Tak jsem se konecne zaregistroval :-) Ted uz nebudu "Neregistrovany Michal". Ale k veci, zajima mne kolik to mate do prace kilometru a jestli to jezdite denne a pripadne v jakem obdobi. Ja to mam ted kousek - neco pres devet km, jezdim pokud to jde denne od dubna do konce rijna, ale chystam se stehovat a budu to mit 35 km. Profil je celkem nenarocny, trasa pekna, vetsinou mimo silnice. Jenze mi to prijde docela dost daleko. Nejsem si jisty, jestli se tohle da provozovat denne. Co vy na to? Kolik, jestli denne a pripadne v jakem obdobi roku je podle Vas unosne?
jazdeim sem tam do prace na kole, ale zase nie moc pravidlne - skor podla toho, ako sa citim rano - ci som moc lenivy alebo ani nie :) a mam to cca 16 km...to je tak akurat...tych 35km mi uz pride dost - ale asi zalezi na kazdom ako sa rozhodne...zase na druhu stranu - niet na ten pocit slapat si rano v pohodicke do prace :)))
Do prace to mam 5km, ale zase z kopce pres kopec do kopce (jak uz jsem popisoval v diskuzi Na kole do prace). Jezdim vcelku pravidelne, i v tehletech vedrech. Ale vecer to obcas vemu pres Seberak, at se nekoupu jen ve vlastnim potu (ale i cizim ;)
A ke vzdalenosti; nekdy jezdivam (treba tyden) do prace z chaty, to uz je 20km, ale zase ne po tak hustych silnicich. Jinak jezdi nam tu i clovek co ma do prace 40km, i kdyz ne kazdy den, navic ma silnicku, takze mu to lepe ubiha.
Já to mam 13km,a jezdím krom prosince až února skoro pořád,pokud to dovolí počasí.Pokud stáváš brzo ráno tak těch 35 je asi dost.To bych si asi radši pospal,a jel autobusem,pak bych se jel projet po práci.
No to je prave ono. Ta cesta trva vlakem + MHD + pesky z/na zastavku cca 65 minut. Na kole, ted v sezone kdyz mam uz neco najeto, to dam celkem v pohode za 1 hodinu 40 minut. Takze bych musel vstavat tak o pul hodky drive. To ani tak moc neva, delame az od pul osme, ale na druhou stranu, kdyz skoncim ve ctyri ( a to vetsinou skoncim pozdeji), tak nez se dostanu domu bude minimalne ctvrt na sest a to uz na nejake velke jezdeni s vyjimkou leta neni. Takze bohuzel musim pocitat s tim, ze v tydnu bude moje cyklistovani omezeno na cesty do a z prace. Take by me zajimalo, jak to vy,co jezdite dale, resite s oblecenim. Treba v obdobi duben a rijen. Rano je jeste kosa, ale odpoledne muze byt prijemne (nebo taky muze prset). Tahate sebou potrebne obleceni v batohu?
Já to řeším tak že mam vzadu na nosiči neustále přidělanou dvojbrašnu,a v ní mam vše potřebné.Tedy bundu,pláštěnku a nářadí.Batoh nevozim,kvuli tomu abych neměl mokrý záda.Já stávám v půl pátý,dělám od půl šestý takže vyjíždím skoro jako autobus.Žena jezdí autobusem a sem v práci asi o 5 minut později než ona.Neustále se ji snažím přesvědčit abychom jezdili spolu.ale asi sem málo přesvědčivej.
Hm, to jsme na tom stejne - se zenami :-). Ale to jsi tedy frajer, ja kdybych vstaval o pul paty tak po trech dnech umru. Brasny jsou dobre reseni, nicmene ja si prece jenom rad uzivam odpoledne cestou domu ponekud sportovnejsi jizdu, kdy brasny trochu vadi. Ale jinak diky za tip.
Na to stávání si zvykneš,horší je to v zimně kdy už začíná být pod nulou,to mam dilema esli jet nebo ne.Ale když neni vyloženě mráz a plískanice tak se to dá.No a když si rád užíváš sportovnější jízdu,tak dneska už sou batohy který dobře ventilujou záda,ale to určitě víš.
Jojo, jasne, jeden takovy obcas vozim, ale ted jsem "rozezranej" prave tim, ze nemusim mit batoh moc casto - pocasi fakt preje. A jakmile je pod nulou tak to vetsinou vzdavam, jedine kdyz je vyhlidka na otepleni ve dne.
Já to mám do práce 20 km (Stodůlky-Strašnice). Vstávám ve 4.45, vyjíždím v 5.20 a dělám od 7.00. Cesta mi trvá cca 45 min, zbytek času si nechávám na vydýchání a sprchu. Když jedu na vedlejšák ze Strašnic do Tuchoměřic, mám to dokonce 30 km.
A jezdis predpokladam denne, ze ano? V jakem obdobi roku? Nebo dokonce celorocne?
Mam to komplikovanější. Do Strašnic jezdim jednou za tři dni, kde sloužím "čtyřiadvacítku". Druhý den jedu do Tuchoměřic a z Tucho domů do Stodůlek. Pokud nesloužim, jedu ze Stodůlek rovnou do Tucho, což je cca 16 km. Moje sezóna začíná v březnu a končí koncem října.
Brrrrr...Že ti to neznevšední??? :-o
Nahodou super, to by se mi taky libilo. Neni to tak stereotypni jako moje ranni cesta do prace kdy uz znam treba intervaly semaforu tak dokonale, ze temer nemusim zastavovat :-)
Tak přesně tohle řeším při mojí ranní ceste do Strašnic. Mam dvě místa, kde stojim na semaforech pravidelně. Ať jedu pomalu nebo rychle, stejně so temu nevyhnu. Je to ale dobrý na vydýchání.
Ahoj, ja to mam celkem blizko, 2km, a to jeste po rovince. Tramvaji by mi to trvalo dele,takze jezdim skoro kazdy den od brezna do listopadu.
Jezdím z Barrandova na Anděl. Nejkratší cestou to vychází asi na 8 km. Od ledna do prosince.
Taky jsem z Barrandova,taky pracuji v okolí Anděla.jezdím však tramvají,ta představa,že po ůmorné šichtě se mám každodenně drápat zpocenej do táhlýho kopce domů je fakt příšerná.Od čeho jsou nízkopodlažní tramvaje,když nedovolí přepravovat bicykly?nevidím rozdíl mezi nízkopodlažní tram a vagónem metra,v obou se najdou místa pro bicykly.
Trávim většinu dne u počítače, tak je kopeček zpátky na Barrandov celkem příjemnej na protažení. Cestou zpátky si podle nálady občas zajíždím přes Chuchli a Slivenec nebo Prokopákem a Klukovicemi.
A s těma tramvajema taky nechápu, proč tam nemůžeme s kolem, když je tam volno.
Ja jezdim kladno-praha dejvice. Bajecna trasa po cyklostezkach nebo malych silnickach. Je to 31-37km, podle toho kterou variantu volim. Ale je fakt, ze nejezdim denne. Kdyz se zadari, tak trikrat tydne.
Mám dotaz : kudy jezdíš..??
Nevím, kudy jezdí pán co si říká Lester, ale na jaře jsem projel přibližně totéž po silnicích v této trase: křiž. Podbabská x V Podbabě - Lysolaje - Horoměřice - Statenice - Lichoceves - Číčovice - Buštěhrad - Kladno. Z Horoměřic do Kladna to bylo 18 km, takže dole od řeky to mohlo být asi 23 km. Ten úsek Buštěhrad - Kladno nemám ještě úplně prozkoumaný, dá se asi nějak jet zadem lesem (alespoň podle mapy to tak vypadá), ale já to tehdy jel po hlavní silnici. Nedoporučuju, i v sobotu odpoledne to bylo s těma autama k nepřežití.
12+12 (Jinonice-Zelený pruh), každé ráno v pět od posledního do prvního sněhu v Prokopáku, tj. cca 9 měsíců v roce.
To asi jedes casto v podstate potme, mohu se zeptat cim svitis?
Souhlasím s tebou, prokopákem projíždím cca v 5.40 a už teď jezdím popaměti. Nejhorší jsou nahoře ty práhy, pak už to jde.
Máš pravdu, ráno, kromě krátkého léta, trvale potmě. Svítím "lucernou" se třemi LED, baterie vydrží cca 4 měsíce.
4 km a mam toho celkem dost :-)))
15km, z Velké Ohrady do Nuslí. Od dubna do září-října denně. Když se ochladí nebo prší, vozím batoh na oblečení. Jezdil jsem i z Mokropes, z \"letního bytu\", to bylo asi 20, pořád to bylo fajn. Pravda, že práci začínám v devět. A když přijedu v půl desátý, taky se nic neděje. Jezdit na sedmou, šetřil bych každou minutu.
Jezdím 18km po hlavní štráse a někdy je to o život.Cyklo stezka tu není tak to nějak přežívám.V zimě se to nedá to jde opravdu o kejhák.
Dubec (P10) - Vaclavak a zpet, jezdim v zasade dve trasy, kdyz nemam chut po ranu radit, nebo nemam cas, jezdim trasu, ktera ma 14Km, vede po relativne dost vytizene silnici, zatim zadny velky problem s motoristy (klepu na drevo), ale ten smrad je peklo, da se to castecne resit tim, ze clovek nejezdi, kdyz je spicka; pak mam trasu, kde kombinuju cyklostezky se stezkami v lese, vetsinou dost nahodne, takze podle nalady ujedu 20-30Km, v praci davam vzdy sprchu; obdobi nemuzu komentovat, protoze jsem se na jare pristehoval