Nákolníci je tu další díl z našeho seroše a nyní máme Silvestrovské vydání. Kubek je parchant prolhanej a to už ví každé malé dítě, které pochopilo, že profesor biologie a ekologie není evoluce. Mrazáky na ulicích taky nemáme, což činí z jeho keců úplnou flegrsračku.
Třeba tohle.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady...
Ejhle. Ona fyzikální metoda boje s Covidem.
https://www.nakole.cz/diskuse/29646-ockovat-ci...
:-)
Mu-he-he-he a ha-ha-ha-ha.
Josef Vyskočil vulgo Pepek Vyskoč jak z praku. :-))))
Trochu ho připomínáš :-)))) Vypadá to že jsi už dnes měl. :-)
Co? Necvaknul sis bujný fantazie přes čáru?
Na hrubý pytel hrubá záplata. Přestaň prosím provokovat.
Konečně aspoň nějakej konsensus. A jak sis to rozvážil s tím tapetováním, řekněme první tejden v dubnu? :-)
Proč tě znepokojuje, když tady zveřejňujeme fakta, která jsou médii cenzurována ? Když tady ukazujeme, že ve skutečnosti je to vláda a ministerstvo zdravotnictví se svými pobočnými organizacemi, kteří klamou svoje daňové poplatníky zavádějícími daty a dezinformacemi ?
Veškeré špetičky smyslu pro humor ti byly z hlavy vytěsněny až informacemi o covidu a ivermectinu, nebo tam nebyl nikdy?
Co? Necvaknul sis bujný fantazie přes čáru?...
Obrazky s Pepkem Vyskoč a z Flegrem byl ještě "humor". Můžeš svůj dotaz pověsit i pod abernathy?
Tyhle ty osobní srandy diskusi moc neprispivaji z jakékoliv strany. ;-)
Až abernathy bude na vtípky reagovat stejně jako dockware, jistě můžu.
Ale vsadím boty, že u něj se toho nikdy nedočkáme.
A ty by jsi tenhle svůj post zařadila do kategorie vtipný ? Nebo do kategorie agresívně útočný ?
Ani jedno. Fakt by mě to zajímalo.
Byl jsi takovej vždycky nebo to přišlo až s covidem?
Ale připouštím, že bych se na to musela zeptat někoho, kdo tě zná. Sám sebe beztak nikdo posoudit neumí (a pokud je ve fázi nastupujícího psychického onemocnění, tak tuplem ne).
Podívej se, já se do tvé hry nenechám zatáhnout. Každý má možnost sám posoudit, jakým způsobem tady komunikuješ.
"Rozhovor s advokátem JUDr. TOMÁŠEM NIELSENEM. „Nátlak na plošné očkování je zářným příkladem toho, jak i tak základní a ústavně i mezinárodními úmluvami chráněné právo na informace a dobrovolnost, je potlačeno,“ říká právník roku 2018 a zakladatel insitutu ProLibertate, který hájí lidská práva a aktivně vystupuje proti nesmyslnosti, neústavnosti a protiprávnosti vládních nařízení a postupů. V rozhovoru upozorňuje na úpadek svobodné společnosti a demokratických norem v posledních dvou letech. „V roce 2022 bych se chtěl ráno probudit a necítit ten všudypřítomný tlak,“ přeje si."
https://www.svedomi-naroda.cz/2022/01/04...
Ano, já přece vím, že ty se ze své hry nenecháš vytáhnout, natožpak zatáhnout do nějaké jiné.
A fakt mě upřímně zajímalo, kdy se tohle z tebe stalo.
Hlášky Válka. Nebo vyhláška války ? :-)
Nejprve mělo očkování zabránit nákaze a přenosu infekce.
Pak mělo zabránit hospitalizaci.
Pak těžkému průběho onemocnění.
A teď slibují že neumřete. Jako že budete věční ?
Vážně jim pořád věříte ?
Souvislost?
Po třetí dávce nám vrcholní představitelé států předvádějí vrcholné výkony. Miloš Zeman chce zdanit důchodce. Boris Johnson prozrazuje státní tajemství, že pacienti na JIPkách jsou z 90% plně očkovaní.
Miloš by možná měl omluvenku. Dostal 3 dávku dvakrát : nejenom booster ale i Echt gold. :-)
Jaks na tohle přišel? Mě už ani neznepokojuje, jestli mě něco znepokojuje. A proč bych měl věřit tebou zveřejňovaným "faktům", když na každý tvůj "fakt" existuje protifakt. Ale neberu ti to. Akorát mi připomínáš Vážné badatele bible. :-)
Snad mi neupíráš svobodu slova ? :-)
"Hrozí (nejen) Česku zdravotní diktatura aneb Co všechno se (také) může skrývat v koronavirové mlze?"
https://www.investicniweb.cz/ekonomika-politika...
Trochu v tom tvým stihomamu přibrzdi a pak se to třeba poddá.:-)))
Člověče, on to asi není stihomam, ani něaká konspirace, ale čistá a naprostá realita.
Systematické a metodické strašení od samého začátku, na edinou funkci roušek, tedy visualisovat nebezpečí, jsem upozorňoval už před dvěma lety. A prošlo jim to.
Pak první lockdown, povolit, aby lidi věděli, o co mohou přijít, druhý lockdown, a pak popvolíme, ale už za podmínek "covid pasů" a vytrvalá hra na to, že vlastně všechno je jen dobrovolné. Když to narvali do většiny lidí, tak ti pak nemají zrovna tendenci se vzpouzet a tak do nich narveme třetí sračku. A došlápnem si na ty, co to nechtějí.
Šunmák, že jsou zdraví jako řípa, nabodat je a teď už povinně.
Že to byly hoaxi o tom, že to bude povinné, a že se neočovaný nedostane nikam? Byly to konspirace?
Teď je to ryzí a čistá realita.
Vaří vás jak ty žáby.
Povolit, přitáhnout, pak zase trochu povolit, a přitáhnout víc, a ani si toho nevšimneš, a budete se řadit do fronty na ty čipy.
Usnadní to přeci identifikaci těch "zdopovědných" od těch hajzlů, co si dovolili být zdraví.
I ty, Brute? Při vší úctě, tohle už jste přece před válkou probírali s panem okresním hejtmanem.
Po pravdě řečeno marně hledám fakta v příspěvku, který zní:
"Mu-he-he-he a ha-ha-ha-ha."
Leda, že by to mělo znamenat příchod té kýžené svobody. Smát se budeme my! Vy budete držet huby.
:-))
Správně!
Konvička nejdřív smaže příspěvek jiného diskutujícího, takže nikdo neví, o čem je řeč. No a pak na ten příspěvek reaguje: "Mu-he-he-he a ha-ha-ha-ha."
Jak jinak to nazvat, než pravým jménem?
Komedie covidí pandemie
https://www.facebook.com/daniel.masopust...
Ano, chránit se naramkem je obdobné, jako chránit se rouškou. Děkuji :-D
A stejně dobře se na těch náramcích a jiných vychytávkách dědka kořenáře vydělává:-))
ne na náramcích
na lidské blbosti, ostatně jako výrobci roušek, testů nebo vakcín
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/lubomir...
Nechápu jak to souvisí, Volný je mi dočista volnej, a chová se jako všichni politici, hrabe pod sebe co může.
Pokud snad chceš naznačit, že je "blbej", to on teda není. Našel si "mezeru na politickém trhu" a tu beze zbytku vyplnil. Vystupoval zcela rozhodně proti tomu poslaneckému pokrytectví, vzpomeňme, jak po něm vždycky desinfikovali pultík, a přitom v zákulisí pochlastávali bez, a celkem správně pojmenovával věci pravým jménem.
Ale to jen tahle jedna idea, "být proti covidímu fašismu" na to, aby uspěl ve volbách nestačila, nestačila ani hospodským z Chcíplýho psa.
Jeho hromotlucká a humpolácky přisprostlá póza zjevně odradila stejně jako madam Bobo, která snad dosud nekandidovala jen na papeže.
Mám to slovo nerad, ale opravdu se tu ujalo ono "nálepkování".
Jsi proti covidímu fašismu = jsi pro Volného nebo Okamuru. Samozřejmý nesmysl.
Pochybuješ o bezpečnosti léty neprověřené vakcíny = jsi blb, který si myslí, že do něj injekcí vpraví čip a bojí se 5G sítí.
Vpravdě Goebbelsovská propaganda funguje, protože hloupých je víc. A pak je dost, těch který "věří ve vědu" a "pokrok". Ať už to byl "vědecký socialismus bradatých mudrců" či "vědecky podložená rasová theorie nacistů", našlo si to vždy dost zastánců mězi "pokrokovou inteligencí".
No a teď se blížíme do stadia pochybností.
Někteří, kteří "uvěřili" při pozorování reality začínají o "vědeckosti covidí propagandy" pochybovat, čímž rozpalují do běla ty zapálené politruky a přesvědčené covidí džihádisty. Blíží se takový 68mý, kdy se objevují kontrarevolucionáři v řadách dříve zapálených covidistů. Ale k vítězství "pravdy a lásky" daleko, ještě nás čeká "bratrská pomoc" z EU a normalizace, kdy "vše co je shnilé nechť odpadne".
Dvacáté století zhuštěné, díky IT a globalizaci do několika málo let.
Bratrskou pomoc teď poskytuje rusákova Varšavská smlouva 2.0 Kazachstánu. Tradičními prostředky...
Tam ať si dělají co chtějí, jsou mi dočista u zadku :-)
Daleko stejně nedojdou, dál už je Čína.....
To mě připomíná ten starej, jak děda chytil tu zlatou rybku a ta že mu teda splní ty tři přání.
A děda si přál, aby Číňani došli s armádou až na slovenské hranice, a pak zase odtáhli....
A rybka teda, že jako je to divný přání, ale nešť slíbila, stane se...
A tak teda to druhé přání, a děda si přeje to samé, aby Číňani došli na slovenské hranice a zase oddtáhli, a třetí přání, to samé, ať to nenatahuju.
Rybka jen kroutí hlavou, takhle vyplácat tři přání a nedá ji to, a ptá se dědka, proč jako si zrovna tohle přál.
A dědek povídá.
No představ si to, takhle budou muset 6x přes Rusko....
Mohlo by nám to být u zadku, pokud by to byl nějaký chudý prdelákov... Momentálně jsou ale jedním z velkých producentů ropy, takže následky na trhu (především její už tak spekulantské ceny) s ní si asi dovedeš představit :-/ A s plynem to bude obdobné...
Z grýndýlu se nám dost rychle stává otázka národní bezpečnosti, že jo? :-)
Budem z uhlí muset přejít rovnou na jádro nebo nějaký větrníky, plyn přestává být schůdná cesta. No, a elektromobilita nám tu jede tempem nebývalým. Když jdu po městě, lítá kolem mě jedna koloběžka, kolo, jednokolka na elektriku za druhou. Elektrifikujou se i tratě do p*delí typu Židlochovice (necelý 4000 obyvatel)...
Já ti nevím, odtamtud znám jen Borata....:-)
Možné je lecos, jestli se v Brně zformuje sbor dobrovolníků a půjde válčit k Alma-Atě za Prahu, budu jim držet palce, víc nenadělám.
Mám zato, že 2 roky devastují naše vlády naše hospodářství víc, než kdy dokáží Rusáci i obsazením Boratovi vlasti
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus...
Malá ukázka z komentářů pod článkem :
"Co na to říct no...kdyby stát nediskriminoval neočkované občany, nedělal z nich de facto občany druhé kategorie, a očkování by bylo skutečně dobrovolné, k ničemu takovému by zcela jistě nedošlo."
"V každej nemocnici sa očkuje naoko. Veľa lekárov je tak "zaočkovaných". Žiaden normálny lekár si predsa nedá pichnúť experimentálnu vakcínu. Také sú moje osobné skúsenosti."
"To je tak, když si o svém zdraví nemůže rozhodovat jednotlivec, který zváží všechna pro a proti na základě všech dostupných informací. Zvítězí-li ideologie osvícených jednotlivců bez připuštění diskuse, lidé se budou bránit."
Takže máme vysvětlení, jak se na JIPky dostávají ti očkovaní?
Ale ale pánové,
proč se rozčilujete. Pokud se vám téma nelíbí, nikdo vás nenutí tohle vlákno vůbec otevírat. Ale zřejmě vás něco nutí. Inu, pohádky, které vám vyprávějí v televizních zprávách tady nenajdete.
Evidentně ti konvička včas otevřela nové "osvětové okénko"
Budete kropit?
Aaaa, naše potrefená husa, které tohle všechno už hrozně leze krkem, ale jakmile má příležitost, přijde si zobnout a pokdákat. :-)
Covidův syndrom. Toho teď bude hodně.
Ha-ha-ha-ha.
Ono čím víc se kolem toho bude mluvit, tím větší je šance že vláda bude muset některé otázky řešit, jinak bude majdan pro a proti a skončí. Někteří jí to předpovídají už teď ....
Mohu ti garantovat, že čím víc se o tom bude mluvit tady na diskuzi, tak to s vládou ani nehne.
K bláznům má být člověk shovívavý.
A třeba se jim uleví, když to tady ze sebe vyvalí.
No nevím, spíš máš o důvod vic jít to nahlásit. Blázni mohou být nebezpeční. Mu-he-he-he.
Hele Radko dost jsem nad tím přemýšlela co tě k tomu vedlo nosit screeny z místních diskuzí (který jsem nenašla) na policii a umím si z toho jen představit ty protažený obličeje policistů jak čtou ty červeně podbarvené texty kde si zvýraznila co ti vadilo nebo z čeho si měla mindráček. :-D
...a na druhej den,
když plela len,
žabka ji z kapsičky skočila ven:-))
Tvl Lanno, ty máš dost. Tobě ty spike proteiny lezou i ušima. :-)
Ale na druhou stranu jsi nám dost omládla. Počkej, něco pro tebe tady mám. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=eiwG_F9WMyA
Chytrej Docware, pochopil okamžitě, jak se zbavit těch jeho spike proteinů. Jedním uchem dovnitř, druhým ven.
Takže zatím co jemu furt ty spike proteiny straší ve věži, ja už jsem spajkůprostá:-))
Zablokovat nick a pak blokovanému klást otázky - to je fakt hrdinství. Neměla by si s tou návštěvou odborníků příliš otálet.
A co se tvého dotazu týká - když si nic nenašla, tak proč se tím zabýváš?!? Nebo se zeptej Jindřicha. Když tě tak ochotně informuje o tom, o čem nic neví, tak tě zajisté bude informovat i dál. On si hrozně rád vymýšlí.
Hlavně se neptej toho, kdo ti díky tvé blokaci odpovědět nemůže.
Ale pěkně se nám vybarvuješ, jen co je pravda. Tak jen tak dál.
Ale no tak, děvčata... nekrmte to!
jaká děvčata, vždyť je to vona, furt ta samá :-)
Může odpovědět třeba jako vrstevnice. A jak to tedy je? Fakt jsi donášela?
Přesně. Tady něco hoooodně smrdí. :-D Radka.
Testovali vás ve škole?
Testují se, já nemusím, jsem nadčlověk se dvěma tečkama.
Myslíš jednou udavač, vždycky udavač? :-)
No lhát a zapírat to jí jde, stejně jako kolegyni Lanně.
Obě, vloni "popíračky mutování covidího viru" dnes statečně popírají, že by kdy popíračkami byly :-)
No, je to tady:
https://www.nakole.cz/diskuse/29033-francouzsky...
Každý si to může přečíst a každý si může udělat obrázek o tom, jak kvalitní je jejich uvažování :-)
"Nicméně i u SARS-COV-2 byly pozorovány různé kmeny. Vědci dnes již dokáží podle příslušného kmene rozeznat třeba, odkud si dotyčný nákazu přivezl."
Napsáno 23.11. 2020.
Díky, žes to našel:-))
Ano, kmeny, ne mutace. Ty jsou u chripkovych virů a ne u koronaviru.
Proto máme kmen alfa, delta, omikron. Vše jedna vakcína. Ještě, že to nejsou mutace, to by ty vakcíny zřejmě byly neúčinné.
Že ti není trapně.
Chápal bych přiznat chybu. Ale obhajovat trvale svou "pravdu"?
Počkej, proč by měla chybu přiznávat Lanna a ne Jindřich?
Ach jo. Že ti není trapně:-))))
Nevytrhávej z kon§textu to co se ti hodí.
Prostě si tvrdila, že "vědci" cědí, že to mutovat nebude, a byla si na toliik drzá, že si tvrdila "že o tome zjevně nevím nic a troufám si vynášet neomylené soudy".
Přitom jsem žádný "neomylný soud" nevynášel, jen jsem napasl "že všechny viry mutujou, a proč by tenhle měl být jiný"...
Evidentně není, a moje úvaha se ukázala pravdlou, a ty zase jen podle popíráš, co je evidentní - že si ze mě dělala blbečka, co ví hovno, když vědci vědí, že to mutovat nebude, a ty, posílená googlem s nima :-)
Link tam je, tu debatu může každý přečíst celo a jasně uvidí, ty vaše hloupé názory. "Vědci"
Pačes, toho na mě vytáhnul Politruk, ano, ten tvrdi co tenkrát ty. Že to nezmutuje.
'
No a je to rok a máme tu, ejhle, minimálně 6 mutací. Takže narozdíl od blábolu, co jsi tenkrát zobala z internetu, tenhle SARS-COV-2 mutuje rychleji než běžné chřipkové viry. Tvoji "vědci" a "odborníci" totiž byli placení BigPharmou, aby svět přesvědčili, že ta vakcína bude fungovat.
A nefunguje, a fungovat nebude.
Proto si ji dej čtvrtou dávku :-)
Hořejší říka, že to bude fajn a to je věděc, zatímco já jen myslím.
Minimálně 6 mutací????
Si děláš srandu, ne?
Vždyť jen tem omikrom má 37 mutací na spike proteinu.
Vidíš sám, jak tomu nerozumíš.
https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne...
Čtvrtou dávku proti kmenu covidu, ne proti mutaci :-DD. Ten přeci nemutuje oproti virům chřipky. Lanna to prostě ví :-DDD
No,
je príma že to nemutuje, má to jiné varianty :-)
Podstata mých pochybností z 25/11/2020 byla v tom, že než stačí všechny naočkovat, zmutuje jim to, a vakcína bude núčinná. To se nestalo, nic nezmutovalo, ale zvariantnělo, bohužel druhá věty je pravdivá, je to k prdu, a vakcína je neúčinná.
Nechápu, jak někdo, kdo má ukončenou základní školu, může věřit, že když to nefungje, že to začne fungovat, když toho do sebe naperou větší množství :-)
Ale zjevně Kubek má pro některé své kouzlo osobnosti :-)
A tady máš další kmen dokonce se 46 novými mutacemi v části RNA, která kóduje spike protein.
Zatím není jasné, zda se uchytí nebo vymizí.
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ve...
hele, s nažíš se dobře kličkovat.....
kmeny, varianty, mutace - teď se chytáš slovíček jak blbeček....
Přeci šlo o to, že jsem tvrdil, že ta vakcína prostě fungovat nebude, protože se virus "změní" abych te nedráždil slůvkem mutace :-)
a ty jso tvrdila, protože ti to nakukali, že funfovat bude.
a teď se nažíš kličkovat, aby ses z toho nějak vylhala, ale čím víc to děláš, tím vypadáš jako větší trouba...
Že bude virus mutovat, psala Lanna mnohem dříve, než ty:
""Ano, na tom taky záleží. A ten virus, sám mutace původního SARS, to zkouší neustále. Neustále vyrábí stovky a tisíce nových změn a mutací, ve snaze uchytit se v lidské hostitelské buňce. 99 procent těch snah je planých a končí neúspěchem. Občas se mu to ale povede. Teď hlásí případ takové změny v Indii u zatím tedy jednoho pacienta. Průšvih to je. Ale není to konec světa.""
Datum: 15.04.2020
Autor: Lanna
https://www.nakole.cz/diskuse/28287-covid-xix...
:-)
jo, to tam vidíš ale jen ty, a Kubek :-)
:-)
Vidí to tam každý, kdo má všech pět pohromadě :-)
U nás tomu říkáme, že si neviděj do huby.
Co právě posloucháte?
Právě jsem shlédl film Přejezd Kassandra. Zajímavé a poučné. Měla by se na to podívat ona kopa disktujících, Ovšem na začátku pandemie. Myslím, že pak by přístup spousty lidí byl odlišný od dnešní reality.
Jestli věříš filmovým scénářům, pak to mnohé vysvětluje.
Spíše mě baví porovnávat ony filmové scénáře se skutečností a tím současným stavem. Až tak moc se od sebe neliší....
Zatímco lidi po celém světě hrají pandemické covidové hry, mezitím jinde ....... :-)
https://www.facebook.com/garytvcom/videos...
Zajímavé. Je potřeba to dočíst až do konce :-)
https://smis-lab.cz/2022/01/01/vakcinacni-voodoo/
Ano, to je po celou dobu veřejné tajemství, že očkovaní se po dobu 2 týdnů uvádí ve statistikách jako neočkovaní. A to celosvětově. Proto nemá cenu se nějak moc zabývat statistikami vyrobenými covid propagandou za účelem vystrašit co nejvíce lidí.
Nejde ani o to, že se 14 dnů vykazují jako neočkovaní. Jde hlavně o to, že prudce narostl počet necovidových úmrtí v právě naočkovaných (tj. ještě vykazovaných jako neočkovaní) kategoriích.
Na tom není vůbec nic divného a myslím, že to bude mít jasné vysvětlení - Co tě nezabije to tě posílí :-)
Je tady ještě jedna možnost, že tě zmrzačí. :-)
To je ještě méně úsměvné, to snad raděj to úmrtí :-(
Tak mně to teda úsměvné nepřijde.
Inu je zajímavé, že nejvíc zemřelých je v USA - tedy ve státě kde se vakcíny vyvíjejí a vyrábějí....
Co je na tom zajímavýho?
Nejvíc? A to počítáš jak? Pokud vím, tak nejvíc mrtvých má Peru, Maďarsko má také hodně mrtvých, někde kus za Maďarskem jsem my a dost daleko za námi je teprv USA.
Ve VAERSu to říkají jasně : nejvíc úmrtí je v prvních dnech po očkování
https://openvaers.com/covid-data
Přežívají jen silní jedinci, to přece byl záměr od samého začátku, snížit počet lidí, odstranit slabé kusy a ponechat jen ty zdravé a silné jedince.
Přesně tak, s tím se přece nikdo netajil. :-) Na kterou kategorii se cítíš ? :-)
https://www.youtube.com/watch?v=dHr5_Pdaqvw
Já v tom mám docela jasno.
Netuším, ale jak jsou na tom lidi impregnovaný ivermectinem.
A co lidi kteří spoléhají na quercetin ?
Ta čísla jim nějak nevychází. Teď je první dávkou čerstvě očkováno o řád až dva méně lidí než bylo v květnu a červnu. Kdyby se takhle moc umíralo po očkování, tak tady v červnu byly ty pověstné mrazáky. A ono nic.
> Připomínám, že jde o necovidovou mortalitu, jakékoliv vlny v datech tedy nejdou odbýt poukazem na vlny epidemie.
Tohle taky není pravda, část lidí zemře nediagnostikovaná, případě v případě ČR déle než 3 týdny po pozitivním testu (v Británii nejspíš bude něco podobného) a to už se pak do covidu nepočítá.
Tohle vám na ČT1 či NOVĚ ve zprávách nepustí :
Silvester in Hamburg: Tausendfache Missachtung des Ansammlungsverbots
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v...
Netherlands: Scuffles erupt at banned Amsterdam demo against COVID restrix, lockdown extension
https://www.youtube.com/watch?v=82D8ETQndEg
https://twitter.com/i/status/1477633528858824706
France: Yellow Vest protesters hold weekly march on New Year's Day
https://www.youtube.com/watch?v=bOTd641Hwy0
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci...
No uvidíme,jak se z toho vylžou.
Neočkovaní, teda ti jsou super asociálové, ale hned za nima jsou dvojtečkovaní,protože těch ke 75 procent na JIPkách. Nestihli třetí tečku,hajzlové.
Netečkovaných je tedy jen 25%?
Kurnik,jak se z tohohle vylhat, to chce Kubkův formát.
Podle všeho to je tak, že ta vakcína sice možná cílila fajn na alfu, z deltou už si neporadila, ale zdá se, že naopak oslabila imunitu proti dalším mitacím.
Omicron napadá převážně očkované.
Co z toho moudříusoudí?
Musíme očkovat víc, třetí, čtvrtou...
Fakt jim to ještě baštíte?
Nebaštím, sere mně to stejně jako Tebe... Ta komedie trvá už moc dlouho, konec v nedohlednu, a vymýšlí se na nás pěkné kraviny, které toho moc ve výsledku neřeší :-/ Že je/bude spásou nějaké očkování??? Pche... Ono to taky může být tím, že za ty dva roky se s tím covidem už setkala drtivá většina z nás, čili na to získala vlastní fungující imunitu. Teď do nás, pokud možno úplně do všech, ládujou ty experimentální sračky, a tvrdí, že jedině ony na tom mají zásluhu... Pche, podruhé...
Co proti tomu ale chceš dělat? Většina z nás nemá tu výsadu makat z domova a nemuset vylézat z poza vlastních vrat jako Ty... Já konkrétně musím do práce jezdit MHD, a to ještě někdy přes den pracovně znova lézt do metra/busu. V práci také musíme mít potvrzení o očkování, nebo se nám 2x týdně, teď po novu, budou zase vrtat v rypáku. S testy, které na ten omikron asi ani pořádně nefungují, jak už se ozývá z různých míst...
Takže jediná "legální" věc je být opíchaný, abys měl relativní klid od téhle celonárodní šikany :-/
Tak když myslíš,...
Máš jiný řešení?
> Ono to taky může být tím, že za ty dva roky se s tím covidem už setkala drtivá většina z nás, čili na to získala vlastní fungující imunitu.
Proč je tedy takový rozdíl mezi očkovanými a neočkovanými, a proč je v kategorii „oficiálních reinfekcí“ řádově méně hospitalizovaných než ve zbytku? Kdyby se s tím už všichni setkali, tak to přece bude nastejno.
No - podle těch zpráv z medií o nakažlivosti covidu už musel tu nákazu prodělat každej alespoň 3x.
Nemusíš do sebe ten jed rvát. Můžeš onemocnět a uzdravit se. :-)
Tak tohle mi taky přijde jako pěkná hovadina... Jedno, dvě, tři tečkování už dneska nestačí, ale jednou to chytit už zaručuje bezinfekčnost??? A na jak dlouho? Na to přišel kdo a zavedl jako jedno z pravidel? :-/
Myslím, že si ti idioti už nevidí ani do huby :-(((
Nebo se tímhle neoficiálně potvrzuje, že očkování je úplně na hovno :-( A ať na mně laskavě nikdo nechodí s tím, že alespoň nezhebnu nebo neskončím na JIP, to je útěcha jak stehno :-/
Bezinfekčnost nezaručuje vůbec nic
Chřipku mají někteří lidé pravidelně, ale neumírají na to. Organismus se naučil s tím virem se popasovat tak, že mnoho lidí to přečká na "sick days" aniž by se vůbec hnali k ranhojičům.
Takhle to je i s tím covidem, jenže lítá v tom moc prachů.
Když to bylo nové, bylo to agresivnější, teď, jak "odborníci" říkají, není populace imunitně naivní, tak nic nehrozí. Je potřeba se jim na všechna opatření vybodnout.
Ještě to může začít bejt návykové a pak? Organismus a člověk vůbec je nekonečně neprozkoumatelný....
Obé je správně: Nevidí si do huby a očkování je na hovno :-)
Čím více očkovaných, tím více nakažených.
"Nemecká vláda oznámila, že 96% všetkých evidovaných prípadov Omikronu v Nemecku pochádza od očkovaných osôb, iba 4% prípadov Omikronu bolo evidovaných u neočkovaných osôb.
V reporte Inštitútu Roberta Kocha o pandemickej situácii v Nemecku v závere roka sa nachádza šokujúce a úplne nepopierateľné odhalenie. Vo štvrtok 30. decembra 2021 nemecká vláda cez Inštitút Roberta Kocha, čo je vládna nemecká organizácia, publikovala tieto čísla.
Vo štvrtok zverejnená správa Inštitútu Roberta Kocha totiž uvádza, že 95,58 % prípadov Omikronu v Nemecku pochádza z radov plne očkovaných Nemcov a 28 % z nich malo dokonca posilňovaciu 3. dávku, tzv. „booster“, zatiaľ čo iba 4,42 % prípadov Omikrónu je z radov neočkovaných Nemcov."
https://weliveinamadworld.com/germany-govt...
https://twitter.com/disclosetv/status...
A pak, že je očkovali proti covidu. Kdoví, co jim vlastně píchali a proč.
Takže to začalo mutovat až v kombinaci s těma vakcínama? ;-) Ani bych se tomu nedivil...
Ne "nedivil".
Tohle už před rokem předpovídali ti "konspirátoři" :-)
Hmm... A kdepak asi udělali oni soudruzi farmagenevýzkumníci chybu???
Ještě zajímavé info k omikronu. Povrzují se data, že lidi kteří prodělali deltu nemusí být chráněni proti omikronu. Mozaika informací začíná potvrzovat, že při omikronu jsou symptomy mnohem méně závažné.
Poslední info z Evropy i USA potvrzují že průběh nemoci při omikronu je podobný běžnému nachlazení. I poslední data z Jižní Afriky, kde vidíme že na křivce úmrtnosti se omikron prakticky neprojevil, jsou povzbudivá.
Z Jižní Afriky pochází i velmi zajímavá studie, která říká že naopak prodělání verzí omikron vytváří zvýšenou odolnost proti deltě.
Každopádně omikron učitě nedává žádný podnět k dalšímu očkování, ale opět by se každý měl zaměřit na posílení svojí imunity. Informace od R. Maďara (člena dozorčí rady AVENIER - očkování a cestovní medicína) že omikron zabíjí děti, by měla být ihned oceněna trestním oznámením na šíření poplašné zprávy.
https://zivotvcesku.cz/kolik-deti-zabije...
V naší populaci zatím převažuje varianta delta.
Z tebe asi ony farma firmy a dealeři radost nemají...
Pokud by nová vláda chtěla nějak výrazně začít, tak v první řadě by měla okamžitě zahájit trestní stíhání proti lidem jako Hořejší a Maďar za šíření poplašných zpráv.
https://cnn.iprima.cz/horejsi-omikron-je-za...
https://zivotvcesku.cz/kolik-deti-zabije...
Dále pak ihned zahájit vyšetřování celé téhle party.
Ouha. Samí kovříčci a služtičky. Ty hlavní z vedení EU a farma bussinesu jaksi vynecháváte....
Chybí tam červenej svetr a Ken.
Přece nebudeme policii a státnímu zastupitelství fušovat do řemesla.
> Netečkovaných je tedy [na JIP] jen 25%?
Kde to roste? Já koukám na hospitalizace za 14 dní na https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky... a tam to tak není ani zdaleka.
> Omicron napadá převážně očkované.
Zdroj? A nemohlo by to být tím, že neočkovaní nesmí do hospod a spousty dalších míst, takže mají menší šanci se nakazit?
Pokud britský premier řekne, že na JIP je 75% očkovaných bez "busteru" tak to jako solidní zdroj považuji
Nejde o positivně testované, to je hausnumero, jde o ty nemocné, a hlavně ty na JIP.
No, a těch je tolik, kolik říká ten Boris. Dopočítat do 100 zvládneš.
Tedy, očkování škodí :-)
Ale vždyť oni do těch hospod a podniků taky chodit nemusejí. A nebo si snad myslí, že po žihadlech mohou všechno a kamkoliv?
Nemusejí, ale chodí, a on kouká na výsledek.
> A nebo si snad myslí, že po žihadlech mohou všechno a kamkoliv?
Já si to třeba docela myslím.
Přesně, tak by to taky mělo být! A taky už konečně sundat ty zasraný roušky z huby!!!
Až do tohohle svinstva všechny vakcíny fungovaly tak, že si to člověk nechal píchnout a měl na celý život (u tetanu na kolik desítek let) už od všech těch injekcí pokoj :-/
Dvě krásně názorná videa na téma respirátor. Závěr - respirátor nás příliš neochrání proti aerosolovým koronavirovým částicím s průměrnou velikostí kolem 100 nanometrů. Kromě malé schopnosti zachytit tak malé částice je to dáno i tím, že že netěsní po celém obvodu. Zato si můžeme být jistí, že nás hezky přidusí.
https://www.facebook.com/100013829677299/videos...
Měření % kyslíku pod respirátorem
https://www.facebook.com/groups/131915778646395...
…a proto všichni zdravotníci pečující o covidové pacienty lehli během pár dní s covidem hned na začátku první vlny taky. Jasně.
To není pravda, například ta proti chřipce se dávala každý rok a občas nefungovala. Proti encefalitidě se dávají tři dávky v rozmezí pár měsíců a po pár letech se musí dávat booster.
Možná, ale oboje nejsou očkování, do kterých Tě stát pod kdovíjakými budoucími perzekucemi nutí... Zrovna tady bych očekával, že to bude fungovat pořádně a na co nejmíň pokusů, samozřejmě nejlépe hned na ten první. A ne postupně pokusně přidávat dávky jak se to děje dneska...
Mně to ani nebaví, vždy po pár měsících být pravidelně po každém tečkování skoro mimo provoz :-/ Druhý den mně vždycky bolelo to napíchané rameno, a přes den se pokaždé dostavil náběh jako na chřipku, totální utahanost a malinká, ale nerozjetá, zimnice. Tohle absolvovat několikrát do roka mne fakt vytáčí :-( A dovolenou si na to vybírat nebudu, to by mně fakt mohli milovat, tůůůdle :-(((
Proti chřipce jsem se v životě očkovat nenechal, a taky jsem ji, tedy tu opravdovou, jak mi tady bylo nedávno vysvětleno, zatím nikdy nechytl, ťuk ťuk na dřevo.
Encefalitida je pro mně už absolutní exotika, takže kdo o to stojí, tak ať si sám rozmyslí, jestli mu to za to stojí.
To spíš bych se víc bál boreliozy, na tu ale naopak nic není...
Nojo. Ono stále platí ono rčení papá Klause - peníze až na prvním místě. Tak se nemůžeme divit ničemu. A počítám, že nová vláda už nebude mít z čeho brát, tak se prostě opíchání bude platit. 4x800=3200 x 10.7 milionů to není zanedbatelné...
Furt slibujou tu univerzální vakcínu proti všem covidům...doufám, že do jara bude. Třetí do sbírky. Fajzra i Modernu už mám :-)
Jinak, fascinuje mě, jakej skok za dva roky ty vakcíny udělaly. Doufám, že ta mRNA technologie se teď pořádně rozjede...
Ale papírnická lobby je mocná. Ti se neštítěj něčeho...když si vemu, jaký love, se svou, v podstatě celoroční rýmou, uvalím za papírový kapesníky, tak proti tomu jsou nějaký stokoruny za vakcínu nic, nula...
No - to staří řešili normálními kapesníky a praním. (A ony ty nákazy zůstávaly doma a nroznášely se jako dnes). A ta genetika? Tu už vpodstatě řešil i Krel Čapek či Herbert Georg Wells,Jean Jacques Rousseau a jeho Galatea, či novodobí Androidi možná už na organické bazi. Prostě staré sny v novém kabátě. Ale touhy a pokusy lidí stéle stejné. Ale z pohledu Bible marné. Vždyť ani ten čert nic takového nezmůže, jen se vtěluje do existujících...
A ta univerzální vykcína? Kolik by musela stát, aby se to vyrovnalo dnešnímu stavu? Z tržního pohledu slepá ulička.
Bysem musel pouštět pračku každej den...maximálně obden...chápu, že konzervy, co žijou v 19. století, jako Klauz, jsou proti všemu.
Já ne. Já chcu, aby se vrážely love do kosmickýho výzkumu, jadernýho a termonukleárního čehokoliv, veškerých biomedicínských technologií...jestli mi za pár let proti nějaké nemoci pomůže nějakej implantát v těle, klidně v mozku - perte to do mě!
To ti nikdo nevymlouvá a vymlouvat nebude, pokud nebudeš jakkoli škodit těm ostatním co mají názory a myšlení jiné, což ovšem tomu tak většinou není.
APP. Pere se většinou dennně. A kdo nemusí, existují malé pračky kterté se k tomu drobnému praní dají využívat třeba i vícekrát denně.
Já dnes přišla do práce a první, kdo se na mne vrhl byl kolega (shodou okolností neočkovaný). Jal se všechny políbat a popřát hezkého nového roku, hlavně to zdraví, to zdravíčko. Z nosu mu teklo, jak když otevřeš kohoutek. Nachcípanej, jak sviňa.
Je mi jedno, co za virózu to má. Jen nechápu, proč, to musí mít všichni.
Inu typickej obrázek dnešní morálky. A nejen tuhle.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory...
Zajímavé úvahy.....
Mezioborová lékařská konference - první díl Živá kapka krve
Porovnání červených krvinek očkovaných a neočkovaných lidí.
https://www.youtube.com/watch?v=D4ZOvjhY5MA
nebo taky
https://www.facebook.com/100068832031378/videos...
Místní očka to stejně vyhodnotí jako hoax. Třeba ta blbka lama.
Jak bylo dnes ve škole, děvče? Učili jste se kropit?
Konvička konopí močila,
žabka ji do kapsy skočila.
Na druhý den
močila len.
Žabka ji z kapsičky skočila ven, ven, ven...
A už jsme na pavlači.
Ha-ha-ha-ha.
Konvicko, prosím neprovokuj zbytečné přestřelky, díky. Budeš muset mít větší trpělivost, odstup a nadhled než místní "dospělí". :-)
tak zas, víš jak to bylo s těma císařovejma šatama...
A to si jako fakt myslíš že teď má ~70% populace nějaké takové náhodné změny? Jak to bude pokračovat? To by ses měl urychleně připravovat na zombie apokalypsu.
Já nemusím, to spíš ty. :-)
Musíš, pokud během pár let umře (nebo se alespoň důkladně vyřadí z produktivního života kvůli zdravotním problémům) 70% lidí v civilizovaném světě, tak z toho bude úplně nepředstavitelný kolaps, války a nájezdy.
Jinak to je teda pěkně zákeřné, že tomu tak dlouho trvá, než se to nějak projeví. Už jste přišli na biologický mechanismus, kterým to funguje?
Pud sebezáchovy až k narcisismu A totální potlačení empatie, což vcelku odpovídá téhle "moderní době" - Tržní system ala urvi vo můžeš.
Já bych řekl, že...... nemusím. :-)
tak pokud cílem bylo vyřešit důchodovou reformu, je fajn, že se to rozložilo v čase. Někdo hned, někdo později, ale všici o něco dřív.
No a jak jsi na tom ty?
Tchýně má za sebou tři dávky a nikam nespěchá, má se čile k světu.
Přitom jí kdysi kartářka slíbila, že se dožije jen 72 let, nebyla tvého rodu?
Očkování zabíjí. Hlavně to proti neštovicím. Téměř všechny oběti covidu byly očkovaný proti neštovicím.
Vůbec drtivá většina lidí, co umíraj, je očkovaná proti neštovicím!
Srovnávat experimentální očkování mRNA vakcínou s očkovýním proti nštovicím, nebo tetanu, může jen primitiv jako je Kubek.
K tobě mi to nesedí.
Další popírač. Data hovoří jasně - 99 % všech úmrtí na covid jsou lidi, očkovaní proti neštovicím!
Děkujeme Radlerovi za názornou ukázku covidiánské propagandy a logiky. :-)
Ani bych neřekla. Proti pravým neštovicím se povinně neočkuje už drahně let.
A to právě kvůli tomu, že se před tím drahně let, a to celosvětově a povinně, proti pravým neštovicím očkovalo.
teď tu ovšem máme něco zcela nového - mRNA vakcínu, která nemá ukončené klinické zkoušky, a ktrou se některé státy pokouší povinně nařizovat svým občanům, nebo vybraným skupinám občanů, jen proto, aby měli možná "lehčí průběh onemocnění".
Ví se, že tahle vakcína v žádném případě nezabraňuje šíření viru - viz ti v té Antarktidě - (teď si vzpomínám na hon na toho neočkovaného hocha v letadle na olympiadu v Japonsku, to jste ještě věřili, že očkovaný nikoho nakazit nemůže).
Povinné očkování má smysl jen v okamžiku, kdy očkováním je možné dosáhnout likvidace onemocnění, tak u nás zmizla třeba ta obrna, že jo.
Nikoho by nenapadlo očkovat aby byl "lehčí průběh obrny" lehčí průběj tubery, černého kašle atd...
Tohle není klasická vakcína, je to experimentální, zjevně nefunkční mRNA látka, která má umožnit několika bohatým ještě více zbohatnout, za radostného hýkání poloblbů
Užiteční idioti se tomu říká, ne poloblb...
Jako že kdo chce lehčí průběh tak je poloblb?
Všichni jsme poloblbové. Radim S. :-)
Můj gynekolog kdysi říkal ženským, co nechodily na preventivky a když pošesté otěhoťněly nechodily ani do poradny, půlduše.
Teda on jim to neříkal, byl vychovanej, o to říkal o nich:-))
Dotaz - co se může pošesté těhotná baba dozvědět v těhotenské poradně novýho?
Třeba jak neotěhotnět posedmé, když už ani to šesté moc nechce.
No právě - když se tím neřídila po absolvování páté poradny, jakej smysl má jí to tlačit do hlavy v té šesté?
Něco málo k "bezpečnosti" covid očkování.
JUDr.Ing.Karel Nedbálek,PhD.,MBA, se 6.12.2021 dotázal vlády na základě jakého podkladu se vláda domnívá že vakcína je bezpečná.
Odpověď : "..... žadatel se domáhá neexistující informace, resp. informace, kterou Úřad vlády v současné době nedisponuje." :-)
https://cz24.news/naprosto-neuveritelne-podvody...
A proč by takovou informaci měl mít Úřad vlády? Copak to je někdo kdo se zabývá veřejným zdravím, léčením a očkováním?
Od někoho kdo je letitý právník a honosí se tolika odbornými a vědeckými tituly bych očekával, že bude vědět koho správného se zeptat a že bude umět správně směřovat svůj dotaz.
A co je horší, tak to ten "chytrolín" ještě zveřejní aby předvedl svoji neschopnost, nebo naopak to je provokatér a dobře věděl jakou odpověď dostane a pak se najde dost novinářů a lidí co to žerou i s navijákem.
Já bych ocenil úřad vlády, že v tomto případě odpověděl zcela pravdivě : "žadatel se domáhá neexistující informace". :-)
Jistě že odpověděl pravdivě, co jiného měl napsat, když takové informace Úřad vlády nemá, to by si je totiž sám musel vyžádat, jenže i kdyby to udělal, tak je nemůže zveřejnit, protože to jsou zprostředkované informace.
Prozradím ti tajemství, úřad nemá ani jiné materiály a informace ani k jiným lékům, léčení a o zdraví lidí. To je překvapení co? :-))
Informace že Pfizer "vakcína" je bezpečná se nedá dohledat. Naopak dokumenty fy Pfizer z klinických studií prokazují u očkovaných podstatně větší rozsah a závažnost vedlejších účinků včetně úmrtí než u kontrolní placebo skupiny.
V této klinické studii fy Pfizer jsou data natolik manipulována, že pokud bychom užili terminologii M. Kubka o cinknuté studii, tak v případě Pfizeru vyzvánějí zvony do všech stran. Mimochodem, jak se vám líbí informace, že účinnost "vakcíny" v absolutním vyjádření ARR je 0,84 % ?
Zhodnocení Pfizer klinické studie kanadským sdružením Canadian Covid Care Alliance:
https://www.canadiancovidcarealliance.org/
pdf dokument "MORE HARM THAN GOOD" (VÍCE ŠKODY NEŽ UŽITKU)
https://www.canadiancovidcarealliance.org/wp...
video
https://rumble.com/vqx3kb-the-pfizer...
https://www.bitchute.com/video/iVXEI3n5PFVS/
Část videa s českými titulky
https://rumble.com/vro3mr-vbun-video-o-podvodu...
Data mluví jasně. Pouze 0,9 % obětí kovidu jsou lidé neočkovaní proti neštovicím. Ale pssst, to se nesmí říkat, to je potom člověk hned konspirátor. Ale my, MY víme svoje...
Doctor Warehouse by to mohl hodit do grafu...
:-))
Ostatně na té celosvětové eradikaci pravých neštovic se podílel i jeden významný český epidemiolog.
https://www.ukforum.cz/rubriky/nazory/8174...
Dotaz :-)
Černej kašel jsem měl. Minimálně jednou.
Jo, a znám fakt hodně lidí, co nejsou očkovaní proti pravejm neštovicím, a neštovice dostalo přibližně 0 z nich.
Z toho plyne, že jsou dvě skupiny vakcín - ty neúčinné a ty zbytečné...můžeš to hodit do grafu...
Na omicron nám už lidi serou, musíme vymyslet nějakého jiného strašáka. Co třeba chřipcovid ? :-)
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/co-je...
Co bys řekl vakcíně, která má účinnost někde mezi 60 - 70 %, chrání, když dobře, tak dva roky a po aplikaci je spoustě lidí špatně, zvracej a bolí je celý tělo?
Tak přesně takovou jsem dostal proti břišnímu tyfu...
To bych dal přednost 50% vakcíně ze švestek od BobBoba :-)
Koncentrace 50 %, účinnost 100 %. Doporučuje pět z pěti lékařů. :-)
Jsem netušil že je na trhu takový široký výběr účinných látek. :-)
https://www.lihovarek.cz/slivovice/?gclid...
A nevadí, že alkohol je cytotoxický?
Povinně? Jaký si to uděláš, takový to máš.
Dobrovolně povinně. Když jsem potřeboval jet tam, kam jsem potřeboval...samosebou jsem mohl odmítnout očkování, odmítnout cestu a jít si hledat jinou práci.
Svobodu volby jsem měl...
Donebevolající kolaborace! Nemáš kapku hrdosti, a za takový jsem se zúčastnil čtrnáctýho odboje.:-))
Podívejme se, tihle kluci čínští si myslí, že mutace omikron nemohla vzniknout na lidském genetickém materiálu. Tvrdí že předchůdce omikronu si odskočil na myš, velmi rychle naakumuloval extrémní množství mutací a pak zase skočil zpět na člověka. Že by to byla myška laboratorní ? :-)
"Evidence for a mouse origin of the SARS-CoV-2 Omicron variant"
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles...
Obrázek - odkud se asi šíří omicron.
Varianta omicron pochází z původního Wuhanského viru. Tenhle obr. jasně ukazuje že Omicron nemá nic společného s mutacemi Delta, které do té doby převažovaly po celém světě. Jeho umělý původ je velmi, velmi pravděpodobný.
A ještě fotka z Wuhanu z roku 2018. Kromě známé "bat woman" prominentní viroložky Shi Zengli je na ní profesor Ralph Baric z pracující na oddělení epidemiologie, mikrobiologie a imunologie v americké University of North Carolina at Chapel Hill. Náplň jeho práce zahrnuje koronaviry včetně výzkumu "gain of function". O tomto chlapíkovi ještě uslyšíme daleko víc.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport...
Když tohle tvdil imunolog prof. Beran, sype se na něj křik spousty odborníků. Co to máme za lidi na odpovědných místech???
IMHO je sakra rozdíl "nejméně do ledna nemoct hrát s plným nasazením" a "mít dvojité vidění a roztroušenou sklerózu"
Ta nemoc je zlá, ale ten basketbalista již od konce října normálně hraje a reprezentuje.
Tak můj mladý a nedějný nástupce Venca má tu coronu.
Kanclík byl zavřený celé svátky, a kdo může, tak dělá z domova, takže šíření ve firmě nehrozí.
Je srandovní, že hoch (28) byl jeden z prvních, co běžel se nechat očkovat, ale má teda jen ty dvě dávky, protože na třetí je příliš mlád.
A bingo, má ho tam. Prý necítí a nemá chuť.
PCR prý říká, že nemá Omicron. Jeho přitelkyně v tom lítá ovšem taky.
Neví někdo, jestli máme nějaký nárok na nějakou kompenzaci, nebo mu tu jeho nezodpovědnost budu platit já?
14 dní na nemocenské? Za moje?
Jen proto, že do sebe nechal narvat jedy?
Jestli je na nemocenské "proto, že do sebe nechal narvat jedy", tj. reakce na očkování, tak by to muselo asi jít přes nějakou žalobu.
Pokud má Covida, tak podle mě má momentálně nárok na částečnou refundaci vyplacené náhrady mzdy jak zaměstnavatel z programu Antivirus, tak zaměstnanec z programu "Izolačka".
Když pár dní vydržíš, řeknu ti to úplně přesně. Nám se z vánoční dovolené nevrátily dvě zaměstnankyně, resp. poslaly místo sebe neschopenku, takže to budu přesně dohledávat a dopočítávat.
PS - pokud ale jeho jediné příznaky jsou, že nemá čich a chuť a stejně pracuje z domova, tak je samozřejmě možné, aby i během izolace dál normálně pracoval a pobíral mzdu.
Díky, naše účetní někde trajdá.
Má vystavenou e-neschopenku, takže to bude podobný případ. Já nikdy své kolegy za to, že jsou nemocní netrestám a platím je stejně, ať marodí nebo ne, oni za odměnu nestůňou. Protože nikdy nestonali déle než 2-3 dny, nemělo smysl se trápit s nějakejma neschopenkama. Ale jestli soudruh stát mi něco přihodí, určitě to neodmítnu.
Navíc doufám, že hoch se po pár dnech zotaví a sedne ke computeru a bude makat jako dřív.
Jsou to paradoxy.
On byl jeden z těch, který v tu moc vakcíny hodně věřil, možná proto to chytnul, když někde mlaďoši společně pařili.
Tak v naší proočkované firmě to teď taky jede.
Loni o Vánocích onemocněl šéf. S docela blbým průběhem asi jako hodně těžká chřipka, jeho manželce však volali dokonce rychlou, tatínka měli nějakou dobu na JIP.
V této sezóně onemocněl jeden kolega v prosinci a dvě kolegyně opět během Vánoc. Ale zatím to u všech vypadá na průběh typu "bez chuti a bez čichu".
(Stejně tak to bylo na podzim v proočkované rodině mého bráchy.)
Takže mně zatím důvěra v "moc vakcíny" celkem zůstala - ne že bych si od ní před rokem neslibovala víc.
Když ne třetí, tak čtvrtá dávka zabere, a kdyby ta ne, prej v Turecku už jedou pátou :-)
Naše dítě už 14 dní zápasí s brutální chřipkou, noční dusivý kašel, z 1/1 na 2/1 s ní ten její jel v noci na pohotovost, proteže fakt měli strach, že jí to leze na plíce.
PCR negativní opakovaně, odběr krve a nějaký ten rozbor, rentgen, neočkovaná a je furt covidu prostá, prostě chřipka.
Je dost naštvaná, protože ten její měl covida, nic mu nebylo, a má "papíry k svobodnému životu". Ta naše se trápí chřipkou, ale není to ta správná chřipka, která by z ní udělala rovnoprávného občana, má tu obyčejnou, co na ní Pfizer prd vydělá.
Tak na ty lidi v mém okolí, co covida měli nebo právě mají, zabrala dost spolehlivě už ta druhá dávka.
Ve stejnou dobu, co můj brácha ztratil čich a chuť, jsem byla v rodině jediný člověk, kterému bylo fakt zle - asi jako tvé dceři. A taky jsem byla negativní, takže zle mi sice bylo, ale "necovidově".
Zde je vysvětleno na údajích z Německa, proč mají plně očkovaní 8 x větší pravděpodobnost infikace omikronem než neočkovaní.
https://dailyexpose.uk/2022/01/02/german-gov...
(Kliknout pravým tlačítkem na text, vybrat Přeložit do jazyk čeština)
Pokud budou běžná periodika neustále přebírat tyhle kontroverzní témata, přestanou být konspirační weby kontroverzními. :-)
Čeká nás Nový světový řád?
https://www.reflex.cz/clanek/rozhovory/111006...
https://otevrisvoumysl.cz/je-to-jen-pro-vyssi...
Agresivní němečtí policajti a jejich oběť - stará paní venčící pejska. Německo rychle kráčí k totalitnímu režimu.
https://ulozto.cz/tamhle/kqMDf4C4EbWH/name...!ZGIwLwR2AGxmAzAyATL3LGHmAzEzAxuKLxH4AQM+nKbjFwt2LD==
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/povinne...
Díky za link. Že by některá oficiální propagandistická média začala trochu povolovat a dávat prostor také druhé straně ?
Tady je celá tiskovka. Ale je teda dost dlouhá.
Očkování musí zůstat skutečně dobrovolné Raptor-TV.cz živě
https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos...
No, uvidíme, jak to ČT sestříhá, nebo zda-li vůbec bude informovat.
Ale začíná se to hýbat.
Mnozí, co mají dvě, už chápou, že třetí jim nepomůže, spíše ublíží, a to na celém světě.
Takže se protesty množí, a tohle je správná cesta, ne hulákat na náměstí.
Prima jediná dala prostor jinému názoru, jinak cenzura trvá i nadále
Duel Rajchl versus Hořejší stojí za shlédnutí. (čas od 8:12) Poprvé jsem viděl Hořejšího "naživo"a slyšel jeho argumentaci. Když ho poslouchám a navíc se dívám na jeho mimiku, je mi ho líto.
Rajchl: Očkování je zbytečné a na omikron nezabírá. Nesmysl, reagoval Hořejší
https://cnn.iprima.cz/rajchl-ockovani-je...
Hořejší je zaplacenej už dva roky.
Navíc je to senilní hovado :-)
Šašek do počtu.
Šašek do počtu.
Tak další konspirační hoax se stává realitou...
pochopitelně, s tím experimentálním vakcinováním to nesouvisí
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/451612...
To odpovídá údajům z USA, kde pojišťovací společnosti hlásí ve 3 a 4 čtvrtletí 2021 nárůst úmrtnosti 40 % v kategorii 18 -64 let, v porovnání s předcovidovou dobou.
https://indianapublicmedia.org/news/insurance...
Jsi větší hyena, než ti nejhnusnější novináři :-(
O očkování se totiž v článku vůbec nepíše:
""K otázce růstu počtu zemřelých se vyjádřil kolektiv odborníků z katedry demografie Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze (FIS VŠE) – Jitka Langhamrová, Markéta Majerová a Tomáš Fiala. Podle něj jsou rozdíly způsobeny dvěma hlavními příčinami.
"Za prvé, aktuální údaje o počtu zemřelých na covid mohou být podhodnocené. Podle metodiky zahrnuje uváděný počet úmrtí v souvislosti s onemocněním covid‑19 po jednotlivých dnech pouze všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na covid‑19 (metodou PCR)," uvedli odborníci.
"Osoby, které z různých důvodů nebyly před úmrtím testovány (například proto, že nevyhledaly lékařskou péči), nebo osoby, které zemřely za delší dobu po posledním pozitivním testu, nejsou do této statistiky zahrnuty, i když covid mohl být hlavní příčinou jejich úmrtí. Podobně je tomu v jiných zemích," dodali.
Druhou příčinou je, že někteří lidé mohli v případě zdravotních problémů, a to někdy i vážných, které vyloženě ohrožovaly jejich život, odkládat návštěvu lékaře, aby covid nechytili.""
Dr. Sucharit Bhakdi v prvním videu prezentuje výsledky německého patologa dr. Arne Burkhardta, kteří zemřeli v různých intervalech po očkování proti Covid19. Pacienti dle úřadů zemřeli z různých příčin, ale ne na Covid. Pitvy byly provedeny protože příbuzní na nich trvali.
D. Burkhardt objevil v 90 % případů jasné účinky autoimunitního napadení tkání orgánů, předvším srdce a plic, ale i dalších (viz. druhé video).
Lékaři se domnívají, že dalšími vedlejšími účinky očkování proti koronaviru s potenciálními následky smrti jsou autoimunitní jevy, snížení imunitní kapacity, urychlení růstu rakoviny, poškození cév „endotelitida“, vaskulitida, perivaskulitida a „shlukování erytrocytů“.
https://rumble.com/vrndmx-bhakdiburkhardt-93...
https://millenniumarts.news/archive/datenarche...
Pochopitelně že se o očkování v článku nepíše, naopak píší, že to mohl být nerozpoznaný covid :-).
Najaře, nějaký ten konspirátor, vytáhnul čísla vyplácených důchodů, která rapidně po očkování klesla. Dostal mediální roubík. Po vakcíně se neumírá. No, ale ta čísla ukazují něco jiného
Co mohou, pochopitelně, hodí na covid, ale furt to nestačí. Prostě ty nehlášené "vedlejší" účinky krmí krematoria.
Když to nesejme jinocha hned na srdeční příhodu (a taky jich je, že jo), prostě to jedinci oslabí imunitu, a dostane ho něco jiného.
Proto ta čísla z JIP.
Neočkovaný, když se dostane na JIP, a je jich tam asi 65 procent, tedy víc než očkovaných, má slušnou šanci že ho uzdraví. Očkovaný naopak, když už je na JIP, tak tam exne. Stačí kouknout na publikovaná data.
Prostě si udělal fatální chybu, a protože se toho viru opravdu děsně bojíš, dostane tě.
Dej si do pořádku svoje věci, může to být rychlé.
A nemůžeš říci, že jsme tě nevarovali, ale ty věříš víc Kubkovi než Beranovi :-)
Po očkování rapidně klesla čísla vyplácených důchodů a přitom nestoupla úmrtí? Jak to konspirátor vysvětlil?
Konspirátor právě na tom počtu vyplácených důchodů dovozoval, že výrazně stoupla úmrtnost.
Jiné zdroje o úmrtích nebyla k dispozici a přes ten důchod to šlo poměrně lehce.
Víme jak to u nás s daty je, a že dostat se k nimají problém i senátoři, tak ten důchoďák bylo dobré vodítko.
No, ty mladé sportovce, co celkem masově umírají na srdeční příhody ten důchoďák nepokryl :-)
Jinak, všichni známe ty příběhy, kdy to s kulturistou fláklo kvůli anabolikům, ale zkuste najít fotbalistu někde před rokem 2020, který by umřel na bobule.
Jak že jiné zdroje o úmrtích nebyly? Ty se zveřejňují v týdenních intervalech. Pravda, s šestitýdenním odstupem, ale zveřejňují. Objem vyplacených důchodů ne. Takže "konspirátor" očividně kecal jak mladý vrany.
Právě, o 6 týdnů šlo.
Vykřikoval o nadůmrtích po očkování a dokládal to těmi důchody. Nepátral jsem, jen si pamatuji.
Teď, se ovšem zdá, že to je oficielně doloženo.
Prostě umírá víc lídí než kdy před tím, a nemohou to všechno hodit na covid, i když jistě hodně z toho na něj hodí.
Důvody mohou podobné jako u těch "covidích" úmrtí, když generovali to krásné číslo 30 tisíc, kterým se oháněli. Zanedbaná péče, zdravotnictví orientované na "covidí" vydělávající byznys.
A taky v tom mohou být ta úmrtí po vakcínách.
Zase, jsme uprostřed, a ze všech stran přichází cinknutá čísla. Propaganda jede ze všech stran.
Macron ve svém "nasrávacím" rozhovoru tvrdil, aniž by se uzarděl, že neočkovaní obsazují 85% míst na JIPkách a jsou tedy nti nezodpovědní.
Le Figaro to dnes v sekci "verifikace" rozebírá, a je to jinak, neočkovaných je pouze 25% PCR positivních a symptomatických, 43% hospitalizovaných, 55% na JIPkách a 40% úmrtí.
(všimněte si toho, co je vidět i u nás, neočkovaný má větší šanci JIP přežít).
Ovšem to jsou data z jedné studie zkoumající období mezi 19-21/12 2021 (tedy jen 3 dny, jedna studie, doba před omicronem).
Současná data nejsou, Omicron těžce míchá karty, ve Francii je denně přes 300 tisíc positivních.
Protože je evidentní, že čísla nějak nesedí doktríně o "pandemii neočkovaných", nejsou zatím k dispozici, ovšem už teď píší o vlivu těch komorbit, a že ne každý PCR positivní umře na covida, a blablabla.
Když je to potřeba a hodí se to k propagandě, jedou úplná čísla, jindy 7 denní přeppočty na 100 tisíc, a jinda zase 3 denní studie z půlky prosince v nějakém zapadlém departementu.....
Směšnost celé téhle gamesy dokládá ta "epidemie" v Antarktidě. Všichniplně očkovaní, před odjezdem v karanténě, PCR testovaní. A ejhle. V Antarktidě, se to pak mezi nima bezpříznakově šíří. Nikdo nemarodí, ale mají ten covid. Podle testů.
Opravdu jsou ty testy spolehlivé?
Nebo nefunguje očování ani karanténa?
Šaškárna v režii farmy byznysu
Nojono. Jen je divné, že ta úmrtí stoupají jako naschvál v době covidových vln. V letní "očkovací vlně" ne.
Osobně si myslím, že ta čísla covidových úmrtí odpovídat budou. (Jen se dost kloním k tomu, že jich tolik být zdaleka nemuselo, nebýt té vyvolané hysterie.)
Největší hysterie byla v březnu 2020. Mrtvých tehdy bylo minimum.
Pozitivních ovšem taky.
Hysterie na úmrtí na covid samozřejmě nestačí, musíš ještě k tomu ten covid chytit.
Plus ještě - myslím, že ne. V té době byla "hysterie" spíš na úrovni obrovského odhodlání. Všichni se zavřeme, nasadíme roušky, chvilku to vydržíme a virus zatím vychcípá.
Teprve později to přešlo do pocitu totální beznaděje, kdy řada seniorů už přestala věřit tomu, že se ještě dočkají normálního života a prostě to zabalili. Ano, nejspíš za asistence covidu.
Tady bych možná i opatrně souhlasil. Lidi zavření někde ve špitálech, LDNkách či důchoďákách, odříznutí od blízkých, to opravdu mohli zabalit...
Však také úpěnlivě vyhlíželi tu "první oběť".
Připomeňme si ji.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavirus...
Myslím, že až se jim podaří vybudovat ten nový společenský řád založený na trvalém očkování a prokazování tzv. bezinfekčmosti, nemělo by se na tohoto průkopníka, vlastně prvního v boji za novou, zdravější společnost zapopmenout, a mohla by po něm být pojmenována nejedna ulice, náměstí a škola, a zcela jistě také nějaké divadlo.
Tyjátr to teda byl.
MZd ČR na dotaz dle zákona o svobodném přístupu k informacím.
Otázka: Je jednoznačně prokázáno, že by někdo zemřel výhradně a pouze na Covid (tedy bez dalších jiných nemocí) ?
Odpověď: „Běžná statistika počtu zemřelých podle příčin smrti je konstruována poněkud odlišně a úmrtí v důsledku Covid19 zatím není možné spolehlivě identifikovat“.
TEDY NENÍ PROKÁZÁNO, ŽE BY KDOKOLIV ZEMŘEL POUZE NA COVID BEZ JINÝCH NEMOCÍ
To je asi pravda, ale to platí fakticky pro každou nemoc. Málokdo zemře jen na nějakou jednu jedinou, bez přítomnosti jiných. Jednoznačné je jen rozsekání v autě a jiné úrazy.
I u rakoviny spousta lidí technicky vzato nezemře přímo na ni ale na nějaké přidružené onemocnění.
Což vám nijak nepřekáží v tom, aby jste spolu s Kubkem blábolili : covid zabil 40 00 lidí !
https://www.facebook.com/zakonybohatstvi.cz...
Komu "nám"?
Já tě jen upozornila, že při tvém pojetí ti vyjde závěr, že nemoc, na kterou by se umíralo, neexistuje.
Data Českého statistického úřadu nám hezky dokumentují, že v kategorii do 40 let nemá onemocnění covid prakticky vliv na úmrtnost.
Správně. To je, myslím, dávno známá informace, že pro tuto věkovou kategorii nepředstavuje covid statisticky významné nebezpečí.
Současně ovšem ta data dokumentují, že v této kategorii nemá na úmrtnost žádný vliv ani očkování.
> To je, myslím, dávno známá informace, že pro tuto věkovou kategorii nepředstavuje covid statisticky významné nebezpečí.
No moment, ještě jsou tu přece ty dlouhodobé účinky, které se zákeřně najednou projeví po půl roce, pardon, po dvou letech, pardon, po pěti letech!
A to se taky ještě neví co po těch letech udělají s lidských tělem ty vakcíny...
Na jaře vytáhl čísla vyplácených důchodů? Jako loni na jaře?
To číslo je jaksi průtočné. Počet vyplácených důchodů je závislý na počtu "odtečených" důchodců a stejnou měrou na počtu přitečených" důchodců. To se mění jaksi ze dne na den.
Objem vyplácených důchodů je pak odvislý ještě na mnoha dalších faktorech.
Mohl bys dát link na toho, co to počítal na jaře?
No, to "zdroje o úmrtích nebyly, tak na to šel přes vyplácené důchody" mi připomnělo ten vtip, jak se tetička diví, jak bravurně a rychle pětiletý Pepíček dělí dvěma.
"Víš tetičko, já mám na to takovej fígl. Vydělím to čtyřiatřiceti a pak vynásobím sedmnácti."
Šel na to od lesa:-))
Přesto by mě link na ten výpočet zajímal.
Výplata starobních důchodů je mandatorní výdaj státu. A tak by šlo porovnat jeho počty se státním závěrečným účtem.
Ale já vím. Link nebude.
Po skončení roku jako číslo za celý rok zcela určitě. Ale jako průběžný stav, že teď právě nám ty výplaty důchodů klesly - k tomu se dostat by byl jiný oříšek.
Jj.
Nicméně jsem našla článek o poklesu vyplácených starobních důchodů zde:
https://www.kurzy.cz/zpravy/591095-pocet...
Píše se v něm o poklesu v roce 2020 a v prvním čtvrtletí 2021, a jako jeden z důvodů se zmiňuje také Covid, ale logicky nikoliv očkování proti němu.
Pokud to má něco společného s experimentální vakcínou, tak potom nevím, čím se očkovalo o rok dříve ve stejnou dobu, tedy na podzim 2020.
Koukal ses na tu černou křivku? Co vidíš?
Že je o polovinu nižší než ta loňská podzimní.
Ono nakonec to s tím očkováním třeba i souvislost má. Meziročně v daném období nadúmrť výrazně klesla.
Mám jiný výklad.
Covid si vzal ty oslabené loni. Letos už má řada z nás solidní imunitu, a třetina z nás, si jí nenechala nabourat experimentální látkou.
Teď a nadále, se bude umírat na vakcínu,nebo s vakcínou.
Aha! No tak jo, no.
Nenechal ses naočkovat?
Proč se ptáš? Chceš sepisovat udání? To už bys byla druhá, na tomhle fóru.
Proč bych měla sepisovat udání?
Je nějaký důvod?
Já žádný nevidím.
Zdá se, že tvoje původní theorie zvýšeného počtu úmrtí na běžné choroby a dopravní nehody, je minulostí.
Odteď a nadále se bude umírat jen na vakcínu, nebo s vakcínou..
Moje theorie?
Ty jsi prostě hloupý, nemocný, demagog.
Najaře v roce 2020 jsem překládal článěk z Le Figaro, kde se probárala celková nadúmrtnost ve Francii.
A tam, naopak, a to že si to nepochopil, mě nepřekvapí, psali, že situace s těma úmrtíma je v době lockdownu horší, protože jak jsou všichni zavření doma, výrazně ubylo úmrtí při dopravních nehodách, což to číslo covídí zvyšuje.
Samozřejmě, tam jako tady, se hrálo s cinknutými čísly a už to i oficielně a i naši přiznávají.
1) Každý, kdo byl positivně testován a zemřel, byl zařazen do "umřel na covid"
2) Positivní testování jak PCR testy, tak antigenem, vůbec neznamená, že aktivního a nebezpečného vira v sobě máš, nebo že jsi nemocen.
Takže u nás, oficielně, z 30 tisíc v roce 2020, úmrtí na covid jich zůstává 10,5 tisíce, a to jsou podle mého stále dost cinknutá čísla.
Jak to bylo doopravdy se ty už bohužel nedozvíš, možná ti rozumnější, neočovaní, ano :-)
Z rozsahu textu usuzuju, že jsi na tom psychicky stejně špatně, jako svého času Medvěd.
Taky často trpěl slovním průjmem, tak si dej pozor, aby ses z toho nakonec nepoto.
Neposral.
Jinak se omlouvám, další argumenty ode mne nečekej, tyhle tvoje romány už hodně dlouho nečtu, je to ztráta času..
To že tobě dělá vyjadřování problémy neznamená, že jinému to nejde. :-)
Na tom, že se vyjadřuješ jako nebezpečný, paranoidní fanatik, to ale nic nemění..
myslím si, že zdejší sešlost už má celkem jasno, kdo je tu vlastně nemocný fanatik :-)
Tvoje palečkovací sešlost určitě..
A pro ostatní bych rád uvedl jednu věc - taky nesouhlasím s povinným očkováním.
Ale věšet ani zavírat na doživotí nikoho nechci. Tenhle způsob uvažování mají nebezpeční, paranoidní fanatici, ne já.
Nevím čím to je, ale Covida už delší dobu považuju za minulost, kdo chce, má možnost se chránit vakcínou.
Kdo nechce, vždycky si najde způsob, jak očkovací povinnost obejít, ty to víš moc dobře, viď, Jindřichu - féráku.
A těch pár neočkovaných už naše nemocnice určitě zvládnou, v tom bych problém neviděl.
Asi nejsem dost paranoidní abych věřil, že politici budu mít motivaci urputně tlačit na neočkované donekonečna.
Všechno skončí v okamžiku, kdy se situace v nemocnicích vrátí do normálu.
A nebude to trvat dlouho..
Kdepak, synku.
Žádná minulost to pro tebe, ani nikoho z nás, bohužel, zatím není.
Tebe čeká čtvrtá dávka a, nepochybně, zdravotní komplikace spojené s těmi dávkami předchozími.
A nás ještě dlouhý zápas za svobodu, demokracii a vše, co ti je tak cizí.
Není to tak dávno, co jsem se nabízela, že se k tomu tvému "zápasu za svobodu" přidám, když řekneš kdy a kde. A hnedle bylo dobojováno.
Můžeš, každým slovem, názorem, postojem.
Můžeš třeba přestat nosit roušku.
Pokud se domníváš, že boj za svobodu a demokracii se odehrává jen tím, že půjdeš hulákat na náměstí, není tomu tak.
Já třeba věnuji část svého času tomu, abych informoval o tom, co píší jinde a u nás ne. A rovněž jasnými a neměnými názory na celou tuhle kulišárnu.
Pokud si dospěla k poznání, že to je podvod a kulišárna, máš šanci se přidat jak uznáš za vhodné, nic to nebrání
Já o žádném hulákání na náměstí nemluvila. Ptala jsem se, kdy a kde a volba byla na tobě.
Roušku vlastně vůbec nemám kam nosit, takže s tím dost dobře nemůžu ani přestat.
Zdá se mi to? Je to mentálně postižený jedinec, divim se, že s ním ztrácíš slovo. Je to takové sebemrskáníčko asi aby řeč nestála. :-D
Já ho jen udržuji v provozní teplotě, když ho budu ignorovat, probudí se v něm ta choroba a začne být popudlivější, agresivnější.
Na něj se musí jak na malé děcko, jak udělá něco špatně, hned klepnout přes pracky :-)
Nechtěl bych mít tvojí víru, že tě vakcína ochrání, Chtěl bych, aby vakcína byla opravdu taková, aby nás ochránila. A aby stačilo očkování alespoň jako u tetanu.
Tak pán by se chtěl očkovat jenom jednou za 15 let ? Ale to by takhle nešlo. Kdy bude hradit Bigpharmě ušlé zisky ? :-)
Jo, to já bych chtěl taky, počítám, že by mohla být na podzim, na širokospektrální vakcíně už se pracuje. Ale asi se jim na ni zatím vyprdnu, protože jsem si s Covidem bez problémů poradil už před očkováním, pak jsem se s ním několikrát potkal po očkování, imunitní systém bych měl mít dostatečně připravený.
A nejde jen o víru ve vakcínu, v jiné oblasti jsem nevěřící, protože nevěřím bludům, které tady Jindra a spol píšou pořád dokola.
Spíš je mi jich někdy i líto, už od začátku epidemie jsou vyděšení z utkvělé představy, že někdo usiluje o jejich svobodu. Neustále připraveni k boji a skutek utek.
To nemůže být nic zdravýho, chudáčci jsou v chronickém stresu už skoro dva roky, zlatá vakcína :-)
Řekl bych že ve 47. týdnu nabrala křivka zemřelých už jednoznačný trend.
Ano, trend tam je a zjevně koreluje s poslední, co do počtu nakažených, nikoliv počtu zemřelých, jednoznačně největší epidemickou vlnou.
Tak se v Izraeli sešlo pár chytrých hlav a po týdnu používání čtvrté dávky už mají prý odbornou studii, dle které čtvrtá dávka zvyšuje pětkrát množství protilátek. Psali to na Seznamu, tak to musí být pravda. Paráda, tak to si asi nechám šlehnout první až třetí najednou, abych se nezdržoval, a byl mezi prvníma ve frontě, až se čtvrtý kolo rozjede i u nás.
Hele teď už to fakt musí být tečka. a když ne, tak pátá už stopro. Vedlejší účinky to prokazatelně nemá, jen pár Turků si po pátý dávce trochu natlouklo, když se se učili lítat a to roztahování krovek ještě úplně nezmákli. No jo Pfizer není Redbull, alo ono to půjde.
Tak o Židech je známo, že se angažují ve financích. Myslíš, že nemají aktíva v těch farmalobby? ;-)
Já je mám ráda, neměli to v historii nikdy lehký, že budou propagovat klidně i desátou dávku celkem aji věřím :-D
To co se teď děje v Izraeli, je tragédie židovského národa. Více než 70 let úspěšně přežívají obklopeni nepřáteli, kteří se je snaží zničit. A během několika let je zdecimuje vlastní vláda.
Tohle jsou lidi z nejvíce proočkované země - Izraele :
https://rumble.com/vrsq4b-projekt-svdectv-the...
Nesem vám noviny, poslouchejte,
z covidí krajiny, pozor dejte,
čtěte je pilně a neomylně,
rozjímejte!
Dr. Malone – Formování masové psychózy
https://bezpressu.news/videa/dr-malone...
https://www.lidovky.cz/svet/v-polsku-vznikl...
Dr. Michael Palmer, a Canadian board-certified doctor, medical microbiologist, and professor of pharmacology and toxicology at the University of Waterloo.
Ve videu Dr. Palmer kromě popisu studie německého patologa Dr. Burkhardta (analýza autoimunitně napadených tkání lidí zemřelých po mRNA vakcíně) vysvětluje toxicitu mRNA injekcí. Imunitní systém napadá vlastní tkáně a klesá jeho kapacita proti skutečným patogenům.
mRNA technologie je vyvíjena desítky let, ale žádná studie nepřežila klinické testy. Moderna takhle chtěla léčit genetické defekty ale neuspěla.
Kromě cytotoxicity spike proteinů je zmíněna i cytotoxicita použitých lipidů. Jsou kritickým komponentem který transportuje mRNA do buněk. Kationové lipidy jsou schopny uvnitř buňky narušit mitochondriální membránu.
Mitochondrie jsou organely uvnitř buněk (několik stovek až tisíce v jedné buňce), které vyrábí životně důležitou energii ve formě ATP (adenosintrifosfát) nezbytnou pro fungování jakékoliv buňky. V případě poškození začnou mitochondrie produkovat ROS (reactive oxygene species), které narušují buněčné funkce včetně poškození DNA.
Výsledkem je :
1) nedostatečná produkce ATP bez které nemůže buňka plnit svoji funkci a postupně degeneruje
2) zvýšená produkce toxické ROS uvnitř buněk
Následek : tohle vytváří v organismu potenciál pro rozvoj jakékoliv nemoci v závislosti na druhu tkání/orgánů které jsou nejvíce poškozeny a v závislosti na celkovém stavu organismu.
Myslím že je dost možné, že mitochondrie jsou poškozovány rovněž spike proteiny produkovanými uvnitř buněk.
https://www.bitchute.com/video/R6O8768RoWxm/
Smlouvy Pfizer nezavazují firmu naprosto k ničemu, za vše ručí stát
https://www.facebook.com/stopcovid20/videos...
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kazdy-treti...
Každý třetí na JIP s covidem je plně očkovaný. Můžou za to jiné nemoci, tvrdí lékaři
Zajímavé, že jen u očkovaných.
Tak koresponduje to s výše uvedeným od docware, kde píše, že některé složky v covid očkovacích látkách způsobují reakce, které:
"vytváří v organismu potenciál pro rozvoj jakékoliv nemoci v závislosti na druhu tkání/orgánů které jsou nejvíce poškozeny a v závislosti na celkovém stavu organismu."
a tyhle kazej statistiku
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus...
Pro tvdé zastánce očkování, čí spíše o jejich víře
https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/111077...
A také - opět fyzikální metoda boje s Covidem.
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus...
Lidé se prostě chovají jako zpitomělé stádo beranů hnané jednou cestou.
https://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/cesko...
A to v krizové době a navíc, kdy existuje vlasttní vakcína.Potvrdí to někdo jako pravdu, či jako hoax? Kde jsou naši oficiální novináři???
Ten Reflex redaktůrek, který vždy v rozhovorech napadal lidi, kteří si dovolili vyjádřit námitky proti očkování, čuměl jako puk, když se dozvěděl že očkování může taky imunitu zhoršovat. :-)
Sorry, ale proč blbnout v nemocnici s laserem, když je daleko jednodušší a levnější zajistit aby se lidi do té nemocnice nedostali.
Nojo. Ale vždy bude nějaký případ, že tam, musí. A tohle je pak lepší přínos, než cpaní nějakžch sporných medikamentů. Prostě fyzikální terapie, které se opustily a dnes o nich doktoři skoro nic neznají. Inu - ona mocmá lloby..
APP.
Už starý báby kořenářky věděly, že nejlepší je včasná prevence. Ale dnešní doktoři už jen chytají omu pověstnou kočku za ocaas.
Povinné očkování - salamová metoda ztráty svobody.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici...
https://www.kupredudominulosti.cz/turanek...
Připomenutí....
A určite trest přijde i na zdejším světě
To bohuželm dnešní většina není ani schopna zaregistrovat, natož chápat. A zsčíná to už od pořáteční výchovy a školy. Prostě ani ona empatie dnes neexistuje......
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory...
Diskuze na Primě : Ukončí omikron pandemii ? Arenberger, Prymula, Kubek versus Hnízdil
začátek debaty od 10:04
https://cnn.iprima.cz/porady/360deg-0/06012022...