reklama

Anketa

Dobrý večer ! Prosím Vás, venujte mi pár minút a odpovedzte na nasledujúce otázky .Vopred ďakujem !
1.- mali by ste záujem o trike(viď.link)?
http://www.bentrideronline.com/wordpress/wp...
Jedná sa o zákazkovú výrobu na základe otestovaného prototypu , podobného modelu ako na obrázku (nie domáca , ale priemyselná výroba).
2.- akú sumu by ste obetovali na kúpu originálneho triku ?
Výbava prototypu : 20"kola,ráfik REMERX,plášte SCHWALBE,pred.náboj DEORE ,vzadu ako medziprevod 8-rýchlostný NEXUS náboj + !!!DIFERENCIÁL!!!, NEXUS kľuka 38z, vpredu V-brake,vzadu kotúčová brzda, pevná vidlica (VÝBAVU JE MOŽNÉ MENIŤ !!!)

[ Zpět ]
Datum: 03.02.2010
Autor: optimista

Re: ANKETA

     

Potřeboval bych vědět nějaké detaily, vidět fotky toho otestovaného prototypu atd. Zajímá mě hlavně provedení toho diferenciálu a zadních nábojů a jejich brzd. Ten zbytek zní velmi slibně, škoda jen, že to není na 26" kolech. Bylo by to pak děsné monstrum, ale do sněhu lepší.
Zajímal by mě spíš rámový kit, čili všechno krom standardních cyklokomponent. Zpřevodování a osazení bych si doladil sám podle svých potřeb.
Za rám (s táhlem řízení, řídítky, vidlicí a případně i sedačkou, pokud je rozumná k dispozici) se zadní nápravou (diferák, poloosy, náboje, návarky na brzdy atd.) bych se rozloučil baj voko s dvaceti tisíci, plus mínus autobus jehož velikost závisí pravě na provedení detailů.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

http://www.ransbikes.com/Trizard.htm
... tedy, jestli ti to pomůže ...
8-)

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: AV
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Trizard poznám, ale " zákazkovú výrobu na základe otestovaného prototypu , podobného modelu ako na obrázku ", čili nemyslím, že je to Trizard. Ten navíc nemá diferák.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Nepomohlo, co se dá dělat ...

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: AV
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Je dobre, že si sa pustil do výroby, ale: 1. ako výrobca v prvom rade Ty musíš vedieť skalkulovať cenu a nie sa pýtať na webe, koľko sú ochotný ľudia zaplatiť. Pred časom som tiež postavil nejakú trojkolku, ale cenu som si určoval sám. 2. Čo na tvoj zámer chlapci z Rans?

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: mozimy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

...k bodu 2. Ano vypadá to na kopii, ale povězme ši upřímně, kdo dnes něco neobšlehne i ve svém vývoji, že ???? ;-) a pokud výrobek znatelně zlevní, musí si i původní výrobce "drbat" hlavu a snažit se zlevnit. I když chápu, že se zde plátí za know how ale..není umění vyrábět levně a prodávat draze...;-) Ostatně takové kopírování Čínanů nebo Indu dnes tlačí ostatní svět rovněž k zamyšlení nad svými náklady.;-) Názorným příkladem - odpust´tě mi, že to zde opět zmiňuji - je takový Greenspeed. Tak vysoké ceny jako byly nebo jsou jeho se jen tak nevidí. Nakonec i Azub raději přistoupil k vlastnímu řešení tříkolky aby cena takového stroje mohla být stlačena dolů, nebo se pletu ???;-)

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

..vzhledem k tomu, že zde všichni odpovídají na něco, na co se neptáš, já bych byl ochotný dát za tříkolku tak kolem 30 000 ,- v závislosti na výbavě. Ovšem musela by být možnost si to vyzkoušet, zdalí by mi právě takováto konstrukce vyhovovala. Ceny Tebou uváděné výbavy neznám, ale ta tříkolka na obrázku vypadá zajímavě.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Martis
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Z cenou zhruba súhlasím, ale okrem možnosti vyskúšania budem očakávať také detaily ako: možnosť montáže blatníkov, miesto na brašny, u tejto konštrukcie ho zrovna moc nie je, a ak sa nejaké najde vzadu zase treba špaeciálne brašne. Proste očakávam, že bude možné trike dovabaviť všetkým na čo je bežný zákazník zvyknutý.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: mozimy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Tipnul bych si, že vzhledem k hodně položené přední vidlici nebude řízení té trojkolky úplně to pravé ořechové.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Jihra
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Stroj vypadá dobře . Já mám kopii Haseho ale potřeboval bych poradit kde jsi sehnal diferák. Já to zkoušel na Taivanu ale moc se mnou nekomunikovali.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Jerguš
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

ptáš se na případný zájem, za sebe mohu říct, že bych tříkolku do reálných podmínek Olomouce a okolí /stav komunikací, síť cyklostezek, hustota provozu apod./ nechtěl, oproti lehokolu /azub 5/, které mám, nenacházím pro sebe u tříkolky žádnou výhodu

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: vladaza
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Ďakujem vám za reakcie ;-)
Mojím cieľom je aký-taký prieskum trhu, aby som získal prehľad o čo a v akej kvalite by bol záujem.
A rád odpoviem na vaše dotazy - všeobecne a priložím aj fotky (pre lepšiu predstavivosť).
Diferenciál je slovenský výrobok. V prípade záujmu viem poslať foto na e-mail ( ozvite sa na [email protected] ). Dif. je napredaj aj samostatne.
Umiestnenie dif. bude podobné ako v nasl. linku:
http://www.greenspeed.com.au/anura_pics.html
kedže tam bude medziprevod ako na ďalšom linku
http://images.google.sk/imgres?imgurl=http:/...

tak na diferenciál na miesto kazety je prichytená kotúčová brzda, tým pádom je zadná oska brzdená len jednou kotúčovou brzdou. Na zadnú osku ide tiež meniteľné ozubené koleso, ktorým sa dajú vylaďovať prevody.
Na osku je možné umiestniť aj väčšie koleso , ale v tom prípade je potrebná aj väčšia predná vidlica.
Sedadlo bude sieťové.
Rám bude úplne rozoberateľný, všetko bude nastavovateľné ( sedadlo,riaditko, dokonca aj stredová oska).
Nejedná sa o kópiu existujúceho triku, z viacerých typov som sa snažil vybrať to najlepšie. Keďže je to vo fáze testovania, budú doladené detaily ako prichytenie blatníkov, brašní a pod. Fotky prototypu budú k dispozícii tak o 3-4 týždne.
V prípade záujmu bude na predaj samozrejme aj samostatný rám.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: optimista
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Zní to slibně, jen ta jedna brzda na diferenciálu mi připadá zvláštní. I tak je to zajímavé a už jsem poslal mailem svůj dotaz.
Diky.

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

dojedeš s ní do Uherského Brodu na sraz?

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: romantic
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

http://www.nakole.cz/diskuse/10914-sraz-lehokol...

A pripadne i na drivejsi 3. SVC sleh:
http://www.nakole.cz/diskuse/10886-3-svc-sleh-4...

[ Zpět ]
Datum: 04.02.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Neviem či je brzda na diferenciály dobré riešenie. Ak som to pochopil správne, tak brzdná sila sa bude na niektoré koleso prenášať cez diferenciál.. A čo v prípade brzdenia na nerovnom povrchu? Pravdepodobne nastane podobný efekt ako pri zábere, keď jedno koleso je na klzkom povrchu a toto koleso potom preklzuje. To isté len v opačnom garde nastane pri brzdení. Brzdná sila sa prenesie na menej zaťažené koleso a to pôjde šmykom. Asi budeš musieť doriešiť uzávierku. Ešte som sa chcel opýtať či je toto Tvoj prvý projekt, alebo si už niečo postavil. Ak áno bolo by dobré ukázať nejaké fotografie, aby sme videli čoho si schopný. Ideálne je to na vštkými doporučované rajče.net.

[ Zpět ]
Datum: 05.02.2010
Autor: mozimy
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: ANKETA

     

Napadlo mě to samé, s brzdou. Ale říkal jsem si, že kdybych si kupoval jen kit zadní nápravy a dělal vlastní náboje, tak si na ně dám i kotouče a přírubu na diferáku pak můžu možná využít na výrobu vlastního manuálního diflocku.

[ Zpět ]
Datum: 05.02.2010
Autor: Jirka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

542 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024