Ahoj vsem,chci poprosit o rady ohledne cyklo-trojkolky s pridavnym pohonem.jde mi o konstrukcni detaily jak vyresit treba prevody a co povazujete za top co se tyka brzd.cetl jsem o sklonu vydlice,chapu veci co se tykaji teziste a podobnych dulezitych detailu.ale dava mi trosku zabrat vyhlaska o konstrukcni rychlosti do 25 km/h.
verzi pro trojkolku jsem zvolil pote co jsem premyslel nad stabilnosti a celkove odolnosti vuci terenu,vzhledem k tomu ze chci jezdi na silnici,po cyklostezkach a i obcas nejakou tu cestu lesem.predni kolo mam v planu lehce polozit,vzhled chopper me laka a moznost pridavneho odpruzeni za pomoci pruzin jako ve videu od Colajinac,kteri se asi rozpadly.kazdopadne diky za myslenku.co se tyka pohonu mam na mysli zakladni pohon slapatkama a nahama.pod riditkama slapatka se trema talirema,vedene pres napinak dozadu k 7 az 8 kolecku(ted soused dovezl kolo ktere melo sest kolecek postupne a to posledni bylo high definition a bylo neskutecne obravske.a pres volnobezku a jeste dve ozubena kolecka nahon nakolo,leve.na prave kolo mam v planu po sestaveni pohonne jednotky s autobaterii namontovat toto.co se tyka brzd uvazuji vyuzit motokola s jiz zabudovanym bubnovym systemem brzdeni v zakladu,na obycejnou brzdovou packu na kterou pridelam jeste motospinac brzdy a zabuduji brzdova svetla.sedacku ridice chci pohodlne usazenou s pevnym prodysnym operatkem a premyslim nad tou prapodivnou tkaninou co se posledni roky dava na lehatka a vydrzi docela dost zateze.mezi zadni kola prijde mala klec,ve ktere bude usazeno veskere pohone zarizeni.a nad tim sedacka pro dalsi jednu az dve osoby.
http://www.atomiczombie.com/KyotoCruiser...
Ty dvě osoby navíc budou taky šlapat?