S vítáním nové cyklistické sezóny ve městech jsou spojené pravidelně pořádané cyklojízdy. Tento týden vyjedou pelotony cyklistů v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a dalších českých městech.
Zúčastnit se Cargo cyklojízdy nemohu, je to přeci jen trochu z ruky, tak alespoň cargo fotky
http://www.petrasovi.cz/kuk.php?dir=./galerie...
http://petrp.rajce.idnes.cz/vozicek/
když jsem si četl, že v Praze je cyklojízda od 18:00 ve všední den, tka jsem kroutil hlavou. Pak jsem si přečetl, že v Plzni a Ostravě to mají ještě dřív...
Je v tom nějaký záměr, aby se cyklojízd zúčastňovali jen nezaměstnaní?
Já to nevím, ale napadá mě: není ještě v Ostravě a Plzni dost fabrik, kde se dělá od šesti?
U nás na vsi je to třeba pořád postaru, naprostá většina zaměstnaných odchází z práce ve 14.00.
Má to tu výhodu, že když člověk přijde domů, má ještě nějakých 5 hodin denního světla pro sebe. :))
jo, to bych taky chtěl, ale do takovýho zaměstnání jsem nikdy nechodil a prošel jsem jich už docela dost... Myslím ale že v Praze takovejch zaměstnání moc fakt nebude. Vím o lidech, co si vezmou volno nebo dřív odejdou z práce, což mě osobně prostě za to cyklojízda nestojí, abych si kvůli ní bral dovču a nebo taky jedou na tu cyklojízdu autem, aby to stihli, což mi přijde obzvlášť veselý. Sice to chápu, protože chtějí prostě pomoci ukázat, že tu jsou a díky organizátorům to jinak asi nemůžou, ale je to krásně absurdní :-)
18:00 je pro místní ještě v normě.
Co mne ale štve o hodně víc, že hodně mých oblíbených cykloobchodů v pracovní den zavírá už v 17:00 :-( To pak to do nich stíhám jenom jediný den v týdnu, což někdy v případě nějakého urgentního nákupu je dost o nervy, zvlášť když chci jezdit na kole co nejdříve...
pro místní možná. Když budu dělat deset metrů od místa srazu, tak to možná stihnu a nebo vypadnu jen o pár minut dřív, ale cyklisti existujou i v jinejch částech Prahy atd. atd.
No jo, když ty ale vstáváš v poledne :o)))
Hele, to by sis pak ovšem mohl před tou pátou odpolední udělat pauzu na oběd a pak zase pokračovat v práci :o)))
Jaké poledne ? :-) Mezi 8:30 a 9:00 už bývám nastoupený v práci ;-)
Mezi 8.30 a 9.00 už bývám často nasupený. :)
Hehe, to já to někdy stihnu už cestou do práce, když mne někdo na***e třeba v metru :-)))
Kdyz te nepusti mladez sednout, vid:-)))
Jseš drzej :-)))
Ale ne, spíš mne vždycky rozčílí nějaký idiot, který stojí mezi dveřmi a nemíní se hnout ani o kousek i když se přes něj lidé snaží vystupit/nastoupit... Ještě si čte roztažené noviny, asi aby to vypadalo, že nevnímá... :-( Už jsem kdysi jednoho takovévo vola hezkým bodyčekem vystrčil až na perón, čuměl pak jak puk :-)))
Kdyz nemusim, tak krtkem nejezdim. To je proste nasravaci dira. Kde kdo je tam zamracenej, otravenej a nasranej.
Kdyz to jde a nikam nespecham, jdu po povrchu. Diky tomu jsem zjistil zajimavou vec....jak je Praha prtava. Ale nejaka kolobrnda by bodla:-))
Když metro je ta nejrychlejší a nejpohodlnější varianta cestování po městě... Autobusy nemusím, a co úplně nesnáším jsou tramvaje, lochnesky jedny hrkavé :-)
jo, jo. kdysi přebýval v korunovační a překvapil jsem místní objevem, že na masaryčku je to nejrychlejší jít pěšky
Muj čas povinne prace 16-20h (nechci vzit dovču),dlouho jsem nebyla na cyklojizdy :-))) Muj nazor lepši nedele od 14.00h.
Tak se v našem městečku střediskovém konala první "školní cyklojízda" pod taktovkou Auto-Matu. Děti byly nadšené - že se ulily z výuky, policisté se provětrali, doprava ani moc nekolabovala......
Že by akce nějak pomohla k nastartování výstavby cyklistické infrastruktury v městečku silně pochybuju. Magistrátek sice plány má, to jo (nereálné studie už stály nějakej milionek), ale za dvacet let máme zatim povolenou jízdu po chodníku v jedné jednosměrce (cca. 300m, bez jakékoliv návaznosti).
http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/foto-sto...
Já bych třeba uvítal kdyby omezili rychlost od Tyršového mostu do Prostředního Žlebu. Mám tam vždycky na kole hrozně blbý pocit, že mě tam nějaké auto sejme. Na to že se jedná o slavnou cyklostrasu Hamburg-Praha je to docela po pohodovém průjezdu Míšní, Drážďany a Pirnou šok.