Nevíte o nějaké zadní blikačce na ruku nebo na vidlici?Nemám na sedlovce místo a na brašně pod sedlem popruh a přišívat se mě ho tam moc nechce, i když to možná nakonec budu muset udělat...
Drtivá většinu slušných zadních blikaček má dva různé úchyty. Jeden na sedlovou/rámovou trubku, druhý na vidlici. Takže na zadní vidli se to dá bez problémů, má to ale háček. Z určitého úhlu není vidět, protože ji zastíní zadní plášť. Takže pokud na zadní vidlici, tak raději dvě, tzn. na každou stranu jednu.
Mě se to podařilo vyřešit šalamounsky, díky specifické stavbě zadní části u GT Avalanche rámů. Nemohl jsem to dát na sedlovku, protože ji od jisté doby zasunuji před sjezdem. Ale nakonec se zadařilo, a dokonce je to vidět i když nandám blatník.
http://www.sweb.cz/matej.h/foto/blikacka.jpg
Myslím si,že na zadní stavbě připevněná blikačka dlouho nevydrží (odejde třeba už při opření kol ve vlaku atd., o urvání v terénu ani nemluvě). Asi bych ji přišil a je to na pořád. Já jsem zase ztratil držák na sedlovku a tak jsem do zadní stěny a výčnělku na blikačce udělal výřez a připevnil ji do výřezu sedla (selle smp strike- to mohu vřele doporučit) vteřinovým lepidlem. Je tam schovaná, drží dobře, můžu jí zapnout/vypnout za jízdy.
Skoro kazda blikacka ma prece na sobe jakousi klipsnu. Porid si nejaky pasek, at uz ho nejak zbastlis, nebo si v obchode za par desitek korun kup takovy sikovny se suchym zipem a reflexnim pruhem zvenku, tenhle pasek na ruku nebo na nohu a na nej klipsem blikacku... jen pozor na to, ze pri nesikovnem umisteni (treba i na batohu), kdyz treba blikacka sviti misto rovne dozadu moc nahoru nebo dolu na silnici, pak vyrazne slabne jeji ucinnost...