu je mít k obědu), překvapující je, že pozoruji určité pózerství při výběru jídla (pracovní obědy nebo večeře). To jsou samé ústřice, humři, uzení úhoři, div ne koňská vejce a na mě se dívají jako na nějakého podivína (vědí, že nejsem žádný šetřílek), když si dávám špenát, guláš, mexické fazole, cokoliv s bramborovým knedlíkem a vůbec nějaká domácí jídla (dávám si to, na co mám chuť). Při dalším setkání z těch upřímnějších vypadne, že mi to jídlo záviděli a s chutí si dají bez zábran také něco "obyčejnějšího".
Přiznávám, že když už si na to jídlo do hospy zajdu, a platím ho docela draze (relativní pojem, uznávám), tak si "obyčejné" jídlo v drtivé většině také nedávám ;-) Ale ty humry a všechny další laskominy co jsi vyjmenoval rozhodně nejím moc často :-) Spíš zřídka, maximálně tak jednou dvakrát do roka...
Já mám nějak zakódované, že ta jednoduchá strava mi chutná. Již v dětství jsem měl raději (než maso) nudle s mákem, smažený květák, česnečku a obyčejný špek s cibulí. Do školy jsme dostávali chleba se sádlem nebo s máslem (na žízeň jsme pili vodu z kohoutku a to všichni). Když vidím, co ti svišti dnes nakupují (rozhodně různorodě, draze a nezdravě), dost se podivuji.
jinec:
To se ale nevylučuje, klasická jídla jím samozřejmě také. Ty ale jím jenom doma připravené, přeci jenom jsou většinou chutnější než v obyčejné restauraci. V dražším podniku asi budou mnohem lepší, ale to mi přijde už jako vyhazování peněz, když doma to samé mohu mít mnohem levněji a přitom stále stejně chutné. Včetně toho, že na vlastní oči vidím co všechno do toho kdo dal ;-)
Jinými slovy, doma jím to co se u nás doma normálně vaří (takže především klasická česká kuchyně), na ty další náročnější (hlavně přípravou a tak) jídla si ale občas zajdu už do restaurace. Je s tím méně práce a je předpoklad, že se to jejich kuchaři povede s větší pravděpodobností než někomu u nás doma při nějakém občasném pokusu udělat nějakou specialitku sám :-) Přeci jenom tyhle věci vaří asi každý den a má to vyzkoušené...
Všechno tohle ale předpokládá buď umět pořádně vařit sám nebo na to někoho mít ;-) Což chápu, že s tím někdo může mít problém.
Jarda: On je asi také rozdílný přístup z pohledu člověka, který se skoro celý život nestravoval normálně. Já jsem se o sebe od sedmnácti let sám staral (vysokoškolská "jídelna" byla strašná), byl jsem několik let odkázán na stravu z jiných než domácích zdrojů a v tom jsem měl vždy velké výkyvy. Rohlík s "něčím", v noci díky hraní minutky. V manželství jsem zakazoval vaření pro moji osobu, nechtěl jsem se přizpůsobovat časově a chtěl jsem dávat ženě volnost. A za posledních dvacet let opět obrovské výkyvy - při vytížení si na jídlo nevzpomenu, maximálně ho odbudu krajícem chleba nebo oplatkou, na druhé straně hotely s perfektní kuchyní, ale ta dravost s jakou jsem rád jedl po hotelích, mě přešla. Nesnášel jsem jídlo ve Státech, nesnáším je i v Izraeli, špagety mi nechutnají v Itálii (z české kuchyně ano), v originál čínské restarace mě neuctí (česká "čína" mi chutná víc). Pokud si vzpomínám, snad nejmenší potíže mi dělala strava při vynuceném zaměstnání - kantýna a její saláty a salámy.
Závěr - asi mě okolnosti vychovaly k nechtěné skromnosti.
Jen k té české číně a českým špagetám - nebude to tím, že v českém boršči, českých špagetách a české číně je i pořádný kus "vepřaknedlazela a svíčkové" ? Způsobem úpravy i skladbou sutovin ? Rusové, Italové i Číňani by se nestačili divit... :-))
U české číny bych si tím "vepřo-svíčkovo" nebyl až tak 2 x jistý... Prase ani kráva neštěká... ;-)
Nejlepší česká čína je ta vietnamská. Na štěkání, mňoukání a jiný zvuky kašli. Hlavně když nám chutná :-)
Tak topinky byly v rámci sousedské výpomoci (na ně ještě něco z vajíček) a vylíhlo se z toho zítřejší kuře na smetaně.
Hm, kuře na smetaně, to už jsem dlouho neměl. Hned podám návrh. Už jsem dneska přišel s tím, že je podzim a tutíž potřeba udělat žemlovku. To se nám ten jídelníček pěkně plní.
Ty jo, žemlovka, tu už jsem neměla ani nepamatuju...
A jak ji děláte?!?
Já ji mám ráda bez tvarohu a bez rozinek. Za to ořechy ty v ní teda můžu... A musí vonět skořicí a vanilkou... :o)))
Jak děláme žemlovku? Je to úplně jednoduché. Řeknu manželce a pak se objeví na stole. :)) (žemlovka, ne ta manželka)
Tvaroh také nedáváme, ostatní dle toho, které dítě ji nebude jíst, jedno nerado ořechy, druhé rozinky. Já rád ořechy i rozinky, skořici máme rádi ve velkém množství.
Hmmm, tak kvůli jednomu pekáči žemlovky si teda manželku pořizovat nebudu :o)))
Radka: Já totéž, souhlasím.
a není to tím, že první jídlo platíš ty a to další oni ?
Nikoliv, ale již jsem narazil na vyčůránky, kteří když věděli, že nebudou platit, tak se silně odvazovali (což by za svoje neudělali) - již je neznám.
Pamatuji si, když jsme si na gymplu s kamarádkou kupovaly v polotovarech.
Nejdřív se to jmenovalo tatarský biftek a stálo to asi 5,60. Pak to na chvíli zmizelo a objevilo se to jako "rumunský párek" asi za 10,90 :o)))
A pak to zmizlo ouplně... A pak i ty polotovary :o)))
Včera večer tatarák v jedné restauraci někde u Ledče nad Sázavou, dle jídelního lístku 250,- (já to neplatil), donesli to na obrovsým tácu s 12 topinkama....no nenacpal jsem to do sebe i přes mohutné zapíjení whiskou
Krwa, nechte toho!! To se chcete zabít žrádlem?!?
Zdraví hladovec...
:-))
Vždyť to říkám, normální jedinec nemá šanci to do sebe na posezení naládovat ;-)
Tak jsem uložil malého, a jelikož jsem měl malý hlad, tak jsem místo večeře jen zkontroloval, jak se mi před týdnem podařilo naložit Hermelín. Kurevsky dobře!!!
Tak jsem si k němu udělal grog, akorát mi ujela ruka s rumem. Jsou tam asi dvě deci rumu v půllitrovém hrnku. Jdu si udělat druhý hrnek. Kdybych už dnes nenapsal, usnul jsem cestou:o)
Hele! Fakt NESERTE s tím žrádlem!!! A pak se nemám divit, z čeho jsem tlustej, když tady každý jen ŽERE... :-))
Nepřikládej to jenom objemu žrádla. Já se masíruji, poněvadž mi zbývá pár dnů při obstojném jídle. V těch končinách, kde se opět budu zdržovat, mi jídlo většinou nechutná (ať si vybírám cokoliv - má to pořád divnou chuť), moc toho nesním, většinou různé úpravy vajec a saláty a přesto ztloustnu.
njn, jídlo je sice košer, ale jinak to stojí za h... starou belu... ;-))
Dolfa řeší nefukční gamesu... :-)
1. díl
http://www.youtube.com/watch?v=xuQ0x2Tl3pE
2. díl
http://www.youtube.com/watch?v=OF4jyr5SAOg
Obětavec (debil) bránil Jižní spojku vlastním tělem :-))))
http://www.novinky.cz/krimi/214202-straznik-se...
:-)
Docela by mne zajímalo jaké že ty "donucovací prostředky" asi tak používají vůči rozjetému kamionu :-)))
Mě teda dneska potěšil i pobavil tenhle nápad:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/214246...
Jo, kdyby někdo potřeboval, našel jsem zásobu "tepelných koulí" o příkonu 150W :o)
super nápad!
hele jedna 150W by bodla do kuchyně, aby bylo pořádně vidět pod ruce při krájení.
Nechceš pětistovku ? Je někdy ze šedesátejch let. To už je opravdu tepelná koule :-) A pod ruce bys viděl určitě, ale chce to svářečskou kuklu...
Když jsem se dnes v jednu ráno vracel ze zábavního centra, kde mne potěšil Radim Hladík a Blue Efekt, ale z následné diskotéky mne diskžokej vyhnal písní "mááám rááád víííno červenéééé..", potkal jsem pár kroků od diskotéky slečnu a dva mladíky z nichž jeden tlačí stavební kolečko - ptám se: "pro koho jedete?" a on mne pobavil odpovědí "už jsme ho vodvezli!"
Občas mi přijde omylem nějaký mail nebo vzkaz (nemyslím spam, ale někdo si mou adresu splete s někým jiným).
Dnes mi přišel na jednom webu soukromý vzkaz:
"Ja se nezlobim, priste to bude lepsi."
Tak jsem přemýšlel, v čem asi zamýšlený adresát selhal:-)))
Nepremyslej a normalne se zeptej. 8-)
Se mnou se takhle kdyzy rozesla slecna. Po telefonu. Asi 5 minut jsem dostaval strasne vynadano, ukoncila to tim, ze se rozchazime a ze mne uz nikdy nechce videt a zavesila, aniz by mi dala prostor se zeptat, kdo ze to vlastne vola... 8-)
http://www.novinky.cz/koktejl/214330-divoke...
Sice spíš do co posloucháte, ale už dlouho jsem se tak nezasmál, protože konečně vím proč jsme vlastně tady a na začátku perfektní nakopání ekonáboženství do zadku.
Navíc můj oblíbenec :
http://www.youtube.com/watch?v=_AnKQlnGReY
navíc skvělá hovorová angličtina
We’re so self-important. So self-important. Everybody’s going to save something now. “Save the trees, save the bees, save the whales, save those snails.” And the greatest arrogance of all: save the planet. What? Are these fucking people kidding me? Save the planet, we don’t even know how to take care of ourselves yet. We haven’t learned how to care for one another, we’re gonna save the fucking planet?
I’m getting tired of that shit. Tired of that shit. I’m tired of fucking Earth Day, I’m tired of these self-righteous environmentalists, these white, bourgeois liberals who think the only thing wrong with this country is there aren’t enough bicycle paths. People trying to make the world save for their Volvos. Besides, environmentalists don’t give a shit about the planet. They don’t care about the planet. Not in the abstract they don’t. Not in the abstract they don’t. You know what they’re interested in? A clean place to live. Their own habitat. They’re worried that some day in the future, they might be personally inconvenienced. Narrow, unenlightened self-interest doesn’t impress me......
Kdopak tohle zvládne ve svých 84 letech ? ;-)
http://www.dailymotion.com/video/x14ugv...
Já ne! ;-)
Pokud jsem viděl dobře, tak dneska po hlavních zprávách na N@vě byla v reklamě na skládací kola Dahon naše Jitka V. ;-)
Valil jsem na to bulvy jak blázen...
mě potěšila včerejší procházka s Týnou (bejvalá je na dovolený, tak hlídám našeho dříve společnýho psa)
Byli jsme asi hodinu a půl v lese. Za tmy. Bez baterky. Víc jak polovinu času jsem moc nevěděl, kde jsem, natože jestli jdeme vůbec po cestě. Pršelo. Bylo to fakt nádherný! Hned bych jel na vandr....
Oni Ti Týnu převycvičili na slepeckého psa (když jsi se úspěšně vrátil)?
já chodím po ese v noci docela rád a na vandrech často prochodím celou noc. Mám to rád. Nejdu v jeskyni, vždycky je něco málo vidět, i když je zataženo jako včera... Týna ty oči nepotřebuje, má frňák a je na listí slyšet, kudy jde, tak není problém jít za ní:-)
Hooooohodně zajímací.
http://www.youtube.com/watch?v=fXkoIBDXwd8&...
Dost dobrý. Ale jak to začne padat a kamera se zabalí do roztrženého zbytku balónu, tak tam jsou vidět ruce, jak to odhrnují. Tam někdo byl.
Gagarin.
Že by mimozemšťan ?? :o)))
Video moc pěkný.
Mazec! Příště to můžou zkusit s lidskou osádkou... :-))
Parkour v psím podání. Naprostá paráda!!! Před tímhle psem na strom neutečeš:-)
http://www.youtube.com/watch?v=pXElh_VM0Uc
Prostě takovej kočkopes... :-)
tak mě potěšilo počasí! Ráno jsme byli na procházce s Týnou a je nádherně. Týna se koupala a teď se suší na verandě a až dopeču chleba a trochu poklidím, tak naháím do batohu spacák, karimatku a trochu jídla a padáme ven si to užít. V pondělí nebo v neděli večer mi jí ase seberou, tak si to pořádně užjem dokud to jde. Návrat zítra dopoledne, protože odpoledne už musím udělat něco s těma záhonkama :-(
přijde mi to jako úžasnej nápad. Tam bych s echtěl potápět...
http://www.novinky.cz/cestovani/214230-unikatni...
Tohle me pobavilo dnes v Yorku - tridem?
U nás ho můžeš sehnat v Tandemservisu v Ostravě.
1x jsem ho viděl i naživo:
http://www.petrasovi.cz/kuk.php?dir=....
Možná má PepíkW lepší fotku, byli jsme tam spolu.
sem viděl trojkolo ještě vylepšený o zavěšenou tříkolku:-)
http://jurimir.rajce.idnes.cz/SPEZZI/#z59.jpg
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa...
DO-KO-NA-LÝ!!! :-)))
já to chci!!!!!!!!!!!!!
Plakát, co jsem včera potkal:
Výuka Angličtiny pro děti od 3 měsíců do 14-ti let
http://www.helendoron.cz/
Ta tříměsíční mimča si asi vrní anglicky ...
8-)
Náš mladý uměl s anglickým přízvukem nádherně poprdkávat a co teprve když si pořádně šplíchnul do plenek.
a pro rodiče kurzy hned vedle:
Na lednici mám takový krásný tupláček. Opravdu hezký s Otčenášem. Kupoval jsem ho asi před pěti roky v obchůdku s keramikou. Takový ten klasický obchůdek plný krásných věcí "made in české ruce".
A teď jsem jen tak náhodou koukl zespoda na dno. Made in China. To jsou věci....:-(
A až pojedeš v lodičce po Vltavě, vystrčí na tebe hlavu mlok.
Kdepak mlok ...
Čapek psal, že pohroma přijde z jihovýchodní Asie (Oceánie) ovšem nemohl tušit, že to budou ´šikmoocí´...
Chceš tím naznačit, že naši následníci se za padesát let budou v historii učit: "...Praha, jedno ze západnějších měst naší vlasti, nedaleko hranic Číny a Velké Britanie.."??
Optimisto:-(
"Archeologové se vydávají na místo někdejší osady Praha zničené při pohraničních bojůvkách mezi Čínou a Věčným královstvím Alláha a Mohameda, jeho proroka."
Ale jinak mu tam dost věcí sedí. Hlavně ta ochotná spolupráce ke sebezničení. V tom dnešním případě nikoliv co se týká zemského povrchu, ale ničení evropské ekonomiky zadáváním výroby mlokům, to ano.
No vidíš, a já si ještě nedávno myslela, že Maržíš je nedaleko Slavonic :o)))
Miloučký fantazírování :-)
http://www.novinky.cz/diskuse?id=215308&...
Baba nic v ruce nedrží, jen se šťourá v oku (resp pod okem)... I když jsem přesvědčen, že Appleisti tam prostě vidí iPhone... ;-))
Uz se tesim na dalsi let...
http://www.stream.cz/video/527429-pilot...
Kdyby ten mamlas pustil řízení a nechal věcem volný průběh tak to snad dopadne líp...
Na labutích mám nalítáno asi patnáct minut a přistání bez problémů. Fakt stačí jenom pustit páčku... :-)
Tenhle přistál slušně, nakonec to vytrimoval.
http://www.youtube.com/v/LAljM7CaY10
Bočar jako prase ale srovnal to do směru přesně v ten pravý okamžik!
Tenhle obr s tím měl taky docela dost práce ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=OtnL4KYVtDE
http://www.youtube.com/watch?v=W4OxGkmvPng&...
tohle je teprv síla, pokud si pamatuji tak tohle přistání mělo i gender dohru.
Prý to pilot v poslední chvíle vyrval pilotce z ruky a přerušil přistání v Hamburgu...
Hmmm, a já jsem zase četl, že právě z té pilotky se stala hrdinka, protože to ukočírovala ;-) Tak si vyber...
no oni ji oslavovali, ale vyšetřování :
The Lufthansa Airbus A320 that almost crashedwhile trying to land at Hamburg airport in heavy wind was being steered by the 24-year-old female co-pilot, named only as Maxi J., according to a spokesman for the German Federal Bureau of Aircraft Accidents Investigation.
The subsequent maneuver in which the landing was aborted and the plane quickly took off again for a second attempt was conducted by the more experienced 39-year-old pilot, Oliver A.
Gender podtón byl v tom, že pilot při vyšetřování uvedl, že se obával převzít řízení dříve, aby nebyl obviněn z mužského šovinismu ....
Nojo, tyhle informace jsem už nehledal :-)
Pěkný, no :-( Tady se člověk bojí cokoli říct o cikánech aniž by okamžitě nebyl obviněn z rasového útoku a u nich už řeší i tyhle pitomosti... Kam tenhle svět asi tak spěje :-( Nechci být sprostý...
Aby nebyl obviněn z šovinismu tak nechal kolegyni podusit a málem to rozbít...
Ani domyslet jak bylo lidem v letadle
Blijno. Jak jinak... ;-)
a asi taky dost mdlo
Byl by asi zajímavý počet vrácených zpátečních letenek :-)
co všechno lidi dokážou....
http://www.collegehumor.com/video:1942994
Slušný !
Taky něco přidám ;-) http://www.novinky.cz/koktejl/215149-american...
Tohle je neuvěřitelné.
Mě dá práci dýni nakrájet i do kompotu...
Nápodobně :-)
Sám obdivuji lidi, kteří umí vykrajovat melouny, ale tohle je o několik řádů výše. Fakt machr.
Zajímavé a praktické vybavení u pánských pisoárů jsem objevil v jedné z restaurací v Prčicích. Velmi praktická opěrka pro hlavu konajících pánů. I výška přesně sedla. Vyzkoušeno osobně. Ostatně přiložené obrázky jsou myslím názorné.
Michale tohle doma ve svém království ještě nemáš ;-)
jo čelník.... no v bývalé restauraci Monaco v Podolí to bylo už někdy v roce 1993 ?
Jako kluk jsem, tuším na Božím Daru, objevil na nějakám pánském záchodku blítko. Výlevku s tlustým odpadem a dvěma madly na stěně.
Takové je na Marjánce ve Stříbrné Skalici dodnes ;-)
http://www.super.cz/clanek/42857-studenti-setri...
Pobavilo mne, že v UK to považujou za novinku...
http://www.novinky.cz/krimi/215481-cyklista...
http://www.novinky.cz/veda-skoly/215628...
Je to dobrý, můžem konečně začít chlastat... :-)))
Možná to patří spíš do vtipů, ale mne to dnes pobavilo i potěšilo. Prostě Jiránek nezklame. Navíc Karla je ve čtvrtek :-)
Renčín taky není špatnej... :-)
AuAuuu, sory :-)
Ale když už jsme u toho Renčína, líbí se mi jeho hlášky (obvykle monolog Dlabáčka ke kumpánovi), např.: "(praktické potvrzení pravidla, že) Blbost vzdalující se od nás zdá se být menší" nebo "Lepší s moudrým něco ztratit, než s blbcem něco nalézt"
kumpán je Rambousek...
http://www.stream.cz/mazlove/529841-pitbull-co...
tzv. kapitalismus s lidskou tváří ....
http://ekonomika.idnes.cz/urad-pokutoval-zlute...
Stát reguluje maximální ceny energií, peněz (úrok), teď i minimální ceny, za kolik smí jezdit autobusy a být prodávány rohlíky? EU nám bude diktovat, kolik smíme vyrobit cukru a jakou plochu mohou mít vinice?
Nebylo by jednodušší zrušit Energetický regulační úřad, ÚOHS, a dalších asi tak padesát úřadů tohoto typu a znovu zavést Státní plánovací komisi a Výbor lidové kontroly?
Blbost. Na dva úřady nenacpeš tolik úředníků.
Teď mě napadlo - ty rudneš!!!! Bolševiku!!!!:-))
A víš že by se mi nějaké provedení tohoto docela líbilo ;-) Už jenom ty hrozné rozdíly v cenách u různých prodejců mne pomalu ale jistě začínají štvát... Člověk pak ve svém volném čase nedělá nic jiného než pořád zjišťuje kde co stojí... Jo, tohle by se za komunistů stát nemohlo :-)
Další rudoch:-)), nějak se vám ten kapitalismus začíná zajídat:-)))
Tušil jsem, že mne jednou někdo prokoukne :-)))
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/215917...
Já bych byl pro, aby těch zemí objel co nejvíce. Možná by to dost věcí změnilo....k lepšímu.
Jsem téhož názoru.
tak si hledám info k novýmu přehrávači A847 od Sony a místo toho jsem našel tohle video. A věříte, že mě to docela potěšilo? No a abych potěšil i zbytek chlapské části návštěvníků tohohle fóra tak tady máte odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=eRQ12pYWRb0
Dnes jsem spěchal na jedno ověření podpisu na CzechPoint. A jelikož jsem do sebe po ránu hodil bootovací půllitr kafe, měl jsem močák jak roteiro. Nikde ani křovíčko ani klidné zákoutí, všude davy lidu. A najednou se vynořilo staveniště, a před ním budka. Odemčená. Krásně čistá a voňavá. Tak to mě fakt potěšilo;-)
nádherný, úžasný!
fakt dobře udělaný!
http://vimeo.com/1427682
Krasne. Někdo tančí s vlky, někdo s kameny... :-)
Krásný. Ty nejbáječnější nápady jsou tak jednoduchý... :-)
jo jo jednoduchej nápad, ale fakt krásně zpracovanej. Vypadá to jako nádherný a úžasný tanec.
Tak tohle mě hodně bavilo.....
Sem nepochopil. Natáčí se, jak bourá věžičky z kamení, a pak to pouští pozpátku. Nebo je v tom ještě nějaká hlubší myšlenka?
http://www.videacesky.cz/skece/pristani-na...
http://www.videacesky.cz/skece/pristani-na...
vypadá to, že golfisty to nepobavilo. Mě jo :-)
Fantastický :o)
Nejsou ti golfisti nějaký suchaři?
Mne by jenom zajímalo, kolikrát už dostal pár facek, někdy si vážně koleduje...
http://www.youtube.com/watch?v=f1-wKm6fKgs
http://www.youtube.com/watch?v=Dcnzkhc6hxE
:D
tak mě docela potěšilo, že když jsem jel teď na kole z práce (tedy to mě zrovna nepotěšilo) tak jsem v Říčanech koukal jak na přechodu přecházej dva lidi a jeden z nich se na mě koukne a povídá: "Jurimíre??" a von to Hekynen:-) Fakt! No, že v půl desátý večer natrefím v Říčanech na nakoláka z Břeclavi, tak to bych fakt nečekal :-D
No a pak mě nepotěšilo, že jezdilo furt dost aut, tak jsem jel po silnici jen půlku cesty a pak to ohnul do lesa a noa ta druhá půlka cesty, tak ta mě potěšila.
tak dobrou noc.
Mne to nenadálé setkání s Jurimírem ve stylu "superhaluz" také velmi potěšilo. A to i přesto, že jsem narozdíl od něho mířil ještě do práce (která se protáhla přes půlnoc). No alespoň že tu večeři platil zákazník (to byl ten "druhej"), což mne mohlo alespoň trochu těšit :-)
a to sem si říkal že jsem vůl, kterej je v práci od 7:30 do 21:30
Přes půlnoc bych teda nedělal...
Jo a sorry, že jsem nebyl moc řečnej, ale měl jsem toho nad hlavu a padal únavou na tlamu...
Bohužel reinstalace programů a převod dat na nový server se nedá dělat za provozu (přijel jsem na místo v 17 hod, v 18 to "zavřeli" a já nastoupil; a dnes dopo a kousek odpo se už jen "dolaďovaly" detaily typu profily uživatelů na terminálovém serveru, nastavení importů výpisů z bank atp)... Za nic se neomlouvej, taky jsem moc řečný nebyl. Bylo fajn tě i jenom vidět ;-).
http://www.youtube.com/watch?v=bE-jgcstqIg
Reklama na novou Fabii RS... Docela zajímavá :-).
Samodomo ruský Hummer :-)))
http://izismile.com/2010/02/03/a_homebuilt...
http://www.lazypalace.com/homemade-rolls-royce/
Nechci někoho naštvat, nebo tak něco, prostě mi náhodou padl zrak na titulek ve včerejším TV programu a pobavilo mě to.
ČT4 SPORT
20.55 Fotbal - kolektivní inteligence
A to si představ, když je těch 22 lidí každej zvlášť.
Co by ne, takový fotbalový mančaft může mít úhrnné IQ i přes 800 ;-)
Pacifistům se to asi moc líbit nebude, ale mně to přijde super ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=QfDoQwIAaXg&...
Co by se jim na tom mohlo nelíbit? Já tam žádnou propagaci, ba ani toleranci násilí nevidím...
Třeba tady chápu, že se pointa může pacifistům nelíbit, ale to je tak všechno, co s tím můžou:-)))
http://www.youtube.com/watch?v=h1kO1L4BLsk
Zejména se jim tedy nebude líbit, jak jedna obyčejná malá pistolka zabránila zbytečnému násilí:-D
Oni z toho napadeného udělají zločince, protože jim sebral tu jejich fuc..g kameru a hodil jim klíče od auta na konci té cesty do kanálu... :-/
Nemít ten napadený kluk (v BMW) kvér, tak by to asi nedopadlo dobře...
Ono těm pacifistům jde spíš o to, jak by to dopadlo, kdyby měli pistole všichni a taky jaké si z této příhody ti dva týpci vezmou ponaučení.
To je strašně jednoduché. Co bys dělal Ty, kdybys měl pistoli a věděl, že ti ostatní ji mohou mít také?
Pravděpodobně by sis hleděl svého, neprovokoval a choval se slušně, že.
Ozbrojená společnost je zdvořilá společnost. Robert Heinlein, spisovatel
Bůh stvořil lidi slabé a silné - a teprve Samuel Colt to napravil.
Při čtení tvého a Joeovo příspěvku mě napadlo, že když budou všichni lidé ozbrojeni, výhoda silných nad slabými se zmenší jen částečně. Kdybychom chtěli tu úplně nejvíc nejzdvořilejší společnost, tak to zase napravili jiní pánové, kteří pravili, že beztřídní společnost...
Co má beztřídnost společného se zdvořilostí společnosti ?? Smajlíka jsem nikde nezahlíd :-)
No že dneska ti silnější neohrožují ty slabé ani na tak zbraněmi, jako spíš pomocí peněz. Tak kdyby všichni měli stejné zbraně a stejné peníze, měli by být ještě zdvořilejší. :-)
No, ještě že jsi tam teď toho smajla dal a nemusím tě podezřívat, že bys to snad měl myslet vážně :-)
Aby bylo jasno. Nejsem zastáncem všeobecného ozbrojování. Nejsem ani pacifista, ale násilí a agresivita se mi hnusí. Považuju se za slušného člověka a taky se tak snažím chovat. Ovšem v okamžiku kdy slušní lidé budou na odstřel zbraň si pořídím.
Abych to uvedl na správnou míru. Ne na odstřel slušných lidí, ale na svou a jejich obranu.
Ale ten dvojsmysl pobavil, máš bod:o)
Možná by se lidé víc přetvařovali, ale méně agresivní by stejně nebyli, agresivita by se mohla hromadit, na první pohled nevinný rozhovor by mohl skončit střelbou ze zálohy, ti co nemají zábrany a lépe ovládají zbraň by stejně byli agresivní, jiní by chodili ve skupinách, aby se cítili bezpěčnější, že člověk nosí zbraň ještě neznamená, že je schopen ji použít, takže takové ty submisivní typy by dostávaly na prdel podobně jako teď, takoví ti typičtí gauneři, co ti dneska ukážou bouchačku za pasem, abys udělal co chtěj, by rovnou stříleli, nevím jaký z toho vyvodit závěr, ale něco mi říká, že by se toho k lepšímu moc nezměnilo, nevím.
Pěkná projekce vlastní osobnosti;-)
Nevím, zda to bude přímo k věci, ale znám mně velmi blízkého pána, který prodělal velmi intenzivní a mimořádně odborný výcvik, je držitelem dvou velmi účinných zbraní a přesto je velkým pacifistou. Když jde kdekoliv přírodou, dívá se pod nohy, aby náhodou nezašlápnul nějakého brouka a jak se říká, ani kuřeti by neublížil. Ale jak sám říká, když se dívá na některé lidi, vidí, že to nejsou kuřata.
Nejsem majitelem žádné střelné zbraně ani jejich napodobenin - plynoky, špuntovky...Líbí se mi, ale nikdy jsem necítil potřebu si nějakou pořídit. Nicméně v době kdy si grázlové celkem bez problémů můžou pořídit nelegální zbraň a ohrožovat s ní slušné lidi, mi názory o neetičnosti zbraní a jejich potencionální nebezpečnosti, připadají trochu nereálné. Zbraň je jenom tak nebezpečná, jak je nebezpečný její majitel. Názory že všichni bychom měli být na sebe hodní jsou sice krásné, ale realita je bohužel jinde. Nechci se octnout v roli ovce, kterou vlk sežere proto, že jí vytrhali zuby a nemůže se bránit. Vlci byli, jsou a budou.
Henlein je jeden z mých nejoblíbenějších spisovatelů a jehio názory tedy docela dobře znám. Souhlasím s jeho názorama na majetek, sex apod. ale tady si nejsem vůbec jistej.
Všeobecné veřejné nošení zbraní bylo třeba na divokým západě. Nemyslím, že to bylo ta nejzdvořilejší společnost.
Taktéž v současných USA má zbraň snad každý a mají pokud vím zdaleka největší procento násilných trestných činů, vražd a seriových vrahů na světě.
Nevím jak zajistit zdvořilou společnost. Podle mne je ale ze všeho nejdůležitější výchova. Obrana je až selhání té výchovy a určité promile patologických jedinců, které bude bohužel asi vždycky...
Divoky zapad = odpad spolecnosti. Prirovnejme to k situaci, kdy by dnes do uzavrene oblasti vypustili vezne a k nim pridali stejny pocet beznych obcanu. No a pak jim rozdali zbrane.
To, o cem se nejvic pise a filmuje byla prave ta "fronta", kde dobri zatlacovali zle dal a dal na Zapad.
Dál na západ mě připomnělo moji oblíbenou finální scénu z Go West
http://www.youtube.com/watch?v=n5a15yIkEzU&...
Možná bychom si měli založit téma na zbraně.
Divoký západ byl trochu extrém. Země nikoho, kde nikdo zákony neznal, a i když znal, nebyly dost dobře vymahatelné. A přesto se žádná apokalypsa nekonala. Byla to spíš dřina. Sem tam nějaký exces spíše pod vlivem alkoholu. Známé firmy se vybily povětšinou mezi sebou, a zůstali ti, co se do ničeho moc nenamočili. BTW například tam neznali zámky na dveřích. Myslím, že jako skoro anarchistovi by se Ti tam možná tenkrát i líbilo;-)
Jen k mýtu o snadné dostupnosti zbraní v USA:
http://karasek.blog.idnes.cz/c/129055/Jo-v-ty...
V některých aspektech je jejich federální (tedy pro všechny státy závazný) zákon ještě přísnější než ten náš. V některých státech na držení zbraně není nárok, jen na povolení či výjimku nějakého ouřady.
Je potřeba srovnávat srovnatelné. Američané jsou potomci uprchlých trestanců a různých jiných dobrodruhů. Lze srovnávat evropské státy mezi sebou: Ve Švýcarsku je každý bojeschopný muž ve věku 18-45 let povinen mít doma samopal. Statistika vražd ve Švýcarsku v letech 1998-2000 byla 9.2 vražd na 100 000 obyvatel za rok. V Anglii je držení vojenských a obranných zbraní zakázáno, loveckých a sportovních je velmi málo a podléhají velmi přísné kontrole. Statistika vražd v Anglii v té samé době byla 14 vražd na 100 000 obyvatel za rok.
V hlavním městě USA Washingtonu je držení střelných zbraní pro sebeobranu zcela zakázáno a tamní počet vražd je 56.9 na 100 000 obyvatel. V městě Arlingtonu, hned za řekou, ale už v jiném státě, není držení zbraní k sebeobraně nijak omezeno a počet vražd je 1.6 na 100 000 obyvatel.
Mám hledat další příklady?
o tom švýcarsku vím...
Australani jsou také potomci trestanců. Dokonce pokud vím více než američani a je to tam jiné.
to, cos udal jako argumenty, ale svědčí podle mne právě pro to, co jsem řekl. Že hlavní je výchova. Morálka ve které žiješ atd. To je ten rozdíl mezi švýcary a amíky.
A to si myslím, že je to hlavní!! To nejdůležitější. Ozbrojováním řešíš až absenci to, že morálka společnosti je na nule a výchova v troskách...
Jinak jak už jsem řekl, na držení zbraně nemám vyhraněný názor. Jsem asi spíše proti, protože jsem přesvědčený, že tu kulku ven dostaneš snadno, ale bbě se cpe zpátky.
Kámoš se třeba jednou zeptal slečny večer na jinak liduprázdný zastávce busu, kolik je hodin, protože neměl časoměřič a chtěl vědět, kdy to pojede. Nestačil tu větu ani doříct a vystrašená slečna mu nastříkala do ksichtu celej slzák. Kdyby měla kvér, tak mi o tom už nevyprávěl...
Ten příklad jsi tu dával už několikrát. A myslíš, že se zbraní by ho zastřelila?
Obranným sprejem se nedá vyhrožovat, ten se musí překvapivě vytáhnout a okamžitě použít. Útočník může utéci z jeho dosahu, vytáhnout silnější zbraň, nebo zaútočit tak rychle, že i když sprej zmáčkneš, stejně tě stihne zranit nebo i zabít.
Naopak, se střelnou zbraní se dá ustupovat, křičet - lehni si na zem, dát varovný výstřel. Přesně jako v tom mnou odkazovaném videu, fakt si ho pusť až do konce. Odhaduje se, že v 999 případech z tisíce stačí hrozba zbraní (včetně varovného výstřelu), tj. vůbec není nutné ani zranit protivníka. Ostatně - jak by to asi vypadalo, kdyby ten řidič kabrioletu vytáhl obranný sprej, nůž nebo nějaký klacek?
No jak by to asi tak vypadalo, resp dopadlo.. Dostal by (ten řidič kabria) přes držku. V tom lepším případě...
Tak hele, nejdřív si ujasni komu fandíš:-)
V tom lepším případě by přece dostal přes držku ten drn co první vytáhl tu bejzbolku z pick-upu:-)
vím, že jsem to sem už psal...
nevím, jestli by ho zastřelila nebo ne, těžko říct. Já tu holku ani neviděl, tak jak mám vědět, co by udělala nebo ne. Ale vím, že by mohla že to je možné. O smrti díky náhodě v souvislosti se střelnou zbraní jsem četl či slyšel opravdu nohokrát. O smrti omylem taktéž.
Vždycky se to může stát. A stává.
poslyš jednu svou zkušenost. Byl jsem v situaci, kdy okolo mě stálo šest rusky mluvících lidiček s nožema v rukou. Taky jsem vytáhl nůž. No a za vteřinu ho po zhodnocení svých šancí zase schoval. Další detaily vynechám. Dodnes to není příjemná vzpomínka a to je to spoustu let. Přežil jsem jak sis všiml:-) Přišel jsem "jen" o křiváka v hodnot ěmýho tehdejšího měsíčního platu. Ale ta ledvina, kterou chtěli mi zůstala. Kdybych měl tehdy kvér, už by nežili. Já bych možná seděl, možná ne, ale každopádně bych musel žít s vědomím, že jsem zabil. A já bych s takovým vědomím žít nechtěl. A velmi pravděpodobně bych život s tímhle vědomím vzdal.
Uvědomuju si, že spoustě jiných lidí by tohle vědomí nevadilo. Taky znám hajzly co pro zábavu polili benzínem a zapálili kočku. Ale to mě neuklidňuje. Spíš děsí. Kdyby měl zbrojní pas ten kretén z vedlejší vsi, co po mě střílel vzduchovkou (já byůl dítě on otec od rodiny a vadilo mu, že skoupu v zatopeným lomu), tak bych ti tu taky možná nic nepsal...
Prostě stačí zavzpomínat a vyvstává mi na mysl velká spousta situací, kdy jsem moc rád, že všeobecné právo nosit zbraň u nás není...
k hornímu odstavečku - znám(e) jednoho takovýho, kterej furt tvrdí, že každej druhej šofér na něj najíždí a chce ho nejmíň zabít. Žádnej to sice nikdy neudělal, ale ta možnost tady je, takže jako by s stalo.
k dolnímu - nikdy jsem v ruce kvér nedržel, ale myslím si, že není tak jednoduchý na někoho vystřelit a ne každej na to má, i v sebeobraně.
Já znám nejen několik chronickejch stěžovatelů na řidiče, ale i pár potenciálních vrahů řidičů.;-)
K dolnimu - myslim, ze i celkem normalni clovek muze vypenit. Takze jsem obcas sam rad, ze u sebe nemam zbran.
Treba vcera, kdyz na mne vystoupil nejaky urvany chytrak z auta a odhaduji, ze stal o fyzicke stretnuti. (Nelibilo se mu, ze otacim na nesvetelne krizovatce, coz je tusim povoleny manevr.)
k tomu hornímu: bez komentáře... :-)
k tomu dolnímu:
nasranej může bejt občas každej. Nevím v jakých situacích si se kdy octl. Já párkrát v různých hraničních situacích byl :-(
Jednou jsem málem zabil chlapa. Srovnával jsem se s tím poměrně dlouho, přestože bych společnosti podle Joea prokázal dobrou službu.
ten hajzl mlátil na ulici ženu. Tahal jí za vlasy a vláčel jí po chodníku, kopal do ní i do hlavy i do těla atd. atd. Bylo mi asi 18 let a zatmělo se mi před očima. Když jsem se začal přibližovat a řvát sprostý nadávky, tak mi odvětil, že je to jeho manželka, že mi ukáže občanku, abych se mohl přesvědčit a jal se hrabat v kapsách. TO mě dorazilo. Ten fakt, že má pocit, že ho to opravňuje k tomuhle šílenýmu zacházení mi zatměl rozum. Uplně. DO tý dobu jsem ho chtěl jen zmlátit a ochránit tu ženu. Teď jsme ho chtěl zabít. Neměl jsem v tu chvíli v hlavě vůbec žádný další myšlenky. Byl jsem tak plný nenávisti, jako už potom asi nikdy. Vytáhl jsem nůž a šel po něm. Nestlao se to jen proto, že se mnou šel kamarád a v tuhle chvíli zachoval chladnější hlavu a obejmul mi zezadu trup i s rukama a držel mě. Vláčel jsem ho za sebou a šel furt dopředu i s ním (cca 80kg) a jeho váhu vůbec necítil. ALe zpomalil mě a ten zmrd se s hrůzou v očích stačil zdekovat. Kdybych měl u sebe kvér, vystřílel bych do něj v tu chvíli celej zásobník a asi ještě potom hodnou chvíli cvakal naprázdno.
Jsem moc rád, že se to nestalo. Moc. I s tím faktem, že jsem schopen to v hraniční situaci udělat, jsem se srovnával hodně dlouho a dost mě to zklidnilo, ukáznilo a změnilo moje chování. Dnes bych se ovládnout nejspíš dokázal, ale... Nikdy nevíš. Nikdy.
A ano myslím si, že takoví lidé se musí separovat a společnost a jejich oběti od nich chránit a dost možná by se dalo souhlasit s Joeovým názorem, že bych prokázal společnosti jen službu. Jsem schopen i říci, že ti nejhorší si podle mne zaslouží trest smrti, ale nejsem to já, ani kdokoli jiný, kdo by měl být vykonavatel a kat jen na základě vlastního rozhodnutí a vzteku...
Ronda: k pocitu ozbrojeného muže. Opět se budu odvolávat na dědu. Ten mi říkal, že zbraň nenosí proto, že nechce, aby ho někdy neovládl pocit převahy.
Jurimír: já mám také jednu zkušenost. Nemám problém s ohledem na svoji konstituci výhružně zasahovat do konfliktů. Ale stalo se mi, že když jsem vystartoval po chlapovi, který mlátil ženu, která i křičela o pomoc, hned jsem měl soupeře dva. Ta ženská na mě začala ječet, co si to dovoluji vyhrožovat jejímu manželovi. Z čehož pro mne plyne poučení: nepleť se do manželských sporů. Pokud budu příště zasahovat, asi se slušně zeptám dámy, zda si to vůbec přeje.
Nezachraňovali jste oba tu samou?
Až když se ozvala, zjistil jsem, že byla ožralá. Možná máte pravdu, manžel ji třeba profackovával k vystřízlivění.
Tohle jsem zjistil už dávno, a když byl ještě ve formě, potvrdil mi ho i MUDr. Plzák.
Věř tomu, že i kdybys tomu hajzlíkovi dal jenom facku, tak se ta ženská na tebe sesype a bude ti nadávat, že jejímu miláčkovi ubližuješ a bude ho bránit. Klasika... :-)
Ale vážně, možná by se stalo pár úletů, kdy by se někdo neudržel na uzdě, padlo by pár festovejch trestů za nepřiměřenou obranu a za ublížení, nebo zabití - a lidi by vychladli, dobře by přemejšleli. Však už je to tak i dneska.
nikdy jsem potom ani předtím neviděl někoho mlátit člověka tak strašlivě a brutálně. Ani když mě zkopalo cca 15 skinů, nevypadal jsem ani z desetiny tak jako ona.
Nenadávala potom, jen brečela a brečela a třásla se...
Ale policajty volat nechtěla :-(
jinak s emi ale stlao i to, co říká Marshav. Ale nejspíš jsem je špatně otipl. Bylo to ve vlaku a on jí každou chvíli vlepil facku seděl jsem zády, tak jsem na ně moc neviděl. Když jsem vstal a otočil se k nim s výrazem vraha v očích, tak se mě chlapec zeptal jestli se mi něco nelíbí, což jsem mu potvrdil a mařenka řekla, že jí nebije, a že mi do toho nic není. Odešel jsem. Když jsem je viděl, došlo mi podle oháknutí, že je to pravděpodobně "rozhovor" mezi pasákem a štětkou...
Chtěl jsem něco připsat o domácím násilí, pak jsem si všiml názvu tématu. Kašlu na to, nic sem psát nebudu.
"Splést" se dá i s nožem, bejzbolkou, teleskopem, autem...
K té Tvé zkušenosti s nožem: S tím se dá žít. Jen by sis musel uvědomit, že by to byl býval dobrý skutek...
K poslední: co myslíš "všeobecným právem nosit zbraň"? Všude ve světě je to nějak regulované, a všude jsou "vážnější" zbraně registrovány (u nás třeba i vzduchovky s E0(=úsťová energie) nad 16J). U nás je regulace poměrně přísná, zbraně registrovány dost pečlivě a podrobně. Přesto má netrestaný zdravý člověk po složení teoretické a praktické zkoušky nárok (tj. už to nezávisí na libovůli žádného úředníka) vlastnit skoro jakoukoliv zbraň vhodnou pro sebeobranu.
Vrtá mi hlavou, jak pojmout tvoji teorii zbraní a "zdvořilé společnosti" globálně, u jaderných zbraní, proč se(nejen) USA tolik bojí, aby se některé režimy nedostaly k jaderným zbraním. Teoreticky by se všechny tyto země i jejich protějšky měly díky držení jaderných zbraní státi zdvořilejšími, měli bychom tedy všichni společně usilovat o maximální rozšíření jaderných zbraní do celého světa.
Dejme tomu, že v dobách míru držení (jaderné)zbraně "umravňuje" společnost a svět, pokud ovšem nebudou použity neúmyslně, nešťastnou shodou okolností.
Ale přijde mi, že v případě nestability a vážného (lokálního, nebo globálního) konfliktu by vlastnictví zbraní (všeobecně) mělo katastrofální důsledky.
jistě, dá. Jen to není tak snadné. Mamka jednou málem probodla tátu. Vrátil se ze služební cesty dřív, my byi malí a máma se bála doma sama, tak měl na nočním stolku nůž. No a o taťkovi si myslela, že je lupič či co :-D
S nožem jsi ale pomalejší a musíš se dostat blízko a to už se poznali...
S kvérem kdo ví....
Ale já přece vím, jak to je. Jen rozvíjím to, že zdvořilá společnost je ozbrojená společnost a Henleinův názor, že by každý měl mít právo vlastnit střelnou zbraň. Tys to sem napsal a o ctom se bavíme, ne? ???
Nebavíme se o tom, co je konkrétně u nás, ale co by mohlo být, kdyby se ten citát a jeho názory uvedly v praxi...
Mícháš dvě věci...
jo a s tím získáním toho zbrojáku, všechno se dá zaplatit. Víš? A o tom něco vím od dobrého kamaráda. (podrobnosti jedině obálkou)
Nepleť si národně socialistického politika Henleina s svobodomyslným spisovatelem Heinleinem;-)
Ale jo, za peníze se dá získat cokoliv, kromě bezúhonnosti, tam by se na to přišlo velmi rychle:-)
Pořád lepší žádná regulace než přílišná regulace. Příklady Británie a Washingtonu D.C. varují. Příklad Kennesaw je nadějný.
Ptal jsem se už Medvěda: Kolik případů tragických omylů se ročně stává? Kolik se jich u nás stalo od r. 1990? Zatím mi nenašel žádný. Takže já bych z toho strach neměl. Ono to bude asi tím, že zbraně si pořizují lidé slušní, klidní a vyrovnaní (jako např. já), a ne takoví provokatéři a nerváci jako Ty:-P
No myslivci se střílí pořád :D
Ti se střílí navzájem, pro zábavu, a lezou tam dobrovolně, to se nepočítá:-D
Co ten, ktery si zastrelil na kachnach syna?
13-letou neteř, loni či předloni? Osoby pod tuším 16 let vůbec nemají na honu co dělat.
A bez ohledu na zákon, tyhle společné hony jsou nebezpečná událost, rozumný člověk se jim vyhne.
o tom politikovi vím tak akorát že byl a jakou sehrál úlohu v dějinách.
Od toho spisovatele jsem četl skoro všechno, co česky vyšlo (možná všechno) a o jeho názorech vím dost...
Nepletu si je.
píšeš, že hledal kolik tech omylů se stává TEĎ, ale teď má zbraň jen malá menšina lidí. Pořád se ale přece bavíme o tom hypotetickém příkladu, kdy by jí měli uplně všichni.
No nic nechejme toho. Začal jsi o něčem mluvit a když pokračuju, mluvíš o něčem jiném a odpovídáš na něco, co jsem neříkal...
Čímž mě ta debata přestala bavit a zajímat. Akorát jsme zbytečně zasrali téma, které má těšit :-(
Ozbrojená společnost rozhodně nechápu taková, kte má zbraň úplně každý mimo nemluvňat.
A dokonce se tam ani nemluví o zcela neregulovaném držení zbraní...
Souhlasím, měli jsme si udělat vlastní téma...
A jseš si jistej, že by taková nervově labilní baba dostala povolení nosit bouchačku ? ;-)
jasně. Vím, co za lidi má zbrojáky a možnost tahat flintu do lesa apod.
Loveckou zbraň zas tolik často netaháš "mezi lidi", resp. ji smíš používat pouze na ten lov. Narozdíl od pistole, se kterou můžeš vlastně kamkoli, od toho si ji taky lidi pořizují...
nemám v práci zvuk a je to i moc dlouhý. Prozraď pointu....
Toho v kabrioletu sledujou a pak donutí zastavit a chtějí ho přepadnout? Nepostřehl jsem, jak a jestli ho nějak donutili zastavit...
Naopak jsem viděl, že několikrát zastavoval sám. Tak nevím...
D9ky
Kabriolet odbočil na lesní cestu a ti dva byli dostatečně tupí, aby jeli za ním. Po chvíli všichni zastavili, ti dva vytáhli bejsbolovou pálku, zatímco kluk z kabrioletu pistoli. Sebral jim kameru a klíče od auta jim zahodil do lesa, nebo kam, a odjel.
furt mi není jasný, proč je za sebou tahal. Párkrát si s nima dokonce povídal....
???
On je za sebou až tak moc netahal. Oni jeli za ním, troubili na něj, na křižovatkách na něj pokřikovali něco né zrovna kamarádského, prostě provokovali.
Kluk v kabriu zajel do lesa, oni za ním. On zastavil na konci cesty, oni také, řidič vytáhl bejzbolku, řidič kabria pistoli.
docela zajímavý.
Někde jsem kdysi viděl podobný záběry průstřelu různejma materiálama a to jak kulkou, tka šípem... Pamatuju si jablko a další věci. Fakt docela zajímavý...
OOPS!! :-)
http://zpravy.idnes.cz/ve-springfieldu...
Cit: Jako by lidé z amerických Springfieldů neměli dost žertů, které se na ně valí kvůli seriálu Simpsonovi. Ve středu se Springfielďanům v Ohiu podařilo něco, za co by se nemusel stydět ani taťka Homer. Při odstřelování komínu elektrárny padl 83 metrů vysoký válec přesně na druhou stranu a zničil sloupy elektrického vedení i kus domu.
Mě dneska potěšilo to, že jsem to z práce švihnul na kole lesem. A když začalo krápat, tak jsem uhnul z tý hezký široký cesty na jednu krásnou uzounkou, plnou bláta a kořenů. Nabral jsem si do sandálů bláto, zasral jednu nohavici, ale strašně jsem se bavil a bylo mi moc fajn.
Když s espojí světlo od Jirky Hebedy a Aurorou a správně naštelujou, tak vidím jak ve dne a strašně si tu noční jízdu lesem užívám.
Tak dobrou noc
Mladá, hezká cyklistka. Fakt mě pobavila.
Si to tak jedu a cítím, že za mnou někdo jede. Tak já, ješita, zrychluji, dupu, dělám jako že jsem v pohodě. Po cca 3km docela svižné jízdy (nad 40km/h), kdy jsem měl jazyk ne na věstě,ale na představci, mě ten dotyčný začal předjíždět. A hle. Ženská. Jen se na mě podívala, usmála a frrrr...byla v řiti.
Copak to. Pak mě docela bavila tím (pozorováno ze značné dálky), že když předjížděla cyklisty a chodce kráčející po silnici (zrovna skončil fotbal na místním hřišti), tak házela rukama blinkry. Fakt. Když předjížděla, hodila levou ruku, když předjela, hodila pravou ruku. A několikrát:-))
Teda slečno, paní...jestli tu jste, klóbrc dolu. Jo, mimochodem. Kalhotky pod cyklisťákama jsou prý nic moc...:-))) Cyklisté jezdi na voustro. Ehm, zas tak rychle mě nepředjížděla....:-)))
No ty rukama neukazuješ ?
Já dokonce i řídím dopravu, když vidím, že mě někdo dojíždí a v zatáčce je auto, který on nemůže vidět tak mu ukazuju aby brzdil, naopak signalizuju volno na předjetí a tak ....
Jinak to není dávno co mě vzala tahle jedna holčina v Přerově nad Labem, jen si myslím, že to nebyla žádná slečna ale cosi jako Katka Neumanová, vysoká a stehna jako sloupy...
A na cyklokalhotech měla takový nepěkně propocený flek...... :D
Hele. A nejela na treku? Protože tahle mě předjela v Semicích. Takže teoreticky si to fičela do Přerova... A taky to byla taková Kačka...
ne silnička určitě.... ale to se nevylučuje:D
Měla strašně vysoko sedlovku vezla flašku v kapse dresu, takže teď mě napadá, že ten propocenej flek mohla bejt netěsná láhev....
Aha. Tak buď tu máme dvě takové šílené. A nebo jsem tu samou potkal, když jela jen tak na pohodu od kamarádky domu:-) Tahle měla treka a v dresu nic.
Ethan Law
ten kluk je fakt úžasnej!
tady s obručí:
http://www.youtube.com/watch?v=hKV5HzqKa68&...
a tady na tampolíně:
http://www.youtube.com/watch?v=sfzz3CBZ9O8&...
Supr.
Tu trampolínu bych ještě pochopil. S omláceným tělem časem něco podobného ju. Ale jak se motal v tom kruhu...to jsem čuměl. Z toho bych vylítl asi hned:-)))
Až jsem se divil, jak se kutálel naplocho, že si tam nepřicvakl prsty k zemi :-)
jo, taky to nechápu, ale když někdo něco s esvým tělem takhle umí, je radst se na to dívat. A s tou obručí a muzikou dohromady to bylo jak balet. Jen mě štvali ti lidi tím tleskáním. RUšili atmosferu :-(
Potěšila mě moje kalkulačka. Naši mi ji koupili, když jsem nastoupil do prváku na gympl. V návodu psali, že po dvou letech vyměnit baterii, jinak jí hrozí kybernetický infarkt nebo co. Baterie se tenkrát nedala sehnat ani v tuzexu, tak jsem to nechal osudu. Prošla se mnou gympl (matematický), výšku (strojařina), trojí zaměstnání (vesměs konstrukce), pak synátor s ní prošel gympl, prostě skoro denní používání - a pak teprve skončila před čtyřmi lety v kalkulaččím důchodu na takové to domácí počítání... A teprve letos začala její baterie slábnout a umírat, čímž vyvrátila moje letité podezření, že jsem tenkrát získal perpetuum mobile. Ta kalkulačka jede na první baterku od září 1982. Škoda jen, že se nedožije své třicítky, neboť zněkolikanásobit hodnotu tohoto přístroje vložením nové baterie se mi nechce, dosažený věk už na stařence je přece jen dost vidět.
Ale i tak mě potěšila a proto to to sem myslím patří.
Myslim, ze by si zaslouzila zvecneni na fotografii v tomto tematu.
To je pravda, takový metuzalém si pomník zaslouží. Toť ona, casio fx-3600P. Kdyby se to ještě vyrábělo, neváhám a kupuju, to už bych měl do důchodu.
Já jsem díky tobě zjistil, že moje TI-57 už tiše odešla do kalkulačkového nebe. Už nenaběhne, ještě před cca 3 lety fungovala, ale už ne. Naštěstí mám po ruce řadu strojů na nichž se bude moci počítat stále.
Ještě jedna sada fotek.
Tos mi připomněl, že mám schovanou posuvku z ještě "předdigitálního" věku, možná ještě o něco starší :o)
Logáro bych taky asi našel.....
Kovovovou nedigidální posuvku používám doma pořád. Ale ta tvoje je vyráběná snad z jahodového kořene či z čeho?
Já snad blbě vidím, zdá se mi dřevěná! A jakej divnej nonius.
To ste teda mojí posuvku oba urazili - prej dřevo :o(
To je echtovní mosaz! a nónius je metrickej, ten spodní. Ty dva označený LONDON (1 dílek cca 0,635mm) a PARIS (cca. 1,6mm) jsou teda trochu divný, to jóoo.
člověče, ale já taky myslel, že je to ze dřeva:-O
No a další..... jak se dělá smajlík "kroutící hlavou"?
No já jsem si taky nebyl jist. Nejdřív že mosaz, ale pak mě trošku zmátlo to vyšoupané místo...to fakt vypadá jako dřevo. Ale zas na druhou stranu...k čemu šupléra ze špalku dřeva, že:-))
Lesáci maj takový.
Hledal jsem svoje "výpočetní tabulky", sešitek snad z přelomu 19./20. století. (Jsou tam tabelovány takové užitečné věci, jako třeba činí-li denní mzda dělníkova 2 haléře, kolik je to za týden, měsíc, rok) Tam jsou také převody nejbizardnějších jednotek, které se užívaly, ale nemohu to najít. Místo toho jsem narazil na dotazník, který jsem musel v roce 1998 vyplnit. I teď mě to potěšilo, že jsme Y2K problém zvládli, tak dotazník přikládám.
Felmy sajymáfy tzésťyn... :-))
Nééé, táky jsem to šetl 3x, abych zjistil o co tam asi jde. Já jsem teda od JC dostaval maily celkem české.
Si děláš prdel, ale uvědom si, že jsem byl zcela odpovědný za zajištění schopnosti roku 2000.
Neuvěřitelný, někdo má ještě logáro? O něm vím už jenom to, že neumí sčítat a odčítat.
Má! Můj synáček též jedno po mně kdesi vyhrabal a teď s ním machruje před spolužáky (studuje informatiku na VŠ :-))))
Na sčítání stačí dvě obyčejná pravítka. ;-)
Ale přiznávám, že na šíbru už počítat neumím. Byly jsme na průmce první třída, kde byla v průměru alespoň jedna kalkulačka do lavice, tak vyučující usoudili, že se bez logára obejdeme.
Mám a pečlivě schraňuju, se to třeba ještě bude hodit :)) Aji tužky v kružítkách jsou nabroušený :))
No tak jo, no ;-)
Ale na svoji obranu uvádím, že jsou pouze zděděná po otci, my to ve škole už nepoužívali, dokonce nám o jejich existenci nikdy nikdo neřekl...
Zato ta rýsovací souprava je opět zděděná po tátovi, ale tu jsem na průmce občas použil ;-)
Tyhle rýsovadla měly vadu, musels ředit tuš, jinak zasychala a každá čára byla jinak tlustá. Neměl jsem na Rothringa, tak jsem si do školy kupoval za kačku trubičkový pera s nálevkou, ty se nasazovaly do násadky. Tuš se do slabých musela ředit taky, jinak zasychaly. To byly časy.
Myslíš tyhle ? :-)
Tak ty tu jenom mám, ale nikdy jsem s tím nezkoušel cokoli dělat... Když do nás ve škole hustili deskriptivu a další rýsovací nesmysly, tak už jsem nějakého levnějšího plnícího Rotringa měl. Fotky té soupravy sem taky můžu dát :-)
S těma nálevkama asi musel být porod to nerozlít a neudělat na skoro hotové práci kaňky:-O Ale žiletka to asi jistila, co ? :-)
sem měl podobný rýsovadlo po tatíkovi...
Rýsování jsem fakt nenáviděl. Tolikrát se to pos... při jedný z posledních čar...
Centropen tuž jsme pak použil, když jsme zkoušel jak se dá kérovat na vlastní tělo :-)
Mám logaritmické pravítko fy LOGAREX s modulem 300 mm, a umím na něm násobit s přesností na 6 desetinných míst.
Jsem také vlastníkem kalkulačky fy TESLA typu MR 610 (kalkulátor pro vědecké výpočty), zakoupené v r. 1990, stále funguje s původní baterií.
Jo Tesla MR610 to je pořádný držák. Pořád ji někde po kancelářích potkávám. To není jako ta moje kapitalistická Texaska, co jí po pár letech začala zakmitávat klávesa 5, takže napsat míň než 2 pětky vedle sebe byl test rychlosti prstů.
Hele, tui plechovou sčítačku z druhé fotky mám taky. K oblíbeným zábavám večírků patří, že se hosté snaží přijít na to, "jak to do háje vlastně funguje"... :-)
Mě k tomu chybí ten nástroj na ovládání,
to víš, CASIO!
DO republiky se furt dováží a prodává, takže koupit můžeš...
Ale to už není ona, i když to je taky casio, ale už to je moc dokonalé. To bylo dobrodružství, vejít se do 38 programovacích kroků, víc jich neměla a pravidelně jeden dva chyběly a musela se lámat hlava, jak to zaonačit, aby to šlo. A vždycky to nějak šlo.
Taky nevěřím, že některý z dnešních výrobků bude funkční na první baterku skoro 30 let. Dnes se všechno dělá tak, aby to o dva dny přežilo záruční lhůtu a pak to doslouží.
No. Teď jsem byl vyštrachat moji Trulku. Koupil jsem si ji v prváku na prumce. Takže je to nejakých 16 let. A běží. Sice jsem ji poslední 4 roky nepoužíval, ale i tak...
No, ale vyhrál jsi. Dvacet osm let...to je neuvěřitelný.
Potěšil mě jeden pracovník, že s krátícím se dnem přidal ke kolu blikačku.
Dokonce vypadá na značkovou. Kočičí voko?
Potřebuje trochu vypnout kůži na sedle, tohle je úplnej kráter... :-)
Kdysi jsme v prváku dostali skripta Fyzika I., kde m.j. stálo: Roztočíme-li kolo na hřídeli, hřídel se ohřeje a kolo se zastaví. Ještě nikdy se ale nestalo, abychom zahřátím hřídele kolo roztočili.
To je přece jasný, když se hřídel zahřívá, kolo se přestává točit. Takže aby se kolo točilo víc, musíš přece hřídel chladit. Zkus přikládat studený obklad, možná i pytlík s ledem.
V tom zakopanej pes nebude, ofukoval jsem zastavivší se kolo sněhákem a nic! Tvůrce skript se tím snažil dokázat nějakej energetickej zákon.
mě dneska strašně moc potěšila a dokonce nadchla nová mp3, která mi v poledne dorazila
http://www.sony.cz/product/nws-a-series/nwz-a847
bohužel mě zase odpoledne v práci "drobet" otrávili a nasrali (spíš tedy otrávil a nasral) takže se to nějak vyrušilo a jsem totálně bez nálady. Asi to tady zabalím a půjdu domů a cestu z práce dám aspoň z půlky lesem s tou mp3 na uších, abych si spravil náladu...
Kdo provádí cokoli, může se stát kýmkoli :) http://www.videacesky.cz/skece/remi-gaillard...