Určitě nejsem sám, komu sem tam někdo vběhne před kolo, nebo jeho pes, děti atd. Ale abych byl spravedlivý, nejsou to jenom pěšáci, ale i někteří cyklisti jezdí, jak je zrovna napadne a ani se nenamáhají sledovat dění kolem sebe. To, že je pro mě, nebo kohokoliv jiného, taková situace nepříjemná, není asi třeba dlouze diskutovat.
V takových případech logicky očekávám, že od dotyčného viníka uslyším alespoň některé ze slov uvedených v titulku, považuji to za naprostý základ slušnosti. Jenže bohužel, marně. Už si ani nevzpomínám, kdy jsem se s někým takovým setkal, kdo by takové slůvko vypustil.
Kupříkladu minulou vyjížd'ku za mnou vystartovali dva čokli a samozřejmě mně skákali před kolo a na mě. Ženská jenom řekla, abych zastavil, že si je posbírá - tot' vše, ani náznak omluvy. A tak je to prakticky pořád...
Je to snad tak, že jsou lidi čím dál větší burani, nebo je to prostě tak, že se slušným člověkem ani nepřijdu do kontaktu, páč si tak nějak automaticky dává pozor, aby k takovým nepříjemným situacím vůbec nedocházelo?
Obcas se nekdo omluvi, kdyz jde po cyklostezce a zavazi. Sam si to nekdy neuvedomim a delam to taky. Cokla jsem uz jednou prejel a panickovi dal malem pres hubu. Ten kreten chtel jeste nahradu skody nebo co.
Forma je nesmísně důležitá, to správný a vychovaný Francouz, když tě předbíhá ve frontě ti nejdřív surově dupne na nohu, a posléze zaboří loket do tvého břicha, a když má místo vybojováno s výrazem neviňátka se ti omluví a vyjádří starost o tvůj zdravotní stav, jako by tě zmasakroval úplně někdo jinej a ne on.
Tváří se, že to všechno byla nešťastná náhoda, kterou jsi si větší mírou zavinil sám.
Inu kulturní národ :-)
Slušnost je slabost. Urvat,ukrást,podvést to je lidské. :-)
Si spadl z jahody, né!
Když někomu udělám prasárnu a jemu se to nelíbí, je to jeho problém. Místo omluvy ho proto raději ještě preventivně seřvu!
Tohle je, bohužel, u nás docela časté. :-(
Jistěže. Případně podřezat. http://www.novarepublika.cz/2015/11/starosta...
Párkrát jsem to zkusil i obráceně:
"Pardon, že jste mně (váš pes) vběhl do cesty.."
"Abyste se nezbláznil!"
Co nevychoval fotr, ty už nestihneš, je to marný :-)
Být pokousán černým psem je čest.:-)
Pokousat černýho psa frajeřina.
Pokousat černýho člověka je rasismus.
jé, slečno, vy máte hezkýho pejska. můžu si vás pohladit? :-D
Jé, paní, to je ale hezká holčička! Můžu si ji pochovat?
A vy jste jako KDO?!?
Hrobník.
Tak zkusím zapádlovat proti proudu...
Zrovna dneska, dva malí raubíři, babí s dědou, vyděšenej podvraťáček. Už z dálky jsem viděl a slyšel, jak se raťafáka snaží paní zpacifikovat, ten se jí ale krapet vysmeknul. Tak jsem před nimi v pohodě dobrzdil, pejska stáhla ke straně a hlesla "promiňte".
Zkušenost ojedinělá a v řádu promile, ale aspoň něco.
Zážitek z dneška. Na lesní cestě jsme potkali rodinu - táta, máma, volně pobíhající dvě malé děti a pitbul. Za vzdálenosti cca 20 metrů vidím, že všichni včetně psa se stahují k jednomu okraji cesty, my oba přibržďujeme. Při míjení rodinky nahlas poděkuji, tatínek odpoví: "Není zač." a za chvíli slyšíme za zády pokyn pro psa (možná i pro děti): "Volno!"
Naprosto ideální průběh setkání cyklistů a chodců. Je to všechno o slušnosti (oboustranné).
"Volno!" - povel, který můj pes zvládá nejlépe.
Tak s tímhle mám překrásnou zkušenost z minulého víkendu. U Gardy jsme jednou cestou sjížděli k jezeru Ledro a za zatáčkou jsem uviděl chlapíka se třema pejskama navolno. Jen beze slova vzpažil ruku a psi se uklidili ke kraji cesty, zalehli a dychtivě číhali na další povel.
Vídám psy téhle rasy na různých soutěžích poslušnosti a šikovnosti. Moc sympatičtí tvorové.
https://www.youtube.com/watch?v=q8FfNQ_E0l0
Je paradoxem, že majitelé cvičených psů bývají daleko obezřetnější, než ti, jejichž psi svého majitele absolutně neposlouchají. Ti se většinou ani nenamáhají sledovat dění kolem sebe.
V podobných případech taky většinou rád poděkuju, tak nějak by to mělo vypadat.
Možná mám štěstí, ale v poslední době se s takovou situací setkávám často.
Možná je to ale také tím, že na kole nelítám, ale jezdím, takže dotyční mají časový prostor se ke straně cesty uklidit.
Poděkuji vždy s radostí.
Naprosto běžná situace, vyjimky sice jsou, ale v mých zkušenostech naprosto ojedinělé.
Jedu po lesní cestě, dojíždím dvě ženský - jedna jde vpravo, druhá vlevo. Volám "pojedu vlevo", otáčí se na mě, vidí mě - ta zprava přeběhla nalevo a ta levá napravo. A přitom to nebyly blondýny.
Jiný příklad: jedu po cestě, dojíždím ženskou, která jde uprostřed. Volám "jedu vlevo" - otáčí se na mě, vidí mě, blížím se - když jsem cca 4 metry od ní, skáče mi doleva před kolo.
Tomu se v cyklohantýrce říká "slepičí reflex".
8-))
Já tomu říkám "slepičí úprk" :-)
Asi byly oslněny krásou a inteligencí. Chtěly se nechat srazit, abys je mohl ošetřit a zachránit.
Taky jeden zážitek: Jedu po lesní cestě, cyklista přede mnou jede uprostřed, potom vlevo...Když jsem se k němu přiblížil, tak jsem na něho zavolal: "Kde vlastně jedete, vlevo, vpravo, nebo uprostřed?"
"Všude!!!"
Na "promenádě" hřebene Orlických hor (kousek od konečné cyklobusu) jsem se prodíral davem právě vypuštěných kolařů. Přede mnou se coural maník při pravém okraji. Když jsem ho začal předjíždět, najednou se začal bez ohlédnutí otáčet. Tak tak jsem stačil zašlajfovat - a hned jsem dostal vix. Že prej mám zvonit a hulákat když jedu...
Mně vynadali, že mám zvonit, a za chvíli někdo jinej, že když zvoním, tak se můžou leknout a spadnout mi pod kolo.
V těhle situacích zavěsím na řídítka repráček, pustím svižnější muziku, a ohulím zvuk.
Jsem tak trochu za magora jak "od Algidy" ale funguje to spolehlivě. Lidi za sebou slyší kravál, otáčejí se a dělají místo na průjezd.
Protože se ten lomoz k nim přibližuje postupně, neleknou se.
Chce to vydržet těch pár chvilek, kdy tě považují za magora, ale než pořád rozjíždět a brzdit naložené kolo...
Ale to je naprosto jasné, ono chodec v takové situaci slyší (a myšlenkově zpracuje) maximálně konec cyklistova zvolání, tj. "vlevo!". A tak uhýbá vlevo ;)
Proto hulákám ZLEVA, případně ZPRAVA.
Tohle má stejně cenu hulákat akorát v balíku lidí zvyklých na tenhle povel. Kdo není zvyklý, tak pokud vůbec zareaguje, tak mu dobu trvá, než si přebere, kde je ta levá nebo pravá, jestli jedeš ty zleva, často tu levou bere za svou on sám. Většinou se stejně koná chaos a slepičí úprk...
Na pěšáky to funguje dobře. A vypadá, že to jsou laici. Je důležité zahulákat "ze strany", on chvíli dumá, podvědomě uhne na druhou stranu a nakonec si to uhnutí potvrdí přemýšlením o tom co jsem hulákal.
já obvykle řvu zezadu.
Uhni pičo!
a ono to kupodivu finguje líp, než kdybych je složitě objížděl a volal na ně zleva nebo zprava ;-)
Nadávat do pičí je vhodné i řidičům, je to takové univerzální - Kolikrát nevíš, jestli za volantem sedí chlap, nebo baba.
Jaká nadávka?!?
Na Ostravsku je to nejpoužívanější slovo.
Ba co víc, tam kdyby si neřekl celou větu "uhni p...!" tak se nikdo ani nehne :o)))
přesně tak. není to nadávka ale zesilovač důrazu.
zesilovač výrazu jako třeba slovo fakt. ten vytváří čtvrtý stupeň. např. slabý, slabší, nejslabší a fakt slabý. nic silnějšího už neexistuje. :-)
Zkoušel jsi někdy místo hulákání dojet, přibrzdit, zdvořilým tónem pronést "s dovolením, prosím", a počkat, ať si chodci sami zvolí stranu, která jim bude vyhovovat?
Tohle dělám já - jen tedy říkám "pardon", protože tomu rozumí i cizinci.
A vždycky se docela bavím pozorováním, jak chodci běhají ze strany na stranu než se shodnou, kdo kam uhne :o)))
Což o to, lidi se nakonec na jedné straně shodnou, ale pes zůstane na té druhé straně a blbě čumí. To se ještě raděj zeptám: "A není na vodítku?"
Zkoušel a dopadl jsem jako Radka. Začne hemžení. Takže raději rovnou řeknu jak chci jet.
Já vycházím z toho, že si pletu strany a jakmile se chodci otočí na mě, tak ztratí orientaci duplovaně, protože v tu chvíli neví, jestli pravou myslím podle sebe nebo podle nich.
Tak si zkrátka počkám - ono se to vyvrbí rychleji než kdybych jim určila, kudy chci jet.
Zatím se mi nejlíp osvědčuje taktika zazvonit a když se lidi ohlédnou, standardně ukázat upaženou rukou, po které straně pojedu. Ještě nikdo si to nevyložil obráceně.
Jinak tedy když chci jet rychle a pokud možno nebrzdit, beru to po silnici, kde tyhle starosti odpadají.
Je to tak, že jsou lidi čím dál větší burani a se slušným člověkem ani nepřijdeš do kontaktu, páč si tak nějak automaticky dává pozor, aby k takovým nepříjemným situacím vůbec nedocházelo.
Příklad, sice trochu mimo mísu, ale pro dnešní dobu je to typické - člověk, kterého znám od první třídy, je v mém věku, vždy jsem ho považoval za seriózního chlapa, má manželku a dvě dospělé děti, si narazil 27letou holku, v důsledku čehož začal jezdit autem jako puberťák nasáklý testosteronem.
Vyděsil tím moji ženu.
Když o tom s ním dala řeč, byl arogantní, vysmátý, snažil se jí přesvědčit, že ON měl místa dost a cítil se bezpečně.
Mně vůbec přijde, že auto je v dnešní době nejen dopravním prostředkem, ale u Čecháčků v mnoha případech slouží jako posilovač ega. Stačí tak málo - sešlápnout plyn na podlahu, předjet pár zoufalců, slabochy vybrzdit, nebo vytlačit ze silnice a rázem jsem King...pro takovýho psychopata je auto ideální pomůcka.
a jak sleduju některé cyklisty tak to není jiné ani v našem dopravním segmentu.....
Nebo motorky, dneska jsme kolem Kladrub, Vlašimi, Blaníku a Divišova potkali desítky motorkářů a motorkářek a taky některý jeli "krev" .. no do Kladrub to tam je všude kousek...
Já bych to tak úplně neházel do jednoho pytle - automobilisté, motorkáři, cyklisté. Cyklistův motor jsou jeho vlastní nohy a když chce machrovat, musí na to mít. Sešlápnut plynový pedál, nebo otočit rukojetí zvládne kdejakej povaleč.
tak neříkám že, ne, ale ono to není snad jen to machrování ne ? Na to aby jsi někoho omezil na to stačí i šlapání...
Na machrování bohatě stačí drzost, i bez rychlosti (ta je pak potřeba akorát na srabácký úprk) :-)
Neschopnost brát ohledy na momentální životní situaci ostatních lidí, se v autě možná projevuje nejvíc.
Nebo možná ještě víc tady, diskuze je pro některé lidi taky dobrý posilovač ega, protože nikdo netuší, jak moc se ten který diskutující u klávesnice zapotí.
a to máte pravdu, vy jste zrovinka zářným příkladem braní ohledů...
Nick "Klánovický Expres" již nepoužíváte poměrně dlouho, že?
K vaší současné poctivosti vám srdečně gratuluji.
:-))) No to mě poser. Kdyby tohle napsal kdokoliv jinej... :-)))
Hlavně neměl jsem na mysli páně Šíravnikovu multinikovost, ale spíš tu jeho náturu. Tedy někoho odsud vyštvat a pak se mu vlísávat na jeho webu. No a nakonec to soustavné pomlouvání tohoto webu a to nejenom tady.
No a ten Klánovický nick nemá cenu komentovat, on podle sebe soudí jiné, pro něj je to normální mít víc nicků.
Ostatně, když se nad tím zamyslíš, tak to klidně může být jeden jeho z četných nicků na kterém může ukázat třeba zásadovost při obraně správňácké cyklistik, pohádá se sám se sebou, pak svůj alternick nabonzuje u médi jako jak tam na nakole trpí ale furt bojuje s tím klánovickým atd.... je to šibal ten herasník....
Další lhář na scéně, to mě tedy podrž, jste se poslední dobou nějak přemnožili.
Promiňte pardon, že máme paměť
Vy mi budete něco vykládat o paměti, pamatuju velmi dobře tu fotografii, kterou jste zde kdysi neprozřetelně zveřejnil, nebohý, persekuovaný újezďák, drandil za hluboké totality obytnou Avií, což byla v té době docela dost nóbl vychytávka, dostupná jen pro lidi, kteří se uměli vlísávat na správných místech a nejen tam.
jojo a ty jsi neměl ani pořádné kolo. Hajzl jeden, určitě byl aji u STB nebo něco takovýho. Mrkni k cibulkovi, jestli ho tam má napsanýho. Za svou neschopnost si můžeš sám. No možná i tvoji rodiče tomu dost pomohli. :-P
Samozřejmě se dalo očekávat, že podobně persekuovaných jako je on, tady bude více, než malé množství, potrefená huso :-)
to víš že jo, ještě že máme tebe, symbol ctnosti ty křepelko.
hmm, křepelka, hmm, husička. Mňam, mňam! Beru ale husu, ta je větší! :)
Ty hňupe ty o té době nemáš ani ponětí, kdo makal tak si mohl dovolit i za bolšana kapku více jak ty, co jsi zdechlý pracovat i dnes a proto i dnes máš nejspíš úplné hovno, čest soudruhu.
A je to tady, Jindra Šíravníka pomluvil a ostatní to už berou za jasnou zjevenou pravdu. Odkud víš, jak se Šíravník živí, co dělá, jak pracuje? Nevíš, znáš je tu Jindrovu ničím nepodloženou pomluvu.
"Pomluva je tak jako vánek, na počátku sotva dýše, roste čile každé chvíle, tamo zachvacuje davy rozumné i prázdné hlavy omamuje šalba zlá."
Přesně tak, dneska pro změnu s tebou musím souhlasit.;-)
Pomluva?
Šíravík má čas od času návaly což souvisí s tím, že má příliš mnoho volného času nenaplněného prací.
Když si vzpomenu na tvoje rozsáhlé, grafomanské příspěvky, které zde opakuješ pořád dokola, na množství blogů, témat, které jsi založil, na ostudné noční opilecké návaly, neschopnost říci ráno alespoň stručně "sorry vole, sem se zase ožral", když si vzpomenu na tvoje hodiny strávené na Duolingu, u překladů oplzlých písní, tak si pak říkám, jak moc a jak kvalitně asi pracuješ ty. Jestli ono se u tebe nejedná spíš o obyčejnou projekci, když o mě tyhle lži neustále píšeš.
"když si vzpomenu na tvoje hodiny strávené na Duolingu, u překladů oplzlých písní"
Ty jsi fakt chudák....
Zrovna včera jsem si dal jednu veleoplzlou:
https://www.youtube.com/watch?v=TxZFVnc4Mog
Jo, překlad jedné písničky, včetně toho abych pod ní nasázel titulky mi zabere tak 15-20 minut. Snažím se nevynechat, a udělat si tak jednu denně.
Duolingu se věnuji tak 20 minut, stejně tak Memrise, tím, že se učím ten oplzlý jazyk trávím tak hodinu denně, někdy víc, když jsem na cestách tak jedu na minimum, tedy asi jen 20 minut denně.
Za dva roky budu umět komunikovat o všem, v šedesáti budu umět tak, že mi ten jazyk nebude dělat žádný problém.
Když vydržím, a to si piš, že vydržím.
ty vole, to se fakt nevidí, oplzlé písně, ty myslíš asi divošku Lio:
https://youtu.be/liQtvUpmuW4
Tak tahle její oplzlost vyšla poprvé v roce 1979 a prodalo se jí během chvilky 700 000 kopií...
Závist je hodně zlá nemoc, některé užírá víc jak rakovina.
Hele, ale s tou "závistí" na údajně nějak moc volného času, který si přece pracující člověk vůbec nemůže dovolit, začal Jindra...
Přitom rekordmanem v počtu tady naflákaných písmenek je s velkým náskokem na kohokoli jiného právě on.
Se přiznám, že mě tady ta výtka z jeho strany fakt rozesmála. (Nebyla směřovaná na mě, tak rozesmála. Adresáta holt zas naštvala.)
Hlavně, že tě nepohoršily aj ty oplzlé francouzské písničky nebo to, že si dovolím se hodinu denně učit:-)
Ono ovšem záleží kdo jakou rychlostí umí a je schopen příspěvek napsat:-)
Datel tu bude ťukat celý den a naťuká pár písmenek, zdatný "pisec" to zvladne za pár ninut.
Ne, proč by mě pohoršovaly? Kádrování na téma, kdo má jak moc volného času a tím pádem se určitě neživí poctivou prací, ráda přenechám jinejm.
To jsem rád,
já to mám takhle:
[12:12:00] Tom Sutton: if the section is WB or WC then there will be this property available, and the value of the property is either "flame-cut" or "as-rolled"
if "flame-cut" is true then section constant, alpha_b = 0
if "as-rolled" is true then alpha_b = 0.5
[12:12:23] Jindrich Parik: OK, understand, I have seen this somehwere
[12:12:41] Tom Sutton: yes Table 6.3.3(1) in AS4100
[12:14:33] Tom Sutton: above values are where form factor, k_f = 1.0
when k_f < 1.0 then alpha_b = 0.5 for both "flame-cut" and "as-rolled"
[12:14:53] Tom Sutton: that is Table 6.3.3(2)
[12:16:41] Jindrich Parik: double alphab = 0.0;
if (Math.Equals(kf, 1.0))
{
alphab = _sectionProperties.AlphaBforKfEqual1;
}
else
{
alphab = _sectionProperties.AlphaBforKfLesser1;
}
[12:17:08] Jindrich Parik: I see this, no consideration about Plated sections made yet, but alpha_b is there
[12:18:42] Tom Sutton: it should be fairly simple to add the plated consideration?
[12:20:32] Jindrich Parik: yes, I am just trying to get the information from Libor, where I find it in data, seems to me that it is there, in last version I have not, but it is not SectionProperty but it is stored
No, a teď čekám až se vrátí Liborek z oběda a řekne mi, kde tu podělanou EdgeCut propertu uložil...
Pak 10 minut budu něco psát, pustím build all a mám dvacetr minut volno...
Hm v uváděném programu není o EdgeCut konstantě ani zmíňka, tak proč jí hledáš? Co takhle jí zkusit vyhledat nějakým vyhledáváním buď přímo z podpory jazyka v integrovaném prostředí, nebo v souborech zdrojáků projektu. Když víš, jak se jmenuje, tak by to neměl být problém.
To se mi to rejpe, co ? :D
Me nanaštveš, Brahmo ----
[13:16:17] Jindrich Parik: Liborku, lineElementData tam mám ale EdgeManufacture nevidím, máš to zacheckovaný, nebo je to ještě nějak schovaný, vidím EdgeCount, EdgeKeyToIndex, Edges...
[13:22:00 | Upraveno 13:22:41] Libcak: No jo, máš pravdu. Já neměl začekováno. Už to tam je.
[13:25:28] Jindrich Parik: :-)
[13:25:42] Jindrich Parik: co je to za soubor ať si to můžu vzít samotný
[13:28:42] Libcak: To nepůjde samotný.
[13:29:21] Libcak: Mohlo by stačit VisionData, ale njesem si teĎ jistej.
[13:29:26] Jindrich Parik: nop, už to jede, já mám připojení na hovno tak se sere
[13:30:39] Libcak: Sorráč. Nějak jsem zapomněl včera začekovat.
[13:30:58] Jindrich Parik: hodím to na tebe a pojedu se projet na kole :-)
[13:31:09] Libcak: To je fér. :)
Právě kvůli závisti mu nikdy neprozradím, co mě živí.
Říkám to jen lidem, kteří jsou takovou informaci schopni unést, a těch je v Čechách safra málo.
Nemůžu to prozradit nemocnýmu strejcovi, který závidí aktivistům jejich mizerné platy.
On by mi byl schopen omlátit o hlavu dokonce i podporu v nezaměstnanosti, tak raději mlčím, aby mu ze samé závisti nepraskla žilka.
Takže už víme, že to prací není :-)
Že vás všechny tohle kádrování baví. Jsem si myslel, že tohohle jsme se revolucí zbavili a ono se to v trochu jiné podobě vrací zase zpět.
Pokud jsi na pracáku tak se rozhodně nemáš za co stydět, jsou tam i jiní a já svého času tam byl taky, sestra i švagr též a syn jakbysmet.
Na tom není nic odpudivého.
Nakonec ocitnout se tam může kdokoliv znás.
Osobně je mně jedno co nebo kdo tě živí, jen tá tvá závist je dost chorobná:-)
Brahmo kádrovat tu kádruje jen šíravník.
No tak jó, když to říkáš zrovna ty a Jindra, určitě jsem strašně závistivej, to je prostě daný a já s tím nic nenadělám.
Slyšeli jsme slovo Boží.
Ámen ;-)
Ono to totiž celkem mnohé vysvětluje, Brahmo, i když, pro mnohé z nás bude jistě nepochopitelné, proč člověk, který je silný jako býk, a stejně tak chytrý, by neměl mít v naší vlasti práci.
Tož jestli si Jindro myslíš, že živit se prací a mít nad sebou šéfa, kterého se musíš ptát, jestli si smíš vyjet na čtrnáct dní na kole, je ten úplně ze všech nejchytřejší nápad, nechám tě při tom, ty bejku ;-)
Svět je zlej, a je v něm něco za něco, Šíravíku...
Tak jsme si vysvětlili, že času máš hafo, takže bys klidně mohl pustit to Duolingo :-)
Tady jsi na diskuzi, úkoly dávej svým zaměstnancům, ty bejku, tady ti na to sere Bílej tesák.
Jak to říkal Vodňanský:
"Láska ženy je néstálá, stálá bude vaše kvalifikace, až si ji zvýšíte!"
můj fotr to formuloval srozumitelněji:
"Uč se kluku, blbejch je dost...."
Zatímco se tou buildilo jsem ti tam šoupnul další oplzlou písničku s titulkama - 16ti letá France Gall, člověku se zvedá kufr z toho, jak ti mladí vyváděj....
Vzhledem k jeho věku předpokládám, že tu dobu zná velmi dobře.
Jo zná tak leda z gauče nefachčenka.
Jelikož makat neumí závídí všem co makají a něco mají.
Jindra sice Šíravníka pomlouvá, ale alespoň ho trochu zná. Pokud ho "znáte" pouze z Jidrových nepodložených tvrzení (Nikdy tu nic o Šíravníkovi nedoložil a ani by to nebylo vhodné, protože co je komu do toho.), co vám dává právo se do něj tímhle hnusným způsobem navážet?
Nekterym jedincum unikl nazev tematu. Dale koukam, co se tady po odchodu neprihlasenyho ratlika vyrojilo jeho souputniku. Jeste ze se vsechno odehrava jen ve virtualu, zocivoci by to mozna dopadlo jako po fotbale Banicku se Spartou. Hori hovno?
Je to tu ukázkový vzorek slušnosti a ohleduplnosti, že jo.
Taky se ti už z toho zvedá kufr?
Fakt neuvěřitelné!
Nezveda, jen mi nektera tvrzeni prijdou vycucana z prstu. Nezodpovezeny dotaz se v druhe reakci meni automaticky na neoddiskutovatelny fakt. Zlaty doby Morcaka a Cechokanadana Vlada 500.
Tak ty jmenované si už já nepamatuju. Jinak ale fakt, pavlačový báby, jak když je vystřihne. Uliční výbor...jede za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.
Tohle že jsou chlapi?
O šíravníkovi se může mnohé dozvědět každý, kdo si přečte jeho životopisnou knihu
https://www.kosmas.cz/knihy/156164/damske...
Stále je bez problémů k dostání :o)))
Poznat něčí pracovitost, schopnost, šikovnost z pouhého nicku, to jde? Nebo to na něj prozradil horoskop v Blesku?
Njn, někteří lidé rádi vzpomínají na minulost, tak proč ne. Sehnat obyčejnou valníkovou Avii bylo ještě na konci 80.let skoro nemožné, ale jestli se nepletu, tohle byla dokonce Avia Furgon, což byla autíčka, kterých bylo v republice málo, nesáhl si na ně ani leckterý straník, kšeftovaly s nimi poměrně velké šajby, jako byli ředitelé podniků a podobně.
Přes bazary to šlo jen papírově, obyčejný smrtelník mohl na takové auto rovnou zapomenout. O osobách persekuovaných ani nemluvě.
Dyť to říkám, víš úplné hovno.
Ony totiž prachy platily i za bolševika a za ně jsi sehnal i nemožné bez ohledu na vyznání či třídnost.
Ale jo, prachatí nestraníci samozřejmě také existovali, ti se totiž nevlísávali straníkům, nýbrž estébákům.
Kua tebe ta závist teda žere, víš co běž raději pracovat to bude pro tebe užitečnější.
Muzes mi prozradit, jak vznikla ta fama, ze Siravnik je nemakacenko? To mas jenom od Jindrysisla?
Ne od tebe, jindrusislo neznám.
Snsd jsi už tady pochytil, že na tom zkur*eným socíku nenechávám nit suchou - ale to, co píšeš o těch Aviích přestavěných na camp je slušná chujovina. Ne že by to bylo jednoduchý a levný, nicméně dosažitelný to bylo i plebejci. A když už to nešlo napřímo, byly cestičky bokem, například formálním členstvím ve Svazarmu, nebo v nějakém sportovním nebo turistickém oddíle. Nebylo to sice křišťálově čisté, ale vzhledem k hnusu té doby z dnešního pohledu morálně úplně v pohodě.
Vzhledem k hnusu té doby jsem logicky předpokládal, že kolaburující plebejec se bude mít podstatně lépe, než persekuovaný jedinec.
Možná zásluhou infiltrace tehdejšího hnusu do doby současné, se mnou bude málokdo souhlasit.
Tak strašně moc asi bude záležet na tom, jak šikovně, nebo nešikovně bude plebejec kolaborovat. Byli snaživý blbouni, kterým už to ani papaláši nežrali a naproti tomu šikulka i bez nějaké kolaborace dokázal dosáhnout mnohého. Zrovna tak i někdo jednoznačně perzekuovaný dokázal šikovně prokličkovat, aniž by si s režimem zadal. A ti nejšikovnější dokázali soudruhovi vnutit pocit nepostradatelnosti dotyčného a i bez kolaborace jim komouši zobali z ruky.
Každý s tím režimem vydupával posvém a jak dokázal. Někdo líp, někdo hůř, někdo vůbec a někdo šel s ním. Svět byl pestrej i přes tehdejší šeď.
Také bylo dost kolaborujících, kterým stačilo a mnozí byli i rádi, že se neměli podstatně hůř, zvlášť když byla rodina a bylo nutné ji zabezpečit do lepšího průměru.
Zná, ale je otázka z jakého pohledu, odkud a jak moc hluboku a v které oblasti. V tom je hodně rozdíl.
Zase nepřeháněj. Obtížné bylo ji pořídit. Problém byl, že tady bylo hodně málo použitelných typů 15, dvacítky se už na to moc nehodily a bylo to mnohem náročnější na předělání. Předělat a zprovoznit už byla záležitost vlastních schopností, šikovností a peněz, ale celkem se to dalo.
Ano, i pro občana, který nebyl režimem pronásledován, bylo obtížné ji pořídit, bylo to drahý jak prase, navíc bez známostí a úplatků se to ani sehnat nedalo.
Jak se něco podobného mohlo podařit někomu, kdo pronásledován režimem je, fakt nechápu.
Ale třeba mu křivdím, vysvětli mi, jak může takový nebožák legálně vydělat tolik peněz, aniž by s tím režim z nějakého důvodu souhlasil?
Určitě dělal topiče, nebo uklizečku s minimálním platem.
Takže ty prachy vydělal načerno, přímo před očima agentů, kteří měli za úkol jej sledovat za účelem persekuce?
Přímo před jejich očima, za nezdaněný prachy, auto koupil?
A materiál, homologace, nebo jak se tomu říkalo, to taky nebyla žádná sranda, takže další prachy, známosti a úplatky.
Persekuovaný člověk měl známé i na inspektorátu, kde seděli samí policajti?
Bylo to hodně složité furgona sehnat, ale pokud v tom někdo uměl krapet chodit a měl přijatelné známosti, tak auto sehnal. Nebylo to možné napřímo ze státního podniku, ale běžně se to dělalo přes zemedělská družstva, a nejvíc přes Svazarm a tělovýchovné jednoty.
Peníze se i tehdy daly vydělat, šikovný melouchář si tehdy načerno vydělal určitě víc než dnes. A mnozí i před očima agentů. Ono i agenti potřebovali řemeslníky a občas sehnat něco co běžně nebylo. Samozřejmě ne každý.
I ti pronásledovaní si uměli vydělat. Takový Havel jezdil přikulovat v Mercedesu a ledaskdo se z toho mohl pominout :-)
Tento závistivec to nikdy nepochopí protože je shnilý si ty prachy vydělat.
Mi ta představa, jak člověk, pronásledovaný režimem, dobrovolně obkládá agentovi koupelnu, aby si vydělal na karavan, přijde docela dost vtipná, to je přeci klasická švejkovina a ne persekuce :-)
Náhoda nebude ani to, jak mírumilovně si Havel s lidmi z "Prognosťáku" rozdělili korýtka, musel přeci velmi dobře vědět, co je to za lidi, kdo je řídí, a přitom ani nepípl.
Si tak říkám, kdyby ta naše revoluce přišla až teď, když jsou Američani s Rusy na kordy, sametová by určitě nebyla.
V osmdesátách letech už to švejkovina byla a hodně velká. Těch co to žrali rychle ubývalo. Nepochybně ti co byli u zdrojů informací už alespoň tušili, že to jde rychle do kopru. Hodně melouchářů dělalo u výsostných soudruhů, STBáků a jejich agentů domečky, garáže, chatičky a auta. Tak nějak se potřebovali navzájem a k jejich "spokojenosti" to fungovalo.
A "revoluce" jestli tehdy nebo teď, myslím, že by to bylo hodně podobné. Prostě socialismu došel dech a tak to zabalili a předali země aby to zase zkusil někdo krapet jiný a trochu jinak.
Myslím ale že to tehdy ledaskoho překvapilo, že došel tak rychle a všude takovým tempem.
Za nějaký čas tomuhle také dojde dech a přijde nějaká zásadnější změna.
Byla fůra živnostníků a majitelů fabrik, co po osmačtyřicátým byli v podniku nadále "trpěni", aby byla fabrika nebo dílna vůbec nadále schopna provozu. Dotyčný měl nějakou formální funkci v pozadí, prakticky vedl výrobu. Řeklo by se (mezi závistivým proletariátem), že se měl jak prase v žitě a že si ho soudruzi vydržovali. Přesto měl z principu kvanta omezení a ta fabrika mu byla ukradena. To nebyla prezekuce ? Zbytečně se vážeš na jedinou představu o perzekuci. Forem a stupňů bylo moc.
Bejvalej šéf nesměl na školu (dostudoval po plyšáku), za socíku dělal dobře řemeslo a rozestavěl barák (měl dokonce Vejtřasku ! ó hrůzo, asi moskevskej špión...)
Tak i to se určitě stávalo, akorát si neumím představit, že bych ve vlastní fabrice s komunisty spolupracoval způsobem, jaký popisuješ, to bych si asi raději hodil mašli.
A určitě bych ze sebe tady, v diskuzi, nedělal velkého bojovníka proti totalitě a chudáka, kterého režim pronásledoval - teď tím nemyslím nikoho konkrétního, píšu to čistě hypoteticky.
A další věc, pokud už bych o své minulosti vůbec kdy veřejně promluvil, neoznačil bych svoji minulost za persekuci, ale za vlastní selhání, nejspíš rovnou za kolaboraci.
To máš těžký a posuzovat to takhle "nasucho" taky moc nejde. Ti lidé jednak měli dost málo na vybranou - obstojná práce v oboru, nebo chlív, kotelna, fárání apod. Navíc je docela chápu, že jim bylo líto zmaření jejich dosavadní práce. Vím o konstruktérech aut, výrobcích hudebních nástrojů, mlynářích, pekařech, dohledali by se mnozí další, co v provozech zůstávali. O následném omezování jejich i rodin, dětí ani nemluvě. Táhlo se to v různé intenzitě až do plyše.
Věc prezentace zkušeností je už věc druhá. Ale bylo to a v mnoha různých formách. Těžko proto pomíjet ty, co nebyli omezováni tím nejprofláklejším způsobem...
Nemůžu s tebou zcela souhlasit, subjektivní presentace zkušeností je jedna věc, kdežto dnes velmi častá, subjektivní presentace zásadového postoje, je věc jiná.
Jde mi konkrétně o to, že někteří lidé se stali zásadovými antikomunisty až po revoluci, ve stylu "po bitvě generálem".
Tady v diskuzi je jich poměrně hodně.
Poznají se právě dle těchto drobností ze soukromého života ze kterých je patrné, že za totality takhle zásadoví zdaleka nebyli, že se nějakým způsobem zapojili, aby se měli lépe.
Za což já tyhle jedince považuji za bezpáteřní osoby.
Ja taky chodil do oddilu pod svazarmem a za bezpaterniho se nepovazuji. Ja sem tomu jeste moc nerozumel. :-)
Ať dělám co dělám, tak si nemůžu vzpomenou na nikoho komu by byla sebraná nějaká fabrika a on tam dál pracoval a teď tady s námi diskutoval.
To jsou tzv. povětrnostní názory - záleží na tom, z které strany právě fouká vítr. Takových jedinců Czech made je opravdu zoufale mnoho.
Však jsem tam psal, že "Věc prezentace zkušeností je už věc druhá.". Do toho takhle od klávesnice nevlezu. Jde mi jen o to, že je blbost šmahem zamítnout perzekuci jenom proto, že se neodehrávala podle toho nejprofláknutějšího mustru. Nic víc.
A pak se taky vyrojila speciální odrůda " bijců komunistobijců" která většinou a ve vašem případě dost často bezhlavě útočí na každého, kdo něco " dneska řekne na webu proti komunistům" .
No a vymyslíte si lež , zde konkrétně že jsem měl avii a tu měli jen přisluhovači a vesele si kolem toho plkáte diskuzí.
Začínáte mi připomínat hraboše, který zde s určitostí tvrdil, že jsem proti arcidiecézní charitě a že jsem to řekl a když jsem mu dokázl, že jsem arcid.charitu na nakole.cz chválil, tak popátral a omluvil se, že se spletl.
Vám bohužel nemůžu dokázat, že jsem na nakole nic takového neřekl a fotku avie sem nedal, protože kdo nic neřekl a žádnou fotku nestáhl ten nemá v ruce nic.
Omluvu od vás, typického ovčáčka těchto diskusí asi nedostanu, to spíš nějaké další vyslintané pomluvy, ale promiňte pardon, jste ještě větší ovčáček než jsem si myslel...
No tedy že to zapřete bylo poslední, co jsem od vás očekával. Je to sice už dávno, co jste zde tuhle fotku zveřejnil, ale pochybnosti nemám žádné, zrovna tyhle hovadiny si pamatuji velmi dobře. Hledat to nebudu, je to fakt dost dlouho, nemám šanci to najít, ani na to nemám náladu.
i ten hrabosh našel zbytky slušnosti, ale :
ŠÍRAVNÍK NIC HLEDAT NEBUDE, PROTOŽE SI VŠECHNO PAMATUJE,.,, TYPICKÝ HERAS IQ TYKVE CO SI NIC NEPAMATUJE A PAK BEZ SNAHY O DŮKAZ LŽE A KÁLÍ...
NECHCETE SE JÍT VYDĚLAT NA HRAD ? VY BY JSTE TAM MOHL DĚLAT MILOŠOVI NEJENON PRAVOU RUKU ALE ROVNOU I TAKOVOU PEROUTKU NA VYTÍRÁNÍ TLUSTÉHO ZADKU..
ujezdak 22:13 -
"Jak to prijde, maticko ma
ze tak vsechno uhodnete-
kdyz mne srdce v tele plesa,
zrak ze jasne pozvednete?"
Když, kolego "nad věcí" občas něco chlapa nasere.
Nasere fakt spousta věcí.
Nejvíc si myslím, že nasere, když ty makáš, a někdo z kanape ti říká, že bys měl víc máknout.
To fakt nasere.
Jenomže to je právě to co mnozí nedovedou pochopit. Vesměs to byli velmi slušní lidé, kvalitní odborníci, řemeslníci, žádní podrazáci, na které byl spoleh, kteří vesměs měli pořád ke "své" fabrice hluboký vztah a stále jim šlo o to aby podnik co nejlépe prosperoval a dělaly se kvalitní výrobky.
Z pohledu pokřivené socialistické morálky to mohlo vypadat jako kolaborace, oni stále věřili, že oni nebo jejich děti se toho majetku zase ujmou a v mnoha případech se podařilo.
Viz. moje odpověď rondovi - pokud se teď tihle lidé nestaví do role zásadových antikomunistů, nemám s nimi problém.
a proč by se neměli stavět ?
To se nesmí ?
Seberou vám továrnu, majetek, vy doufáte, že se to přežene, děláte tam někde na konstrukci řadovýho pičmundu a část kolegů, lidí jako vy se vám vysmívá,´, vy vydržíte , přežijete to, továrnu vám vrátí a vy nesmíte říci že komunisti byli svině aby zrůdičky jako vy neměli problém ?
Kde jste to vyrostl ?
Ale jo, byli i takoví, minimálně jednoho znám, ale ten se dál věnuje svý profesi (s rozletem, který mu umožnila doba) a dá se s ním normálně bavit, aniž by se v každý druhý větě zaobíral frustrací z minulosti či vůbec toto téma zmiňoval.
Jistě báro, v každé druhé větě :) taky argument.
Ale když se baví o minulosti, semo tamo něco třeba řekne ne ?
A možná vlastně neřekne, protože si už po roce 1989 užil dost lidiček jako je Šíravník, kteří by ho okamžitě obvinili z primitivního antikomunismu a řekli by mu něco " relativního" o tehdejší době, jako že relativně to nebylo až tak špatný.
Dobrá podpásovka taky je, když se jen tak naznačí, že nejhorlivější odpůrci komunistů jsou ti, co sami mají máslo na hlavě.
To je taky chuťovka, kterou tihla sráčové neopomenou použít.
Tu a tam, když se přestanou kontrolovat, z nich začnou lítat věty o třídním boji, který tu pořád plane, o zbohatlických syncích, a aby toho pak nebylo málo, se ti budou vysmívat, že když chceš mít 14 dovolenou, musíš si to dohodnout se šéfem - tedy jsi asi pěknej pitomec, když místo toho můžež být na podpoře, a nikoho se neptat, když chceš na dovču.
Fajnová logika.
Jindro ty jsi vážně jen obyčejný lhář, jinak se to klasifikovat nedá.
Na podpoře nejsem a nikdy jsem nebyl.
Jinak bacha na slovíčka, kde čteš, že to někde tvrdím?
Zdá se, že z tebe po dlouhé době vylezlo, že práce to není, co ti dává obživu.
Můj skvělý švára nedělá 20 let. Nikdy nedělal, živí ho maminka, teď z důchodu.
Taky není na podpoře.
Taky se takovej vrak dal koupit z druhý ruky a opravit. Pak už asi úplně bez problémů. Nevím, jak to měl újezďák, jen obecně teoretizuju, když ty to bereš tak šmahem
Byla to po téhle stránce divná doba. Jak výše psal Ronda, byly organizace, kde se dalo dělat ledacos, setkávali se tam lidé z obou stran spektra a na tom místě a v tu chvíli, byl ten okolní svět úplně pryč. Vedle sebe stáli jen dva lidé se stejným konkrétním zájmem a nemusels nikoho uplácet, prostě v tu chvíli na tom místě na dané téma šlo sjednat prakticky cokoliv.
Máš na mysli například Svaz pro spolupráci s armádou? Už samotný název hovoří za vše.
Vážně si myslíš, že strana a vláda neměla podrobné zprávy o tom, co se tam odehrává, resp. že by se tam odehrálo něco, s čím by zásadně nesouhlasila?
Ale no ták. Tolik špionů a práskačů tady zase nebylo aby se vědělo o každém prdu v kdejaké Lhotě.
Byly organizace Svazarmu a SSM, kde procházely a děly se takové věci, že to bylo až k neuvěření. Prostě někde to šlo a někde nešlo vůbec nic. Hodně záleželo na lidech v těch organizacích a jejich okolí. Vždycky bylo něco za něco, ale dalo se.
Tohle samozřejmě platilo pro 60. a pak 80. léta. Předtím to bylo výrazně složitější.
My pod hlavičkou SSM jezdili chlastat na hory. Stačilo takovou akci jen "vhodně" pojmenovat. Takže vlastně stejně jako dnes s dotacemi...
Jojo, my zas jezdívali na "astronomická pozorování v okolí Kyjova". Fakticky do vinného sklepa. Ale pravda, dotace na to v podstatě nebyla, jen nám to škola orazítkovala a my pak mohli jet na skupinovou jízdenku.
A tak jasně, že jsme si to museli zaplatit. Ale zajistit si nějak jinak "soukromý" odvoz busem (přesnějí skříňová Avie) a "pronajmout" si jen tak soukromě chatu, to tehda v podstatě nešlo. Takhle to bylo bez problémů, SSM a škola nám to orazítkovala a SSM "objednalo" a "zaplatilo" odvoz u místního JZD a chatu.
Ty jo, koukám že jsem o hodně přišla, když jsem v SSM nebyla.
Svazarm jsem jen pozorovala, ale viděla jsem tam zajímavý věci. Ten, kterej jsem znala, byl pod zemědělcama, dobrá kombinace :)) Přestavbu jednoho karavanu jsem tam viděla, bylo to na nějakým menším autě, jak Avia, a hoch si to tam po večerech dělal na převážení lodí. Já se tam do dílen vetřela, bo jsem potřebovala udělat nějaký udidla a podobný cajky, udělali případně nechali mě používat jejich vybavení.
Zblízka jsem tuhle podivnou symbiózu zažila v samostatné tělovýchovné jednotě. Mělo to mantinely, na vycestování třeba do ciziny, to zpravidla nestačilo, i když jeden případ znám (ten si musel nejdřív za svý koupit koně, dát ho formálně do ČSTV a doskákat se až do reprezentace, aby zdrhnul za rodinou na závodech v Jugošce, koně jim tam nechal stát v maštali). Materiálně se dalo bez úplatků zajistit pro potřeby sportu vše, co bylo v moci vlivných jedinců. Je však faktem, že to bylo vždy papírově pro organizaci, nikoliv pro soukromou osobu, byť to třeba užíval jen jeden člověk. Druhým faktem je, že tito vlivní jedinci měli později lví ne-li jediný podíl při privatizaci majetku těchto organizací.
V podstatě je to debata o ničem, někdy to asi trochu nezvládám, ale stejně mi přijde ohromně vtipné, že jsou tu lidé, kteří zde újezďáka obhajují, jak to chudák neměl za totality jednoduché, jiný chudák persekuovaný si zase stěžuje na to, že za totáče vystudoval statiku a postavil si družstevní byt.
A ti samí lidé v sousedním tématu klidně napíšou, že se imigrantům nic špatného neděje, protože mají mobilní telefon a pláštěnku.
Nekoná se žádná obhajoba, mistře překrucovači. Jen ti vyvracíme bláboly, které tu plodíš...
Ty jseš fakt píčus jak ten předseda partaje u nás v ČKD:
"Soudruhu, kolik je ti let, že bychom ti měli dát kandidáta věd"....
"Ale, pane předsedo, ten titul se nedává, na ten se studuje...."
Obor KD společně s vodními stavbami byl za komunistů nejméně atraktivní obor na stavební fakultě, hlásilo se tak 70 procent z těch, co mohli přijmout, ty čůráku zajebanej, zasranej....
Na družstevním kvartýru jsem oddělal tisíce hodin jako zedník, xindle smradlavej...
Už si mě neber do huby ty parazite.
Přesně příspěvek do vlákna o slušnosti.
To jsou ty jeho návaly, ze kterých mě neustále obviňuje :-)
Něco takovýho o někom napsat a ještě v tématu o slušnosti je fakt ubohost. Snad ještě ubožejší je dávat takovýmu příspěvku kladné hlasy.
Horší o to, že je to zavěšeno pod příspěvek dámy...
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/757-snih-a...
Dvojka
Aby ses neposral :-)
Když ti budou předhazovat, že jsi za bolševika vystudoval zjevně nejnáročnějši obor stavební fakulty, nebo to, že si, zatímco ostatni trajdali po čundrech, trávil víkendy na nesmyslně řízené stavbě družstevního paneláku, asi by ses taky naštval.
Blbá doba, bylo mi 30, když jsme to se Zifčákem na Národní spustili, sle do těch 30, tak to bylo vlastně to mládí, že jo.
V prdeli.
Múj táta na tom byl hůř,
Ten neměl v prdeli jen mládí, toho bolševik okradl o celej aktivní život.
Sepsal jsem o té době, kdy jsem skončil školu (1984) takovou serii vzpomínek, Sníh a mráz http://www.nakole.cz/blog/zobraz/756-snih-a...
Líp už asi nedokážu vysvětlit, proč vidím rudě, když mi někdo řekne, že jsem za komunistů získal kvartýr.
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/756-snih-a...
Ze by takhle?
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/757-snih-a...
Dvojka, netrfil jsem
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/759-snih-a...
Trojkw
4ka
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/761-snih-a...
5kshttp://www.nakole.cz/blog/zobraz/767-snih-a...
6
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/769-snih-a...
7http://www.nakole.cz/blog/zobraz/770-snih-a...
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/771-snih-a...
To je 8ks
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/772-snih-a...
9ka
http://www.nakole.cz/blog/zobraz/773-snih-a...
Tak, a to je celé.
Nebylovto lehké to napsat, ale všechno je pravda.
Tak to bylo.
Pod takovým Svazarmem bylo kdeco. Kromě radioamatérů a s tím spojených sportovců (hon na lišku), přes téměř veškerý motoristický sport a svépomocné motoristické dílny po branné sporty a i některé vodáctví atd atd. V tom se dalo neskutečně čarovat a schovávat za idealistická slovíčka téměř cokoliv. No a odůvodnit pořízení nějaké ošuntělé Avie dopravou na Svazarmem propagované akce (naoko) byla pak pro šikulu brnkačka.
Pravdu má však Šíravník, když se ohrazuje proti takovejm šikulům, co si dnes hrají na velké komunistobijce. Maj držet hubu a krok.
Ovšem na druhou stranu šíravník označí oponenta každého za takovýho šikulu a má argumentačně vymalováno a může jít natírat někoho dalšího.
Pamatuji si, že lidi, kteří neměli žádný argument do debaty o komunismu s oblibou označili oponenta nálepkou " primitivní antikomunista" a tím nabyli dojmu, že je kritice komunismu konec.
No a některým to vydrželo, jak koukám až do dnešní doby, kdepak debata, kdepak nějaký solidní argument, pěkně pod pásovku a je to...
Znáš to přísloví o vůni a o růžích?
Trocha vůně vždy ulpí na ruce, jež podala růži ?
Ne, to nemám na mysli. A není to vlastně přísloví, jen se to tak zažilo, že jsem to příslovím nazala, ve skutečnosi je to od známého autora.
Jo, nedávat si zásluhy, které člověk nemá - ale na druhou stranu, nemlčet o tom, co se tehdy dělo. Že se tehdy člověk přímo neangažoval (třeba kvůli nízkému věku, nebo i proto, že měl obyčejný strach o sebe nebo o rodinu) ještě neznamená, že by o zkušenostech z té doby a o humusu komunismu nemohl promluvit. Reálně, bez příkras a zkreslování.
Už jen proto, aby se nezapomnělo a ta doba se neidealizovala...
a to nezapomínání právě některým děsně vadí...
Promiňte pardon ale nejenže si nic nepamatujete, ale asi si mě s někým pletete a tedy prd si pamatujete ?
Nevím přesně co máte na mysli neprozřetelným zveřejněním a ŽÁDÁM VÁS ABY JSTE PROJEL SVŮJ ARCHIV A DOKÁZAL TO CO ZDE BLÁBOLÍTE, ale :
rozhodně jsem neřekl, že jsem byl nebohý o osobně persekuovaný , to že trpěla naše rodina ( rodiče, prarodiče) to jsem určitě řekl mockrát a typick slouha režimů jako vy to holt nesnese...
Navíc jsem nikdy nezveřejnil žádnou fotografie obytné Avie, protože jsem nikdy v žádné obytné avii nebyl natož abych v ní drandil nebo se s ní fotil.
Takže vás žádám o omluvu , protože takhle vycucaný podivnosti o vlísávání se by jste měl především dokázat a né je jen tak vyblít na web.. Nepletete si mě s nějakým vaším tatíčkem nebo strýčínkem ?
Njehorší je, že jste si totálně něco vymyslel a pak o tom debatujete, to ale sviňárnička přesně vašeho ražení...
Na tom, co o vás píšu, je rozhodně víc pravdy, než na tom, co vy vypíšete o mně.
Hrubou záplatu dávám zásadně jen na hrubý pytel, nikdy jsem nepoužíval současně více, než jednu registraci, tento web soustavně nepomlouvám, nikomu se nevlísávám.
Takže až o mně přestanete lhát, a děláte to už dlouho a opakovaně, na oplátku o vás přestanu psát pravdu. Když vám to tak vadí, rád to pro vás udělám.
Ty vole, ty místo, aby ses učil angličtinu, která by ti mohla být v mnoha směrech užitečná, si se naučil hrabošovinu, která ti je k prdu a navíc za ní klidně někdy můžeš dostat tečku :-)
Už zase tě přemáhají sklony k fyzickému násilí?
Měl by ses jít léčit dřív, než někomu ublížíš.
Tak když ses rozhod tahat hnuj, tak dovol abych ti připomenul tvoji, několikrát opakovanou praxi - dva nicky se ti asi nepřekrývaly, i když se to těžko dalo vysledovat. S novým jsi se totiž pokaždé vytasil inkognito, jako někdo úplně nový a zkoušel jsi z toho těžit, dokud jsi se svým obvyklým pruzením neprozradil. Tak než začneš zase moralizovat, vzpomeň na svoji historii a kredit...
Jo, tak nějak to bylo a bylo to boží, protože jsem měl na nějaký čas pokoj od ratlíků typu Nepř.Michal.
Na to, že v jednom období mi byly nicky rušeny jak na běžícím pásu, se vymlouvat nebudu, protože mě to mnohé naučilo a redakci nakonec asi taky.
Pod pojmem multinick si však představuji člověka, který v jedné chvíli využívá více nicků najednou, například kvůli bodování, nebo jiným podvodům, což není můj případ, na to jsou tady jiní experti.
:-)) Jiní dělají něco (možná) horšího, tak ty si to svoje svinstvíčko lehce zbagatelizuješ a vokecáš jako něco vlastně pozitivního, nepodvodnýho. I když jsi jiné tahal za nos...
Njn, trest za to, že se nesnažím zatloukat, že jo..
Nedávno jsi tady popisoval, jak jsi podváděl už na základní škole, a taky ti to přišlo docela vtipný. V jakém stadiu jsou tvoje podvodnické schopnosti v současnosti, si raději vezmeš do hrobu?
Ty si vedeš na každého svazky jak vidět.
Tvé estébácké praktiky přetrvávájí až do dnešních dnů.
Můžeš mi tu ftákovinku připomenout? Blbosti jsme dělali všelijaké, tak by mě docela zajímalo, co tak zásadního jsem jako žáček základky prováděl, že je to podle tebe srovnatelné s podvodama dospělýho chlapa ?
By bylo načase si zase dát nový Nick :-)
Promiňte pardon, ale tohle zrovna Šíravníkovi není asi potřeba připomínat :)
Hola hej, šíravníku ! Můžeš mi prosím tě připomenout, o co se jednalo na té základce ? Nedělám si srandu, nechci nic popírat, pokud jsem to psal. Jen si teď fakt nemůžu vybavit, co máš na mysli, tady se toho namele...
Musíš počkat až si to vyhledá ve svých svazcích na nás vedených:-)
Jen aby z toho nebyl nakonec karavan Avia, nebo Hitler gentlemanem :-)
Jsi vyprávěl o tom, jak jsi simuloval u dochtora, abys nemusel do školy.
Něco podobného bych nezvládl ani dnes, prostě na to nemám buňky a navíc se mi to ekluje.
Tak proto se tě ptám, jak se tahle tvoje schopnost vyvíjela v čase, jak jsi na tom dnes. Poměrně detailně jsem obeznámen s případem dívky, která tohle divadlo u dochtora na základce taky úspěšně provozovala, nedělalo jí problém obelhat ani vlastní rodiče.
Na střední škole postoupila na vyšší level, vylepšovala si známky provozováním sexu s vyučujícím. Jak se to vyvíjelo dál, raději ani popisovat nebudu.
Tak by mne zajímalo, jestli mi můžeš třeba odpřisáhnout alespoň to, že jsi, na rozdíl ode mne, čistý jak lilie, co se této diskuze týče.
Rukavice byla hozena, slyšíš, rondo, provozoval jsi taky sex s učitelem, abys dostal lepší známky?
(hezká argumentace ve stylu "kdo lže, ten krade, kdo krade, ten vraždí", připadám si jako ve školce ;)
A co práce, ta se ti taky ekluje? :-)
To pořád po Jindrovi opakuješ jak papoušek pořád, přitom o mně nic nevíš, nikdy jsem ti nic zlého neprovedl, je mi tě docela líto.
Třeba například jsem, jenom s mým tatou, za totáče postavil dům. Že by mně ta práce bavila, to teda říct nemůžu, měl jsem tenkrát celkem vážné zdravotní problémy, ale abych z toho měl doživotní trauma jako Jindra, to tedy nemám ani náhodou, jsem za tuhle životní zkušenost vděčný.
Proboha, co je na tomhle závadného?!?
Jít k doktorovi s "nevolností" jen aby člověk nemusel do školy, to snad aspoň jednou udělal každý, ne?!? To snad i patří k základnímu vzdělání stejně jako opsat písemku.
Nebo já aspoň neznám nikoho, kdo by něco takového někdy neudělal.
Dokud o tom rozhodovali rodiče, k doktoru jsem šel na povel. Potom jen když jsem byl nemocnej, a nedokázal si s tím poradit vlastními silami.
Každý to má nastavené jinak, rondy se na tyhle věci ptám mimo jiné i proto, že se tady odjakživa zastává lidí jako jsi ty, kteří něco takového považují za základní vzdělání, z čehož mimo jiné vyplývá, že dnes jsou jejich podvody na nesrovnatelně vyšší úrovni.
Jen ze sebe nedělej Mirka Dušína. Ten také nebyl tak "svatej".
A o to co z toho vyplývá se raději nesázej. Prohrál bys kalhoty.
Jo jó, to sedí. Nebylo to na základce, ale krapet později. A tahle léta se vyznačují obvykle různýma volovinama. Z toho fakt vyvozuješ závěry pro celej život ? Nebo se jen zoufale snažíš nějak vokecat vochcávání druhých v skoro předdůchodovým věku ? ;-)
Proto se tě ptám, jak se tvoje podvodnické schopnosti vyvíjely v čase, abych nevyvodil nesprávné závěry pro celej život.
Možná jsi jen neuvěřitelně naivní človíček a jen zásluhou nešťastné shody okolností tady odjakživa držíš basu s největšími podvodníky, aniž by sis jejich hnusných podvodů povšiml ;-)
Širavník
Ty na tom budeš stejně, taky držíš basu s podvodníkama z automatu:-)
A, další "vítač" a "omlouvač" s krví na rukách...
Co můžeš čekat od nefachčenka co se nechá vyživovat a tohle je pravda a přesto nejede vlak.
Zavidí vše a všem protože on se nikdy nedoparcuje díky lenosti tam kam jiní.
Jednoduše ubožák snad až k politování těmi co ho neznají.
Zapoměl si připomenout malého pindika :-)
Jinak tahle moudra o egu čtu i o majitelech bojových plemen psů, drahých mobilů, značkových dresů a vůbec o spoustě věcech, o kterých malý uťápnutý zaprďěnec díky své lenosti či nižší psychické výkonnosti potají sní, aby veřejně a halasně odmítal.
Ano, jsou lidé, pro které vůz či motorka takhle působí, ale rozhodně nepřevažují a nejedná se o "mnoho případů".
Zřejmě máš problém s pochopením psaného textu.
O drahých autech krosmen nic nepsal.
V případě, který jsem popisoval já, stačilo k posílení ega asi patnáct let staré Punto.
Já píšu, že to není většinový trend.
Většina lidí v současné době má auto jako užitečného a nezbytného pomocníka, asi jako ledničku, nikoliv za rodinného miláčka, nebo k posílení ega.
Ale najde se pár blbců, co jim s volantem v ruce narostou ramena, stejně jako existuje pár hlupáků co auto považují za úhlavníj0ho nepřítele.
Vidíš to, jak ti to přemýšlení pěkně jde, když neplácáš hovadiny o drahých mobilech, značkových dresech a uťápnutých zaprděncích, tvůj text dává celkem smysl a já s ním nemám problém souhlasit ;-)
Přestaň se do mě navážet, a bež se raději učit.
Ty jak je patrno, vůbec nemáš problém s pamětí, a vůbec nemáš problém si něco někde vyhledat, jen ti to dá trochu víc zabrat, a sežere víc času, což tvůj problém není.
Takže s chutí do toho, až příště pojedeš, budeš si moc říci i o pivo :-)
V češtině duolingo má kurz pro začátečníky, je to grátis, a na úplné začátky je to dokonalý nástroj.
Jen musíš vydržet.
To 473 streak, znamená, že v souvislé řadě, 473 dní po sobě, procvičuji jazyk minimálně 15 minut denně. Měl jsem před tím už jednou 150, ale dostal jsem se do oblasti mimo signál, a o souvislou řadu jsem přišel. Takže vlastně takhle jedu u 600 dní, a vidíš, úspěch 54 procent!
Takže ještě další 2 roky a dostanu se někam k 80.
Tyhle věci nejdou rychle, ale nesmíš to vzdát předem.
Jsem celou cestu pil jen čistou vodu, po poledni, když se oteplilo, jsem do ní hodil nějaký ten šumivý vitamín, či minerál.
Jinak hezký, no, gratuluju, jsi opravdu šikulka :-)
V tomhle směru vůči tobě nikdy nebudu mít sebemenší šanci, prtoe je mi od přirození trapné neustále se s něčím chlubit. S čímkoli.
Já rovněž nejsem typ, který se rád chlubí a vychvaluje. I když na druhou stranu mít tvoji výkonnost a vůli, kdoví, jestli bych přece jen aspoň trochu nezamachroval..;-)
Lidé s nízkým sebevědomím mají neustálou potřebu se nad někoho povyšovat.
Jestli mu to udělá radost, klidně mu odkývu i toho většího pindíka :-)
To se těžko něčím chlubí když není čím:-)
To je positivní motivace, Šíravíku.
Když se do něčeho zakousneš, tak to držíš a nepustíš, dokázal si to na trati, nevidím důvod, proč bys to neměl dokázat i jinde.
Já když po těch 12ti dnech putování vyšplhal na ten andorskej kopec, jsem věděl, že dokážu absolutně všechno, co se rozhodnu, že dokázat chci.
Nejsem magor abych chtěl lítat tryskáčem, nebo se projít po měsíci, ale dostatečné velký a vzdálený a také náročný cíl vůbec není špatný, pro chlapy v našem věku.
V tom Duolingu si navíc vytvoříš skupinu lidí, které následuješ, někdo zase následuje tebe, a po čase vznikne i taková ta zdravá soutěživost, kdo nasbírá víc bodů za týden, za měsíc.
Držel jsem dlouho dobu krok s nějakou holkou z Řecka, ale pak se do toho potvora tak obula, že mi ujela tak, že jí nevidím ani na záda.
To naštve, ale nevzdám se kvůli tomu.
Ty to dokážeš a ne že ne!
Jen začít a vydržet.
Dobrý by pro tebe, možná jako doplňkový kurz, byl i tenhle (taky to umí česky):
http://www.memrise.com/course/77637/elementary...
Memrise je postavenej na drillu paměti, prostě nepustí tě dál, dokud ten program nepřesvědčíš, že si to skutečně pamatuješ. Trochu jiný princip než Duolingo, ale vzájemně se dobře doplňují.
Stará hlava se učí mnohem pomaleji, a pak tomu odpovídají i výsledky, když se koukneš na tabulku napravo, tak týden právě začal, a Isabela má už 102 512 bodů, já se zatím plácám kolem 2000. Udělat 10 000 bodů mě trvá tak půl hodiny....
No a pak mám prozatím pěkné, 1632hé místo tento týden.
Když víš, že se v tom neplácáš sám, i když skoro uzavíráš peleton, jde to zase líp.
Termín "positivní motivace" máš vyčtenej z pitomejch managorskejch příruček. Se motivuj, jak chceš, ale ta jediná fungující motivace tryská odněkud zevnitř, vůbec ji nemáš pod kontrolou, ale je to ten nejsilnější motor. Bez něho se můžeš umotivovat, ale nikdy toho, kdo jej uvnitř má, nedohoníš.
"positivní motivace" sice v managorských příručkách je, ale lidé, kteří se dostanou na jakýsi stupeň řízení, na to zapomínají a mastí si triko, pucují své podřízené, kterými do nedávna byli též, hrozí tresty, a většinou to nic neřeší, efektivita a výkonnost neroste.
V naší branži, a ty to víš, se prakticky nikdy nic nestihne v požadovaném čase, ale to je věc, kterou zákazník nepochopí a právem. Chce to v termínu. Takže jsem se za ta léta naučil odhadnout zdržení, to přidám k dead line aniž bych o tom teamu řekl, a na mnou stanovený dead line vypíšu významné bonusy.
Touhle metodou lze termín stihnout.
Metoda, nestihneš-li, přijdeš o prachy, k ničemu nevede (negativní motivace). Nic nezrychlí, lidé, mají pocit, že dřou a přesto je chceš trestat, a končí to "na to se mu můžu vy..., ať si to dělá sám"
No, všechny příručky nejsou pitomé, a taky na všechno příručku nepotřebuješ. Je ovšem rychlejší se něco naučit, než se k poznání dopravovat methodou pokus-omyl.
Pokud jde o cílevědomost a zarputilost, k tomu se asi nepročteš, a možná ani výchova nehraje tak velkou roli, jako genetické vybavení.
Buď v sobě toho buldoga máš nebo ne.
Spousta lidí ho v sobě má a na praktických příkladech to lze dokázat, ovšem před některými úkoly, nebo moderně výzvami, předem rezignují, což je škoda. Hlavně jejich.
Tohle vůbec není špatná metoda plánování termínu a motivace. Také jsem ji celkem s úspěchem používal a docela to vycházelo. Podřízení to za ty roky neprokoukli a docela to fungovalo :-))
Za sociku se dělalo krapet obráceně, přijal se plán, zhruba v polovině termínu šel ředitel s prosíkem a třeba s týdenní blokaci podnikové chaty na příslušný výbor partaje kde byly uznány "objektivní" příčiny a plán byl výrazně snížen nebo prodloužen termín plnění, třeba o 30 %. V podniku se přijal socialistický závazek a velkou slávou se onen snížený plán splnil a ještě překročil o 5 % a všichni byli spokojeni a šéfové brali parádní prémie a se soudruhama na partaji se klepali po ramenou jak to všichni krásně zvládli.
Proto říkám děkovat děkovat děkovat omlouvat se omlouvat se omlouvat se, chválit chválit chválit i za úplné blbosti.
Třeba zase začně platit jakmikvytakvykmi a ty český frustráty zase naučíme být němci nebo, angličany nebo američany.
Češi jsou takový, že německou pořádkomilnost zaměňují za přehnanou - prakticky studenost, usměvavost američanů je čecháčkům vlastně vlezlá a anglická slušnost je podezřelá z nadřazenosti.
Mě se třeba v metru nebo ve vlaku s kolem a koloběžkou víc vyplácí slušně požádat a poděkovat o místo u stěny než houknout typické české bacha, zdovo nebo se tam prostě mlčky narvat i s kolem...
No a když už něco dopravně poseru, tak se fakt raději omlouvám a děkuji za trpělivost, než bych dělal " vteřinového honimíra" který na takové věci nemá čas a naopak přišlápne pedák nebo pedály...
Není to zase tak zlé, prostě jsme takoví, jací jsme, a protože v podstatě uprostřed Německa, postupně přebíráme i jejich modely chování, bydlení a už jen čekám, kdy se v předzahrádkách objeví ti trpajzlíci.
V každém případě se za poslední čtvrt století lecos významně změnilo, zejména pokud jde o služby.
Nekálejme si furt na národní hlavu, jestli něco je "čecháčkovské" tak je to přesně tohle. Zjednodušené klišé obdivu k cizímu, a nemilosrdná kritika vlastního.
Vzpomínám si na toho Renčína a ty jeho dva strejce v radiovkách a pod tím nápis:
Buďme Češi, cizinci jsou směšní.
To je správný výraz národní hrdosti :-)
"...a protože v podstatě uprostřed Německa, postupně přebíráme i jejich modely chování..."
Kéž by...
Alles geht nicht so schnell....
Podívej se na sever, k bývalým Dederónům, ti mají německý dril a pořádek v genech, a bude jim trvat celou jednu generaci a možná víc, než srovnají krok s těma ze Západu.
Jeden dávný kolega, postižený matematickým vzděláním, mě tvrdil, že není důležitá okamžitá hodnota funkce, na té křivce po které se pohybujeme. Že prý důležitá je ta první derivace, aby to všechno směřovalo vzhůru.
Tedy abychom věděli a měli pocit, že se to stále lepší, že stoupáme, a někam směřujeme.
Lidé, kteří se co do srovnání životní úrovně mají mnohem lépe, nemusí a často nejsou mnohjem šťastnější a spokojenější, když vidí, že místo nahoru to jde dolů z kopce.
Máme v krvi a národní povaze kverulovat a stěžovat si, ale když se podívám zpátky, tu vzestupnou dráhu za sebou vidím, i když člověk má sklony hořekovat "dobře už bylo".
Naivní představa z počátku 90tých - do deseti let jim natrhnem zadek - mě už dávno opustila, ale přesto, houby zle, za 100-200 let je máme...
A pokud je důkladně vyžerou a zrujnují migroší, máme je za 10let:-)
govno velebnosti, imigranti ekonomiku nakopnou. To množství lidí , kteří přišli bez čehokoliv potřebného k životu si vemou půjčky na vysoký úrok a koupí si vše co potřebují a tím způsobí tolik potřebnou poptávku. A zároveň hypotéka na krku pro ně bude dostatečným motorem aby pracovali a nedělali bordel. Protože tak to naplánovali v Bruseli.
Když je to takhle pěkně naplánováno a přímo z Bruselu, tak hned jsem klidnější s hezkou naději, že mi za pět let dají na důchod víc než o současných 40 Kč :-)
Za pět let bude náš stát ještě vyplácet nějaký důchody? Možná tak invalidní zdravejm cigošům...;-)
To nevim, ale pevně doufám, že to v plánu ještě chvíli budou mít :-)
Tak to jsem v prdeli, "cygoš" nejsem a zdarvý taky ne. No nic vozíček a makat, makat:-)
Není se zas tak čeho bát. Vláda se usnesla na tom, že v každém závodě, na každém pracovišti bude k dispozici romský, případně muslimský asistent, který bude provádět případné oživovací pokusy pracujících důchodového věku...
Si místo handbajku přidělej na káru valníček a můžeš si zřídit autodopravu.
Nebo špeditérská firma "Hafy blafy, hafy blafy" :-)
Doufám, že bude vyplácet nejen za 5 let, ale i za 13 let...
Tak to já bych docela rád dostával důchod slušný dýl
Ano, měla jsem napsat "i déle než 13 let" :o)))
Tak panacku, tohle's prepisk. Az se vratim domu, spojim se se svymi pravniky a zvazime moznost te zazalovat pro sireni poplasny zpravy.
Já včera jako pěšák použila ona slova: promiňte a pardon, když jsem na poslední chvíli uskakovala před cyklistou. Řekla jsem něco v tomto duchu: Promiňte, že překážím. Nechci Vám radit, ale kdybyste měl zvonek nebo na mě houknul, že jedete, ustoupila bych vám dřív ve svém i ve vašem zájmu. A pak jsme vyfotila i s věží tu neznámou paní, která mě o to poprosila slovy: Promiňte prosím, nevyfotila byste mě?
:-))
Byly doby, kdy si cyklisté říkali ahoj, dneska už je nás tolik, že by to byla nestíhačka. Na cyklostezkách jezdit neumíme a opravdu se na nich mnohdy chováme jako burani, bezohledně, sobecky, nebezpečně. Zpravidla jsou spíš plné pejskařů, kočárků, běžců a bruslařů než cyklistů a kapacitně nestačí. "X" krát se mně stalo, že cyklisté jedou ve dvojici, v protisměru, skupina cyklistů si klidně zatarasí stezku, aby si odpočinula a posvačila, naposledy na "kanále" nad Pecí na Šumavě nebo u Hluboké nad Vltavou vrcholu dost těžkého stoupání - naprosto nepochopitelné a dokonce ani neuhnou, musí se opakovaně požádat a pak snad ..... !!! Nějak jsme zhrubli, jsme agresivnější i když bych chtěl věřit, že zrovna já mám smůlu, že se s těmito jevy potkávám.peci
Cyklisti se zdraví skoro všichni. Teda v období cca listopad-březen... ;-)
Mám odpozorováno že se zdraví téměř jen odresíkovaní cyklisti. Dresík civilem opovrhuje a nezdraví:-) Najdou se ovšem i vyjímky:-)
dresík možná kdysi zdravil každého, ale lidé v manšestru a baretech se tvářili jako když jim trhají zuby... :)
Jsem už dosti stár na to abych si pamatoval že odresíkovaný borec opvrhoval běžným ciklistou třeba v kraťasech či teplákovce.
Ale našly se fakt i vyjimky.
Mám vyzkoušeno, že funguje skonit hlavu a šlapat. Na zarputilce pustit strobo. Uhnou. Je to hra na kuře.
Však taky díky tvým postojům dostáváš občas naboucháno:-)
A pak se jiní můžou divit, že se mnozí chovají jako hovada, když mají vzor.
Mně třeba vyloženě nevadí, když jedou na cestě dva cyklisté vedle sebe (nebo celá skupinka), ale to, že se vůbec nenamáhají alespoň otočit hlavu dozadu. Na zvonění kolikrát ani nereagují, páč jsou zabraní do hovoru, nebo ani pořádně neuhnou.
Jednou jsem potkala vedle sebe dva silničkáře - resp. dojela jsem je autem na běžné silnici.
Věděli, že zabírají polovinu silnice, věděli, že za nimi jede auto a věděli, že je silnice klikatá, takže předjíždět je kdekoli by bylo velké riziko. Přesto se nijak nenamáhali zařadit za sebe a udělat místo.
Naštvali mě, a né málo, ale má smysl na takové kretény troubit?!?
Ne, nemá. Byli to zkrátka idioti.
Já jsem si za nimi nakonec v poklidu počkala až je budu moct předjet, ale všichni silničkáři jim můžou poděkovat, protože od té doby tenhle typ cyklistů prostě nemám ráda. Mám je zařazený do kategorie "bezohledný blb".
Není to tak špatné, mnozí omluvu zvládají.
Minulý čtvrtek jsem byl jsem v místním obchodě, bylo nás tam jen pár. Šel jsem k pokladně a proti mě vedle mladé paní jede z části zaplněný vozík a poněkud kličkuje. Udělám úkrok vlevo abych se vyhnul a tak jsem si všiml, že ho tlačí malá, tak nejvýš dvouletá holčička. Zápasila s vozíkem a hlasitě a docela srozumitelně pronesla "pardón, pardón".
Úspěšně jsme se vyhnuli, ale holčička nezvládla manévr a drcla do regálu, opět se hezky omluvila a pokračovala v cestě obchodem.
Bud'te vítáni v tématu o slušnosti...:-)
Vidím ,že cyklisté jsou stejní zmetci jako řidiči stříbrných služebních Ochcávek. Nevadí mi sprostá slova,ale megablbečkovství mi vadí :-)
A jaka je to nemoc a jak se projevuje? :-)
Promiňte pardon, ale našel jsem důkaz, jak šíravník o mě lže:
Tvrdil tady, že si pamatuje, že jsem si za totality pořídil Avii Furgon( a tím on má důkaz jak jsem si tehdy žil) a že si jistej že jsem dal sem odkaz a tak se nebude důkazy ke své lži zabývat.
Tak hledám google šíravník nakole avia a nic a no pak mě napadlo hledat s jeho četnými nicky a hle pod heras nakole avia furgon na mě vypadla diskuse z roku 2011 :
http://www.nakole.cz/diskuse/12501-neviditelni...
kde se heras vykecával a tam nick favorit1970 dával odkaz na své stránky o favoritech a zminoval své stránky o avii furgon spací .
To mi přijde jako příliš velká náhoda, multinickový multilhář si prostě dobře nepamatuje nic a klidně osočuje diskutující .
no a tady jsou ty staré stránky nicku favorit1970 http://favorit1970.sweb.cz/
http://www.ivo.cz/avia-furgon.html
Kde favorit1970 říká, že si koupil v roce 2006 avii rok výroby 1989 a z toho si heras, iq tykve šíravník a bůhvíjakýještě nick upletl jako z hovna bič do diskuse .
Takže promiňte pardon Šíravníku ale jste ovčáček této diskuse ...
To ovšem urážíš Ovčačka, tohle je šíravník
http://www.nakole.cz/diskuse/20221-prominte...
zavřít
Jsem to chvíli zkoušel hledat, ale marně, nejspíš to bylo OT, takže to najít dle názvu diskuze nelze.
Fotku Avie jsi máznul přímo do příspěvku, v rámci diskuze o plechových miláčcích.
Dokonce si pamatuju, že jsi vypadal tak trochu jako zpěvák Petr Spálený.
Jj, Ovčaček taky hledá a dodnes nenašel neexistující článek.
Bože jak jste si podobní.
Promiňte pardon ale nikdy jsem sem , právě i kvůli lidem ( poučen štvanicí na Medvěda) jako jste vy nedal jedinou fotku, na které by byl vidět obličej.
Měl jsem za svého života pouze tři auta a to všechny až po roce 1989 a žádné nebylo spací. Navíc , asi na rozdíl od vašich, nebylo žádné mé auto miláček.
Miláčkové jsou kola, auto je užitečný spotřebák....
Takže se marně vymlouváte a fabulujete a dále lžete a lžete..
Hele nic si z toho nedělej, brouku, každý si pamatujeme něco jiného, já zas nejsem multinickový, ani soustavně nepomlouvám tento web, nikomu se nevlísávám.
A na rozdíl od tebe hysterický, i když to o mně píšeš už asi dva roky.
Hahahahaha. To jsi mě tedy pobavil.
Hele, možná bys takovým chtěl být a v reálu třeba i jsi, ale tady se prezentuješ tak, že tato slova ti fakt nikdo neuvěří.
Konečně ale ftip, kterému se dá i zasmát. Za to ti dávám plus :o)))
Pro újezďáka je to určitě velká čest, že se ho zastala největší podvodnice v historii této diskuze.
Ne, nepřekvapil si.
Ale plácej si, co jest libo. Já si tady s tebou na Ovčáčka hrát nehodlám.
Spíš si z vás dělala bžundu vy nepamětníku...
Ostatně byli tady jiní, se kterými se sice neshodnu, ale dokázali uznat chybu a zachovat se jako čestný člověk a omluvit se.
Toho si cením, ale toho od vás skutečně asi nedočkáme....
Vydrž, za půl roku se ti omluví. Ale za to, že to nedohledal ;-)
Ovčáček takz neukončil hledání, on ho jen odložil...
Na věčné časy a nikdy jinak? :-D
A že se ho zastal ronda, radčin věrný kámoš.
:-)) Ale copak, nemultinickový herasi, serahu, šíravníku (doplň si sám několik dalších). Něco tě trápí ? ;-)
Jak říkám, mohl by jste na Hradu od minuty dělat mluvčího a tam svoji báječnou paměť, co kde kdo dal za fotku nějak využít za prachy....
Třeba by jste našel i Peroutku...
Správně se píše "byste", ne "by jste", to si také pamatuji velmi dobře.
Tu fotku si určitě nepamatuju jen já.
Velmi zajímavá je například skutečnost, že nikdo jiný, dokonce ani ronda, existenci té fotky nezpochybňoval, dokud jsi ji nezapřel ty.
Ronda pouze obhajoval tvoje schopnosti míti se za totality lépe, než většina obyčejných lidí. Vsadím boty, že si ji pamatuje taky, protože jsi ji zveřejnil v rámci motoristické retro-debaty, což je rondův koníček.
Jsou to jen takové jemné diskusní nuance, taková malá, diskusní trojčlenka, ale já z toho mám nefalšovanou, škodolibou radost, že vám ta pitomá fotka stála za to, abyste zapřel několik let práce.
Abych nezapomněl, nějaký důkaz o tom, že jsem multinickový, soustavně pomlouvám tento web a že se někomu vlísávám, už jsi našel?
Herasi, nepřeháněj. Netuším, kam až to zas chceš dohánět, ale jdi už s tím překrucováním do prdele. Nechceš zas jít potrénovat na Španělsko ? Přebejvá ti evidentně energie a tak vymejšlíš kokotiny.
Krásná ukázka pomatené dedukce s tou fotkou. Netuším, o jaké fotce žvaníš, tak se k ní ani nevyjadřuju. A heras z toho hned vykoumá, že jsem ji nezpochybňoval... No to mě poser.
No, nakonec kupříkladu tvoji transsexualitu jsem taky nikdy nikde nerozporoval... ;-P
Taky jsem nikde neobhajoval újezďákovy schopnosti míti se za totality lépe. Jen jsem vyvracel tvoje bláboly obecně. Dohledej si to.
Zas už jen žvaníš kraviny, překrucuješ a prudíš. Koneckonců, nikdy jsi tady ani nic jiného nepředváděl a teď máš jen svoji další špičku. Hodně blbni, ať si vykoleduješ nějaká ostřejší a osobně bolavější slůvka, ať si pak opět můžeš pobrekávat a stěžovat, jak je na tebe svět strašně nespravedlivě krutej.
Zkus se zamyslet a vzpamatovat. Nebo di do prdele...
Dneska to budu mít třicet jedna dní na kole v řadě za sebou, asi už jsem se odrazil ode dna, průměry už šplhají nad 20km/h, nic mě nebolí, mám z toho dobrý pocit, když se nic mimořádného nestane, na jaře budu jezdit jak pánbuch.
Trochu jsem se s újezďákem chytl, to se tady prostě stává pravidelně.
Kdyby o mně již několik let neroznášel ty svoje lži, vůbec by k tomu nedošlo.
Dlouho jsem se snažil na něj nereagovat, ale bohužel není dostatečně zdrženlivý, aby s tím včas přestal.
Tak jsem mu holt tu jeho jedovatou meducínku nabídl k ochutnání.
Kdyby se do toho tradičně nepřipletlo pár ratlíků v důchodovém věku s tebou v čele, mohlo to být mnohem stručnější.
Jenže vás hrozně baví se v těchhle věcech hňahňat a pak nad tím vším pohoršeně kroutit hlavou, že jo.
Zkus průměr 30 km/hod. Třeba se pak nebude v čem hňahňat ;-)
Stylově už je to v pořádku, ale zatím v tom není dost síly, na jaře se ozvu až přesedlám na necelých 8kg silničku.
Tenhle tank co na něm jezdím má 17 kilo, tlustý pláště a jsou tam dva příšerný kopce, každý z nich má převýšení aspoň dvacet metrů.
Zkus za kolo zapřáhnout pneumatiku z traktoru. Na jaře budeš jak bejk.
Já jsem se za půl roku taky vypracovala, ve finále jsem párkrát dala 40 km "na jeden nádech" :))
Ani průměrky nebyly tak hrozný, na nejtěžším profilu 12,5 s na nejlehčím přes 14. Ale na všech profilech je to přes 500 výškovejch metrů, jenom záleží na tom, že když jsou to "zuby", tak ke koncu mi to už nahoru nejede. Ten nejrychlejší profil je 20 km furt pozvolna nahoru (teda místy to není pozvolna, ale nikde není klesání) a pak 20 km dolů, to by šlo rychlostně vylepšit, ale já dolů víc jak 30 nepustím a na takovým profilu mi přijde, že jsem ty kilometry poctivě neujela, ale polovinu se vezla dolů.
Mě pobavily ty tvý dva kopce o 20. Teda, pokud to není dvakrát dvěstě metrů o dvacet, ale i tak, já na každý trase delší jak 10 km, ať si vyberu kteroukoliv, mám jeden až tři kilometry o sto až stopadesát výškovejch hned někde na začátku tripu. A pokud to nechcu šlapat aji v závěru, tak se musím vracet domů od Bíteše :))
To víš, polabská rovina, dneska jsem ale zářil, zajel jsem průměr 22,22km/h :-)
Si myslím, že mém věku už záleží hlavně na tom, abych jel bezbolestně, dávat si pozor na princip dlouhodobé udržitelnosti, což opravdu znamená šlapat precizně jak pánbuch a taky se nesmím úplně vydundat.
Jak se trochu přetáhnu, druhý den mám šlus, mám tendenci vracet se k původnímu, nekvalitnímu stylu a hned mě začnou bolet ty starý rány, šlacha na levém koleni, bederní páteř, mezi lopatkama, atd. atd.
Jsem to psal trochu s nadsázkou, převýšení nevím přesně, jeden kopec je asi 500m dlouhý, druhý spíš kilometr, pak je tam ještě jeden stometrový hups. Když chci alespoň trochu kopce, musím jet na sever, nebo na jih, na východ a na západ je to čistá roviny podél Labe.
Širavníku, herasi či který vlastně jsi, ty jsi fakt namyšlený pičus a vychcánek.
Válet se na kanapíčku a nechat se živit to bych se musel hanbou propadnout.
Začni konečně makat a živit se vlastní prací a ony tě ty zdejši roupy rychle přejdou.
Teď na to koukám, herasi, další překrucování...
Nemontoval jsem se vůbec mezi tebe a újezďáka. Jen jsem vyvracel tvoje obecné bláboly a uváděl věci na pravou míru. Dohledej si to. Nepiš blbosti a nikdo ti nebude oponovat.
Tvrdil jsi, že Avii Furgon si mohl dovolit za totáče plebs.
Kdyby to byla pravda, pořídil by si ho skoro každý, na svoji dobu to bylo vynikající, dieselové, úsporné auto.
Skutečnost však byla taková, že ještě na konci osmdesátých let tady s nimi jezdilo jen pár vyvolených.
Takže dnes, stejně jako v předcházející debatě, bláblolíš jasně ve prospěch újezďáka.
Nechtěl bys mě nechat, ať si to s újezďákem vyřídím sám?
Už mě nebaví pořád vyvracet tvoje překrucování.
Znám fůru lidí, včetně mě, kteří by si tu Avii nepořídili, i kdyby hnila na pultech za desetikačku. Proč taky, když nepotřebovali šneka. Žes po ní toužil, ale nedosáhnul na ni byl jen tvůj problém. Jednoduché to nebylo, ale dalo se. Tak jako i jiné věci tehdy. Na rozdíl od jiných, zcela nedostupných.
Plácáš hovadiny a jako vždycky pak kolem sebe kopeš jak malej fakan.
A poradím ti - handrkuj se s újezďákem po obálkách, když nechceš aby tě někdo opravoval. Nevykřikuj nesmysly na návsi.
Zrovna ty, který se za totáče tetelil blahem, když se mu podařilo sehnat pitomou Babetu, mi tady budeš vykládat něco o šnekovi a desetikačce ;-)
Za desetikačku by tuhle Avii nekoupil leda naprostý dement, protože ji mohl obratem ruky prodat za těžký prachy.
Soukromí autodopravci prakticky neexistovali, takže pokud člověk potřeboval přivézt něco většího, měl docela problém.
Kdo měl k dispozici tuhle Avii, mohl si z toho udělat zlatý důl.
Jako s každým dieselem se s tím dalo jezdit skoro zadarmo, nesrovnatelně levněji, než s benzínovým osobákem, protože kradené nafty za hubičku, byl naopak nadbytek, tu jsem dokázal sehnat dokonce i já.
Stačilo jen jezdit a inkasovat prachy, a ne malý, lidi byli ze zoufalství ochotni velmi slušně zaplatit.
Když nevíš kdo si tehdy mohl zakoupit náklaďák a za jakých podmínek a jak byly nákladní auta pod kontrolou, tak alespoň tady neplácej voloviny, ty zlatej dole.
Aléé. To jsou samé moralizující kecy - a najednou je z panáčka šmelinář a černej špeditér :-))
Ale prd, Herasi, trošku zoufalost to chytání za slovíčko s desetikačkou.
A s tím černým ježděním si to taky představuješ, jak Hurvajz válku. Pro pár známých bys něco samozřejmě odvezl, ale už tě vidím, jak soukáš paletu cihel do obytňáku :-)) S větším rozjížděním kšeftů by tě brzo skřípli, na to byli soudruzi hákliví. A jen tak valníček by sis pro radost taky nemohl držet, ten se povoloval jen ke stavbě domku a kontroloval se provoz. Po kolaudaci musel jít z domu. takže jen ta přestavba a víceméně konec kšeftíků :-)
A víš proč jsem musel Babettu shánět ? Normální nedostatek spotřebního zboží na vnitřním trhu a k tomu navíc Babbetlační Vietnamci. Ale takhle se za socíku shánělo kdeco. S vysloužilýma náklaďákama to ale nemělo vůbec nic společného, ty jely v jiném režimu.
Takže my se nakonec shodneme!
Ty tvrdíš to samé co já, že držet tenhle náklaďáček jen tak pro radost se nedalo, Lelek nám to potvrzuje protože píše, že tyhle nákladní auta měli soudruzi pod kontrolou.
Sice jste ještě nedávno psali pravý opak, že splašit tohle auto nebyl problém ani pro obyčejný plebs, ale to nevadí, já se na vás nezlobím.
Mě nenasereš :-)) Přečti si to ještě jednou a nestyď se vzít brejle. Věk už na to máš. Psal jsem o valníčku.
Klidek, mistr v překrucování se zase předvedl.
Mohl by jste nám sem dát nějaké fotky, třeba avie furgon a pana Spáleného, aby lidi věděli jak , dle vašich fantazií, asi vypadám a co je to Avie furgon spací a co byl luxus před rokem 1989 ?
Pak by jste ,asi za dva až tři měsíce, mohl vítězoslavně říci, že na diskusi, které se účastnil újezďák, takové fotky byly vpravo dole a že je tedy jasné, že jste si to nevycucal z palce u nohy....
Tak se nezlobte, že jste si tak trapně naběhl, ostatně už je to docela časté, viz třeba čistý muslimský vtip, který jste bezelstně , promiňte pardon vlastně účelově, napadl jako protimuslimský na hraboshově zrcadle :)
To jsou náběhy...
Ach jo, už nevím, jak ti to vysvětlit.
Pokud si nejsi schopen zapamatovat vlastní fotku ani učivo ze základní školy, napiš si to na papírek:
nepíše se "by jste"
správně se píše "byste"
promiňte pardon ale vlastní fotky si pamatuji a o hyperkorektní gramatiku podmiňovacího morfému , kondicionálu či plurálu s vámi nevedu spor.
Když se neví kudy kam, začnou se holt pitvat blechy. S "byste" má problém, ale obytňák od valníku nerozliší :-)
Od samého začátku tvrdím, že tyhle náklaďáčky zn. Avia, měli soudruzi pod přísnou kontrolou.
Nakonec jsi mi to v zápalu boje potvrdil ty i Lelek, za což vám ještě jednou děkuji.
Na začátku jsi tvrdil, že obytňáčky měli soudruzi pod kontrolou.
No, rozdíl v evidenci určitě byl, měly žlutou značku. Nevybavuju si, že bych viděla přestavěnej karavan s bílou značkou, všechny měly žlutou značku.
Nedovolené podnikání a velmi pravděpodobně by ti tam přihodili i příživnictví a rozkrádaní majetku v socialistickém vlastnictví (což byl horší trestný čin, než vražda), ty zlatý dole!
A oni s těmihle náklaďáky předělanými na obytná auta jezdili nějací nomenklaturní kádry, straničtí a vládní činitelé, představitelé krajů a okresů? Oni si doma a v nějakých dílnách nelegálně předělávali tahle auta?
Viděl jsi alespoň pár takových aut s těmi kdo v nich jezdil a mluvil jsi s nimi, víš co byli zač?