reklama

motor Tongsheng versus ostatní

Jestli jste někdo měl možnost testovat víc středových motorů, mohli byste se někdo podělit o zkušenosti? Kolo se středovým Tongshengem, se mi asi jentak otestovat nepodaří, tak budu rád za osobní zkušenost. Absolvoval jsem pár testovacích jízd a je překvapivé, jaké jsou mezi motory rozdíly. Třeba Shimano je sice docel hlučné, ale má pocitově skutečně impozantní záběr při jízdě do kopce. Proti tomu středové motory Bafang M400/420/500 jsou velmi tiché, ale působí dost slabším dojmem. Bosch bych pozicoval někde mezi, ale blíž Shimanu, pokud jde sílu zátahu do kopce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 18.05.2019
Autor: ondrap
  • Re: motor Tongsheng versus ostatní

         

    Podle srovnání výkonů středových motorů by na tom měl být Bosh CX lépe než Shimano E8000.
    viz- https://electricbikereview.com/forum/threads...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.05.2019
    Autor: Andy5
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: motor Tongsheng versus ostatní

         

    Bosch má několik typů motorů lišících se kroutícím momentem. Active , Active Plus, Perfomance a Perfomance CX. Nejmenší má Active 40Nm, největší CX 75-80Nm. Je tedy podstatné jaký typ motoru Bosch byl porovnáván. Dle dostupných údajů má Shimano kroutící moment 70Nm.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.05.2019
    Autor: bolek
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: motor Tongsheng versus ostatní

         

    Podniknul jsem pár dalších testů a co se týče síly záběru do kopce, seřadil bych motory do tří skupin od nejsilnějšího po nejslabší následovně:
    1. Shimano
    2. Yamaha
    3. Bosch CX, COMP, Bafang.
    Rozdíly jsou tedy subjektivně značné a vypadá to, že hodnoty točivého momentu dle specifikace o chování v praxi vypovídají málo. Ze zmíněných má mít třeba Bafang M500 až 95Nm, ale v praxi se ukázal jako jeden ze slabších. Bosch CX i COMP na tom nebyly o moc lépe. Při testování jsem vždy používal maximální asistenci (režimy Boost/Turbo). Každý výrobce má zjevně jinak nastavené režimy pomoci. Chování pohonu Shimana připomínalo tempomat, čím byl kopec strmější, bylo cítit větší tah motoru, jakoby kolo nechtěl nechat v kopci zpomalovat. Žádný jiný pohon neumožnil šlapat do skutečně prudkého kopce tak lehce.
    pozn. kadence šlapání při testech odhadem 50rpm.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.05.2019
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: motor Tongsheng versus ostatní

         

    Mám prosbu na majitele motorů Tongsheng TSDZ2, jakou variantu používáte: 36V/250W nebo 48V/500W? Cena je zhruba stejná. Já bych preferoval 48V/500W a "motor with torque sensor throttle e-brake lever", což jestli chápu správně, je motor vč. plynové páčky a brzdové páčky s odpojovačem motoru při brzdění? Cenově prakticky stejné jako motor bez těchto senzorů.
    http://www.pswpower.com/ven.php?cargo-s210025

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 14.06.2019
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: motor Tongsheng versus ostatní

           

      Ahoj, montoval jsem na 2 kolech tsdz2 48V z pswpower. Jde o to jakou máš baterii - pokud kupuješ novou, tak vem 48v. Výkon je konstrukčně naprosto stejný u všech, jde jen nastavení, které si můžeš změnit na displeji (max. ampery). Čím více, tím dříve jej spálíš. Pro ježdění po horách rozhodně instalovat teplotní čidlo a flashnout opensource řídící program + nějaké teplovodní podložky mezi motor a obal. Motor je silný, dost se zahřívá a je pro kutily!!! Dle hmotnosti jezdce je třeba řešit časem různé vrzání, cvakání. Díly jsou však velmi levné. Výhoda je jeho velkost a za mne i odolnost - už jsem s ním trefil kdejaký pařez a OK. Je o dost hlučnější než bafang, hlavně když se "rozvrzá".....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.05.2023
      Autor: mm_42
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: motor Tongsheng versus ostatní

             

        Díky za koment do této již zapomenuté diskuze. Ano, ten motor 750W/48V jsem nakonec zvolil. Mám s ním najeto skoro 11.000 km a zatím bez chyby. Co se týče nastavení displeje, tak to nejsou Ampéry, ale citlivost asistence - mám nastaveno na maximum. Ten opensource firmware stále zvažuju, ale ještě jsem se neodhodlal flashovat, ačkoli některé funkce by přišly vhod (zejm. vyšší citlivost asistence).

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.05.2023
        Autor: ondrap
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou
včera
V srpnu chci minimálně na týden vyrazit za dobrodružstvím, romantikou a naprostou pohodou. Uniknout vedrům…

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)
včera
Bavit se a povídat si jako nejlepší kamarádi, blbnout jako malé děti, chránit se a držet spolu jako opravdoví…

Hledám: Cyklistku / cykloparťačku

02.07.2024
Ahoj, porozhlížím se po sympatickém protějšku na společné odpolední cyklo-projížďky. Jezdím cyklo-stezky a silnice…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

476 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 9. část

Už se nám to pomalu chýlí ke konci Začal čtvrtý týden našeho putování. Chtěla bych psát o tom, že mám tohle…
Peggy | 10.06.2024

Z Drásova do Říma

Z Drásova do Říma, květen 2024 Po cestě 1000 km Polskem podél Baltu a Odry a Z Lince do Budapešti přes Alpy…
Monolema | 06.06.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 8. část

Civilizace po Kyrgyzsku Mysleli jsme, že na noc zůstaneme někde blízko sedla, ale nakonec jsme ujeli ještě 11…
Peggy | 02.06.2024