Díval jsem se na hodně nízké ceny těchto převodovek a po zkušenosti s ní bych jí namontoval i na druhý stroj. Jen nevím, jestli nebude zamrzat řekněme tak při -30 až -35.
A co bláto a voda při brodění. Mám to na sice lehokole ale s sním se do terénu nejezdí, protože to nejde.
Kam se chystáš tentokrát ? Na Sibiř ? ;-)
Zamrzání by bylo asi o mazivu. Určitě bys našel optimální pro tyhle podmínky.
Finsko v zimě na pár dní. Při nejhorším pojedu jen s trojtalířem jako doposud, ale pár převodů navíc by se hodilo, hlavně po silnici.
Vazelína do vrtulníku zamrzá až při -80, ale to asi nebude potřeba.
Chtěl bych to všechno povyměňovat a složit, dokud se mi chce, než opadne nadšení. Pak je to mnohem horší a obtížnější.
A když už to jednou koupíš a uděláš, tak potom musíš i kdyby se ti přestalo chtít.
Budeš potřebovat nábové dynamo na svícení.
Baterie stačit nebudou, je tam furt tma.
V zimě ve Ginsku je jediné pozitivum, nekoušou komáři...
Přes den je tam světlo. Jen ten den netrvá tak dlouho.
Je zrejmě otázkou, co rozumíš po pojmem "tak dlouho" :-)
Měsíc a půl :-)
Na cestovních strojích světla a nabíječe mám. Občas se i používají.
Kdo viděl tlustokolo jen na obrázku a nejezdí s ním v zimě, nechť se jde realizovat do jiných témat.
Vyřešeno. Dočetl jsem se na jednom zahraničním fóru, že s alfinem běžně jezdí i za mrazů a vše funguje bez problémů. Jen je potřeba převodovku vyčistit a nahradit mazivo. Občas se dostanou zmrazky mezi páčku a bowden. Lehké odškrábnutí šroubovákem vše řeší.