Když jsem myslel 12-15000, myslel jsem koruny, ne Eura, že :-)
nicméně - našel jsem v jednom obchodě GT Avalanche 2.0 z roku 2007 za osm a půl, což mi přijde zadarmo. Nejsem úplně rozhodnut, jestli ještě nepřiinvestovat do verze 1.0 - ta je za 13500)... co myslíte.
Mám to na obyčejné ježdění kolem Prahy, zatim jsem jezdil na trekovém, silnice už znám, tak se chci podívat trochu po okolních lesích, nejsem ale žádnej kamikadze... ta nízká cena je velký argument, díky tomu budu mít příští měsíc co jíst:-)
cena je to na kolo přijatelná a pokud nejsi jelito, který musí s každou hloupostí do servisu (myšleno umíš si doštelovat přehazku, brzdy atp), tak ti bude určitě dobře sloužit. Já nikdy neměl kolo za víc než 11000 a v pohodě jsem si užíval výletů s klukama na kolech za dvoj- i trojnásobek.
Já myslím, že budeš spokojen.
Osmiokolečko a V-brzdy nemají přehnaně vysoké nároky na údržbu.
Jedině vidlice asi nebude žádný zázrak, ale za tuhle cenu se to ani nedá čekat. Až ji zničíš, tak si koupíš lepší.
GTčko je dobrá volba :-)
Jestli se rozhoduješ mezi jídlem a dalším kolem, tak líp vybav svýho Reflexe (pláště přes 40mm, případně vyměň malý převodník za menší, mám takhle na krosu 22z, můžeš vyměnit i sedlovku za odpruženou) a zbyde ti na jídlo na půl roku :o)
Kvůli pár vyjížďkám do terénu, zvlášť když nejsi kamikaze (já taky ne), nepotřebuješ dvě kola.
o tom jsem taky uvažoval, ale myslím, že to není cesta, přece jenom, mě docela baví jezdit po silnici delší vzdálenosti. budu mít holt dvě:-)
Je vidět, že málo čteš zdejší poradnu, jinak bys dal na výše uvedenou radu s vědomím, že čím širší pláště , tím
menší odpor při jízdě po silnici , jenom správně natlakovat. Ha ?
No já už nejsem muší váha a ocenil bych lepčí brzdy, než ty Tektra. Mám pořádný masivní XT, přítule tyhle Tektra, a rozdíl tuhosti a vůli pitomých čelistí a pák je znát. Ale za ty prachy to fak de.