mizérie - většina cyklostezek spočívá jen v tom, že se udělají cedule s označením tras - a cyklista se dál vesele proplétá mezi auty. Sám vím o jediném úseku, kterému se dá říct cyklostezka - podél Nisy a měří asi 4 km...
Je ještě jeden paradox na tomto opravdu jediném úseku - a to jsou fotbalisti - při zápasech Slovanu se uzavírá - prý by někdo koukal bez placení
jen další povdech, vzdech
"fotbalisti", snad z důvodu, aby si nikdo nestěžoval, přesměrovali původní značenou cyklostezku před tribunou po běžných ulicích a tak se dyklista striktně držící se značky vyhne i tomuto km dlouhému úseku.
V Liberci nechť si cyklisté hledají své cesty sami. Nic jiného nám nezbývá.
Kolu zdar. Fotbalu již méně.
pet
Občas mám pocit, že se celá cyklostezka stavěla jako přístupová cesta k fotbalovému stadionu.
Takže je docela možné, že brzo budemem mít ještě jednu, k hokejové hale.
A náklady na výstavbu řadí Liberec k čením městům investujícím do cyklistiky, viz např. www.cyklostrategie.cz .
Jako vždy - s křížkem po funuse. Naprosto s tebou souhlasím, dlouho mám ten dojem. A ještě jednu jistotu. V republice se nic nezlepší, dokud nezačne naše koryfeje zajímat co se říká a ne KDO to říká.
Dobrá komedie v Liberci, jestli je to přední město v investicích do cyklistů, tak se pos... Taková hříčka s čísly je na ho... ať se páni radní jedou podívat do Hradce, Budějic, na Moravu a pak ať si tabulky opraví
Co se týče nákladů na úpravy cyklisty šlo o údaje které předali asi v roce 1999 zpracovateli Cyklostrategie v ČR úředníci libereckého Magistrátu. Chvíli to v materiálech i tištěných bylo, v poslední verzi se to povedlo když ne naplnit, tak aspoň vymazat. Zajímavý odkaz pokud neznáte (ale asi znáte) je na www.cyklostrategie.cz
zpracoval ing. Martínek z Centra dopravního výzkumu (CDV) v Olomouci
Liberec v Letošním roce neměl vyčleněny žádné investice na výstavbu cyklostezek, cyklotras či něčeho i vzdáleně podobného.
Nabízí se možnost prohlásit cyklostezkou větší část ulice Pod sadem míru, a to v úseku od restaurace U Vávrů (Melantrichova) po křižovatku se Ševčíkovou. Kdysi byla v tomto úseku pro automobilový provoz uzavřena (zabetonované zátarasy), před nějakou dobou tyto odstraněny a silnice je jednosměrná. Podle mě nic nebrání uvést ji do původního stavu, protože se nechá využít k vyjetí k vysílačce, která je dobrým výchozím bodem pro pokračování na sídliště Kunratická nabo do Vratislavic. Náklady odhaduji na minimální.