Má někdo zkušenosti s výše uvedeným modelem, mě se líbí cena a zároveň i hmotnost, to je takový třeba croozer o 3,5 kg těžší a to si myslím, že po nějakých kilometrech určitě poznám a v neposlední řadě o nějakou korunu dražší Ale jestli máte s croozrem dobré zkušenosti.....rád se je dozvím. A kolik s vozíky a dětmi zvládáte denně kilometrů.
Ahoj, Azub jsem jen viděla a měla možnost "osahat" Podle mého má hodně nepohodlné sezení. Takové tvrdé lavice. Croozer je v tomhle o hodně pohodlnější, ale zase je o ty tři kila těžší. Ale není to zase tak moc, když ho uveze i moje třináctiletá dcera s ročním dítkem a menším nákladem. (ale je fakt, že při svých 180 cm a 70 kg váhy není typickou představitelkou této věkové kategorie :o)
Protože jezdíme s malejma dětma a sami nejsme žádní šampioni, tak ujedeme denně tak 30 -40 km, odpočinek, kojení, přebalování, ale ujeli jsme i 60km. Věřím, že někteří vymakaní cyklisti tady se tomu zasmějí, ale nám to stačí a navíc, když se jede moc dlouho, tak to zase děti moc nebaví.
Croozer využívám i jako kočár na brusle, teréňák do někdy dost šílenýho terénu.
Tak to je asi zatím fšéééé.
Ahoj, to je přesně to co jsem chtěl vědět i já bych jezdil takových 50 km, co si budeme povídat s dítětem za kolem nám to bude bohatě stačit. :-)), ale potřebuje mít alespoň trochu pohodlí
Koukal jsem ještě na chariota, ten je ještě o poznání lepší, ale holt si musíš něco připlatit.
Zrovna včera jsem koukala na Kiddy Van a ten je na tom podobně jako Azub. Rovné tvrdé lavice. Chariot je fakt lepší už i odpružený, ale ten nej v plné výbavě vyjde asi na třicet tisíc. Vzhledem k tomu, že mám vozíky dva, tak to je pro mě šílená palba.
Pokud budeš chtít nějaký fotky posezu v croozeru stačí napsat. :o)
Jo to by bylo super kdyby jsi mi je poslala, alespoň bych měl představu jak děti sedí a máš tu 737 pro jedno dítě anebo ten model pro dvě děti. Já mám sice jednu ratolest, ale nevím jestli se rozhodnout pro ten dvojsedadlový aby tam měla malá dost prostoru i na hračky anebo postačí ta zmíněná 737.
Díky moc a pošli mi ty fotky na [email protected]
Do nedávné doby jsme měli dvojmístný, ale ten jsme vyměnili za dva malé. Můžeme se tak střídat i s nejstarší dcerou a tažného oslíka nedělá jen muž.
Mě ten dvojmístný nepřipadal nějak malý, holky v něm jezdily přes rok.
Fotky udělám a pošlu co nejdříve.
Dost prostoru pro hračky bude mít i v tom jednosedadlovém. Dvoják má sedačky oddělené, narozdíl od těch levnějších jako je Azub a Kiddy. Ale počkej na fotky. A pokud jseš z jižních Čech můžeš si ho přijet vyzkoušet. :o)
Díky za ochotu, ale jsem bohužel z Prahy, ale jinak každopádně díky.
A měj se hezky :-))
Taky jsme si oblíbili Croozery. Letos jsme se s nimi zkusili poprvé vydat na delší výlet, a tak jsme strávili s dětmi měsíc na cestách - celkem 1300 km. Zatížení vozíků bylo 45 a 55 kg. Podrobnosti jsou na <a href="http://www.nakole.cz/clanky/clanek.php3?id=160... Je tam i pár fotek.
Azub už připravil pro své vozíky polstrované sedačky a polstrované popruhy. To maximálně zvyšuje pohodlí dětí za jízdy. Stejně tak i sluneční clona a kočárkový set je k mání.
AZUB Jerry teď je i ve verzi PLUS, která obsahuje spoustu doplňků a vymožeností a stojí něco přes 9000 Kč. Je to levnější než Croozery a v této variantě i pohodlnější, neb u Croozerů žádné polstry nejsou. Navíc všechny vozíky od AZUBu mají šířku 800 mm což odpovídá Zákonu o provozu na pozemních komunikacích.
A s tou váhou je to jednoduché. Pokud máte ve vozíku dítko a další krámy tak už ten rozdíl nepoznáte, ale ať zkusí některé maminky vytáhnout 16 kg (Croozer s cyklo setem) z kufru auta nebo to snést dolů po schodech, případně nahoru. Tam už se těch 5,5 kg oproti Jerrymu, nebo některým Chariotům či Burley pozná. V tom je ten zásadní rozdíl.
máme dvojčata a rádi jezdíme na kole. proto rozhodnutí pořídit vozík bylo jednoduché. horší bylo rozhodnout se pro konkrétní typ. zvažovali jsme veškerá pro i proti a konečné klání vyhrál Azub TOM jelikož byl nejprostornější. váhový rozdíl 3,5kg je při provozu naprosto zanedbatelný a to z následujících důvodů:
1) \"proviant\" v podobě přesnídávek, čajů, vody, oblečení
2) je třeba mít podhuštěné pneumatiky - to kvůli odpružení na většině našich cest
Naše poslední cesta měla kolem 50km a když jsem počítal váhu plně naloženého vozíku skončil jsem na neuvěřitelných 43kg. takže nějaký váhový rozdíl 3,5kg na vozíku již nepoznáte.
\"Tom\" je pevný, spolehlivý, super skladný. je pravda, že na kolečkových bruslích se s ním nedá. ale ne každý bruslí, že? Sedí se v něm určitě pohodlně, protože děti z něj nemůžeme dostat a na každou jízdu ne moc těší. posez je přirozený jako v sedačce a oproti croozeru vzpřímenější. myslím si, že poměr ceny a užitné hodnoty pro jízdu za kolem je vynikající. jediná věc co vozíkům většinou chybí je sluneční clona v základní výbavě. bez ní je cestování za slunečného dne nemožné.
takže přejme si více dobrých (a širokých) cest.
Tom je pevnější než croozer? Myslím si, že v tomhle ohledu by to vyhrál croozer. Nechají se někde shlédnou crash testy na Azub?
Variabilnost a cena hraje také podle mne pro croozer. Kočárek, brusle, lyžování. Beru to i tak, že když někam dojedu s vozíkem a chci se podívat i do míst kam to s kolama nejde, tak kola zaparkuju, nasadím kolečko a s kočárem můžu už všude.
Sluneční clony bohužel nejsou v základní výbavě, ale konkrétně na croozer je lze dokoupit za 190 Kč. Nebo se to nechá řešit plenou. Třeba...
Sezení, no já to nezkoušela , ale když to beru podle sebe, tak by se mi moc dobře nesedělo kdybych měla mít páteř jak přímku. Podle jaké sedačky to porovnáváte? To bych se raději seděla v croozeru, udělala si pohodlí. Tam je totiž sezení podobné autosedačce - vajíčku. Ale to je věc názoru :o)
Prima je, že vozíků je čím dál víc. Snad jen, kdyby taky přibývaly trasy pro ně.
Máme nový croozer 535 (děti 2r a 3m) samozřejmě obě bychom měli v maximální míře chránit před sluncem, což v Croozeru je prakticky nemožné.
Chtěla jsem se zeptat, zda sluneční clona umí skutečně oboum pasažérům chánit celé tělo i z boku??? Miminku to samozřejmě hodně vadí, že mu sluníčko svítí do očí, a se řevem se moc neujede. Zatím jsme to řešili přidanými clonami na bok z auta a vpředu na síti plenu, ale to zase nic nevidí....
Clona na Croozer je pouze na přední část vozíku. Taky jezdíme s dětma od mala - od jednoho měsíce věku, ale žádný problém s cloněním jsme neměli. Ze začátku jsme dávali pleny a to i z boku. Mám pocit, že tříměsíčnímu miminku je docela šumafuk, že nic nevidí. Alespoň to bylo jedno tomu našemu. Dávali jsme mu tam hračky, chrastítka a tak se zabavilo jinak.
Starší dcera si na clonu zvykla a jeden čas jí dokonce brala jako obranu před zvědavci co se nahrnuli k vozíků. Když jí lidi koukali do vozíku, tak prostě řekla zavřít a nebo si jí i sama stáhla. Jezdíme teď skoro každý den, ale jen ráno a navečer.
Ponekud nesouhlasim s nazorem, ze neni dobre, aby dite melo rovna zada. Mozna, ze pro male deti je lepsi posez jako ma Croozer, ale pro male prcky stejne musi byt nejaka sedacka. Starsi deti jsou pak v Croozeru dost zatocene. Kdyz to porovname s nejdrazsimi Charioty, tak ty maji taky uplne rovnou sedacku a stejne vzprimenou jako maji Azuby. Mozna je sedacka u Chariotu mekci, ale to se da vyresit plenou nebo plochym polstarkem. Navic zkuste do Croozeru vmacknout vajicko. Musite vetsinou kupovat sedacku zvlast. Myslim, ze vahove a prostorove je Jerry, nebo Tom dobrou volbou. Zase pokud clovek rad pouziva vozik jeste jako kocarek pak vitezi Croozer, ale ty jsou fakt dost tezke. Jo a crash testy jsem videl jen u Chariotu, Croozery je taky nemaji.
S tou váhou asi jde i o zvyk. Nedávno jela se mnou moje třináctiletá holka a vezla vozík i brašnu a celkem táhla kolem 35 kg a naprosto v pohodě s nákladem zmákla i 50 km. Prostoru se mi tam zdá dost, alespoň podle počtu hraček, jídla a drobků co po jízdě vyhazuju :o)
Raději upřednostńuju spíš takové to pololežení jako je ve vajíčku v autosedačce. Na té naší dovče měla kamarádka Azub a opravdu se mi nezdál moc pohodlný. V Croozeru si dítě může docela dost natáhnout nožky (záleží samozřejmě na velikosti dítka), ale Azub je moc krátký a na nožky je jen prostor, který tak nějak visí pod vozík.
A ještě jedna věc proč se mi Azub nelíbí. Kamarádčina holka v něm usnula a opřela se o postranní okénko. Ta slída se tak prohnula, že se při jízdě prodřela o kolo! Ještě, že na to máma přišla včas, bylo by docela tóčo, kdyby kolo chytlo holce vlasy. Možná to bylo způsobené horkem, že ta slída povolila, ale neměl by s tím výrobce počítat?
Měl by s tím počítat, ale takové věci jsou z té kategorie co je nutné zjistit pokusně. Místo na nohy, sklon sedačky a podobně jdou navrhnout na papíře a výsledný výrobek se pak od plánů v tomhle příliš neliší, ale hloubky průhybů látek a takové věci se musí ověřit, vypadají ok, ale pak po nějaké době látka trochu změní vlastnosti, k tomu trocha vedra atd a nakonec to v pořádku není. Jenže se to nedozví nikdo dřív, než se to stane. Vozíky Azub jsem asi nikdy neviděl na vlastní oči, aspoň o tom nevím, ale zastávám se jich po zkušenostech s jinými produkty téhle firmy. Ostatně garance že se podobný nedostatek neobjeví později na stroji jiného výrobce taky neexistuje.
Jirko, třeba u croozera je slída výš než kolo a navíc tam kde by mohlo dojít k prohnutí tak tam je rám, který je obalen nějakým materiálem kvůli změkčení. Zkoušela jsem rukou prohnout slídu co to šlo, ale kolu se to nepřiblížilo.
Nemám nic proti Azubu jako takovému, jen jsem psala zkušenost, kterou jsme udělaly minulý týden na cestách. :o)
Tak to musely byt asi starsi voziky, ktere Azub prodaval drive. Ty mely hure vyresene bocni strany. Jmenovaly se Wave. Ted uz ma Azub sve vlastni vozicky Tom a Jerry s vlastnimi napisy. Tam uz je slida mnohem vys nez je kolo a vedle kola je ram. Okynko je snad vys nez u Croozeru, takze tento problem odpada. Mam zkusenosti s Tomem, tam ma trochu vice mista na nohy nez Jerry a celkove jsou to hooodne prostorne vozicky.
My používáme Croozra od 4 týdnů naší holčičky. Má mnoho nevýhod, kvůli kterým řešíme otázku, zda ho neprodat a nekoupit Chariota. Ale používáme ho dost a rozhodně si neumíme představit situaci nemít žádný vozík. Hlavní problém je, že není odpružený. Nejezdíme po silnicích a hodně to skáče. Máme podhuštěné gumy, molitanový polštář pod autosedačkou vajíčko a dřív jsme ještě dávali peřinku do sedačky pod prcka, teď má fusak. I tak to není do terénu, ale jen na rovné lesní cesty a ne na moc dlouho. Další problém je prach - v létě jsme celou síť zakrývali plenkou a měli jsme vyměněný zadní plaště u kola a stejně byla zasypána smetím. Se slídou v zimě s tím problém není. Váha na kole nám problém nedělá. Poslední problém je Ski set. Nejen že kvalita naprosto neodpovídá ceně, vše je vyvrtáno křivě a na každé straně jinak, ale lyžičky jsou provrtány skrz skluznici - my si toho v obchodě nevšimli. Se setem se dá pouze bruslit a bederák je nutné mít volně v pase a ne na bedrech, kde nevytočíte boky. Bohužel sjíždí a tak se hodí nejaká kšanda. Na lyžích je to narozdíl od kola velikánská dřina a váha je podstatná, ale zas to nedrncá a báječně se v něm spí. Bez vajíčka jsme vozík zatím nepoužívali, tak sedačku nemohu hodnotit. Dejte si pozor na tyto problémy při výběru a zhodnoťte jak je to řešeno u těch ostatních.
Dobrý den,
pokud se rozhodnete pro prodej Vašeho stávajícího vozíku, rád bych se přihlásil o zakoupení.
Za případnou nabídku předem děkuji
Pavel