Při brouzdání netem jsem narazil na unikátní kousek, o který se s vámi musím podělit >> http://xkrej01.rajce.idnes.cz/stare_kolo_zn....
Jestli ho bude dotyčný renovovat, tak to pak bude krasavec. Škoda že zatím nemají stará kola takovou popularitu, jako auta a motorky. Jezdím dost často na srazy veteránů a myslím že kola by se tam taky hodila. Na druhou stranu je takhle určitě větší šance sehnat nějaký stodolový pološrot za rozumnou cenu. To u aut a motorek už téměř nejde...
kdysi jsem podobný kolo vlastnil / nebyl to Baťa/ a docela dost jsem na něm najezdil, kolo vypadalo na první pohled dlouhé, ale posed byl pohodlný, sedlo bylo posunuto nezvykle hodně za střed, takže člověk šlapal "před sebe", jezdíval jsem na něm třeba v zimě, v pahorkách a se zaplým dynamem docela pěkný okruh/ cca 40 km , Olomouc - Tovačov a zpět, kdo to zná/, kolo bylo těžký, ale dobře jelo. pak jsem ho prodal a za dva měsíce přišel borec, že mu prasknul rám - reklamace uznána nebyla
Ty blaho, za tenhle objev moc diky! Mam stejny kolo doma, ale bez stitku atd... zil jsem v domeni, ze je to puvodne nejakej hodne starej model ukrajiny (je natreny tou klasickou ukrajinskou zelenou), hodne zbastlenej vselijakyma dilama... a ted jsem prohledl! :)
Skoda, to moje uz ma hodne nepuvodnich dilu (koupeno za 400 v bazaru... :)
Asi v zivote by me nenapadlo, ze mam kolo zn. Bata, a vida!
óóó tak to je dost vzácné...bůhví, kolik cenných unikátů skončilo v kovošrotě, nebo na smeťáku jen z lidské blbosti/nevědomosti.
Kdysi začátkem 90.let, když se otevřely hranice, tak vraky auto/moto veteránů končily v zahraničí za směšný peníz, kolik by se za ně dalo utržit dnes. A trend je přesně opačný, tak jak se kdysi vraky českých značek vyvýžely do německa, tak se dnes tahají zpět...ovšem za trochu jiný peníz.
Někde jsem viděl inzerát na Tatrovku, kterou jeli Zikmund s Hanzelkou. Cena jako nový baworák