Závěrečný díl série závodů Bikeclinic Cup 2015 vyvrcholí o víkendu v pražských Letňanech

PR Bikeclinic Cup 2015 se schyluje ke svému konci. V sobotu 26. září se v pražském Lesoparku Letňany uskuteční poslední závodní den této desetidílné cyklistické série závodů pro děti a mládež do šestnácti let věku.

Ostrov Elba na kole

Na ostrově Elba ()

PR Vymýšlet každý rok letní dovolenou není lehká záležitost. Navíc když jeden má rád pláž a moře a druhý zase hory a kola. Elba je ideálním řešením. Je to hornatý ostrov, který obklopuje teplá a čisté moře, ale povrch ostrova je dostatečně hornatý na cykloturistiku.

Krajinou horských velikánů a alpských ples na kole

(Ronny Kiaulehn, Trentino Marketing Photo Archive)

PR Když se řekne Val di Fiemme, Val di Fassa nebo San Martino di Castrozza, mnoho lidí si vybaví skvělé lyžování. Vaše srdce si však získá příroda těchto údolí i v létě. A proč je neprozkoumat třeba na kole?

Galaxy Skylab 2015

(CykloŠvec)

PR Pokračujeme v představování novinek bicyklů domácí značky Galaxy, tentokráte se zaměříme na dvojici levnějších děvetadvaceti palcových strojů s názvem Skylab.

Dovolená na kole po Francii aneb jak spojit příjemné s ještě příjemnějším…

PR Bonjour, bonsoir, merci, santé... neboli dobrý den, dobrý večer, děkuji a na zdraví. Uvažujete-li o dovolené na kole po Francii, je dobré umět alespoň toto minimum slovíček. Místní obyvatelé jsou jako lidé všude jinde, i malou snahu dokáží ocenit a právem mohou být pyšni na svoji krásnou zemi.

Pohodově na kole v rovinatém Holandsku

PR Poznáváte rádi nová místa na kole?  Využijte momentálně zvýhodněné nabídky na cyklozájezd do HOLANDSKA v termínu od 28.6.2015 do 5.7.2015. Nyní s akční slevou 2.000Kč ! Tak neváhejte a přihlaste se! Nabízíme i další pozdější termíny.

Sedmnáctý Cyklovíkend je za dveřmi

Z Cyklovíkendu 2013 v Poděbradech (Jiří Říha)

PR Letos vás pořadatelské firmy Sport Arsenal a Cykloknihy pozvou k řece Sázavě. Tato malebná řeka, přitahující od nepaměti trempy, vodáky a turisty svým nádherným okolím, nás bude doprovázet na všech trasách.

Na kole po Burgenlandu

Burgenland je ideální pro rodinnou cykloturistiku. (© Burgenland Tourismus - Peter Burgstaller)

PR Nedaleko naší jižní hranice se nachází země kolům zaslíbená. Nejvýchodnější část Rakouska, spolková země Burgenland, má všechny předpoklady pro to stát se cyklistickým rájem.

Tyrolskem na horském kole – oblastí Achensee

(TVB Stubai Tirol - Andre Schönherr)

PR Ať už patříte mezi milovníky vodních sportů, cykloturistiky, horské turistiky či jen povalování na pláži a opalování se, je největší jezero Tyrolska – Achensee lokalitou přímo pro vás.

Vychutnejte si opravdový klid a pohodu v samém srdci Jeseníků

Penzion Pomněnka – skvělé zázemí na výletech po Jesenicku (penzion Pomněnka)

PR Penzion Pomněnka nabízí příjemné ubytování v apartmánech pro klidnou rodinou dovolenou, setkání s přáteli i celoroční rekreaci v překrásné přírodě na rozhraní Hrubého Jeseníku a Rychlebských hor.

« Předchozí 1 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 39 Další »

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část

5. část - Jezero Yssyk-kul a okolí V sedle se cesta narovnala a pak zlomila. Bylo už jasné, že jsme bouřku nechali v zádech a najednou to bylo krásné! Zelené kopce, jurty, krávy, koně. Konečně tak, jak jsem si to vysnila. V kamenitém sjezdu, kdy to kluci napálili a my se s Šárkou naopak zpozdily,…
Peggy | 10.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme peníze na obživu, tak se nedivte, že se nám po jídle nechtělo „civilizaci" hned zase opouštět. Ještě jsme si chtěli někam zajít na kafe (tedy na čaj) a trochu otdychať. Moc možností tu…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…