Jakým způsobem nejlíp připevnit na odpružené kolo kablový cyklocomputer. Nějaký návod jsem našel tady http://www.ivelo.cz/domaci-dilna/montaz-drat... , ale zajímalo by mě jak to máte vy?
Přesně podle tohoto návodu.
Já jsem ten drát vedl po bovdenu přední brzdy...po několika přetrhnutích jsem si koupil bezdrátový tachometr :-)
Nesnáším návody. Většinou jim stejně nerozumím. Pokud to jen trochu jde, postupuju raději podle svého úsudku. Na některé situace ale návod nepamatuje. Například mám řidítka tak vysoko, že mi kabel nedosáhne do míst, kde by bylo nejvhodnější umístit snímač a magnet. Čím výše se to namontuje, tím víc se obě součástky od sebe vzdalují. Vyřešil jsem to tak, že jsem musel snímač (nebo jak se to jmenuje) dost vypodložit, aby byl dostatečně blízko magnetu ve výpletu.
Tenhle problém se dá vyřešit montáží přední kotoučovky a asymetrickým výpletem.:-)
Po té sametové revoluci se nám jaksi začíná vytrácet umění improvizace. Dřív si skoro každý čech se vším poradil, protože musel a dnes každý prd (jako toto téma) zdlouhavě řešíme na diskuzích. Pokud si nevíš rady, objednej si na to odbornou firmu. Případně ti mohu nabídnout své služby. Za tři kila to zmáknu.
vyber me, ja za dve kila!
Já i za kilo. Kilo za 10 minut práce (včetně nastavení obvodu a času) není špatný job. Má někdo z vás 600 Kč na hodinu?
No já spíš myslel takový ty detaily, jestli mám např. připevnit kabel k vidlici lepící páskou a nebo jestli je lepší to tam fixovat elektrikářskou umělohmotnou páskou...
Snad k tomu jsou ty rychlovázací pásky, ne ? Izolepou nebo čímkoli jiným bych se docela bál. Ty lepidla občas bývají docela agresivní k plastům a nemuselo by to dělat dobrotu...
Moje nejčerstvější zkušenost je taková, že doporučuji omotat několika závity třeba té elektrikářské pásky (izolepa, atd.) kablík a teprve potom jej řádně připevnit stahovacím páskem z umělé hmoty. Zabrání se tak možnému (stalo se mně přes veškerou pečlivost) prodření kablíku.