Zdar světoběžníci.
Po několika letech jsem dojezdil Schwalbe Marathon XR. Hledám něco s menším valivým odporem a větší nosností. Zatím jsem jezdil rozměr 34-622. Na penězích záleží. Dík za nápady.
Jindra.
A ještě přidej, kam se chystáš na cesty :o)))
0
V létě se chystám do Polska a v zimě snad do Afriky. Nechci to zakřiknout.
0
Tak to držím palce...
Hele, nechceš se o nějaké ty zážitky z cest s námi také podělit?!?
0
Zatim jsem to neresil. Po severni Evrope jsem jel polovinu na obyc rubene s hladsim vzorkem za 200 kc (4000 km). Az jsem ji projel na skrz koupil jsem v marketu novou - nejaka cina a na ni dojel domu.(cca 5 000 km).
0
Já mám jednu starší Rubenu na horákovi co jsem s ním dřív jezdil dovolené. Jestli neudělali pokrok s váhou a odporem, tak si radši připlatím.
0
Na silnici bych koupil něco takového:
http://www.bikesport.cz/cz/plaste-a-duse-trek...
nebo podobného, dělají i s reflefním proužkem (asi +50 kč).
Mám podobný model (starší - už není v prodeji) a naježděno vzadu 11kkm, vpředu 13kkm. Zadní už je sjetý dost. Za celou dobu jen jeden(!) defekt vzadu. Mají nějakou protidefektní úpravu.
0
Ty ceny za Continentaly jsou docela sympatické!
0
Papírově nejvyšší nosnost mají od Schwalbe Big Apple. Ale imho je to pro singl kolo, i naložené, docela jedno. Ty Apply mám na tandemu natěžko a snesly to v pohodě. Na rozdíl od jiných.
0
U singl kola to musí být úplně fuk, když nosnost plášťů udávaných u Schwalbe je pro ten jeden plášť.
A myslím, že žádný typ Marathonu nemá ani v nejužších rozměrech uvedenou nosnost pod 100kg.
A tady i při nějakém horším rozložení na přední typu 65%:35% (běžně bývá spíše tak 60%:40%) to vychází na 155kg, co může mít komplet jezdec + kolo + bagáž.
A jakmile sáhne po širší verzi, tak je to u všech Marathonů kolem 140kg (někdy i 150kg).
A tady to vychází při tom horším rozložení na 215kg.
Při lepším rozložení (více váhy na přední než 35%) to pak budou ještě o dost vyšší čísla.
0
Prave jsem na Marathon Supreme prezil Odra-Nisa. Ja, kolo a naklad bywoko 150kg, ruzne panelky, sterk, obrubniky, kostky, diry, vsechno prestaly se cti...
0
Já jsem je měl v létě na stejnou trasu při zhruba stejné zátěži a též naprosto bez problémů.
Zdá se ale, že jsou citlivé na podhuštění, i bez zátěže jsem 2x píchnul během jediného odpoledne.
0
Spíš náhoda. Najel jsem ještě na 26tce celopevňáku na Supreme 2" necelé 2tis. při 30/40psi, tedy na spodní hranici doporučeného rozsahu a to bez jediného defektu. A bylo v tom i pár desítek kilometrů náročných terénu na pořádných šutrech.
0
Objednal jsem si je (ty Supreme) v rozměru 37-622. Už se na ně těším!
0
mě se ho podařilo propíchnout na lehu /zatím/ jednou, ale to jsem najel na samořezný 5 cm vrut, který /nechápu/ musel být na stojato ve škvíře mezi panely, prošel pláštěm a vylezl na boku, díky hustému kordu nedošlo k vážnějšímu poškození, díry jsem odlepil záplatami na duše a jezdím dál
0
Tak po prvních 100km dělá Schwalbe Marathon Supreme to co jsem chtěl. Má zjevně menší valivý odpor než XR a adheze na asfaltu je opravdu dobrá.
Mile mne překvapilo jak Supreme v kombinaci s pevnou vidlicí pohlcuje otřesy na dlážděné cestě.
0