Doporučuji tento. http://www.koloshop.cz/pneumatiky,-plaste... Na běžném kole neprorazíš.
není nějaký těžký? přeci jen 900g na jeden plášť... tolik měly moje zimní Klondiky s hroty :-D
zatím mám na kole ty, co tam byly od koupení - Continental CountryRide 700x37C a žádný problém s píchnutím...
Ještě mám ozkoušené Kenda Kwick 700x32C, jely dobře, byly "levné", ale občas jsem lepil... takže za mně ty Continentaly :)
Právě mám vzadu nasazený Contík http://www.bikesport.cz/cz/plaste+duse+galusky-trek-cross-continental/continental-cross-plast-town-ride-reflex-%28kevlarovy%29_3039
Najeto zatím 2kkm, jeden defekt, jinak velká spokojenost - lehký, nízký valivý odpor. Za tu cenu prima plášť, bohužel v současné době nedostupný.
Aha, zase to useklo odkaz.
Je to Continental cross plášť Town Ride - Reflex (kevlarový) - 37-622.
Při výběru plášt'ů na crosse osobně vybírám podle těchto parametrů:
-nízká hmotnost
-alespoň částečná ochrana proti defektu
-nízký valivý odpor(ne příliš hrubý vzorek)
-možnost huštění na vyšší tlak
-rozumná cena
čili Schwalbe Marathon. Bez plusů a jiných nadbytečností :-)
Tak jsem si prohlížel ty Schwalbe a vypadají dobře.Našel jsem tam ještě Schwalbe Energizer Pro a ten má podstatně nižší hmotnost (575g) oproti "obyč" a "Plus" Energizeru a taky Marathonu (985g).Myslíte,že by díky tomu mohl být náchylnější na defekty?
Ikdyž ty Marathony mají asi lepší vzorek do lehkého terénu.;-)
Ale pouze Marathon jsem nenašel ... je tam třeba Original nebo Mondial.Který jsi myslel?Navíc tyto dva mají jiné vzorky.
Mám už dost bohatou zkušenost s Marathonem, dříve bez přívlastku, dneska totéž prodávané jako Original. S bráchou nejezdíme sice natěžko (i když zbytečného balastu taháme taky nemálo :-), vymetáme ale dost mizerný cesty, občas vlítneme i na polňačky, šutry i do terénku (abychom zjistili, jestli to pak tudy půjde na fullovi :-)
Pokud není plášť hodně moc sjetý, nevíme co je defekt. A drží pěkně i na vodě (dvakrát v dešti z glocknerský). A poradí si i na nízké mokré trávě při 10% stoupání.
Možná že jsou i lepší gumy, ale vcelku nemám roč dál hledat.
Mám dvě místa kde přejíždím z Výběžku do Saska mimo oficiální cesty, takže jen vyšlapaná lesní pěšinka. Často se divím, na čem se ty Marathony udrží.
Prozradíš pěšinky ? Bloudili jsme tam ledaskde, tak schválně, jestli je taky mám v repertoíru :-)
Ta první je "nově" vyšlapaná, ta druhá je zaniklá cesta. Nic pro vás, protože já je používám, abych si ušetřil nastoupané metry.
Tak někde u té první byla předloni jedna z kontrol, kolem kterých jsme chvátali, ale už nestíhali.
A mám pocit, že někde v oblasti té druhé jsme se jednou k sousedům pašovali. Lelek to určitě vyšťárá a upřesní.
Ta druhá je taková památeční. Za první republiky tudy putovali pacienti ze sanatoria Hohwald na pivo do Hilgersdorfu (Severní).
Pokud člověk míří někam k Bischofswerdě je to lepší cesta než oficiální cyklotrasa 3043A z Lobendavy, protože si člověk ušetří jízdu po rozflákané silnici. To jsou ty kořeny a tráva lepší.
Schwalbe Marathony jsem právě minulý týden obul:-)
A to jsi udělal dobře :-)
Jsou to moje první, tak uvidíme. Zpočátku bylo trochu zklamání, samy se potvory nechtěly roztočit;-)
To mě se samy nechtěj ani nafoukat :-)
Všechno má holt svoje mouchy:-). Jinak jsou ty Marathony fakt dobrý. Jsou lehoučký (kevlar. verze), dobře odvalujou na asfaltu, zatím bez defektu (asi 400km)a nejsou to žádný šišojedy. Na mokru zatím nevyzkoušeno. S dřívějšíma Continentalkama taky spokojenost, během cca 15tis.km asi 4defekty (hlavně kvůli všudypřítomnému drobnému ostrému štěrku), mokrý asfalt bez problému, nikoli však mokrá tráva.
http://www.bike-eshop.cz/plaste-silnicni-a...
Mám tohle.
Výhody: lehké, skládací, únosnost 130 kg, téměř neprorazitelné.
Nevýhody: drahé jak prase.
Na zadním mám najeto pod slušnou zátěží 2000km, většinou silnice, a vypadá furt jak nový, koupil jsem si ho, že to před druhou 2000kou vyměním, ale když jsem porovnal vzorek starého a fungláče, rozhodl jsem se, že ty další 2 ten plášť dá v pohodě.