Tak hned zkusím něco napsat.
Film se odehrává v nedaleké budoucnosti, kdy o naše blaho pečuje stát prostřednictvím bezpečnostních kamer, systému odposlechů, nenápadně ovlivňovaných médií a propracovaného systému fízlů.
Celou dobu to vypadá jako takový recyklovaný fantomas, ale ke konci zjistíme, že to tak možná není.
Pocity z filmu mám smíšené, ale myslím, že přesně to bylo záměrem scénáře;-)
snad jedinej opravdu dobře natočenej film podle comixu je podle mne Cin City...
neviděl jsem ani nečetl....
To je pro děti ne?
Všecky komixy jsou pro děcka:-P
Původně komix, pak westernová komedie s Terence Hillem, jedna z těch povedenějších.
Pak taky seriál, dokonce tuším běžel v ČT, ale ten je hrozně roztahaný.
http://88.86.122.151/ml/film.php?film=33442&n
comix je medium, ne žánr.
Dětem bych kupříkladu Maus číst nedával. A to to není žádná brutalita. Art "jen" udělal komix podle příběhu svého otce za II.války, Osvětim atd.
Nebo Persepolis, to je docela fajnová věc (pro změnu Írán, 80.léta) Z jiného soudku jsou pak všeliké japonské kousky (ať už jde o žánr hentai nebo yaoi). Potom tu máme webkomiksy stříknuté politikou (Slowpoke, Nobody Scores), hrdinské komiksy spíš pro starší mládež (Superman a následovníci), Red Meat, Dilberta, na webu se ujíždí na komiksech pro teenagery (ty moc neznám jmény, tak necituji) nebo pro milovníky DrD (Order of the Stick)... Nemám dojem, že by komiksy byly jenom pro děti, dokonce snad nejsou ani převážně pro děti... ;-)
Dětem bych ale rozhodně dovolil Gunnerkrigg Court, kvůli kterému musím být třikrát týdně v devět ráno u počítače i já :-)
(uff, ale velectěné publikum bych prosil psáti buďto ,,comics'' nebo ,,komiks'', ty ostatní patvary jsou strašlivé.)
Poslední "bubliny", který mě fakt braly - Asterix v Sedmičce :-) A kdysi jsem hltal Cartera na Marsu. To už je ale dost dávná historie... :-)
Asterixe mám všechny, který v češtině vyšly. TOtéž Garfield :-)
Jo a pak na plátně samozřejmě - Kdo chce zabít Jessii ?
tenhle serial jsem jako dite milovala:)
Já mám z komixovejch filmů rád Sky Captain
http://www.youtube.com/watch?v=4pChGZtAwY4
neznám. Díky za tip už ho kradu :-)
jojo, tenhle film se mi taky moc libil:) Ackoli komiksove moc nemusim... tak tohle byla jedna ze svetlych vyjimek
Tenhle film jsem dokoukal teprve na třetí pokus. Zrovna jako Pulp fiction. A teď jsou to mý oblíbený.
Pulp fiction jsem si vychutnal asi tak až napodesáté... Dnes do hlášek pomalu zasvěcuji i svého synka (Big Mac je Big Mac, ale říkaj Le Big Mac - se mu hrozně líbí) :-))
Film "V jako Vendeta" šel včera na Primě. Měl jsem z něj smíšené pocity..
Díky za tip, už to sosám... Jsem marod, tak stejně nic jiného na práci nemám :)
"Sci-fi" tohoto filmu spočívá hlavně v tom, že skončil happy endem..
Je to asi trošku reklama, ale "bohulibá":
Vzhledem k tomu, že režisér - student - je "vod nás", natočeno to bylo taky kousek od mého bydliště a oběhlo to spoustu specializovaných hororových festivalů ve světě včetně Hollywoodu, ba i nějaké ceny to posbíralo, tak si dovolím hodit odkazy. Premiéra má být v lednu v Brně - zřejmě Olympie a asi jako součást nějakého většího bloku, protože jde o horor jen asi dvacetiminutový.
www.seance.cz
http://www.youtube.com/watch?v=kgOoiupEAxE
Skvělý film s Eastwoodem a od Eastwooda.Clint zahrál výborně a tenhle jeho kousek jsem si užil.
Jj, Clint Eastwood bude mít styl i v rakvi, jak napsal jeden kámoš. Mě se nejvíc líbí scénka, jak jednomu nigga gangsta míří asi z pěti centimetrů do xichtu pětašťourou a cedí mezi zuby: "Uvědom si, že občas potkáš člověka, kterýho bys asi raději neměl nasrat. Třeba mne."
Lidi co to tu vyvádíte? To jsou tipy na dobré filmy nebo filmové hádanky?
Napíšu pár filmů, které stálo za to vidět mě :-)
Blade Runner - skvělé scifi s mladým Harrisonem Fordem
Návrat domů - starší americký film o válce ve Vietnamu trošku jinak, narvaný skvělou hudbou šedesátých a sedumdesátých let
Modrý samet - co všechno se stane, když v poušti najdete uřízlé ucho. To vám poví David Lynch
Zběsilost v srdci - další Lynch. Konec je trochu ujetý, ale Nicolas Cage a Daniel Dafoe jsou skvělí.
Mulholland Drive - Lynch do třetice
Něco divokého(Something Wild) - bacha na neznámé krásné ženské v baru
Pulp Fiction aneb Historky z podsvětí - kdo by neznal Vincenta Vegu a Julese Winnfielda a hodinky za války ukryté v konečníku. Tak na toho bych zavolal Zeda.
Americká krása - Kevin Spacey ukazuje jak to chodí v Americe. Není divu že zkrachovali
Svět podle Prota - taky Spacey ale chystá se odletět na K-PAX
Tahle země není pro starý - výborný film podle ještě lepší knihy Cormaca McCarthyho
To je jen pár filmů na které jsem si zrovna vzpoměl. Když si vzpomenu na některý podobně dobrý, dám vědět :-)
Blade Runner a Svět podle Prota jsou opravdu super, vřele doporučuju...
:-) dík za dobrý tipy, v kině jsem byl naposled na 4.dílu Vetřelce, což byl podle mě naprosto trikově skvělý scifi.
Tyhle filmy se ale asi v kině vidět nedají - snad na CD, DVD ?
na cd by se to mohlo podarit:) nechci nikoho navadet k nelegalnim cestam, ale ja uz dneska snad jinak nez z netu filmy nemam...
Z netu tě aspoň nemrzí, když omylem stáhneš úplnou kravinu.
K jakým nelegálním cestám?
121/2000Sb(AZ), §30: (2) Do práva autorského tak nezasahuje ten, kdo pro svou osobní potřebu zhotoví záznam, rozmnoženinu nebo napodobeninu díla.
Akurát bacha, nepla to pro sw, databáze, a dále sdílení (torrent, dc) je současně poskytování někomu dalšímu, což už legální není.
Ale pokud jen pořizuješ rozmnoženinu nebo napodobeninu pro osobní potřebu (kopie cd/dvd z půjčovny, pouze stahovnání např. z ftp nebo z uloz.to) tak se ničeho nelegálního nedopouštíš.
http://movielibrary.tk
Tohle jsem neznal. Co znamená to "tk"?
jasne, to vim, no.
Na druhou stranu v nekterych licencich je vyslovne zakazany delat kopii i kdyz to mas kopii originalu co vlastnis ty.
Takze nas zakon to dovoluje, ale treba licencni ujednani vyrobce/distibutora zakazuje a v tom pripade uz to problem byt muze.
Jinak u nas je mozne stahovat hudbu a filmy pro vlastni potrebu, neplati teda na ten sw. Ale uz je vlastne trestny to nekomu pujcit...
Pořízení rozmnoženiny nebo napodobeniny je Tvé zákonné právo, a na území ČR jej nelze omezit, a to ani smluvně.
Mimoto v ČR (na rozdíl od třeba USA) je licence (správně licenční smlouva) smluvní vztah, tedy k tomu aby vůbec vznikla je třeba nejen autorův (resp. nositele autorských práv, nejčastěji vydavatele), ale i Tvůj výslovný a jednoznačný souhlas (u sw je to odmáčknutí tlsčítka SOUHLASÍM, u DVD by to třeba mohlo být roztržení obalu, pokud by na obalu bylo zřetelně označeno, že rozbalením souhlasíš s licenčními podmínkami) - pak by ses smlouvou musela řídit. Nějaký slint někde zašitý někde v bookletu je z hlediska našeho práva zcela irelevantní. Žádná smlouva nevznikla, není čím se řídit (mimo platných právních předpisů). Z hlediska právní jistoty jsou pak nejjistější mp3/avi, ty zpravidla žádnou licenční smlouvu neobsahují:o)
Samozřejmě, zapůjčení, zkopírování, ale také produkce, tj. přehrátí mp3/avi/dvd další osobě, není osobní potřeba a tedy je zásahem do autorského práva (mimochodem pod to spadá i vlastní interpretace textu písně např. u táboráku). Půjčovna nebo kino to má ošetřeno smlouvou s OSA nebo přímo s distributorem.
Pokud Tě trápí svědomí, že umělec strádá hlady a nedostane za Tvou kopii zaplaceno, nezapomeň, že platíš za každé nenahrané CD/DVD, kartu do foťáku, pevný disk i zálohovací medium, a za drtivou většinu mechanik, tiskárny apod. sdružení OSA. Jestli jim OSA platí hodně nebo málo už není naše starost, není jejich povinností být členem tohoto sdružení.
U děl umělců neorganizovaných v OSA (např. Záviš, Black Uganda Choir) lze pouze doporučit chodit na jejich koncerty a kupovat si CD přímo od nich (tak je největší šance, že Tvé peníze nezůstanou za nehty příživníkům typu OSA nebo finanční úřad;-))
Právě ty poplatky OSA za každé paměťové médium se dají chápat tak, že to je takový obolus, za který nám ti autoři laskavě dovolí si z jejich díla tu legální záložní kopii vytvořit...
To, že to má na starosti zrovna OSA, DALIA a další podobní vyžírkové, tak to je ale na úplně jinou debatu :-(
...a další, zákonem zřízení, ale defakto vůbec nekontrolovatelní, vyžírkové...
Nemám nic proti autorským právům a souhlasím s tím, aby autor písně dostával za svou práci příslušný poplatek. Ovšem to, co předvádí OSA je zlodějna a prasárna nejhrubšího zrna. Proto ty svině z OSY nemůžu ani cítit. Když mi někdo ukradne peněženku z kapsy, tak mu nafackuju a na rozloučenou ho kopnu do řiti. Ale když si na mně někdo pozve právníka a soud že jsem mu tu peněženku nedal dobrovolně, tak to bych byl schopen utopit ho v žumpě.
Já tedy s tím, aby autor něco dostával dalších X let příliš nesouhlasím. Např. Bach se obešel bez autorských poplatků a díky tomu je jeho muzika dodnes známá. Kdyby se z každé produkce jeho díla musel posílat poplatek do Lipska buď jemu či jeho potomkům, nikdy by se jeho skladby nerozšířily. Nehledě na to, že kdysi bývaly variace na nějaké téma dost běžná záležitost. V dnešním světě, kdy jsou autoři schopni se soudit málem o akord, který zaslechli v jiné skladbě by něco takového nešlo. Na druhou stranu, pravda asi si to musí užít, těžko se jejich muzika bude hrát za 300 let.
Na druhé straně se tím někteří živí a je to jejich výplata. Samozřejmě, že doba po níž poplatky pobírají musí být omezená. Což teď myslím je. Ale zhovadilost největší je pobírat poplatky za lidovou hudbu, za autory staletí mrtvé, za prázdné nosiče - CD, DVD, poplatky za kopírky.... Těch prasáren je celá řada. Tak ať všichni chlapi platí nějaký poplatek za šulina, protože by teoreticky mohli někoho znásilnit. Logika jak prase.
Také nechápu proč zrovna "umění" (ještě k tomu subjektivní hodnocení, každý na to má jiný názor) má mít takovou pozici, kdy se za jeden konečný výrobek platí i několikrát :-(
Tady je ale další problém, právě s těmi ochrannými svazy. Právě oni mnohokrát ty vybrané peníze stopí a k "umělcům" se ty jejich odměny ani nedostanou... Také nechápu proč bych jim měl platit za muziku nějaké skupiny, o které oni v životě neslyšeli a tudíž ani nepředpokládám že by je tady v ČR vůbec kdy zastupovali, když už ty prachy po mně chtějí...
Další věc, konkrétně OSA za celou svou existenci nebyl schopen (ochoten ? asi ví proč...) vydat nějaké rozumné a průhledné vyúčtování kolik kdy vybrali, komu kdy kolik přesně zaplatili atd. atd. Tohle stále od počátku vzniku OSA zůstává zahaleno tajemstvím a dokonce ani příslušné úřady to spíše nezajímá...
Docela zajímavý stát ve státě, což ?
Přátelé, v názoru na OSA a autorská práva se vcelku shodneme. Považoval jsem za vhodné připomenou stávající právní úpravu, ale víc bych to nerozmazával, máme limit 300 příspěvků na téma.
Nehodlám nic mazat nebo zamykat, ale fakt sem pište především tipy a názory na filmy prosím.
Některý "umělce" bych hlady klidně umřít nechal.
Pár jich mám doma na videokazetách - Blade Runner, Modrý samet a Pulp Fiction. Ostatní jsem viděl buď v kině, televizi nebo na DVD.
Další nádherné filmy - pokud se zajímáš o Japonsko, jsou klasiky od Akira Kurosawy. Snad nejznámější Sedm samurajů, u nás známější v holywoodské verzi Sedm statečných, Rašomon, Tělesná stráž - neplést s filmem Osobní strážce s černou feťačkou a Kevinem Kostnerem. Naopak podle tohoto filmu byl natočen western Pro hrst dolarů s Clintem Eastwoodem a Poslední zůstává s Brucem Willisem.
od Kurosawy znam jen film Yojimbo ale moc se mi libil... takove japoneske "westerny", akorat misto osameleho strelce s koltem to byva osamely muz s katanou:)
od Kurosawy jsem viděl Děrsu Uzala. Zoufale nudně natočeno. Ale možná nemám smysl pro ozajstné umění.
Ale jo, některé jeho filmy jsou takové táhlé. On se hodně inspiroval Shakespearem akorát že to převedl do středověkého Japonska. Taky se mi všechny jeho filmy(co jsem viděl) nelíbily, ale zrovna ty tři co jsem napsal, se mi líbí hodně. Viděl jsem víc japonských filmů a některé se mi líbily víc než Kurosawa - Harakiri, Soumrak...
Teď v poslední době šly na čt2 japonské filmy ale až kolem půlnoci a to pro pracujícího inteligenta je doba nevhodná :-)
já teda když už volím japonské filmy, tak většinou animé... ať už jde o dílo Hayao Miyazakiho nebo ty moderní 3d... Kurosawa jako takový je na mě moc drsný, ale ta práce s mečem je tam to, co mě fascinuje.
Skoro škoda, že se o tom, že to šlo, dozvídám až teď. TV nemám, nekoukám na ni, ale anténu a VHS rekordér vlastním:))
a co děláš s VHS kazetama? Přikládáš si je na čelo ?:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mne by spíš zajímalo jak na to video chce chytat digitální signál :-) Asi ještě zapomněla vyjmenovat nějaké další přídavné krabičky ;-)
a) mame kabelovku, nepotrebuju zatim settop box, kterej mimochodem uz mam taky, ale DVB-T a ceka na prestehovani coz se bude konat asi za dva mesice. Navic kdyz to video vydrzelo 20 let, tak uz je to clen rodiny a nemam to srdce ho vyhodit;)
b)hodi se to, kdyz chci nahrat neco, co by me zajimalo a zatim nemam moznost nahravat do pc:)
c)mam hodne zajimavych veci na kazetach, ktery se pak chystam po stehovani prevest do pc, takze je potreba mit to na cem prehrat, ze jo:)
Já jenom že jsi psala "mám anténu"... ;-)
kabelovka=anténa to snad pochopí každej no ne ?:-)))))
No právě :-) Ale mně to nějak nedošlo :-)))
Sedm samurajů jsem vydržel kupodivu sledovat až do konce nezkrácený verze - do 3:30. Měl jsem mezi odpoledními. Někdy si pustím i Bergmanovu Sedmou pečeť, škoda, že není dabovaná, tak aspoň titulky.
dyť se taky valná většina westernů inspirovala Kurosawou :-D
Pro oddech jsou dobrou volbou "Moji Přátelé I a II". Tváří se to jako prvoplánová řachanda, ale je to černá komedie s nádhernými výkony Tognaziho,Celiho,Norieta a Moschina ...
Nemáš náhodou k jedničce titulky ? Italština je sice nádherná řeč, ale zas tak moc jí nerozumím... :-)
Nemám, ale tady by se našly ;-)
http://www.titulky.com/Amici-miei-62726.htm
tyhle poklady mám ještě na VHS
Ale jednička snad u nás nikdy nešla, nebo se mýlím ? A jestli, tak je to kdysi dávno. Nikde jsem se o dabované verzi nedočetl.
Řek bych, že k těm posledním patří ještě Nicholsonovo Osvícení (The Shining).
Hraný dokument o výstupu na Siula Grande. Nádherný záběry z And a taky dost drasťák.
Jeden z mála filmů o horolezcích, kdy jsem se neválel smíchy. Hodně dobrý.
Já mám nejradši tenhle:
http://www.youtube.com/watch?v=A5HTBYR7m0o
Prvně se mi to zdálo jako moc drsnej film o ničem a podruhý, když jsem se donutil přemejšlet, jsem si ho zamiloval. A takový filmy mám rád.
Doporučuju i přečíst knihu od Frank Herbeta
první díl dobrý. Pak nuda. Mluvím o knížce. Ale právě kvůli tomu jsem na film nešel. A to půl efektů dělal kamarád...
Já čet jen DUNU. Vím že se tady točily ty 4dílný ságy ale já myslel tu starou DUNU z 80let...ta mi přišla jako film dobrá.
Podle románu A.C.Clarka ... pokračování jsou taky dobrá :-)
Co vím tak byli natočeny jen 2001 a 2010.
Jinak na knihu film nemá.
Osobně mě více dostal Contact-film.
ano, knížky jsou 4 a filmy 2. JJ, K.Sagan je dobrý spisovatel...
Hodně mystiky , hrdinství a lásky...
Trošku roztahaný, ale Obchodník se smrtí také není z zahození.
sideways:
http://www.youtube.com/watch?v=YS9ocP6FNvM
Tenhle film je spis oddychovka, o ceste dvou kamaradu a zajimavych vztahovych zvratech... V kazdem pripade me se libil.
hide and seek:
http://www.youtube.com/watch?v=t3G9Qm2dLWU
s prvky hororu, drama s hodne necekanym vyustenim, v podstate souziti otce s dcerou po smrti mamy.
Little miss sunshine:
http://www.youtube.com/watch?v=oabGaaCLZ5g
usmevna americka komedie o jedne rodince.
butterfly effect
http://www.youtube.com/watch?v=u5dVQfzjDS4
taky takove drama, celkem zajimave... hlavne ta "pravda", kterou se dozvime na konci
Na klasiky si ted moc vzpomet nedokazu... posledni dobou, kdyz mam cas, koukam spis na nove filmy, protoze stare znam... Ale z tech scifaren starsich, co vedle zmineneho Blade runnera mam rada jsou napriklad Tron, johnny mnemonic... proste klasiky.
Vesmirnou odyseu jsem nikdy nevidela... celkove u knih, ktere jsem cetla davam prednost filmovou verzi si ujit... ackoli jsem udelala jednu vyjimku s knihou "Parfém". Knížka byla úžasná a já si nechtěla kazit dojem, když se objevil film... ale nakonec i film byl udělán moc hezky
Vytáhla mě na to manželka - Bruce Willis je její oblíbenec (proto si mě taky vyhlídla;-)).
Pěkná extrapolace toho, kam vedou moderní technologie - už dnes mnohem více komunikujeme s internetovými identitami namísto ksicht to ksicht s živými lidmi.
Při finálové scéně jsem řval smíchy na celé kino a až později jsem se dočetl, že to komedie prý nebyla. Fakt dobrý!
Tak z trošku jinýho soudku, než co jsem tady četl doteď - nedávno se mi konečně podařilo vyšmoulit "Happy end" s Menšíkem. To jsem si pošušňal... :-)
Jojo, Podivuhodný příběh Benjamina Buttona je velmi chabým odvarem tohoto tématu:o)
Pohani, teď před Vánoci jedině Život Briana. Naladí na správnou nábožnou notu. Ta úvodní scéna: zlato, kadidlo, myrhu.
Po vánocích zase Svatý grál na plný pecky. Ten trojskej zajíc.....
A pak obligátní "Sám doma 1, 2, 3,..." :-P
Svažte ho k zemi!
Co pane? Kuváž! Kolem jedenácti, pane!
Aby se ti tam taky vešel Smysl života a nějaký skeče. ;-) Zdařilej je "Jak je důležité nebýt viděn". Cleese tam prej mluví lepší angličtinou, než redaktoři BBC.
Tenhle tejden jsem si po delší době pustil Spalovače mrtvol. A zítra přiveze synek další díly "Yes, minister". Špičkovej dabing.
Jeden z nejsilnějších filmových zážitků - Lovec jelenů. Viděla jsem to ještě před rokem 1989 na německém TV programu. Několik dní jsem z toho nespala. Od té doby Vietnamce moc nemusím.
jo, to byl "dobrý" film. Tedy nebyl dobrý jako příjemný, ale vzal mě. Přemýšlel jsem o tom dlouho. A jednou jsme pak seděli opilí s kamarádem, všichni ostatní už spali a on měl u sebe plynovku...
Jeden z momentů, který mě přiměli přemýšlet, jestli není na čase přestat pít...
Mám na spánku památku na plynovku. Tak asi vím jak to myslíš. Jinak pro mě dobrej film je Forest Gump.
Vidíš, na toho jsem zapomněl. Taky ho mám moc rád.
Já se o filmy z tématikou vietnamské války docela zajímám. Viděl jsem jich celkem dost. Nejvíc se mi líbily - kromě už zmiňovaného Lovce jelenů, Apokalypsa a Četa. Zrovna včera jsem viděl film Tunelové krysy(Tunnel Rats). Bohužel byl bez titulků a dabování. Moje angličtina není zas taková dobrá abych všemu rozuměl a tak ho musím sehnat s překladem. Nebyl špatný ale ani ne výborný. Je ale pro silnější povahy, kterým se nedělá zle při pohledu na špásující Vietkong.
Doporučuju ruský film Kukuška , teda po česky Kukačka.
Jináč dík za tip na www.movielibrary. zkusme to tam najít. Kozí příběh už jsem zkusil stáhnout. docela to šlo, ale když klesla rychlost z 90 na 45kb/sec, přerušilo se to, takže mám filmu jen 1/4. Je na vině slabá propustnost drátů? jsu tady dost daleko od ústředny. Zkusit to zítra dopol. když nebudou dráty přetížené?
movielibrary jsou zatím jen odkazy na uloz.to
Ulozto pokud používáš jako neregistrovaný uživatel, nemáš garantovanou rychlost, a když uživatelé servřík vydusí, tak on ty neregistrované a neplatící prostě odstřihne. Uživatel to pak vidí, jako že klesá rychlost (ve skutečnosti klesá průměrná rychlost, protože už se nic nestahuje). Je třeba to zkusit v nějakou méně exponovanou dobu, např. ve tři ráno;-)
Jo Kukačka se mi taky líbí. Ale nejraději mám od tohodle režiséra Svéráz národního rybolovu. Často, když si potřebuju zvednout náladu, tak si to pustím. Hlavně Buladokov v roli generála a jeho poklidná ruština mě neobyčejně baví.
Mě kdysi dostal "sovětský" Děrsu Uzala, znáte to povinné kino se školou, soudružka učitelka držela projev , nikdo nic nečeká než nějakou hrůzu a on se z toho vyklubal báječný film ... a aby ne, režisér byl pan Kurosawa.
Obecně vše od Pythonů
Let the Pagan spill theirs
O'er mountain, hill, and plain.
God shall strike them down for
Each sperm that's spilt in vain. :-D
tý brďo, horší nudu jsem nezažil - jako toho Děrsu Uzala od Kurosawy. Píšu to tada o kousek výš. Jak ten vkus může být variabilní...
mě bylo asi 11-12 člověče a oproti očekávanému budovatelskému filmu to byla bomba
Na základce nás vytáhli povinně na "Ruský zázrak"! Horníček k němu namluvil doprovodnej komentář a pak prej z toho měl doživotní trauma.
Nás nějak omylem vytáhli na "Jdi a dívej se" a my byli na konci toho běsu komplet zralý na psychiatra. Tenkrát to nějak podcenili.....
Kdysi dávno jsem viděl film Cvokové. Je to francouzská komedie z cyklistického prostředí, film jsem sehnal, bohužel nemohu najít titulky. Kdyby někdo věděl, budu vděčný.
http://www.csfd.cz/film/92518-cvokove-cracks-les/
Před pár lety jsem na Karlovarském festivalu viděla chorvatský film Dva hráči na střídačce. Vůbec netuším, jestli šel někdy i "normálně" v kinech. Že by dosahoval nějak extrémně vynikajících kvalit, by se asi říci nedalo, ale překvapilo mě, že pojednával o srbsko-chorvatské válce a o hledání válečných zločinců - a byla to komedie! Na to, že jde ještě o relativně čerstvé události, to byl dost nečekaný nadhled. (Z druhé světové znám třeba francouzský seriál Haló, haló; u nás se snad tohoto tématu podobným způsobem dotknul jen film Stůj nebo se netrefím.)
Výborný film o začátku války v Jugoslávii - ale té druhé světové, byl Okupace v 26 obrazech. Taky jeden z důvodů proč ty kluky jugošské nemám rád.
jéžiš O26 to byla hrůza hrůz pro nepřipraveného jako jsem byl já.... hlavně ten autobus
Ono to bylo celé hrozné. Ta změna myšlení, kdy se z kamarádů stali úhlavní nepřátelé. Ten autobus, to byla už koncentrovaná hrůza. Sadismus, absolutní ztráta lidskosti. A znovu se to objevilo při nedávném konfliktu v Bosně. Ti lidé jsou prostě ve své podstatě zvěř, byť se na nás usmívají. Proto do Chorvatska a zemí bývalé Jugoslávie nejezdím a tamní obyvatele nemám rád.
to nemá nic společnýho s národností. Takoví jsme všichni :-(
Stačí projít historii...
Všichni ne. Ale sešli jste se tu pěkně, jen co je pravda. (((o:
Tak s tím nesouhlasím. Nevím o tom, že bychom třeba my takhle řešili národnostní a náboženské konflikty. Některé národy to prostě mají v krvi víc než jiné. Ale už toho necháme, nebo nás Joe vymaže z povrchu zemského :-)
Ne, to s tebou nemohu souhlasit. Vždy je to jen věc příležitosti. Dějiny našeho koutu by mohly vyprávět. A to jak o roce 1938, tak o roce 1945. V okamžiku kdy je ta možnost beztrestně sousedovi vypíchnout oko, tak to většina lidí provede bez ohledu na národnost či náboženství.
V kině jsem nebyl ani nepamatuji,ovšem na tuhle blbinu si asi zajdu.
http://www.csfd.cz/film/228329-avatar/trailer/
jojo, na to asi pujdu tez... prece jen uz mam relaxpassu asi za 1600... tak je treba zacit utracet
Byl jsem dneska, podívaná je to velkolepá. Story není originální (ale ne špatná, spíš nadčasová), ostatně na tom u takového filmu tolik nezáleží. Trochu potíž v tom, že 3D se nemá rádo s titulky, dabing mě trochu štval; ale ve dvojrozměrném provedení tohle kino tak nevynikne. Komu tam bude vadit ekologická moralita... ať mu vadí, dost možná to byl účel.
Hm, tak to na to teda asi nepůjdu.
Kdyby jenom ekologie :-) Však oni do toho zamontovali snad všechny hříchy, kterých se kdy "civilizovaný" člověk ve skutečnosti dopustil ;-) Mně k tomu spíše sedí paralela ohledně objevování a pak násilná zabírání bývalých indiánských území v US... Včetně všech těch hnusných věcí co indiánům prováděl "bílý" člověk...
Jojo, "věčné trauma amerického zlého bílého muže" jsem ani nezmiňoval. Ještě tam bylo vidět trauma z Vietnamu a Iráku.
Na druhou stranu, jako vizuálně převratná pohádka to funguje dobře (a osobně si myslím, že "prožít" si díky tomuto filmu některá ze zmiňovaných traumat nezaškodí). Jsem se kvůli tomu teď půl dne hrabal v kinofilních webech, abych se dokázal rozhodnout, zda na to příště půjdu do IMAXu nebo tam, kde jsem byl.
Černá kočka,bílý kocour.
http://www.youtube.com/watch?v=kHdGWr1-3Mk&...
http://www.youtube.com/watch?v=DiXl47ht6_8&...
nikdo to tu zatím nezmínil, ale je to film, který jsem asi viděl nejvíckrát a rád se na něj podívám zase znova. Ostatně naposledy jsem ho viděl ani ne před půl rokem...
Osobně si nejčastěji pouštím asi Červeného trpaslíka.Občas je třeba si zlepšit náladu.
http://www.youtube.com/watch?v=tZPqYFE_o0c&...
Akdyž už jsme "Nakole" tak doporučuji scénu na 5:30 min.
http://www.trpajzl.cz/
nedávno jsem to sjel celý znovu :-)
jj, taky taky...
Pravda, nezasvěcené by asi mohl název prvního dílu "Konec" poněkud zmáct. Na druhé straně - nejlepší je hození do hluboké vody červenotrpasličího humoru; buď se jedinec utopí anebo se naučí plavat... :-)
To já mám takhle oblíbený film "Adéla ještě nevečeřela". Když jsem kdysi dojížděl do Prahy, tak jsem si ho vždycky přehrával v hlavě aby mi cesta lépe utekla. (Dneska by si člověk vytáhl z kapsy nějaký MPx přehrávač)
ono vůbec vlastně všechny lipskýho komedie, že? :-) To byly filmy! Mám je rád snad všechny.
Musím říct, že se mi moc líbilo Lipského muzeum v Pelhřimově. Vlastně je tam jen pár exponátů a je to postaveno na tom, že vlastně všechny ty filmy člověk zná, takže ty exponáty jsou jen spouštěče vlastních vzpomínek na ten který film.
Nádhera, nejvíc se mi líbí scéna, kde Kopeckej zpívá u piana, až sklapne paraple a čtyři těžký valchaři ho ponesou k hrobu. Při ní, ač v podstatě cynik, slzím.
Taky ji mám nejradši z celého filmu. Jestli to nebude tím, že ta píseň pro nás začíná být aktuální :-)
Ty si eště chvíli počkáš. :-))
Jen abychom nedopadli jako ten hypochondr, co si celý život stěžoval na různé choroby a když pak v padesáti umřel, nechal si na náhrobek vytesat...Já jsem vám to říkal...
A nebo: "Pane doktore, ten hypochondr na šestnátce před chvílí umřel..."
"Tak to už teda přehnal!!"
Dva filmy jež ukazují že myšlenka a originalita jsou někdy důležitější než kvanta efektů a spousta peněz.
http://www.youtube.com/watch?v=wX4F5Rmozsw&...
http://www.youtube.com/watch?v=3IVJxdjcM4A
Master & Commander, s Russelem Crowem v hlavní roli. Celkem syrové vyprávění o životě na lodi v době napoleonských válek.
Viz http://www.csfd.cz/film/39648-master-and...
K těmto filmům nevím co dodat.
Rozhodně si zaslouží sledovat až do konce.
Ovládnout emoce mívám problém.
http://www.youtube.com/watch?v=jLu1Ol7nZTA
http://www.youtube.com/watch?v=2gaAdhiF77g&...
http://www.youtube.com/watch?v=Vu494-Dr5po
k te prvni ukazce bych rekla, ze je to taky jeden z mala filmu, jehoz filmove zpracovani knihy se celkem povedlo, ale kdyz sem to cetla/videla, fakt mi bylo hrozne pri predstave, ze je to podle skutecnosti... na takovy filmy se koukat nemuzu, protoze bych to cely prorvala:)
Včera ve 20hod. mě na ČT2 zaujal dokument "Landův lektvar lásky".
Zaujala mne Landova "explosivní energie", která je v přímém rozporu s jeho neurčitými a zamlženými cíli. Zaujali mě jeho oddaní kolegové i neméně oddaný Brněnský starosta žmoulající obsidian.
Přihodím něco veselejšího - "Dům za všechny peníze". Americká komedie o tom, že koupě starší nemovitosti přináší určitá rizika. Za nejhodnotnější považuji scénu, ve které si Tom Hanks chystá koupel ve vaně :-)
vůbec nechápu jak jsem mohl nevzpomnout tyto fantastické filmy
Doktor divnováska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu ... nejenom pro výkon Sellerse ale pro dlouhé záběry z kopkitu B52 a závěrečná jízda Majora T.J. "KING" Konga na vodíkové bombě.....
A co taková Stará puška ? Noiretova pomsta via spousta broků a opečený nacista......
Myš která řvala. Geniální myšlenka došli nám peníze tak vyhlásíme válku USA a pak se vzdáme a obdržíme pomoc:-) Ta invaze lučištníků do NYC je prostě úžasná
Vidíš, po Lovci jelenů je stará puška další vynikající film, na který jsem zapomněl.
A taky Velká žranice, když už jsme u toho Noireta. Jak se tam na konci dusí těma obříma slaďoučkýma prsama, je nádherné. Jak říká jedem z hrdinů: jez nebo neumřeš...
když už jsme u filmů, který nejsou lehký na zkousnutí co MECHANICKÝ POMERANČ? Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli jsem rád, že jsem ho viděl nebo ne, ale rozhodně jsme o něm dost přemýšlel...
Mechanický pomeranč jsem neviděl.
Ale z podobného soudku - aspoň si to myslím, je film Kult hákového kříže. Tak hodně dobrý.
jo, na to jsem se díval nedávno nějak v noci. Drsný, ale Mechanickej pomeranč je tak nějak šílený. Nevím, jak to říct, ale máš pocit, že ho nemohl natočit a napsat nikdo, kdo nepatří do blázince. Podívej se na něj...
Já ten film tak nějak nepochopil :-) Těch magořin v něm bylo už nějak moc... Ale takovou snůšku absurdit fakt asi nevymyslel nikdo normální, to máš pravdu :-)
tak je to sci-fi že jo, ale prostě jsem musel myšlení posunout jinam a hodně dlouho o tom filmu přemýšlet
A co takhle si přečíst knihu ?
http://knihy.abz.cz/prodej/mechanicky-pomeranc
„Co teda jako bude, he?“ To jsem já, Alex a můj tragický příběh o jedný strašný nemoci, kterou mě ti soďácký bračny nakazily. Se svýma třema frendíkama – to jest Pítrsem, Džoržíkem a Dimem, který byl opravdu tupej – jsme drinkali plus-mlíko a decidovali, na kom zrobíme trochu poctivýho ultranásilí. Venku byla zima jak v prdeli a většina bajatů a ptic dala před sojlovatými stríty přednost teplu svých houmů. Jenže, ach, bratři moji, návštěva jednoho takovýho houmu plného ketek, kde jsem ztolčokoval ouldanou tabatěrku se my stala osudnou. Přeguljal jsem se něčím, co bylo čuděsně horibl. Byl to konec ultranásilí. Když mě banda ouldanejch neduživců ztolčokovala, až mi z fejsu začala stříkat rudá blažka, začal jsem fírovat, že to bude moje smrt. Radši se nechat mlátit než mít pocity na zvracení a cítit tu příšernou bolest. Ale chorošný píply z vlády – ti kteří mě „nakazili“ – přispěli k tomu, že se hepenulo co se hepenout mělo a já už sem nebyl balnoj. Vyléčili mě! 100%
Já knihu nečet,ale jednoduché čtení to asi nebude.(Ten dialekt je příšerný).Známej to četl dokonce v angličtině a údajně to byl děs.
16-17.12 na Cinemax jestli to chytneš.
Jo! Velká žranice. Jak vůbec může někoho napadnout něco takového jako ujíst se k smrti a ještě o tom natočit film? A dobrý film! 8-))
Já mám vůbec rád francouzké filmy. Ať už starší nebo novější. Z těch starších mě napadá Brutální Nikita a z těch novějších Vosí hnízdo. Trajler ale dobrý. Je to trošku, ale jen trošku podobné staršímu americkému filmu Přepadení třináctého okrsku(ne tomu novému remake)
Ty francouzké trajlery mají většinou takový osobitý šmrnc, který těm americkým chybí.
Například Komisař Clouseau - abych nebyl pořád akční, je jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Ten původní, francouzký. Je to samozřejmě i geniálním dabingem. Proti tomu je ta nově natočená americká verze pouze slabý odver.
...odvar :-)
nebo že by ovar?
je notoricky známo, že v Panterovské sérii se objevuje Herbert Lom, málokda ale ví, že tam hraje i další český herec Jiří Pravda.Ten hrál i v bondovkách, v známém Já Claudius nebo v Profesionálech ....
Na dvojce dávali předpředvčírem "Včera, dnes a zítra". Ta Sofie umí zahrát kohokoliv.
Chtěl jsem si na to koupit lístky, ale hráli to jen v sobotu večer, nebo v neděli ráno. Navíc s tou babou v pokladně se nedalo domluvit :-)
Ale Budína to tvoje nejapný handrkování dost nadzvedlo, nebo to byl Neděla?
Jo jo. Koukali jsme. Nádhernej film! Zvláště ta poslední povídka. Naprostý herecký koncert.
... s výborným dabinkem Jaroslavy Adamové.
Adamovou považuju za hereckou vlajkovou loď našeho filmu. Nevím jak se ta TV povídka jmenuje, ale hraje tam vdovu, manžela má v urně na nábytku a furt k němu mluví. Většinou dost neuctivě.:-)
Koukám, jak se to tady naprosto přirozeně rozdělilo podle vkusu na "mladé" a na "zkušené". 8-)))
Když jsme u těch českých hereček. Včera jsem se zrovna na trubce díval na "Můj báječný rozvod" s Eliškou Balzerovou. Moc mě mrzí, že se mi stále nepodařilo na to sehnat lístky do divadla. Má to jedinou "nevýhodu", před časem to objevila naše divaldo milující dcerka a pak nějaké užaslé návštěvě přehrávala scénku "jak jsem byla kupovat vibrátor." :)))
Poštěstilo se nám sehnat na toto představení lístky. Nádherný text a výborně zahraný. Nedivím se, že mají neustále vyprodáno.
Zapomněli jsme na většinu geniálních filmů Woodyho Allena. Povídkový film Co všechno chcete vědět o sexu a bojíte se na to zeptat například zcela změnil můj vztah k ovcím :-)
Ale! Tak se rozpovídej. :-))
Později. Utíkám z práce na autobus domů. Málem jsem zaspal :-)
To sou ty automaty. No hlavně, jestli si autobus stihl.
Já mám z Allena nejraději Prokletí žlutozeleného škorpiona. Miluji ty vzájemné urážky s Helen Hunt (A Helen Hunt taky ;))
Mně nadchla gradace vzájemných vztahů, vystřižená Turnerovou a Douglasem ve Válce Roseových. Chudák De Vito.:-)
tak Alen mě nebaví. To fakt nemůžu...
To mě jako opravuješ ? :-))
Koho,co? - 4.pád.
Sorry.
Ale jó, já vím, jak se ten film jmenuje. Vím taky, jak to správně napsat. Tam jsem to švihnul hovorově, se smajlíkem. Projdi si všechny diskuze Nakole, budeš mít při opravování do silvestra co dělat... :-)) (Já vím, Silvestra s velkým... :-))
Neměl bych to říkat, abych nebyl za barbara, ale taky ho nemusím.
Neboj, já si spíš připadám divně. Neznám skoro nikoho, kdo ho může.
Moc intelektuální. Takovej Rambo, ten je pro mě srozumitelnej tak akorát:-p
já nevím, já se vždycky u jeho filmů cítil trapně... Nevím, prostě jde mimo mě...
Však on to taky píše o nás :-) Woodyho Alena jsem poprvé poznal díky jeho povídkým knihám. Ty mě dostaly na první žduch. Nepovažuju se za intelektuála - zní mi to spíše jako nadávka, ale jeho smysl pro humor je mi vlastní. On je to někdy spíš smysl pro tumor :-) Všechny filmy co jsem od něj viděl se mi líbily. Některé méně, ale příručka pro teroristy Banáni, kariéra núspěšného gangstera Seber prachy a zmiz, životopis muže chameleóna Zelig, patří k tomu nejlepšímu, co jsem viděl. No a pak Všechno co chcete vědět...Ale to už jsem psal.
Teda na příběh s Daisy jsem úplně zapomněla :o)))
Morgan Freeman, řidič slečny Sedmikrásky? :-) To je škoda.
Tohle je sice taky dobrý film, ale momentálně jsem měla na mysli tu ovce z filmu Woody Alana. Ta se také jmenovala Daisy :o)))
Fakt divný. Mexický zenbudhisticko-křesťanský krvavý western. Něco tak ujetýho jsem snad ještě neviděl.
Zítra se budu určitě dívat na ČT 1, dávají "Tajnosti". Je to "ženský" film, chlapům dost nesrozumitelný.
Zrovna teď jsem dostal nařízení ho ženě nahrát. Ona bude někde krákorat, tak prý aby ji neutekl.
Kromě již zmíněných českých komedií patří mezi moje oblíbené filmy Prázdniny v Římě s Audry Hepburn.
Přidávám se do tohoto fanklubu.
Já mám větší slabost pro Katharinu. Africká královna nebo Na zlatém jezeře, to byly koncerty. S mistrovským dabingem paní Adamové, tuším.
A co Obchodník s deštěm?
A Kopeckýho v "Přišel na večeři", viděla?
8-( Nějak mi nic nenaskakuje. Ale "Já, truchlivý Bůh" se mi líbí moc. Dodnes používáme doma hlášku "Ta má ale krásné propsí". Apoltolek je parádní role Lanďáka.
Apostol Achilles plným titulem. :-)
A co filmová verze West Side Story? Když jsem jí poprvé viděla coby dítko (na německém TV programu), dost mě to vzalo. My tady tehdy byli krmeni budovatelskými filmy a najednou tohle...! Všechny ostatní zfilmované muzikály pak byly jen slabý odvárek.
Já myslím, že to nemůžeš s jinými muzikály srovnávat. West Side Story je prostě jiný muzikál, tématem, muzikou.
Snad ještě filmová verze Jesus Christ Superstar by patřila do stejného šuplíku. Ale inspirovala jsi mě, hned si jdu pustit moji oblíbenou Ameriku z WSS.http://www.youtube.com/watch?v=Qy6wo2wpT2k
A znáš britskou verzi JChS tuším z roku 2000 ? Film se mi moc líbil, ale tohle mě doslova sejmulo...
Už nevím, odkud jsem to stahoval, ale mám to v avi a můžu ti to kydnout na Ulož.to. Snad už jsou k tomu i titulky.
Kdysi jsem to dokonce dvakrát chytnul i na ČT s titulkama z českého provedení se Střihavkou a Basikovou. Sice to asi nebyl doslovný překlad, ale zase to sedělo "do not". Tehdy jsem to jednou nechytnul od začátku a podruhý mi došla ve tří čtvrtinách kazeta.
http://88.86.122.151/ml/film/109145-jesus...
Dal jsem to taky sem
http://www.ulozto.cz/3315830/jesus-christ...
Ale dík za tip ! Konečně jsem tam objevil celovečerního Méďu Béďu !!!! Už ho sosám, tak snad se to povede... Kdysi dávno jsem ho v kině viděl víc než dvacetkrát. Víckrát už jenom Abbu ve filmu... :-))
Zpívání v dešti je dobrej muzikál s úchvatným Gene Kelly nebudu to skloňovat páč nevím proč a jak :-)
Seriál Dallas. Kromě povšechný průjmovistosti mejdlový opery jsem v jednom díle zaznamenal fatální omyl skriptky, když havarovavší členové klanu nechala vylézt z bažiny v neposkvrněných košilkách a s nažehlenými puky. :-)))
...členy..., samozřejmě.
Jó, chyby ve filmech..., to je samostatná vědní disciplína ! :-))
http://www.kfilmu.net/chyby.php
Já osobně mohu vřele doporučit všem milovníkům detektivek a krim film 96 hodin.
http://www.csfd.cz/film/231978-96-hodin-taken/
Před hodinou jsem se vrátil s klukem z kina.
Byli jsme na Avatar v 3D.
Pobíjím před panem Cameronem hlavou o zem a už chápu proč tak dlouho nic nenatočil.....
DOPORUČITELNÉ DÁVÁM 11* Z 5 MOŽNÝCH ...
Jen bych to chtěl vidět nedabované
otázka: je to už natočené ve 3D , nebo je to odvozeno pomocí počítače ze 2D filmu ?
Pokud vím tak verze 3D nedabovaná je.
S českým zněním je pouze verze klasická..
já tam byl, je to dabované a 3D :-D
3-D efekty jsou přece jen video efekty; s dabingem by to nemělo mít nic společného...
V praze jsem jedno predstaveni nedabovane nasla, v brne vysilaji jen dubbing:( ale pry to neni spatne, tak se na to v pondeli tesim:)
já mám většinou opačný problém. Je těžký najít v kine film, co by nebyl s titulkama. A na titulky já nechodím. Přestal jsem kvůli tomu chodit v podstatě do kina. Chodím jen na český filmy a občas nějaká ta vyjímka potvrzující pravidlo, al eto už musí bejt!
Jseš mladej člověk s neopotřebovaným mozkem, nauč se pár cizích řečí. :-) Jeden můj známej se před dovolenou obstojně naučil italsky. V sedmdesáti! :-)
P.S. Mně titulky většinou vaděj taky, ale přežívám to.
mladej jo? D9ky za lichotky :-D
Jsem na to tvrdej. Nikdy mi to nešlo. Už ruština na základce byl jedinej předmět na kterej jsem se musel učit. Všechno ostatní šlo levou zadní, ale tohle byl děs. Anglina na střední totéž. Zkoušel jsem pak ještě párkrát začít, ale...
Navíc já hollywood extra nemusím abych se naučil, španělsky, francouzsky, švédsky atd. atd. hele to je asi nereálný i kdyby mi to šlo :-D
Mě titulky vytrhujou z děje. Jsem pak jen divák. Neustále vím, že jsem v kině a dívám se na to. Neprožívám to. Nedostanu se dovnitř do děje, což jinak jde a to pak nevnímám okolí, protože jsem uvnitř toho děje. A být jen divák, to je pro mě prostě naprd. Je to jako se dívat na jídlo přes sklo...
Když je děj slaboučkej, tak se do něj nedostaneš ani přes dabing. U filmů, který se mi líbí, mi titulky skoro nevadí.
mě to vytrhává. Nemůžu se soustředit jen a pouze na ten film, ale ještě na to čtení...
tak s timhle ja nastesti problem nemam... mozna by to chtelo vic sledovat titulkovy veci, aby se ti to dostalo "pod kuzi"? kdyz jsem nekdy v 19 zacala sledovat veci s titulkama, mela jsem dost podobny problem... bud titulky, nebo vtazeni do deje... oboje zaraz mi moc neslo... ale za tech x let a stovky nasledovanych titulkovych hodin uz to jde:) a krome romantickych komedii, ktery clovek sleduje po ocku a neni ochoten se na to plne soustredit u cizich filmu titulky i vyhledavam...
jako kdyby mi nekdo nabidl treba dubbing X titulky Foresta gumpa, beru dubbing, protoze je dobry. Jenze dnesni kino/dvd dubbingy za neco stoji v minimu pripadu mam pocit:(
Nápodobně... Některé filmy mají českým dabingem tak zmršený celkový zvuk, že se to skoro nedá poslouchat :-( Především akční věci, kdy hodně záleží na prostorovosti, tak tam je to dost často bída...
presne tak... proto jsem hooodne zvedava i na toho dabovanyho avatara... ale jako ocekavanej film roku bude mit dubing snad uroven
Nebylo by lepší říkat dabing ?
Abysme se nahádali, koupila mi žena do komůrky takovou mrňavou televizi. Mizernej dabing a k tomu repráky do boku, to už je k uzoufání. A výstup pro sluchátka proti tvrzení v manuálu ten křáp nemá. Hluchátka někdy tu mizérii vylepšej.
mě to nejde. Jenak moc soustředění na jednu část obrazu, tedy dolů na titulky, jednak neustálé hýbání zrakem zezdola na celkový a krom toho u obojího je trošku jinak zaostřeno a s těma rychlejma změnama mám problém. A potom ten zvuk tam zůstává a mě ty pazvuky, které někdo vydává za lidskou řeč ruší....
Už se těším na moje oblíbené vánoční filmy - Vetřelce, Braindead, Hellraiser a 9.rotu:)
A co Vesmírní kanibalové - velkofilm tvůrce pána prstenů ? Když už tedy zmiňuješ ten Braindead.Možná bych to našel ještě někde na VHS.Na jedné kazetě jsem měl Braindead společně s Nocí oživlých mrtvol 2.Na druhé zmíněné kanibaly společně s romantikou From Beyond.Klasika je též Dead Evil 2.
Z filmů tohoto žánru bych moc rád ještě někdy viděl Bránu I.Zřejmě dnes nesehnatelné.
To bylo taky dobrý, ale ještě jsem se nedostal ke stažení:)
Teda to mi nejde do hlavy, jak někdo mohl svěřit pána prstenů někomu, kdo natočil Vesmírný kanibaly a Braindead. Nebo snad mezitím natočil ještě něco normálního?
A co takoví "Živí mrtví" ? Závěr je úplně fantastickej... :-)
Tak teď se mě ti mrtváci už nějak pletou:D
http://www.csfd.cz/film/4708-braindead-zivi...
Ahááá, teď na to koukám - já to znám jen pod českým názvem - čili totéž :-))
Tak už jsem taky v obraze:)
Ale pánové, co se třeba porozhlédnout po netu ? ;-)
http://ulozto.cz/hledej/?q=braindead
http://ulozto.cz/1304765/noc-ozivlych-mrtvol-cz...
Já jsem si Boží hod osladil Kodetem a Donutilem a stejně jsem nezjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu.
To já jsem pustil pár minut po vánoční půlnoci nejnovějšího Terminátora.Příliš nadšený jsem z toho tedy nebyl.(čekal jsem to ovšem horší)Myslím že třetí díl měl zůstat posledním.
Jinak včera mi neutekl "Byl jednou jeden král"
Člověk to zná nazpaměť a stejně jsem utíral slzy z očí.
Tím jsem si také uvědomil ,že neznám jedinou pěknou porevoluční pohádku.Já vlastně neznám ani žádného pořádného současného herce či herečku(pod 60let).Maximálně Trojana .Jinak je to děs a bída.
tak já mám třeba ráda chýlkovou a té snad pod 60 stále je:)
Jinak segra dostala k vanocum Peklo s princeznou, tak jsme vcera koukali a nebylo to tak spatne.
Ještě si dám Haute Tension alias Noc s nabroušenou břitvou, brutální francouzskou vyvražďovačku.
Na www.csfd.cz je tenhle Herz na osmnáctým místě
http://ateo.cz/f/images/s/SpalovacMrtvol.jpg
Dej si na CSFD "Specifičtější výběr" - Původ vzniku: Československo.
Tenhle film jsem viděl letos poprvé a koumám,že bych si ho šel pustil dnes podruhé.
Čím jsem starší,tím více dávám přednost starším českým filmům.Nedávno jsem poprvé shlédl kupř "Údolí včel" či "Rodáky"
Rozhodně to ve mě vyvolalo daleko silnější pocity než třeba "Pán prstenů".
Na starších českých filmem mne hodně dostává hudba.A hlavně také ti herci.Dnes to nestojí za nic.
v podstate s tebou souhlasim... i kdyz ja se pomalu dostavam k filmum z 80tych let:) ses o desetileti jinde, ale v podstate na podobnem principu:)
jako mala sem tv prakticky nesledovala a a jako dospela jsem zacala vyhledavat filmy spis na pobaveni, nebo scifarny... navic dostupne z netu, coz tuplem ceske filmy nikdy moc nebyli... a v brzke dobe se chystam na "vesnicku mou strediskovou", abych smirnila moji neznalost:)
dneska od osmi nenechte si ujít!!!
Charly
29. 12. 2009, 20:00 - ČT 2
je to podle povídky Růže pro Algernon (někd ypřekládané jako Květiny pro Algernon) a je to fakt skvělý!
Škoda, na TV Barrandov právě začíná Florenc 13:30 :-) Dneska se chci bavit, no...
Ještě že jsem zatím nedigitalizoval... :-)) Mít na výběr je někdy svinstvo :-)
Si nemysli, někdy ani na všech těch 16 programech co tu chytám na pokojovku není vůbec nic co by mne zaujalo :-)
O to větší pocit marnosti. Když není nic na čtyřech, tak jen zakroutím hlavou, ale na šestnácti ? To už může přivodit trudomyslnost... :-))
V takovým případě si radši vezmu něco na čtení:-p
Já si pořídil satelit, vlastně kvůli ČT2, o kterou jsme digitalizací přišli a také jsem chtěl vidět vláčkové a turistické pořady, kterých je habaděj na německých regionálních televizích, případně dopřát si občas slovenštiny. Nejlepší bylo, že z obchodu bylo v přijímači naladěno 315 programů. Když jsem z toho vyházel porno a reklamní kanály + Al Jaziru a jiné divnojazyčné programy, zbylo jich 90 a to ještě nejsem s mazáním u konce. Nakonec se dostanu k 10-20 jakž takž použitelným programům. :)
Jak "reklamní kanály"? To jako že se tam vysílá výhradně reklama?
Možná myslel Hallmark a podobné. Tam aby film mezi těmi reklamama jeden pohledal...
Asi ano, prostě jsem si poznamenal kanály, kde běželo něco jako TV shopping a pokud 3x po sobě v různých nahodilých časech tam byla reklama, tak jsem to smázl.
Fakt? To je blby, prijit o takovej zazitek, ale ve 13:30 prave otvirali v departures muj check in, tak snad priste. :-((((
Docela dobrý :
http://www.youtube.com/watch?v=Hjp0I_okX0w
zkuste Sherlocka Holmse.
Na jednu stranu netradiční pojetí, ale na druhou....
mě se to líbilo.