reklama

Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

Cykloturistická akce KDU-ČSL Náměšť nad Oslavou a Budišova s obcí Koněšín. Start i konec libovolný s mapkou na řídítkách po místních cyklostezkách od 10Km do 100Km. Odkazy na informace dodám posléze nebo na 777849859 či [email protected] .

Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Dej nejaky lepsi odkaz. V Konesine ma pritelkyne chatu, tak bych si mozna taky prijel lehnout. Tedy - jestli to neni politicka zatezitost.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jen otázka hlaviček a reklamy, jinak by nebyly peníze, že, je to jinak hlavně o lidech, kteří to organizují nejen pro sebe. U nás na farní zahradě v Náměšti budeme mít třeba táborák, který občas pomáhám zakládat atd.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

O co se tedy jedna? Jen tak jezdit sem a tam a pripadne se stavit u taboraku?

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Teda pardon pánové, že se vám do toho pletu, ale nějak mi není jasná odpověď na Murphyho zcela jasnou otázku zda jde či nejde o politickou záležitost. Resp. Odpověď je přesně ve stylu politiky - říct všechno a vlastně neříct nic.

Omlouvám se, ale moje průměrné IQ je jen 152 a jsem blondýna, takže jestli by jsi mi to mohl říct zcela jasně a polopaticky, zda se jedná či nejedná o politickou záležitost. Mě totiž vychází že ano, protože jsi uvedl
- "cykloturistická akce KDU-ČSL" - tudíž pořádá to politická strana a tak to prostě je politická záležitost neboť se to určitě v profilu této strany objeví
- "jen otázka hlaviček a reklamy" - promiň, ale to znamená jako co?!? že to jako nepořádá KDU-ČSL a jen vám na to dala letáčky a transparenty a nebude z toho mít nic nebo ačkoli je to "hlavně o lidech", tak ty lidi neumějí udělat cykloturistickou akci sami od sebe, ale musí to prostě mít podpořené tou "hlavičkou a reklamou" nějaké politické strany?
A proč vlastně musí jít o ty "hlavičky a reklamu KDU-ČSL" když to není vůbec politická záležitost?
- a ještě by mě zajímaly ty peníze - když nejde o politickou záležitost, pak mi není dost dobře jasné, proč by vám na to KDU-ČSL poskytovala s "hlavičkou a reklamou" také finance??? Nechceš nám tu, doufám, namluvit, že tam u vás jsou úplně jiní politici než ten zbytek v celé ČR a že ti vaši prostě jen tak vydají pár set desítek korun aniž by z toho měli nějaký prospěch, že ne?!?
- příměr s táborákem mi pak přijde již zcela mimo mísu - tím si jako chtěl říct co, že na farní zahradě míváte táborák, který občas pomáháš zakládat?!?
Že umíš rozdělat oheň?!? To já umím taky a nepotřebuji k tomu žádnou KDU-ČSL...

Omlouvám se ještě jednou za to "rejpání", ale já tomu zadání a dalším vysvětlivkám ArnoštaXYZ na jednoduchou otázku zda jde či nejde o politickou záležitost prostě nerozumím...

Podle mě existují jen dvě možné varianty odpovědi - ANO, jde nebo NE, nejde.
NEEXISTUJÍ žádná ALE...
Protože pokud je to JEN o lidech, kteří to dělají nejen pro sebe, pak byla jakákoli zmínka o KDU-ČSL nadbytečná...

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Dobře, odpovědělas sis sama podle mých odstavců, je to POLITICKÁ AKCE. Mění se tím něco?
Jen název.
Tady není prágl nebo Štatl, tady jsou úplatky jen tam, kde se zadávají zakázky, t.j. obecní úřady a kraj všeobecně.
Tohle je akce lidí, co tu žijí a ten oheň jsem zmínil záměrně, protože dostat se k ohni, který není už z principu zakázaný, protože je kolem les a pole, je problém.
Pro nás, co organizujeme, je to prostě Na-Bu-Ko, den, kdy si sednu na kolo a jedu se podívat do kraje a někdo bdí nad dojezdem. Tohle NENÍ plácání před kamerou a přehazování vlastní odpovědnosti na někoho jiného. Tady není žádný šašek na tribuně, popř. s ochrankou v "přímém" kontaktu s voliči.
Tohle je prostě Na-Bu-Ko.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Má rodina, mí přátelé, mé kolo a kilometry přede mnou.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Děkuji ti za to, že jsi přiznal pravou stránku věci. Protože jestli něco nesnáším tak je to fakt, že ze mě někdo dělá blce.
V opačném případě bych ti totiž ani za mák nevěřila, že by u akce propojené s politickou stranou v době voleb nešlo o politickou záležitost.

A bohužel musím říct, že u mě teda politické zaměření akce mění hodně. Jezdím na kole ráda, ale nejsem na tom tak, abych tento svůj zájem musela spojovat s politickou agitací.
Promiň, ale dost dobře nechápu tvoji dvojpozici - na jednu stranu tady tvrdíš, že nejde o nic jiného než o to, vyjet si na kole s rodinou a přáteli, na druhou stranu ale tvrdíš, že to prostě bez té finanční a reklamní podpory KDU-ČSL nejde.
Mě zas nejde dohromady tohle dvojí pojetí. Prostě buď jsem se zaprodal a dohodl se s politickou stranou, že pro ni udělám cyklovýlet nebo jsem se dohodl se svými přáteli, že si s nimi vyjedu.
Musím říct, že někdo se se mnou dohodnout, že si vyjedeme na výlet a pak tam zjistím, že se dotyčný dohodl i s politickou stranou a mohu jet jen když si vezmu vlaječku a mapku s razítkem KDU-ČSL, tak ho asi pošlu někam. To by mě teda pěkně nakrknul a bylo by to naposledy, co jsem si s ním na výlet vyjela.

Pro mě je prostě obrovský rozdíl "vyjet si jen tak na výlet s přáteli" a "vyjet si jen tak na výlet s přáteli pod hlavičkou KDU-ČSL"...
Nebo jakékoli jiné politické strany nebo kohokoli.

Naštěstí je ale mnoho cest, kam se dá vyjet s přáteli i bez "hlaviček a reklam" a můžu ti garantovat, že pak je to opravdu jen a jen o těch lidech a je to jen a jen o jejich srdeční záležitosti. Tihle lidé pro svoji zálibu nepotřebují žádné finance politické strany, žádné vlaječky a žádné mapičky s razítkem bůh ví koho. Těm stačí jen to, že si spolu vyjedou a pobaví se. A tohle jsou lidé, se kterými si s radostí vyjedu i já.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Dovedu pochopit, že preference té či oné strany hraje svou roli, taky bych vynechal tu rudou pakáž nebo dělnické holohlavce.
Ale to už byla moje volba, dělat akce pro druhé, pod tím si představuju politiku, tradiční to tady ale není. Proto sem vynechal prostou volbu vyjet jen s přáteli nebo s rodinou a rozhodl se udělat něco pro "mainstream".
Ta má dvojpozice je tím pádem daná, jako lidovec dělám akce se svým teamem, strana má peníze, které by jsme s rodiných peněz nedávali dlouho a je to ku prospěchu kraje, kde žijeme. Tohle není pokrytectví. My si tady z obecních peněz nenechali postavit klubovnu na chlastačky jen kvůli vítězství v obecních volbách. Děláme ještě klasickou pěší akci Od křížku ke křížku atd. Koketuju tady s turistama a tohle je pro ně neřešitelná akce... Pak je volba jasná, domluvíme se s lidma v kostele a něco uděláme, jako plebs, sami.
Každého věc, co si z toho vybere, někdo Na-BuKo a jiný politiku.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Hmmm, takže se na to podíváme v pravém světle.
Pod záminkou cykloakce jsi tady prezentoval volební akci politické strany, jejíž jsi dokonce členem. To sis ale spletl stránky, milý hochu...

Jen mě ještě zarazila tvoje slova:
"... Ta má dvojpozice je tím pádem daná, jako lidovec dělám akce se svým teamem, strana má peníze, které by jsme s rodiných peněz nedávali dlouho a je to ku prospěchu kraje, kde žijeme. Tohle není pokrytectví..."

Promiň, ale nějak mi nejsou jasné ty peníze. Na co potřebuješ na cyklovýlet tolik peněz?!? A co znamená obrat "...strana má peníze, které by jsme s rodiných peněz nedávali dlouho..."
Ne, nepostavil jsi si za stranické peníze klubovnu, ty si za ně jezdíš na výlety... To fakt vůbec není pokrytecké a hlavně..., hlavně je to úplně jiné, než v jiných krajích...

Prosím tě, radši to již nechme být, protože to, co tu postupně z tebe vylézá začíná být - promiň mi to - na přesdržku...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nemohu než s Radkou souhlasit. Politickou agitaci si jdi dělat jinam.

Tvé výmluvy, že se nejedná o politickou akci, jsou poněkud trapné. Zajisté znáš úsloví Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. A ty pojídáš chléb černoprdelnický.

Já na takový chléb s příchutí partaje (a to jakékoliv) teda chuť nemám; a ve spojení s cyloakcí už vůbec.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Já bych to tak nedramatizovala. Cyklistická akce to je. Pod čí hlavičkou je konaná, bylo hned v úvodní zprávě. "Politické" argumentace se do toho dostaly až později - a autor s nimi nezačal, jen odpovídal.
Ač to mám za rohem, taky se tam nechystám - stranické akce nemusím a uvedenou stranu už vůbec ne. Ale proč by mi mělo vadit, že jsem se o ní tady dověděla?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Ifča
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Přesně tak. Dal bych ti bod, ale nevím, jestli chceš plus nebo mínus:-)))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Já, člověče, taky nevím... :-)))
A ne aby to někdo vzal jako projev toho, že ženská neví co chce, ale v místním bodování se už dávno nevyznám...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Ifča
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Radko Vaše chování nekoresponduje s chováním postarší dámy, ehm spíš mám ten pocit že jste chlap. Nebo jím zřejmě chcete být. Geroooj.
Promiňte za mojí upřímnost, ale nemohu si pomoct. Psát někomu slova jako na přesdržku a vůbec vyskakovat tu jako psychicky narušená potrefená husa, to mne nutí k této dedukci.
Cykloturistická akce KDU-ČSL v Náměšťi nad Oslavou je jen malým zrnkem v písku, které pro cyklisty a turisty děláme. Co děláte Vy ? Než tu jen tlacháte o kravinách a napadáte ? Třeba tuto skvělou akci. Již se těším, nesmím chybět.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nechci dělat Radce tiskového mluvčího, ale zřejmě ji docela dost nadzvedlo to, že na přímou otázku, zda se (ne)jedná o politickou akci, tak odpovědí bylo mlžení "hlavičky a razítka"... Mne osobně by hodně nadzvedlo, kdyby mne někdo pozval na cykloakci a vyklubala se z toho politická předvolební agitka.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

1. Radka není žádná postarší dáma, její energii by jí mohly závidět i daleko mladší dámy.
2. A co dělá pro cyklisty? Docela dost! Je takovým hnacím motorem srazů Nákoláků a sama organizovala a organizuje spoustu komornějších akcí. Holt nemá potřebu dělat žádné "masovky". Tudíž na to nepotřebuje žádného sponzora.
3. A ten "zaseknutý gramofon", který si říká Arnošt905, mi už taky začíná lehce vadit. Takže toto téma si dávám "skrýt".

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Burajda
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Třeba Arnošt905 konečně prodá tu jejich rohovou galérku a za utržené peníze uspořádá nějakou cykloakci... :-))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Už se mi zájemce ozval :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

1. Dámy nad 40 let považuji automaticky za postarší a jestli má nějaký zbytek energie tak jí zbytečně plýtvá napadáním strany a akcí KDU-ČSL.
2. Kdo jsou Ti slavní Nákoláci ? Hromada rádobycyklistů co jezdí od hospody k hospodě ?
Jestli něco organizuje, tak to je určitě záslužné. Pak jí mohu nabídnout určitou pozici v naší straně, kde by byla zajisté více ohodnocena.
3. Arnošt905 je velice vlivný člověk, který myslí na cyklisty a turisty více než se Vám může zdát. Je to takový zapálený kolega. Nešaháte mu ani po kotníky. Být Vámi tak se stydím, tak jako já po přečtení Vašich vět na které nyní reaguji.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To je zvláštní, jsi tu poprvé a víš, že je mi přes čtyřicet...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

€bola. ;-(

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nebo jiná medvědova "dcera":-)))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Tak to vidím z Vašich fotek. Které lze, tedy odkazy, najít velmi snadno. Na dvacet nevypadáte a na třicet také ne a tak to tipuji 42 až 46 let.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

jo ty seš tu prvně, ale než si napsal svůj první příspěvek, tak jsi po netu dohledal fotky všech nakoláků, no tak to jo. My už ti věříme :-D :-D :-D

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Viď, taky jsem si říkala, jak stihla tak strašně rychle nejen zjsitit, že jsou tu fotky z různých akcí, ale dokonce je i prohledat a zjistit, která že to jsem vlastně já :o)))

A ten odhad věku, ten má teda fakt dost dobrej, já bych to takhle přesně podle zakuklených cyklistických fotek nedokázala :o)))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To máte z těch povinných popisek pod fotkama :-) Tak se pak nedivte ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Já ženským zásadně věk (a podle fotky už vůbec) netipuji. Max tak věkové kategorie: 0 - 20, 20 - 40, 40 - 60 a 60+ plus mínus 25 let... :-)

V podstatě tedy maj všechny kolem čtyřiceti... :-D

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To je stejně věrohodné jako volební program té tvé rodné strany... ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Arnosta lituju. Diky tomuto zastani se dostane nejspis na cernou listinu, mozna az za Medveda. ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

jo jo myslím, že mu prokázala medvědí službu...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

:-))))))))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Kdyby Cyrilek Svobodů věděl, jakou mu tu udělala reklamu - nevím, zda by se mu to líbilo :o)))
Možná by si z ní ale měl vzít Arnoštek příklad, protože ona k tomu rozhodně žádné "hlavičky a vlaječky" nepotřebovala :o)))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

nechceš toho už nechat? Přestává mě to bavit. Je mi jedno pod jakým nickem sem budeš psát a když tě baví pořád ho měnit, tak proč ne, ale zkus psát normálně...
Děkuju

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To má bý na mne ? Píšu jak nejlépe umím a pokud se Vám to nezdá, tak pak neumíte číst a jste zřejmě víceméně mentálně zaostalý. Stačí navštívit nejbližší ZŠ a zopakovat si pár ročníků nebo požádat jiné instituce. To k doporučení.
Co se týká mého nicku, tak jsem tu poprvé a tak si ty své demagogie nechte pro někoho jiného. Děkuju.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Zlatko trojjediná, dej si laskavě VODCHOD. ..

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Obávám se, že jste právě ZMAGOŘIL. Je mi Vás líto. Běžte se léčit schyzofreniku.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Na křesťana a lidovce jsi dost hrubý. Říkat mladý holce, že je postarší dáma, nebo napadat nesouhlasný názor hned mentální zaostalostí, to docela už stačilo.
Sbal si svůj nick a vyfič, blbečku.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: PepikW
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nekricme na ni a hlavne nereagujme. Je nemocna, chudak.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Já na "to" nekříčím. Pouze trošku důrazněji žádám, aby to vodtáhlo do (černo)prdele... ;-))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Na cestu pak doporučuji k četbě např. tuto publikaci již zmíněné KDU-ČSL :o)))
http://www.kdu.cz/subweb/default.asp?page=510...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Tak tomu říkám "vymývání mozků".....

PS. nesepisovalo to pro ně nějaký velký ZVÍŘE?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: PepikW
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To je na přesdržku.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Vymývání mozků, vymývání mozků, vymývání mozků.
Velký zvíře, velký zvíře, velký zvíře.
Černoprdelníci, černoprdelníci, černoprdelníci.

Kdy a kde, srabe?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ty ses fakt posuk. ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nejsi genderově tentonoc! Oprav si to!

(srabe|srabko)

;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

A taky černoprdelnice:o)
Akorát nevím, co s tím mozkem, čím to je, že mozek má jen mužský rod?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

...ze stejného důvodu, proč bomba je rodu ženského a bunkr rodu mužského ;-)

Sry za plusový bod, uklepl jsem se...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

A k***a, už dostávám plusy. To budu za chvílu na všech bleklistech:-(((

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Kdekoliv.
Nemohu se dočkat až se ztrapníte. Máte rád násilí ? Pak jste pak jen další představitel samotné lidské hlouposti se kterou se nebudu potýkat.
Ukázal jste tady dost, jak velký jste silák.
Hubou. Jako i ostatní v této velice přínosné "diskuzi".

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Pěkně jsi mi to nandal|-a|-o. Má to jedinou vadu: s násilím, s velkohubými siláckými kecy o přesdržce tu první přišel kdo?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To jsou jen ty "hlavičky a reklamy, jinak by nebyly peníze, že" ;-))

Přikázání dne: Když už hřeším, tak bez kondomu!

(vysvětlení: hřešit s kondomem je dvojitý hřích)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Hoďte na ně síť na blázny, sbohem.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Sbohem? Supr! Tak val val a už sa nevracaj! ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Néééééé, nevyhánějte jí, ať udělá labůžo, bude prdel :-))))))))))

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Zakarr
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Je celkem jedno na co reaguješ, ale kdo je křesťan? Člověk. Takže bych s manifestem křesťana (člověka, skauta, politika, cyklisty, turisty...) šel na wikipedii nebo na www.vira.cz a v diskuzi pod tím napsal, proč takový nejsu, co mi na tom vadí, když se mám změnit. Křesťanství je především cesta lidí, proces práce na sobě nikoliv definovaný neměnný stav. A tady celkem zbytečný flame jako už celé toto vlákno.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Myslim, že flame tady začal|a rbajk. Podívej se na jeho|její slovník a nesnášenlivost. Přitom píše jako jeden|jedna z organizátorů|ek. Pak se nediv!
Některým lidem dává víra pocit, že jsou "lepší", "správnější", prostě "něco víc", než my ostatní ubožáci (tak na mě působí i ten reklamní leták, co na něj odkázala Radka, i když tam jde asi víc o politiku).

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: PepikW
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ach jo, že tě to baví :-(

Jo a to posílání do základní školy, je fakt směšný, když v tom přísvěvku, ve kterém to píšeš máš tolik chyb... A v dalším příšpěvku rovněž :-D :-D

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jak to tady vlastně je? Když souhlasím, dávám palec dolů ? :-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Asi tam tech letacku a vlajecek bude prece jen vic, nez jsem myslel. Potom se ale nedivim, ze chtel Jirka za usporadani atrakci zaplatit. Zvlast, kdyz strana ocividne poskytuje vic, nez jen misto pro ohen a mapky.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Na letmý tel hovor zareagovat ani jinak nemohl a v Koněšíně to dělá jiná parta. "Konkurenční..."

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Abych nezapoměl, třetím organizátorem je obec Koněšín, kde starostka je v Nezávislých starostech, takže pokud by to smrdělo "politikou" moc, tak to bude dělat s někým jiným než s "konkurencí".

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Budu se tvarit, ze jsem to neslysel a i tak prijedu. Nekoho tak drzeho, jako je ona jsem dlouho nepotkal. ;-(

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jinak by tady nic nedokázala. Ženská tu musí mít ostré lokty, jinak ji ignorují. Fakt bych se díval za její odvedenou práci.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To jo. Taky se divam. Kdyz doslo k poskozeni nasi zahrady firmou, kterou objednala, dala od toho ruce pryc. A pak se divila, ze jsme to nahlasili na policii.
Takhle to vypadalo, kdyz jsme prijeli na vikend.
http://mur.rajce.idnes.cz/2009-06-07_skoda/

Pod vetvemi jsou znicene kvetiny, stromky, skalka, ... Poskrabana chata, ohnuty plech na strese, takze chybel jen kousek a ...
Nastesti ona firma se k tomu postavila celem. Najali si na kaceni lesaky. Takze si je podali a nechali je to odklidit.

No a starostka mela pak tu drzost, ze napsala:

Zdravím z Koněšína,
původní termín, kdy se mělo začít s pracemi na vodovodní a elektrické přípojce se přesouvá na začátek prázdnin. Je to také díky udání na životní prostředí v Třebíči ohledně masivního kácení stromů. Sice jsme vše doložili a v konečném důsledku se nic nestalo. Je mi jen velmi líto, že ti, kteří se již těšili na klidné prázdniny je mít z tohoto důvodu nebudou. Doufám, že člověk, který toto vše zavinil, a bezmyšlenkovitě volal a udával, kde se dalo si toto všechno uvědomuje. O to víc je to smutnější, že je to jeden z majitelů chaty, která se má také připojit. Každopádně mu tímto děkuji, že mi přidělal nejen práci navíc, ale i několik telefonátů a jednání s médii a úřady co se děje v Koněšíně. Ještě jednou moc děkuji. Samou nudou nevím kam dřív skočit. Všem ostatním přeji jen samé pěkné a klidné dny.
S pozdravem
Hana Žáková
starostka obce Koněšín



Takze promin, ale tahle starostka mi nesmi na oci. A jestli to organizuje ona, je to pro mne to nejlepsi potvrzeni, ze s akci neni neco v poradku.
Kdyby konala svoji povinnost, nebo alespon byla tak moc ochotna a dala nam kontakt na nekoho, kdo by se treba nevymlouval, jako ona, mohla se vyhnout problemum. Krome toho otevrene lhala, kdyz tvrdila, ze se kvuli nam neco zpozdilo, protoze vystavbu zdrzely deste, ve kterych neslo provadet vykopove prace. Kdyz jsme ji toto napsali mailem, nemela ani tolik slusnosti, aby se omluvila, nebo dokonce i jen odpovedela. Ale co muzeme chtit, takovych je v politice vetsina. ;-(

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ta paseka je teda silná...

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jinak ty deště to asi nebyli, protože se řešili procesní průtahy, tady je totiž vůbec zázrak pokud dostaneš stavební povolení na takové akce v době obce při penězích. Toto už se řešilo roky před tím a pokud se z Tvého popisu nemýlím, tak řešila problémy způsobené třetím subjektem.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No, resili jsme zasah ctvrteho subjektu. Ona objednala firmu, ta subdodavatele a ten to takhle pojednal. Ale na zacatku je ona, tedy ma prevzit alespon takovou odpovednost, ze lidem, kteri prijedou 180 km na svuj zpustoseny pozemek a ani nemohou zajet ke garazi, natoz do ni, rekne, komu volat. Dala od toho ruce pryc a pak jeste mlela o udavani a posilala to vsem zucastnenym chatarum kolem. To je sprostarna a jen vrozena slusnost mi brani ji nazvat pravym jmenem. Nase firma casto zastresuje akce se subdodavateli. Odpovednost je vzdy na tom nejvys! Kdyz to neni ochotna prijmout, nemusi kandidovat.
Mimochodem - pritahla turisticky ruch, ale napravu znaceni, ktere umistili nekam nesmyslne a cyklisty nam u prehrady zenou do slepe cesty nezjednala. Nemas nahodou moznost v tomhle nejak zaintervenovat?
Kvuli ochrane prirody tam nesmime mit ploty a nastvani cyklisti jsou schopni se nam cpat pres pozemek na plaz. ;-( Stacilo by znacku krizovatky posunout o 30 m vys - na spravnou cestu smerem na Kozlany...

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Na přesun značky stačí krumpáč a lopata, na to je oznamovací povinost bez udání GPS.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To mam vzit krumpac a vykutat tu zabetonovanou ceduli a vytahnout to na tu horni cestu a tam zase zakopat do skaly? Rikal jsem to starostce, psal jsem to na CEZ (nebo eon, nebo co to je, uz se nepamatuju), jehoz znacka se na cykloznaceni vyskytuje a po roce stale nic. ;(

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Je to financované krajským úřadem a tak to nahlaš jako opravu a je to, protože oni prakticky nikoho nepošlou, musel by v podstatě proběhnout stejný proces jako při vytyčování cesty a najít na to peníze. Trestný je akorát vandalismus.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Silu na zakopani betonoveho zakladu jinde do skaly nemam. Takze leda bych to vyvratil, odvlacel na spravnou cestu a tam nekde privazal ke stromu. ;)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Když to budeš chtít dělat, tak se ozvi, zařídím úředničinu a přijedu Ti na kole pomoct. Jen mi k tomu budeš muset poslat mapový podklad, který budu prezentovat.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Místní organizace všech politických stran tady ponejvíc připomínají zájmová sdružení a nahoru (pokud jim to krajská vedení dovolí :-) jdou jen Ti, kterým to nestačí.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Blondýna určitě 100% nejste a IQ si nedovoluji hodnotit. Jen vymezím od 85 do 110. To co zde vše píšete tomu dost napovídá. Jestli jste taková i v pracovním vztahu, tak bychom se neshodli ani v nejmenším.
Na druhou stranu Vám mohu doporučit jisté spolehlivé lékařské kapacity. Minimálně Vás odnaučí takto lehkomyslně soudit a hodnotit věci, kterým nerozumíte ani za mák.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Věk z fotek poznáš skoro na den přesně ale barvu vlasů ne?!?
Hmmmm

A tohle otvírej opatrně, aby to s tebou nešlehlo...
http://www.vrstevnice.com/akce/2009/05kveten...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Pěkný, ale jsou tu i tací|také, co mají 300 a víc!

Pardon, spletl jsem si to s diagnozou......

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: PepikW
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No jo, lepší důkaz, že "odhadl(a) jsem věk z fotek" si vycucal(a) z prstu napsat opravdu nemohl(a) ;-)

Je jasné, že tě zná. Takže opět naše staré známé duo "červánek"...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

a hel? Ty jo ale na první pohled nevypadáš :-D :-D :-D

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Proc jsi mazala vek, kdyz uz to €bola stejne praskla? ;) Mimochodem, ta by se taky mohla na oplatku pochlapit a ukazat Mensovni certifikat. I kdyz - mozna radsi v sekci vtipu, aby kazdy jiz predem vedel, ze to bude k smichu. ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ale to je trapné, takových lejster Vám vyhotovím plnou tiskárnu až navrch.
Navíc test IQ vůbec nevyhodnocuje Váš intelekt. Intelektuálka totiž nikdy nezvrací v diskuzích samé nehorázné hlouposti a bláboly. Jste hloupá jak kapr na suchu a snažíte se to skrýt IQ testem a pár hloupějších Vám k tomu přizvukuje. Ale žerou Vás, jste na to určitě svým způsobem sprosté chladné stvůry hrdá.
Běda těm kterým takováto "žena" vládne !

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To musi byt k vzteku, kdyz neni co ukazat jako protiargument... 8-D
I kdyz, v nekterych pripadech bych stejne neveril v pravost. Tim myslim pri hodnotach vyssich nez cca 70...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Mám podobný, ale nač ho vyhrábavat. Číslovku si nepamatuji, s takovými testy se nechlubím. Ale pro někoho to znamená důkaz jisté pochybné inteligence. Než na mne zase pohrnete spousty kvalitních příspěvků, tak si uvědomte že jste v této "diskuzi" jen zbabělí křiklouni co klovou do klávesnice své výhružky a nadávky. Jste zábavní klauni.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Koukalo ses pri psani posledniho prispevku do zrcadla? 8-o

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Běžte se léčit.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jo, to bych vazne potreboval. Asi uz na mne z tehle debaty zacina utocit praseci chripka... Nebo spis d€bola?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Spíš bych to viděl na chřipkový kmen "idiotus tupus imbecilus rbajkus"... ;-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Tojik zase ne. Podle toho, co pise, bych tomu mirne podprumerne IQ uznal. Bylo by mi az trapne tomu necemu psat svoje IQ. Dokonce i nejakych 130 by bylo naprosto nepochopitelne cislo pro to neco. Vis, je mi toho lito. Skoro nad tim brecim. Nebo je to tim, ze mne pali nosohltan? 8-0

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Strašná nemoc, doufám, že není přenosná po drátech

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Naopak. POUZE po dratech. Na utok z oci v oci je prilis srab.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Myslíš, že by mohl fungovat nějaký antivir nebo je to úplně imunní proti všemu rozumnému ?

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Klacek, kdybys chtel zjistovat, kde to ma hnizdo. A jinak by nejspis stacil filtr na IP adresy. I kdyz, pry to je pocitacove vzdelane.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Dobrý, pobavilo jsi, ale zdá se, že jsi vyčerpalo svůj potenciál. Tak šup, zaregistrovat další přezdívku a najít si nějaké další témátko ke ztrapňování se.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Když ono to k nastartování potřebuje mě a já teď nemám na blbosti čas - musím lineárně algebřit...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Zlatá lineární a algebra k tomu... Já se celý den snažím pochopit CLR Stored Procedures na MS SQL SERVER 2005. Potřebuji to pro jednoho zákazníka pro načítání (a zadávání) tasks přes MS Exchange. A přes web services k tomu...

Mělo to být hotové v prosinci...

No, už umím "Hello World!"...

Nechcete mi někdo tu storku a nějaké to assembly napsat? :-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nerozumím řeči tvého kmene.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: crow75
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Z toho si nic nedělej, já taky ne... :-)

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No ztrapňujete se tu odzačátku pouze Vy a pár dalších místních křiklounů. Píšící nesrozumitelné kraviny, kterým bohužel nerozumím. Lidé tady působí dojmem psychopatických šílenců se kterými si opravdu ani rozumět nemohu.
Proč jste tu všichni jak otravný hmyz ? Pasoucí se na hovně co o hovně dokola kecá..

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Aspoň máš o čem psát a na co si stěžovat.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: crow75
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

A ted vazne. Jak muze zenska klesnout takhle hluboko? Opravdu mas pocit, ze se vsichni spikli a vsichni jsou to dusevne naruseni? Nemas, to je jasne. Protoze i Ty musis mit obcas svetle chvilky, kdy Ti to dajde.

Ceho chces docilit?
Ukazat, ze Tvuj web byl lepsi, zabezpecenejsi, progresivnejsi, ...?
OK, byl. Mozna bych si byval i vybral ten Tvuj a na nakole se vykaslal - stacilo, abys tam dokazala udrzet uzivatele. A ze se to nepovedlo, to neni chyba nikoho z nas. Muzes ji hledat jen na sve strane. Bud ve svem chovani, nebo ve kvalite Tebou vytvoreneho fora. Jak jsem slysel, tak to bude tak 50/50. At to je jakkoliv, nic uz na tom nezmenis. Uzivatele odsud nevyzenes. Niceho tim nedosahnes, jen se vsichni stmeli proti Tobe.
Mne je ukradene, kdo jsi, jake mas problemy, ... Ale kdyz jsi mne jako €bola zacala mazat a nadavat, zaradil jsem si Te jednou pro vzdy. Zkus to jinde, lepe a radostneji a preju Ti vse dobre ve Tvem dalsim pusobeni kdekoliv jinde nez NaKole.cz.
Sbohem.

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

??? Trochu přebral ne ?

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Za to ty rozhodně ne. Rozumu... ;-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jak tak sleduji Vaše komentáře, tak sice nemá žádnou cenu reagovat ani na tento, ale řeknu Vám pouze něco upřímně od srdce, jste cvok. Kalibr netuším, ale obávám se i toho nejhoršího stupně.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Cvok kalibru nejhoršího stupně jsem, to tady můžou potvrdit zejména ti, co se se mnou vydali na cyklovyjížďku vylepšenou o nějakou tu "Hekynenovu zkratku" a/nebo po "červené"... ;-))

Nicméně nechápu, proč reaguješ, když to dle tebe nemá žádnou cenu...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

"lehkomyslně soudit a hodnotit"
Člověče|člověkyně tebe musí mít ty lékařské kapacity jako odstrašující příklad (nebo místo pokusného králíka|králice).

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: PepikW
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Základem je zhruba 50Km okruh Náměšť - Budišov - Koněšín a od toho odvozené kratší lokálnější tratě. Projíždí se kontrolními body, které jsou povětšinou občerstvovací a hlavně pěknou přírodou. Vyjímkou jsou 75 a 100km, které jsou vedené v návrhu více po silnicích. Jinak je běžná domluva, že někde začnu a někde končím. Okruhy třeba večer projíždíme autem a dohledáváme ztracené, keří sou tou dobou už doma apod.
Primárně to začalo jako hlavně akce, kde se sejdem a strana dala peníze na benzín, fáborky a tel. hovory.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

A ještě na občerstvení, jinak moje heslo zní "Zdravá rodina", protože to tu rodinu hodně stmelí, popř. jiné uskupení. Hlavně to není závod, lidi prostě poznávají, kde je co hezkého, poznají kraj, který se jinak jen mihne za oknem auta.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Důvod pro výlet ;-D

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jestli je to po peknych polnackach a treba pres Radarku a podobne, tak se vynasnazim. Ucastni se i Jirka Introvic?

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Trasu si můžeš navrhnout a docházku tam nevedu, takže nevím, jestli aj on. Ostatně, kdyby chtěl, tak tam může mít kontrolní stanoviště.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Na strankach to nema. Jestli to muzes ovlivnit, doporucuji. Urcite by to mohl hezky ozivit.
http://www.introvic.estranky.cz/

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Chlap je hodně samorost takže těžko něco za něj slíbit. Má svůj svět a zatím nevím, jak a čím ho motivovat pro spolupráci. Rozhodně se ho ale zeptám.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Kdyz tam bude moci mit agitaci na vlastni akce, bude cepovat pivo a treba tam udela nejake drobne souteze, neco zdarma, neco placene... Je s nim sranda. Cetl jsi tu jeho knizku? ;-) Ja mu tam pujcoval na tyden ECO a pri vraceni mi ji venoval. Docela sila. Skoro jak Aljaska od Honzy Kopky.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Této akci nepískám, musím to postoupit výše, já ty potencionální partnery můžu jen pozvat a odkázat na mozky akce, Dám rozhodně vědět.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

V první moment nabídl sestavení placeného programu, asi bude domluva složitá :-D

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Jiný soudek

     

Jinak, typicky terénní akci mají náměšťští sokolové, kteří jinak nic jiného neumí a nedělají. Podívej na sokolisti.org myslím.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Jiný soudek

     

Jde mi spis o pohodove rodinne courani s moznosti jizdy vedle sebe a povidani. ;) Do terenu moc organizace nepotrebuji, vystacim si sam.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

užijte si. Já souhlasím s Radkou. Tuto stranu nevolím a nijak nepodporuju.

[ Zpět ]
Datum: 25.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No, nečekal jsem, že se tu po mě bude chtít vybalení volebních preferencí, které tu už preventivně získali nenávistnou reakci.
Proto k tomu jen dodám, že zatím ještě dovedu rozeznat organizaci turistické akce s předvolebním mítinkem, který se tu nazval vymýváním mozků, kterých se taky aktivně zúčastňuju jako organizátor.
Takže jen zopakuju pozvání na cykloturistické Na-Bu-Ko 8.5.2010 a doporučený pozdrav akce "ŠLAPEJ!".

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Co víc si můžeš přát, máš celou dobu svou upoutávku pěkně nahoře, na jednom z prvních míst;-)

Politiku bys moh brát ve svým věku s nadhledem, ať kopeš za kohokoliv, zveřejnit své preference v hospodě nebo na webu je vždy nevděčné. Takže přeju hezký výlet a nízké preference:-P

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: Joe-CUBE
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Chyba to byla a následné flame typu zpravodajských webů mi to potvrdilo, ale to už vznikalo i bez toho. Jinak, hezký výlet to byl doposud vždy a nízké preference taky :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Cyklistika má preference ale vysoké :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No, mě ještě chybí informace, zda jsi svojí vlastní organizací placen za organizování akce paušálně nebo dostaneš procenta ze startovného podle počtu dušiček :o)))
Ale nakonec je to jedno. Hlavně že ta malá domů bude, když byste to jinak v rodině nenašetřili...

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Von je chudej pan podnikatel. Holt, kde ušetříš, tam ušetříš!

;-)))

[ Zpět ]
Datum: 26.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jsem invalidní důchodce... a dělám to zadarmo :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ostatně všichni na tom fungují zadarmo a naše hospodině pečou buchty do krabic, kde jsou u nás volně k snědku :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nebo letákovéí "Do pedálů!".

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

být akce poblíž Olomouce, tak bych klidně jel a u táboráku třeba opekl stranou dotovaný špekáček, nejsem volič KDU ČSL a toto vlákno není o volbách, ale o cykloakci

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: vladaza
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Mě bratr pozval s ECEm do Olomouce, takže budu mít malou spanilou jízdu s bratrem a jeho rodinou o letních prázdninách.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

taky mám leho, docela rád bych se na Eco kouknul, případně s jeho politicky angažovaným majitelem vypil nějaký ten škopek, jak pojedeš do Olomouce, tak dej echo /chceš-li !/, rozebereme situaci v partaji i jinde :- ),

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: vladaza
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jasně že jo! Bratr to taky všude nezná :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Já ti člověče nevím. Já bych nejel. Arnošt může být - a podle jeho reakcí pravděpodobně i je, dobrý člověk, ale strana, kterou propaguje je mi mimořádně nesympatická a podle mě je to otázka principu a ne toho špekáčku. Stejně bych se ovšem zachoval, kdyby to pořádala jakákoliv jiná politická strana. Pro mě je to použití dobré věci pro politické účely. A to mi vadí.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Zden42
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nojo, ale když už něco takového pořádá "radnice", tak to pro šťouraly vždycky bude politickou záležitostí... Všude má nějaká strana převahu, takže když do toho člověk začne vrtat, tak vždy dojde k tomu, že to vlastně pořádá ODS, ČSSD, KSČM atd.;-) To bys pak nemohl jít na žádnou takovou akci... Třeba ani na oslavu x-set let Tvé rodné vísky :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Propaguju tady především Na-Bu-Ko a tady je opravdu venkov, tady fungují lidé, ne jen nálepky stran a děkuju za osobní hodnocení, potěšilo mě to.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Tak ti nevím, buď jste dva nebo si poněkud protiřečíš. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit tvůj předvčerejší příspěvek:
--------------
Ale to už byla moje volba, dělat akce pro druhé, pod tím si představuju politiku, tradiční to tady ale není. Proto sem vynechal prostou volbu vyjet jen s přáteli nebo s rodinou a rozhodl se udělat něco pro "mainstream".
Ta má dvojpozice je tím pádem daná, jako lidovec dělám akce se svým teamem, strana má peníze, které by jsme s rodiných peněz nedávali dlouho a je to ku prospěchu kraje, kde žijeme...
------------

A stále mě zajímá, co znamenají slova "...strana má peníze, které by jsme s rodiných peněz nedávali dlouho..."
pořád nerozumím tomu, co to znamená.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No s Vaším IQ nelze pochopit něco tak složitého jako je jasně srozumitelná a formulovaná věta.
Nic proti Vám, ale proč máte nepřekonatelnou touhu neustále do něčeho šťourat ? A i do věcí do kterých Vám vůbec nic není ? U nás na Mostecku tomu říkáme "kurňa nech toho brouka žít". I on má své místo na zemi, své radosti i starosti.. A Vy jste pro mne odvčerejška taky divný brouk. A vůbec nechcete to tady celé pojmenovat "The Beatles" ? Budete mít 100% vyšší návštěvnost už jen kvůli zvučnějšímu názvu.. Je to na místě.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nepotrebujeme vyssi navstevnost. Naopak bychom uvitali navstevnost o jednoho uzivatele mensi.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Tak šup šup odhlašte se a nashledanou někdy příště jindy a jinde.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

On to ale nemyslel na sebe, ale na tebe, víš?
Jeho příspěvky jsou slušné, což se o tvých nedá říct. Arnošt si svoji akci obhajuje v pohodě, bez urážek. Tvoje reakce tématu jen škodí. Ale jestli je to účel, tak se ti to daří.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Zden42
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jsem asi s IQ pod 100, ale v čem je to protiřečení?
A to druhé je jasné, akce velká rozsahem i organizací má své náklady. Strana si to dá do nákladů jako propagaci a my do toho tak dáváme hlavně sebe, buchty apod.
Přijeď, uvidíš, poznáš, pochopíš.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nepřijedu, myslím, že já už jsem smysl akce pochopila, ale ty nám tu pořád mažeš med kolem huby...

Takže ty propaguješ a organizuješ JEN Na-Bu-Ko,
ALE
* organizuješ ho jako člen KDU-ČL pro KDU-ČSL
* strana vydá finance na organizaci - já teda nevím, ale já asi něco dělám blbě, protože já jsem na organizování žádné své akce nikdy nepotřebovala ani korunu
a pak sice umím počítat dost blbě, ale laický rozum pořád mám, takže když jsi organizátorem ty, tak asi se vydávají peníze i na tebe
a jestli je nedostaneš fyzicky ty, tak je určitě někdo dostane
* strana si akci dá do nákladů jako propagaci - tak tím jsi mě teda hóooooooodně rozesmál. Tím pádem se strana bude v okolovolebním období prsit, že udělala něco pro cyklistiku a pro cyklisty - dám obě ruce do ohně za to, že v místním plátku proběhne i nějaká ta fotka představitele/lů okrsku kterak se opírají o kolo a na hlavě mají přilbu

Zkrátka a dobře - ty si mysli, že si propaguješ co chceš, ale podle toho, co jsi tady všechno napovídal, tak ve skutečnosti tady propaguješ plnohodnou okolovolební akci KDU-ČSL, která má straně v danou dobu pomoct podpořit voliče.
Měj si na očích růžové brýle naivity, ale buď tak hodný a nestrkej je tam i nám.

A že nejde o politickou propagaci, to ti uvěřím, až ta tvoje strana bude ochotna vydat desítkytisíc na stejnou akci třeba měsíc po volbách. Já ale tipuju, že v tu dobu na takovou akci prostě "nebudou peníze" :o)))

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

My tu akci pořádáme asi už po šesté a je určena pro lidi s kolem a přilbou na hlavě.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To těmhle lidem nevysvětlíš.
http://www.obeckonesin.cz/data/galerie/img0811.jpg

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jenom ze zvědavosti - o loňském ročníku paní starostka píše, že : "Partnerem akce byla Skupina ČEZ. Díky finanční pomoci mohly být zakoupeny upomínkové předměty pro účastníky cykloturistického výletu." O KDU nikde nic (možná jsem jen blbě hledal, ale fakt jsem nenašel ani jinde nic). Není KDU partnerem jen pro letošek ? Čirou náhodou zrovna těsně před volbama ? Takových akcí a náhod znám ze svého okolí víc... :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Dělají to 3 skupiny lidí, vždyť sem to už několikrát napsal. Z Náměště nad Oslavou, Budišova a Koněšína.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Hele. Nahoď radči zhruba trasy, v tý době se tam budu asi vyskytovat. Tak bych se přidal. Ale lidovce volit nebudu :-)))

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: crow75
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Trasy se rozdávají a zakreslují na startu :-) Ale jak už jsem psal, základem je 50km okruh mezi Náměští, Budišovem a Koněšínem a zase do Náměště nebo z Koněšína a Budišova dokolečka dokola zase do Koněšína a Budišova.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

OK. Budu v Březníku u rodiny tak to půjde.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: crow75
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

A pokaždé pro jiného sponzora...
Jdi už fakt do )( s tím svým kafemlejnkem, že je to o vás pro vás...

Ikdyž vlastně - máš pravdu, ono je to o vás pro vás.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Díky za vysvětlení, už je mi to zcela jasné. Jedná se o čistě předvolební akci KDU-ČSL. Předp. tedy že "my" = "strana". ;-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Všichni organizátoři straníci nejsou, u nás v Náměšti se to rekrutuje v kostele pod organizací strany, asi tak v Budišově, ale né v Koněšíně.
Pokud o to tak stojíte, tak Vám tady vypíšu datumy předvolebních akcí. Není to jedno a to samé. Volby sou jednou za čas a toto každoročně.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ostatně, tady se pořád zuby nechty do zatracení škatulkuje, ale pořád se přitom jedná o vítr ve vlasech a šlapátka :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

OK, když se teda jedná jen o ten vítr ve vlasech a šlapátka, tak tam přijedu v tričku TOP09 s obrázkem Knížete a nápisem "Černoprdelníci, polibte mi..." ;-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Každý jak to cítí, jen si nejsu jistý výsledkem Tvého pocitu uspokojení.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Co má nějaké tričko společného s pocitem uspokojení? Jo aha, dostanu od lidovců přes držku... :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To sem nemyslel, ale takové to vytahování někde, jestli Ti budem dobrým publikem :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ano, jak ukázal ronda, tak pokaždé se najde nějaký ten sponzor, který si může akci odepsat z propagace...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jaký sponzor? U nás v Náměšti je to pod hlavičkou i organizací strany. Stranu bez místního vlivu nikdo nesponzoruje :-) Jen v Koněšíně mají to štěstí, protože obec "NENÍ" politická a tudíž zdrojem potencionální špatné nálepky.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Pro nekoho. ;-)
Ale to nic, kvuli tomu na kolo nezanevru. ;)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Murphy
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To co tu píšete jsou samé kraviny. Jak říkám krafete do věcí do kterých Vám nic není a stále dokola to budete dělat. Co z toho máte ?

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Do těchto věcí že nám nic není ??? Konkrétně mně osobně by hodně vadilo kdyby se moje fotka objevila v nějakém lokálním plátku s titulkem, že "sympatizanti KDU-ČSL si vyjeli na cyklovýlet"... A myslím, že kromě pár jedinců udtud asi všem ostatním...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nebo dokonce v televizi :-) To bych se mohl jít rovnou zahrabat :-D

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Buď si jistý, že to minim v lokálním plátku bude. Jinak by to ti politici nedělali, potřebují před volbami zviditelnění. Po volbách už zase budou na obyč lidi srát...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To je jasné, že se pochlubí... Otázkou pak je kdo si tu akci nakonec přivlastní a bude ji vydávat za svoji :-)
A pak samozřejmě záleží i na pisálcích jak to pojmenují...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jarda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Nazvou Na-Bu-Kem jak loni.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Arnošt905
Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

souhlasím asi ve všem, co píšeš...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

za komančů jsem dobrovolně povinně chodil k volbám a volil TU jedinou vedoucí stranu /a bylo nás tenkrát skoro 100 procent/, léta běží, doba se změnila a já s ní - vyloženě sympatická mi není ani jedna strany /a některé jsou mi docela odporné/,přesto si vždycky nějakou u voleb vyberu a jdu k urně. no a někde na cestě od vlády jedné strany k dnešnímu politickému zřízení jsem ztratil takovou tu ostrou vyhraněnost, která by třeba Tobě /i jiným/ zabránila vyrazit s Arnoštem a spol. na uvedenou akcičku

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: vladaza
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No já osobně k volbám nechodím, protože si myslím, že... prostě na to seru :-) se všemi důsledky které to přináší. Jinak doufám, že až opět navaříme, přijmeš moje pozvání a přijedeš okoštovat. Bez ohledu na politické okolnosti. :-)

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Zden42
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

rád, ostatně u dobrého pivka jsou debaty všeho druhu nejlepší : - ))

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: vladaza
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

No, já jsem naštěstí tolik soběstačná, že co se týká cyklovýletu, tak mi nemusí nikdo nic organizovat ani se pak nemusí mojí akcí prezentovat ve svém profilu a nemusí si na moji akci ani nic odepisovat s propagace - mohu si svobodně vybrat směr cesty a také společnost jaká mi vyhovuje :o)))

Ale je fakt, že já jsem jedna z těch, co chodí k volbám velmi nepravidelně, resp. protože si nepamatuji, kdy jsem byla naposledy, tak už asi ani nechodím :o)))
A jak jsem tak koukala nyní do volebních programů některých stran, tak co se mě týká, jsou volební lístky opět jen plýtváním papíru...
Nepovažuji to za správné, že k volbám nechodím, ale neexistuje strana, kterou bych chtěla volit. A než volit menší zlo, to radši nevolím vůbec. Ve finále to vyjde na stejno...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

hele já to vaše hádání shrnu, jo?

Arnošt sem dal odkaz na cykloakci, která je pořádána i politickou stranou. Napsal to hned do prvního příspěvku a proto je to podle mne naprosto v pořádku. Každej má právo si udělat názor a jet nebo nejet. Já třeba právě kvůli té politické straně rozhodně nepojedu. Jsem pacifista a vegetarián s odporem k zabíjení, ale politici ve mě svým chováním a tím, co dělají s touhle republikou, probouzejí chutě koupit si samopal a jít si zastřílet do parlamentu, a proto tedy o účasti na podobné akci nebudu ani vteřinu uvažovat. Ale nechápu proč to tady tolik rozebírat a hádat se.
Kdo chce jet pojede a kdo ne tak ne, ale proč se hádat? Kdyby Arnošt něco zastíral nebo tak, ale to nedělá. O co jde?
A tím nemyslím nenávistné příspěvky plné nadávek od jsté nejmenované. Ta se tady shazuje bohužel často, což mě sice kvůli ní mrzí, ale už jsem si zvykl...

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Jde vlastně o hovno.
Jen by se tu někdo měl držet mantinelů adekvátní diskuze k tématu a né tady tlačit do hlavy nějaké bláboly ujetých lidi a jejich fantasmagoristické příspěvky.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To máš pravdu. Mohl bys konkrétně jmenovat koho máš na mysli?

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Zden42
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

poslyš mnohojmená, to o tobě mluvím v tom posledním odstatvci a to ty jsi to tu rozpoutala a začala tu s urážkama a blábolama, což bohužel říká hodně o tobě a mě je z toho smutno. A tímto na tebe zas na něhjakou dobu přestávám reagovat. Ahoj.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: Jurimír
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

To má být jako na mne ? Mnohojmenná ? Vy také vážně potřebujete doktora. Mnozí z Vás vyloženě lékařský kolektiv ! A speciální ochranku se psy ! Neuvěřitelné..

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Ano, na tebe. Jsi evidentně buď ze skupiny Zlatka a její držky anebo Synové a dcery Jednoho Nejmenovaného.

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

* oprava: drUžky

no, i když vlastně, proč to opravovat, když se to tak krásně ukleplo... ;-))

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: hekynen
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Vy jste prostě jen duševně strádal a nyní jsou všichni Ti zlý. Jste stále na dně a namol. No to chce teplo, klid, nějaký romantický film.
Obklady, ale kam ? Na čelo to bude zbytečné, leda prostrkat nosem dovnitř, chladit mozek. Nepožívat alkohol ! S alkoholem se agrese v diskuzi stupňuje. Jste tvrdý jak žula, tak do sebe chlape !

[ Zpět ]
Datum: 27.01.2010
Autor: rbajk
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Kdysi byla v Dikobrazu(pro nezasvěcené - humoristický časopis z téměř pravěku)rubrika:
"Vaše starosti na naše ostny." Dost mi to tady ta diskuze přípomíná.

[ Zpět ]
Datum: 29.01.2010
Autor: vvaclav
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Na-Bu-Ko cykloturistická sobota 8.5.2010

     

Fakto bylo nutné kvůli tomuhle toto téma vytahovat?!?

[ Zpět ]
Datum: 29.01.2010
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

570 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024

Dámská 2024 – jezero Milada, Děčínský Sněžník, Ploučnice, Husí cesta a z Roudnic

Začínáme další desítku naší tradiční Dámské, dlouho jsme nevěděly kam vlastně pojedeme a kdy pojedeme. Radka…
HMS | 18.09.2024

Slovinsko – Rakousko – relax v lázních Zreče 13.6. až 18.6. 2024

Letos opět s Mamutem, líbí se nám precizní připravenost tras i znalost místa, kde vedou trasy po cyklo i…
HMS | 18.09.2024