Objevil a nainstaloval jsem novou hračku, tedy bezdrátový měřič kadence a tachometr Wahoo http://eu.wahoofitness.com/instructions/bluesc a hrudní pás Wahoo Tickr http://eu.wahoofitness.com/instructions/tickr
Tyhle hračky byly primárně určeny pro IOs, ale fungují i s lepšími Androidními telefony. Do telefonku se nainstaluje gratis aplikace Wahoo Fitness, zapne BT nebo ANT+ a máte-li štěstí, aplikace si zařízení sama najde a přiřadí, Mě se ten BS senzor podařilo zpárovat až napodruhé, protože mi byl prodán tím uječeným zeleným paňáčkem s vybitou baterií.
Ujel jsem s tím zatím jen 170, funguje bezchybně. Ta hračka kombinuje GPS záznam s mechanickým měřením rychlosti, tedy získané údaje o vzdálenosti a rychlosti jsou poměrně přesné, trasa včetně všech údajů zaznamenána, možnost zobrazit mapu. Lze to spárovat s Runtastic Pro (Cyclo) a nějakými dalšími aplikacemi, prostě data „pod kontrolou“ s využitím všeho, co dnešní smartfouny umí.
Hm príma hračka, ale asi jen pro opravdu vážně míněný tréning. Pokud potřebuji jen kontrolu, že se neflákám, nebo že to úplně nepřeháním, tak mi stačí prostý údaj o tepové frekvenci. Ale když už ten Android mám, tak vlastně k němu jen přikoupím ten hrudní pás. Na kolo to stačí. Pro běh jsou asi lepší hodinky na ruku. Tedy pokud nechcete být in a běhat s tím androidem připevněným z boku na paži.
Pro turistu je to nesmyslný krám :)
Přesně tak, proturistu to nemá celkem žádné využití. Měl jsem bezdrátovou Sigmu s počítadlem kadence, abych se naučl víc šmrdlat nožkama, fungovalo to občas, občas vypadával signál, sundal jsem to a namontoval normální tachometr dráťák. GPS hodinky ( http://www.amazon.de/A-Rival-Spoq-Trainings... ) s hrudnímm pásem mám taky, fungují celkem spolehlivě.
Je tu velké "ale".
Ty čísla nevidím, i kdyz si to přidělám na řídítka, je to prťavé,blbě vidětna slunci, a tak.
Tahle hračka má pro mě oba zásadní údaje velkými písmeny na displeji furt, tedy kadence a tep. Pak ještě okamžitou rychlost, čas a ujetou vzdálenost.
Přistihnul jsem se, že jsem zlenivěl, šmrdlám míň a šetřím se, kadence a tep mě pomohou si s rozumem naložit víc.
Ostatní čísla co to zaznamenává jsou uáitečná asi pro lidi,co trénují hodně vážně a systematicky.
Tedy,má-li někdo už smartfoun, je tahle hračka důstpjnou alternativou ke všem jiným cyklocomputerům.
Se všemi výhodami i nedostatky, jako je potřeba držet mobil pod šťávou, pokud se jedná o více než čtyřhodinový tréning.
Jo veliká čísla na displeji, tomu už bohužel docela rozumím. Naštěstí se i ty drátové cyklokomputery začaly dělat s větším displejem. Ale za jízdy bez problému čtu jen to hlavní číslo. Mně by asi nejlépe vyhovělo to promítání na brýle a rovnou s optickou korekcí. Ale než to budou dělat v outdoorovém provedení tak my to už nebudeme potřebovat.
Koukám, že pán objevil ameriku :)
Teď trochu vážně. Také jsem hodně dlouho měřil svoje tréninky telefonem, cca 2 roky.
Ale zjistil jsem, že to je nepraktické. Telefon je obří, vydrží prd na baterku a nemůže mít pořád zapnutý display. K vánocům jsem si počídil hodinky s GPS. Měřím s nimi vše co s telefonem a ještě víc. Jsou kompaktnější, lépe čitelné, můžu je používat i na jiné sporty než jen na kolo. Třeba na lyžích jsem často neměl záznam z GPS, protože telefon není kam dát. Hodinky mají samozřejmě i své nevýhody, ale ty jsou celkem zanedbatelné v porovnání s výhodami oproti telefonu.
Protože máš jabčáka, všechny tyhle hračky byli nejdřív jablečný než to překulili na droidy.
Já ten telefon vozím na řídítkách furt, nabíjení jsem vyřešil powerpackem v rámové brašničce a kabílkem na řídítka, celý den to svítí a furt tam mám 100% nabito, tak prozatím mě to netrápí, protože zatím déle než den bez zásuvky nebudu.
Nevím co víc hodinkama naměříš, ty moje umí zhruba to samé co tenhle krám, kromě jediné důležité věci, tedy kadence.
A kvůli tomu to mám, zase se flákám, ta numera mě pomáhají, svítí na mě velkými písmeny, a když bych to nevypnul, buzeroval by mě ten krám i hlasem.
Ale mám další vychytávku, to už je solidní úchylárna. LTE modem TP Link M7350. Datovou simku mám totiž v tabletu, v mobilu mám data malá, a chytat se na tablet je otrava a pomalé.
Tak jsem do modemítka narval dvojsimku, modem chytá mobilní data a na něj se z řídítek připojuji wifinou. Běhá to bleskově, baterie modemítku prý vydrží 10 hodin. Už žádný přehazování simky v mobilu za německou, francouzskou nebo španělskou. Koupím datovku a naperu do modemítka, budu mít furt svoje číslo a přitom levná místní data.
Jo a ten krám má i 32G SD kartu, tak další úložný prostor s sebou. Neváží to skoro nic.
Úžasné wifi komunikace z řídítek do kolobrašny, kde je router, který všechna hejblata připojuje do sítě. A na všechny tyhle blbosti s sebou táhnete něco jako elektrárnu. Já vím proč to takhle děláte, ale já si takto cykloputování opravdu nepředstavuji ani v hodně ošklivém snu :D
Tohle je docela malé šidítko:
http://www.tp-link.com/lk/products/details/...
a zdá se, podle jejich sajty, že je pro cyklisty jako dělané :-)
To zdaleka a primárně není hračka jen na kolo, ale na kole to funguje taky, krám je hluboko v Ortlibkách, aby případně nezvlhnul, vysílá signál jako blázen. Je to šikovná hračka, znám dost míst, kde je mobilní datový signál použitelný jenom v koupelně v pravém rohu (např.), tak tam posadím šidítko a celej barák pokreju už jen wifinou. Na kole u nás to á pro mě jedinou výhodu, že mohu být telefonem on-line za lacinější data než mám na simce toho telefonu.
V cizině to bude bezpochyby užitečné víc, dělal jsem to většinou tak, že jsem cizí simku strčil do tabletu a na něm chytal data, mobil jsem pak měl bez dat nebo jsem ho musel připojit na ten tablet. Takhle vrazím německou simku do hračky a budu on-line vším co s sebou táhnu.
Spíš mi jde o to to sjednotit a počet zařízení zmenšit na telefon na řídítkách, tablet a modem v brašně a šlus. Tahat s sebou cyklonavigaci není potřeba, v pohodě jí zvládne telefon, stejně tak GPS hodinky, protože zase všechno zaznamená mobil, taky velmi slušně fotí a vyhrává muziku...
Elektrárna na to potřeba není, ten jeden powerpack to pokryje v pohodě a pomocí magnetického kablíku dokáže nabíjet i za deště.
Ono co má GPS, ať je to cyklocomputer, mobil, nebo hodinky, tak je to vždycky žravé, to si člověk moc nevybere.
Náhodou, tohle je celkem užitečná věcička, když už člověk je hračička...
Také teď přemýšlím, o jsem tím, že hodinkami měřím víc myslel. :)
Dřív jsem to měl tak, že pokud jsem chtěl jen záznam tepu, měřil jsem všechno na mobilu. Pokud jsem chtěl hlídat tep, používal jsem k tomu půjčené hodinky. Ty ovšem neměly GPS, takže pokud jsem chtěl záznam trasy a navigaci, potřeboval jsem pořád ten mobil. Teď to mám všechno v hodinkách a mám z toho jeden záznam.
Do těch mých hodinek se dají doprogramovávat jednoduché prográmky. Takže jsem si tam třeba udělal ukazatel podílu jízdy vůči celkovému času. Což je na dlouhých trasách celkem důležitý údaj. To, že je potřeba minimalizovat pauzy je celkem zřejmé a já teď mám něco co mi to dokáže exaktně za jízdy říct.
Ty hodinky mám na řidítkách tak, že na ně celou dobu dobře vidím. Mobil se na moje řidítka dá umístit jen tak, že na něj vidím hodně pod úhlem, tedy celkem blbě a na slunci prakticky vůbec.
Když ty se za jízdy povaluješ :-)
Co to je za hodinky?
Jak dlouho ti v nich vydrží baterie, když jedou na GPS a svítí, nebo se dají dobíjet za provozu?
Ty a-rival vydrží celý den spolehlivě zaznamenávat přes GPS, ovšem neposvíceném režimu, na to občas na to kouknout je to v pohodě.
Koukal jsem i na jiné, jsou podstatně elegantnější a asi vychytanější, ale doba záznamu 8 hodin je pro mě dost málo.
Hodinky mám Soňácký smartwatche 3, to má v sobě Android Wear, čekal jsem od toho víc. Taky nají GPS, i nějaká navigace se do toho dá dát, ale to je všechno tak dobrý akorát aby ses vytáhnul před slečnou v tanečních, protože když je zapnutá GPS jsou za 4 hodiny vybité.
Takže v podstatě jediné praktické užití je, že ti to vibruje na zápěstí, když někdo volá, ukazuje SMSky, maily a Skype zprávy, i když máš telefon někde v brašně nebo tak. Všechny sportovní aplikace, které to umí (třeba Endomoto) jsou limitované tou kapacitou baterie při zapnutém GPS, takže je to tak pro nějakého rekreačního běžce.
Suunto Ambit 3 Sport. Na baterky vydrží 8 hodin. Mají i "dospělou" verzi, která vydrží dvojnásobek a má navíc barometr a teploměr. Nabíjet za jízdy se dají :)
Spotřeba podstatně menší, než u telefonu. Navigovat to umí, sice jen po naplánované trase, bez ulic. Když se ztratím, pořád mám s sebou ten telefon.
Jó vidím je, vypadá to namakaně, ale taky kompatibilní jen s jablkem.
A-rival se za chodu nabíjet nedají, ty Sony SW3 jo, ale mají blbě udělaný konektor zespodu, takže když ne nabíjíš, nejdou přiheftovat na řídítka.
Ale zase si do nich můžeš nahrát mapu, sice já bych pak potřeboval na to lupu, ale je to tam :-)
Myslíš kompatibilitu s telefony, kompatibilní s Windows počítači jsou. Program pro Androidí telefony je na cestě, myslím, že psaly něco jako červen, ale nevím, neb mě to netrápí.
Jasně, s founy.
Oni s těma hodinkama teď začali nějak blbnout, možná že brzo někdo napíše nějakou apku na spárování hrudního pásu i s těma soňákama, hodinky mají 2G paměti a vlastní operační systém Android Wear, myslím, že tudy teď půjdou, jabčáci už taky dávají na trh nějaký smartwoče, třeba to popostrčí.
Ono to smysl trochu má, ty displeje chytráků jsou velké a tímpádem i ty telefony jsou strašný pádla, takže to nemáš kam strčit a nosíš v kabele neb batohu, a pak zase neslyšíš v běžném ruchu, že ti někdo volá nebo píše tak kombinace hodinky na ruce a pádlo v batohu asi zákazníky najde.
Vrátí se to k devadesátému roku, kdy ten nej nej nóbl podnikatel nesl v ruce kufřík, toliko mobilní telefon. Bude chybět jen ta kroucená šňůra ke sluchátku :-)
No, nemusel to být extra nobl podnikatel, tehdy mnohde nebyla jiná možnost, u nás ve vsi, například.
Pevnou k nám natáhli až koncem 90tých, takže Eurotel a ten kufr Nokia. Bylo to na tehdejší dobu neuvěřitelně drahé, platil si normální telefonní sazbu podle toho kam si volal (tedy meziměsto popř. mezinárodní) a k tomu 8 kč za každou napočatou minutu, účtovalo se po minutách a platil si 8 kč za minutu přijímaného hovoru.
Pamatuji si to živě, jak mě volali pracovně z Německa a ten chlápek se vykecával, v domění, že on volá a já tedy neplatím nic, a já na druhém konci obracel oči v sloup a počítal, kolik mě to bude stát.
SW jsem tehdy posílal na disketách kurýrem, tyhle počátky budu muset někdy zapsat, aby se vnoučata pobavila.
Záčínej dělat v IT ve státě, kde do Prahy se volá meziměsto z pošty a počítač stojí roční čistý plat VŠ učitele :-)
Prosimtě co to je za simkartu ta datovka co napereš do modemítka a budeš mít levná místní data?
Místní, jejich domácí poskytovatel, když jsi v cizině, tak je hodně výhodnější si koupit datovou sim místního operátora, než se připojit roamingovými daty.
Nabídka se neustále rozšiřuje, a je celkem složité se v tom orientovat, údaje z loňska jsou k ničemu. Mě teď zajímá Francie, zdá se, že můžeš pořídit 1 giga zhruba za 10 Euro. Přes roaming by tě to vyšlo o dost víc.
Pokusím se udělat podrobnější průzkum, co si můžeš na místě koupit. Ono mít za necelý 300 kaček po celou dobu rodinu na drátě, je taky jistá hodnota, i když se to těm skalním traperům nezdá, zjistím a dám včas vědět.
Vloni jsem měl ve Španělsku 2 giga za těch 10 éček a ještě spoustu volných minut na volání, překvapivě, data chcípla, ale vykecávat jsem se mohl i do Čech, nevyčerpal jsem to do konce.
V Německu používám jejich T-mobil sim, a kredit si dobíjím, asi to není nejvýhodnější, ale pro mě pohodlné. Se šidítkem nebudu muset vexlovat s kartou, připojím noťas, tablet, foun, pochopitelně daleko častěji v práci, než při výletě na kole.
Tak to jo, já to pochopil, že dáš doma do modemítka nějakou univerzální datovou kartu a projedeš s ní celou Evropu.
Rád bych byl na kole celý den on-line, hlavně kvůli navigaci, ale zatím mi to nestojí za ty starosti s dobíjením.
Počkám si, až to vyřešíš :-)
Dmeska jsem ujel 54 km, wow, dostávám se do formy.
Navigaci musíš mít off line, zežralo by ti to moc dat.
Nabíjení bych pro tebe měl vyřešené, tak na 10 -12 dní, ale váží to tři čtvrtě kila.
Od podzima syslím tužkovky zn. Varta z Tesca. Pokaždé když jsou ve slevě, pár jich koupím. Pokusím se tak udržet zhruba dva týdny při životě navigaci, foťák + v případě nouze nouzovej telefon, co umí jen hlasové služby + svítidla.
26ks AA + 8ks AAA taky váží zhruba tři čtvrtě kila, tak uvidím, když tak cestou dokoupím.
To mi nepřipadá rozumné, nevím jakou mají kapacitu ty tužkovky a jak moc ti ty krámy dobijí.
Mam tuhle cihlu:http:https://www.alza.cz/xpal-viktor-xp18000-d114243...
Má to skoro půl kila a nabíječka dalších čtvrt, ale udrží tě to při životě těch 10 dní nez velkých úspor. Nabíjí se hodně rychle, za dopoledne to mám naflákané, takže stačí, pokud se dostaneš někam do kempu to trochu přikrmit na umývárce nebo v kuchyňce.
Ale podle mého by ti mohl stačit i mnohem menší powerpack, který si budeš, jakmile bude šance, dobíjet. Nejedeš tundrou ale takovou velkou globální vesnicí...
Dyš ony ty krámy nejsou dobíjecí, jsou na tužkové baterie.
Navíc jednorázové baterie už mám koupené, co bych si s nimi počal?!? :-)
Začínám konat nevratné kroky, což je, bohužel, zavazující.
Každopádně bych se rád vyhnul situaci, ve které bych musel na několik hodin přerušit krasojízdu jen kvůli dobíjení, nebo ne-dobrovolně zaplatit x euro za kemp.
Spíš si říkám, esi by nebylo rozumné vozit s sebou místo fotoaparátu, navigace a datového připojení "Electric horseman" Jindru :-)
No, spíše by nebylo od věci pouvažovat o sloučení všech těch hraček do jedné, třeba navigaci a fotoaparát, přehrávač, mapník a poustu dalších věcí ti obstará dneska jen jedno zařízení a to je solidnější smartfoun.
Když už máš baterie nakoupený, tak je použiješ, to dá rozum. Navíc, když se dostaneš k Pyrenejím, budeš jich mít už docela malinko a budeš mít zase menší zátěž :-)
Ale stejně, místo kempu bych někam doprostřed cesty zakomponoval nocleh v F1 (http://www.hotelf1.com/gb/network/index.shtml), kvůli celkovému zrestaurování člověka, dobiješ si, pořádně se umeješ, vypereš si co potřebuješ, a ceny nejsou (ve srovnání s kempy) zase tak drastické, zvláště u F1 někde uprostřed Francie.
Jj, samozřejmě že o sloučení uvažuju, ale kde na to mám kurva brát prachy pořád!!!!
Třeba ten foťák - tenkrát stál desítku, je málo použítý, dělá moc pěkný fotky, sice má jen 3.2MGpixelů, ale má kvalitní optiku, 12x bzooom, mám k němu i mini stativ, přece to nezahodím, ale zas kdybych o něj cestou přišel, nebude to tak bolet.
Jasně. Já to mám jednodušší, foťák daruji dcerušce a ta ho během dvou měsíců zničí a vyřešeno. :-)
Tohle sloučení funkcí má jednu nevýhodu, když přijdeš o mobil, příjdeš o všechno a vracíš se o 30 let zpátky.
To ovšem při prázdninovém putování může být i plusem. Začneš problémy řešit přímým způsobem a ne pouze komunikací. Je to zdlouhavější, ale opravdovější.
No nevím, jízda dle navigace mi náramně vyhovuje, na každé křižovatce nemusím čubrnět do mapy, mozkovna mi jede na úsporný režim, jedu a kochám se bezstarostně, jak malé děcko.
Do mapy se rád podívám, ale bohatě mi stačí udělat to jednou za cca 50km, abych měl základní představu kudy jedu.
Mapu máš nahranou v hlavě pár měsíců před odjezdem :-)
Navigaci používám jen ve dvou případech, buď jedu podle připravené a nahrané trasy a jsem v nějakém obtížnějším úseku, nebo projíždím neznámým městem, pak ovšem zapínám automobilovou navigaci Sygic.
Cyklonavigační programy mě nevyhovují svým upřednostňováním cyklotras za cenu delších a méně pohodlných cest a také poněkud panickému vyhýbani se státovkám či čtyř a vícepruhovým silnicím.
Pro tebe je to asi těžko pochopitelné, ale já si dodnes nepamatuju jména vesnic, přes které při tréninku jezdím několikrát týdně už asi šest let.
Samozřejmě si zapamatuju, jakože ráno pojedu přes Prahu, pak Plzeň, Rozvadov, Norimberk, Štrasburg atd., ale krátkodobé cíle, všechny ty vesničky, průjezd jednotlivých křižovatek, to nemám šanci si zapamatovat.
Hele to já si třeba přes zimu naplánuju trasu na tři dny, strávím u toho několik hodin, načmárám to do mapy, napíšu si seznam obcí po cestě, pak se sbalím a jedu.
Na každý křižovatce stojím a čumím do mapy. Říkám si - aha, tady pojedu doleva, ty vole pamatuj si, že na příští křižovatce rovně, pak doleva, ať tu mapu nemusíš pořád tahat z tý kapsy...
Na další křižovatce stojím, a zase čumím do mapy. A na další křižovatce zas :-/
Pro mě je Garmin, když do něj předem naláduju trasu, Boží požehnání.
Páč nemám na každý křižovatce neodolatelnou chuť pořádně si nafackovat, nebo hupsnout pod první kamión.
Tohle je blbá strategie, tedy zejména na Francii.
Kromě toho, že si vypíšeš větší města na trase si vypiš čísla silnic, která ta města spojují, popřípadě které chceš použít. Na křižovatkách jsou ta čísla uvedena, stejně jako na patnících u silnice.
Prostě víš, že pojedeš zhruba 30 kiláků po N15 a pak odbočíš na D21 která tě navede na N4, dáš se doprava a po ní dojedeš až do Trubkova. Na křižovatkách nehledáš jméno města, které si nepamatuješ, protože všechna jsou nějak jakoby stejná, ale jen to číslo silnice, a to si zapamatuješ snadno na ty úseky i delších přejezdů, než se zase koukneš do mapy nebo na seznam. Tohle ve Frankrajchu funguje dobře. To jen pro případ, že by ti zdechnul Garmin.
Jj, dík za informaci, používání číslování silnic už mi doporučoval kámoš ve dvaceti, já blbec na to pokaždý zapomenu.
Pro jistotu povezu i příslušné stránky z automapy s vyznačenou trasou, takže už si jen musím zapamatovat, že si mám pamatovat číslo silnic a pak už to půjde samo.
Cisla ciest funguju aj v Cechach a na Slovensku, aj v Rakusku. Vacsinou(nie vzdy) su aj uvedene na rozcestnikoch. Cisla ciest su uvedene napriklad ja na cislach mostikov cez akykolvke potok, takze sa da dost rychlo skontrolovat, ci sme este na tom nasom cisle cesty.
Ve Francii je to nejspolehlivější vodítko, ta číslo jsou na patnících po kilometru, aj na rozcestnících, cestovat podle názvů měst je někdy obtížné, protože na ukazatelech jsou vždycky jiná města, než si pamatuji já :-)
Kurnik, kolikrát tu mám psát, že té "opravdovské" cykloturistiky jsem si fakt užil docela dost.
V použití soudobé techniky není vůbec "neopravdovského", a mě její okázalé odmítání připadá stejně hloupé, jako by mě někdo vyprávěl, že opravdovská statika se dělá na logáru.
Proč se kurnik zlobíte? Když jedu tak předpotopním způsobem jako je šlapáním na velocipédu, tak se rád i v ostatním chovám podobně.
Kdybych chtěl o prázdninách žít moderně, tak pojedu autem od hotelu k hotelu, budu se stravovat pouze v restauracích a budu neustále online pro vyhledávání zajímavostí na trase, objednávání ubytování a jídel v hospodě, případně vstupenek do navštěvovaných objektů a lístků na trajekty a jiné komunikace. Případné potíže budu řešit výhradně komunikací s autorizovaným servisem, odtažením vozidla a přistavením náhradního. Neustále budu spamovat veškeré své profesionální a osobní okolí svými dojmy z cesty.
Chápu, že vy to takto necítíte, ale to přece neznamená, že to jiný musí cítit stejně. Jen jsem si dovolil poznamenat, že rozbití mobilu ještě nemusí být tragédie a že život je o něčem jiném.
Neříkám, že je to tragédie, říkám, že se člověk vrátí o 30 let zpátky, do doby, kdy nebyly mobily, pevné linky jenom někde, navigace neexistovali a pro některé oblasti, nebo pro nás, byly nedostupné i slušnější mapy.
Protože pár tisíc, spíše desítek tisíc, takhle máme najeto, nezastaví nás to, ale trochu přibrzdí.
Jen říkám, že tohle cestování není o nic "opravdovější" cykloturistika, než cestování s kusem pokládaného papíru.
Ale já také používám Garmina a rád. Proti mapě je mnohem lepší. Jen ten stav ONLINE mi nevyhovuje. No a také, že kdyby se Garmin a mobil rozbil, tak by skončil svět. Ale to oba víme, že nikoliv :)
Já ale nejsem on-line kvůli navigaci, to jen občas :-)
Mě naprosto vyhovuje stav, kdy jsem on-line, na skype vidím všechny puntíky zelené, a přitom po mě nikdo celý týden nic nechce. Na cestě to většinou tak je.
Horší je to, když zdrhnu ve čtvrtek večer a prodloužím si víkend, pak je celkem jisté, že v pátek ráno budu něco "neodkladného" řešit přes mobilní net. To už je zákon schválnosti.
Jinak evropská sim karta taky existuje:
http://www.lefrenchmobile.com/en/eurosim.html a k tomu i datové balíčky /1G = 59 éček, 200 MB = 19 éček srovnej např. s T-Mobile který ti pro EU nabídne 100 MB za 850 Kč, tedy asi 3x dráže.
Tenhle LeFrench má ovšem malou, ale zásadní chybku, jejich programátoři stránek nějak zapomněli na Českou republiku, jsou tak Slováci, Albánci ba i Rusáci, ale v seznamu není ČR a tak to neobjednáš.
Před více než měsíce mě slíbili, že tu chybičku napraví, ale nic se zatím neudálo, tak jsem je zaurgoval, takže příští rok to možná bude chodit....
Jak silný dráty taháš ke vší tý elektronice ? Já dal jednou na motorce nějaký slabší a začala mi tejct a hořet izolace :-))
Ale v poho, mám pro budíčky a udělátka (v autě, na motorce, na kole) pochopení.
To si mi připomenul mé začátky s elektrokolem. To jsem si přidělal na nabíjecí kabílky normální zásuvky s krytkou, připojil běžnou prodlužovačku, a po 15 minutách mě to hořelo pod zadkem.
Tady takové proudy nejsou, ale ne každá powerbanka je schopná tomu žroutovi dát co potřebuje. Chce to 1.5A, kabílek originální Sony, powerbank Raikko (můj model se už neprodává). Mělo by to mít asi 7000 mAh, foun mi to udrží svítit celý den, víc zatím nepotřebuju. Pokud bych jel do přírody, asi by stačilo ty hračky povypínat, a vydržím pár dní jistě, tedy doufám. S tím začnu experimentovat až v létě.
Teď potřebuji 16 hodin bez zásuvky maximum, a to spolehlivě pokryji.
Když jsi sem přišel, tak jsi elektrocentrálu bral pro pohon kola. Letos se ti bude hodit pro oživení kokpitu :-)
Ale prdlačky, mám to ošéfované, energie budu mít na rozdávání
Pěkná hračka, dobře se vyblbneš :-)
Takhle velká čísla se mi líbí, to by mi vyhovovalo.