Dotaz asi směšný,odpověď mi však dosti pomůže.Jak jsem měnil pláště i duše,podařilo se mi dvakrát "vytvořit"mikroskopickou dírku v duši ve stejném místě-proti ventilku(správně v místě ventilku na vnější části).Jediná možnost,která mne napadla:mám pumpičku,u které mi dělá dost problém ji předáhnout přes závity ventilu(ujíždí skrz ráfek do prostoru duše a pláště).Vždy jsem si pomáhal tak,že jsem tlačil na plášť proti ventilku.Nyní jsem zjistil,že vnitřní ventilky mají na koncovce pružinu +nějaký bazmek-takové véčko(drobný plíšek) a o toto jsem si pravděpodobně "vyrobil"problém.Co mám v krabici pohozené ventilky,tyto takovou koncovku nemají(žádná pružina).Je nějaká funčnost této koncovky s pružinou?Hlavně nevím,zda jsem to srozumitelně vysvětlil.Díky.
Zkus vyměnit vnitřek ventilu (ten šroubovací vehement s pružinkou) za starej z krabice. Abyxh pravdu řek, nikdy jsem si nějaký konstrukční změny ventilků nevšim. Neměl jsem potřebu ten vnitřek vyndavat.
Již jsem tak učinil,ale co má za funkci ta pružina s hajzlem,který mi dvakrát propíchnul duši?
Funkčnost má a sicu tu, že pružinka zajištěná tou koncovkou tlačí na píst, který uzavírá ventilek a tím zabraňuje úniku vzduchu ven. Já používám redukci s ventilkem za cca 25 Kč a tím pádem není nutno cokoli přetlačovat. Ty ventilky co máš v krabici jsou zřejmě nový typ, vyměň tedy ventilek a máš po problému.
Díky oběma,zatím jsem byl v laufu,že jsem nemíval moc defektů a nakonec si to provedu sám(samozřejmě jsem nic nepoznal hned,takže jsem prováděl výměny duše cestou-bylo to pouze na předním-jeden den a další znovu).
Zvláštní. Ta dlouhá vložka ventilku je celá schovaná v tělese ventilu a ven nečučí.
Leda ... Ale ne, to je blbost, to sem ani dávat nebudu ...
8-)