Jedná se mi o následující:
motor s převodovkou nahání řetězem přímo zadní osmikolečko. Jedno kolečko vyměním za větší 70-ti zubové a to budu nahánět. Předpokládaný výkon je kolem 500W od benzínového motoru a převodovky. To je maximální limit.
Vydrží to náboj s cvrčkem ?
Viděl jsem to již několikrát na tříkolkách ale nevím jaké jsou praktické zkušenosti a výdrž kazety.
Zatím se to jeví jako nejjednodušší řešení.
Ok, nudím se na pláži, tak ti projedu google, když to sám nedáš.
Tak co třeba tohle:
http://www.instructables.com/id/Honda-Motorized...
Ok, nudím se na pláži, tak ti projedu google, když to sám nedáš.
Tak co třeba tohle:
http://www.instructables.com/id/Honda-Motorized...
http://www.ebay.com/itm/4-STROKE-REAR-MOUNT...
To je ten s tím řetězem, jak jsem psal
Objevil jsi Indii. Díky. Jen to byla Amerika.
Přesně tenhle systém uchycení nechci, protože to je uchycené za špice zadního kola. Kolo se za jízdy má tendenci vlhnit a otázka je jak dlouho to vydrží, než se pokřiví kolo. Na fórech to silně kritizují.
Pak je možnost vyhodit kotouč brzdy a přidělat to na něj, to taky nechci protože chci kotoučovou brzdu. To je dobré řešení, pro někoho, kdo nechce kotouč brzdy.
No a vzhledem k tomu, že tohle všechno mi nevyhovuje, tak řeším to co jsem napsal výše.
Náhon na pastorek.
Třecí převody, které mi nabízíš je nesmysl, pro mé použití, to víš.
A to druhé kolo s řemenicí je také nepoužitelné, je toho hodně napsáno na fórech a na seriózní použití se to neosvědčilo. Tak jako redukční pohon řemenem přes kolo pračky.
Takže až mě budeš zase pomlouvat, jak mi skvěle radíš a doporučuješ řešení, tak si vzpoeň na blbosti, které jsi během pár minut vygooglil.
Ach jo.
Kurva umis cist?
Tam neni treci prevod! Nauc se anglicky
Ten urveš.
Ale ty ne, protože nic nepostavíš :-)
Mimochodem, aby řeč nestála, toto řešení tebou navržené včetně motoru je totální šmejd, kde se životnost soustrojí pohybuje již od 300km i méně po silnici.
Já nenavrhuji, já jen googlím. Ale ty ani nestíháá ty odkazy číst, prohlížiš si obrázky kterým nerozumíš, nechápeš, jen víš, še to je k hovnu.
No je, celej ten nápad pomocného motorkuna kolo je určen na dojíždění někam a ne na putování s třiceti nebo padesáti kily za prdelí.
Téma je vyčerpáno, jdi do háje.
jak jsem již napsal to co si vygooglil, jsem dávno zavrhnul, protože to jsou buď totální šmejdy, anebo je převod jen na rovinu
Aha, takže chceš radu a pak se rozčiluješ, že je na nic.
Se nediv, že jsou reakce na tvé příspěvky takové, jaké jsou.
Ptá se na špatném fóru. Z tohodle nástupiště se do Amazonie moc nejezdí.
Měl by se radši poptat na Bike-Foru...
Nezlob se na mě, ale rady typu vygoogleni za tři minuty jsou opravdu naprd. Zamysli se nad tím a sama uznáš, že to tak je. Ale co to nemá cenu.
S řemenicí
https://www.bikeengines.com/shop/honda-gx35-ohc...
No, než i tohle téma skryju, jen se pousměju nad tou ideou. (pominu teď to, že jde jen o čiré fantazírování)
Jak dlouho myslíš, že vydržíš sedět na takovém vibrátoru ? Do desátého orgáče ? Nebo do totálně zkoprnělý řiti ?
A co by těm dlouhodobým vibracím říkal rám a vidlice kola ?
Na přístrk do práce, na nákup a desetikilometrovej vejlet v pohodě. Pak už peklo.
OK. Skrývej skrývej spolu s hajnikenem a bude klid.
Možná bys mu měl připomenout tvoje kousky na Babetě :-)
https://www.bikeengines.com/shop/honda-gx35-ohc...
http://www.ebay.com/itm/33CC-GAS-Motor-Bicycle...
Řetězovej kit...
Převod moc do rychla. Nedá se to zpřevodovat ani velkou rozetou 70zubů.
Takhle dovedu googlit taky. Jedna blbost za druhou.
Vybíral jsem jen 4takty, je rada dvotaktnich cínskejch shittu do ramu, ale ty jsou totalne nespolehlive.
Všechny tyhle motorky jsou stavenena popojizdeni, ne na tisice kilometru po stovkavh denne. Na zavazadla potrebujes vozik.
Asi už na podobné blbosti reagovat nebudu.
Třeba se nakonec ozvě někdo, kdo má zkušenosti a kdo s tím příšerným vibrátorem jezdí tisíce kilometrů a vyhovuje mu to.
Tak zatím.
Co něco takového? To by tě s kolem a nákladem utáhnout mohlo.
Prosím tě, neblbni. On chce jen souhlasné přitakávání a potvrzování geniality jeho myšlenek a snů. Má na to přece čas a prostředky, tak to půjde hned a jednoduše. Jen se někde poptá a poradí...
:-)))
Kurva ten má z vás ale prdel:-)
To bude určo Bručová práce:-)
Ale prd, na toto nemám rozum :D
Divny, že se tu ještě neobjevil jaderný vseznalek cyklopalmovka, aby fundovane poradil.
A hrabosh má asi taky dovolenou, byť tohle bych na něj netipoval
Tady jsi to zpískal a už máme výsledek:-)
Nějaký blb na to už skočil tuším že don morcak:-)
Tak že tvoje vina přiznej se:-)
http://www.nakole.cz/diskuse/21104-brigada...
Cvrček pro jednomístné kolo je stavěný na momenty od jednoho člověka. Na kombinaci člověk+motor by to chtělo náboj dimenzovaný pro tandem. Ale jestli je ten motor výrazně silnější než člověk, za výsledek neručím.
Větší zádrhel je v řetězu: kdykoli se zastaví pedály (např. pokaždé, když je potřeba vestoje propružit nějaký hrbol), motor napne spodní půlku řetězu, pravděpodobně urve přehazovačku a uvolněnou horní půlku nejspíš namotá na kazetu. Pak se zasekne a v lepším případě zdechne, v horším někde něco povolí. Na můj vkus poměrně nebezpečné.
Chce to náhon buď přímo na kolo (třeba na zmíněný držák kotoučovky, i za cenu toho, že by se brzda musela vyřešit jinak), nebo na osu klik (s nějakou volnoběžkou, aby z toho nebyla furtošlapka).
Golden Eagle to žene řemenicí přes výplet.
Moc se mi to nezdál, ale protožecto prodávají přes 10 let, asi to funguje.
Pročítám si zvolna ty recenze, ale protože na stránce prodejce, nelze čekat než chválu.
Stejně většinu brzdění obstarává přední brzda, takže vzadu by véčka bez problémů stacily
Já b0ubrzdil svůj elektrostroj s přivěšenou elektrárnou véčkama v pohodě.
V menší pohodě pak jen přední brzdou, ale šlo to. Dát zubačku místo tace brzdy je logické technické řešení.
A naopak, když pojede s vypnutým motorem tak bude točit celou převodovkou, a to na dost těžkej převod.
Chtělo by to rozetu s cvrčkem (jako u těch klik)
Proste je ten motor debilni napad
Hele Brůco, nepsychuj a hoď se do klidu.
Koncepce byla změněna. Variátor zavrhnut.
Náhon na kliky řetězem od jednoduché řemenové převodovky s drážkovým řemenem. Jediné co se bude točit při vypnutém motoru bude řetěz a kolečko nasazené na jednosměrném průmyslovém ložisku. Za ním teprve bude následovat převodovka a odstředivá spojka motoru. Kdybych plánoval delší jízdu bez motoru, tak sundám během pár sekund řetěz od převodovky, aby se netočilo vůbec nic.
Plánované hmotnost kompletu 7,5kg včetně držáku na nosič.
Pojedeš leda tak do pekla
Touto dobou jsi to přece už dávno měl mít podle svých slov postavený, ne? :D
A co létající koště, už jsi zkousel?
Asi mě budeš muset připomenout, kde jsem to psal, ty trumpeto.
Rozumná změna názoru.
Dva dny googlu, čtu recence, a asi fakt nejlíp vychází ten Golden Eagle s řemenicí. Nemusíš kupovat ten jejich kit, ale řidit se jejich zkušenostmi. Už to jezdí 10 let a existují fóra, kde se dozvíš zkušenosti.
Jecto cool system
Když se něco vysere, sundáš řemen, a jedeš jako na kole. Nezatěžuješ řetěz kola, pastorky, jen je potřeba zajistit zadní kolo ve vidlicích, ale to fakt fest.
Až to postavíš, mám pár typů jak to udělat, v tomhlevje problém silného hub elektromotoru velmi podobný.
http://www.nakole.cz/diskuse/21111-kolo-na...
Tento týden už jsi měl realizovat, ale opět menis plány. Takže možná koncem roku 2017 budeš mít koupené to kolo. Nebo koště :D
Ano, psal jsem realizovat, čož se také děje.
Ty jsi ovšem tvrdil, že mám mít zrealizováno a to je rozdíl.
inspirace ...
to je dvoutaktní motor , jezdí s tím kde kdo, ale smrdí a děsně prdí
no jo, ale jezdí, zatímco ty nejezdíš, maximálně myší po obrazovce...
prstem po ptákovi
Je to jednoduché. Žádné ventily.Pro stejný výkon je to menší. Já takovýto ruský motor kupoval v roce 2006 a postavil si báječný stroj. Za pár let mě ale chytla elektrokola.
Mimochodem, když tedy trvas asi na 4T Hodně, tak jak menený olej budeš ekologicky na cestě likvidovat? Co vím, tak se to mění po několika motohodinach.
do kanálu
Příroda to zvládne:-)
Dají se používat přírodně odbouratelné oleje, není třeba používat ropné oleje. Stačí chtít. Olej se dá určitě měnit ve městě a tam je dost možností se ho legálně zbavit.
třeba spálit na ohýnku
A a opéct si buřty nebo se tím namazat proti spálení
Ekologická likvidace samozřejmě bude, buď ho vypiju a rozložím v žaludku, anebo jej spálím ve vařiči za vysokých teplot a tlaků.
můžes se polít a upálit
https://www.youtube.com/watch?v=B-CwNVy9vwk
Hele píšeš, jaké blbosti a špatné rady ti tady dávají lidi, a sám si děláš srandu na docela vážné téma.
To neřeš, stejně nikam nepojede. Ne tak, aby každých 300 km měnil olej :))
Máš pravdu. Výměna oleje má být po 10 motohodinach. Jedná z mála nevýhod. Jinak jsou borci, že umí udělat malý lehký 4T motor. Abych byl spravedlivý, tak to deci oleje není problém měnit, ikdyby to sbíral do petky a vezl sebou.
A večer to pak spálí na ohýnku:-)
Piliny určitě sežene v místě. ;-)
PET láhev + piliny + olej a vznikne TZV. Bursíkova briketa
Nesmějte se mu, i vynálezce raket z plochou dráhou letu, Konstantin Eduardovič Ciolkovskij měl těžké začátky....
Ale nakonec to dokázal a když za ním přišli soudruzu z věrchnovo sověta se zeptat: "tavárišč Ciolkovskij, jak vám lítají rakety?" mohl statečně prohlásit: "plócho, plócho"
Abys věděl přesně, tak první výměna oleje je po deseti motohodinách a každá další po padesáti. A potřebuješ na výměnu 0,1 litru.
50 motohodin jsou jen dva dny :-)
Dobry den,posilam pro inspiraci odkaz na motorovy kit pro motokolo"
http://www.minibike-shop.cz/motorova-kola/1119...
Preji mnoho uspechu
- cvrcek nevydrzi takove namahani
- budou se Ti stale tocit pedaly.
navrh reseni:
1-vzit naboj s prirubou na kotoucovou brzdu
2-osoustruzit dosedaci plochu pro kotouc o 2mm
3- vyrobit krouzek- adapter ktery bude mit vyvyseny stred o prumeru priruby na kotoucovou brzdu a prirubu o vetsim prumeru na kterou by se sroubovala ta 70 zub rozeta
Rozeta by byla mezi kotoucem a draty.
4- upravit rozetu co se sroubuje na uchyty kotoucovky na prumer podle adapteru viz bod 3
Na zadni naboj nahodit rozetu s adapterem, priklopit kotoucem a poradne pritahnout.
Musela by se vychytat poloha kotouce mezi draty a brzdicem kotoucove brzdy.